کد خبر: 34425 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 20 شهريور 1393 - 07:18
فال روزانه 20 / 06 / 1393
فال روزانه 20 / 06 / 1393

فروردین


آیا تا امروز هفته خوبی در پیش داشته اید؟ اگر این طور است که بسیار عالی است، زیرا از امروز کارها و مسوولیت های شما زیاد خواهند شد. باید نظم خود را زیاد  کنید و برای همه کارها و زمان خود برنامه ریزی کنید. البته این فعالیت ها همه به نفع شما هستند و هیچ مساله ناراحت کننده ای در این میان وجود ندارد. بهتر است امروز تنهایی کار کنید زیرا همکاری با دیگران موجی کم شدن سرعت شما می شود. شما فردی نیستید که خیلی به حرف دیگران گوش کنید و اصولا تمایلی ندارید کسی به شما امر و نهی کند. اما امروز پیشنهادهای عشق خود را قبول و بر اساس آنها رفتار می کنید.  البته در این گوش به حرف بودن اغراق نکنید زیرا همیشه این حس را ندارید و ممکن است برایتان مشکل‌ساز بشود.

اردیبهشت

اگر کسی که برایتان ارزش و احترام بسیاری دارد کمی از شما دوری می کند و رابطه تان خدشه دار شده است، بهتر است از او دلجویی کنید. احتمالا این فرد از همکاران شما است. می توانید با مهمان کردن او به ناهار یا کمک کردن در کارهایش او را سوپرایز کنید. اگر این فرد، شریک عاطفی شما است، با حرف زدن در مورد نیازهای واقعی خود و بیان احساساتتان  او را متوجه کنید که تا چه اندازه برایتان مهم است. آرزوهای خود را بی پرده مطرح کنید. شاید بهترین کار این باشد در زندگی عاطفی خود تغییرات بزرگ به وجود بیاورید. حتی اگر این تغییر، به معنای خاتمه بخشیدن به رابطه کنونی شما باشد. خود رابرای تحولی عظیم آماده کنید تا بتوانید آرامشی که از عشق می خواهید رابه دست بیاورید.

خرداد

شما به هیچ عنوان از تکرار رویدادها و روزمره‌گی خوشتان نمی آید. این مساله موجب کاهش انرژی شما می شود و نمی توانید با نظم و سرعتی که باید، مسوولیت های خود را به انجام برسانید. اما امروز با ارتباط برقرار کردن با افراد کارشناس، یا همکارانی که تخصص بیشتر از شما دارند، می توانید برای تغییرات مثبت در حوزه کار خود برنامه ریزی کنید. روند همیشگی کارهایتان را دور بریزید و در عوض، راه های نوین و سازنده انتخاب کنید. شاید بهتر باشد صبح کمی زودتر بیدار شوید تا از همه انرژی های روز به خوبی بهره بگیرید. اگر در رابطه عاطفی خود به کمی فاصله و دوری نیاز دارید، این نیاز را صادقانه با شریک عاطفی خود در میان بگذارید. هر دو شما به کمی تغییر نیاز دارید و باید جانی دوباره به رابطه خود ببخشید. با دور شدن چند روزه می توانید بهتر و درست تر در این مورد فکر کنید و تصمیم بگیرید.

تیر

گرفتار شدن در روند تکراری و روزمره زندگی بسیار عادی و نرمال است. اما انرژی های امروز این فرصت را به شما می دهند تا کمی خلاقیت به خرج دهید و خود را از دام این همه تکرار رها کنید. روزمره شدن کار یا زندگی موجب از بین رفتن خلاقیت و انگیزه شما می شود. با کمک دوستان یا همکاران، برای ایجاد تغییر اساسی در روند کار خود اقدام کنید. برنامه ریزی کنید و به آن پایبند باشید. پیش از ورود به هر مسیری همه جوانب آن را به درستی مورد بررسی قرار دهید. احساسات شما به ناگهان امروز عوض می شوند و خودتان نیز از این امر متعجب خواهید شد. این تغییر احساسی موجب می شود به رابطه کنونی خود کمی شک کنید. به این می اندیشید که آیا این رابطه همانی هست که می خواهید؟ برای اینکه پاسخ درست بیابید، شاید بد نباشد کمی از شریکتان فاصله بگیرید.

مرداد

امروز باید به خلاقیت و شخصیت منطقی خود بازگردید. باید بتوانید از همه مهارت های خود استفاده کنید. از این همه تکرار و روزمرگی که این اواخر دچار آن شده اید، فاصله بگیرید. این مسایل فقط موجب در جا زدن شما می شوند. اگر در محل کار دچار خستگی می شوید، در روش انجام کارها تجدید نظر کنید. با همکاران هم صحبت شوید و حتی از آنها کمک بخواهید. امروز ذهنتان پر از ایده های جدید و خوب است. اما نمی توانید به درستی روی آنها تمرکز کنید. اگر در رابطه عاطفی قرار دارید، باید به آن کمی هیجان بدهید. دیدگاه های خود را با شریکتان در میان بگذارید تا با کمک او بتوانید مسیر درست را بیابید. خوب است امروز همه جانبه خود را در اختیار شریکتان بگذارید تا حمایت های او موجب شادی شما بشود.

شهریور

امروز در کارهای گروهی بسیار موفق خواهید بود. توان سازگاری و هماهنگ شدن با دوستان و اطرافیان این مزیت را دارد که می توانید به خوبی در هر جمعی حاضر شوید و در کنار آنها حس خوب داشته باشید. حس همکاری زیادی که دارید، موقعیت اجتماعی شما را بهبود می دهد. به هیچ وجه سعی نکنید یک نفره همه مسوولیت ها شغلی خود را به انجام برسانید. با اطرافیان هم‌کلام شوید و از دیدگاه های آنها برای بهبود کارها  بهره بگیرید. در رابطه عاشقانه خود کمی حسود می شوید و این موجب می شود تا واکنش های دفاعی از خود نشان دهید. شاید بهتر باشد به جای نیش و کنایه زدن به طرف مقابل، با او حرف بزنید.

مهر
امروز باید بسیار مراقب مسایل مالی خود باشید. کمی اقتصادی تر فکر کنید و از خرج های بیهوده و نالازم دوری کنید. البته، این شانس را دارید تا در سرمایه گذاری های مالی موفق شوید. اما تک‌روی نکنید. در این زمینه، پیش از هر اقدامی با افراد کارشناس مشورت کنید. بدون اینکه به درستی همه جوانب هزینه های خود را نسنجیده اید، هیچ برگه ای را امضا نکنید. امروز در رابطه عاطفی خود کمی دیوانه هستید. رفتار شمادو نفر با هم اصلا خوب نیست و حتی شاید با لحن نادرست با هم حرف بزنید. بهتر این است که امروز از هم دوری کنید تا گستاخی های دوطرفه موجب خراب شدن رابطه تان نشود. این دوری موقت به هر دو شما کمک می کند تا در رفتار خود تغییرات اساسی به وجود بیاورید.

آبان

امروز در کارهای گروهی و مسایل کاری بسیار موفق خواهید بود. حس سازگاری بسیاری زیادی در شما هست که موجب می شود در هر جمعی هستید، نظرهای خوبی ارائه دهید. از این فرصت برای برنامه ریزی برای یک کار گروهی استفاده کنید. چشم انداز وسیع برای اهداف خود بنویسید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید. این را بدانید با کارهای گروهی و مشورت متخصصان می توانید به اهداف خود برسید. رابطه عاشقانه شما امروز به طور ناگهانی دچار تغییر خواهد شد. احساسات هر دو شما تغییر می کند. همه برنامه هایی که برای امروز داشته اید، از بین می رود. اگر مجرد هستید، اگر بیرون بروید و در مکان  های عمومی یا فرهنگ ییا جمع دوستان، می توانید فرد دلخواه خود را بیابید.

آذر

تعریف شما از موفقیت چیست؟ پول، درآمد بالا، شغل عالی یا یک شریک عاطفی مناسب؟ اگر اینها اهداف شما هستند بای برای دستیابی به همه آنها برنامه ریزی درست داشته باشید. باید از مسیر فعلی کارهای خود بیرون بیایید و راهی دیگر را امتحان کنید. روند همیشگی شما هرگز شما را به اهدافتان نخواهد رساند. با دیگران مشورت کنید و برای داشتن چشم انداز درست و هدف دقیق و بی ایراد، از مشاوران کمک بگیرید. امروز در رابطه عاطفی خود دیوانه می شوید. اشتیاقات شما زیاد هستند اما در کنار شریک عاطفی خود حس خوبی ندارید. شاید لازم باشد تغییرات اساسی در رابه خود ایجاد کنید. حتی شاید به رابطه خود خاتمه بدهید. این را بدنید که رابطه خوب و پایدار بر صداقت استوار است.

دی

شما همیشه سخت در تلاش هستید و گاهی اصلا فشارهای وارده را حس نمی کنید. شاید بد نباشد در خلال کارهای خود کمی هم استراحت کنید. کمی با دوستان یا همکاران گپ بزنید تا در انتهای روز دچار خستگی مفرط نشوید. برای اینکه خلاقیت داشته باشید نیز این مساله بسیار مهم است. از همفکری دیگران کمک بگیرید و با حس های مثبتی که برای کار گروهی دارید، برای اهداف خود برنامه ریزی کنید. در رابطه عاطفی خود امروز کمی تند و هیجانی هستید. همین حس موجب می شود تا به فکر یک تغییر ناگهانی در رابطه  بیفتید. این تغییرات مشاجره یا دعوای شما دو نفر را در پی ندارد اما در هر صورت باید کمی بر احساسات خود کنترل داشته باشید و خونسرد باشید. شاید بد نباشد با دوستان جدید آشنا شوید و در میان آنها فردی را بیابید که تناسب فکری و روحی بیشتری با شما دارد.

بهمن

امروز در مسایل مالی باید بسیار هوشیار باشید. از اینکه بیهوده برای خود هزینه تراشی کنید، بپرهیزید. کارهای گروهی امروز شما را سریع تر به مقصد می رسانند. شما نیز روحیه همکاری بالایی دارید. در هر مکانی که حاضر می شوید می توانید توجه ها را به خود جلب کنید. از حمایت دیگران استقبال کنید. امروز به دلیل مشغول بودن ذهنتان نمی توانید به خوبی روی مسایل احساسی خود تمرکز کنید. کمی از عشقتان دور می شوید. اما این مساله بسیار به نفع هر دو شما است. زیرا می توانید با فکرهای عمیق تر، موجب بهبود رابطه بشوید. شاید حتی به این نتیجه برسید که بهترین تصمیم، خاتمه بخشیدن به این دوستی است. هر چه هست، امروز تغییرت بسیار بزرگ ایجاد خواهید کرد.

اسفند

امروز باید برای هر لحظه خود برنامه ریزی کنید. این طور نباشد که وارد مسیری بشوید و در انتها با بن بست مواجه شوید. از ابتدا برای حرکت خود نقشه بکشید و همه موانع را برآورد کنید، سپس حرکت را آغاز کنید. ارتباط های خود را بیشتر کنید. امروز این فرصت را دارید تا دوستان جدید بیابید. حس همکاری و سازگاری شما زیاد است، امروز می توانید همگام با دیگران تغییرات زیادی در کار ایجاد کنید. در مسایل عاشقانه خود احساس ناامیدی دارید. این برایتان چندان جالب نیست اما به جای غصه خوردن، در آن تغییر ایجاد کنید. حتی اگر لازم است به رابطه خود پایان دهید. با یافتن فرد مناسب می توانید دوباره احساس خوب دوست داشتن و دوست داشته شدن را تجربه کنید./ب

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/34425