امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 29 مهر 1393 - 18:32
استاندار بوشهر در جدید ترین نوشته فیس بوکی خود مطرح کرد:

اتحاد جنوب: ابتدا اشاره اي مختصر به برخي نكات دريافتي از افكار عمومي دارم و ظرف دو هفته آتي در نشست مطبوعاتي با اصحاب محترم رسانه، مفصلاً به آنها خواهم پرداخت. در مورد تغييرات مديريتي، چند مورد مهم و اساسي باقيمانده اند،که در مراحل نهايي هستند. در انتصابات، تأكيدم بر تخصص، تعهدكاري و سلامت بوده است....

اتحاد جنوب: دقایقی پیش استاندار بوشهر در جدیدترین یادداشت فیسبوکی خود، به شرح اقدامات انجام شده در راستای توسعه استان پرداخته است.

به گزارش اتحاد جنوب؛ متن کامل یادداشت امروز مصطفی سالاری را در ادامه می خوانید:

 

به نام خدا
سلام
ابتدا اشاره اي مختصر به برخي نكات دريافتي از افكار عمومي دارم و ظرف دو هفته آتي در نشست مطبوعاتي با اصحاب محترم رسانه، مفصلاً به آنها خواهم پرداخت. در مورد تغييرات مديريتي، چند مورد مهم و اساسي باقيمانده اند،که در مراحل نهايي هستند. در انتصابات، تأكيدم بر تخصص، تعهدكاري و سلامت بوده است.
پروژه راه آهن بوشهر- شيراز
2 هفته پيش صورتجلسه ترك تشريفات واگذاري به پيمانكار و تأمين كننده خارجي، با امضاء آقايان دكتر نوبخت، آخوندي، طيب نيا و اعضاي هيئت مديره شركت زيرساخت ابلاغ شد. پریروز، پيش دكتر نورزاد معاون وزير و مديرعامل شركت زيرساخت كه از دوستان قديمي است، بودم. گفت: قرارداد تجاري با پيمانكار خارجي آماده امضاء است ولي منوط به اينست كه قضيه فاينانس از چين كه بین دو کشور توافق اوليه شده، نهايي شود.
آزادراه بوشهر– شيراز
کماکان در حال مذاكره با مديران عامل بانكهاي كشور براي مشاركت آنها در پروژه آزادراه بوشهر- شیراز هستم. بخش خصوصي برای 30 درصد و وزارت راه نيز 30 درصد اعلام آمادگي كرده اند و 40 درصد مابقي را با بانكها در حال مذاكره مورد به مورد هستم تا تأمين نمايند.
منطقه ويژه شمال استان
در مورد منطقه ویژه شمال استان (بين امام حسن و بندر ديلم)، طي مذاكرات و توافقاتي كه با شركت پتروشيمي، صندوق بازنشستگي نفت، ستاد اجرايي فرمان امام (ره) و شستا داشته ام، براي صنايع پتروشيمي تحت عنوان «كيمياشهر» با محوريت توليد پروپيلن و زنجيره متنوع پائين دستي، سرمایه‌گذاری شروع می‌شود. اختصاص این منطقه ویژه به صنایع پتروشیمی و پالایشی، می‌تواند سبب یک تحول عظیم صنعتی با صدها واحدزنجیره پایین دستی در شمال استان شود.
ورودی شهر بوشهر
روشنايي بزرگراه امام علي (ع) نيز 20 روز ديگر تكميل و محور روشن مي شود. بلوار وسط و طرفين بلوار هم حدود يكماه ديگر كامل مي شود. ميدان غدير (ميدان ورودي بوشهر) كه 2 هكتار مساحت دارد نيز طراحي كامل شده، پيمانكار انتخاب شده و پس فردا عمليات احداث ميدان شروع مي شود.
بوستان و شهر بازی بوشهر
اما در سومين بازديد از محل احداث شهر بازي بوشهر، دیروز صبح با قايق هلال احمر بيش از 3 ساعت (از 7:30 تا 10:30 ) خورسلطاني- خور پودر - خور لشكري و پيرامون وکلیه جزاير و خورها را بازديد كردم. فاز اول پارك در مجاورت بزرگراه امام علي (ع) با حدود 3 كيلومتر حاشيه در كنار خور كه براي ماهيگيري تفريحي- قايق سواري و بازيها و سرگرمی دریایی ( به لحاظ اینکه موج ندارد وعمق آب کم و بی‌خطر است) به عنوان يك بوستان ساحلي بي نظير در مراحل نهايي طراحي است. شهر بازي با محوريت بازيهاي سالني در سالن سرپوشيده، بازی‌های رايانه اي، بازيهاي دريايي، پارك و بوستان ساحلي در ساحل خور به طول حدود 3 كيلومتر، دسترسي به جزایركوچك و قايق سواري و ماهيگيري در آبهاي آرام و بي خطر خور، تأمين اعتبار شده و بزودي شروع مي شود.
جزایر و خورهای پیرامون بوشهر
در گشت دريايي 3 ساعته دیروز، زيبايي هاي بي نظير خورها و جزاير پیرامون بوشهر، حدفاصل بزرگراه امام علي (ع) تا جاده ساحلي بوشهر- گناوه تا خور اصلي بندر بوشهر و صدرا، واقعاً مبهوت و شگفت زده ام كرد. براي حفاظت از محيط زيست از اين شريانهاي طبيعي بي نظير و نيز بهره برداري مردم از اين موهبت عظيم الهي، طرح احداث بوستان و شهربازی با حفظ طبيعت، اولين پروژه ایست كه بزودي شروع مي كنيم. 5میلیارد تومان نقدینگی برای این پروژه از مرکز اخذ شده و ان شاء الله تا 20 میلیارد تومان هم قابل دریافت خواهد بود.
بندر نگین
در مورد احداث بندر جديد بوشهر در جزيره نگين نيز، در توافقي كه 2 ماه پيش با مهندس فروزنده نمودم و در همان جلسه با آقاي سعيدنژاد مديرعامل سازمان بنادر نيز بصورت تلفني قطعي شد، احداث این بندر جدید با سرمايه گذاري 160 ميليون دلاري، برای انتقال مسیر کامیونها به بیرون از بوشهر ظرف 3 ماه شروع می‌شود و به عبارتی احداث اولين فاز بندر جديد با 2 پست كاملاً مكانيزه و مدرن شروع مي شود.
فعالیت جوانان و سمن‌ها
فعاليت گسترده اجتماعي سازمانهاي مردم نهاد، حضور پررنگ تر جوانان با محوريت مشاوران فرمانداران سراسر استان در امور جوانان، مشاوران فرمانداران در امور بانوان و بخشداران و ساير مديران جوان، به عنوان محورهاي مورد تأكيد رئيس جمهور محبوب و محترممان است لذا برنامه ريزي و مكانيزم هاي حمايتي دراین راستا تعريف شده كه در زمان مناسب آثار آن هويدا و اعلام خواهد شد.
سربلند و شاد باشيد./س
تصاویر زیر به همراه مطلب فوق در صفحه شخصی استاندار بوشهر در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر شد:


















 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/08/03 - 13:33
0
0
آقای استاندار پس وضعییت امورعشایر استان باتوجه به نگرانیهای عشایر استان از مدیریت امورعشایر کی مشخص میشود امورعشایر اقدام جدی شود ...............
1393/08/01 - 18:07
0
0
با احترام به نظرات بزرگان، تنها موضوعی که من ،فعال فرهنگی اجتماعی عذاب می کشم نا دیده گرفتن سهم مردم اصیل برازجان در مدیریت شهری خود است ؛ چه کسی ادامه این ناحقی را در جامعه شهری تحمیل نموده؟؟!! آیا این تحقیر و نا دیده گرفتن حق شهروندی و مدیریت در امور شهری کی به پایان خواهد رسید؟!! چه وقت؟؟ آیا باروی کار آمدن دولت امید نباید به جوانان این شهر بها داده شود؟؟!! منتظر جواب منطقی، مستدل بدون حاشیه از طرف مسوولان ارشد شهرستان و استان و مسئولان ستاد دکتر روحانی هستم. ارادتمندشماعلی اصغررجایی
1393/08/01 - 10:56
0
0
باز هم استاندار و باز هم فقط شهر بوشهر!!!!!! جناب شهروند هم استانی امکانات باید در حد وسعت و جمعیت باشد. وقتی شهر بوشهر و برازجان از لحاظ جمعیت به هم نزدیک است و حتی وسعت برازجان بیشتر از شهر بوشهرست چرا باید طرح ها و امکانات رفاهی فقط برای شهر بوشهر باشد!؟ در استانهای دیگر که میبیند به مرکز استانشان بیشتر اهمیت میدهند چون مرکز استانشان در حد یک کلانشهر وسعت و جمعیت دارد و هیچ وقت جمعیت مرکز استان به جمعیت شهر دیگر استان نزدیک نیست! امکاناتی که برای شهر بوشهر در نظر گرفته میشود حداقل ده برابر شهر برازجان است ولی ایا جمعیت بوشهر دو برابر جمعیت برازجان میشود؟؟؟؟!! ایا این از نظر شما بی انصافیست؟؟؟! چطور فرزند شما از وجود شهربازی در شهرش خوشحال میشود ولی بچه های برازجان نباید خوشحال باشند!!!!!؟ حال از خود سوال کنید بی انصافی از کیست؟!
باسلام واحترام/
یک ضرب المثل هست میگه فلانی اگر گوشتت را بخوره ولی استخوانت را دور نمی اندازه/
منظورم این هست که استاندار بومی هر چقدر هم ناتوان باشد عرق استان خودش را دارد و به همین دلیل در حق مردم استانش خدای نکرده با پس دادن بودجه و کم کاری و یا احیانن خودشیرینی برای مرکز نشینان خیانت نخواهد کرد/
اخر بزرگوار بودجه ای که فقط در یک قلم از نوشته بالا اعلام شد شاید کل بخش ها را پوشش مالی بده/
ما هم خوشحال میشویم مرکز استانمان پیشرفت و توسعه یابد ؛شک نکن برادر؛ ولی از باب یاداوری میگوییم اقای استاندار برای ما هم یه بوق بزن!!!!
یاعلی
1393/07/30 - 14:10
0
0
با سلام و درود به استاندار محترم بوشهر و خسته نباشید و خداقوت به خاطر همه تلاش های ایشان
فکر می کنم بعضی از هم استانی های عزیزمان اندکی بی انصاف هستند نسبت به استاندار بومی شان زیرا بارها در همین سایت اتحاد جنوب در خبرها و تصاویر دیده ایم که سالاری همه مدیرانش را به بخش های مختلف استان می برد و جلسات هم اندیشی برای بخش های مختلف را با حضور مردم و مسئولین هر بخش استان برگزار می کند و در همانجا هم اعتبار لازم برای موارد ضروری تر مورد نظر مردم و مسئولین تصویب می کند پس نمی توان به سالاری انگ زد که وی تنها به فکر شهر بوشهر است.
بدیهی است که در هر استانی، ابتدا زیرساخت های لازم را در مرکز استان فراهم می کنند و این تنها مختص بوشهر نیست.
از زمانیکه به فرزند خردسالم گفته ام قرار است یک پارک بازی آبی با این امکاناتی که آقای استاندار محبوبمان اشاره کرده اند در بوشهر راه اندازی شود، فرزندم بسیار خوشحال شده و هر روز با شوق می پرسد چند روز دیگر پارک و شهربازی در بوشهر افتتاح می شود.؟
بهتر است قدردان کسانی باشیم که واقعا و صادقانه به مردم خدمت می کنند.
ارادتمند همه هم استانی های عزیزم هستم و بازهم به نوبه خودم از تلاش استاندار جوان و محبوبمان قدردانی می کنم. دعای خیر و آرزوی سلامتی و سربلندی ما بدرقه راه آقای سالاری باد.
1393/07/30 - 11:54
0
0
به نام خدا
با سلام و خسته نباشید خدمت استاندار جوان و پرتلاش استان بوشهر. از همینجا باید اعلام کنم که دکتر سالاری بهترین استانداری هست که تا کنون در استان بوشهر کار کرده. و با جدیت، تلاش و دلسوزی که از ایشان سراغ دارم مطمئنم که در ادامه راه هم همه مشکلات و موانع را از سر راه بر خواهد داشت و استان ما را به بهترین نحو به سر منزل مقصود خواهند رساند./ج
1393/07/30 - 09:34
0
0
آقای سالاری این تغییرات که عنوان میکنید چه ضرورتی دارد یک اصولگرا می رود اصولگرا دیگری جایگزین میشود (منظور اکثر تغییرات است شاید بعضاً در انتخاب مدیران حفظ ظاهر شده است) حداقل کسانی که هستند تجربه ای کسب کرده اند و هزینه دیگری به دولت مظلوم دکتر روحانی تحمیل نمی شود، جنابعالی تصور میکنید با شناختی که از سوابق سیاسی مدیران جدید هست این افراد سیاستهای جناب دکتر روحانی را در مدیریت خود در پیش می گیرند .........؟! ، راستی چرا این جملات را می نویسم کو گوش شنوا.......... ج
1393/07/30 - 09:12
0
0
سلام اقای استاندار شما باید استان بوشهر را به دید یک کشور نگاه کنی اگر از هر طرف استان وارد شدی باید از لحاظ مبلمان و شهریت تغییر را حس کنی به مرکز استان ما نمیگوییم توجه نکن ولی به کل استان توجه کن بوجه باید منطقی توضیح شود با تشکر/ج
1393/07/30 - 01:40
0
0
باسلام/
اقای استاندار پیگیری های شما قابل قبول است ولی بیشتر پیگیری ها مربوط به شهر بوشهر است /
پیشنهاد میکنم برای سایر شهرستانها نیز بودجه هایی حداقل نصف بوشهر در نظر بگیرید/
مثلن برای برازجان که جمعیتی نزدیک به بوشهر دارد و به لحاظ مبلمان شهری همچون روستایی بزرگ هست نیز بودجه ای تخصیص دهید تا در شرق ان کوهستان پارکی طراحی و ساخت شود/
به نظرم عدالت حکم میکند همه مستحق گردش و تفریح باشند و شما که حاکم و والی استان هستید شعاع دیدتان را به همه نقاط گسترش دهید /
تا جلوی مهاجرت به مرکز استان تا حدودی گرفته شود/
یاعلی/ج
1393/07/29 - 23:34
0
0
جناب دکتر سالاری لطفا به سریال تغییر مدیران استانی پایان بدهید چون داره از نظر تعداد قسمتها از سریال حریم سالطان تجاوز میکنه./ج
1393/07/29 - 21:05
0
0
آقا استان بوشهر فقط شهر بوشهر نیست.چرا به همه نقاط استان دید یکسان نداری جناب آقای استاندار./ج
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • حضور پنج بازیکن بوشهری در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 13 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 17 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...