امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 11 تير 1393 - 09:43

اتحاد جنوب: دغدغه ها و آرزوهای مردم استان اولویت برنامه های توسعه، رفاه، رفع تبعیض و عمرانی وی می باشد، آنچه را می خواهی درخواست کنی او می گوید و تعلق خاطرش به شهر بوشهر مثال زدنی است. وقتی سخن به طرح ها و برنامه های کلان استان رسید، دلایلی ابراز شد که یحتمل در مرکز ممکن است بهر دلیلی طرح متوقف گردد، ایشان با استحکام بیان از شهر بوشهر و....

تعلق خاطر استاندار به شهر بوشهر بی نظیر است

سروش اتابک زاده:
شخصیت موقر و متواضع دکتر سالاری در هیئت استاندار، کاملن چشمگیرست و چنانچه به آمال و آرزوهایش برسد به یقین ردای استانداری برقامت رسایش کوتاه ست، این در حالی ابراز می شود که آگاهی زیادی از گذشته مشارالیه دانسته نبود و هرچه شنیده می شد معطوف به داده های رسانه ای و برخی شخصیت های دولتی بود که از او بنام مدیری موفق یاد می کردند، اینکه با شکیبایی و حوصله گفته های مراجعین را می شنود،  ویژگی قابل تحسینی است که متاسفانه غالب مدیران از این امتیاز جذاب بی بهره یا کم بهره اند.
دغدغه ها و آرزوهای مردم استان اولویت برنامه های توسعه، رفاه، رفع تبعیض و عمرانی وی می باشد، آنچه را می خواهی درخواست کنی او می گوید و تعلق خاطرش به شهر بوشهر مثال زدنی است. وقتی سخن به طرح ها و برنامه های کلان استان رسید، دلایلی ابراز شد که یحتمل در مرکز ممکن است بهر دلیلی طرح متوقف گردد، ایشان با استحکام بیان از شهر بوشهر و پروژه های آن جانانه دفاع کرد که به تعبیری می توان گفت: دکتر سالاری، ذره ای ازشکوفایی، زیبایی و پیشرفت بوشهر عقب نشینی نخواهد نمود که صد البته برای شنونده سبب شوق و شادمانی بود، به دیگر سخن دکتر سالاری چون از دل این مردم برخاسته تمنیات وخواسته های جامعه را بخوبی می داند که نشان دهنده تفاوت یک شخصیت آگاه محلی با یک غیر بومی می تواند ارزیابی گردد. فقر و ناتوانی کشاورزان مطرح گردید که گویا وی چند روز پیش از آن برای تحرک و توسعه کشت وزرع با مقام های قطری به توافقهای اولیه رسیده بودند. زمین های حاصلخیز استان از جم و ریز گرفته تا اراضی وسیع دشتستان که در تملک دولت است را استاندار قادر است با موافقت وزرای ذیربط و بنا بر عرف بین المللی99ساله به شیخ نشین های حاشیه خلیج پارس اجاره دهد تا آنها نه تنها به لحاظ محصولات متنوع گرمسیری که نیازشان می با شد تامین گردند بلکه برای منافع بیشتر، لازم دارند تا آخرین تکنولوژی کشاورزی مثل فناوری آبیاری، و ماشین آلات و..... را وارد استان نمایند که خود بخود کشاورزی منطقه به مکانیزه تبدیل خواهد شد.
روشن است که کوههای استان دارای معادن فراوانی ست ناشناخته؛ لذا مدیریت کل صنعت ومعدن استان شایسته است اعتباری برای شناخت معادن وکانها در نظر گرفته واستان را به لحاظ ثروت ملی به دولت بشناساند، همچنانکه مدیریت کل جهاد کشاورزی می تواند با اجاره چند نخلستان در فصل برداشت خرما آنها را تشویق تا با نظر مهندسان وکارشناسان خود، خرما را روی  "چومه" دپو نموده و شیره استحصال شده را در قوطی "کنسرو" و به بازارهای اروپا صادر نمایند، به جرات می توان گفت ارز حاصل از فروش آن سود بخش تر ازخرما خواهد شد و با توجه به احداث کارخانه ساخت قوطی های مورد لزوم خود گامی درجهت توسعه استان برداشته می شود که تبعات مثبتی همراه خواهد داشت. /ح



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/04/26 - 10:46
0
0
حیران ارجمند 1 باسپاس فراوان از نوع بینش مترقیانه اتان / بنده دست پرورده آن خاک ومردمش هستم واگر هستم بخاطر خواست آنهاست. باشد که این حقیر بتواند در حد بضاعت خود برای مردم باشد.
1393/04/26 - 02:57
0
0
سلام استاد معزز ومعظم .مطالب شما مثل همیشه نغز وشیوا ، پرمغز و گیرا است. دراین کش و قوس عالم سیاست، ملاقات با استاندار تنها برای سهم خواهی بوده اما اقدام شما بیانگر عزت نفس و قداستی است که از وجود سردار بی ادعای آزادی طلبی به نام غضنفر به شما ارث رسیده است. اگر از خرمای دشتستان تا راه اهن و مشکلات ساحل نشینان و معادن تنگستان را دغدغه خود میدانید نشان از اتحاد مردمان جنوب بوده که قدیمی های مثل شما به دنبالش بوده اید و متاسفانه عده ای امروزی به دلایل خاص به دنبال فرصتی برای برهم زدن این یکرنگی هستند. کاش به جای دامن زدن به این معضل و تقسیم جغرافیا یی ناشایست دشتستانی، تنگستانی، بوشهری وغیره نگاهی به وضعیت امروزمان کنیم که چرا محروم مانده ایم؟ آیا کوته فکری ما دلیل روشنی نیست؟ مگر ماکسانی نبودیم که بیشترین رای را به اصلاحات دادیم؟ اکنون نیز اعتدال را پسندید ه ایم:با زیاده خواهی مهره سوزی نکنیم وفرصت را غنیمت شمریم،یادمان باشد مسولان غیربومی چقدر جولان دادند! نیک بیاندیشیم تا استانی یکدست ومردمی متحد را پشتوانه تصمیمات استاندار بومی که هرم تش باد دشتستان وشرجی بوشهر ونقاشی طبیعت را بر خلیج نیلگون همیشه فارس مکرر به تماشا نشسته ونگاه پرمهر مردم استان را میفهمد قرار دهیم و یقینا او نیز ثابت خواهد کرد که بوشهر را به معنای واقعی دوست دارد وتوسعه آنرا خواهان است
استاد خوش ذوق قدمت استوار،قلمت پایدار
1393/04/25 - 18:30
0
0
بسیار پسندیده وبجا امید که عنایات ویژه ایشان به برازجان چشم
گیر باشد .
1393/04/25 - 02:51
0
0
درود بر استاد گرانقدر و گرانسنگ دگراندیش. همچون گذشته مطالب شما نغز وشیوا ، پرمغز و گیرا بود. این نکته سنجی نشان درایت وشهامت شماست که در این کشاکش سهم خواهی های سیاسی ،به دور از تعارضات، تناقضات، وحتی تقابلات تن به تن ، تنها به فکر استان بوده اید، و در اندیشه‌ خود اتحاد جنوب و یکپارچه شدن مردمان این پهنه زرخیز را خواسته اید. این بلند نظری شما به ارث رسیده از سردار بزرگمان غضنفر است که در وجود حضرتعالی نمایان گردیده. باران باش و ببار ،نپرس کاسه های خالی ازآن کیست(کورش بزرگ)اصلاحات زنده وتا انتهای ابد پاینده باد.
1393/04/23 - 08:23
0
0
سپاسگزار م سروش جان و تشکر از متانت و بزرگی و درایت شما . خسته نباشید و هیشه صدایتان را قبراق و پر فروغ داشته باشیم در پناه حضرت حق .
1393/04/21 - 12:18
0
0
از ویرانه ای بنام دل سخن نگفتم ، آنچه گفته آمده بود شرایط روز بود / جناب ناصر خان، دور از استان هستید غم و درد مارا در عصرفضا کی چون دیده پذیری / وقتی از کار روزمره خود عاجز میمانیم باید از جناب صابری و اتحاد جنوب که روزنه ای است گواه بر بودن مردمی در پرتگاه زمین بدریا سپاسگزار باشیم /بنده کارمند اتحاد نیستم اما درراستای اهدافش چون خدمت به منطقه را می بینم تا امروز بدون چشمداشت مالی در کنارشان بوده و خواهم بود/ اما شخصن از عواطف و علقه اتان به منطقه بسیار ممنونم واز حضورتان خواهش می کنم نقد یا... هر چه صلاح می دانید به دفتر اتحاد بفرستید خوشحال می شویم از ایده های جنابعالی بهره مند گردیم.
سربلند وشاد باشید .
1393/04/21 - 09:01
0
0
با سلام و تشکر از توجه مدیریت محترم پایگاه خبری ، تحلیلی وزین اتحاد جنوب
در پاسخ باید به استحضار تان برسانم، که قسم دروغ نگفته ام، منظورم این است اگه استاندار متحرم، بدون نگاه به مکتوبی توانستند نام شهر ها و .......... استان را اعلام نمایند فرمایش حضرتعالی متین. ولی اگه نتو سن چی؟؟
شما که خبرنگاران حرفه ای در اختیار دارید این مهم را تست فرمائید.
اما گپی هم با استاد و نویسنده گرانقدر جناب سروش خان دارم : حالا که مطلبی مورد طبع و پسند 90 در صد مردم شریف ، عزیز و فهیم منطقه را ، که منطبق بر واقعیات هم میباشد به رشته تحریر در آورده اید، بگذارید مردم راحت حرف دلشان را بزنند، اگه قرار باشه جوابها را در هر نوبت توجیه و راست و ریست بفر مائید، خیلی خسته میشین. از قدیم برزگان گفته اند "هر وقت در مو ضوعی ابهام داشتی ، حرف دلت را قبول کن"
1393/04/17 - 19:21
0
0
آقا قاسم عزیز! زیبایی وشکوفایی شهر بوشهر امتیازی برای کل استان است، بی شک همانگونه که پایتخت بنا بدلایل عقلی باید زیبنده و چشم نواز باشد مراکز استانها هم با چنین نگاهی دیده می شوند واین خواسته ملی است، بنده وجنابعالی در این مورد نقشی نداریم / بیان خصوصیات استاندار نباید به یکسو نگری تعبیر شود، مشارالیه نسبت به جغرافیای استان تعهد دارند و به هیچ وجه بلحاظ قانونی وشرح وظایف نمی توانند خواست، ایده ومطالبات مردم را نادیده انگارند. جنابعالی وبنده در رایطه با امور عمرانی وپیشرفت دیارمان باید مصرانه پیگیر باشیم/ از رفتن "حسنوند " زمان زیادی نگذشته وبهتر بگویم از حاکمیتش بر استان مدت کوتاهی میگذرد، خدایی کدام یک از ما بخاطر گرفتاریهای دشتستان و برازجان صرف وقت کردیم، وی را نسبت بوظایفش هشدار دادیم؟ همگان دیدیم که او از اینکه مردم دربرابر (روحانی) بداد خواهی صدایشان بلند شود ، مسیر ریاست جمهور را بگونه ای طراحی نمود تا به برازجان ورود نکند!!! آیا صدایی از مدعیان ترقی وپیشرفت برازجان برخاست؟ آیا مردم از خود نپرسیدند که براستی چه کسی این جفا را بر مردم محروم ومظلوم برازجان روا داشت و آیا ما در برابر چنان اتفاق نامیمونی هیچ وظیفه ای نداشتیم ؟ چرا بی تفاوتی ، کوتاهی ونداشتنن تحرک را باید بدیگران پیوند زنیم ، بهتر نیست عملکرد خودمان را بررسی نماییم ؟
1393/04/17 - 10:24
0
0
مگر ایشان شهردار یا فرماندار بوشهر است که تعلق خاطر بی نظیری فقط به شهر بوشهر داشته باشد؟پس بقیه نقاط استان کشک!
1393/04/16 - 10:31
0
0
باعرض ارادت وسپاس ، تخصیص اعتبارات بسیار حائز اهمیت است ومعمولن، کار گروهی متخصص بودجه یک استان را می بندند/ بنده از اعتبارت ملی واستانی اطلاع دقیقی ندارم اما در رابطه با میراث همین قدر می دانم که اگر بودجه ای بود کارهای معوق میراث کهن استارت می خورد از عنایت جنابعالی صمیمانه سپاسگزارم .
1393/04/15 - 19:17
0
0
سلام .محضر استاد عزیز جناب اتابک زاده . استان بوشهر متاسفانه در توزیع اعتبارات ملی به نسبت سایر استانها از سهم ناچیزی برخوردار است و بجاست نمایندگان محترم استان با استفاده از توان مجلس به دریافت اعتبارات کمک کنند و مدیران کل دستگاههای اجرایی نیز فقط دلخوش توزیع اعتبارات استانی نباشند و اما اگر قطر بتواند در استان بوشهرسرمایه گذاری مناسبی داشته باشد در آینده ای نزدیک توجه سایر کشورهای حوزه خلیج پارس نیز به این استان معطوف خواهد شد و با توجه به قابلیتهای بالای استان حتی برخی کشورهای آسیای جنوب شرقی و خاور دور و اروپایی نیز امکان سرمایه گذاری و کار برایشان مقدور خواهد بود /ج
1393/04/15 - 10:55
0
0
ناصر عزیز ! بنده حسب وظیفه وزن وتوان دکتر را تایید کردم /سیاست های یک استاندار با آرزوهای مردم منطقه ممکن است همسو نباشد ولی ایشان از همتایان پیشین خودبسیار آگاهتر وتوانمندتر ند ، حال سیاست های دولت تا کجا اورا همراه نماید باید منتظر گذشت زمان بود .از توجهتون سپاسگزارم ./ب
1393/04/14 - 16:15
0
0
سروش جان کدموشون به بوشهر تعلق نداشتند؟؟ اینکه دیگه جای خود دارد. اصلا ایشان می دانند این استان چندتا شهر وبخش و........... دارد؟؟؟ واله اگه بدونه بلا اگه بدونه.
خوشا چاهی که آب از خوش درایه. ما که اسمشو را هم نمی دونیم.
پاسخ: ناصر جان قسم جلاله اگر دروغ باشه در ماه رمضان روزه را باطل می کند. استاندار شاید صدتا نقطه ضعف در مدیریتش باشه ولی حتما آمار شهرها و بخش های استانش را میدونه برادر عزیز.
1393/04/14 - 12:35
0
0
جناب استاندار به ترک دیوار مسجد در شهر بوشهر اهمیت میدهد ولی به نقاط دیگر استان و طرح های عمرانی ان توجهی ندارد!
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 15 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...