امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 06 شهريور 1393 - 22:03

کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند. متقاضیان شرکت در آزمون می بایست جهت اطلاع کامل از شرایط و ضوابط آزمون استخدامی، هفته نامه اتحاد جنوب به تاریخ یکشنبه 93/06/09 را تهیه و نسبت به ثبت نام...

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی شرکت خدمات بیمه صنعت و معدن در سال 1393 می‌رساند،که ثبت نام در این آزمون منحصراً  از طریق سایت رسمی شرکت از روز چهار شنبه مورخ 12 /06 /93 آغاز و  روز یکشنبه مورخ 30 /06 /93 پایان می‌پذیرد.

کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون می بایست جهت اطلاع کامل از شرایط و ضوابط آزمون استخدامی، هفته نامه اتحاد جنوب به تاریخ یکشنبه 93/06/09 را تهیه و نسبت به ثبت نام در سایت رسمی شرکت اقدام نمایند.

عناوین شغلی مورد نیاز جهت تکمیل نیروی انسانی:

  1-کارشناس صدور(دارای مدرک کارشناسی در کلیه رشته ها)2-کارشناس خسارت(دارای مدرک کارشناسی در کلیه رشته ها)3-کارشناس حسابداری(صرفا دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته های حسابداری،مدیریت بازرگانی،مدیریت مالی،مدیریت دولتی،مدیریت صنعتی) 4-کارشناس نیروی انسانی( کلیه گرایشهای مدیریت) 5- متصدی امور دفتری(دیپلم و بالاتر در کلیه رشته ها)6-کاربر صدور(دیپلم و بالاتر) 7-کاربر خسارت (دیپلم و بالاتر)8-کارشناس شعب (کارشناسی در کلیه رشته ها) 9-کاربر شعب و باجه ها(دیپلم و بالاتر)  . 

*محل خدمت ردیفهای 8و9در شهرستان و شهرهای تابعه استان بوشهر می باشد*


الف- شرایط عمومی استخدام:

1-تابعیت جمهوری اسلامی ایران

2-اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی

3-دارا بودن حداقل 20 سال سن تمام و حداکثر سن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی

4-دارابودن تحصیلات ودانش تخصصی وتوانایی های لازم برای انجام وظایف ومسئولیتهای شغل موردنظرحداکثر تاتاریخ 30/06/1393

5- دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم برای مردان حداکثر تا تاریخ 30/06/1393

6- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر  

7 - نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر  

8-استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، باز خرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.

 

ب- شرایط اختصاصی استخدام:

1. شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح ذیل تعیین می‌گردد.

1.1 - دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرط معدل کل حداقل 12 و شرط سنی حداکثر 28 سال تمام.

1.2 - دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در رشته تحصیلی بهیاری بدون شرط معدل و با شرط سنی حداکثر 30 سال

1.3 - دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم با شرط معدل حداقل 12 و شرط سنی حداکثر30 سال تمام

1.4 - دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس با شرط معدل حداقل 12 و شرط سنی حداکثر32 سال تمام

1.5 - دارندگان مدرک تحصیلی دکتری(پزشکی و تخصصی) با حداکثر 40 سال تمام.

 

تذکر:   تاریخ 23 /8 /93 ملاک محاسبه سن داوطلبان می باشد

 توضیح: مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی می باشد ملاک عمل خواهد بود.

تبصره1: چنانچه در هریک از مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شود که داوطلبی شرایط سنی لازم را دارا نبوده است، موضوع استخدام وی منتفی خواهد شد.

تبصره 2-معافیت پزشکی داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی (کتبی، مصاحبه) صرفاً پس از تأیید واحدکارگزینی استان بوشهر مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود

تبصره 3-عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمانها، شرکتهای دولتی و سازمانهای وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکرنام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار درشرکت الزامی می‌باشد.

تبصره 4-متقاضیانی که به هنگام شروع بکار، دانشجو و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا می باشند، در صورتیکه پس از اشتغال بکار مدرک تحصیلی غیرمرتبط با شرایط احراز مشاغل شرکت  ارائه نمایند امکان پذیرش و تطبیق مدرک مذکور در طول خدمت میسر نخواهد بود. ضمناً آن دسته از متقاضیانی که پس از اشتغال بکار در شرکت مدرک تحصیلی منطبق با شرایط احراز مشاغل شرکت ارائه نمایند، پذیرش مدرک موصوف پس از طی پنج سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضای آزمون مربوطه مشروط به وجود ردیف بلاتصدی، رضایت از عملکرد و عدم نیاز استان به تامین نیروی جایگزین تا آزمون آتی با لحاظ قوانین و مقررات ذیربط شرکت و تصویب هیئت مدیره و تایید نهایی مدیر عامل امکانپذیر خواهد بود.

تبصره 5- به داوطلبان بومی استان 10 امتیاز پس از اخذ حدنصاب مقرر در آزمون کتبی قابل تخصیص می باشد. 

 

توضیح: بومی استان به داوطلبی اطلاق می شود که دارای یکی از ویژگی های زیر باشد.  

محل تولد داوطلب استان بوشهر باشد.

حداقل پنج سال از سنوات تحصیلی داوطلب (ابتدائی، راهنمایی یا دبیرستان) بصورت پیوسته در استان بوشهر و یا محل اخذ دو مقطع از سه مقطع تحصیلی (ابتدائی ، راهنمایی یا دبیرستان) در یکی از شهرستانهای استان بوشهرباشد.

همسروفرزندان بازنشستگان نیروهای مسلح که محل سکونت کنونی آنان دراستان بوشهرباشد.

فرزندان و همسران کارکنان رسمی، پیمانی و نیروهای قراردادی که در اجرای مصوبات "کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران" به استان بوشهر تقاضای  انتقال داده و منتقل شده اند

همسر و فرزندان افراد بومی ساکن در استان.

تبصره 6-مصاحبه استخدامی از  داوطلبان در صورت  احراز حدنصاب امتیاز آزمون کتبی و با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه به میزان سه برابر ظرفیت استخدامی در عنوان شغلی مربوطه صورت خواهد پذیرفت.

 

ج-زمان و شیوه ثبت نام:

متقاضیان واجدشرایط میبایست به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی از تاریخ چهارشنبه 93/06/12لغایت 93/06/30 با مراجعه به سایت شرکت به نشانی :

www.samainsurance.com مراجعه ونسبت به ثبت نام اقدام نمایند. 

تذکر1:اسکن فیش واریزی و عکس جهت بارگزاری در سایت ضروری است.

تذکر2: عکس باید دارای زمینه سفید بوده و و در سال جاری تهیه شده باشد. .

 

 

د –پرداخت وجه ثبت نام:

متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست از روز چهارشنبه مورخ 12 /06 /93 تا پایان روز یکشنبه 30 /06 /93 مبلغ 000/ 375 ریال با عنوان هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت خدمات بیمه صنعت و معدن به شماره حساب 36628992841 نزد بانک رسالت کد  03662 یا به شماره0107086010004 نزد بانک صادرات شعبه مرکزی  واریز نمایند.

 

توضیح 1: مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.

توضیح 2: ثبت نام زمانی تکمیل می گردد که از طریق سایت کد رهگیری مربوط به ثبت نام صادر شده و در اختیار متقاضی گذاشته شده باشد.

توضیح 3: ثبت‌نام متقاضیان صرفاً از طریق ثبت نام در سایت رسمی شرکت صورت میپذیرد و به تقاضاهای حضوری و یا مدارک ارسالی از طرق دیگر ترتیب اثر داده نخواهد شد و تعهدی را نیز برای شرکت ایجاد نخواهد کرد.

توضیح 4: به ثبت‌نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی شود.

ه‍- زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز شنبه مورخ 10 /08 /93 لغایت روز  سه شنبه مورخ 20 /08 /93 برای مشاهده و پرینت در سایت رسمی شرکت  قابل دسترس متقاضیان خواهد بود. آزمون در روز جمعه مورخ 23 /08 /93 در مرکز استان بوشهر برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.

 

و- مواد آزمون:

آزمون عمومی :

1-ریاضیات وآمار مقدماتی 2- معارف اسلامی 3-زبان و ادبیات فارسی 4- زبان انگلیسی 5-  اطلاعات عمومی 6- آشنایی مقدماتی با رایانه..

*اقلیت های مذهبی از پاسخگوئی به سوالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می‌گردد.

آزمون تخصصی:

در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی نیز در صورت تمایل متقاضی به شرکت در آزمون تخصصی انجام خواهد شد.

1-کلیات بیمه (آیت کریمی)2- قوانین و مقررات بیمه ( تدوین جهانگیر منصور با آخرین اصلاحات)3- مجموعه قوانین قانون تجارت( تدوین جهانگیر منصور با آخرین اصلاحلات) 4- مجموعه قوانین قانون مدنی( تدوین جهانگیر منصور با آخرین اصلاحات).

سوالات هر دو آزمون عمومی و تخصصی بصورت چهارگزینه‌ای بوده و در روز آزمون به کلیه متقاضیان دارای مدرک بالای دیپلم تحویل خواهد شد و در صورت پاسخ به یک سوال تخصصی به معنای شرکت در آزمون تخصصی طلقی  خواهد شد .

تبصره 1- کلیه قبول شدگان در آزمون در صورت تایید در مصاحبه و گزینش برابربا نیاز شرکت در شهرستانها و مرکز استان بوشهر و یا دیگر شعب و استانها بر حسب نیاز شرکت  به کار گمارده خواهند شد و کلیه انتصابها و به کارگیری نیروها بر اساس اصل شایسته سالاری صورت خواهد پذیرفت. همچنین تنها افرادی میتوانند پس از پنج سال اشتغال تقاضای ارتقای شغلی و یا انتقال نمایند که در آزمون تخصصی شرکت نموده  و حد نصاب نمره قبولی را کسب کرده و شرایط کامل آیین نامه های داخلی شرکت را تحصیل نموده باشند  .

* تذکرات:

1-مسؤولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، گزینش و جذب، محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا عمدا اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مذکور لغو و بلااثر می‌شود.

2-تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ ترخیص خدمت نظام وظیفه و یا معافیت دائم داوطلبان باید پایان زمان ثبت‌نام (30/06 /93) باشد و مدارک تحصیلی یا کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم که بعد از تاریخ مذکور اخذ شده باشد مورد قبول نخواهد بود.

3-شرکت در آزمون های کتبی، مصاحبه، گزینش و سایر مراحل جذب بمنزله قبولی در آزمون استخدامی شرکت محسوب نمی‌گردد. بدیهی است  نتیجه نهایی آزمون پس از برگزاری آزمون مصاحبه از سه برابر مجوزهای صادره براساس الویت امتیاز مکتسبه  آزمون کتبی و آزمون مصاحبه و اخذ نظریه هسته گزینش برابر مجوز استخدامی اعلام خواهد شد. ضمناً آزمونهای مذکور دارای حدنصاب مقرر بر اساس ضابطه استخدامی شرکت می باشد.

 4-کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون صرفا به منزله تائید تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی‌کند.

4-ﻣﺴﺌﻮﻟﻴﺖ ﻧﺎﺷﻲ از ﻋﺪم رﻋﺎﻳﺖ دﻗﻴﻖ ﺿﻮاﺑﻂ و ﺷﺮاﻳﻂ اﻋﻼم ﺷﺪه در ﻣﺘﻦ آﮔﻬﻲ و ﻳﺎ ﺛﺒﺖ اﻃﻼﻋﺎت ﻧﺎﻗﺺ ﺑﺮ ﻋﻬﺪه داوﻃﻠﺐ ﺧﻮاﻫـﺪ ﺑﻮد و ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﭘﺲ از ﺗﻮﻓﻴﻖ ﻣﺘﻘﺎﺿﻴﺎن در ﻣﺮﺣﻠﻪ آزﻣﻮن ﻛﺘﺒﻲ و ﺑﺮرﺳﻲ و ﺗﻄﺎﺑﻖ ﻣﺪارک اﺳﺘﺨﺪاﻣﻲ آﻧﺎن ﺑﺎ ﺷﺮاﻳﻂ ﻣﻨـﺪرج در آﮔﻬـﻲ ﺣﺎﺿﺮ و ﻳﺎ در ﻫﺮ ﻣﺮﺣﻠﻪ از ﺑﺮرﺳﻲﻫﺎی ﺑﻌﺪی شرکت(ﻣﺮاﺣﻞ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ، ﮔﺰﻳﻨﺶ، ﻣﻌﺎﻳﻨﺎت ﭘﺰﺷﻜﻲ، دوره آﻣﻮزﺷـﻲ و ... ) ﻣـﺸﺨﺺ ﺷـﻮد، داوﻃﻠﺒﻲ واﺟﺪ ﺷﺮاﻳﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ و اﺧﺘﺼﺎﺻﻲ اﺷﺎره ﺷﺪه در ﻣﺘﻦ آﮔﻬﻲ ﻧﺒﻮده اﺳﺖ، اداﻣﻪ رﺳﻴﺪﮔﻲ ﺑﻪ وﺿـﻌﻴﺖ اﺳـﺘﺨﺪاﻣﻲ و اﺳـﺘﻤﺮار ﺧﺪﻣﺖ وی در شرکت ﻣﻨﺘﻔﻲ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ و در اﻳﻦ ﺻﻮرت داوﻃﻠﺐ ﺣﻖ ﻫﻴﭽﮕﻮﻧﻪ اﻋﺘﺮاﺿﻲ را ﻧﺨﻮاﻫﺪ داﺷﺖ.

6-ﻗﺒﻞ از وارﻳﺰ وﺟﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﻻزم اﺳﺖ ﻣﺘﻘﺎﺿﻴﺎن از اﺣﺮاز ﺷﺮاﻳﻂ ﺧﻮد ﺑﺎ ﻣﻔﺎد آﮔﻬﻲ اﺳﺘﺨﺪام اﻃﻤﻴﻨﺎن ﺣﺎﺻﻞ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ. ﺑﺪﻳﻬﻲ است ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﺑﻪ ﻫﻴﭻ وﺟﻪ ﻣﺴﺘﺮد ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

7-از آﻧﺠﺎﻳﻲ ﻛﻪ از ﻧﻔﺮات ﺑﺮﺗﺮ در ﻣﺮﺣﻠﻪ آزﻣﻮن ﻋﻤﻮﻣﻲ و ﺗﺨﺼﺼﻲ  ﺑـﺮای ﺷـﺮﻛﺖ در ﻣـﺼﺎﺣﺒﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﻲ دﻋﻮت ﺑﻌﻤﻞ ﻣﻲ‌آﻳﺪ، ﻟﺬا ﻣﻘﺘﻀﻲ اﺳـﺖ داوﻃﻠﺒـﺎن دﻗـﺖ ﻻزم را در ﺧـﺼﻮص درج ﺗﻠﻔـﻦ ﻫـﺎی ﺿـﺮوری ﺗﻤـﺎس  و ایمیل(در ﻓـﺮم ﺗﻘﺎﺿﺎﻧﺎﻣﻪ) ﻣﺒﺬول ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ.

* توضیحات:

1-آن دسته از متقاضیانی که در ردیف پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کتبی به میزان سه برابر ظرفیت مجوزهای صادره در عناوین شغلی مربوطه قرار می‌گیرند می‌بایست نسبت به ارائه مدارک لازم حسب مورد برابر اعلام شرکت در موعد مقرر قبل از برگزاری مصاحبه علمی اقدام نمایند.

2- متقاضیانی که در آزمون استخدامی حد نصاب نمرات را کسب ننموده باشند در صورت نیاز مجدد شرکت به استخدام نیرو در اولویت استخدامی خواهند بود

3-آدرس ستاد مرکزی استان بوشهر: بوشهر خیابان طالقانی ساختمان امیر علی شرکت خدمات بیمه صنعت و معدن

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/10/28 - 00:55
1
0
آقا باقرکارازادت چیه?درچه زمینه ای
1393/10/25 - 04:00
1
0
متاسفانه بیمه مرکزی centinsur.ir اعلام کرده که فعالیت شرکت بیمه صنعت و معدن غیر مجازه و دارن از مردم سودجویی میکنن، این شرکت با فرستادن نمایندگانی به روستاها از مردم مبالغی را تحت عنوان بیمه مستمری دریافت می کنند و اینگونه مردم را ترغیب می کنند که طی 4 سال از پرداخت پنجاه هزار تومان پول از هر خانوار آنها مشمول مستمری بگیر این شرکت می شوند،این در صورتیست که خانوار بدون آگهی از غیر مجاز بودن این شرکت مبالغی را برای بیمه کردن خود به این شرکت می پردازند،لذا از سایت اتحاد جنوب تقاضی می شود تا در این زمینه تحقیق کرده و اطلاع رسانی لازم را انجام دهد تا خانواده های بیشتری متحمل ضرر و زیان نشده اند ،با تشکر/ج
1393/10/22 - 21:19
0
0
توی روزنامه پیام جنوب نوشته بیمه مرکزی اعلام کرده که فعالیت بیمه صنعت و معدن کاملا غیر قانونیه و مجوز نداره
1393/10/12 - 23:00
0
0
من صنعت قبول نشدم،ولی کار آزاد راه انداختم الحمدالله که محتاج صنعت و معدن نشدم
1393/10/12 - 16:26
0
0
دوستان من لیسانس تکنولوژی برق از دانشگاه صنعت شریف هستم با معدل هجده ولی قبول نشدم ،مدرک آیلز 7 از آموزشگاه شیراز دارم و کامپیوتر و ریاضیم خیلی خوبه درصدهام همه بالا بودن ولی متاسفانه باز هم قبول نشدم،من برای صنعت و معدن قبول نشدم ولی در آزمون وزارت نیرو قبول شدم
1393/10/12 - 10:53
0
0
دوستان اعلام کردن که کل استان بوشهر 6 نفر قبول شدن و بیشتر از 250 نفر غیر بومین.............
1393/10/12 - 09:13
0
0
ولی من و دو تا دوستم مهندسی برق خلیج خوندیم
هر سه تامونم بومی هستیم
سه تایی هم قبول شدیم
دوستان اگه کسی میدونه تو مصاحبه چی میپرسن لطفا بگه بهمون ممنون
1393/10/11 - 12:02
0
0
من هم به مردودین پیوستم،دوستانم هم قبول نشدن
1393/10/10 - 16:26
0
0
آقا وحید
منم واقعا نمیدونم از کجاست
حتی طبق قانون شرکتها باید مشخص میکرد سهامی عامه یا خاص
درهر حال تموم شد و رفت
..............
1393/10/10 - 16:24
0
0
زهره جان
منم دقیقا حال شمارو داشتم وقتی نتایج رو دیدم
من علاوه بر کامپیوتر و زبان ، ریاضیم هم خوبه و عالی زده بودم
کاش درصدام رو درست میزدن و مردود میشدم
نه اینجوری
خیلی حالم گرفته شد نه باخطر قبول نشدنم به خاطر درصدها ـ
دوستای منم هیچ کدوم قبول نشدن.
1393/10/10 - 13:48
0
0
با سلام . منم برا دیر قبول نشدم . اصلا درصدایی که من زدم با درصدایی که اونا برا اعلام نتایج زدن زمین تا آسمون فرق داره . من کامپیوتر و زبان رو بالای 90 درصد زدم ولی برام خیلی کمتر زدت . اصن من برا این امتحانه نخونده بودم ولی بنده زبان و کامپیوترم خوبه ولی درصدا رو اشتباهی زدن . یه چند نفر از دوسام هم که میشناسم متاسفانه قبول نشدن . من گله ندارم که قبول نشدم شاید واقعا کسایی بودن که زیاد خونده بودن و حق اونا بود که قبول شن ان شاالله تو مرحله استخدام هم موفق شن ولی اینکه درصدا رو اشتباه زدن وقتی دیدم خیلی ناراحت شدم اگه میزدن مردود که اصن بحث نبود ولی الان که با درصد اشتباه زدن چی ! راستی آقای احسان که برا دیر امتحان دادی شما قبول شدین ؟
1393/10/10 - 12:36
0
0
سلام و عرض احترام
فقط یک نکته رو خدمت شما دوستان اعلام میکنم: این شرکت خدمات بیمه ای دقیقا مجوزش رو از کدوم شرکت بیمه گرفته؟ توی سایت بیمه مرکزی که همچین شرکتی وجود نداره. اگر هم زیرمجموعه یک شرکت خاصه حتما میبایست مشخص کنند که تحت نظارت کدوم یک از شرکت های بیمه ای هستند. صرفا به قصد اطلاع رسانی بود و ایشالا که شرایط دقیق و درست باشه و دوستانی که امتحان دادن و حقشون هست برن سرکار و باری از رو دوش جوونها برداشته باشه.
1393/10/09 - 20:13
0
0
سلام زهرا جان کنار سایت سمت چپ زمان مصاحبه رو نوشته امیدوارم قبول بشین
1393/10/09 - 15:11
0
0
بچه ها نمیدونید زمان مصاحبه کیه؟
1393/10/09 - 13:21
0
0
ای بابا 1نفر جواب منو بده.بگید چیکار کنم
1393/10/09 - 11:49
0
0
مرسی مردود جان ولی باید تعدادمون بیشتر باشه یک دست صدا نداره,آقا محسن من اینایی ک قبول شدن رو یه تعدادیشو از نزدیک میشناسم و میدونم از یک خانواده اند واسه برازجان مطمئنم ک اینارو گرفتهه خودم ,از شهرستان جم هستم البته بعید میدونم واسه این شهر نیرو گرفته باشن چون اگه گرفته بود حداقل جز سی نفریی که گفتن میگیرن بودم اگه همتون نظرتون مساعده بیاین با هم یه اعتراض بنویسیم لطفا ,نه بخاطر اینکه قبول شیم بخاطر اینکه دیگه کسی به این راحتی با ما بازی نکنه /ب
1393/10/09 - 09:39
0
0
من قبول نشدم
اونایی هم که گفتن قبول شدن .... هستند که با این کار می خواهند نشان دهند که قبول شده هم دارند،در صورتی که اصلا صنعت و معدنی تو شهرستان ها وجود نداره که کسی بخواد توش کار کنه،با اجازه همه سر کار بودیم و هستیم/ب
1393/10/09 - 02:30
0
0
من پایه ام مریم جان
شما بگید چیکار کنیم و کجا بریم؟
من میام باهات هرجا بگی/ب
1393/10/08 - 17:57
0
0
من نمیتونم نتایج رو ببینم. میگه کد ملی یا رمز عبور اشتباهه.شماره داوطلبی هم ندارم/ب
1393/10/08 - 17:39
0
0
قبل از امتحان کلمه عبورمو فراموش کردم.حضوری رفتم دفترشون برام درستش کردن ولی الان بازم میگه اشتباهه/ب
1393/10/08 - 17:37
0
0
سلام.زهرا جان منم همین مشکلو دارن.نمیدونم چیکار کنم/ب
1393/10/08 - 14:03
0
0
سلام.من ک هرکاری میکنم نمیتونم نتیجمو ببینم میگه رمزت یا کد ملیت اشتباهست درصورتی ک با همین رمزو کد ملی کارتمو گرفتم وامتحان دادم.
1393/10/08 - 11:09
0
0
چرا گفتن اطلاعات عمومی هست و نبود تو امتحان چرا گفتن تخصصی بخونین و از چهارتا کتاب قطور فقط بیستا سوال دادن ک اونم بی تاثیر بود چرا الان ک نتایج اومده درصد بیشتر قبولیها هم ... و اصلا چرا از 2000 نفر پول گرفتن خودشون همونا رو میذاشتن تو کار دیگه ,ازتون خواهش میکنم ازکنار این آدما راحت نگذرید و حداقل یک جا اتحاد داشته باشید تا دیگه کسی وقت ما و انرژیمون رو به سخره نگیره بخدا حق گرفتنیه نه دادنی/ب
1393/10/08 - 11:02
0
0
سلام بچه ها این ازمون هیچ استانداردی نداشته و الان هم ک آمار قبولی ها اومدده فقط از یه قشر خاصن , تا کی میخواین بشینین تا خدا حقتون و بده اگه کسی پایست یه اعتراض بذاریم من که هستم/ب
1393/10/08 - 08:28
0
0
واقعا انتظار نداشتم ازتون پیغام رو چاپ نکنین واقعا متاسفم
1393/10/07 - 22:08
0
0
............
1393/10/07 - 22:04
0
0
.... من کاری به اون سوالا ندارم من خودم کامپیوترم خوبه و همسرم مهندسه نرم افزاره هرچی بلد نبودم از ایشون پرسیدم و کاری به جواباش نداشتم . من سه سال سابقه سرپرتی تو یه کارخونه دارم .
منظورم اینه سوالاش مسخره بود و حتی نکرده بودن جای تستارو عوض کنن و من مطمئنم جوابایی که دادم کاملا درست بوده و بالای 75% زدم
1393/10/07 - 21:24
0
0
سلام به همه دوستان دیگه فک کنم قبولیها مشخص شده خدا بزرگه خودش دندون داده خودشم نون میده
اگه ناحقی کرده باشن خدا ازشون نمیگذره
1393/10/07 - 16:41
0
0
سلام ما10نفردوست بودیم آزمون شرکت کردیم هیچ کدوم قبول نشدیم ازاستان فارس هم بودیم
1393/10/07 - 14:42
0
0
سلام. من قبول شدم . کامپیوتر رو هفتاد درصد زدم. اگرچه یه سوالش دوتا گزینه یکسان داشت
1393/10/07 - 14:11
0
0
سلام دوستان من زنگ زدم میگم اسامی شهرستانمون رو بینید بفهمیمم که چندنفرمال خود شهرستانمونن جواب میدن که از خودشهرستان نگرفتیم اگه برازجان 42میخواست رقابت بین شهرستان دشستان نبوده هرکی امتحان داده نمره اش بالاتربوده تو استان قبول شده یعنی چی این حرف بعدشم برگه ها که کامپیوتری نبود که کامپیوتر تصحیح کنه فقط پاسخنامه تخصصی کامپیوتری بود...............
1393/10/07 - 11:32
0
0
سلام
رها اون سوالات کامپیوتر که دانلود کردی خیلی از سوالاتش جواب اشتباه داده. من اومدم کتاب کامپیوتر رو که خوندم دیدم که اشتباه زیاد جواب داده. پس برای امتحانات بعدی به این تست ها بسنده نکن
در هر صورت منم قبول نشدم/ب
1393/10/07 - 10:30
0
0
رها خانم این درصدا الکیه ... سوالای ریاضیش بعضیاشون جواب نداشت
من میرم دفترش اعتراض دارم نه بخاطر اینکه قبول نشدم میخوام بدونم چه جوری من 20- شدم از 20 سوال معارف!!!
هر کی میاد با هم بریم/ب
1393/10/06 - 21:02
0
0
اونایی که میگن قبول شدن ، چرا درصداتون رو نمیگید ؟
.../ب
1393/10/06 - 20:37
0
0
اگه ميشه كساني كه قبول شدن بيان و بگن چند درصد سوال ها رو زدن ممنون/ب
1393/10/06 - 20:21
0
0
ببخشید
هرکدوم رو چند درصد زدی
دستم اشتباه خورد/ب
1393/10/06 - 20:20
0
0
اقای رضا که قبول شدی
لطفا درصد هر درستو مینویسی که هرکدوم رو چقدر زدی؟/ب
1393/10/06 - 17:45
0
0
سلام بنده خدا درصد نمراتت چطوره میشه درصدش رو بگی
1393/10/06 - 16:16
0
0
من قبول نشدم ..خیلی ناراحتم.
دیگه هم هیچ امتحانی شرکت نمی کنم
1393/10/06 - 16:02
0
0
من فک کنم اون 25 امتیازی که قرار بود به کاردانیا اضافه کنن از ما کم کردن وگرنه من کامپیوتر و زبان و ریاضیمو عالی زده بودم اما الان ...
1393/10/06 - 15:42
0
0
من قبول نشدم :(
1393/10/06 - 14:18
0
0
رضا جان
من میگم سوالای کامپیوتر رو شب قبلش دانلود کرده بودم خونده بودم و یک به یک عین همون اومده بود
منم 17تاشو زدم و مطمئنم درست
اونوقت 48% زده برام
من همه نمره هام مثبته ولی قبول نشدم
میخوام بدونم کی قبول شده؟؟؟؟
1393/10/06 - 13:02
0
0
سلام من ازهرکی میپرسم میگه قبول نشدم کسی هست قبول شده باشه
1393/10/06 - 11:27
0
0
منم که قبول نشدم!!!پس کی قبول شده آیا!!!
1393/10/06 - 10:11
0
0
اصلا توي سايت نميره
كه ببينيم قبول شديم يا نه
چرااا؟
1393/10/06 - 09:53
0
0
سلام من قبول شدم تو مقطع دیپلم و بومی هستم.
1393/10/06 - 08:07
0
0
کسی هم قبول شده؟؟؟؟؟
1393/10/06 - 07:59
0
0
نسیمه خانم تو همون وبلاگ شرکت بیمه
خودتونم خسته نکنید هیشکی قبول نشده
1393/10/06 - 01:28
0
0
سلام دوستان من قبول شدم بومی هم هستم
خدا کمک کنه تو مصاحبه و گزینش هم قبول بشیم
دوستانی هم که قبول نشدن خدا کنه خیلی زود یه کار بهتر گیر بیارن
1393/10/05 - 23:52
0
0
منم قبول نشدم
من سوالات تخصصی خوب خونده بودم که متاسفانه بخاطر اطلاع رسانی بد برام نیاوردن
1393/10/05 - 21:30
0
0
پس تو این وسط کی قبول شده دوستان

من از هر کی سوال میگیرم از دوستام همه میگن قبول نشدم .

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که خوب زده بودم
1393/10/05 - 19:13
0
0
سلام،من هم خودم و هم دو تا از دوستامو که نتایجشونو دیدم هیچکدوممون قبول نشده بودیم،شیرین کام باشن انشالله خخخخخخ
1393/10/05 - 19:10
0
0
منم قبول نشدم، خودم میخوام یه دفتر باز کنم و دنبال مجوزش هستم و نیازی به پاپری ندارم،به زودی هم دو تا نیروی زن و یک نیروی آقا می گیرم
1393/10/05 - 18:52
0
0
سلام دوستان من هر چی فکر میکنم این درصدای که زدن با اون چیزی که تو ذهنم بوده زمین تا اسمون فرق میکنه
کسی میتونه درصداش رو بگه که با اون چیزی که تو ذهنشه یکی نباشه
1393/10/05 - 18:45
0
0
منم قبول نشدم
1393/10/05 - 17:28
0
0
تو کدوم سایت نتبجه ها رو زدن .لطفا بگید
1393/10/05 - 15:15
0
0
من قبول نشدم. اختصاصی ب جرات میگم تا80 درصد زده بودما
ولی عمومی با نمره منفی بد شدم
1393/10/05 - 13:52
0
0
من که قبول نشدم
1393/10/05 - 13:02
0
0
سلام
من قبول شدم، انتظارش رو نداشتم. امتحان بد نداده بودم، ولی شک داشتم.
انشالله بقیه هم قبول شدن
1393/10/05 - 12:58
0
0
من بومی خود بوشهر بودم که قبول نشدم
1393/10/05 - 12:57
0
0
سلام امروز نتیجه روزدن منم دیدم که قبول نشدم خیلی ناراحت شدم امیدوارم که شماها قبول شده باشید خوشحالی شما آرزوی منه
1393/10/05 - 12:37
0
0
سلام دوستان بنظرم از قبل تایین شده بود من درصدام با چیزی که فکر میکردم اصلا جور در نمیاد من که قبول نشدم
من انتظار داشتم تو رشته خودم قبول بشم ولی انگار قسمت نشد
1393/10/05 - 12:03
0
0
یکی به من بگه چه جوری میشه از 20 سوال معارف من 20- بشم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
خواهشا یکی به من نحوه این محاسبه عجق وجق بگه ممنون میشم؟؟؟؟؟؟
درصورتیکه من معارف بهتر از همشون زدم
1393/10/05 - 10:42
0
0
نتایج رو اعلام کردن و تو سایته هرکی قبول شده بگه ولی تا بفهمیم بومی رفتن
1393/10/05 - 10:41
0
0
نتایح رو رون هرکی قبول شد اعلام کنه
1393/10/05 - 08:32
0
0
نتیجه ها اعلام شد من که قبول نشدم
1393/10/05 - 08:27
0
0
با سلام. از بس امتحان مسخره ای بود که کسی نتونست نمره قبولی بیاره اصلا شبیه هیچکدوم از ازمونای استخدامی نبود
.....................
1393/10/05 - 03:22
0
0
مگه اینا قرار نبود جلسه بذارن؟
مگه نگفته بودن میخوان 25نمره به کاردانیا اضافه کنن؟
این که درصدیه به چیش میخواستن اضافه کنن؟
مگه نمره نهایی داشته؟؟؟
تو رو خدا هرکی قبول شده بیاد بگه
1393/10/05 - 03:20
0
0
سلام
من همین الان یعنی ساعت 3:10 صبح روز 5 دی سایتشون رو چک کردم بر خلاف اینکه گفته بودن ششم جواب میدن
جوابهارو دادن
و من قبول نشدم
رایانه رو برام زده 48درصد درصورتی که تمام سوالات از روی جزوه ای بود که من دانلود کرده بودم و خیلی خوب جواب داده بودم و مطمئنم تمام جوابام درست بود وحتما باید بالای 70% میبودم
من رشته تحصیلیم ریاضیه تو کنور ارشد 60 زدم بعد اینجا برام زده 35درصد درصورتی که من مطمئنم بالای 50 درست زدم
تازه با نهایت بدبینی
زبان انگلیسی هم خیلی زده بودم اما زده 36درصد
1393/10/04 - 22:42
0
0
سلام به همه دوستان نتیجها اومد کسی قبول شده بود؟ خبر بده هر کی قبول شده
1393/10/04 - 19:42
0
0
نتایج رو زدن
1393/10/04 - 19:37
0
0
سلام نتایج رو امروز زدن تو سایت،من قبول شده بودم دعا کنید مصاحبه هم قبول بشم،ممنون
1393/10/01 - 20:23
0
0
فاطمه وزهره عزیزم همون سایتی که از اول داده بودن رو من نگاه میکنم
www.samainsurance.ir
عزیزم زده شش دی
انشاله که اینبار از انتظار درمیایم
1393/10/01 - 20:22
0
0
دوستانی که به سایت شرکت مراجعه کردن و تاریخ اعلام نتایج رو همون روز 28 دیدن . لطف کنن یه بار کلید f5 رو بزنن تا سایت رفرش بشه . اونوقت تاریخ جدید رو صفحه براشون نمایش داده می شه
http://samainsurance.ir
1393/10/01 - 20:19
0
0
بوشهر 32 نفر
دشستان 42 نفر
دشتی 12 نفر
گناوه، تنگستان، کنگان، دیر، جم هر کدوم از شهرها 10 نفر
دیلم، عسلویه هر کدوم از شهرها 7 نفر
1393/10/01 - 00:17
0
0
سلام بچه ها داخل کدوم سایت زده 93/10/6 نتایج رو اعلام می کنند من که هر چی تو سایتش رفتم همون تاریخ 93/9/28 رو زدن ./ب
1393/09/30 - 19:10
0
0
سلام دوستان
بچه ها کسی اون جدولی که تعداد نیروهای هر شهر رو اعلام کرده بود رو داره؟؟ من یادم نمیاد هر شهر چندتا نیرو میخواست
اگه دارین بزاریدش لطفا
مرسی/ب
1393/09/30 - 15:06
0
0
سلام به همه دوستان هر کدومتون که تویه ازمون قبول شدید و. اسمتون بود بیاد یه خبری بده تا مطمن شیم که ازمونا رو لحاظ کردن /ب
1393/09/30 - 13:29
0
0
ببخشید سریع نوشتم اشتباه تایپی کردم جلسه/ب
1393/09/30 - 13:26
0
0
سلام خدمت همه دوستان من موفق شدم باهاشون صحبت کگم گفتن ما شرمنده هستیم ولی چون نتایج کارشناسی و کاردانی باید باهم بزنیم و کاردانیا خیلی بد دادن و قراره بعد تعطیلات یعنی بعد سه شنبه جلسه ای بذارن با هییت مدیره که بخوان که به همه کاردانیو 25نمره بدن یعنی کشی که نمره اش میشه 35در اصل 10بوده و گفت تا جلیه نگیریم اعلام نتایج نمیشه و گفت ما فقط نماینده ای شهرستان ها رو داریم اموزش میدیم و چند تایی هم خود عضو شرکت هستن خدا میدونه واقیعت همینه یا باز پارتی/ب
1393/09/30 - 13:17
0
0
با سلام . چه سایتی زده که اعلام نتایج ششم دیه ؟ من که الان سایتشو نگاه کردم تا همون 28 آذره و تغییر نکرده . شما چه سایتی نگاه کردین ؟/ب
1393/09/30 - 00:30
0
0
سلام دوستان
اعلام نتایج زده 6/10/1393
یعنی یه هفته دیگه تقریبا
1393/09/29 - 23:24
0
0
ببخشید حواسم نبود ششم دی جوابارو میدن
شنبه اینده
1393/09/29 - 22:31
0
0
سلام دوباره خدمت دوستان عزیز.سایت شرکت الان اطلاع رسانی کرده که 10/6نتایجو اعلام میکنند.
1393/09/29 - 22:20
0
0
سلام بچه ها
من الان رفتم سایت زده بود با عرض پوزش از تاخیر 6 بهمن جواب ها اعلام خواهد شد...
انشاا... اینبار دیگه واقعیه
خدا کنه اگرم پارتی بازیه لااقل یه سریامون رو قبول کنن
قسمت هرکس شد بیاد اطلاع بده تا خیالمون راحت بشه لااقل چند نفر رفتن سرکار و الکی نبوده این ازمون
ایشالا همه موفق باشید
1393/09/29 - 21:30
0
0
............................................................................
مگه این امتحان دولتی نیست...
اینهمه پول حداقل نظم داشته باشین 28 جواب بزنین
1393/09/29 - 21:22
0
0
امروز دور روز از زمانی که اعلام کردن گذشته و خبری از نتایج نشده!!! ما تو استان بوشهر خیلی بیکار و جویای کار داریم نیازی نیست یه استان فارسی و شیرازی بیاد مثلا تو برازجان استخدام بیمه بشه اگه غیر بومی و غیر استان بوشهر بیاد همه ما اعتراض میکنیم شما هم بادما همصدا بشین
یه امتحان تستی و اینهمه وقت کشی!!!!!!!!
1393/09/29 - 21:14
0
0
نتایج گمگشته باز آید به سایت غم مخور!
1393/09/29 - 19:53
0
0
با سلام،بچه قطعا بخاطر اینکه تعطیلی بوده حتما به این خاطر شرکت تا حالا نتایج رو اعلام نکردن و باید از دوشنبه به بعد پیگیر بود و انشالله که شرکت از دوشنبه به بعد نتایج رو اعلام می کنند،یه خورده صبر داشته باشید.من که به این شرکت امیدوارم
1393/09/29 - 19:09
0
0
سلام دوستان شبتون بخیر.انگار همه مون سرکاریم.منکه برا دلخوشیه خودم میگم نگاه کن اطلاعیه ش زده از تار یخ 9/28نتایجو میزنن نه در تاریخ 28/9.اما من فکر نمیکنم سرکاری باشه اخه این آزمونو همزمان شهرستان زاگرس هم برگزار کرده حالا دیگه نمیدونم چقد صحت داره.
1393/09/29 - 17:03
0
0
سلام،دوستان عجله نکنید انشالله با پیگیری سایت وزین اتحاد جنوب حتما به نتیجه می رسیم انشالله.
1393/09/29 - 16:45
0
0
سلام علی جان اگه هر جوابی دوشنبه بهت دادن حتما مارو هم مصلع کن پس منتظر خبرت هستیم برادر ببین حرف حسابشون چیه ؟
1393/09/29 - 15:46
0
0
بچه منم صبح دوشنبه زنگ میزنم برنامه پژواک رادیو میگم . ساعت پخشش 9:40 تا 10 هستش .
ایشالا یه پاسخگو پیدا میشه ...
ولی راستم میگه ها یعنی همون دفتر توی طالقانی یه شماره ثابت نداره ؟؟!!!

علی منم چارشنبه صبح میرم
جوابشونو حتمن بیا اینجا بذار ممنون
1393/09/29 - 14:36
0
0
سلام . نگران نباشید نتایج وزارت نیرو هم که قرار بوده بیستم اعلام بشه هنوز نشده
1393/09/29 - 14:24
0
0
میگن چهارشنبه نتایج میاد.خخخخخخخخ
1393/09/29 - 14:22
0
0
دوستان بخدا من عسلویه دوستام بهم زنگ زدن، کار دفتری هم برام در نظر گرفتن . اما هنوز منتظر جواب این آزمونم .
اگه کسی اطلاع داره حتماً بقیه رو در جریان بزاره ببینیم نتایج قطعی رو کی می زنن
1393/09/29 - 14:16
0
0
ماها چقدر دلمون خوشه ١٪ فكر كنيد بيان اينجوري استخدام كنن ، نتيجه هم بزنن تو گزينش اوني كه پارتيش كلفت باشه قبول ميكنن پس زياد منتظر نتيجه ازمون نباشيد
1393/09/29 - 14:03
0
0
بیست و نهم هم شد خبری از نتایج نیست. واقعا یعنی سر کاریم؟؟؟؟
1393/09/29 - 13:22
0
0
دوشنبه صبح اول وقت من ميرم دفتر كارشون اميدوارم جواب قانع كننده اي داشته باشن.در صورت هر گونه خبري
به اطلاع ديگر دوستان ميرسانم.دعا كنيد "سركار نرفته باشيم" !!! كه سركار بريم./ب
1393/09/29 - 13:04
0
0
ببخشید نصیب دستم اشتباه خورد
1393/09/29 - 13:00
0
0
پیمان باهات موافقم
بایئ حتمن از اونا و دانشگاه علوم پزشکی شکایت کنیم که این امتحان رو با پول مردم برگزار کردن اما هیچ کدوم ازین شرکت کننده ها استخدام نشدن
باید فراخوان بزنیم و همه باهم مجبورشون کنیم اسامی شرکت کننده ها و قبول شده ها رو مطابقت بدن
بالخره باید یکی دو نفر از ما جز استخدامیا باشن دیگه!/ب
1393/09/29 - 12:58
0
0
سلام به همه دوستان اینم نشد استخدامی. یه تلفن ثابتی هم ندارن مگه میشه یه اداره یه تلفن ثابت نداشته باشه الان اگه بخوایم تو غارم زندگی کنیم تلفن ثلبت داریم یه شماره موبایل دادن اونم از دسترس خارجه

کسی خونشون بوشهر نیست بره یه پیگیری کنه ببینه چه خبره اصلا قرار هست اینا جواب رو بزنن /ب
1393/09/29 - 12:56
0
0
سلام بچه ها
من امتحانم رو بد ندادم به نسبت
ادبیات و معارف افتضاح اما ریاضی و کامپیوتر و زبان خیلی خوب زدم
کلی تخصصی خونده بودم که اونم هیچ
واقعا شرکت بی نظمیه
قرار بود جمعه پیش جواب بدن که افتاد این جمعه اما هنوزم نداد
یکی از دوستام رفته دفترشون تو طالقانی چند نفر دیگه هم بودن تا اومده حرف بزنه یه اقایی اومده گفته چون نوبت دومیا ینی دیپلم و کاردانیا بد امتحان داد ما هنوز نمیدونیم باید چیکار کنیم!!!
که من نفهمیدم چه ربطی داشت !!!!
ولی تابلوعه پارتی بازیه الانم معلوم نیست دنبال چی هستن؟!!
تو شرایطش زده بود کسی که بهداشت خونده امتیاز داره من نمیدونم بهداشت چه ربطی به بیمه داره آیا؟؟؟
الهی پولی که ریختیم واسه امتحان خرج .../ب
1393/09/29 - 12:40
0
0
1 روز گذشته 1 سال هم بگذره نتایج نمیاد/ب
1393/09/29 - 11:06
0
0
فك كنم فردا پس فردا تو سايتشون بنويسن
" گول خوردين آي گول خوردين
پفك نمكي خوردين
جواب عالي دادين
غنچه بودين شكفتين "/ب
1393/09/29 - 10:55
0
0
بزک نمیر بهار میاد کمپزه با خیار میاد ،طرف نیروهاشو گرفته رفته ، حیف پولی که ثبت نام کردم حیف حیف آخی دلم میسوزه ./ب
1393/09/29 - 10:53
0
0
دوستانی که تو خود شهر بوشهر هستن . یه سری به دفتر این شرکت بزنن .
مسئله پیش 37000 تومن نیست .
مسئله پیش اینه که همه ما رو تا الان سر کار گذاشتن .

آدرس : بوشهر،خیابان طالقانی، ساختمان امیر علی،طبقه دوم،واحد111 تلفن :09171722446
1393/09/29 - 10:31
0
0
دوستان یه شماره موبایلی بود که تو قسمت اطلاعیه استخدامی داده بودن . اونم از دسترس خارجه .
فکر کنم همش سرکاریه بوده .
از صبح تا حالا من دارم اون شماره رو میگیرم اصلاً همش از دسترس خارجه . /ب
1393/09/29 - 10:08
0
0
این قبری که داریم سرش گریه میکنیم اصلا مرده توش نیست /ب
1393/09/29 - 09:15
0
0
سلام دوستان .
با این اوضاعی که من می بینم احتمالاً کسایی رو که می خواستن استخدام کردن .
آخه جالبه امروز 29 شد و هنوز نتایج اعلام نکردن .
راستی دوستان پست بانک هم استخدامی زده . یه سر به سایت پست بانک به آدرس WWW.POSTBANK.IR بزنید . تو سه مقطع فوق دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس نیرو می خواد . /ب
1393/09/29 - 09:06
0
0
قسمتون میدم که پیگیری کنید،بخدا بار روانیمون خیلی بالاست،خیلی برای این آزمون وقت گزاشتم و خوندم،چرا با احساسات جووم مردم بازی می کنن/ب
1393/09/29 - 07:37
0
0
سلام میگم نتایج رواعلام نکردن؟؟؟/ب
1393/09/29 - 01:03
0
0
28ام هم تموم شد ولی نتایج رو نزدن
خوب اگه نمی تونید نگید 28 ام
کارتون نادرست و ..../ب
1393/09/29 - 00:45
0
0
راه دور نمیرم
نصف عسلو رو استان فارسی پر کرده
تا کی میخوایم بوشهریا تو این مورد.../ب
1393/09/29 - 00:21
0
0
سلام ، پس نتیجه آزمون رو کی اعلام می کنند /ب
1393/09/28 - 19:34
0
0
وای حوصلم سر رفت
کاش زودتر نتایج رو بزنن و قبول شده باشیم/ب
1393/09/28 - 19:05
0
0
ایا ابن شرکته خصوصی هست یا دولتی.../ب
1393/09/28 - 18:42
0
0
چرااعلام نمیشه نتایج/ب
1393/09/28 - 18:06
0
0
سلام به همه دوستان،از سایت وزین اتحاد جنوب تقاضی می شود تا سر سختانه پیگیر این مساله باشه،مهلت قانونی اعلام نتایج استخدامی صنعت و معدن تا 28 بوده اگه از این تاریخ بگذره و وفای به عهدی صورت نگیره از حقمون که استرداد پولمونه نمی گذریم.از اتحاد جنوب خواهشمندیم تا دلسوزانه پیگیر این قضیه باشه/ب
1393/09/28 - 10:58
0
0
این نیز بگذرد/ب
1393/09/28 - 10:17
0
0
سلام مگه قرار نبود28 نتیجه ازمون اعلام بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1393/09/28 - 10:07
0
0
آقا میخوان نتایجو بزنن دیگههههه دلمون رفت بخدا.اینم از امروز که 28 دیگه
1393/09/28 - 09:57
0
0
سلام چرانتایج رواعلام نکردن ?
1393/09/28 - 09:38
0
0
شایعه سازی نکنین خواهشا مثل خاله زنکا
هرکی خوب امتحان داده قبول میشه اولویتم با بچه های بوشهریه همیشه همین طوری بوده....
1393/09/28 - 09:05
0
0
نتایج چرا اعلام نمی شه ؟
1393/09/28 - 08:39
0
0
حالا نتایج نمیزنن شایدقبول شده باشیم
1393/09/28 - 08:37
0
0
بچه هاسلام شماهاپاسخنامه تخصصی هم داشتین خیلی امتحان الکی بود
سلام خیلی بی نظمی هستا اول اعلام میکنند 21بعدش میزنن28ولی خداییش تا الانم نزدن هنوز برین ببینید حرف خودشونم قبول ندارن که گفتن 28لطفا پیگیری کنید اتحاد جنوب ک
1393/09/27 - 21:04
0
0
سیت خوش میگذره ها ، امروز 27 بید
1393/09/27 - 12:34
0
0
امروز 27 هست/ب
1393/09/27 - 11:18
0
0
امروز 28 پس چرا نتایج رو اعلام نکردن؟/ب
1393/09/26 - 22:09
0
0
حق با شماست کارجوی عزیز پارتی بازی داد می زد،بخدا بچه های استان خودمون بوشهر هیچیشون نیست ، بچه های علمی استان بوشهر گمنامن که تعدادشون تو این آزمون هم کم نبوده ،ولی وقتی مسئولین نخوان چکارش میشه کرد،برای ما خجالت داره که این همه جوون بیکار تحصیل کرده ی جویای کار داشته باشیم بعد بالا دستی ها از شیراز بیان تو استانمون بهشون مجوز کار بدیم ، نیروشون رو هم از استان دیگه بردارن بیارن،این تن دادن ها به ذلت شده عادتمون،امیدوارم بچه های استان بوشهر هم برای این آزمون در نظر گرفته شوند تا حقی پایمال نشه،بنده خود نیز یکی از شرکت کننده های این آزمون هستم و یک سال از وقتم رو برای مطالعه کتاب هایم برای آزمون وکالت صرف کردم و خدا رو شکر نتیجش هر چی باشه پشیمون نیستم،حداقلش اینه که به معلوماتم اضافه شده،من تو آزمون های استخدامی زیادی شرکت کردم ولی خداییش آزمون استخدامی صنعت و معدن یکی از سنگین ترین آزمون ها بود و از استاندارد های آزمون استخدامی به هیچ وجه برخوردار نبود،و به نظر بنده شاید اگر حتی مسئولین خود شرکت هم در این آزمون شرکت می کردند از پاسخگویی به سوالات باز می ماندند،حالا من نمیدانم با چه معیار و سنگ محکی میگویند که بچه های استان فارس حد نصاب رو آوردن ولی بچه های استان بوشهر خیر الله علم؟این پرسش ما به مسئولین استان بوشهر می باشد تا جواب قانع کننده ای برای حل این پرسش به ما دهند.با تشکر از سایت وزین اتحاد جنوب/ب
1393/09/26 - 00:08
0
0
خیال همه رو راحت کنم که همه کسانی که قبول شدن استان فارسی هستن،یکی از مسئولاش گفته که بچه های استان بوشهر حد نصاب رو نیاوردن،بهتره دنبال کار دیگه باشیم./ب
1393/09/24 - 13:56
0
0
سلام بچه ها.نتایج رو کی میزنن معلوم نیست؟/ج
1393/09/13 - 01:31
0
0
امتحانم عالی بود همشو نوشتم
1393/09/12 - 23:03
0
0
سلام منم از دیر امتحان دادم کاردانی
نسبتا سخت بود ولی مشخص نیست انتخابشون بر چه اساسه
1393/09/11 - 17:32
0
0
28 نتایج میاد
1393/09/11 - 12:53
0
0
مطمئنید نتایج 21آذر اعلام میشه؟ آخه جایی نزده بود/ج
1393/09/11 - 12:52
0
0
سلام بچه ها. پس واقعا امتحان سخت بوده. من فکر میکردم فقط خودم خراب کردم.این همه تخصصی خوندم آخرش هیچی/ج
1393/09/06 - 13:25
0
0
سلام . منم میخواستم که برا کارشناس حسابداری امتحان بدم چون رشته دانشگاهیم بود ولی کارشناس حسابداری جزو ردیف شغلی شماره 3 بود که همچین ردیفی شامل ردیف هایی که برا دیر زده بود شامل نمیشد. آقا احسان چطور شما برای دیر کارشناس حسابداری امتحان دادین؟
1393/09/05 - 18:17
0
0
هر کس واسه امنحان خونده دیونه بوده استخدامیا از یکماه پیش معلوم بوده!
1393/09/05 - 18:04
0
0
سلام زهره من واسه کارشناس حسابداری امتحان دادم فکر نکنم این امتحانه تاثیری در روند به کارگیری نیرو واسه شرکت داشته باشه ولی به هر حال ما که امیدواریم
1393/09/05 - 17:03
0
0
به امید موفقیت هممون .
1393/09/05 - 11:33
0
0
معارف و ادبیات که خیلی سخت بود کامپیوتر که من یه پی دی اف از کامپبوتر دانلود کردم 90 درصد سوالات از اون بود حتی گزینه ها و جای اون رو هم عوض نکرده بودن.
قرار بود اصلاعات عمومی هم باشه که حذفش کرده بودن
ریاضی هم که هیچ داغون بودیم. اینقدر تخصصی بخونیم بعد بریم اینطور بشه/ب
1393/09/04 - 21:06
0
0
من امتحان برا استخدامی دادم ولی تا الان سوال های عمومی به سختی این نمیتونست باشه سوالات ادبیات و معارف خیلی سخت بود البته من زیاد ننشستم پای جلسه ولی واقعا این دو کتاب سخت بود من موندم چطور بچه ها میگن راحت بود . الله الاعلم ./ب
1393/09/04 - 17:19
0
0
من که اصلا برا امتحان نخوندم احتمال صد درصد میدادم که امتحان واقعی نباشه . زبان و کامپیوتر خوب زدم ولی ادبیات و معارف واقعا خیلی سخت بود نمیدونم اینا که میگن خیلی خیلی آسون بود راست میگن یا نه ،به نظرم هر کی هم میخوند نمیتونست جواب بده البته میگن برا دیپلم خیلی راحت تر بوده . راسی احسان خان شما برا کدوم شغل امتحان دادین ؟ /ب
1393/09/04 - 13:16
0
0
امتحان خوب بود ولی بعضی از سوالات خیلی سخت بود/ج

1393/09/03 - 17:55
0
0
آخه من واسه امتحانه زیاد خونده بودم نمیدونم امتحانه واقعی بود یا نه به هر حال ماکه دیری شدیم به امید همکار شدن در دیر /ج
1393/09/03 - 17:50
0
0
سلام زهره آره من کارشناسی بودم برای دیر هم امتحان دادم /ج
1393/09/02 - 13:41
0
0
حالا تو این جمع کیا از شهرستان دیر هستن ؟/ج
1393/09/02 - 12:30
0
0
وقتی شما فیزیک بودی نتونستی ریاضی بزنی پس ما انسانی ها چی
تخصصی که سرکاری بود تو آزمون تاثیری نداشت برای ترفیع و انتقالی بود
بگو اول ما رو استخدام کنید بعد فکری برای ترفیع میکنیم/ب
1393/09/02 - 10:15
0
0
سلام امتحانش خوب بود ولی چرا پاسخنامه تخصصی ندادن چرا باید پاسخنامه هاب تخصصی کامپوتری باشه ولی عمومی ی برگه کپی شده من چقدر تخصصی خوندم خدا شاهده بیش از نصفش بلد بودم ولی گفتن باید تیک میزدی چرا روزی که ثبت نام میشد نکفتن بازم پارتی پس من جوون چه گناهی کردم ریاضیش سوالاش بد بود من رشته فیزیکم ولی بزور دوتا تونستم /ب
1393/08/29 - 12:56
0
0
سلام . علی جون سوالات کجا راحت بود خیلی خیلی ادبیات و معارف و ریاضی سخت بود . ( البته برا کارشناسی ) شماها که میگین آسون بود حتما نابغه این !!!
1393/08/28 - 17:06
0
0
سلام
زهره سوالات ک اسون بود .../ب
1393/08/26 - 12:47
0
0
هیچ احدی نمیتونه بگه امتحان کاملا خوب دادم چون طوری سخت و مزخرف طراحی شده بود که هر کس در توان رشته خودش میتونست جواب بده تخصصی هاشم که سرکاری بود/ج
1393/08/26 - 12:12
0
0
احسان خان شما برا کارشناسی امتحان دادین ؟ برا کدوم شهر ؟/ج
1393/08/26 - 10:21
0
0
زهره جون من امتحانو خیلی خوب دادم ولی فکرنمیکنم این امتحان معتبر باشه اخه تستای ریاضی بعضیهاشون ج نداشت/ج
1393/08/25 - 22:11
0
0
سلام . کیا امتحانو خوب دادن ؟/ج
1393/08/25 - 08:34
0
0
سلام بچه ها من کارتمو گرفتم امتحانم دادم خیلی خیلی از راهنماییهاتون ممنون./ب
1393/08/25 - 07:54
0
0
سلام . سوالات برا دیپلم و کاردانی که دو تاش کلاً گفتن جواب ندین . یه سوالشم که کلاً دو تا گزینه ش مثل هم بود .

اینو تو سایتش زده بود :
گزارش آزمون : آزمون در دونوبت صبح و بعد الظهر درساعت 8:30 و 14:30 در تاریخ 1393/08/23 برگزار گردید در مجموع در نوبت صبح تعداد 1478 نفر داوطلبان مقطع کارشناسی وبالاتر و در نوبت عصر نیز 646 نفر در مقطع دیپلم وکاردانی در آزمون شرکت نمودند
1393/08/24 - 18:26
0
0
نتیجه ازمون 21 اذر میاد
در کل امتحان مزخرفی بود چقدم سخت بود پر از غلط املایی
من فک میکنم تو سوالات ریاضیش یکی دوتاش جوابش تو گزینه ها نبود
1393/08/24 - 17:55
0
0
آزمونش خیلی.... بود ما بدبخت اومده بودیم بیشتر تخصصی خوندیم ولی رو برگه نوشته بود تو آزمون تاثیر نداره همون موقع میخواستم برگه رو پاره کنم/ب
1393/08/24 - 14:08
0
0
ما تا حالا اختلاط زن و مرد ندیده بودیم که حالا تو این امتحان دیدیم. چه آزمون استخدامی مسخره ای بود. سوالات پر از غلط املایی و اشکال بود.
1393/08/23 - 14:02
0
0
سلام . بچه ها شما امتحان خوب دادین ؟ ادبیات و معارف خیلی سخت بود البته امتحان برا کارشناسی . در ضمن خیلی شرکت کننده بودن وحشتناک .
1393/08/23 - 04:02
0
0
زهرا جون شاید شمارشه شناسنامه باشه رمز عبور/ب
1393/08/22 - 18:01
0
0
سلام چرا آزمونها ساعت هاشون فرق میکنه من عمومیم ساعت دو ولی داداش من تخصصی ساعت هشت صبح برا شماهم ساعت همین
1393/08/22 - 15:36
0
0
سلام من نتونستم کارت ورود به جلسه بگیرم راهی هست که بگیرم یا نه
1393/08/21 - 19:16
0
0
سلام من هنوز موفق به دریافت کارت آزمون نشدم چکار باید بکنم لطفا راهنماییم کنین
1393/08/21 - 12:45
0
0
هدف از این ازمون دست گرمی برای سایر ازمون های پدر مادر داره این که هیچ هیچیش معلوم نیس
1393/08/21 - 12:35
0
0
كارت رمزندارم چجوری بگیرم
1393/08/21 - 08:53
0
0
سلام
دوستانی که میگن رمز عبور رو فراموش کردن .
باید از طریق لینک رمز عبور را فراموش کردم اقدام کنن . روش کلیک کنن . صفحه که باز شد با ایمیلی که ثبت نام کردن ( ممکنه بعضی از دوستان برا ثبت نام رفته باشن خدمات کامپیوتری یا کافی نت ها که در این صورت ممکنه ایمیل اون خدمات کامپیوتری یا کافی نت براشون ثبت کرده باشه) که می تونن با مراجعه به اونجا درخواست کنن که رمزشون رو براشون دربیاره .
کسانی هم که خودشون تو خونه ثبت نام کردن با ایمیلی که تو زمان ثبت نام وارد کردن می تونن رمز عبورشون رو بگیرن .
1393/08/20 - 19:31
0
0
مرسی دوستان ، من کارتمو گرفتم...علوم پزشکیم،ظاهرا سایت مشکل داشته، ولی من فک میکنم ک سخت باشه آخه منابع مشخص نبوده و هر کی ی چیزی خونده.من برازجونم و داوطلبش خیییلللیییی زیاده :(
1393/08/20 - 18:03
0
0
با سلام . کیا از شهر بردستان شهرستان دیر میخوان امتحان بدن ؟ لطف کنین بگین .
1393/08/20 - 17:37
0
0
اگه خود بوشهری یه سر برو دفترش
1393/08/20 - 15:28
0
0
زهرا خانم از طریق کلیک برروی لینک فراموش کردن رمز به ایمیلتون فرستاده میشه اگه نشد با اقای پاپری مسئولش که شمارشون در کامنت قبلی دادم تماس بگیرید
گویا اکثرا قراره فقط عمومی امتحان بدن و تا اونجایی که اطلاع دارم خیلی سخت نیس
1393/08/20 - 11:14
0
0
سلام من رمز عبور رو فراموش کردم برام ایمیل نمیشه!!! دوستانی که کارت گرفتن کسی راه حلی چیزی نداره؟/ج
1393/08/19 - 23:58
0
0
خداخوشش نمیاد این هزینه ای ک ما واریز کردیم همینجوری الکی بره مشکل منو حل کنید.ممنون میشم.
1393/08/19 - 23:20
0
0
هنوز کارتمونگرفتم شماره رمز عبور رو فراموش کردم,مسؤلین کسی پاسخگو نیست.
1393/08/19 - 22:04
0
0
سلام
من برا شهرستان دیر ثبت نام کردم
کارت ورود به جلسه هم گرفتم . تو دانشگاه پیام نوره
1393/08/19 - 21:58
0
0
رمز عبور نه کد ملیه نه شماره شناسنامه همون رمز دلخواهیه که موقع ثبت نام همراه با ایمیل وارد کردین
1393/08/19 - 18:26
0
0
به دلیل تعداد زیاد چند جا برای آزمون تعیین کردن
1393/08/19 - 13:30
0
0
با سلام . من که کارت ورود به جلسه گرفتم و امتحانش تو دانشگاه علوم پزشکی بود چطور برا شما امتحان دانشگاه پیام نوره ؟
1393/08/18 - 16:46
0
0
سلام.رمزعبور رو باید چی وارد کنیم؟/ج
1393/08/18 - 12:25
0
0
من کارت گرفتم.امتحانش تو دانشگاه پیام نور بوشهره/ج
1393/08/17 - 22:44
0
0
سلام .کلمه عبور رو باید چی وارد کرد هر کس میدونه بگه./ج
1393/08/17 - 22:28
0
0
من چند بار کد ملی رو وارد کردم بجای کلمه عبور ولی باز نشد تکلیفم چیه؟/ج
1393/08/17 - 22:26
0
0
سلام.کلمه عبور رو باید چی وارد کنیم؟/ج
1393/08/16 - 16:23
0
0
www.samainsurance.com از این سایت بگیرید بچه ها
1393/08/16 - 16:22
0
0
سلام خوبین بچه ها من کارت ورود به جلسه گرفتم همین الان شما هم برید بگیرید رمز عبور یاکد ملی هست یا شماره شناسنامه اما فکر کنم کارت ملی باشه مثل خودم
1393/08/16 - 16:03
0
0
سلام از 18کارت میدن
1393/08/15 - 17:34
0
0
با سلام . کیا برا دیر ثبت نام کردن ؟
1393/08/15 - 13:11
0
0
کسی هم کتابیو خونده ؟
1393/08/15 - 13:10
0
0
با سلام. کیا برا شهرستان دیر ثبت نام کردن ؟
1393/08/15 - 11:14
0
0
از چه سایتی کارت ورود به جلسه رو میگیرین؟هر کی کارت گرفته لطفن بگه/ب
1393/08/14 - 07:07
0
0
اگه کسی کارت ورود به جلسه رو تونسته بگه خبر بده چطوری من هر چی رمز عبور رو وارد می کنم میه اشتباه هست/ب
1393/08/11 - 23:18
0
0
از 18 کارت میدن

آقا خوب خوندید
1393/08/11 - 12:10
0
0
با سلام امروز من هم نتونستم کارت بگیرم هیچ لینکی برای رفتن کارت نذاشتن.
1393/08/11 - 11:51
0
0
امروز 11 آبان ولی هنوز نمیتونیم کارت بگیریم.چرا؟/ب
1393/07/05 - 20:07
0
0
کسانی که تو بوشهرند اگه میشه یه سر به آدرسش برید ببینید شرکتی هست یا نه. یه وقت کلاهبرداری نباشه.
این سایت بیمه سامان http://samaninsurance.ir/
این سایتی که الان استخدامی زده www.samainsurance.ir
مگه میشه برای کارشناس خسارت و صدور بیان تمام مقاطع بگیرن وقتی رشته های اقتصاد، مدیریت بیمه و... وجود داره
توجه کردید که تو تمام سایت ها نزدن چون ممکن بود تابلو بشه
مگه میشه هنوز نه به باره نه به داره بیان تو تمام استان شعب بزنن اول باید از یه جا شروع کنن بعد شعبه بزنن. و....
پس خواهشن یه نفر که در بوشهره به آدرسش بره ببینه وجود خارجی داره یا نه
1393/07/03 - 21:53
0
0
مدیر سایت اگه میشه پیگیری کنید ببین این شرکت وجود داره یا نه. یه وقت کلاهبرداری نباشه. سایتش شبیه سایت بیمه سامانه
1393/07/03 - 13:56
0
0
با عرض سلام خدمت شما بزرگواران میخواستم بپرسم که آیا برای کسانی که بالاترین امتیاز رو در آزمون کتبی بیارن خدمات برتری نسبت به امتیازات پایین تر بدست آمده از سایر افراد انجام میگیره یا نه... مثلا اینکه بالاترین امتیاز اورنده به صورت مسنقیم استخدام میشود؟؟
وسوال دوم از محضرتون این هست که هر کس که پذیرفته میشود از هر شهرستان توی همون شهرستان محل اسکان که طبق بیان نیاز نیرو در فرم آمده به کار گمارده میشوند؟
ودر اخر ضمن آرزوی موفقیت خواهشی دارم اینکه از نیروهای استان خودمون فقط استفاده شود چون حق این منطقه خیلی پایمال شده که حداقل خودمون باعث پیشرفت همدیگر شویم..
ممنون وسپاس فروان
1393/07/01 - 10:34
0
0
سلام بی زحمت تمدیدکنیدتاریخ ثبت نام رو/ب
1393/07/01 - 10:26
0
0
سلام منم الان اگهی استخدام رو دیدم تمدیدکنیدبی زحمت خواهش میکنم/ب
1393/06/31 - 20:04
0
0
سلام ببخشید کامپیوتر باید چه قسمتی بخونیم؟ ایا هفت مهارت باید بخونیم؟ و معارف و ادبیات چطور؟ ممنون میشم جواب بدین
1393/06/31 - 18:10
0
0
باسلام من فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی بوشهرم ( مدرکم کارشناسی ارشده) الان خبر آگهی استخدامتون رو دیدم ممنون میشم اگه ممکنه مهلت ثبت نام را تمدید کنید
1393/06/31 - 09:10
0
0
با سلام من خیلی دیر اگهی استخدام دستم رسید لطفا گه ممکنه یه روز مهلت ثبت نام رو تمدید کنید ممنون میشم/ج
1393/06/30 - 09:10
0
0
با سلام ببخشید کلمه عبور از کدوم قسمت باید بگیریم ؟
1393/06/28 - 13:58
0
0
باز میکنه
http://samainsurance.ir

اینو بزن
1393/06/28 - 11:30
0
0
باسلام خدمت شما
عزیزان شما خیلی شرایط استخدامو سخت کردید
چرا شغل برای مردم سخت میکنید .
1393/06/27 - 09:02
0
0
با سلام . آدرس www.samainsurance.com که دادید باز نمیکنه پول هم پرداخت کردم. تکلیف چی هست؟؟؟؟
1393/06/25 - 07:38
0
0
شلام . مدارک لازم برای ثبت نام اعلام نشده است
1393/06/12 - 18:18
0
0
با سلام . آیا ردیف های شغلی که زدین تو اولویت هستن و اینکه تعداد مورد نیاز خانم و آقا هستش فرقی نداره ؟
1393/06/11 - 19:02
0
0
سلام خواهشا اعلام کنید چندنفر میخاد خانم واقا شرکت خصوصی مرسی/ج
1393/06/11 - 17:53
0
0
باسلام مشخص نیست چ تعداد خانم اقا میخاد بعدربطی به اداره صنعت ومعدن تجارت هم داره یانه یاشرکت خصوصی هست مرسی/ج
1393/06/10 - 21:11
0
0
سلام خسته نباشید خواهش میکنم دقیقا مشخص کنید نیروی انسانی زن هم می پذیرید یا نه. با تشکر.
1393/06/08 - 17:15
0
0
تعدادو مرد وزن بودن مشخص نیست و نیز دقیقا گفته نشده برای کدوم شهرستانها
1393/06/08 - 09:53
1
0
با سلام
بسیار ممنون از اطلاع رسانی خوب این شرکت و نحوع شرکت در آزمون استخدامی امیدم براین است که با موفقیت کامل به پایان برسه ....../ب
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • ورودی تیم های پایه و مدارس فوتبال استان رایگان شد/موج خوشحالی فوتبالدوستان استان
  • 🎥ویدیو/خیابانی: مصاحبه مارادونا بعد از مرگ من منتشر می‌شود
  • تحقق دفاع مشروع
  • دهکده لجستیک در بوشهر راه‌اندازی می‌شود / بنادر استان بوشهر نیازمند توسعه فضای انبار و بارانداز
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول: تداوم تولید پایدار و عملکرد بدون حادثه اهداف سال 1403 هستند
  • ترکیبی گیاهی برای لاغری، تقویت سیستم ایمنی و کاهش اضطراب
  • 37 خواص عالی این خوراکی و آب آن برای زیبایی و درمان بیماری ها
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/27
  • بارش‌های موثر در استان بوشهر از امشب/ امکان وقوع سیلاب
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/28
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • از تورم تا انتخابات/ مروری بر مهمترین اتفاقات سال 1402
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • خاکسپاری مادر شهید تمیزی در سالروز شهادت فرزندش/ تصاویر
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • انتصاب یک نیروی متخصص بومی به عضویت هیات مدیره پتروشیمی جم
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • .: اسماعیل حدود 3 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 3 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 4 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 6 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 7 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 8 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 10 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 10 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 10 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...
  • .: ا.ن حدود 11 روز قبل گفت: جنگ و صلح چه ...