امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 09 مهر 1393 - 23:40
نتیجه نظرسنجی اتحاد جنوب از عملکرد 7 ماهه سید حسن لواسانی فرد

اتحاد جنوب با طرح سئوال زیر از کاربران خود نظر آنها را در خصوص عملکرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان جویا شد: با توجه به گذشت 7 ماه از انتصاب سید حسن لواسانی فرد، در مجموع عملکرد مدیریت آموزش و پرورش دشتستان را چگونه ارزیابی می کنید؟  در این نظر سنجی که به مدت 11 روز روی این پایگاه خبری تحلیلی فعال بود در مجموع 2223 نفر شرکت....

نمره قبولی کاربران اتحاد جنوب به مدیر آموزش و پرورش دشتستان

اتحاد جنوب با طرح سئوال زیر از کاربران خود نظر آنها را در خصوص عملکرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان جویا شد:

 

- با توجه به گذشت 7 ماه از انتصاب سید حسن لواسانی فرد، در مجموع عملکرد مدیریت آموزش و پرورش دشتستان را چگونه ارزیابی می کنید؟

 

در این نظر سنجی که به مدت 11 روز روی این پایگاه خبری تحلیلی فعال بود در مجموع 2223 نفر در آن شرکت کردند که نتایج حاصله بدین شرح است:

عالی: 1033 نفر به میزان 46.5 درصد       
خوب: 328 نفر به میزان 14.7 درصد      
متوسط: 246 نفر به میزان 11.1 درصد     
ضعیف: 616  نفر به میزان 27.7 درصد 
چنانچه دو گزینه عالی و خوب را نشان رضایت از عملکرد سید حسن لواسانی فرد بدانیم (عالی: خیلی راضی/ خوب: تقریباً راضی) در مجموع 61.2 درصد از کاربران به عملکرد مدیر آموزش و پرورش دشتستان نمره قبولی داده اند؛ و در مجموع 38.8 درصد نیز از عملکرد لواسانی فرد ناراضی بوده اند. (متوسط: کمی ناراضی / ضعیف: خیلی ناراضی)            


کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/08/09 - 12:48
0
0
مدیری که اجازه تغییر ندارد و توسط ....از دهقاید تغییرات انجام می شود
1393/08/09 - 09:29
0
0
...............
1393/07/30 - 15:12
0
0
اینو که همه می دونن
1393/07/29 - 20:08
0
0
............... برازجان توسط ایشان به سوی انحطاط و نابودی سوق داده شده است/ج
1393/07/27 - 20:24
0
0
انجوری که من سراغ دارم نتیجه ها برعکس بوده حالا چرا یکباره تغییر کرده نمی دانم کی به ایشان نمره عالی داده خدا می داند
پاسخ: قبلا در این خصوص توضیح داده شده است.
1393/07/13 - 23:49
0
0
چه بی انصافند بعضی ها شاید بهتر باشد اینجوری گفت که تا بوده کسانی که به خواسته های مشروع یا نا مشروع خود نمی رسند علم مخالفت با کارگزاران عادل را بر دوش می گیرند بنده به عنوان یک فرهنگی که از نزدیک بر چند و چون کار در اداره آ پ آگاهی دارم باید بگویم به خدا قسم باید به آقای لواسانی تبریک گفت که توانست آقای حسین آبادی و آقای آتشی را به مجموعه خود اضاف کند هیچ شخص منصفی نیست حتی مخالفین این سه بزرگمرد که بر توانایی های اینان خرده بگیرد اما حسادت و بی انصافی زمانی که ایمان نداشته باشی ساده است به جرات می توان قسم یاد کرد شخصی به کاردانی و دلسوزی حسین آبادی و آتشی نه در دشتستان و نه در استان بلکه در کشور در حوزه متوسطه کمتر یافت می شود تسلط بی نظیر این دو مورد حسادت این کاربران عزیز است. اینان نمیدانند که اولین بار در تاریخ دشتستان بزرگ است که معاون و کارشناس متوسطه ای که مدیریت را سال ها تجربه کرده اند به کار گمارده شده اند و چون می دانند صد در صد موفق خواهند بود می خواهند بترکند .کمی به وجدان خوابتان تنه بزنید که آن دنیا گرفتارید بس نبود دشمنی هایی که با برادرش شهرداری که در خواب مانندش را نخواهید دید کردید کسی با برنامه تر از ایشان نخواهید دید پس به افتخارشان دست یاری به آنها می دهیم./ج
1393/07/13 - 20:37
0
0
به نام خداوند ناظر و حکیم.
سلام.
آیا به نظر شما کاربر عزیز و منتقد گرامی ، در امور زیر نیاز به اصلاح بوده یا نه؟ لطفاً با نگاه یک کارشناس و فرهنگی دلسوز پاسخ دهید:
فقط چند مورد ساده تر از دهها مورد ساده انتخاب شده است :
الف.توزیع تقدیرنامه و لوح سپاس بصورت خروار خروار و در بسته های 200 یا 500 تایی و بیشتر ،در یک هفته و حتی کمتر از یک هفته، آنهم بین 250 نفر( کل فرهنگیان یک منطقه) !!!! آیا همه با هم و یکدست و مساوی بوده اند؟!!! آیا توزیع کنندگان این تقدیر نامه ها و مهمتر از آن، آیا امضاء کنندگان این تقدیر نامه ها به عواقب مخرب این عمل فکر میکردند؟
ب. فضایی را تصور کنید که در آن مدیرانی بدون کمترین آشنایی با امور مدیریتی و بویژه علم روز ( امور رایانه ای بسیار ساده و ... ) برای چند سال متوالی ( حتی ده یا پانزده سال) منصوب شده اند و در مقابل هر درخواست اداری و آموزشی ، با کمال جسارت فقط میگوید : " نمیدانم " ! ( بازدید از کلاس درس و بررسی واقعی و کارشناسانه از عملکرد دبیران و مربیان و آموزگاران ؟ " تا حالا انجام نداده ام "! ... امور رایانه ای ؟ " نمیدانم , نمیتوانم ، نمیتوانم یاد بگیرم و ... "!!! ... آمار دانش آموز ؟ ثبت نام در ستاد ؟ ... " از فلانی بپرسید!!!! من نمیدانم !!! " و دهها موضوع ساده ی حوزه ی کاری مدیریتی در یک آموزشگاه و مجتمع .... آیا این امور نیاز به اصلاح نداشته و مدیران نباید تغییر کنند ؟
پ.فضایی که کمترین کار در آن انجام میشود و هرکس هرکاری که دلش میخواهد انجام میدهد و تنها کاری که انجام نمیدهد و دغدغه اش را ندارد ، امور مربوط به آموزش و پرورش است ! ایا نیاز به اصلاح و تغییر ندارد؟!
ت.فضایی که در آن هر کس از هرجا ( معمولا از نزدیکان ) ،با هر رشته ای و با هر معدلی بکار گرفته میشود و بعد بدون کوچکترین دقت و احساس مسئولیت ، در هرجایی که میلش میکشد مشغول بکار میشود ( رشته ی برق : قرآن و معارف و تاریخ و ... تدریس میکند - رشته ی مربوط به صنایع غذایی و دارویی و شیلات و ... : پایه اول ابتدایی تدریس میکند... - ) آیا نیاز به اصلاح و تغییر نیست؟! آقا یا خانم با نام خدمتگزار و ... استخدام میشود و سپس با گذشت کمتر از یک ماه سر از کلاس درس و تدریس در می آورد !!! ... ایا نیاز به اصلاح ندارد...؟ !!!
ث. فضایی که در آن آموزگار ابتدایی تا دو سه هفته ی اول دور خودش میچرخد و آنگاه کلاس را انتخاب میکند و بعد غیبت و غیبت و غیبت و بعد از آن بلافاصله تمام غیبت هایش بخشیده میشود و بعد در مناسبتهای مختلف و ایام سال چندین لوح تقدیر دریافت میکند و در پایان نیز نمره ی ارزشیابی او مساوی یا بیشتر از دیگران است !!! آیا نیاز به اصلاح ندارد؟
//// و به نظر شما دوست و کاربر عزیز، این تغییرات و این اصلاحات برای این گروه های "خوش نشین و خوش..." سخت و نفس گیر نیست؟! این افراد، با آن فرهنگ، چه واکنشی نشان خواهند داد؟
موارد و مصداق ها و مستندات بسیار است، اما فضای باز رسانه جای مناسبی برای بیان آن موضوعات نیست....
مردم عزیز دشتستان بزرگ و بویژه فرهنگیان فرهیخته و دلسوز ( پیامبران زمان) ؛ مشفقانه و دلسوزانه از شما میخواهم که به اجرای قوانین کمک کنید و تا تحقق اهداف واقعی آموزش و پرورش و اجرای برنامه های کارشناسانه و دلسوزانه صبر کنید.
1393/07/13 - 13:31
0
0
سرانجام وامهای ازدواجی چه شد ؟ من مدت 3 سال است که در نوبت وام ازدواجی آموزش وپرورش دشتستان هستم وهنوز خبری نشده است آقای لواسانی لطفا اقدام نمایید .
1393/07/13 - 00:13
0
0
جناب آقای لواسانی عزیز نسبت به تغییر معاونت آموزش ابتدایی که فردی اصول گرا و جانفشان مدیر دوره قبلی بوده و....................... اقدام فرمایید در مورد این خانم اصول گرا از بچه های اداره خودتون بپرسید که در شب خداحافظی مدیر قبلی آموزش و پرورش در اردوگاه راهدار چنان به اظهار ناراحتی و گریه و زاری پرداخت که ........................... ولی درکمال ناباوری شما با صحه گذاشتن بر ایشان آن را به عنوان معاون خودتان قرار دادید و از او هم دفاع می کنید ولی مواظب چنین افرادی که اطراف شما را گرفته اند باشید به هر حال از ما گفتن !!!!!!
پاسخ: انتشار این نظر به معنای تایید مفاد آن نمی باشد.
1393/07/12 - 20:17
0
0
همه دعاکنیم تا سید بزرگوار درکارش موفق شود. آقای لواسانی هم باید هوشیار باشد شیوه ای که آقای ح و جناب آ در پیش گرفته اند زیبنده آموزش وپرورش شهرستان مانیست. در همین فرصت کوتاه نارضایتی شدید فرهنگیان و اولیا را درپی داشته است.
مذهب وبدگویی ؛ تعهدوفحاشی ؛ تقید ودروغگویی ؛ دیانت وتمسخر دیگران ( بویژه سادات معزز) ؛ این هم ازعجایب قرن ماست . کاش این خانم متدین ؛ مقید ؛ مذهبی اندکی به فکرآخرت خویش می بود . اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
1393/07/12 - 19:11
0
0
خانم joijop از نام انتخابی مشخص است که اولن تعهدی نیستی دومن تا کنون کسی رو نپذیرفتن و سومن در اعلام نیاز بنده خودم در آموزش متوسطه حضور داشتم که آقای باصولی (روابط عمومی) اومد و اطلاعیه رو روی در آموزش زد که حتی آقای خوشرفتار هم از این اطلاعیه خبر نداشت. شما دیگه کی هستید؟ قضاوتتان همیشه همینطوره؟ یه کم وجدان داشته باشید. توهین و حرفهای مفت زدن کار سختی نیست. بنده خودم کنتقد هستم ولی واقعیت رو هم اگر دیدم میگویم.در پایان اگه وقتتان اینقدر گرانبهاست ، اصلن تو سایت نیا و برو به کارهای مهمترت برس.واقع بین باش نه دهن بین.
1393/07/12 - 15:04
0
0
باسلام خدمت اقای لواسانی عزیز که خودش بسیار دوست داشتنی است ولی انصافا در انتخاب دو گزینه اشتباه بزرگی مرتکب شد یکی معاونت مالی که خیلی خوش برخورد است و خوب قول الکی می دهد دوم مسول اموزش
پاسخ: انتشار این نظر به معنای تایید مفاد آن نمی باشد.
1393/07/12 - 14:38
0
0
بنده یک بازنشسته فرهنگی هستم. هفت یا هشت ماه زمان کمی برای ارزیابی یک مدیر است که وارث یک خرابه شده آنهایی که از آقای لواسانی خرده میگیرند آیا درشتی های قبل را هم میدیدندیا چشمشان را بسته بودند .من ازآقای لواسانی حمایت نمیکنم ولی معتقدم که باید به ایشان زمان و اجازه داد تا کارها و برنامه هایش را در یکی دوسال انجام بدهد و بعد درمورد ایشان قضاوت شود.
1393/07/12 - 07:47
0
0
با عرض تبریک خدمت سید لواسانی بزرگوار وخدا قوت .
بسیار شکرگزار خدای منان هستیم که این تریبون (اتحاد جنوب )، جهت تخلیه عقده های حاصله در وجود برخی کاربران محترم ،موجود است . کاربران عزیز خدمت شما عرض شود که حدود یک دهه آموزش وپرورش شهرستان دشتستانی در کار نبود ، به یمن برکت وجود سیدلواسانی ، تا حدودی ، هر چند اندک ، بهبود زخم های عمیق پیکره ی آموزش وپرورش دشتستان حاصل گردیده .لطفا اطلاعات کافی کسب بنمایید بعد نظرات خود را اعلام کنید ./ب
1393/07/12 - 00:50
0
0
در جواب به خواهری که خود را joijop معرفی کرده گرچه این نام به یک خانم؟ محجبه مذهبی نمیاد، اما به عنوان کسی کاملا در جریان است عرض میکنم، اولا تازه یعنی حدود یک هفته است مجوز بکار گیری چند نیروی خرید خدمتی داده شده، دوما هنوزهیچیک از نیروها ی مورد نیاز هنوز مشخص نیست خواهرم .... تا مطمئن نشده ای به کسی نسبت ناروا نده.هرچندخیلی ناراحت باشی.
1393/07/12 - 00:48
0
0
ﺩﺭ ﺟﻮﺍﺏ ﺧﺎﻧﻤﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻣﺬﻫﺒﯽ ﻭ ﻣﺘﻌﻬﺪ ﻭﻟﻴﺴﺎﻧﺲ ﺣﺴﺎﺑﺪﺍﺭﯼ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻣﻴﮕﻮﻳﻢ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻣﻬﻤﺘﺮﻳﻦ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﺬﻫﺒﯽ ﺑﻮﺩﻧﻤﺎﻥ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺧﺪﺍ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﮐﻨﻴﻢ ﻧﻪ ﻧﻔﻊ ﺷﺨﺼﻴﻤﺎﻥ ﻣﻦ ﺍﻃﻼﻉ ﺩﺍﺭl ﮐﻪ ﺗﺎﮐﻨﻮﻥ ﻫﻴﭻ ﻳﮏ ﺍﺯ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺷﺪﻩ ﺟﺬﺏ ﻧﺸﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻴﭻ ﮐﺴﯽ ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﻧﺸﺪﻩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﭘﺎرﺗﯽ ﺑﺎﺯﯼ ﺑﺎﺷﺪ ﻳﺎ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﻭﺍﮔﺮ ﻧﺘﺎﻳﺞ ﺍﻋﻼﻡ ﺷﻮﺩ ﻭ ﺍﺳﻢ ﺷﻤﺎ ﻣﻴﺎﻥ ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﻫﺎ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﻣﻴﮕﻮﻳﻴﺪ .....؟ ﺷما ﮐﻪ ﺍﻳﻨﻘﺪﺭ ﻭقتتان ﮔﺮﺍﻧﺒﻬﺎﺳﺖ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﺪﺭﻳﺲ ﺭﺍ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﭘﻴﺪﺍ ﻣﻴﮑﻨﻴﺪ؟ ﻣﻌﻤﻮﻼ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺎ ﺍﺩﻣﻬﺎﯼ ﮐﻤﺘﺮ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﻣﺬﻫﺒﯽ ﻫﻢ ﺍﺷﻨﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻗﺪﻳم ﺳﺎﺩﺍﺕ ﺭﺍ ﺍﻗﺎ ﺻﺪﺍ ﺑﺰﻧﻨﺪ ﻭ ﺍﻳﻨﻬﻤﻪ ﻋﻼﻣﺖ ﺗﻌﺠﺐ ﺑﺮﺍﻳﻤﺎﻥ ﭘﻴﺶ ﻧﻤﻴﺎﻳﺪ.
1393/07/11 - 23:01
0
0
سلام دوستان. بنده یه فرهنگی هستم. آخر خطم و برام فرقی نمیکنه کی رییس باشه اما خدا وکیلی چیزهایی از سید دیده ام اگه نگویم فردای قیامت مدیون جدش خواهم بود.اول این که ایشان سالها در حوزه متوسطه کار کرده اغلب مدیران را میشناسد ومن مطمئنم اکثر تغییرات با دید کارشناسی خود اوست وحسین آبادی قطعاعمل کننده است، یه از او پرسیدم اردشیر شهر پره که در حوزه متوسطه فقط شماتصمیم میگیرید، گفت اصلا این طور نیست. آقای لواسانی کامل سیستمی عمل می کند، وخدا یش در بعضی زمینه ها حتی سر ما داد می زنه وحتی بعضی تصمیمات ما را وتو میکنه. ما خودمان هم باور نمی کردیم ایقدر هوشیار و دقیق باشد.
و نکته آخر اینکه در رعایت حقوق همکاران بسیار دقیق و در مقابل اجحاف و پارتی بازی اصلا کوتاه نمی آید، خودم شاهد بودم که به برادر یه مقام عالی در استان گفت در مدرسه خاص نمیتوانم بچه تو ثبت نام کنم. خودم شنیدم که خانمی را که به اسم مدرسه شاهد از منطقه ارم بدون هماهنگی آورده بودند با عصبانیت به اون منطقه برگرداند.
در جواب آقا یا خانم مطلع بی غرض باید عرض کنم که تمام موارد گفته شده مورد تائید بنده نیز می باشد ولی کسب مقام اول رتبه های زیر 1000 کنکور سراسری را بی انصافی نکنید، چون دشتستان سالهاست که در این مهم اول و پیشتاز است و جناب لواسانی عزیز که 7 یا 8 ماهه که تشریف آورده و سال آموزشی ما بیشتر به آقای اسدی ربط داشته و ناحقی نکنید. موفق باشید.
1393/07/11 - 14:22
0
0
اقای صابری نظر مردم را درست بنویس خودت دربین مردم شناخته شده هستی تا آنجا که جانبازی و ایثارگری خودت رازیر سوال بردی. بس کن از پشتیبانی ناحق و تعصب بی جا و ناراحتی چندین ساله شما از دولت عدالت محور.
بخدا اقای لواسانی ازمدیریت آموزش وپرورش چیزی نمی داند برو به مدارس وجامعه و در شهر و روستا درد دل معلمان و مردم را از نزدیک بشنو که هنوز بعد از 10 روز ازمهر نه معلم و نه مدیر در مدارس نیست و بلاتکلیفی و سرگردانی اولیا و معلمان وبچه های مردم راببینید.
بخدا روز قیامت گرفتار هستید. قضاوت و دخالت های ناعادلانه و حزبی شما باعث بی نظمی و شکاف و ناهنجاری و تقویت مخالفان نظام در دشتستان گردیده. برو در چند روز از ماه مهر وضعیت کار و نظم وکارآیی و مقررات وقانون مدارس و نارضایتی مردم و معلمان از مدارس را ببین و بعد به اقای لواسانی نظر بده تا کی به تفرفه و اختلاف دراین شهر دامن می زنی.....
پاسخ: 1. انتشار این نظر به معنای رد یا تایید مفاد آن نمی باشد.
2.اتحاد جنوب به نظر مخالفان خود احترام می گذارد.
1393/07/11 - 14:15
0
0
ای کاش انهایی که به تلاشهای مدیرآموزش وپرورش منفی می نگرند وقت اندکی می گذاشتند و تحقیقی می کردند که سید لواسانی آموزش وپرورش را در چه وضعیتی تحویل گرفت، امسال شروع مهر شاید بی نظیر بود از این لحاظ که همه مدارس در هفته اول مهر بصورت رسمی کار خود را شروع کردند و تقریبا همه کلاسها معلم داشتند بجز تعدادی اندک که آن هم باتدبیر سید و همکارانش حل گردید. شور و نشاط روز بازگشایی مدارس امسال مثال زدنی بود ودربازدیدهای گروههای بازرس وزارت نمره عالی گرفته شد. حضور و همکاری و هماهنگی مسولان شهر (غیرازعده ای اندک) درسطح استان و کشور به عنوان شهرستان نمونه معرفی و نقل مجالس بود. تامین نیروی متخصص جهت بخشهای ارم وبوشکان بی نظیر و شاید در بعضی رشته ها برای اولین بار اتفاق افتاد . به میدان آوردن نیروهای به اصطلاح خوش نشین که سالها فقط درکنجی خزیده بودند وحقوق بیت المال راضایع می کردند بی سابقه بود ، بزرگ شمردن و بها دادن به حوزه پرورشی که سالهاست به آن بی مهری می شد کاری بس بزرگ بود. وادار کردن کسانی که خود را به مریضی و ناکارآمدی زده بودند به تلاش و تدریس کاری بود که ازدست هرکسی برنمی آید. نشستن دردفتر کار و در روز ۷ساعت تمام پای درددل مراجعین و حل مسایل و مشکلات مردمی که می گفتند برای اولین سال است که ما توانستیم مشکل مدرسه بچه امان رامستقیم با آقای رییس بگوییم و ایشان شخصا مشکل را در دفتر کارش حل می کرد و ما راضی از اتاق بیرون می آمدیم برای آقای لواسانی باید بزرگترین افتخار و برای مسولین دیگر الگو باشد.
تعامل باخیرین شهرستانی؛ استانی وکشوری برای جذب منابع مالی ودرهمین مدت کم خدمت جذب میلیونها ریال ازخیرین وتزریق آن به مدارس کم برخوردار شهری و روستایی کارکوچکی نباید تصورشود.
گرامی داشت منزلت ومقام بازنشستگان ارجمند و دنبال کردن نیازهای آنان درسطح وزارت نباید از دیدگان غافل بماند. اول شدن شهرستان دشتستان در رتبه های زیر ۱۰۰۰کنکور در استان افتخار کمی نیست که از آن غافل شد.
دنبال کردن بحث درمانگاه فرهنگیانی که حتی درطول سالیان پیش مجوز آن نیز لغوشده بود و انشاالله افتتاح آن در ماههای آینده با نام بزرگ فرهنگیان با ارایه خدمات بیشتر و بهتر از گذشته صورت خواهدگرفت شاهکار لواسانی و تیم همکارانش خواهد بود و.........
به نظر من اگر این نظرسنجی در زمانی دیگر و البته با انصاف و همچنین اطلاع رسانی زحمات و تلاشهای شبانه روزی آموزش وپرورش مطرح شده بود مطمینا درصد رضایت مندی بیشتر می شد. و در آخر بگذارید خوبان خدمت کنند.
1393/07/11 - 12:15
0
0
این نظر رو بنویسید وگرنه هیچ وقت به سایت شما رجوع نمی نمایم:
خانمی هستم بسیار مذهبی وتاکید میکنم بسیار متعهد لیسانس حسابداری همسرم دبیر است وگفته بود به شدت نیروی حسابداری زن کم دارند به همین دلیل قبل از شروع سال تحصیلی 8 بار و چندبار هم اوائل مهر ماه به آقای آتشی(مسئول متوسطه) و به آقای لواسانی (که بهش میگن آغا)!!!!! طی یک تقاضا جهت تدریس چه به صورت شرکتی و..... مراجعه نمودم هر دو گفتند ما نیاز نداریم....... متاسفانه باکمال .......... روز شنبه 5 مهرماه تعدادی نیروی عمران کامپیوتر و حسابداری زن و معماری گرفتند و این افراد را با پارتی آوردند........
جالب اینکه!!!!!!!!!!!!!!!!!! روز 7و8مهرماه بعداز اینکه افراد مشخص شدند اطلاعیه استخدامی را زدند ................ بیچاره افرادی که در این دو روز رفتند با هزار امید ثبت نام کردند!!!!!!!!!!!
صحبت زیاد دارم ولی ارزش اینکه وقت گرانبهایم را صرف این موارد نمایم ندارم...... فقط بگویم با این کارها ما را از نظام و دین دارند بدبین می نمایید بدبین می کنید..............
حال هرنمره ای دوست دارید به آغا!!! بدید................برید گم شید
پاسخ: انتشار این نظر به معنای رد یا تایید مفاد آن نمی باشد و صرفاً جهت اطلاع مسئولان ذیربط و بررسی گلایه ایشان منتشر می شود.
1393/07/11 - 12:00
0
0
رفتار توأم با متانت آقای لواسانی قابل تحسین است، بنده بارها شاهد و ناظر بوده ام، اما آقای .......... برخلاف مسیرآقای لواسانی درحرکت است و این حرکات جناب معاون زیبنده آموزش و پرورش نمی باشد.
1393/07/11 - 05:50
0
0
به نام خداوند ناظر و حکیم /
سلام و درود خدا بر انسان،اشرف مخلوقات.
سلام و درود خدا بر دلسوزان واقعی ،آنان که دغدغه اشان صعود نوع انسان است.
سلام و درود خدا بر آزاد اندیشان بی ریا ،آنان که اجرشان را فقط از خدا می خواهند.
اینجانب بر خود فرض میدانم تا بعنوان یک ایرانی و یک فرهنگی زجر کشیده و آشنا با سیستم های مختلف اداری ،آموزشی ،پرورشی ،فرهنگی و اجتماعی و سیاسی، نکاتی را جهت تنویر افکار عمومی و کابران عزیز اتحاد جنوب به شرح زیر عرض نمایم:
الف.تغییر و تحول ، خواسته ی انسانهای نخستین و نخستین خواسته ی یک جامعه ی انسانی در حال رشد است که دائماً در حال انجام است.
ب.یکی از مهمترین دلایل مردم جامعه ی ما و اصرار آنها به تغییر یک سیستم و یا چند سیستم متصل به هم ، که معمولا و نهایتاً در انتخابات های مختلف ، بویژه انتخابات ریاست جمهوری نمود پیدا میکند، تغییر و اصلاح فرهنگ و امور فرهنگی در مرحله ی نخست و سپس تغییر و اصلاح امور اداری و مناسبات اداری مختلف در وزارتخانه ها و ادارات و نهادهای مهم و اجتماعی ، بویژه آموزش و پرورش است.
پ.برای ایجاد تغییرمثبت ، نخست نیاز به فضای مناسب و سپس نیاز به فرصت است.فضای مناسبی که همه ی افکار و افراد ،بویژه افراد و افکار مرتبط ، به معنای واقعی و دلسوزانه و کارشناسانه ، برای ایجاد آن تلاش نمایند. همچنین بدون کوچکترین کارشکنی و یا سنگ اندازی های (متأسفانه) معمول و مرسوم ،به مدیر و برنامه ریزان آن سیستم ، فرصت مناسب داده شود تا هم برنامه های خود را ارائه و هم اجرا نمایند.
ت.تغییر مثبت در جامعه ای که بنا به دلایلی معلوم و نامعلوم روز به روز بر ظهور و بروز ناهنجاریها و تخلفات و معضلات محسوس و ملموس آن در حوزه ها و ابعاد مختلف ، افزوده میشود ، کار بسیار دشواریست و صبر میخواهد.
ث." نظر همه ی افراد محترم است" . اما همه ی افراد نظر دهنده لازم و شایسته است قبل از ابراز نظر و به اصطلاح انتخاب گزینه ی مورد نظر خود ،آگاهی و اطلاعات خود را در خصوص آشنایی با قوانین و مشکلات گذشته و فعلی یک سیستم ، بویژه آموزش و پرورش ، بسنجند و مواردی را مدنظر قرار داده ، سپس در نظر سنجی شرکت نمایند:
1.اختلافات سیاسی و اختلاف نظرهای شخصی و حب و بغضها را در ابراز نظر لحاظ نکنند.
2.واقعیت ها را در نظر بگیرند و به یکباره از یک مدیر در یک شهرستانِ بزرگ و محروم در یک استانِ محروم در یک کشورِ محروم، یک سیستم ایده آل و باب طبع همگان را نخواهند.(هفت ماه و حتی به نظر اینجانب هفت سال هم برای اصلاح و تغییر یک سیستم متزلزل و با توجه به مطالب فوق الذکر (بویژه بند "ت") که عرض شد،زمان کمی است.)
3.با توجه به اهمیت همکاری و هماهنگی در اداره ی امور مختلف آموزشی و پرورشی ، اقدامات مختلف خود را در کمک به ارتقاء سطوح مختلف این سیستم مد نظر قرار دهند. (نظر دهنده ، شخصاً در هر موقعیتی که هست چند گام مثبت برای اصلاح و پیشرفت این سیستم برداشته است؟.)
4.توجه به این موضوع مهم که همیشه با شروع تغییر مثبت، منافع عده ای، بویژه منافع شخصی عده ای، به خطر می افتد و به تجربه ثابت شده که یا در برابر این تغییر مقاومت میکنند و یا با اصلاح امور مخالف و با شیوه های مختلف و متنوع سنگ اندازی میکنند، باید مدنظر قرار گیرد.
متأسفانه این واقعیت تلخ بر همه ی ما به تجربه ثابت شده است که اجرای قانون در کشور عزیزمان (ایران اسلامی)، بسیار مشکل و بدبختانه بیشتر افراد در موقعیتهای مختلف (حتی برخی اعضای موافق با حزب حاکم)، در برابر آن مقاومت و حتی مخالفت میکنند. و آموزش و پرورش بنا به دلایل روشن و متعددی از این امر مستثنی نیست. (مثالی ساده و قابل درک برای همه ی ماها: به نظر شرکت کننده در یک آزمون ، رییس یا ناظر یا مراقبی که قوانین مربوطه را بدون کم و کاست اجرا میکند ،"سختگیر " است. به نظر یک راننده ( هرچند غیر متخلف ) ، پلیسی که قوانین مربوطه را که صد در صد مطمئن هستیم به نفع ما و دیگران هم هست، به خوبی اجرا میکند ، سختگیر و بعضاً به نظر راننده ی خاطی و متخلف " ظالم و بی انصاف " است!!!)
کاربران عزیز اتحاد جنوب ؛ خسته نباشید. در صورتی که شما عزیزان لازم بدانید، بیشتر توضیح داده خواهد شد.
سربلند بمانید و تا اجرای کامل قوانین در این کشور اسلامی و عزیز مقاومت کنید.
1393/07/11 - 01:38
0
0
با درود ، اگر نتایج و صحبت مردم به دست سید میرسد، لطفا صحبت مرا هم خدمتشون عرض کنید :

سید جان ، پست و مقام سنگینی را برداشته ای ، ابتدا برخدا توکل کن و با دید بازی که داری ، با تامل و هم فکری خواستن از فرهنگیان ، این اداره را اداره کن ، لطفا قبل از هرکاری ، اون آتش خشمگینی را که شعله ور کرده ای در مسولیت و پستی سنگین در اداره ، از این کار معاف کن و یک آتش خوشرو تر و مهربون تری رو برپا کن که فرهنگیان را درک کنه و به مقام و ارزش والای فرهنگیان احترام بگذاره و محترمانه صحبت کنه ، هر آتشی مناسب هر پستی نیست سید عزیز
لطفا مدارسی را که در زمینه های مختلف فعالیت میکنند ، تشویق کن و مدیر و معاونین را با یک شاخه گل محمدی باغچه اداره ، دلشاد و شارژ کن تا در امر خدمت رسانی، کوشاتر شوند، شما نیز مانند رئیس جمهور پیشین که تور بازدید استانی داشت ، شما هم تور بازدید مدرسه ای داشته باشید ولی لطفا و لطفا و خواهشا سر زده بروید تا مشکلات را ببینید ، و یک سوال ، آیا هر کسی میتواند در قفسه مدارس ، آگهی و امثال آن را قرار دهد؟ و لطفا مدارسی را که داری سیستم اطلاع رسانی وبلاگی و سایتی هستند در سطح شهرستان را تقدیری ویژه انجام دهید زیرا تمامی استان ها با قرار دادن اطلاعات و موارد لازم در وبلاگشان ، (آمار قبولی و موفقیت و عکس های دانش آموزان) باعث تلاش هرچه بیشتر دانش آموزان میگردند که دانش آموز تلاشی میکند که نام و یا عکسش در وبلاگ مدرسه رود و همچنین در اینترنت ، نام بیشتری از مدارس نمونه شما موجود میشود و همچنین مدیران تنبل موظف به فعالیت میشوند و معلمان در این امر چشم هم چشمی میکنند بجهت کسب رتبه های برتر دانش آموزانشان ، اگر در ابتدا مدارسی را که وبلاگ فعال دارند ، تشویق کنید یکدفعه آمار وبلاگ های مدارس چندین برابر خواهد شد.
لطفا نظارت بیشتری بر مدارسی همچون علامه طباطباعی از لحاظ تشکیل کلاس ها و تغذیه سر کلاس توسط .... انجام شود ، کارگاه های بسیاری از مدارس ناقص و حادثه آفرین هستند، هردانش آموز در آینده گره گشای مشکلات ما میشود پس حیف است آسیب ببیند.
با تشکرررررر > آ.م
1393/07/10 - 20:50
0
0
انسانی سالم تر و پاک تر از سید لواسانی نیست ولی اطرافیان خطرناکی دارد. خدا کمک سید عزیز بکنه
1393/07/10 - 20:48
0
0
سید در روز اول معارفه اعلام کرد در اسرع وقت تابلو درمانگاه فرهنگیان را بالا خواهم برد الان هنوز بعد از چند ماه که می گذرد خبری از آن نیست فقط تا توانسته گوش به فرمان اقای حسین ابادی بوده ولا غیر اکثر فرهنگیان در همین مدت کوتاه ناراحتند تبعیض زیاد شده بعضی مدارس در رفاه و بعضی در حال ویرانی هستند
1393/07/10 - 20:09
0
0
برای دومین بار میذارم...... امانتداری کنید....
خیلی جهت گیری اتحاد جنوب تابلو بود والبته بعید..... اگه چند روز دیگه این نظر سنجی را میذاشتید معلوم میشد عملکرد ایشان از نظر فرهنگیان چه جوریه..... توصیه به اتحاد از یه خواننده قدیمی: سرنوشت خودت را به افراد گره نزن...... جناب لواسانی از منظر بسیاری از فرهنگیان مربی پرورشی خوبی بوده وهست.و لا غیر... میدونم این نظر را پخش نمی کنید اما باز مینویسم
1393/07/10 - 19:31
0
0
به جناب لواسانی عزیز تبریک میگم. البته این نظر سنجی باید حداقل بعد از یک سال کارکرد ایشان انجام میگرفت. با تمام این تفاصیل در گزینش معاونین و یکی از مسؤولین دوایر باید دقت بیشتری میکرد. در دراز مدت به ایشان ناخودآگاه ضربه خواهند زد. ایشان فردی مثبت و کارکن میباشد. انشااله که با درایت خاص مواظب رفتار معاونین و دوایر باشند. با آرزوی توفیق برای ایشان
1393/07/10 - 16:18
0
0
با سلام به همه فرهنگیان عزیز واقعا باید به شما تبریک گفت به خاطر این مدیری که توانسته است این اداره را به این خوبی اداره کند واقعا معاونین ایشان زحمات شبانه روزی انجام میدهند برای این افراد آرزوی توفیق دارم
1393/07/10 - 13:47
0
0
رضا درست گفت نظر سنجی یک باره تغییر کرد و بر عکس شد البته بنده در خصوص شخص اقای لواسانی نمی گویم با نظر سنجی میخواند یانه بنده به نظر سنجی شک دارم
پاسخ: اتحاد جنوب به کاربران خود اطمینان می دهد در نظرسنجی رعایت امانت کند و هر آنچه نظر شماست را منعکس نماید؛ اما تغییری که برخی کاربران عزیز اشاره می کنند به دو دلیل است: 1. ممکن است طرفداران گزینه خاصی به صورت هماهنگ شده از طرفداران خود خواسته باشند ظرف چند ساعت در نظرسنجی شرکت و گزینه عالی را بزنند.
2. علیرغم اینکه سیستم طوری طراحی شده که هر نفر فقط یک بار بتواند رای دهد ولی برخی با دور زدن سیستم بیش از یک بار رای داده باشند که البته این احتمال برای طرفداران و یا مخالفان یک گزینه وجود دارد.
3. گرچه نمی شود ادعا کرد این نظرسنجی دقیق و بدون اشکال است؛ اما تا حدود زیادی بیانگر نظر افکار عمومی می باشد.
4. اگر اتحاد جنوب قصد خاصی در نظرسازی داشت نظرات مخالف نتیجه نظرسنجی خود را منتشر نمی کرد.
1393/07/10 - 13:43
0
0
سلام اتحادی ها ، شما که با سید حسن در ارتباطید بهش بگید بزرگترین ضعفت اینه که ........ رو آوردی سر کار ، هر روز ما باهاش دعوا داریم ، بداخلاق تر از خودش خودشه ، یک معاون باید خوش اخلاق باشه تا فرهنگیان تمایل همکاری با او را داشته باشند.
پاسخ: کاربر عزیز مرتضی
نامی که در متن ذکر کردید معاون نیست و مسئول یکی از دوایر اداره آموزش و پرورش دشتستان می باشد.
1393/07/10 - 13:40
0
0
باسلام
باید بگویم که نظرسنجی شما مشکلات و ایراد هایی هم داشته ، ابتدا اینکه چرا شما در مدت 11 روزه گذاشتید؟؟؟ خوب بیشتر میگذاشتید شاید آرا متفاوت میشد که این مورد اصلا قابل قبول ما بازدید کننده ها نیست ، حد اقل 20 و حداکثر 30 روزه خوب است.
*
ایراد دوم اینست که با یک همچین نظر سنجی محدود به کاربران یک سایت که مطمئنم 90 درصد کاربران متوجه این نظر سنجی نبودند نمیشود در باره یک رئیس نتیجه گرفت . چون هرکسی دنبال خبر میگردد و درست متوجه نمیشود من خودم 3 روز پیش متوجه شدم و آماری که گرفتم همین رو میگفت که ای کاش رنگ بخش نظرسنجی شما برعکس رنگ کادر بود که در چشم می آمد و همچنین افراد بخصوصی در این نظر سنجی شرکت کردند که نمیشود به بعضی از آمار ها استناد کرد .

سوم اینکه بهترین نظرسنجی باید با دعوت از فرهنگیان صورت پذیرد نه دشمنان و دوستان یک شخص که فرهنگی هم نیستند.
1393/07/10 - 12:45
0
0
با سلام وعرض خسته نباشی خدمت تمامی زحمتکشان علم تربیت
الخصوص جناب لواسانی در وافع سید بزرگوار بدون هیچ گونه ریا در این سنگر مقدس زحمت میکشد
و ما باید حامی وپشتیبان مردان مخلص و بی ادعا باشیم سید بزرگوار خسته نباشی/ج
1393/07/10 - 11:08
0
0
بادرود و خداقوت بر سید بزرگوار جناب آقای لواسانی ارجمند، سربلند وپیروزباشید/ب
1393/07/10 - 08:41
0
0
چه کسی نمره قبولی داده ؟/ب
1393/07/10 - 07:53
0
0
قضاوت درست نیست وضعیت کلاس ها خیلی ناجور شده کلاسه سو و هفت تا چهل نفری شده مدیران جوان و کم تجربه سر کار گذاشته اند بعضی از معاونین .... در کنار سید قرار دارند که کمتر از یکسال تیشه به ریشه او خواهند زد مدارس غیر انتفاعی هزینه را فوق العاده بالا برده اند بنابراین درست قضاوت کن افت کارها را چنذ ماه دیگر مشاهده کنید /ب
1393/07/10 - 01:43
0
0
یک نکته جناب صابری عزیز تا روز چهارم این نظر سنجی میزان نمره ضعیف و متوسط کاملا محسوس بود ولی متاسفانه از روز 5 بطور خیره کننده ای نمره عالی به شکلی بالا رفت که دقیقا تا اخر این نظرسنجی هر روز به ان سر زدم این بیشتر به نظر سازی شبه بود تا نظر سنجی
1393/07/10 - 01:11
0
0
جوجه را اخر پاییز میشمرند. هنوز قضاوت زود است .
1393/07/10 - 00:11
0
0
اتحادجنوب عزیز لطفا نظرسنجی از افراد خاص بر سایت قرار ندهید محبوبیت اتحادجنوب خیلی بالاست با این نظرسنجی ها ارزش اتحادجنوب را زیر سوال نبرید و ذهنیت ها را منحرف نکنید.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...