امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 01 تير 1393 - 16:52
وقتی آقای معلم! مجیزگوی رفیق، می شود و نوشتار خود را نقض می کند!

آقای معلم! کاربرد ادبیات شما را قبلا نیز برای پاسخگویی به منتقدین چند نفر رفیقی که معلوم نیست با رای چه تعداد از اصلاح طلبان استان، تشکیل ستاد ائتلاف داده و رئیس انتخاب کرده اند! مشاهده کرده بودم و برایم تازگی نداشت، اما بنا به حقی که برای خود قائلم، لازم دیدم این بار دلیل انتقادات به رئیس این ائتلاف را شفاف تر بیان کنم و البته چند نکته را هم به شما یادآور شوم.

"اینکه باور داشته باشی که جبهه مخالف تو نیز حق حیات و موجودیت دارد، نشانه نزدیکی تو به کمال است"  

از نصایح بزرگمهر به انوشیروان ساسانی


اتحاد جنوب ـ بتول سهراب پور: آقای معلم! نوشتارتان را در سایت دوست و هم فکرتان خواندم! قلم شیوایی دارید که ای کاش در راه خدمت به استان از آن استفاده بیشتری کنید به جای آنکه برای مدح یک رفیق، تهمت به مخالف عقیده هم باوران تان و تخریب عملکرد قابل دفاع یک یا چند مسئول از آن بهره بگیرید.

آقای معلم! کاربرد ادبیات شما را قبلا نیز برای پاسخگویی به منتقدین چند نفر رفیقی که معلوم نیست با رای چه تعداد از اصلاح طلبان استان، تشکیل ستاد ائتلاف داده و رئیس انتخاب کرده اند! مشاهده کرده بودم و برایم تازگی نداشت، اما بنا به حقی که برای خود قائلم، لازم دیدم این بار دلیل انتقادات به رئیس این ائتلاف را شفاف تر بیان کنم و البته چند نکته را هم به شما معلم، شاعر و روزنامه نگار ادبی نویس یادآور شوم.

برای آشنایی آقای معلم! با سوابق اندکِ منِ جوانِ روزنامه نگارِ نوسفر
آقای معلم! زمانی که منِ جوانکِ روزنامه نگارِ نوظهور، ساعت 23 و چند دقیقه شب از معاون رئیس جمهور مطالبه حمایت از نخلداران استان و گنجاندن خرمای آنان در سبد کالای دولت را مطرح کردم؛ شما و روزنامه نگار باسابقه تان احتمالا در حال استراحت و شاید شب نشینی با رفیقان شفیق تان بودید.

آقای معلم! زمانی که منِ جوانکِ روزنامه نگارِ نوظهور، به دفاع از اکبر ترکان، مشاور ارشد رئیس جمهور در مقابل شدیدترین حملات سایت های اصولگرای استان، دوبار به شفاف سازی گفته های وی پرداختم تا کسانی بر پایه مطالب غیر واقع، به تخریب دولت در استان نپردازند، باز هم احتمالا شما و سایر دوستان باسابقه در روزنامه نگاری، در خواب ناز تشریف داشتید.

آقای معلم! زمانی که منِ جوانکِ روزنامه نگارِ نوظهور، قبل از ورود معاون اول رئیس جمهور به استان بوشهر خطاب به مدیران استان مطلب نوشتم که "آیا مدیران، طرح های کلان را برای ارائه به معاون اول رئیس جمهور آماده کرده اند؟" و به آنان یادآور شدم که مردم در خصوص اقدام های تان برای رفع محرومیت زدایی از قطب اقتصاد و انرژی کشور قضاوت خواهند کرد؛ باز هم احتمالا شما و دیگر روزنامه نگاران باسابقه، گوشه ای بی صدا، نشسته بودید که مبادا به شما انگ "جویای نام بودن" بزنند.

آقای معلم! آن زمان که منِ جوانکِ روزنامه نگارِ نوظهور، برای دفاع از حقوق مردم این استان، با ارائه مستندات و توجیه های لازم در نشست خبری استاندار و معاونانش، بیش از هر روزنامه نگار باسابقه دیگری سخن گفتم، روزنامه نگار باسابقه دست پرورده شما، زبان در کام گرفته بود و اعتماد به نفسی برای اینکه حتی در حد چند ثانیه، مطالبه ای را به گوش مسئولان ارشد استان برساند نداشت، و متاسفانه فقط نظاره گر دیگران بود.

آقای معلم! آن زمان که منِ جوانکِ روزنامه نگارِ نوظهور، پیش از سفر معاون رئیس جمهور به استان، با نوشتاری هرچند ناقص، نوشتم: "دستاوردهای این سفر برای مردم استان چه خواهد بود؟" به امیدی که مسئولین استان پس از ورود دکتر نوبخت به بوشهر، شماری از خواسته ها و انتظارات مورد تقاضای مردم را به گوش وی برسانند، احتمالا شما و رفقای بزرگوارتان در حال رایزنی ها برای تقسیم پست ها بودید! نمی دانم شاید هم در کنار سایر روزنامه نگارانِ باسابقهِ خوش قلم، در حال استراحت بودید.

آقای معلم! از طرح دیگر نوشته های موجود در سابقه این جوانکِ روزنامه نگارِ نوظهور، صرف نظر می کنم چون حرف های دیگری هم با شما دارم.

آقای معلم! دقیقا نمی دانم دلیل سخت بودن تحمل وجود منِ جوانکِ روزنامه نگارِ نوظهور، برای شما و سایر روزنامه نگاران باسابقه، در چیست؟ اما به شما و سایرین پیشنهاد می کنم آستانه تحمل تان را بالا ببرید زیرا این جوانکِ روزنامه نگارِ نوظهور، در ابتدای راه است و در آینده حرف های بسیار دیگری برای گفتن خواهد داشت.

آقای معلم! منِ جوانِ روزنامه نگارِ نوسفر را جوانکِ جویای نامی، دانسته اید که با خنده ای از صاحب منصبان، ذوق زده می شود، اشتباه متوجه شده اید! باید به عرض تان برسانم که این جوان، آن هنگام خوشحال شد و به رشد و تاثیر گذاری قلم خود یقین حاصل کرد که آن شهروند محترم هم فکرتان، برای پاسخ به نوشتار من، پس از مدیر مسئول یک نشریه باسابقه، شمای معلم ادبی نویس و شاعر را نیز برای دفاع از خود، وادار به "مجیزگویی" از وی نمود.

آقای معلم! پیام نوشتارتان برای منِ جوانِ روزنامه نگارِ نوسفر، این بود که "هیس! جوان ها حرف نمی زنند" و گرنه توسط معلمِ روزنامه نگارِ ادبی نویس، به جوانکِ روزنامه نگارِ نوظهورِ جویای نامِ مجیزگویی که با خنده صاحب منصبان، ذوق زده می شود، متهم می گردد. اما آقای معلم! به شما پیشنهاد می کنم، شما هم همچون مدیر مسئول محترم سایت و نشریه پرمخاطب و با سابقه اتحاد جنوب، روزنامه نگاران دست پرورده تان را باور داشته باشید و به آنان اعتماد به نفس دهید تا بتوانند انتظارات مردم را از مسئولان مطالبه کرده و هر جا لازم شد از حقیقت ها دفاع کنند تا اگر دیگر بار هم من جوانِ روزنامه نگارِ نوسفر، مطلبی که به ذائقه دوستان تان خوش نمی آید نوشتم، همان روزنامه نگار باسابقه تان جوابم را بدهد و شمای معلم به این زحمت نیافتید.

دلیل انتقاد منِ جوانِ روزنامه نگارِ نوسفر، از حواشی طراحی شده ی جشن 24 خرداد
آقای معلم! در مکتبی که ما درس خوانده ایم، بی نظمی جایی ندارد. معلم عزیز! یادتان که نرفته آن شهروند محترم چگونه با داد و فریاد دوستان بغل دستی اش، خود را به تریبون سخنرانی رساند و بیش از 20 دقیقه ـ حتی بیشتر از خانم دکتر ابتکار، میهمان ویژه همایش ـ صحبت کرد؟ تصورش را بکنید اگر همه جوانان هزینه داده بابت اصلاحات که اتفاقا تعدادشان در آن همایش کم هم نبود، می خواستند به همین شیوه خود را به تریبون برسانند و حق و سهم شان از دولت و عقیده ای که برایش هزینه داده اند را مطالبه کنند، چه هرج و مرجی در همایش به پا می شد!

آقای معلم! این اقدام شهروند مورد انتقاد من در حالی بود که پیش از شروع همایش، همه مطالباتش را با خانم ابتکار در میان گذاشته بود حال آنکه سایر هزینه داده های اصلاح طلب، همین امکان هم برای شان فراهم نبوده است. پس لطفا کمی واقع بینانه تر به قضایا بنگرید.

آقای معلم! سایرین که به این حرکت رفیق تان خُرده گرفته اند را "ناقضان حق حرف زدن"، خوانده اید، حال آنکه خود شما، از من روزنامه نگار، تا آن جوان اصلاح طلب و مدیر کل روابط عمومی استانداری را به خاطر "حرف زدن" شان مورد ملامت و سرزنش و حتی تهمت و تخریب قرار داده اید؛ این تناقض گویی از یک معلم با سابقه خیلی بعید است.

آقای معلم! رفیق و همفکرتان، خود را رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان بوشهر معرفی کرد و از جانب اصلاح طلبان استان بوشهر که به این دولت رای داده اند و این دولت، وام دار رای آنان است، از عملکرد های استاندار گلایه کرد، امکان دارد با سند و مدرک بفرمائید چه تعداد از اصلاح طلبان استان و چه زمانی، وی را رئیس این ائتلاف کرده اند و چه میزان از اصلاح طلبان استان با این ائتلافِ محدود به تعداد کمتر از انگشتان دست، هم عقیده اند که وی از طرف همه آنان سخن گفت؟ ما هنوز پاسخ و اعتماد مردم به تفکر این ائتلاف را در جریان چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر فراموش نکرده ایم. وی حق نداشت به اسم اصلاح طلبان استان بوشهر، سخنان خود و گروهش را در محضر معاون رئیس جمهورو رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور بیان کند.

 

آقای معلم! ما به شیوه و محتوای حرف زدن شهروند و دوست شما منتقدیم وگرنه "حرف زدن"، حق هر شهروندی است، خواه این شهروند، رئیس ستاد ائتلافی چند نفره باشد، خواه یک جوان هزینه داده بابت اصلاحات، خواه یک جوان روزنامه نگار، خواه یک مدیر کل روابط عمومی، خواه مدیر مسئول یک هفته نامه اصلاح طلب و خواه یک مجمع شناسنامه دار اصلاح طلب باشد.

آقای معلم! یکی از انتقادات مطرح شده رفیق تان به استاندار و در محضر معاون رئیس جمهور، مربوط به لغو همایش دوم خرداد در بوشهر به خاطر ضعف وی در باز کردن فضای امنیتی استان بود، در صورتیکه به گواه بندی از بیانیه ائتلاف اصلاح طلبان استان بوشهر که در آرشیو سایتی که تریبون این ائتلاف است، گفته بودند: "پس از پیگیری های مستمر و با وجود موافقت فرمانداری و استانداری محترم بوشهر و پس از جنجال‌آفرینی ها و ماجراجویی های نابخردانه، با درک دغدغه های خیرخواهانه و توصیه برخی از مسئولان دلسوز که ما به صداقت و همراهی شان ایمان داریم، برای حفظ آرامش و پیشگیری از وقوع هر اتفاق ناخوشایندی که شایسته‌ی اندیشه و مرام اصلاح‌طلبی نیست، همایش به زمان دیگری موکول شد."، این تناقض گویی رفیق تان را چگونه باور کنیم و با وی همراه شویم و از ایشان انتقاد نکنیم؟!

آقای معلم! رفیق تان در ادامه انتقاداتش ـ که چه عرض کنم، بیشتر تخریب بود تا انتقاد ـ، به استاندار بوشهر می گوید، ما برای اصلاحات هزینه داده ایم و همین اصلاحات باعث روی کار آمدن این دولت شده و اکنون با ما مهربانانه تر، صمیمانه تر و صادقانه تر برخورد کنید؛ منظور وی از این جمله به غیر از سهم خواهی چه مطلب دیگری بود؟ اگر ما اشتباه می کنیم، ما را از اشتباه درآورید و بفرمائید منظور ایشان از این گفته، دقیقا چه بود؟

آقای معلم! خود خوب می دانید که افراد زیادی در این استانِ اصلاح طلب، بابت عقیده شان به تفکر اصلاح طلبی، هزینه داده اند؛ اکنون اگر همه آنان همین گونه از استاندار سهم خواهی کنند و بخواهند که مهربانانه، صمیمانه و صادقانه تر با ایشان برخورد شود، استاندار بوشهر، باید با کدامیک از این محقانِ سهم خواه، مهربان تر باشد؟

دلیل دفاع از استاندار بوشهر
آقای معلم! استاندار بوشهر را جوان ترین استاندار تاریخ بوشهر خوانده اید که تجربه سیاسی لازم را ندارد و به حکم جوان بودنش، نیاز به مشاوره دوستان دارد، حرفتان را اگر منظورتان از دوستان، تنها گروه ائتلافی که رفیق تان رئیس آن است، نباشد، قبول دارم که وی باید از دوستان، مشورت بگیرد، کما اینکه سابقه 6 ماهه وی در مقام استاندار، نشان از مشورت خواهی از دوستان طیف های مختلف دارد اما یک نکته را هم به شما و سایرینی که وی را کم تجربه می خوانید، یادآور می شوم که استاندار فعلی، همان جوانی است که نامش در میان نام رقبایِ سیاسیِ قَدَری همچون تبادار، کدخداپور، ندیمی بوشهری و علوی نژاد، به عنوان استاندار مطرح شد و همه سیاسیون استان را غافلگیر کرد، پس وی را آنچنان هم کم تجربه سیاسی که مرتبا نیاز به مشاوره دارد، نباید دانست.

آقای معلم! دفاع از نماینده عالی دولت در استان را "مجیز گویی" می دانید، پس به زعم شما حتما تمام دست به قلم های مطرح اصلاح طلبی، همچون "صادق زیباکلام"، که گاه و بی گاه، دفاعیاتش از حملات رسانه ای بر علیه دولت را در رسانه های اصلاح طلب می خوانیم هم، "مجیزگویی" از آقای روحانی است؟ اگر آری، که چرا نوشته های حمایتی وی و امثالهم از دولت را نشر می دهید و اگر نه، هم که یک بام و دو هوا درست نیست!

 آقای معلم! دفاع از حق و حقیقت را "مجیزگویی" ندانید چون ما از فردی دفاع می کنیم که کارنامه ای درخشان در خدماتش به استان ثبت شده است، و مطمئنا تا زمانی که در همین مسیر گام بردارد باز هم از وی و حضورش در این مسئولیت دفاع خواهیم کرد.

آقای معلم! این جوانانی که از استاندار جوان بوشهر حمایت کرده اند، نه جایگاهی برای خود در نظر گرفته اند و نه نیاز شخصی به او دارند که نیاز به "مجیزگویی" ایشان داشته باشند؛ بلکه به پشتوانه کارنامه مثبت وی در قبال استان در زمان مسئولیت در پارس جنوبی و اقدامات مدبرانه ای که در 6 ماه فعالیتش در پست استانداری از این جوان بومی و نوسفر سراغ دارند، از ایشان حمایت می کنند.

آقای معلم! هرچند طبق بینشی که از نوشتار شما هویدا گشت، همانطور که حضور، ابراز عقیده و اظهار وجود روزنامه نگاران جوان را برنمی تابید و آنها را "جوانکانِ مجیز گو و جویای نام" می خوانید و سعی در خفه کردن صدا، و مخالفت با موجودیت شان دارید، ممکن است با وجودیت یک استاندار جوان در بوشهر هم مخالف باشید اما خوب نظر ما در این مورد با شما یکی نیست، آیا باید خفه شویم؟ چون جوانیم باید ساکت باشیم؟ به جرم تازه کار بودن و جوان بودن باید همچون جوانک های دست پرورده شما فقط نظاره گر دعواهای سیاسی بزرگان و سهم خواهی های شان بدون در نظر گرفتن منافع استان باشیم؟ نه! به هیچ وجه منتظر این سکوت نباشید، چون این جوان ها باز هم حرف خواهند زد و ابراز عقیده خواهند کرد.

 
گوشه ای از سوابق و خدمات استاندار در مسئولیت سابق:
آقای معلم! در نوشتارتان گفته بودید استاندار جوان بوشهر، " تقریبا هیچ کارنامه اجرایی روشن و برجسته ای در پرونده خویش ندارد." جهت استحضار شما و سایر هم باوران تان به چند مورد از سوابق کاری وی اشاره می کنم. البته این اطلاعات را در گفتگو با چند تن از کسانی که در زمان مدیریت حقوقی و قائم مقامی مصطفی سالاری در منطقه ویژه پارس جنوبی به عنوان مدیر و رئیس کمیسیون بخش های مختلف خدمت می کرده اند، کسب نموده ام اما برای اینکه آنان را هم "مجیزگویانِ جویای پست"، نسبت ندهید از آوردن نام و عنوان شان صرف نظر می کنم.

تثبیت منطقه 30 هزار هکتاری منطقه ویژه پارس جنوبی: زمانی که مصطفی سالاری در سن 26 سالگی، مدیر حقوقی منطقه ویژه پارس جنوبی بود، به همراه تیم توانمندی که تشکیل داد، توانست بدون هیچ گونه تنشی با مردم در زمینه تملک اراضی شان، زمین منطقه را که مهم ترین بخش سرمایه گذاری آن منطقه اقتصادی محسوب می شود، به 30 هزار هکتار تثبیت نماید.

کاهش هزینه های 10 میلیارد تومانی: به گواه همکاران دکتر سالاری در مسئولیت سابق وی، سالاری از ساعت 7 صبح تا 24 شب در محل کار حاضر بود و 90درصد کارهای اجرایی منطقه ویژه پارس جنوبی را در زمان قائم مقامی سید جلیل رضوی، مدیرعامل وقت پارس جنوبی، انجام می داد، بحث ها را به خوبی مدیریت می کرد، و ضمن اینکه رشته تخصصی وی حقوق بود با کسب اطلاعات فنی، در این زمینه نیز اظهار نظرهای کارشناسی می کرد و در مهندسی و بازنگری های مجدد، هزینه ها را گاها تا 10 میلیارد تومان کاهش می داد.

سوابق بی نظیر در کسب اعتبارات عام المنفعه برای استان از وزارت نفت: به گواه اسناد موجود در منطقه ویژه پارس جنوبی، بیشترین کمک های عام المنفعه وزارت نفت به استان که نه قبل و نه بعد از حضور مصطفی سالاری در منطقه ویژه سابقه نداشته و ندارد، در زمان مدیریت وی اتفاق افتاده است. همکاران سابق سالاری می گویند، او مجدانه پیگیر کسب اعتبارات عام المنفعه برای استان بود و اکثر ساختمان های ورزشی، کتابخانه ها، استادیوم ها، آسفالت ها، زمین های ورزشی، و ... با اعتباری که وی از "آقای دل پریش"، مسئول بودجه وقت وزارت نفت گرفت، تاسیس شد. سالاری با وجود موانع قانونی، با رایزنی های مستمر با وزارت نفت، سالیانه، 150 تا 160 میلیارد اعتبار عام المنفعه برای استان می گرفت.

تخصیص کمک 1000 میلیاردی دولت نهم به استان بوشهر با مدیریت وی: یکی از مدیران سابق پارس جنوبی می گوید در جلسه ای که مصطفی سالاری با معاون نیروی انسانی وقت وزارت نفت به عنوان نماینده هیات دولت در زمان اولین سفر هیات دولت نهم به استان بوشهر داشت، با تهیه توجیهات فنی و حقوقی لازم، آنان را متقاعد به گنجاندن این اعتبار برای استان کرد.

تبدیل اعتبار برای بزرگراه 40کیلومتری به 200 کیلومتری: همکار سابق سالاری می گوید: هنوز به خاطر دارم که دولت وقت بنا داشت تنها اعتبار مسیر اهرم ـ برازجان به طول 40 کیلومتر را تخصیص دهد و سالاری با پافشاری گفت: شما که می خواهید این اعتبار را بدهید برای کمی آنسو تر از برازجان (دیلم) هم اعتبار تخصیص دهید و بدین ترتیب و با اصرارهای سالاری، وزارت نفت بجای تامین اعتبار مسیر 40 کیلومتری اهرم ـ برازجان، هزینه بزرگراه 200 کیلومتری اهرم ـ برازجان ـ دیلم را در بودجه گنجاند.

توان مدیریتی بالای سالاری: مدیر سابق قسمتی از منطقه پارس جنوبی می گوید، تنها کسانی می توانند در مورد مدیریت سالاری نظر دهند که با وی کار کرده اند و در عمل، توان مدیریتی وی را دیده اند و به زوایای فنی مدیریتی وی آشنایی دارند.

"تدوین طرح آمایش سرزمین"، تنها هدف سالاری که در زمان تصدی اش عملی نشد: همکار سابق سالاری در گفتگو با اتحاد جنوب گفت: مصطفی سالاری در زمان قائم مقامی پارس جنوبی، برای تصویب اعتبار "تدوین طرح آمایش سرزمین" خیلی تلاش کرد، زیرا این طرح را تسهیل کننده توسعه استان بوشهر می دانست و برای به نتیجه رسیدن این طرح، مشاوران توانمندی را به کمک خود گرفته بود و اطلاعات زیادی، برای کسب اعتبار لازم این طرح از وزارت نفت، گردآوری کرده بود که تا زمان حضور وی در منطقه، اجرایی نشد.

پیگیری هدف بر زمین مانده سالاری در استانداری: سالاری هدف ناتمام خود در منطقه ویژه را به محض استاندار شدن، پیگیری کرد؛ همه شهروندان استان بوشهر به خوبی به خاطر دارند که سالاری در آغازین روزهای فعالیت در پست استانداری بوشهر، خبر از اجرای طرح آمایش سرزمین در استان بوشهر داد و آن را در بردارنده توسعه همه جانبه استان خواند...

 

گام های استوار سالاری برای توسعه استان: گام های سالاری برای توسعه استان بوشهر در 6 ماه خدمتش در پست استانداری، استوار برداشته شده و حضور چندین باره مسئولان بلند پایه هیات دولت در استان برای تصمیم گیری های کلانی همچون ایجاد منطقه آزاد در استان، موفقیت سالاری در جلب نظر سرمایه گذاران قطری برای سرمایه گذاری در بوشهر، پیگیری برای اجرایی شدن راه آهن بوشهر ـ شیراز و ... اقدامات مهم دیگری که این استاندار جوان، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی با سایر هم استانی ها در میان می گذارد، همگی از عزم جزم وی برای توسعه استان خبر می دهند...


سکوت در برابر ناملایمات ناخوشایند را از ما نخواهید
آقای معلم! نوشتارم را طولانی و تحملش برای مخاطب را کمی سخت کردم تا بدانید که اگر شما از سابقه خدمتی استاندار نمی دانید یا نمی خواهید بدانید، من جوانِ روزنامه نگارِ نوسفر، قسمت هایی از خدمات وی را مطلعم و بر خود لازم می دانم برای توسعه استانم تا زمانیکه این نماینده عالی دولت در بوشهر، در مسیر خدمت به استان گام برمی دارد، به توصیه بزرگان اصلاحات، عمل نموده و از وی حمایت کنم، حال اگر شما و دیگران به قصد تخطئه، اسمش را "مجیز گویی" می گذارید، مشکل از بینش شماست نه اقدام من.
 
آقای معلم! مستند، به نوشتارتان، پاسخ دادم تا بدانید منِ روزنامه نگارِ نوسفر، فرق بین انتقاد و تخریب را می دانم، از معادله سیاسی که بر هم خورده و شما و سایر دوستانِ دست به قلم را وادار به واکنش کرده است، کاملا مطلعم، از این که رفیقان محترم تان زمانی که استاندار جوان بوشهر، هیات دولت را برای توسعه استان به بوشهر آورد، نزد همراهان معاون اول رئیس جمهور که میهمان سالاری بودند به تخریب میزبان پرداختید، خبر دارم، (این را هم می دانم که تلاش تان برای دیدار با معاون اول رئیس جمهور ناکام ماند و  سلام و علیکی با وی، درب نمازخانه در حد یک دقیقه به زحمت فراهم شد)، پس ما را با اتهام های تان وادار به سکوت در برابر این ناملایمات ناخوشایند نکنید.

آقای معلم! بی شک، هر شهروندی، حق و حقیقت را بگوید، و به فکر توسعه استان و نه سهم خواهی های سیاسی باشد، مورد حمایت جوانان با درایت و هوشیار استان قرار خواهد گرفت.


سخنی با استاندار محترم بوشهر:
آقای دکتر مصطفی سالاری! داشتن غرور، برای هر مدیری لازم است، البته به شرطی که به غرور کاذب تبدیل نشود. غرور، لازمه کار یک مدیر است تا به درستی کاری که انجام می دهد مطمئن باشد، تا زمانی که با حفظ این غرور و در نظر گرفتن منافع استان، از کارشناسان و صاحب نظران، کما فی السابق، مشورت می گیرید و بهترین مهره ها را با بیشترین دقت و وسواس برای کمک به این توسعه برمی گزینید و بر سر منافع این استان زرخیز ولی فقیر، با هیچ شخص و گروهی معامله نمی کنید، همچنان حامی شما خواهیم بود.

و نکته پایانی:
معلمان، شریف ترین و بهترین قشر جامعه هستند و این که شما را با عنوان معلم مورد خطاب و انتقاد قرار دادم از این بابت بود که شما خود را با این عنوان در یادداشتتان معرفی نموده بودید؛ لذا ضمن پوزش از محضر اساتید و فرهیختگانی که عنوان معلم، زیبنده وجودشان است، مراتب ارادتم به این قشر فرهیخته و قابل احترام را اعلام می دارم.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/04/29 - 12:05
0
0
چ خوب است حقیقت در زندگی...
1393/04/08 - 13:00
0
0
جناب آقا یا خانم دشتستان کبیر! دقیقاً حرف من هم همین است که خود در پاسخ بنده گفته‌اید. پیشرفت استان عزیزمان را بدون توجه به بوشهری و دشتستانی و گناوه‌ای بودن و... و بر اساس شایسته‌سالاری در دستور کار قرار دهیم، نه با کوبیدن بر طبل جاهلانه‌ی تعصبات قومی و منطقه‌ای. ضمناً من خود یک دشتستانی هستم.
1393/04/05 - 17:55
0
0
آقای سالاری را جوانی سالخورده بپندارید؟؟؟!!!
با سلام
نمی دانم چرا غریبه نوازیم؟چرا قدر داشته های خود را نمی دانیم؟ چرا وقتی یک نیروی توانمند بومی که هم حمایت مردمی دارد و هم درمرکز از اعتبار نسبتا خوبی دارد را سعی داریم به حاشیه ببریم؟ به جای آقای سالاری اگر یک غریبه بود هم همین جوری عمل میکردیم؟ اصلاح طلبی یعنی این؟
دوستان عزیز شعار این دولت ، اعتدال بوده و هست، لذا جناب آقای استاندار هم باید بر اساس این سیاست پیش رود ، بسیاری در استان به سهم خود هزینه اصلاح طلبی داده اند .جناب خاتمی ، عارف و...یشتر از همه هزینه اصلاحات را در کشور داده اند ولی جناب روحانی توانست بهشون پست دهد،حتی توانسته اقای خاتمی رااز ممنوع تصویر بودن در بیاره؟
شناختی که بیش از دو دهه از جناب سالاری دارم ،بسیار هوشیارتر و توانمندتر از این است که دوستان می بینند، لذا خودتان را اذیت نکنید و تصور نامناسب از استان در کشور به تصویر نکشید و بگذارید کارش را کنه چون خیلی کار بلده،زرنگ و زیرکه، اونجور هم که فکر میکنید جوان نیست، وقتی کنار نعمت زاده و ترکان قرار میگیره جوانه.....
1393/04/05 - 12:22
0
0
خانم زیاد تند نرو / راستش من زیاد موافق حضرات اصلاحطلب نیستم اما این مقاله لویی از ... و ... دارد قدری واقع بین باشید بیتشر چیدمانها پست ها اصلا توسط استاندار صورت نمیگیرد پشت پرده اتفاقاتی زخ داده که دست من و شما هم نیست یخود خودمان را .... نکنیم.
1393/04/05 - 01:15
0
0
مرسی از واقعیت گویی شما
1393/04/04 - 21:11
0
0
جناب محسن چرا از روی عصبانیت صحبت میکنی؟البته جای دوری نرفته وقتی سرشناسان شهرت اینگونه بیانه و تخریب استاندار جوان را در سرلوحه ی کار دارند شما که جای خود دارید!!!!!!برای پیشرفت استان انسانهای بزرگ باید در راس کار قرار گیرند چه دشتستانی باشند که نشان داده اند همیشه بزرگ بوده اند و چه بوشهری که امیدواریم انها هم بزرگ باشند و مهم تر بزرگ بیاندیشند.
1393/04/04 - 14:16
0
0
جناب دشتستان کبیر! این نظرات متعصبانه ی شما که ریشه در عدم رشد اندیشه و جهل دارد، جز دودستگی و عدم اتحاد استان نتایجی نخواهد داشت! سعی کن بزرگ شوی!
1393/04/04 - 06:40
0
0
خانم سهراب پور بنده کامنت های خود را محض احتیاط 2 یا سه بار می فرستم که حتی بصورت پیش فرض در پای مطلب شما هم نمایش داده می شود از گفته شما متعجبم؟
اما در جمله نخست بنده در نظر قبلی هیچ گونه توهینی نبوده چرا که چنین نیتی نداشته ام و این صرفا برداشت شماست. شاید شما چون به خود گرفته اید چنین برداشتی نموده اید.
در ثانی در جملات آخرم که حذف نمودید بنده فقط خواستم یک موضوع را جهت دوستان یاداوری کنم اگر چه ممکن است به شما گفته باشم ولی منظورم این بوده که به در بگویم که دیوار بشنود. بله ایشان آقای ... همکار شماست که خودم آنرا سانسور کردم تا دردسر شما کمتر شود که فکر نمی کنم انتهای کلامم کینه ای باشد.
به هر حال شما فعلا در جایگاه قاضی نشسته اید و حکمرانید. لازم است گاهی هم به جای متهم بنشینید و از زاویه دیدگاه او به موضوع بنگرید.
1393/04/03 - 16:09
0
0
بوشهریها از پست گرفتن دشتستانیها دارند میسوزند .خیلی مشخصه!
1393/04/03 - 13:05
0
0
چندنکته : 1 - باتشکرازآقایان شکوهی معتمد جعفری بهادری فقیه سرکارخانم سهراب پورومجمع اصلاح طلبان دشتستان اعتقاداین برادرکوچکتراین است که بحث وگفتگودراین خصوص کفایت می کند 2 - ازکلیه سایتهای اصلاح طلب وطالبین توسعه استان درخواست می کنم بیش ازاین به حاشیه هاورودنکنند بصلاح اصلاحطلبان واستان نیست 3 - یادمان نرودکه این دولت اعتدال است ونه اصلاحات واصلاحطلبان درشرایط کنونی به اعتدال رای داده اندحال به هردلیلی 4 - تاکنون عموماانتصابات استان درچارچوب خواست مردم بوده وبایدبه این نکته توجه داشت که استاندارمحترم دراین زمینه محدودیتهای قانونی ومعذوریتهائی نیزدارد 5 - همینکه افرادازهرجناح وطیف سیاسی واجتمائی بدون هیچ نگرانی دیدگاه خودراانتشارمی دهندوبه عالیترین مقام سیاسی امنیتی استان فارغ ازدرست بودن یانبودن نقدمیکنندنشانگرفضای بازسیاسی وفرهنگی استان است که به برکت 24 خردادومدیران منصوب دولت اعتدال حاصل شده 6 - عزیزان متوجه باشنددر90دقیقه رقابت نفس گیردر10 دقیقه اول نمی شودتیمی رانمره داداندکی صبر............
1393/04/03 - 12:04
0
0
دوست عزیز مطالب عنوان شده چه ربطی به مجیز گویی
دارد؟؟؟
شمامطالب راملاحظه بفرمایید
یعداظهارنظربفرمایید
باتشکر
1393/04/03 - 11:31
0
0
خانم سهراب پور مطمئن باش روزی خورشید حقیقت بر خواهد تابید و بر طبل رسوایی ....... خواهد کوبید.
شما می گوید حتی حاضر به حذف و سانسور دیدگاه مخالف خودتان نیستید بنده که هم فکر شما هستم که شاید در برخورد با مسائل، نظری متفاوت بیان می نمایم چرا شما تصمیم به سانسور نظر موافقتان گرفتید.
بنده در نظر قبلی گفتم که در سیاست یکی به نعل یکی به میخ زدن اتحاد جنوب نسبت به استاندار محترم جناب سالاری در تعجبم. کجای صحبتم توهین و یا تهمت بود که سانسور کردید. فقط اینرا بدانید برخی همفکران شما چنین تصور می کنند که شما لازم است انرا هم بپذیرید...........
پاسخ: 1.آقا یا خانم جنگ زرگری، این اولین کامنتی است که از شما دریافت شده، "اتحاد جنوب" حق اظهار نظر را برای موافق و مخالف دیدگاه خود محترم می شمارد.
2.بخش حاوی توهین و کینه شما به احترام سایر مخاطبان محترم حذف شد، البته اگر معترض نمی شوید!
1393/04/03 - 11:19
0
0
بیایید تمرین باهم بودن کنیم
1393/04/03 - 10:53
0
0
اقای ش.... تاوان عملکرد ضعیفش در شورا را می خورد که مردم به انها رای ندادند اقای ش.... بخاطر قصورشان عذر خواهی کند
1393/04/03 - 09:37
0
0
خدا خیرتان بدهید
1393/04/03 - 08:55
0
0
سالار 2 جان خسته نشدی از این این همه مجیزگویی برای دوستت؟ برای کارهای مهم تر هم وقت بگذار، مردم خودشان حواسشان هست چه کسی کی و کجا خوب کار کرده یا بد کار کرده! به نفع مردم بوده یا به نفع خودش؟ نیاز به مجیزگویی بیش از حد شما نیست.
1393/04/03 - 08:27
0
0
خلط مبحث نفرماییدمن دیروز جواب شمارافرستادم ظاهرابه مذاق خوش نیامدوچاپ نشد
من عرضکردم هرکس که برای اصلاحات زحمت کشیده ولیاقت وتوانایی داردباید
به کارگرفته شودچه شکوهی چه معتقدوچه حسن لاوری
پاسخ: ما اگر معتقد به چاپ نکردن نظر مخالف بودیم، اولین کامنت شما تا کنون را منتشر نمی کردیم.
1393/04/03 - 07:39
0
0
با سلام. اصلاح طلبان اصلاح طلب ترين استان كشور را چه ميشود؟؟؟!!وقتي خودمان ظرفيت تحمل همديگر را نداريم چطور انتظار داريم جبهه مقابل مارا تحمل كنند! داعيه داران نويسندگي لطفا با طرح اغراض وكينه هاي شخصي در مطالبتان شور وشعور مردم را نشانه نرويد!
1393/04/03 - 06:22
0
0
بنده همیشه مخالف تعصبات جناحی و انحصارطلبی تحت عنوان هر حزب و گروه بودم .
اما انصافا نوشته های خانم سهراب پور را ازاین جهت میپسندم که مفید برای کشور و استان بود. انتظار ما جز این نیست که رسانه ها نگاهی فراتر از حزب و جناح داشته باشند .
واما , بکاربردن وازه های زشتی که توسط جناب شکوهی و درنوشته های معلم نیز با شدت بیشتر آمده بود یک چیز را برای ما روشن ساخت . عدم نقد پذیری مدعیان اصلاح طلبی و نگاه انحصار طلبی آنان ولا غیر
امید آنست که همه دوستانی که نیم نگاهی به سیاست دارند بجای منم منم و تعصبات جناحی پیشرفت و تعالی استان را طلب نمایند .
1393/04/03 - 06:13
0
0
با این همه سوابق باید رییس جمهور میشد واقعا زشتن این همه تعریف وتمجید ....
1393/04/03 - 00:47
0
0
معمولان توی جلسات ،تذکرات آیین نامه ای حاج اکبر صابری ،آب سردی هست بر روی آتش .
حاجی ،بپاشین آب سرد را بر آتیش وقائله رو ختم به خیر بفرمایین.
سپاس از درایت وذکاوت همه ی اتحاد جنوب خوانان ودشتستان دوستان.
1393/04/02 - 23:41
0
0
سلام بر خواهر سهراب پور و درود بر همه شرکت کنندگان در همایش
قبلا نیز در یک کامنت خدمت دوستان عرض کرده ام ، رفتاری دشمن شاد کن با هم نداشته باشیم ، حرفهای آقای بکران دوست عزیزم که نقل شده از جناب حجاریان بود بسیار قابل بود . لطفا آقای صابری با همکاری جناب آرمات بزرگ و جناب بهادری و شخص آقای شکوهی و سرکار خانم ماحوزی طی نشستی مسئله را مختوم نمایند . عرض خسته نباشید به اتحاد جنوب را دارم ..
1393/04/02 - 17:30
0
0
سلام مجددخانم مهندس
اگرممکنه مشکل دوستان بااقای شکوهی رابفرمایید
چطوراست به ایشان میگویندهرجای ایران بخواهی پست به تومیدهیم الابوشهر؟؟؟؟
هرچندکه جناب شکوهی ازگرفتن پست حتی دربوشهرهم امتناع میورزند
گناه شکوهی چیست (غیرازاین است که نگذاشت پرچم اصلاح طلبان استان برزمین بماندوهمچنین ریاست قدرتمندانه اش درشورای شهرنبود ؟؟؟)
ایاسفارش خارج شدن ایشان ازاستان ازبعضی ازاقایان راستی(نزدیک به جناب استاندار)نشاءت نمیگیرد؟؟؟
بحث من شکوهی تنهانیست کسانی که زحمت کشیدندولیاقت پست رادارندمیبایست بکارگماشته شوند
پاسخ: سلام
پس تلویحا تایید می کنید که همه نگرانی شما بابت پست گرفتن آقای ش است.
فکر نمی کنید بهتر باشد به مسائل، کلان تر بنگریم و منافع استان را نسبت به منافع فرد، ترجیح دهیم؟
1393/04/02 - 16:58
0
0
خانم جوان روز نامه نگار این را هم اضافه کن که از ... خط میگیرم و برای منافع ........ مطلب مینویسم
پاسخ: دوست عزیز! خانم سهراب پور از هیچ کس خط نمی گیرد. در هر مساله ای هم اگر نیاز به خط دهی بود، بفرمائید تا خانم سهراب پور به آن خط بدهد.
اگر واقع بین باشید می بینید که در این نوشته برتری منافع استان بوشهر نسبت به منافع شخصی و گروهی، مورد توجه نویسنده بوده است./با احترام؛ سهراب پور
1393/04/02 - 16:26
0
0
انسان ها را با لحن و ادبیات و انصاف و صداقتشان در دعواها می شود شناخت. مهم نیست داشتن نام اصلاح طلب و اصولگرا و...
1393/04/02 - 16:07
0
0
...................................................
پاسخ: طلا که پاک است از محاسبه چه باک است!
ما برای اعتقادمان مطلب می نویسیم اینکه دیگران چه فکری راجع به آن کنند، بینش آنهاست.
1393/04/02 - 15:21
0
0
ضمن تشکرازخانم سهراب پوربابت جوابشون
خواهرمحترم خودتون بهترمیدونید
که شروع کننده این مسئله(نمیگم فتنه)حضرتعالی وجناب ل
بودید
ازشکوهی خواسته شدصحبت کنند
ایشان هم درددل کردند
ادم غریبه ای هم دران جمع نبودند
90درصدکسانی که درسالن بودندشکوهی رابعنوان سخنگوی اصلاح طلبان قبول داشتند
ومیدانندکه شکوهی بخاطرعقیده اش بازداشت شده
وتوقع میرفت که ایشان صحبت کنه
ولی ازروزقبل بعضی دوستان
دوست نداشتن که ایشان صحبت کنه دلیل این کارچه بود؟؟؟؟
محافظه کاری درست نیست
جناح رقیب وقتی قدرت رابدست میگیردشروع به قلع وقمع کردن اصلاح طلبان میکنه
وزمانی که اصلاح طلبان به قدرت میرسن اول باخودشون مشکل پیدامیکنندوریشه این مشکل محافظه کاری بعضی ازدوستانه
(البته بقول دوستی این دولت اصلاح طلبان نیست!!!دولت تدبیروامیده !!فراموش کردنداگرنبود
حمایت اصلاح طلبان،تدبیروامیدی هم درکارنبود)
پاسخ: درود مجدد بر سالار2
من شروع کننده هیچ مساله ای بغیر از نقد یک تخریب نبودم.
آماری که برای موافقان سخنان آقای شکوهی نوشته اید کمی با آمارهای احمدی نژادی شباهت ندارد؟ از چند نفر آمار گرفتید و این آمار 90درصدی را نوشتید؟/بااحترام؛ سهراب پور
1393/04/02 - 14:57
0
0
دکتر معتمد معلم و روزنامه نگاری خوش قلم,باذوق,منصف,آزاده و باسواد است امثال این به اصطلاح روزنامه نگاران در حد و اندازه ای نیستند که در برابر ایشان شاخ و شونه بکشند ایشان گوشه ای از واقعیتها را گفتند و .... هم به دل گرفتند.
.....................................
پاسخ: علی آقا، شخصیت هرکس در پشت زبان او نهفته است.
بخشی از کامنت شما که حاوی توهین بود حذف شد تا سایرین با شخصیت شما آشنا نشوند.
انسان اگر جواب داشته باشد، مجبور به استفاده از توهین نمی شود. برای شما سلامتی آرزومندیم.
1393/04/02 - 14:47
0
0
سلام.مگه هشت سال گذشته یادتون رفته حتما باید یه استاندار غیر بومی بیاد تا دست از تخریبش بکشین.والا قدر این استاندار بدونین
1393/04/02 - 14:41
0
0
سلام خدمت خانم سهراب پور .احسنت به شما امیدوارم در اینده هم موفق وپیروز باشید.لطفا اقای معلم ودوستان اقای معلم بگذارید استاندار بومی وجوان کارش را انجام بده وکمی صبر داشته باشید ایشالا درست میشه
1393/04/02 - 14:33
0
0
جناب س-س
بادرودنامه شان ثابت کردند که جناب سالاری فقط نسبت به همشهریانشون وفادارند
پس درودبرهمشهری من رابایداضافه میکردند
1393/04/02 - 14:03
0
0
احسنت برخانم خبرنگار جوان که با قلمت صدقلمزن کهنه کار راحریفی واقعا که دختر خان منطقه ای
1393/04/02 - 11:50
0
0
درود فراوان احسنت
1393/04/02 - 11:44
0
0
خدا یارت باشه خانم سهراب پور /
چرا نمی گید که امثال آقای شکوهی بخطر پست گرفتن دشتستانی ها سوخته اند
والله همه هم استانی هستیم ، آقای شکوهی آنقدر در گیر پست گرفتن شده ای که با اشتباهات و قلم زنی دوستانت باعث شده اصولگرایان به اصلاح طلبان کنایه بزنند ، شکوهی فقط و فقط با بی تدبیری و خود بزرگ بینی دارد تفرقه می اندازد
درود بر اصلاح طلبان راستین و خدا ترس
درود بر استاندار بوشهر، درود بر حسن ابراهیمی فرماندار بوشهر، درود برحاج حسین رزمجو شیخ اصلاحات استان درود بر حاج اکبر صابری و شیخ احمد رزمجو
درود بر
1393/04/02 - 11:43
0
0
اولا ستاد جوانان در خیابان سنگی را صدرالله محمدی باغملایی و نیما مهرپویا مسوولش بودند و آن شور و غوغا را دوستان شکوهی در آن ستاد برپا کردند والا ستاد روحانی تا قبل از پیوستن دوستان اصلاح طلب خاموش خاموش بود . همین دوستان جوان کنک حوردند نه شما که مدعی هستید ...شکوهی و دوستانش تا صبح توسط در فرمانداری بازداشت بودند . شماها کجا بودید ؟
1393/04/02 - 08:53
0
0
آقای معتمد کسانی که برای منافع شخصی و گروهی، منافع استان را در نظر نمیگیرند چگونه اسم خود را اصلاح طلب میگذارند؟
آیا باید در مقابل تخریب نیروهای بومی استان سکوت کرد تا همچون دولت گذشته استان از داشتن استاندار بومی محروم شود؟ اگر دعواها و انتقادات دوست شما برای منافع استان بود این جوانک جلوی آن جبهه می گرفت؟
درود بر جوانک روزنامه نگار نوظهوووووووووور.
ضمن احترام به همه دیدگاه ها، من از آقای شکوهی چند سوال دارم که ممنون می شوم اگر به آن بیاندیشند و جواب دهند.
آقای شکوهی که به نام رئیس ائتلاف اصلاح طلبان استان بوشهر سخنرانی کردید چرا در صحبت های شما یک کلمه برای دفاع از حق استان در کشور نگفتید ؟ شما که می گویید حامی دولت و نماینده دولت در در استان هستید چرا یک کلمه به خانم ابتکار نگفتید که ما حامی استاندارمان هستیم دولت حق بوشهر در اعتبارات را بدهد تا استاندار دستش باز باشد برای کار؟ چرا نگفتید حق بوشهری که بودجه کشور را تامین می کند را بدهید؟ چرا از روابطی که می گویید با مسئولان کشوری دارید برای توسعه استان استفاده نمی کنید؟ چرا وقتی تریبون در اختیارتان قرار می گیرد فقط می گویید استاندار با ما مهربان باشد؟ چرا به ابتکار نگفتید دولت با بوشهر مهربان باشد؟ چرا برای استان دلسوزی نکردید و دلسوزی تان فقط برای تقویت جناح تان بود؟و ...
از سایت وزین اتحاد جنوب که فضای نقد را اینگونه باز کرده است تا ما حرفمان را به گوش دیگران برسانیم متشکرم.پیروز باشید.
1393/04/02 - 08:29
0
0
نوشته زیبا و مستدلی است .
احسنت به شما خانم سهراب پور . نماینده خوبی برای نسل جوان استان بوشهر می باشید.
1393/04/02 - 07:33
0
0
نوشته شما را چند بار خواندم
در اینکه حق دارید از خود دفاع کنید هیچ شکی نیست و در اینکه با توجه به نوسفر بودن(اصطلاحی که خودتان بکار بردید) قلم شما تاثیرگذار هست هم شکی نیست.
مطالب قبلی شما را هم همیشه دنبال کرده ام ولی دوست عزیز اگر هر یک از طرفین بخواهد به دلیل حق دفاع از خود دیگری را در رسانه نقد کند پس این وسط گفتمان برای چه زمانی کاربرد دارد؟
ما منتظر گزارش های خوب شما خبرنگار فعال و توانمند هستیم.
1393/04/02 - 06:58
0
0
دفاع از استاندار محترم خوب است و نقد و انتقاد هم خوب تر ولي ... مورد نكوهش اگر اينجوري مثل حداد بايستي چند شعر بگوييم
1393/04/02 - 02:40
0
0
مطلی شما را خوندم
ناگفته های جدیدی می شنوم واز الان رویکرد من نسبت به این دوستان متفاوت خواهد بود.
1393/04/02 - 01:20
0
0
آقای امیدوار سلام.بنده دو بار نوشته خانم سهراب پور را خواندم.براستی متوجه نشدم درکجای آن گفته اند کسی حرف نزنه!?در مورد فرمانداران هم به لحاظ تعداد حضور وتعداد منصوب شدگان صحیح نگفته ایدر مورد معیارهای انتصاب بنده بی اطلاعم اما میدانم واقعا ما در این استان فقر مدیر کارآمد وخلاق داریم.من فکر میکنم اگراستاندار تاکید داره بخشداران حتما از جوانان باشه بخاطر اینه که درک کرده ما در تربیت نسل نو مدیران ضعیف عمل کردیم ومیخواد نسل جدیدی از مدیران رو تربیت کنه که با دنیای امروز آشناتر باشند و بتوانند با شرایط روز پیش برن.بروز نبودن معضل بزرگی هست که دامنگیر خیلی از مدیران ما هست و سبب عقب ماندگی استانمون شده.ضمن اینکه جوانان جسورتر و پیگیرتر هستند. ما شنیدیم که نقد خوبه اما شکلش رو درک نکردیم و فکر میکنیم هر چی بیشتر انتقاد.کنیم موثرتره.اما من میگم گاهی اگر.آگاهانه سکوت کنیم تاثیرش از صد نقد نا آگاهانه بیشتره.ما هنوز اینقدر پیشرفت نکردیم که.بفهمیم با عقلای رقیب هم میشه همکاری کرداتحاد با رقیب برای ساختن وطن و پیشبرد کار مردم امریست مترقی که خیلی از ماها از درکش عاجزیم اما انگار استاندار در اینمورد از ما جلوتره.ما واقعا فقر بینش داریم اما درد اصلی اینجاست که بسیاری از استادها و شجاعان و هزینه داده ها و به اصطلاح رهبران روشنفکرمان هم در بینش مشکل دارند.نقد خیلی خیلی خوبست اما با دارا بودن شرایطش.همه را هم باید نقد کنیم.
1393/04/02 - 00:10
0
0
تو اين هشت سال جرا كسي نكفت جراشكوهي رييس اصلاحطلبان است.حالا كه دولت اين طرفي شده همه ميكن كي اينو كرده رييس.واقعا جاي شكفتي داره.من واقعا متاسفم نه براي خانم محترم براي كساني كه تا ديروز اصلاح طلبيشان بي صدا بود،حال مي كويند كي اين اقا رو كرده رييس ..٨سال قديم مي امديد و مي كفتيد بر اساس كدام مدرك ريسي ،نه الان،من هم با اين قضيه مخالف بودم كه اين بحث در ان جلسه ان بياا ن شود،ولي اميدوارم راي شماري شود،و من به شخصه براي ظلمي كه مرد تنهاي اين ٨سال روا مي دارند ،با تمام وجودم براي نشاندن حق به عنوان يك اصلاحطلب تلاش مي كنم.
1393/04/01 - 23:03
0
0
آفرین خیلی خوشم آمد، بیان شیوا و نثر سلیسی دارید و الحق که خوب نوشتید ولی خواهرم منهم مثل شما از استاندار جوان و محبوب حمایت می کنم و از اختلاف و دودستگی (به هر دلیلی) در بین اصلاح طلبان غمگینم و معتقدم این گروکشی های رسانه ای جزء اتلاف وقت و سرمایه اصلاح طلبان و خوش بحالی اصولگرایان حاصلی دیگر ندارد و از طرفی نیز وقتی به کارنامه دولت در یکسال گذشته نگاه میکنیم از روند کند تغییر مدیران دولت قبل آدم ناامید می شود . بخشداران هنوز دستنخورده اند؟مدیران کل خیلی از ادارت مهم و اثر گذار در کمال آرامش به ادامه مشی و روش احمدی نزادی خود مشغولند و کار بجایی رسیده که برخی مدیران رنگ عوض کرده و خود را صاحب حق می دانند. بله باید از استاندار جوان و منتخب دولت تدبیر و امید حمایت کرد و چه خوب بود کوهی این انتقادات را درجمع خصوصی بیان می کردند اما این حرف معتمد همه قابل نقد است که فکر می کند نقد سخن دیگران سن و سال می شناسد. خوب است جناب معتمد بداند که این جوانک نوظهور قطعا در آینده حرف هایی زیادی برای گفتن خواهد داشت و خواب خیلی از قدرت زدگان را آشفته خواهد کرد.
1393/04/01 - 22:34
0
0
اگر در مذاکرات وین دنیا با ایران کنار بیاد هم باز فکر نکنم این اقلیت با استان کنار بیان. معلوم است وقت گذاشتی احسنت
1393/04/01 - 22:28
0
0
مطلب را که خوندم به مدافع گر بودن و مشارکت جو بودن خانم سهراب پورخبرنگار در معادلات و تحولات سیاسی اجتماعی پی بردم
1393/04/01 - 22:20
0
0
وقعا شجاعت شهامت و بیان این خانم قابل تقدیر است
1393/04/01 - 21:56
0
0
سعید حجاریان در گفتگو با اعتماد گفت: اصلاح طلبان فعلا باید با دولت همکاری داشته باشند. اتحاد آنها با دولت روحانی باید علنی باشد و انتقاد از آن بصورت مخفی/ یقین دارم خانم سهراب پور این چهره ی توانمند رسانه ای به خوبی این سخن حجاریان تئوریسین بزرگ خاتمی را دریافته و به حمایت دولت می پردازد و شک ندارم ایشان نقدها نیز به استاندار می رساند./ البته خانم سهراب پور با آنکه خبر از ارادت بنده به استاد معتمد داری ولی این مطلب از این دید که چون فروغ فرخ زاد آزادانه فریاد زدی را ستایش می کنم
1393/04/01 - 21:29
0
0
باسلام واقعا عالی بود عالی
1393/04/01 - 21:23
0
0
در هر چیزی اختلاف داشته باشید ولی هر دو اصلاح طلبید لازم است بزرگان اصلاح طلب با هم به مذاکره بنشینند و این مسایل را حل کنند
1393/04/01 - 20:37
0
0
جناب عاطف کسانی دارند میسوزند که نه تنها خود بلکه هم دستانش که برای گرفتن پست بالا و پایین میپرند هم بیانه میدهند!!!!!!!!!
1393/04/01 - 19:57
0
0
روح الله احمد زاده تو چکار به اصلاح طلب‌ها داری ، دنبال کار خود باش و ... پاپری!
1393/04/01 - 19:54
0
0
یه طوری از خدمات ایشان در پارس جنوبی گفته اید انگار رضوی اونجا نبوده و فقط ده درصد اونهم فقط بخاطر وقت پر کردن بوده و بقیه هیچ کاری نکردند و همه تلاش منطقه توسط آقای سالاری بوده البته بنده که خود از نزدیک شاهد تلاش ایشان بودم و کسی منکر خدمات سالاری نیست ولی اینطوری که برای شما هم توضیح دادند نبوده و اگر مدیریت آقای دکتر رضوی نبود شاهد به ثمر نشستن این تلاشها هم نبودیم .
همه با هم باید به استاندار جوان و با انگیزه باید کمک کرد
1393/04/01 - 19:31
0
0
ماشالله خان کحای نوشته خانم سهرابپورمستنده
فلانی گفت اقای سالاری فلان کارراکرده شدمستند؟؟؟؟
مطلب ایشان بیشتربه طرفداری(متعصبانه)ازیک همشهری میماندنه چیزدیگر
جناب استاندارهنوز80درصدازمسئولین دولت قبلی منجمله معاون سیاسی راعوض نکرده
ایشان هیچ لابی ای دروزارت نفت ندارند
وحتی درانخاب جناب یوسفی(منطقه ویزه)هیچ دخالتی نداشته وخودایشان توسط دوستانی که درتهران داشته انتخاب شده
خانم سهرابپورهم بیشترازاین ناراحتندکه چراهمشهری ارجمندشان قدرت خان
نتونسته درمرسم 24خردادسخنرانی کنه!!!1

ایشان اسم4نفرکه دراین مراسم بوده اندوبرای اصلاحات هزینه داده اندرابیاورندممنون میشم
البته ایشان ظاهراجدیدااصلاح طلب شده اند(2ـ 3 موضوعی که عنوان کرده اندکه به جناب ترکان ومعاون رییس جمهورفلان تذکررادادم نشان ازاین موضوع دارد)
ایشان بفرماینددوم خردادوانتخابات88چکاره بوده اند؟؟؟؟
موضوع اقای شکوهی هم کسانی که درسالن بودندخواستندکه ایشان سخنرانی کند
همینطورکه میدانیدحق بااکثریت است
لطفابحث های شخصی راتمام کنید
باتشکرازسایت وزین اتحادجنوب
پاسخ: درود بر جناب سالار2
دوست عزیز ما اسم فلانی را نیاوردیم تا متهم به مجیزگویی برای پست نشود ولی شما می توانی برای اثبات راست یا دروغ بودن مطالب گفته شده تحقیق کنی و اگر نوشته ما دروغ بوده است به ما معترض شوی.
نویسنده این مطلب قصد طرفداری از همشهری نداشته است.منظور وی از این نوشته کاملا مشخص است، حرف نویسنده این است که جوان هم استانی که سابقه درخشانی در خدمت به استان دارد به کدام گناه باید تخریب شود؟ به گناه سهم خواهی گروه های مختلف؟ چرا همه برای توسعه استان با یکدیگر همراه نشوند؟
اتفاقا قدرت خان که در همایش سخنرانی کردند، چرا سهراب پور از این بابت ناراحت باشه؟
قرار است اینجا اسم جوانان کتک خورده و زندان رفته اصلاحات را بیاوریم؟ شما که بیشتر از خانم سهراب پور سابقه اصلاح طلبی دارید، چطور جوانان هزینه داده اصلاحات که در همایش بودند را نمی شناسید؟
دوست ارجمند، نویسنده چند نمونه از نوشته های اخیر خود را مثال زده است، قرار نبود همه نوشته های خود را در این مقاله بگنجاند.
ما هم حرفمان با شما یکی است، حق با اکثریت است ولی حتما در همایش بوده اید و یادتان هست تنها یک نفر داد و فریاد کرد که آقای ش سخنرانی کند.
به ما حق دهید که وقتی مورد نقد و تخریب قرار بگیریم، باید از حق خود دفاع کنیم.
با احترام به دیدگاه شما مخاطب محترم؛ سهراب پور
1393/04/01 - 19:22
0
0
مبادا تجربه تلخ اصولگرایان درمورد شما تکرار شود. آقای صابری من نمیدانم شما ازدنبال کردن این موضوع دنبال چه هستید که هم خودتان می گویید اختلافات درون خانوادگی حل شود و هم این مسیله را اینقدر در رسانه ها دنبال میکنید اگرواقعا به دنبال حل مسیله هستید (که با توجه به سوابق وتجربه اتان باید همینطورباشد) آقای شکوهی که باشما فاصله ای ندارد لطف کنید بجای این همه شلوغ کردن مسیله یک نشست صمیمانه درحدو شأن اصلاح طلبان داشته باشید و این قضیه را فیصله دهید. یادمان باشدمسعودشکوهی شایدجزتنهاکسانی بودکه درسال۸۸ در استان پهناور بوشهر هزینه داد....... اتحادجنوب بایدسرشارازوحدت واتحادو همدلی باشد ،حیف است مردم خصوصا خاطرشریف اصلاح طلبان را بااین قضایا آزرده میکنید موفق باشید در اتحاد ویکپارچگی
پاسخ: انشاءالله که چنین شود و دوستان اصلاح طلب به وحدت و همدلی برسند. / صابری
1393/04/01 - 18:45
0
0
ماشالله خانم سهراب پور.
هم به خاطر نوشته کامل و مستندت و هم به خاطر جسارتت در نوشتن و شجاعتت در نمایش کامنتهای مخالف.
فقط هر اندازه کامنت بر علیه ات اومد بدون به همون اندازه جوابت سوزناک بوده. بازم آفرین.
1393/04/01 - 18:41
0
0
خواهر روزنامه نگارم خانم سهراب پور ! با برخی از اظهاراتتان موافقم اما با بعضی نه . اینکه شما حق نوشتن گفتن و نقد کردن دارید سلمنا ...از اینکه این نوشته را سراسر به تمجید آقای استاندار پرداخته اید موافق نیستم . شکوهی هم در آن جلسه حق داشت نقد کند مثل تو ، مثل همه ...این شما بودید که در نوشته تان به شکوهی اعلام کردید خفه ...حق انتقاد ندارید ..خواهر من شما یک روزنامه نگار فعال و با جسارت هستید من نوشته های شما را پیگیری می کنم .و حیف است که در هیات یک روابط عمومی از عملکرد آقای استاندار دفاع می کنید . این کار بگذارید به عهده روابط عمومی محترم ....خواهر من آیا می دانید از میان ده فرماندار منصوب شده آقای سالاری فقط سه نفر از این افرادر در نشست 24 خرداد در سینما بهمن حضور داشتند ؟ و این عدم حضور یعنی چه ؟ ؟ یعنی اینکه آقایان اعتقادی به این انتخاب ندارتد . همین فرمانداران اولین کسانی هستند که خود آقای سالاری را تنها خواهند گذاشت . آقای سالاری تغییرات را خوب هم انجام داده است اما این افراد چه کسانی هستند ؟ به جز فرمانداران دشتی و دشتستان و بوشهر این دوستان نازنین با چه شاخصه هایبه این پست منصوب شده اند /؟ از جناب صابری عزیز که به ایشان ارادت ویزه دارم می خواهم کامنت بنده را به عنوان یک مخاطب این سایت بالا ببرد تا بنده از خواهر خودم و آقای سالاری بپرسم انتخاب این فرمانداران با چه مولفه هایی صورت گرفته است ؟ شفاف بفرمایید فرماندار .....چه نسبتی با شما دارد ؟ ....خانم سهراب پور اجازه بدهید اهالی قدرت نقد شوند همانگونه که شما حق دارید یک شهروند که پشت تریبون رفته و اصلا بدون اجازه صحبت کرده نقد کنید ... شما روزنامه نگارید ...روزنامه نگار روابط عمومی ادارات نیست . موفقیت شما را آرزومندم
پاسخ: دوست عزیز بیشتر فرمانداران در همایش 24 خرداد حضور داشتند. من حداقل 6 فرماندار استان را در جلسه خودم دیدم. / ادمین بررسی کامنتهای اتحاد جنوب
1393/04/01 - 17:54
0
0
مهندس سهراب پور منظور جناب ....ر ا مدیر سایت نوظهور بوده است .... که این مطلب را به خوتان گرفتید
1393/04/01 - 17:08
0
0
شماازسخنرانی جناب شکوهی
هنوز داری میسوزید؟؟؟؟
بسه دیگه چقدبیکاری بخدا
1393/04/01 - 17:08
0
0
احسنت بر خانم سهراب پور.سرویس کاری خوبی بود.
1393/04/01 - 17:04
0
0
خودتان ثابت کردید که .... خبرنکاریید(نه اصلاح طلب)
1393/04/01 - 16:33
0
0
Binazir bod ..
باسلام/
این قسمت یادداشت داشته باشید:
وی ( آقای شکوهی) حق نداشت به نام اصلاح طلبان استان بوشهر ؛ سخنان خود و گروهکش را در محضر معاون اول رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست مطرح کند/
واما این آقای معلم پیرک ( چون جوانان جوانک هستن) که به گفته خودش شاعر هست چرا از حیطه تخصصیش خارج شده ؟؟حتمن میخاسته مجیزگویی شکوهی را بکنه ؟ شایدم من اشتباه کنم،!!!!!!
و اما جناب شکوهی محترم که خود را رییس استان میدانید و صاحب اختیار ؛ یه کم پایین هم نگاه کن!!!!
من از روییدن خار سر دیوار دانستم ****** که ناکس ، کس نمی گردد از این بالا نشینی ها/
یاعلی
1393/04/01 - 16:20
0
0
درود بر خانم سهراب پور امیدوارم مثل همیشه در راه حق قلمتان سبز و توانا باشد.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم / ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر 2 برابر شد
  • اتمام ساخت قطعات پل دسترسی مجتمع بندری نگین/ فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری/تاکید مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بر لزوم شتاب بخشی به پروژه ها
  • دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند
  • از دست اندركاران معاینات ادواری كاركنان پتروشیمی پردیس تقدیر شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/04
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/03
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/03
  • نیروگاه اتمی بوشهر چقدر برق تولید می‌کند؟
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/04
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اسرائیل را چه باید؟
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • .: لیلادانا حدود 2 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 5 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 8 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 8 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 10 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...