کد خبر: 33900 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 06 شهريور 1393 - 10:24
اعزام 6 موتورسوار استان به مسابقات انتخابی تیم ملی

رئیس هیأت موتورسورای و اتومبیلرانی استان بوشهر از اعزام شش موتورسوار برای شرکت در نخستین مرحله رقابت های انتخابی تیم ملی موتورسواری موتورکراس ایران خبر داد.

اتحاد جنوب: رئیس هیأت موتورسورای و اتومبیلرانی استان بوشهر از اعزام شش موتورسوار برای شرکت در نخستین مرحله رقابت های انتخابی تیم ملی موتورسواری موتورکراس ایران خبر داد.

مهدی شمسی  اظهار داشت: به منظور شرکت در مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی که روز جمعه 7 شهریورماه در پیست موتورکراس مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود، شش موتورسوار بوشهری به این مسابقات اعزام خواهند شد.

وی افزود: این شش موتورسوار در کلاسهای 65 سی سی و 85 سی سی و 125 سی سی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شرکت خواهند کرد.

رئیس هیأت موتورسورای و اتومبیلرانی استان بوشهر با اشاره به موفقیتهای ورزشکاران بوشهری طی سالهای اخیر در مسابقات مختلف، از برخی ناهماهنگی ها برای جابجائی موتورها گلایه کرد و گفت: ما همیشه در اعزام ها و برای تردد و انتقال موتورها به محل مسابقه دچار مشکل هستیم و مجبوریم که موتورها را قطعه قطعه کنیم و به محل مسابقه ببریم.

شمسی در پاسخ به سئوالی در خصوص آخرین وضعیت احداث پیست موتورسورای بوشهر گفت: این هیأت دارای ده هکتار زمین در تنگک دوم است که در حال انجام نقشه های اولیه برای احداث پیست چند منظوره موتورسواری هستیم، که فاز اول آن پیست موتور کراس می باشد.

گفتنی است، هیأت موتورسورای و اتومبیلرانی استان بوشهر در کلاس 65 سی سی دارای مقام قهرمانی است و سال گذشته نیز موفق شد در کشور فیلیپین مقام سوم آسیا را کسب کند./ب1

بُنا

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/33900