امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 26 تير 1393 - 11:17
دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با مدیر مسئول و تحریریه اتحاد جنوب

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بعد ازظهر روز چهارشنبه 25 تیرماه از تحریریه اتحاد جنوب بازدید کرد. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این بازدید گفت: من عرصه قلم را عرصه ای بسیار مهم می دانم، از این رو آمدن به این مکان را وظیفه خود دانسته و به اینجا آمدم تا از نزدیک با نگرانی و دغدغه های شما آشنا شده و در راستای..

اتحاد جنوب ـ سیده هدیه بیت سیاح: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بعد ازظهر روز چهارشنبه 25 تیرماه از تحریریه اتحاد جنوب بازدید کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این بازدید گفت: من عرصه قلم را عرصه ای بسیار مهم می دانم، از این رو آمدن به این مکان را وظیفه خود دانسته و به اینجا آمدم تا از نزدیک با نگرانی و دغدغه های شما آشنا شده و در راستای مرتفع سازی آن تلاش کنم.

وی با اشاره به پتانسیل های موجود در کادر فنی و تحریریه اتحاد جنوب گفت: نشریه اتحاد جنوب دارای ظرفیت لازم جهت ارتقاء از هفته نامه به روزنامه می باشد؛ چرا که هم افراد اهل قلم بسیاری با این نشریه همکاری می کنند و هم اینکه مخاطبین زیادی دارد.


دکتر حمیده ماحوزی با اشاره به گرفتن مجوز اولین روزنامه به نام بامداد جنوب در استان بوشهر گفت: در حال حاضر اولین مجوز روزنامه در سطح استان به روزنامه بامداد جنوب رسیده است اما با توجه به اینکه این استان دارای پتانسیل لازم جهت داشتن سه روزنامه است، لذا اتحاد جنوب می تواند با تأمین پشتوانه های مالی و معنوی قوی، به روزنامه ارتقاء یابد چرا که اداره یک روزنامه به اعتبار بالا و پشتوانه معنوی خوبی نیازمند است.

 

 رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از آزادی قلم حمایت می کنند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با شاره به نگرانی برخی اعضای تحریریه ی اتحاد جنوب در خصوص آزادی قلم و بیان گفت: با نگاهی به سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مطالعه صحبت های رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص مسائل فرهنگی، متوجه می شوید که آنان ارزش زیادی برای فرهنگ دوستان و اهالی قلم قائلند و این خود نقطه عطفی برای اصحاب رسانه و اهل قلم می باشد.

 

لغو کنسرت برازجان یک استثناء بود

ماحوزی با اشاره به اشاعه فضای نشاط در جامعه، گفت: در راستای ایجاد فضای نشاط در جامعه، از فروردین سال جاری تاکنون، 17 کنسرت در سطح استان برگزار شده است.

وی ادامه داد: لغو کنسرت مرتضی پاشایی در برازجان، یک استثناء بود چرا که علاوه بر تأیید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر جهت برگزاری این کنسرت، استاندار بوشهر، فرماندار دشتستان و همچنین نیروی انتظامی دشتستان جهت برگزاری این کنسرت اعلام آمادگی کرده بودند.

وی ادامه داد: با تمامی این حمایت ها، افرادی خاص با برگزاری این کنسرت مخالف بودند و همین امر موجب شد تا خود مرتضی پاشایی از برگزاری کنسرت در برازجان انصراف دهد.


ماحوزی گفت: من شخصاً در تماسی که با پاشایی داشتم، علت را از وی جویا شدم و وی بیماری خود  و ناتوان بودنش در مقابل تهدیدات و حملات احتمالی مخالفین را دلیل انصرافش از کنسرت اعلام کرد.

وی اظهار داشت: اما همگی باید بدانند که موسیقی جزیی از جامعه ما است و نمی توان به راحتی آن را از جامعه حذف کرد.

 

 انتصاب رییس اداره ارشاد دشتستان 

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در خصوص انتصاب رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان گفت: دو ماه از استعلام تایید صلاحیت شهرام سلیمی جهت ریاست فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان می گذرد؛ اما با این وجود به دلیل مسائل ایجاد شده در خصوص انتقال وی از دادگستری، هنوز نتوانسته ایم حکم ایشان را صادر کنیم.

 

نتیجه کار در عرصه فرهنگ زمان بر است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن اشاره به زمان کوتاه مسئولیتش در این اداره گفت: من تنها سه ماه است که اداره این مجموعه را بر عهده گرفتم و آن هم مجموعه ای که دو سال رها شده بود و 6 – 7 ماه هم با سرپرستی اداره می شد همین امر موجب عقب افتادگی این نهاد شده بود، لذا زمان زیادی جهت نمود تلاش های اینجانب در فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر نیاز است.

وی ادامه داد: دیدن نتیجه فعالیت های فرهنگی نیز نیازمند زمان زیادی است؛ چرا که در فعالیت های فرهنگی، دیدگاه افراد مورد هدف است و ما می خواهیم این دیدگاه را تغییر دهیم.

 

قصد کاندیداتوری مجلس را ندارم

ماحوزی با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص احتمال کاندیدا شدن وی برای مجلس گفت: متأسفانه شایعاتی در خصوص من پراکنده شده است که من قصد استعفا را دارم و هدف نهایی بنده کاندیدا برای مجلس شدن است؛ اما همگی بدانند که تا وقتی رئیس جمهور ما جناب آقای روحانی باشد، من نیز در سمت خود خواهم بود مگر اینکه مسئولین مافوقم خواستار تغییر بنده باشند.

 

فرهنگ و ارشاد بوشهر را با یک میلیارد و نیم کسری و بدهی تحویل گرفتم

مدیر کل فرهنگ و راشاد اسلامی استان بوشهر گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر را با 900 میلیون تومان کسری و یک میلیارد و 500 میلیون تومان بدهی تحویل گرفتم که اینها همگی از گذشته به من به ارث رسید.

وی ضمن اشاره به محرومیت های موجود در خصوص سالن ها و اماکن فرهنگی شهرستان ها گفت: از این پس همایش های استانی به جای برگزاری در بوشهر، در شهرستان های سطح استان برگزار خواهند شد تا از این طریق برخی از مسئولین را به شهرستان ها کشانده و با محرومیت های آن شهرستان آشنا کرد.

 

اکبر صابری: اتحاد جنوب، صدای مردم استان بویژه دشتستان است

مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریه و سایت اتحاد جنوب نیز در این جلسه گفت: حدود پانزده سال و نیم از عمر اتحاد جنوب می گذرد و ما در این مدت فراز و نشیب های زیادی را طی کرده ایم که به لطف و عنایت خدا و توجه مردم از پس این همه مشکل برآمدیم.


وی افزود: متأسفانه در برخی از موارد نیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به جای حمایت از نشریات، خود شاکی این نشریات می شد و ظلم هایی از جمله قطع یارانه کاغذ به مدت 4 الی 5 سال از جمله بی عدالتی های دولت عدالت محور در هشت سال گذشته بود اما با وجود همه ی این مشکلات، باز هم اتحادجنوب بدون وقفه به کار خود ادامه داد چرا که همیشه حمایت خدا و مردم را به همراه داشته است و مردم نیز این نشریه را صدای خود می دانند.

 

برگزاری جشن بزرگ هشتصدمین شماره اتحاد جنوب

مدیر مسئول نشریه و سایت اتحاد جنوب با اشاره به تعداد شماره های چاپی نشریه اتحاد جنوب گفت: اتحاد جنوب با وجود اینکه حدوداً دو سال بعد از قدیمی ترین هفته نامه استان شروع به چاپ کرده، اما به دلیل بدون وقفه چاپ شدن این نشریه حتی در شرایط سخت و روزهای تعطیل،  پیشتاز در تعداد شماره های چاپی در سطح استان می باشد به گونه ای که در تاریخ 5 مرداد ماه هشتصدمین شماره این نشریه به چاپ خواهد رسید.


وی ادامه داد: شماره 800 برای اولین بار توسط  یک نشریه در تاریخ استان بدست می آید و از این نظر اتحاد جنوب حدنصابی در تاریخ مطبوعات استان به ثبت رسانده است،  از این رو در نظر داریم تا بدین مناسبت جشنی تحت عنوان جشن هشتصدمین شماره اتحاد جنوب با حضور یک مهمان ویژه کشوری برگزار کنیم.

در این جلسه اعضای تحریریه اتحاد جنوب و تعدادی از افرادی که با این نشریه همکاری می کنند، خواستار توجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به هنر، تئاتر و موسیقی، ایجاد فضای نشاط و حمایت از روزنامه نگاران و نوسندگان مطبوعات و همچنین رفع کمبود سالن و امکانات فرهنگی و هنری در برازجان شدند./ب




















 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1394/07/12 - 21:48
0
0
باسلام.خانم ماحوزی متاسفانه انچه سعی می نمایدکه ریاست ادارات شهرستانها راازافراددیپلمه استفاده نماییددرحالیکه نیروهای تحصیل کرده لیسانسه انهم مدرک مرتبط بااداره موجوداست ولی انهامنزوی شده ودربه دربه شهرستان های دوردست رانده شده اند.دردشتستان.بوشهر.دیلم ./ص
1393/05/02 - 08:44
0
0
این آقا قاسم مانند آقا قاسم های دیگر تازمانیکه کلام معصوم با منافعشان همراه باشد آنرا عمل میکنند ووقتی نباشد........./ب
1393/05/01 - 23:40
0
0
جناب قاسم............از کلام معصوم است که میفرماید از جدل بپرهیز هر چند حق با تو باشد.به احترام کلام معصوم دیگر جوابی به شما نخواهم داد
این عین پیام جنابعالی است چرا عمل نمیکنی چون .........
1393/05/01 - 07:05
0
0
علی آقا! فتنه گر آنهایی هستند که سال 88 فتنه را به پا کردند و آنهایی هستند که از این فتنه و فتنه گری طرفداری کردند و می کنند. میدانم یادآوری آن حوادث برایتان دردناک است.چون همانهایی که شما دوستشان دارید(خاتمی-موسوی-کروبی)از عوامل اصلی فتنه بودند.ضمنا قفندر که شما میگویی حدیث امام صادق است نه حرف بنده.
1393/04/31 - 20:30
0
0
آقای قاسم شما اصوالا شخصی فتنه گر هستی در کامنتهای قبلی هم شما بیش ازچند بار وقایع گذشته سال 88 را تکرار کردی تا بتوانی فتنه ای را زنده کنی اکنون خودتان گفته اید که قفندر نام شیطانی است آقای همشهری هم راجع به قفندر مطلبی گفته است شما گفته های ایشان را مخالف خالق ومخلوق بیان داشته اید یک مسلمان باید صفات نیک داشته باشد نه اینکه اتهام کذب به دیگران را اقدام نماید !!!!!!
1393/04/31 - 13:43
0
0
جناب قاسم بنده میدانم شما ازهیچ نمیترسید و آزادی کامل و مطلق در هرموردی دارید این مابیچاره و شهروند درجه دو و سه هستیم که هیچ نمیتوانیم بگوییم و یاپس از گفتن باید منتظر ....باشیم . چون گفته بودید دیگر به جدل طبق حدیث که فرموده بودید ادامه نمیدهید دیدم بانام دیگر تشریف فرما شده اید مبارک گفتم . من با فرمایشات جناب پوف کاملا موافقم کارشما فقط باعث دین گریزی میشود سرتان را مانند کبک زیر برف نکنید و به حاصل کارخود دراین مدت دقت بیشتری کنید.
1393/04/31 - 13:29
0
0
بخدا تا زمانی که این چماق بدستان توی برازجون هستن این شهر به هیچ جایی نمیرسه...
عزیزم شما ناراحتی دینتی؟؟؟؟؟ نروکنسرت. بلیتش رو نخر. مجبورت که نکردن.... مگه نمیگن ازادی هست؟! ازادی حقه منم هست که دلم میخاد برا 1 ساعت شاد بودن برم کنسرت خواننده محبوبم... بعدشم نمازمو بخونم ... مشکل شما اینه که نمیخاین مردم به شادی برسن. مشکلتون اینه که همه چی رو توی گریه کردن میبینین... اغای بنده خدا نگران دینت هستی؟!؟! بلیت کنسرت رو نخر مگه مجبورت کردن؟ اینجوری هم دینت خدایی نکرده به مشکل نمیخوره هم اونایی که خواهان شادی هستن به هدفشون میرسن
1393/04/31 - 13:24
0
0
من به جناب بنده خدا میگم... شما دینتون قراره با یه کنسرت از بین بره؟!؟! پس قطعا شما دینی نداری! به اجبار داری حرف از دین میزنی مگه میشه یه ادم مومن اینقد سست عنصر و بی عرضه باشه که با یه کنسرت دینش از بین بره!!!/....یا ایها الذین آمنو ....ای کسانی که ایمان اوردید ...تورو خدا ایمان رو از هرجایی که اوردید برین بذارین سرجاش که شما و امثال شما آبروی دین رو بردین بخدا/ اگه این موسیقیها مشکلی داشتن مطمئن باش فرهنگ ارشاد اسلامی بهتر از شما میدونه و بهشون مجوز نمیداد.
1393/04/31 - 13:00
0
0
آقای قاسم چون برای حرفت ارزش قائل نیستی!! و دنبال این هستی که دیگران را مقصر بدانی من هم مجبور شدم از خود دفاع کنم اول این که عیب شما این است که خیال می کنی تنها خودت متدین هستی و دیگران را به بی دینی متهم می کنی !!! که این خود نوعی خود پرستی و تکبر به حساب می آید باتوجه به اینکه پیامبر وامامان ما متواضع و فروتن بوده اند وبا اخلاق نیکو دیگران را جذب میکردند وبعد کلمات معصومین برای من بی نهایت با ارزش می باشد اما دوست عزیز دین را نباید سپر مقاصد شخصی قرار داد ودیگران را کوبید وقتی یک کنسرت موسیقی از اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مجوز گرفته است مراحل شرعی وقانونی را گذرانده است نیازی به نظر خواهی من وشما ندارد هرچند تعدادی مانع برگزاری کنسرت با مجوز درشهر برازجان شدند اما از نظر شرع وقانون نظر خودرا بر دیگران تحمیل کردند چون اگر مجاز نبود ومشکل شرعی وقانونی داشت چرا در اکثر شهرهای کشورمان برگزار شد؟ و اگر از نظر شرعی وقانونی مجاز بود چرا درشهر ما اجرا نشد؟
1393/04/31 - 11:06
0
0
برادر من آقا قاسم، من با اصولگرایان مشکل شخصی ندارم،دیدگاهمون با هم فرق میکنه.
خودت کلاهت و قاضی کن : الان 35 ساله داریم بر طبل اصولگرایی دین میکوبید،نتیجش چی شد!؟ نتیجش دین گریزیه مردم بود.بخدا دین اسلام این جور که میگید نیست، خود امام علی (ع) در مراسم ازدواجش دف و ضرب نوازی داشته و جمع حاضر در مراسم با هم شعر میخوندن. دین اسلام اومد تا مردم از پوست خودشون بیان بیرون تا بتونن راه زندگی رو زیباتر طی کنن.
دین اسلام دین شاد زیستن و بهزیستنه،من نمیدونم چرا سعی میکنید دین خدا رو همش با گریه و توبه کردن و عجز و ناله و فریاد نشون بدین،کجای قرآن با موسیقی مخالفت کرده؟تو قرآن اومده از مطربی پرهیز کنید چون انسان رو از خود بی خود میکنه و عقل رو از انسان دور میکنه.چون قرآن گفته مطربی حرامه،شما استدلال میکنید که کل موسیقی حرامه!!!؟ پس میوه خوردنم حرامه!چون میشه ازش مشروب درست کرد!؟پس نگاه کردن به تلویزیونم حرامه چون میشه باهاش فیلم مبتذل نگاه کرد!؟پس استفاده از تلفن همراهم حرامه چون میشه باهاش صدای نامحرم و شنید!؟
مشکل اینه که شما اول جنبه منفی اعمال رو در نظر میگیریدو به مابقیش کاری ندارید!؟
برادر من جناب آقای قاسم و جناب بنده خدا، افکار شما نتیجه ای جز دین گریزی نداره./ج
1393/04/31 - 09:59
0
0
جناب امید! اولا بنده نیازی به تغییر نام ندارم. یعنی مثل شما نمیترسم که نیازی به تغییر نام داشته باشم.ثانیا بنده فقط احادیث و روایات را در زمینه موسیقی مطرح کردم و قصدم جدل با کسی نبوده.امید داشتم دوستان حداقل احترام به قرآن وکلام معصومین را نگه دارند.اما چون دیدم افرادی چون همشهری کلام خالق و مخلوق و معصوم برایش فرقی نمیکند و همه را به سخره میگیرد به این نتیجه رسیدم که بحث را متوقف کنم. /ج
1393/04/31 - 09:13
0
0
جناب امیر(قاسم سابق) نام جدیدتان مبارک باد/ج
1393/04/31 - 06:26
0
0
اتحاد جنوب برای انتشار صدای اعتراض مخالفان منت سر آنان نگذارد چرا که این کار را نه به خاطر اهمیت دادن به آنان انجام میدهد بلکه فقط دنبال افزایش مخاطب است.واقعا اگر صدای مردم است چرا در این یک سال گذشته و علیرغم همه نابسامانیهای موجود هیچ مطلب انتقادی در مورد عملکرداصلاح طلبان و دولت در خصوص معضلات جامعه منتشر نکرده است؟/ج
1393/04/30 - 20:50
0
0
ماهم به احترام کلام معصوم از بحث کردن با شما خودداری می کنیم شاعر گوید : تا مرد سخن نگفته باشد ///// عیب و هنرش نهته باشد . خدا حافظ/ج
1393/04/30 - 17:26
0
0
بعضی ها خصوصیات و ویژگی های خودشون رو به اشتباه به دیگران نسبت میدن ما اخباری گری میکنیم یا شما که تنها حکم به ظاهر می کنید از دین تنها پوسته ی اون رو گرفتین فکر میکنید* به عصاره کلام رسیدید . بعد هم کار به جایی رسیده که عده ای ظاهر پرست می خواهند فرق بین موسیقی مطرب رو با حلالش تمییز بدن شما هنوز دین رو نفهمیدینه می خواهین بعد حکم کنید . بنده توصیه می کنم اول برید اهل دین بشید بعد بیایید نظر بدید/ج
1393/04/30 - 14:58
0
0
امام حسین علیه السلام میفرماید : ملتی که خشنودی مخلوق را با خشم خدا معامله کند هرگز رستگار نخواهد شد . منبع :عوام جلد 17 ص 234 سلام علیکم خدمت دوستان . امروز میخام طبق این روایت از امام معصوم نظرتان را در این باره جویا بشم.... اینکه خانم ماحوزی به خاطر عده معدودی که خیلی از آنها اطلاعی از دین ندارند باید به طرفداری از این نوع آدم ها جلوی مردم مومن و نماینده ولی فقیه در شهرستان سینه سپر کند .... خانم ماحوزی حرفی نزنید که در روز قیامت نتوانی در پیشگاه باریتعالی پاسخگوی آن باشی .... موسیقی مطرب حرام است حالا هر کسی میخاد بخونه و با مجوز دادن یه عده از افرادی که شناختی از دین ندارند حکم خدا را تغییر نمیدهد .... جناح بازی کار ی نکند که دین خودت را به هبای اندک بفروشی .... پست و ریاست طلبی کاری نکند که به روایات اهل بیت توجه نشود .... بخدا قسم گسترش این نوع موسیقی ها کار فرهنگی نیست ... دوستان دنباله حرف من مطلب بزارن /ج
1393/04/30 - 14:25
0
0
قاسم جان کلام معصوم را شما تازگی شنیدید یا قبلا هم شنیده بودید. من تصورم این است که تازگی شنیدید چون اگر قبلا شنیده باشید چون قبلا جدل کرده اید حتما بی احترامی کرده اید/ج
1393/04/30 - 13:24
0
0
من فکرمی کنم اتحاد جنوب بیشتر صدای یک جریان خاصی است تاصدای مردم. اگرصدای مردم است چرا درخصوص دولت و مدیران اصلاح طلب و ملی گرا هیچ انتقادی به نفع مردم نمی کند؟ یعنی آنها هیچ اشتباهی ندارند؟ معصومند؟ و یا یک کارخوب ازجریان مومن و انقلابی را منتشرنمی کند یعنی واقعا دولت اصولگرا یک کارخوبم نداشته؟ نشریه ای زبان گویای مردم است که بیطرف باشدو برای خدا بنویسد.
پاسخ: همین که صدای اعتراض دوستانی مثل شما و همفکرانتان را نیز منتشر می کند بهترین سند مردمی بودن اتحاد جنوب است.
1393/04/30 - 12:04
0
0
از کلام معصوم است که میفرماید از جدل بپرهیز هر چند حق با تو باشد.به احترام کلام معصوم دیگر جوابی به شما نخواهم داد .
1393/04/30 - 11:49
0
0
در این عکس جای یکی خالیه.
1393/04/30 - 11:39
0
0
زنده باد اتحاد جنوب زنده باد دشتستان کبیر
1393/04/30 - 10:26
0
0
جناب همشهر ی و پوف و دوستان دیگر نرود میخ آهنی درسنگ این جناب خود را به خواب زده است نمیخواهد بیدار شود
1393/04/30 - 09:00
0
0
آقای قاسم شما که با موسیقی سروکار ندارید ماهم بجای چهل روز 39 روز موسیقی را می شنویم تا قفندر هابه خانه ی ما نزدیک نشود راستی چند قفندر میباشد چون در کشورهای خارج شب وروز موسیقی می باشد اگر تعداشان کم باشد فرصت آمدن به کشور مارا ندارند با هوا پیما می آیند یا با ماشین ؟ گروه طالبان که مخالف موسیقی هستند از قفندرها پذیرائی می کنند شماهم بهتراست در خانه میزبان قفندرها باشید تابه شما آسیب نرسد تا ما بمانیم و قفندرها راستی ماهم 39 روز به موسیقی گوش می دهیم در فکر ما هم نباش ممنونیم !!!!!!!!!!!
1393/04/30 - 08:36
0
0
گویند درزمان گذشته فردی را دستگیرکردند مقداری باروت داشت به او گفتند اینها چیست گفت سیاه دانه است. مقداری باروت را در ظرفی کردند و زیرصورتش گرفته و باکبریت آن را آتش زدند درحالیکه ریش و صورتش میسوخت گفت دیدی گفتم سیاه دانه است .!!! این حکایت جناب قاسم امروز ما است
1393/04/30 - 08:31
0
0
آقای قاسم..................
1393/04/30 - 07:02
0
0
متأسفانه افرادی چون آقا قاسم از اخباریون هستن!!!نمیدونم ایشون میدونه اخباریون چه کسانی بودن یا نه!!!؟یعنی کسانی که به شکل و ظاهر آیات قرآن و احادیث اعتقاد دارند.مثلا نظر این افراد نسبت به آیه شریفه " ید الله فوق ایدیهم" این بوده که خدا حتما دست داره!!!!!!؟

برادر جان چی شده شمشیرتون و از رو برای فرهنگ و موسیقی این مملکت بستین!؟منظور این حدیثی که نقل کردی مطربی بوده نه هر نوع آهنگی و موسیقی. ترمز دستی رو بکش پیاده شو دنیا رو با واقعیتش ببین. هرچیزی خوب و بد داره،مهم اینه که نیت و هدف چی باشه.شماها فقط بهتون به نادرست گفتن موسیقی حرامه!!!!!اصلا حتی نمیدونی موسیقی چیه!؟
1393/04/30 - 02:36
0
0
مخالفان کنسرت، برترین بندگان خدا روی زمین. بترسید از روزی که نتوانید جواب گویی ...باشید. شما با این طرز فکرتان یه روزی جایگاه ....را میگری.اما با یک تفاوت آنها .... شما اندیشه انسان .....امیدوارم اون روز همدیگر ببینیم و یادتان بیاورم که تعریف کداممان از دین درست بوده است.
1393/04/29 - 21:07
0
0
خانم گرامی. جوونی که بخواهد با این مطلبی که من نوشتم خراب بشه اون دیندار نیست بلکه هواپرسته
عده ای فکر میکنند چون بعضی ها مجوز میگیرند برای کنسرت طبق دین و احکام شریعت هست این از محدود بودن ذهن بعضی مخاطبانه خیلی ها از این کنسرت ها سو استفاده میکنند و تفکر .. خودشون رو ..... به اسم مجوز گرفتن . این برای ما ملاک نیست که عدهای قلیل مجوز گرفتند ملاک ما دین و ولایت است و هر کسی که بخواد این اصول رو نادیده بگیره بر همه واجب است که با اون ها برخورد کنه والسلام
1393/04/29 - 14:58
0
0
آقای قاسم درهیچ خانه ای چهل روز تاروتنبک برگزار نمیشود این روایت که شما اشاره کرده اید شامل هیچ فردی نمی شود اما از بدو خلقت انسان تا کنون موسیقی رواج داشته است بنا براین توهین شما شا مل جایگاه خاصی است ولی دلیل محرز این است که شما عفت کلام ندارید ونیاز به فرهگ و تربیت بیشتر دارید
1393/04/29 - 14:04
0
0
از اتحاد جنوب (صدای مردم) کمال تشکر رو دارم که چنین نشست هایی رو برگزار میکنند و حرف مردم رو به گوش مسئولین می رسانند. خسته نباشید
1393/04/29 - 13:56
0
0
جناب بنده خدا!!!!! هیچ میدونید با این حرفایی که می زنید دید جوون ها رو نسبت به دین خراب می کنید. چرا عقاید و افکار کهنه خودتون رو به دین نسبت میدی؟چرا فکر میکنید فقط خودتون میدونید دین چیه؟کنسرت اگه مشکل شرعی داشت مطمئن باش هیچ مجوزی در هیچ جای کشور به هیچ خواننده ای داده نمی شد.پس لطفا با حرفاتون دید جوون ها را خراب نکنید. با حرفاتون دید مردم شهرهای دیگه رو نسبت به برازجان خراب نکنید.
1393/04/29 - 11:05
0
0
جناب همشهری!یعنی میفرمایید پیامبر موسیقی را تایید کرده اند؟پس بخوان مضمون روایات امام صادق علیه السلام درباره موسیقی را«در منزلی که چهل روز تار و تنبک (آلات موسیقی) به کار رود، خداوند شیطانی را به نام قفندر بر آن مسلط می کند و او به تمام اندام صاحب خانه می نشیند و در او می دمد، پس از آن، حیا و غیرت از او برداشته می شود، به گونه ای که برایش مهم نیست هرچه درباره اش بگویند و هرچه با ناموسش انجام دهند.حالا شما هی بیا از موسیقی حلال و حرام حرف بزن.
1393/04/29 - 08:13
0
0
درود بر اتحاد جنوب...
1393/04/29 - 00:45
0
0
چرا مطالب رو حذف می کنید دیدید فهم دین برای بعضی ها سخته
1393/04/29 - 00:36
0
0
اون هایی که تویه این کنسرت ها شرکت می کنند و یا قبول دارند توحید و ولایت الله رو نفهمیدن جایگاه دین رو نفهمیدن این هایی که کنسرت رو قبول دارند علم به دین و خداشناسی اونها زیر صفر است عده ای ظاهر پرست هستند و حکم به ظاهر می کنند.
1393/04/28 - 19:33
0
0
سلام ، جای آقای اتابک زاده خالی است .
1393/04/28 - 19:23
0
0
خانم ماحوزی مقداری هم انصاف داشته باش ... اینهمه بدهی وکسری از کجا آمد .... با این افرادی که دور خودت جمع کردی بزودی زمین میخوری
1393/04/28 - 16:30
0
0
واقعا اونایی که ادعای دیانت میکنن چه فکری کردن؟؟ یعنی خواننده یی که همه جای ایران کنسرت برگزار کرده فقط توی برازجون نباید برگزار میکرد؟؟؟ شما ایمانو دیانتتو از کجا اوردی که با یه کنسرت قراره از بین بره؟؟؟ باوجود امثال شماهاس که این شهر به جایی نمیرسه... پس طبق گفته شما همه ایران میرن جهنم بخاطر کنسرت پاشایی ولی برازجونیا میرن بهشت؟؟؟
امثال شماها باعث عقب ماندگی شهر منید
1393/04/28 - 13:34
0
0
زنده باد همه ی بزرگان اصلاح طلبی که در این جمع حضور دارند ، خدا قدت شان بدهد
1393/04/28 - 13:03
0
0
آقای امیر شما می دانید چرا موسیقی حرام است؟ کلمه ی حرام دراینجا به معنی آن است که بعضی موسیقی اثر منفی دارد ونباید شنید بنا براین همه ی موسیقی اثر منفی ندارد اما تقسیم بندی نشده است بستگی به روان افراد دارد که کدام موسیقی را بپذیرد در زمان پیغمبر (ص) هم یک نوع موسیقی رایج بوده است بنا بر این تازگی ندارد.
1393/04/28 - 01:55
0
0
خانم ماحوزی بنده به شما نصیحت میکنم این مسولیت رو برای قرب به خدا استفاده کن نه برای ارضای هوای نفس دیگران
1393/04/27 - 18:59
0
0
خانم ماحوزی بهتره بجای اینکه وقت شریفشان را برای کنسرت صرف کنند که شاید یک صدم جمعیت استان علاقه به آن دارند وقت صرف ترویج کتابخوانی و گسترش کتابخانه ها و امکانات آن نمایند.پیشرفت فرهنگی هر جامعه از تعداد کتاب خوانهای آن جامعه مشخص میشود نه تعداد اجرای موسیقی آن.
1393/04/27 - 10:03
0
0
با آروزی سربلندی و پیروزی برای دست اندرکاران نشریه و سایت اتحادجنوب نشریه خوب منطقه جنوب
1393/04/27 - 01:42
0
0
سلام علیکم . خانم ماحوزی چرا میفرمایید موسیقی حرام جزیی از جامعه ما هست. چرا اصرار بر گناه دارید. کسی منکر موسیقی نیست ولی موسیقی به این سبک مطابق نظر مراجع نیست . روز قیامت من اولین نفر هستم که ازتون میپرسم و اتحاد جنوب هم دقت کند در این گونه مسایل . مسایل شرعی جای بازی و شوخی نیست که طبق میل خودمان و مردم آن را تغییر بدیم.
موفق باشید. میدونم نمیزاری اما فکر کنید.
پاسخ: برادر عزیز "امیر"
شما که ادعای دیانت و حرام و حلال و قیامت می کنید باید بیشتر مواظب گفتارتان باشید. خانم ماحوزی کجای صحبتشان از موسیقی حرام حمایت کردند؟ گفتند موسیقی حلال و حرامش را کمیته مخصوص که بررسی می کنند و مجوز می دهند تعیین می کند.
1393/04/26 - 23:39
0
0
درود فراوان بر حاج اكبر صابري و همكاران عزيزم در نشريه و سايت پرمخاطب اتحاد جنوب اميدوارم موفق، پيروز و سربلند باشيد و كما في السابق در عرصه انتقاد منصفانه و حق گويي بدرخشيد
باتشکر از خانم حمیده ماحوزی که اجرا شدن کنسرت در برازجان را خواسته بودند امادر شهر ما هنوز باقی مانده دولت دهم امور شهر برازجان را در دست دارند ومانع از اجرای کنسرت که مجوز آن از اداره کل فرهنگ و ارشاد صادر شده بود شدند و تعدادی افراد واپس گرا نظر خو درا بر مردم شهر برازجان تحمیل کردند به امید اینکه در جشنهای آینده شاهد برگزاری کنسرت در مر کز دشتستان باشیم.
1393/04/26 - 17:31
0
0
درود بر اتحاد جنوب ، که تنها دلسوز مردم برازجان - دشتستان بوده و خداقوت به حاج اکبر و درود بر خانم ماحوزی
1393/04/26 - 17:03
0
0
اقای صابری از کجا میدونی اتحاد جنوب صدای مردم است؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: از حجم بالای مطالب و مقالاتی که از مردم دست ما می رسد و فروش بالای نشریه و......
شما از کجا میدونی صدای مردم نیست؟!
1393/04/26 - 15:52
0
0
وقتی خانمی مدیر کل میشه مجبور است که برای بازدید همراه شوهرش سفر اداری کند.
در ضمن چرا مدیران قبلی ارشاد جوابی بابت عملکردشان در مدت تصدی ندارند و صاحب پست دیگری می شوند.
1393/04/26 - 15:26
0
0
نشریه اتحاد جنوب زبان گویای مردم دشتستان، پیروز باشی و سربلند
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • حضور پنج بازیکن بوشهری در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر منصوب شد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • نوسان قیمت در محصولات کشاورزی؛ از زمین تا بازار
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: افسری حدود 19 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 23 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...