امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 07 آبان 1393 - 08:12
فال روزانه 07 / 08 / 1393

فروردین


شما همیشه در معامله هایی که انجام می دهید بسیار شفاف هستید. به همین دلیل بسیار دوست دارید دیگران نیز  همین رفتار را داشته باشند. اما در محل کار با کسی مواجه می شوید که این طور نیست. متاسفانه این فرد برای مدیر شما ارزش بسیاری دارد یا یکی از مشتری هایی است که باید همه جانبه او را برای شرکت حفظ کنید. بنابراین خیلی مراقب باشید که با او رفتار سرد نداشته باشید یا موجب نشوید قراردادتان با او فسخ شود. در رابطه عاطفی خود با عشقتان همگام باشید. با همدیگر برای آینده ای بهتر برنامه ریزی کنید. شاید فرصت زیادی برای با هم بودن نداشته باشید اما طوری برنامه ریزی کنید تا عشقتان دستخوش مشکل نشود.
 
اردیبهشت

اگر بخواهید مفهوم عمیق تری در زندگی داشته باشید به چه می اندیشید؟ شما همیشه به این فکر می کنید که فقط کارها را تمام کنید. اما امروز شاید مسیر همیشگی کمی ابری باشد باید سعی کنید دیدگاه خود را تغییر دهید تا با بروز مشکل در راه نمانید. اگر تا پیش از این از روند دایمی خسته نشده اید، امروز به دنبال راهی خواهید بود تا کمی مغز خود را آرام کنید. مسایل معنوی و اعتقادی امروز مفهوم عمیق تری برای شما پیدا خواهند کرد. ذهن خود را باز بگذارید تا افکار تازه ای به آن نفوذ کند. شاید دوست داشته باشید سطح تحصیلات خود را بالا ببرید. در این حوزه با عشقتان مشورت کنید. اگر وقت ندارید زیاد با هم باشید، کلاس هایی را انتخاب کنید که بتوانید با هم بروید تا به این بهانه در کنار یادگیری مسایل جدید، از وجود هم نیز لذت ببرید. علاقه به کشف مسایل جدید همه ذهن شما را درگیر خود می کند.

خرداد

شما اصولا منطقی هستید و بیشتر از اینکه با قلب تصمیم بگیرید، با عقلتان فکر می کنید. اما امروز بهتر است کمی هم به خواسته های درونی خود فکر کنید و ببینید قلبتان از شما چه می خواهد. با صدای بلند از خودتان سوال بپرسید و با صدای بلند نیز پاسخ دهید. با این تمرین می توانید مسایل جدیدی در مورد خود کشف کنید. متوجه می شوید که به یافتن یار یا موقعیت کاری جدید می اندیشید و دلتان می خواهد در این حوزه ها در زندگی تغییر ایجاد کنید. رابطه عاطفی خود را عمیق تر کنید. کمی از عشقتان دور شده اید و امروز بهتر است با او در مورد موضوعات مهم تر حرف بزنید. اگر رابطه کنونی چیزی نیست که دوست داشته باشید، به آن خاتمه دهید. شما در تنهایی هم می توانید خوشبخت باشید و نباید از این موضوع هراسی داشته باشید.

تیر

امروز دوباره احساسات شما گرم و سرد می شوند. خودتان هم می دانید که بسیار مودی شده اید. این موضوع در ارتباط های فردی بیشتر نمود پیدا می کند. امروز طوری هستید که یک لحظه از فرد مورد علاقه تان دلسرد می شوید و دقیقه ای دیگر حس می کنید بدون او نمی توانید زندگی کنید. این حس های آزاردهنده تا انتهای روز ادامه دارند. بنابراین، سعی کنید زبان به دهان بگیرید و حرفی نگویید. همه حرف های خود را برای فردا بگذارید. آیا به دنبال فردی هستید که مشابه خودتان باشد؟ این فکر را از سرتان خارج کنید. رابطه افرادی که همه جانبه شبیه هستند بسیار کسل کننده است. این را هم به خاطر داشته باشید، رابطه های عاطفی همانند آینه هستند، هر چه بدهید همان را دریافت می کنید. پس در رفتارهای خود تجدید نظر کنید.

مرداد

آیا در محل کار فقط نقش همکار حامی را دارید؟ دوست ندارید که در سایه دیگران رشد کنید. می خواهید خودتان دیده شوید و در موقعیتی باشید که کارهایی که به انجام می رسانید فقط به واسطه شما باشد. این طرز فکر چندان خوب نیست. باید بتوانید با دیگران کنار بیایید و به صورت گروهی پروژه های خود را به انجام برسانید. در محیط کار اغتشاش ایجاد نکنید و اگر با نقدی روبه رو شدید، آرامش خود را حفظ کنید. شاید انتظاراتی که دارید برآورده نشوند، اما بیشتر روی هدف های بزرگ تر متمرکز باشید تا مسایل جزئی اعصابتان را خرد نکنند. امروز قرارهای عاشقانه، کاری، تحصیلی همه با استرس همراه خواهند بود. به جای اینکه به دنبال راهی برای آرامش باشید، به دنبال راهکار یا تحقیق بیشتر باشید. با یوگا یا ورزش های سبک می توانید فشارهای فکری را کاهش دهید.
 
شهریور

حس حسادت شما امروز زیاد است. البته همیشه این طور نیستید، اما امروز به موقعیت های دیگران غبطه می خورید و این حس شما را در حالت احساسی بدی قرار می دهد. اما به جنبه مثبت آن فکر کنید که موجب می شود تا شما برای یافتن آنچه واقعا دوست دارید ترغیب شوید و تلاشتان را برای این امر بیشتر کنید. برای این امر همین امروز اولین قدم را بردارید. برای داشتن رابطه عاشقانه، برخی از جزئیات پروفایل آنلاین خود را پاک کنید. برخی موارد برای دیگران هیچ ارزشی ندارند و بیهوده پروفایل خود را با آنها شلوغ نکنید. از دوستان در این امر کمک بگیرید. بهتر است کمی به وضعیت ظاهری خود رسیدگی کنید. به این ترتیب بیشتر می توانید فرد دلخواه خود را جذب کنید.
 
مهر

از فردی که به شما بسیار نزدیک است چه آموخته اید؟ همیشه بیشتر مواقع روی روابط اجتماعی فرد موردعلاقه تان متمرکز هستید و خیلی به احساسات او توجه ندارید. اما امروز این فرصت را دارید تا کمی عمیق تر به احساسات خود و طرف مقابلتان فکر کنید. شاید اعضای خانواده هم در این مسیر بتوانند به شما کمک کنند. به خواسته های درونی خود بیشتر توجه کنید و ببینید واقعا چه می خواهید. از این نترسید که این مساله در رابطه عاطفی شما تاثیر منفی بگذارد. گاهی با بیان جمله های ساده ای همچون «تو فوق العاده هستی» یا «تو بهترین فردی هستی که می شناسم» می توانید واکنش های فرد مقابل را آنالیز کنید و ببینید او در چه مرحله ای از عشق و علاقه قرار دارد. این جملات رابطه شما را بهتر هم می کنند.
 
آبان

امروز می خواهید حریم خصوصی خود باقی بمانید و کسی به شما کاری نداشته باشد. اما باید این شهامت را داشته باشید تا با زندگی عادی و مملو از ارتباط ها روبه رو شوید. برای اینکه دیگران درک درستی از شما داشته باشند، در مورد خود و مهارت ها و خواسته های خود را تشریح کنید. بگذارید همه چهره واقعی شما که اتفاقا بهتر است را نیز ببینند. اگر بتوانید به صورت گروهی کاری انجام دهید خودتان از انرژی زیادی که از این کار می گیرید، تعجب خواهید کرد. یک عکس یا به صدها قرار آشنایی می ارزد. شما از روی عکس یک نفر هم می توانید روحیات و شخصیت او را تا اندازه ای تشخیص دهید. اگر فردی که به او علاقه مند شده اید در میان کسانی است که با او همکاری دارید، بهتر است در حال حاضر بی خیال بشوید. برای این رابطه ها بهتر است تحقیق بیشتری انجام دهید و موقعیت خود و او را به درستی بسنجید.

آذر

آیا واقعا موافق انجام معامله ای که در سر دارید هستید؟ شما همیشه به بستن قرارداد فکر می کنید و موافقت طرف مقابل چندان برایتان مهم نیست. اما امروز مشتری یا کسی که با او معامله می کنید، به نکاتی که برایش جالب نیست اشاره خواهد کرد. به جای نشان دادن واکنش منفی، توضیحات لازم را به او بدهید. این را بدانید که با هیجانات لحظه ای نباید این فرصت را از دست بدهید. کمی صبورتر باشید. امروز بعدازظهر با عشقتان قرار بگذارید و با هم به تئاتر یا محیط های فرهنگی بروید. شاید احساس کنید رابطه تان کمی کمرنگ شده است اما دلیلی آن مشغله کاری شما است. بهتر است کمی وقت خود را خالی کنید. به این ترتیب روز بهتری خواهید داشت.

دی

امروز باید با خواسته های درونی خود مواجه شوید. فرصتی به خود بدهید تا بدانید دقیقا از زندگی چه می خواهید. شاید رفتار برخی اطرافیان یا همکاران برایتان جالب نباشد اما ناامید نشوید و با او رفتار تند نداشته باشید. بهتر است بیشتر روی تحصیل و یادگیری متمرکز باشید تا به کارهای خود رونق بیشتری ببخشید. در این مسیر از کارشناسان هم کمک بگیرید. در مسایل عاطفی دوست دارید کمی تغییر ایجاد کنید. شاید بخواهید انسان های جدید را امتحان کنید. یا رابطه جدیدی آغاز کنید.  باید روی رفتار و ظاهر خود بیشتر مراقب باشید تا به بهترین شکل ممکن باشید.

بهمن

جنبه های انسان دوستانه خود را بیشتر کنید. حتی برای خودتان هم وقت بیشتری بگذارید. گاهی چنان در کار غرق می شوید که فراموش می کنید احساس هم دارید. باید برای خواسته های خود و عشقتان هم وقت بگذارید. امروز این فرصت را دارید. حتی می توانید در کلاس های معنوی یا مسایل فراواقعی شرکت کنید و کمی به درونیات خود رسیدگی کنید. امروز باید رمز و رموزی که خودتان هم بی خبر هستید را بیرون بکشید. اگر در رابطه عاطفی هستید، با عشقتان در این مورد حرف بزنید. با همفکری هم رابطه تان را گرم تر کنید و از رخوتی که در چند وقت اخیر دچار آن شده اید، رها شوید.

اسفند

امروز می خواهید بیشتر در جمع باشید و با دیگران تعامل داشته باشید. البته از طرفی هم می خواهید در مرکز توجه باشید و برای این امر سعی می کنید کمی خودنمایی کنید. در میان آدم های اطراف فردی هست که رابطه خوبی با شما ندارد یا به نوعی موجب آزار شما است، بهتر است ساکت و آرام باشید. با او رفتار تند نداشته باشید. شاید او بخواهد چهره شما را در جمع تخریب کند. به او اجازه ندهید اما طوری رفتار کنید که همه چیز به نفع شما تمام شود. در جمع بودن های شما برای عشقتان نوعی سوتفاهم ایجاد می کند و ممکن است برای آن با هم مشاجره ای داشته باشید. بهتر است بیشتر سکوت کنید تا هیجان این احساسات تلخ از بین بروند. سپس در مورد آن توضیح دهید و خیالش را راحت کنید./ب


منبع: برترین ها



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۳۰ [حدود 20 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...