کد خبر: 34387 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 19 شهريور 1393 - 07:13
فال روزانه 19 / 06 / 1393
فال روزانه 19 / 06 / 1393

فروردین


امروز زمان خود را به انجام کارهایی که شما را خوشحال می کنند، بگذرانید. اگر دوست دارید کار متفاوتی انجام دهید، این کار را انجام دهید. هر کسی گاهی به استراحت نیاز دارد و اکنون زمان خوبی برای امتحان کردن چیزهای متفاوت است. لباس های متفاوت بپوشید و بیرون بروید. کاری انجام دهید که زندگی شما را شادتر کند. امروز روزی عالی برای ارتباط برقرار کردن با انسن های جدید است. قرار نیست برنامه ها و نقشه های غیر واقع گرایانه داشته باشی، فقط کمی متفاوت باشید. در مسایل عاطفی نیز دست به دامان ادبیات و هنر بشوید و با جملات عاشقانه دل فرد مورد علاقه خود را ببرید.

اردیبهشت

امروز باید یادبگیرید که تمایلات و چالش های خود را یادداشت و برای خودتان برنامه ریزی کنید. باید برنامه های خود را دنبال کنید و به آن پایبند بمانید. ایده های خوبی در سر دارید، شاید شروع کار سخت به نظر برسد، اما همت و اراده داشته باشید و آغاز کنید.  امروز ممکن است کسی که در گذشته به او علاقه داشتید را بطور غیرمنتظره ای ملاقات کنید. او همه خاطرات خوش گذشته را به یاد دارد و هنوز به امکان و احتمال تجدید آن رابطه فکر می کند. شما بیشتر افکار عملی دارید و با آنکه این فکر خوبی به نظر می رسد، ولی در واقع خودتان هم می دانید که این قضیه اصلاً امکان ندارد و شدنی نیست.

خرداد

امروز می توانید یکی از همکاران خود که تعامل بسیاری با او دارید را بهتر بشناسید. این موجب می شود بهتر با هم کنار بایید. شاید این موجب تعجب خودتان هم بشود. یا درست برعکس، با یکی از همکاران دچار تعارض و تضاد می شوید و هیچ کدام هم از موضع خود کوتاه نمی آیید. البته همه اینها  ختم به خیر خواهند شد. به طور کلی، امروز پیشروی برایتان سخت می شود. دنبال جهت و مسیر گشتن باعث می شود که مسیرتان را گم کنید، به خصوص اگر مصمم هستید که کار متفاوتی انجام دهید. ایده های خود را با دیگران در میان بگذارید. اگر احساسات را کنار بگذارید بهتر می توانید رویکرد خود را به دیگران بفهمانید. در مسایل عاطفی نیز باید کمی تنوع ایجاد کنید تا بتوانید شاد باشید.

تیر

امروز اگر کسی به کمک نیاز داشت شک نکنید و کمکش کنید. این هم به نفع اوست و هم به نفع شماست. این کار موجب می شود خودتان حس بهتری پیدا کنید. البته این را در نظر داشته باشید که خود و کارهای خودتان در اولویت قرار دارند. ابتدا به آنها رسیدگی کنید. امروز خیلی خوب می توانید با دیگران سازگاری پیدا کنید. شانس زیادی هست که شما فردی را پیدا کنید که علایق مشترکی با شما دارد و برایتان بسیار جذاب است. اگر در زندگی خود دنبال فرد خاصی هستید، به جاهایی بروید که به مردم کمک می شود. نمایشگاه یا مکان های فرهنگی جاهایی هستند که ممکن است عشقتان را در آنجا بیابید.

مرداد

با افرادی که قهر هستند و بنا به هر دلیلی ارتباطی با آنها ندارید، آشتی کنید. به آنها زنگ بزنید و قرار ملاقات ترتیب دهید. این مساله در ابتدا بسیار سخت است اما اگر این کار را انجام دهید، خودتان حس بهتری خواهید داشت. گوشی تلفن را بردارید، یادداشتی بنویسید یا ایمیل بفرستید. بگذارید احساس شما را بدانند. گاهی بیان احساستان خیلی بهتر از آن است که آنها در دلتان بریزید. شاید در رابطه خود حس خوبی نداشته باشید. اما جای امید هست. سعی کنید از انرژی کائنات برای درست کردن همه چیز بهره بگیرید. این را بدانید که انسان خوش فکری هستید و می توانید سازگاری های لازم را به وجود بیاورید.

شهریور

روز بسیار خوبی برای انجام کارهاست. پروژه های ناتمام را ادامه دهید و پیشروی کنید. به مسائل و مشکلات رسیدگی کنید. از انرژی کائنات بیشترین استفاده را ببرید. به خودتان اطمینان داشته باشید که می توانید هر کاری را انجام دهید. این را بدانید که شما چیزهای زیادی برای ارائه دادن به دیگران دارید. در خلال کمک به دیگران می توانید با فرد موردعلاقه خود نیز ملاقات داشته باشید. سعی کنید به ظاهر خود رسیدگی کنید و و مرتب و آراسته به نظر برسید. مردم به ظاهر بسیار اهمیت می دهند و این مساله به خودتان نیز حس اعتمادبه نفس می دهد. به این ترتیب شاید بتواند نظر فرد دلخواهتان را به خود جلب کنید.

مهر
چرا به یادگیری موضوعات مورد علاقه خود نمی پردازید؟ خود را با مطالعه یا گذراندن دوره آموزشی سرگرم کنید. چیزی را پیدا کنید که به آن علاقه داشته باشید و بتوانید در اوقات فراغت تان انجامش دهید. شاید بد نباشد کمی هم استراحت کنید و در سکوت و تنهایی خود به برنامه های ذهنی خود فکر کنید. در محل کار شاید فردی موجب ناراحتی شما بشود. اما به او اهمیت ندهید و نگذارید تمرکز شما را بگیرد. در مسایل عاطفی می توانید با عشقتان به یک سفر کوتاه بروید و در کنار هم خستگی این مدت کار را از تن بیرون کنید.

آبان

امروز کمی سر به هوا شده اید و نمی توانید درست تمرکز کنید. کارهای بسیاری برای انجام دارید اما بیشتر می خواهید با دوستان خود گپ بزنید یا بیرون بروید. این را بدانید که اول باید به مسوولیت های خود رسیدگی کنید. پس از کار، می توانید چند ساعت از وقت خود را خالی کنید و به دوستان یا خانواده خود اختصاص دهید. خیلی به خود فشار نیاورید، شما ذهن خلاقی دارید و می توانید سریع ترین و مناسب ترین راه را در کوتاه ترین زمان پیدا کنید. از این موهبت بهره بگیرید.  اگر تنها هستید، با رفتن به مکان های فرهنگی می توانید با فردی آشنا شوید که روحیه مشابه شما دارد. این می تواند آغاز یک آشنایی باشد. اعتماد به نفس داشته باشید و به ظاهر خود نیز رسیدگی کنید.

آذر

اگر فردی از شما تقاضای کمک یا مشاوره دارد، از او دریغ نکنید. اما این را هم در نظر داشته باشید که کارهای خودتان در اولویت هستند و باید ابتدا به آنها رسیدگی کنید. با یک برنامه ریزی زمانی می توانید هم به خود و هم به اطرافیان کمک کنید. خیلی به خود فشار وارد نکنید. در خلال کار استراحت کنید تا موجب استرس نشود. امروز در عشق خود احساس راحتی دارید. می توانید در کمال آرامش در کنار او بنشینید و در مورد علاقه مندی های خود حرف بزنید. اجازه ندهید هیچ رویداد یا تفکر منفی این روز عاشقانه و آرام را خراب کند.

دی

امروز قوه تخیل شما در اوج خود است. بجای مبارزه با آن، از آن استفاده کنید. راه های بهتر و خلاقانه تری برای عملی کردن ایده های خود بیابید. آنها را یادداشت کنید تا در زمان مناسب بتوانید به همه‌شان رسیدگی کنید. امروز  بیشتر از همیشه رویاپردازی می کنید و این اتفاقا بسیار خوب است. مهارت های خلاقانه و هنری شما در محل کار بسیار برایتان مفید خواهند بود. این را بدانید با آرامشی که در خود دارید، ارتباط قوی و نیرومندی بین خودتان و کسی که خیلی به شما علاقه دارد ایجاد می کنید. با آنکه نشانه های عشق خیلی واضح نیستند اما می دانید که این تلاش ارزش دارد و انتهای دلخواه شما را به دنبال خواهد داشت.

بهمن

امروز بیشتر از اینکه کار کنید می خواهید با دوستان در تماس باشید. در محل کار یا خانه دایم گوشی موبایل دستتان است. اما این را بدانید که کارها و مسوولیت های شما در اولویت هستند. اول به آنها رسیدگی کنید تا بدون استرس، در ادامه روز هر چه قدر می خواهید در خدمت دوستان و خانواده باشید. این توان را دارید تا دوستان خود را خوشحال کنید. برای افرادی که ارزش و اعتبار بسیاری نرد شما دارند هدیه بخرید. در مسایل عاطفی نیز می توانید با فردی که دوست دارید، قرار ملاقات بذارید و با هم در مورد احساسات و علایق خود حرف بزنید. یک روز احساسی و عاشقانه در انتظار شما است.

اسفند

امروز بیش از همیشه انرژی دارید. با ذهن باز می توانید علاوه بر انجام کارهای خود، به دیگران نیز کمک کنید. یک روز عالی برای برقراری ارتباط با افراد جدید است. از آن بهره بگیرید. اعتماد به نفس خوبی که دارید را حفظ کنید و با رسیدن به ظاهر خود، نظر اطرافیان را بیش از همیشه به خود جلب کنید. در محل کار، سعی نکنید که همه کارها را تنهایی انجام دهید. اینکه کسی در کنارتان باشد، باعث می شود که همه چیز سریع تر و راحت تر انجام شود. به علاوه، کار گروهی بهره وری و کیفیتی بهتر دارد. در مسایل عاطفی نیز این احتمال وجود دارد تا با فرد دلخواه خود آشنا شوید و لحظه های شادی در کنار او داشته باشید./ب


منبع: برترین ها

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/34387