امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 23 تير 1393 - 07:51

فال

فروردین

شاید برایتان شوکه کننده باشد اما واقعیت دارد: شما امروز در روابط اجتماعی بسیار خوب خواهید درخشید. امروز می توانید فاصله ها را از میان بردارید و مهارت های خود در ارتباطات اجتماعی را به نمایش بگذارید. البته این را به خاطر داشته باشید لازم نیست نظر همه را به خود جلب کنید. شاد باشید و چهره خود را خندان نگه دارید. در طول کار می توانید برای آخر هفته برنامه ریزی کنید تا یک استراحت حسابی داشته باشید. در مورد مسایل احساسی، برای خود یک برنامه متفاوت بچینید. باید کاری کنید که از حالت نرمال و همیشگی بیرون بیایید و در کنار هم تفریحات جدید را تجربه کنید. پیش از اینکه در مورد شریک عاطفی خود قضاوت کنید، به خوبی به همه مسایل فکر کنید.  

اردیبشهت

امروز پیش از اینکه حرف های کسی را قبول یا رد کنید، به خودتان فرصت فکر کردن بدهید. همه جوانب را در نظر بگیرید و با محاسبه سرانگشتی، ببینید کدام کار درست تر است. آیا بدون کمک یا مشورت دیگران می توانید کارهای خود را به انجام برسانید؟ این را بدانید از نظر کاری و حرفه ای روی شانس هستید و موفقیت های بسیاری را می توانید برای خود رقم بزنید. امروز می توانید نتیجه همه سخت کوشی های خود را ببینید. در مورد مسایل احساسی گویا نوعی اجبار را برای خود رقم زده اید که چندان درست نیست. شاید دوست داشته باشید با شریک عاطفی خود در مورد مسایل کاری مشورت کنید. اما این کار درستی نیست. او بیشتر از اینکه شما را تشویق کند، موجب می شود تا تصمیمات نادرست اتخاذ کنید. بهتر است بیشتر در مورد مسایل خودتان با هم حرف بزنید تا مسایل کاری و حرفه ای.

خرداد

هوا گرم است یا شما در خود احساس گرمای بسیاری دارید؟ معلوم است که این گرما از شما است. شما هیجان و اشتیاق بسیاری برای پیشرفت کردن دارید. می توانید با انرژی موجود تلاش های خود را افزایش دهید و به نتیجه های دلخواه دست بیابید. موتور کاری شما کار افتاده است و می توانید همه کارهای عقب افتاده را نیز با سرعت باورنکردنی انجام دهید. روابط اجتماعی شما هم امروز خوب است و همه چیز کاملا بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت. در مورد مسایل احساسی، بسیار هیجان زده هستید و دوست دارید تفریحات جدید را با شریک عاطفی خود تجربه کنید. این کار بسیار خوب است زیرا می توانید علاوه بر با هم بودن، موجب بهبود روحیه یکدیگر نیز بشوید. امروز بیش از پیش به شریکتان نزدیک شوید و از انرژی های مثبت جاری در فضا استفاده کنید.

تیر

یک دوست واقعی هرگز منتظر نمی ماند تا دوستش از او تقاضای کمک کند. به قلب خود اعتماد کنید و هر کاری از دستتان بر می آید برای دوست یا آشنای خود انجام دهید. شاید گاهی برای خود محدودیت های زیادی قرار دهید. این در روابط دوستانه شما نیز کاملا محسوس است. اما نگران نباشید، دوستتان این مساله را به خوبی درک می کند. گاهی بد نیست کمی ریسک کنید. این بهتر از آن است که دوست شما در سکوت و تنهایی در مشکلات خود غرق بماند. دست یاری به او بدهید. در رابطه عاطفی نیز زمان آن رسیده است تا خجالت را کنار بگذارید. همه هیجان و اشتیاقات خود را بدون هیچ هراسی به زبان بیاورید و لحظه های شادی را برای خود رقم بزنید.
 
مرداد

امروز در روابط اجتماعی خود می توانید به خوبی بدرخشید و همه توانایی های خود را به نمایش بگذارید. در محل کار خود شاید کمی حالت رقابتی پیدا کنید. اما این را بدانید که باید همه قواعد بازی را به خوبی بدانید. همه حواس خود را جمع کنید و با دقت و سنجش مسایل مختلف، ایده های خود را مطرح کنید و برای پیشرفت بیشتر خود برنامه ریزی کنید. بهتر است هر ایده ای در ذهن دارید را یادداشت کنید تا در هجمه تفکرات متنوع، موردی فراموش نشود. در مورد مسایل احساسی، زمان مناسبی برای برنامه ریزی در مورد آینده است. می توانید با عشقتان در مورد ازدواج حرف بزنید . شاید حتی بخواهید با خانواده های خود نیز در این مورد مشورت کنید.

شهریور

امروز حس خوبی به زندگی دارید. همه چیز در حالت و بسیار مثبتی قرار دارد. از نظر مالی نیز می توانید تا حدی آسایش خیال داشته باشید. با هوش و ذکاوتی که دارید می توانید به خوبی فرصت های خوب را تشخیص دهید. این را همیشه در ذهن داشته باشید انسان های موفق هرگز از شکست ها هراسی ندارند. آنها همیشه تا حدی ادامه می دهند تا به موفقیت برسند و در مسیر خود بر اساس روبه رویی با موانع امید خود را از دست نمی دهند. در مسایل احساسی، اشتیاق بسیار زیادی دارید. می توانید با شریک عاطفی خود یک برنامه شام ترتیب دهید و با هم بیرون بروید و از انرژی های خوب هوا استفاده کنید.
 
مهر

برای رسیدن به خواسته های خود باید ترس ها و نگرانی ها را کنار بگذارید. باید بیاموزید در کارهای خود خلاقیت و نوآوری داشته باشید تا سریع تر به اهداف خود برسید. شاید در نظر داشته باشید در مورد ایده های خود با همه عالم و آدم حرف بزنید. این کار را انجام دهید و از انجام آن اصلا هم خجالت نکشید. این موجب می شود دیگران نیز مشورت های خوبی به شما بدهند تا نتیجه بهتری حاصل کنید. امروز احساسات عاشقانه شما در بالاترین حد خود قرار دارند. می توانید با شریک عاطفی خود قرار ملاقات بگذارید و لحظه های بسیار شاد و پرهیجانی را در کنار هم احساس کنید. امروز می توانید در مورد احساسات واقعی خود بدون هیچ نگرانی با شریکتان حرف بزنید


آبان

امروز باید سر خود را بالا بگیرید و به خودتان افتخار کنید. ایده های خلاقانه بسیاری در مغز شما وجود دارند که می توانید به خوبی از آنها در جهت پیشرفت کاری خود استفاده کنید. امروز رابطه اجتماعی بسیار خوبی هم دارید. از این فرصت برای نشان دادن مهارت های خود بهره بگیرید. از این که ایده های خود را برای دیگران توصیف کنید، خجالت نکشید. همه چیز امروز به نفع شما است. امروز در احساس و هیجان غرق می شوید. به قدری عاطفه و عشق شما زیاد است که خودتان هم از آن تعجب می کنید. می توانید با این حس های زیبا با شریک عاطفی خود قرار ملاقات عاشقانه بگذارید و با بیرون بروید و خاطره های ماندگاری رقم بزنید.

آذر

امروز احساس می کنید در میان جمعیت گم شده اید. اما از این مساله ناراحت یا ناامید نشوید. خیلی خوب می توانید از ایده های خود بهره بگیرید. بدون خجالت نظرات خود را در محل کار بیان کنید. با حرف های صادقانه و نمایش توانایی ها می توانید در محل کار خود به پیشرفت های بیشتر امیدوار شوید. در مورد مسایل احساسی امروز بسیار شاد و پرانرژی خواهید بود. در کنار عشقتان می توانید هیجانات تازه ای را تجربه کنید. می توانید با هم بیرون بروید و یک شام رمانتیک داشته باشید. یا حتی از همفکری های هم برای بهبود رابطه خود کمک بگیرید.

دی

امروز در مسایل کاری و مالی خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد. می توانید با دوراندیشی و برنامه ریزی درست، به آینده بهتر خود امیدوار باشید. شما استعدادهای بسیاری دارید. آنها را بدون هراس و خجالت با همکاران خود در میان بگذارید. از انرژی های خوب اجتماعی خود در جهت پیشرفت کاری خود استفاده کنید. برای ساعت های کاری خود برنامه ریزی کنید تا بتوانید در انتهای روز با عشقتان قرار ملاقات بگذارید. احساسات شما امروز بسیار زیاد هستند  و می توانید از آن در جهت بهبود بیشتر رابطه خود بهره بگیرید.

بهمن

اشتیاقات و احساسات شما امروز بسیار زیاد هستند. همه ذهن خود را بهتر است به آرزوها و خواسته های خود بدهید تا در کار و مسایل شخصی موفق تر باشید. ایده های بسیار عالی در ذهن شما هستند. بدون خجالت یا نگرانی از پذیرفته نشدن، نظرات خود را ارائه دهید و مطمدن باشید مورد توجه مدیراتان قرار خواهد گرفت. از این همه انرژی که در هوا جاری است استفاده کنید. در مورد مسایل احساسی، یک روز عالی در پیش دارید. اگر مجرد هستید این فرصت را دارید تا با فرد موردعلاقه خود آشنا شوید و لحظه های بسیار عالی در کنار هم داشته باشید. اگر متاهل هستید نیز می توانید با یکدیگر تفریحات جدیدی را تجربه کنید و این روز را به یک خاطره بسیار عالی برای خود تبدیل کنید.

اسفند

امروز در وجود خود بسیار احساس آرامش دارید. به طور کلی از خودتان راضی هستید و تصور می کنید بر اساس برنامه های ذهنی خود پیش رفته اید. این احساسات مثبت بسیار خوب هستند و شما را در مسیر موفقیت بیشتر هدایت می کنند. هر ایده یا خلاقیتی در ذهن دارید بیان کنید. در روابط اجتماعی امروز بسیار خوب خواهید بود و می توانید مهارت هایتان را به بهترین شکل به نمایش بگذارید. در مورد مسایل عاطفی نیز یک روز عالی در پیش دارید. اشتیاق و هیجانات حسی شما بسیار زیاد هستند و به واسطه آنها با شریک عاطفی خود روز بسیار شاد و عالی را خواهید داشت.

منبع:برترین ها


کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • اگر ۷ ساعت خواب شبانه نداشته باشید چه اتفاقی برای صورت شما می افتد؟ (+عکس)
  • شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 6 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 7 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 19 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 19 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری 1 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 7 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 7 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...