کد خبر: 31958 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 تير 1393 - 08:47
مدیر کل اداره فنی و حرفه ای استان بوشهر در گفتگوی اختصاصی با اتحادجنوب خبر داد:
برگزاری 150 رشته فنی و حرفه ای به صورت رایگان در تابستان

مدیر کل فنی و حرفه ای استان بوشهر در گفتگو با اتحادجنوب از برگزاری 150 رشته در مراکز فنی و حرفه ای استان بوشهر به صورت رایگان در تابستان سال جاری خبر داد. حسین خمسه افزود: این رشته ها در مراکز فنی و حرفه ای دشتستان، بوشهر، گناوه، دیلم، دشتی،تنگستان، جم و دیر برگزار می گردد که شامل رشته های خدماتی، صنعت، کشاورزی و فرهنگ و هنر می باشد...

اتحادجنوب- سیده هدیه بیت سیاح: مدیر کل فنی و حرفه ای استان بوشهر در گفتگو با اتحادجنوب از برگزاری 150 رشته در مراکز فنی و حرفه ای استان بوشهر به صورت رایگان در تابستان سال جاری خبر داد.

حسین خمسه افزود: این رشته ها در مراکز فنی و حرفه ای دشتستان، بوشهر، گناوه، دیلم، دشتی، تنگستان، جم و دیر برگزار می گردد که شامل رشته های خدماتی، صنعت، کشاورزی و فرهنگ و هنر می باشد.

وی ادامه داد: این کلاس ها در زمینه صنعت در 75 رشته از قبیل: تعمیرکاری موتورهای بنزینی قایق، نصب و تعمیر انواع کولرها، جوشکاری، پیرایشگری مردانه، مرمتگری، دکوراسیون داخلی، متصدی موتور و برآورد، گازرسانی سطح 1، کیف دوزی، تعمیر تلفن همراه و ... برگزار می گردد.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان بوشهر اظهار داشت: رشته های خدماتی شامل 44 رشته از قبیل مدیر مالی، اتوماسیون اداری، کامپیوتر، کارآفینی رویکرد KAB  سطح مقدماتی، نازک دوزی و ... است.

این مقام مسئول گفت: همچنین 15 رشته در زمینه کشاورزی و 15 رشته در زمینه فرهنگ و هنر نیز برگزار می گردد که شامل کلاس های کشاوزی پرورش گیاهان آپارتمانی، پرورش گیاهان دارویی، طراحی فضای سبز، پرورش میگو، باغبانی و ... می باشد.

وی افزود: کلاس های فرهنگ و هنر نیز در رشته های قالی بافی تابلویی، مرصع کاری، تذهیب کاری، عکاسی دیجیتال، نقاشی روی شیشه های تزئینی و ... است./ب

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/31958