امروز: دوشنبه 27 خرداد 1398
    طراحی سایت خبری
تاريخ انتشار: 04 مرداد 1393 - 18:54
تایید خبر اتحاد جنوب/

اتحاد جنوب: کارگروه دولت منطقه آزاد بوشهر را تصویب کرد. به گزارش اتحاد جنوب؛  صبح امروز جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، موضوع منطقه آزاد بوشهر نهایی و به تصویب رسید.گفتنی است در تاریخ 27 فروردین ماه امسال، اتحاد جنوب نخستین پایگاه خبری بود که خبر نهایی..

اتحاد جنوب ـ بتول سهراب پور:کارگروه دولت منطقه آزاد بوشهر را تصویب کرد.


به گزارش اتحاد جنوب؛  صبح امروز جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، موضوع منطقه آزاد بوشهر نهایی و به تصویب رسید.

 

دکتر مصطفی سالاری استاندار بوشهر در این جلسه گزارشی در خصوص پیشنهاد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری‌ـ صنعتی بوشهر ارایه کرد و به بیان توضیحاتی پیرامون تجارت و بازرگانی بوشهر در گذر زمان، ذخایر و منابع انرژی بوشهر، وضعیت کلی صنایع در این استان، زیرساخت‌های حمل ونقل، مزیت‌های منطقه و اهم فرصت‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی استان پرداخت که این پیشنهاد نیز با نظر اعضای شوای عالی تصویب شد.


لازم به ذکر است، مصطفی سالاری از زمان شروع فعالیت خود به عنوان استاندار بوشهر این موضوع را با جدیت پیگیری نمود و امرزو رسما دولت با این مهم موافقت کرد.

به گزارش اتحاد جنوب؛ قطعی شدن منطقه آزاد بوشهر به تصویب نهایی مجلس شورای اسلامی نیز نیاز دارد.

طبق گفته های مسئولان استان، منطقه آزاد بوشهر خارج از شهر بوشهر و واقع در شهرستان بوشهر است.

گفتنی است در تاریخ 27 فروردین ماه امسال، اتحاد جنوب نخستین پایگاه خبری بود که خبر نهایی شدن منطقه آزاد بوشهر را منتشر کرد.

 

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/05/12 - 14:37
0
0
عزیزان ، حرف از استان بوشهر بزنینا، هر ناحیه ای از استان میخواد باشه(بوشهر که نیست،چون مرکز استانه)،آینده نگاه کنین،پیشرفت.............چه خاشه!!!!!!یالله سی آینده دندون تیز کنین!الان موقشه که استان بوشهر با هم متحد باشن!وقت سی جنگ کردنم هسه!!!!!!!البته سر پیل!!!
1393/05/10 - 10:37
0
0
سلام خدمت تمام دوستان
چرا همش میگین برازجون؟ مگه بقیه استان بوشهر ادم نیستن؟
خدمت دوستان عرض کنم با منطقه ازاد شدن محدودیت هم میاد مثلا یکیش محدودیت خروج ماشین پلاک منطقه ازاد از حدود خودش و خیلی چیزای دیگه....
1393/05/09 - 22:09
0
0
مسلما بوشهر نمیشه ولی اگه بشه باید شهر دیگه ای از استان مرکز بشه که چتین امری محالا/ب
1393/05/08 - 09:44
0
0
آقای رفیع نظر واضح تربگو تا ماهم بفهمیم ،اگه بوشهر بشه منطقه اقتصادی ، مرکز استان کجا می شه اونوقت ؟/ب
1393/05/08 - 09:41
0
0
جناب بوف ،من همیشه موافقت بودم ولی این دفعه نه . اولا که از این کامنت ات فهمیدم کشاورز ومزرعه داری ؛دوما برای برازجون چه امتیازی هست ؟فقط از برازحان بگو ./ب
1393/05/07 - 19:35
0
0
انشاءاله که برای مردم استان منشا خیر و برکت باشه و شعاع تحت پوشش این مکان آزاد طوری باشه که برازجان را هم شامل بشه. البته که از قبل تهرونیها زمین ها را خریداری نکرده باشندمثل ... هدایتی که 400 هکتار زمین در عسلویه گرفته بود.
1393/05/07 - 09:28
0
0
اگر منطقه ویژه درون شهرستان بوشهر و با فاصله کمی از شهربوشهر باشه هیچ توجیه اقتصادی نه برای بوشهر و نه برای کشور نداره به دلایلی که حوصله ندارم بگم
فقط بگم قانونا مرکز استان به این دلایل که مرکز استان مرکز کل ادارات شهرستانای تابعش هست و زیر نظر وزرات خانه ها اداره میشه نمیتونه یک منطقه ازاد بشه چرا که کلیه مراکز خدماتی تجاری زیر نظر سازمان منطقه ازاد هست و دیگه ارتباطی با وزارت خونه نداره که نمیشه مرکز استان بی ارتباط با وزارت خانه باشه
1393/05/06 - 19:06
0
0
با سلام
عرض تقدیروتشکر داریم از همت والای استاندار محترم وهوش سرشار ایشان در جهت توسعه زیر ساخت های اساسی این اتفاق عظیمی است که نتایج حاصل از آن موجب شکوفایی ونیل به اهداف وپیشرفت جامع استان میباشد.
1393/05/06 - 16:55
0
0
از امیدی که آقای پوف دادن تشکر ویژه می کنم
اما اینطور که نوشتن (منطقه آزاد بوشهر خارج از شهر بوشهر و واقع در شهرستان بوشهر است.) بازم مرکزیت استان که از ابتدا حق برازجووووووووون بوده بهش نمی رسه
1393/05/06 - 08:45
0
0
بخدا ما مردم استان بوشهر اعتماد بنفسمون از دس دادیم!!! می چمون شده!؟ چه اشکال داره یکی از نواحی استان عزیزمون بوشهر منطقه آزاد اعلام بشه؟ ایخو بنفع همه هسه، اووقت می تریم مثلا گرجه درجه یک بکاریم بفرستیم قطر یا دبی یا کویت؟ میفهمی چقه سود داره؟ ایسو که بهمون بها دادنم خومون باور نمیکنیم!!!؟ بوا ای طناب محکم بگیرین و الا خیلیها هسن که منتظرن ای موقعیته از ما بگیرن. امیدوار بویین!!!!بده توویتا لنکروز با یک چاروم قیمت سوار واوین!؟بده وسایل الکترونیکی نصف قیمت بخرین!؟ بده محصولات کشاورزیتون بجی ایکه بدین دسه دلال خوتون صادرش کنین خارج و دلار تحویل بگیرین!؟ حمایت کنین بوا جونی تا پیشرفت کنیم. یا علی بگین.../ج
1393/05/06 - 04:55
0
0
عزیزان توجه داشته باشند شهر بوشهر جزو منطقه ی ازاد نیست و بدین ترتیب روی افزایش قیمت موتو نمیشود تصمیم گیری کرد!/ج
1393/05/05 - 22:02
0
0
آغا این منطقه آزاد با بندر آزاد چ فرقی میکنه؟/ج
1393/05/05 - 22:00
0
0
بدبختی ما پایانی ندارد/ج
1393/05/05 - 19:51
0
0
فکر کنم رو قیمت ماهی موتو بیشتر تاثیر داشته باشه!/ج
1393/05/05 - 16:54
0
0
ما که نمی فهمیم، اگه شما می فهمین به ما هم یاد بدین. مگه تا حالا مرکز استان هم بوده که بشه بندر آزاد؟ با ذکر مثال !!!!!
1393/05/05 - 15:24
0
0
یعنی برازجان میشه مرکز استان؟/ج
............
پاسخ: با عرض پوزش نظرتان غیر قابل انتشار می باشد.
1393/05/05 - 13:05
0
0
خدارا شکر بادنگون ارزون ویمو!!
1393/05/04 - 23:32
0
0
بابا فریب این حرفها را نخورید مگه نیروگاه هسته ای به بوشهر دادند سودی برای بوشهر داشت اگه این مصوبه ها چیز خوبی بود که به بوشهر نمی دادند
1393/05/04 - 23:26
0
0
متأسفم که بوشهر فقط به یک شایعه دل خوش کرده اگر این مصوبه چیز خوبی بود به بوشهر نمی رسید قطر که از سرمایه گذاری پشیمان شده
پاسخ: انتشار این نظر به معنای رد یا تایید مفاد آن نمی باشد.
1393/05/04 - 22:36
0
0
دورود براستاندار دلسوز زحمت کش دشتستانی
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

پربازدیدترین خبرها

پربحث ترین