کد خبر: 34669 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 شهريور 1393 - 08:37
رئیس هنرستان هنرهای زیبای فاطمیه بوشهر معارفه شد

اتحادجنوب:  مراسم تودیع و معارفه رئیس هنرستان هنرهای زیبای فاطمیه بوشهر صبح روز سه شنبه با حضور دکتر ماحوزی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر ، ضرغام مجدنیا نماینده آموزش وپرورش شهرستان بوشهر و جمهی از کارکنان و هنرجویان در محل هنرستان فاطمیه(س)برگزار گردید.

اتحادجنوب:  مراسم تودیع و معارفه رئیس هنرستان هنرهای زیبای فاطمیه بوشهر صبح روز سه شنبه با حضور دکتر ماحوزی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر، ضرغام مجدنیا نماینده آموزش وپرورش شهرستان بوشهر و جمهی از کارکنان و هنرجویان در محل هنرستان فاطمیه (س) برگزار گردید.
به گزارش اتحادجنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر، دکتر ماحوزی در این آئین با بیان نقش آموزش در شاخه های هنری، هنرستان فاطمیه را فضایی مناسب برای پرورش استعدادهای هنری برشمرد.
وی درخصوص ایجاد رشته های جدید در این هنرستان نیز اعلام کرد: آمادگی برای افزایش  و ایجاد رشته های هنری جدید را داریم که با همراهی آموزش وپرورش این موضوع تسریع و انشاله تحقق خواهد یافت.
دکتر ماحوزی از تدارک مکانی جدید برای هنرستان فاطمیه خبر داد و افزودند: با بررسی های انجام شده، تصمیم بر ان داریم تا با در نظر گرفتن فضایی مستقل، شرایط مناسبتری را برای انجام کار آموزشی در این هنرستان فراهم کنیم.
مجدنیا نمایند آموزش وپرورش نیز در این نشست گفت: هدف اصلی ما توسعه هنرستانهای فنی و کارودانش است، تلاش ما این است که بتوانیم ظرفیت های آموزشی را توسعه بدهیم.
وی با اشاره به اینکه بوشهر پتانسیل بسیار خوبی در حوزه رشته های هنری دارد افزود:همکاری و تعامل ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی استان و آموزش وپرورش، می تواند موجب گسترش و توسعه شاخه های هنری گردد و امکان جذب علاقه مندان بیشتری را فراهم نماید.
در این آئین از خانم شنبهی به پاس تلاش های صورت گرفته در زمان مسئولیت تقدیر و سیده فرح حسینی به عنوان رئیس جدید هنرستان هنرهای زیبای فاطمیه بوشهر معرفی شد.
وی  سابقه معاونت فن آوری دبیرستان شهید خلعت بری پایگاه هوایی و دبیرستان مطهره پایگاه دریایی بوشهر را در کارنامه خود دارد./ب

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/34669