امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 04 آبان 1393 - 08:06
فال روزانه 04 / 08 / 1393

فروردین


امروز انرژی ها بسیار زیاد هستند و می توانید همه دنیا را در اختیار داشته باشید. بهتر است از این فرصت برای انجام بهتر کارهای خود استفاده کنید. امروز با ایده هایی که در محل کار مطرح می کنید می توانید نام خود را بر سر زبان های بیندازید. البته این کار تنش بسیاری برای شما در بر دارد. این را همه در نظر داشته باشید کار زیادی هم موجب می شود ناگهان احساس خستگی کنید و ناخواسته در میانه کار از ادامه دست بکشید. امروز احساس می کنید دوست دارید دایم با عشقتان حرف بزنید. یا با هم همکاری کنید و کار مشترکی را با همدیگر انجام دهید. اگر مجرد هستید می توانید از طریق شبکه های اجتماعی و آنلاین با فرد جدید آشنا شوید.

اردیبهشت

امروز در آستانه تغییرات بسیار در زندگی و کار خود هستید. خود را برای تجربه های جدید آماده کنید . اگر در ابتدا با موانع مواجه شدید، ناامید نشوید. برای ملاقات با آدم های جدید یا رفتن به مکان های جدید برنامه ریزی کنید. بیشتر فکر خود را برای سفر به کشورهای دیگر متمرکز کنید زیرا با این کار می توانید مهارت های خود را توسعه دهید. این سفر در زمینه کار یا تحصیل است و به دانش شما می افزاید. آیا دوست دارید افق دید خود را توسعه دهید. باید از راحتی دست بکشید و کمی دشواری را تحمل کنید تا به اهدافی که در سر دارید را بتواند جامه عمل بپوشانید. با عشقتان به خرید بروید تا در این تجربه جدید بیشتر به هم شناخت پیدا کنید.

خرداد

در طول شش هفته آینده سوپرایزهایی خواهید داشت که بسیار برایتان خوشایند هستند. البته هیجان زده نشوید و طوری رفتار نکنید که فرصت های دیگر را فراموش کنید. شراکت کاری خود را می توانید بهتر کنید. با افراد جدید در حوزه کاری خود تماس برقرار کنید  از دیدگاه های آنها برای توسعه افکار و ایده های خود بهره بگیرید. امروز شاید از دست کسی عصبانی شوید اما پیش از نشان دادن واکنش منفی، خودتان را جای او بگذارید و دلیل کار او را درک کنید. امروز در مورد مسایل مالی خود بررسی هایی انجام دهید. همه درآمد و خرج ها را بسنجید و بر اساس آنها برای خریدها یا هزینه های لازم برنامه ریزی کنید. اگر مجرد هستید احتمالا از فرد جدیدی خوشتان بیاید. شهامت به خرج دهید و با او در مورد حس خود حرف بزنید.

تیر

شما همیشه روی «ما» بیشتر تاکید دارید تا «من». همیشه نفع جمعی برایتان اهمیت بیشتری دارد. امروز این دیدگاه ارزش و اهمیت بیشتی پیدا می کند و باید روی ارتباط های کلیدی خود بیشتر تاکید داشته باشید. شک، هراس، ترس و تنفرهای خود را دور بریزید. با همکاری و همفکری دیگران مسیر درست را از بیراهه تشخیص دهید. می توانید امروز معاشرت های بسیار خوبی داشته باشید و ارتباط های کاری مفید و ارزشمندی را تجربه کنید. همکاری حتی در رابطه عاطفی شما نیز نقش مهمی دارد. دوست دارید رابطه خود را به سمت بهتری هدایت کنید. برای این منظور باید با طرف مقابلتان نیز مشورت کنید. در مورد اهداف خود حرف بزنید و اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. با داشتن آرامش می توانید از یک روز عالی در کنار معشوق لذت ببرید.

مرداد

امروز در نتیجه فشارهای کاری که دارید شاید زیاد از حد غذا بخورید یا به خوردن فست فود و خوراکی های ناسالم پناه ببرید. اما این مساله برای شما مضر است. روی سلامت خود تاکید داشته باشید. برای از بین بردن این استرس ها، در کلاس هایی که دوست دارید همانند ورزش ثبت نام کنید. در آنجا می توانید دوستان جدیدی هم پیدا کنید. در عین حال سلامت خود را تضمین کرده اید. تصور اینکه ذهنتان بلوکه شده است و ایده ای ندارید نیز از بین می رود. باید دست از تنبلی بردارید و شهامت خود را تقویت کنید. برای یافتن عشق جدید می توانید به محیط های تازه بروید یا در فضاهای مجازی با فردی آشنا شوید که برایتان جذابیت بسیاری دارد. اگر متاهل هستید، بهترین زمان برای خوش بینی و صحبت های پرمهر است. انتقاد از همدیگر را تمام کنید و از بودن در کنار هم لذت ببرید.

شهریور

امروز این شهامت و اعتماد به نفس را دارید تا وارد روند جدیدی از زندگی بشوید. پروژه های شخصی را که تاکنون عقب انداخته اید را آغاز کنید. شما توان کاری بسیاری دارید و همیشه سخت کوشی می کنید اما به این هم توجه داشته باشید که باید خلاقیت خود را بیشتر کنید تا بتوانید نتیجه دلخواه را از کار خود دریافت کنید. به دنبال این نباشید که بهترین باشید، همین که کارها را با کیفیت و درست انجام دهید کافی است. ذهن خود را محدود نکنید. رابطه عاشقانه شما در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و نباید در این مورد نگرانی داشته باشید. شاید به واسطه کار خود دچار استرس هایی باشید و این مساله در زندگی فردی شما تاثیر منفی گذاشته باشد. اما به زودی برطرف می وشد و نباید این تفکر را در کل رابطه خود بسط دهید. اگر مجرد هستید، به اطرافیان دید متفاوتی داشته باشید.. شاید کسی که دوست دارید در نزدیکی شما باشد.
 
مهر

آیا امروز آمادگی تغییر دکوراسیون یا تغییر وضعیت زندگی را دارید؟ انرژی های شما در وجودتان نهفته هستند و می توانید با کمی فکر و کمک گرفتن از دیگران، آنها را فعال کنید. در انتهای روز به خودتان فرصت دهید تا در مورد برنامه هایی که در سر دارید فکر کنید. ارتباط خود را با عشق و اعضای خانواده بهتر کنید. استرس های کاری امروز زیاد هستند و باید بتوانید در مورد آنها حرف بزنید و با مشورت آنها را تا برطرف کنید. پیش از هر اقدامی در هر زمینه ای بهتر است خوب به آن فکر کنید. اگر کسی موجب ناراحتی شما شده است، پیش از قضاوت خود  را جای او بگذارید و ببینید اگر شما بودید چه واکنش نشان می دادید؟ امروز فکرهای عمیقی در مورد عشق خود خواهید داشت. شاید احساس کنید طرف مقابل شما مانند پدر/مادر با شما برخورد می کند و این مساله موجب ناامیدی شما است. اما به جای این ناراحتی با او حرف بزنید و بخواهید برخی رفتارهایش را تغییر دهید. اگر هم مجرد هستید، به پیشنهادهای که اعضای خانواده برایتان دارند فکر کنید. شاید یکی از آنها همان کسی باشد که شما دوستش خواهید داشت.

آبان

امروز از اینکه می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن کارهای خود را به انجام برسانید بسیار تعجب می کنید. واقعیت این است که شما انرژی بسیاری دارید و می توانید ارتباط های خود را به خوبی توسعه دهید. نوع رفتار خود با دوستان، اعضای خانواده و عشقتان را تغییر دهید. شاید ارتباط های تلفنی شما امروز زیاد شوند. بهتر است تماس ها را تا حد متعادل کاهش دهید تا انرژی هایتان هدر نروند. نوع رابطه ای که با عشقتان برقرار می کنید بسیار مهم است. اگر به واسطه کار خود استرس های زیادی دارید، باید بتوانید این مساله را به عشقتان توضیح دهید. مهربانی و منش رفتاری خود را حفظ کنید و موجب ناراحتی اطرافیان نشوید. به حرف هایی که می زنید خیلی دقت کنید.

آذر

امروز پس از مدت های طولانی دوباره می توانید به وضعیت نرمال فکری و کاری بازگردید. حتی شاید به واسطه سخت کوشی و خلاقیت هایی که در روزهای گذشته داشته اید، پاداش بگیرید. یا شاید بتوانید برای یک مرخصی خوب و مسافرت برنامه ریزی کنید. این فرصت را دارید تا تنش ها و استرس ها را برطرف کنید و در آسایش خیال برای موفقیت طولانی مدت برنامه ریزی کنید. به کلاس های ورزشی، یوگا یا بدن سازی فکر کنید. امروز تصور می کنید عشقتان دیگر به شما توجهی ندارد. اما این طور نیست. استرس های کاری شما را در وضعیت نامشخصی قرار داده اند که همه چیز را بد نگاه می کنید. شاید با حرف زدن بتوانید این سوتفاهمات را برطرف کنید. شما به روش های سنتی عشق ورزی علاقه دارید و این می تواند رابطه  شما را بهبود ببخشید.

دی

نگاهتان به آینده چیست؟ آیا برای آن برنامه ریزی درستی دارید؟ بدانید که باید برای چند سال آینده خود هدف مشخصی تعیین کنید و همه برنامه های زندگی خود را بر آن استوار کنید. بهترین زمان برای ایکه به خودتان و اهدافتان فکر کنید، همین امروز است. به آرایشگاه یا باشگاه بروید. به سلامت خود اهمیت دهید. یوگا تمرین کنید و بگذارید سلامت جسمی در روحیه و خلاقیت شما تاثیر مثبت بگذارد. توان های درونی خود را باور داشته باشید. از اینکه در مورد احساس خود با فرد موردعلاقه تان حرف بزنید، هراسی نداشته باشید. اگر مجرد هستید، با او قرار بگذارید و در مورد خود و برنامه هایتان حرف بزنید. به جای انتظار کشیدن، خودتان دست به کار شوید.
 
بهمن

استراحت، ریلکس کردن، آرامش کلماتی هستند که باید امروز به آنها توجه و اهمیت بسیاری داشته باشید. برای یک سفر کوتاه برنامه ریزی کنید. مرخصی بگیرید و خود را از این همه استرس دور کنید. افکار خود را به جای مسایل ناراحت کننده روی خوبی ها متمرکز کنید. با کار گروهی هم نتیجه بهتری به دست می آورید و هم می توانید ارتباط های بیشتری با اطرافیان داشته باشید که برایتان بسیار لازم است. اگر در مورد برخی افکار خود شک دارید، بهتر است امروز بی خیال آنها شوید و در روزهای آینده که کمی فکرتان بازتر است به آنها رسیدگی کنید. در مورد مسایل عاطفی هم فانتزی ها و رویاهای خود را به عشقتان بگویید تا با حرف ها او آرامشی که می خواهید را به دست بیاورید.

اسفند

برای آخر هفته خود برنامه ریزی کنید. شادی و تفریحات جدید پیدا کنید و با دوستان یا اعضای خانواده آنها را انجام دهید. استرس های کاری زیاد شده اند و شما به کمی استراحت نیاز دارید. به خوراکی های سالم و گیاهی روی بیاورید. ورزش و یوگا تمرین کنید. اگر فرصت باشگاه رفتن ندارید، یک ساعتی پیاده روی کنید. این را بدانید در کار اگر با دیگران همکاری کنید، نتیجه بهتری به دست خواهید آورد. در محیط خانه تغییرات ایجاد کنید. با همفکری عشقتان دکور را تغییر دهید یا وسایل جدید بخرید. این در روحیه هر دو شما موثر است. برای اینکه برنامه های درستی داشته باشی باید چند ساعتی تنهای باشید تا بتوانید نیازهای واقعی خود را تشخیص دهید و برای آنها برنامه ریزی کنید. اگر مجرد هستید در مکان یا محیطی که تصور نمی کنید فردی را خواهید یافت که جذابیت بسیاری برای شما دارد ومی توانید دوستی جدیدی را با او آغاز کنید./ب

منبع:برترین ها



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...