کد خبر: 33474 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 26 مرداد 1393 - 07:18
عکس هولناک از موجودی شبیه انسان در ماه

اتحاد جنوب: موجود زنده‌ای در کره ماه قدم می‌زند که شباهت زیادی به انسان دارد!این خبر شگفت‌انگیز را مردی با استفاده از تصاویر سازمان ناسا در شبکه‌های اجتماعی انتشار داد که جنجال‌ساز شده است. سازمان ناسا نیز اعلام کرده به بررسی زندگی فرازمینی‌ها در کرات دیگر بویژه ماه و مریخ می‌پردازد و...

موجود زنده‌ای در کره ماه قدم می‌زند که شباهت زیادی به انسان دارد!

اتحاد جنوب به نقل از ایران:
سیدرسول میرزایی موسوی: موجود زنده‌ای در کره ماه قدم می‌زند که شباهت زیادی به انسان دارد!این خبر شگفت‌انگیز را مردی با استفاده از تصاویر سازمان ناسا در شبکه‌های اجتماعی انتشار داد که جنجال‌ساز شده است. سازمان ناسا نیز اعلام کرده به بررسی زندگی فرازمینی‌ها در کرات دیگر بویژه ماه و مریخ می‌پردازد و دانشمندان نیز بر این باورند خطای دید چنین تصوری را از عکس سازمان ناسا به وجود آورده است.


راز سر به مهر
راز سر به‌مهر حضور فرازمینیان و بقایای تصاویر هولناک آنان در فضای کیهانی و زمین از مدت‌ها پیش ذهن بشر امروزی را به خود معطوف کرده است.اما این معمای کهن، در قرن اخیر به دغدغه اغلب اندیشمندان نجومی تبدیل شده‌است و هر بار به گونه‌ای جدید در ماه و مریخ و زمین به اشکال انسانی و حیوانی و گاه در قالبی بسیار هنرمندانه زمینیان را به شگفتی برمی‌انگیزد. در این نوشتار برخی از عوامل فرازمینی و علل آن را بررسی می‌کنیم.


تصویر انسانی و سایه آن بر سطح آبله گون ماه
انتشار یک ویدئو کلیپ 30/1 دقیقه‌ای در سایت YouTube، بسیاری از علاقه‌مندان و محققان نجومی را شگفت‌زده کرد. تصویری مبهم از یک مرد با سایه‌اش که هنوز از سوی ستاره‌شناسان ناسا نیز به تأیید نرسیده، تاکنون دو میلیون مــــخاطب را هیجان زده کرده است. بازتاب این خبر و تصویر عجیب آن موجی از ابهام و شگفتی را میان شیفتگان علوم نجومی برانگیخت. برهمین اساس محققان ناسا قصد دارند با بازبینی این پدیده، صحت آن را بررسی کنند. در همین رابطه تاکنون ناسا با سکوتی ابهام‌آمیز از تفسیر علل وقوع این تصویر خودداری کرده‌است.


تصاویر حیوانی در قمر زمین
علائم و تصاویر شگفت‌انگیز از دیرباز بر سطح ماه وجود داشته است. این پدیده‌های غیر طبیعی تئوری‌ها و فرضیه‌های مختلفی نیز به همراه دارند. تصویر سمندری که به شکل فوق‌العاده‌ای در سطح ماه رصد شد تا مدت‌ها ذهن محققان نجومی را دچار چالش کرد. فرضیه حیات در ماه و زندگی فرازمینی‌‌ها، از دیگر مواردی بود که تنها به واسطه ظهور پدیده‌های ماورایی شکل گرفت، اما تحقیقات جامع کارشناسان ناسا که پیش از این وجود سمندر را بقایای فسیل شده می‌پنداشتند، در بررسی‌های کاوشگران فضایی تخته سنگ تراش خورده‌ای بیش نبود. اثبات همین موضوع کافی بود تا همه فرضیه‌های پیشین ناسا مردود اعلام شود.


تصویر جنجالی بر سطح خاک مریخ
تصویر یک زن که بر تخته سنگی نشسته و به انتظار اتوبوس است، در حدود چهار سال پیش به جنجالی‌ترین خبر رسانه‌های نجومی ناسا و سایت‌های تحلیلی تبدیل شد. این تصویر براساس جست‌وجوی موشکافانه کاوشگران مریخی از جمله oppor tunity, Spirit به ثبت رسید. حضور بیگانگان در مریخ، فسیل انسانی و موجودات انسان نما، نخستین فرضیه‌هایی بودند که بدین صورت با افشای تصویری مبهم تیتر نخست اغلب مطبوعات غربی را به‌خود اختصاص داده‌اند، اما این بار نیز واقعیت در پس عناصر طبیعی جغرافیایی سطح مریخ و سنگ‌های اسرارآمیزش برملا شد.


منتقدان عناصر و پدیده‌های فرازمینی
همزمان با وقوع و کشف عوامل فرازمینی موجی از ایده‌های مثبت و منفی پدید می‌آید. گروهی از محققان با مطالعه و بررسی علت شکل‌گیری چنین رویدادهایی قصد دارند از طریق اسناد علمی و ارائه فرضیه‌های مرتبط به واکاوی آن‌ها بپردازند. اما گروه دیگر که اغلب با دیدگاهی منفی‌نگرانه به این پدیده‌های ماورایی می‌نگرند، وجود حیات انسانی و اشکال به انسان نسبت داده شده را استهزا می‌کنند. منتقدان بر این باور هستند که حیات مریخی وجود ندارد، آنان آثار و نشانه‌های غیر طبیعی را ساخته ذهن و توهم بشری می‌دانند.


حضور بیگانگان در زمین
حلقه‌های اسرارآمیز کشتزار، پدیده‌ای است که طی نیم‌قرن اخیر بسیار شدت یافت. اشکال هندسی دایره‌ای شکل در کشورهای امریکا، کانادا، انگلستان و آلمان بر مزارع گندم، موجی از وحشت و شگفتی را در میان زمینیان برانگیخته است. زمین‌های مزروعی درو شده در هر بار با پیامی فرازمینی، دانشمندان نجومی را به تأمل بر می‌انگیزد. قطعاً این پدیده‌ها توسط عواملی غیر انسانی به‌وجود آمده‌اند زیرا هیچ معمار و مهندسی زمینی قادر نخواهد بود چنین نظمی بی‌مانند را در قلب کشتزار خلق کند.


پدیده‌ای تحت عنوان «پاریدولیا»
پاریدولیا، پدیده‌ای روان شناختی است که در آن علائم و صداهایی به‌صورت معنادار استنباط می‌شود. دیدن چهره‌انسانی در میان ابرها، ماه و کرات آسمانی یا شنیدن پیام‌های ناشناخته از عوامل این رویداد هستند. در واقع همه تصاویر مشاهده شده فرازمینی به جز حلقه‌های کشتزار حاصل این پدیده اسرارآمیز هستند. /ح

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/33474