امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 28 خرداد 1393 - 21:50
بیانیه مجمع اصلاح طلبان شهرستان دشتستان در خصوص حواشی همایش 24 خرداد

اتحاد جنوب: جشن 24 خرداد اصلاح طلبان و طرفداران دکتر روحانی در بوشهر با حاشیه هایی همراه شد که "مجمع اصلاح طلبان شهرستان دشتستان" با بررسی و تحلیل حاشیه های این مراسم نظرات خود را در7 بند به استحضار اصلاح طلبان و همفکران سیاسی در استان بوشهر می رساند. در این بیانیه آمده است: مجمع اصلاح طلبان دشتستان ضمن اظهار تاسف از حاشیه های...

دوستان اصلاح طلب در زمین دلواپسان وامانده از قدرت بازی نکنند

بنام خداوند جان و خرد / کزین برتر اندیشه بر نگذرد 

حماسه 24 خرداد 1392 بازگشت امید و نشاط به جامعه بود، امید به اینکه با همراهی و حمایت ملت و جوانان متخصص و کارآمد کشور مشکلات ناشی از بی تدبیری های قبل به تدریج مرتفع و ایران اسلامی در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و مردم شایسته ایران به آن چه حق مسلم آنان از رفاه، امنیت، آرامش، ثبات اقتصادی و برخورداری از آزادی های قانونی و حقوق شهروندی خود است.

نعمت ها و دستاوردهایی که به واسطه این اتفاق میمون و مبارک (انتخابات 24 خرداد92) تاکنون نصیب ملت ایران شده کم نیستند. فراموش نمی کنیم طی سال های منتهی به انتخابات 24 خرداد فضای بسته سیاسی امکان نشست های خصوصی و محدود را نیز از اصلاح طلبان و منتقدان دولت گرفته بود و اینکه امروز در فضایی نسبتاً آزاد دور هم جمع می شویم و ضمن بیان دغدغه های خود سالروز پیروزی اصلاحات با مشی اعتدال را گرامی می داریم دستاورد کوچکی نیست. ضمن اینکه عملکرد دولت در عرصه روابط بین المللی و کاهش تحریم ها، موفقیت نسبی در حل و فصل پرونده به بن بست رسیده هسته ای، کند کردن نرخ تورم در کشور و ثبات اقتصادی، گسترش خدمات دولت در عرصه سلامت و درمان را نمی توان از نظر دور داشت. صد البته هنوز بسیاری از مطالبات مردم و از جمله اصلاح طلبان براورده نشده؛ ولی ما به این دولت امیدواریم و جناب دکتر روحانی نشان داده است "بر عهدی که با مردم بسته پایبند است".

در همین راستا مجمع اصلاح طلبان شهرستان دشتستان، با بررسی و تحلیل حاشیه های جشن 24 خرداد اصلاح طلبان و طرفداران دکتر روحانی در بوشهر نظرات خود را در7 بند ذیل به استحضار اصلاح طلبان و همفکران سیاسی در استان بوشهر می رساند:


1. حماسه سیاسی 24 خرداد و گشودن فضای بسته سیاسی و قرار گرفتن مدیریت کشور بر مبنای عقلانیت و اعتدال همه و همه مدیون حضور حماسی و آگاهانه ملت ایران در صحنه انتخابات بود و بالطبع دستاوردهای گران سنگ پس از انتخابات نیز مرهون همت والای همین مردم است. هیچ گروه و دسته ای حق ندارد این حماسه و دستاوردهای آن را به نام خود مصادره نماید و خود را در خلق این حماسه فعال مایشاء دانسته و نقش دیگران را نادیده انگارد. برنده انتخابات 24 خرداد ملت بزرگ ایران بودند و دستاوردهای آن نیز متعلق به همه مردم است.  

2. همچنان که بزرگان اصلاحات کشور جناب سید محمد خاتمی و آیت الله هاشمی رفسنجانی بارها مورد تاکید قرار داده اند این دولت باید مورد حمایت مردم بویژه اصلاح طلبان قرار گرفته تا بتواند در ادامه راهش موفق تر عمل نموده و درصد بیشتری از مطالبات آنها را برآورده نماید، لذا ما خود را به پیروی از بزرگان اصلاحات موظف به حمایت از دولت می دانیم.

3. طرح برخی مسایل و انتقادات در همایش عمومی اصلاح طلبان و حامیان دکتر روحانی که 24 خرداد با حضور سرکار خانم ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در بوشهر برگزار شد را چندان به جا ندانسته و موجب ایجاد شکاف و اختلاف در بدنه اصلاح طلبان استان دانسته و معتقدیم هرچند بخشی از انتقادات مطرح شده وارد است اما جای طرح آن در آن زمان و مکان نبود. بویژه آنکه دوستان منتقد، انتقادات و دغدغه های خود را پیش از همایش، در جلسه ای خصوصی به استحضار معاون رییس جمهور رسانده بودند و دلیلی برای طرح آن در همایش عمومی وجود نداشت.

4. هرچند ادامه ی مسئولیت برخی مسئولین وابسته به دولت قبل و غیر همسو با دولت تدبیر و امید خلاف انتظار و توقع جدی است؛ اما تغییرات انجام شده در استان بوشهر در قیاس با بسیاری از استان های کشور مثبت و در مجموع قابل دفاع می باشد. ضمن اینکه از نماینده عالی دولت در استان انتظار می رود دغدغه فعالان اصلاح طلب و حامیان جناب دکتر روحانی را بیشتر مورد توجه قرار داده و در انجام تغییرات تسریع لازم معمول گردد.

5. تقابل با استاندار جوان و پرتلاش بوشهر را تقابل با دولت تدبیر و امید دانسته و به بهانه ی انتقاد، پیش گرفتن شیوه ی تخریب را دور از انصاف و نوعی سهم خواهی بیش از ظرفیت می دانیم؛ لذا از گروه های مختلف اصلاح طلب استان انتظار می رود در طرح انتقادات خود طوری عمل نکنند که باعث دلشاد شدن دلواپسان شود.!

6. در شرایطی که تندروهای افراطی از هر فرصت و بهانه به شیوه ای سازماندهی شده و هماهنگ سعی در تخریب وجه ی دولت بویژه رییس جمهور محترم دارند و بی انصافی را جای انصاف و تخریب را تحت عنوان انتقاد و اتهام و دروغ پردازی را وجهه ی همت خویش قرار داده اند انتظار نبود بعضی دوستان همفکر نیز همایش 24 خرداد 93 در بوشهر را بنام خود مصادره نمایند.

ضمن اینکه توسل به شیوه ی انسانی – اخلاقی در سیاست از راهبردی ترین اصول اصلاح طلبی و مشی شناخته شده ی بزرگان اصلاحات است و عزیزانی که در دولت قبلی سمتی داشته و به نظر می رسد شرایط ادامه ی خدمت آنان در دولت جدید میسر نیست تحت هیچ عنوان نباید به شخصیت و کرامت آنان لطمه ای وارد گردد.

7. بزرگان اصلاحات کشور بارها ضمن تاکید بر حفظ وحدت گروه های همسو و حامی دولت یازدهم، هشدار داده اند امروز خواست و اراده جناح سیاسی رقیب، ایجاد اختلاف و انشقاق بین اصلاح طلبان و دولت جناب دکتر روحانی است. لذا دوستان همفکر باید هوشیار باشند و در زمین دلواپسان وامانده از قدرت بازی نکنند.

مجمع اصلاح طلبان دشتستان ضمن اظهار تاسف از حاشیه های ایجاد شده در همایش 24 خرداد بوشهر، همه گروه ها و سلایق سیاسی اصلاح طلب و حامی دولت دکتر روحانی را به وحدت و همدلی فرا خوانده و انتظار دارد اختلافات و انتقادات احتمالی از همدیگر را در جلسات خصوصی و درون خانوادگی مطرح و حل و فصل نمایند.

 

مجمع اصلاح طلبان شهرستان دشتستان

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/04/01 - 12:45
0
0
بعضی ها از اسمشون هم مشخصه که تفکرشون چه جوریست!!!!!!!!دعا میکنیم که بزرگ شوند و بزرگ بیاندیشند!!!!!/ج
1393/04/01 - 07:48
0
0
این را که نمی گن میانجیگری/ب
1393/03/31 - 10:26
0
0
بنده ازهرگونه شکاف بین جناهای حامی دولت محترم بیزارم چونکه آب به آسیاب دلواپسان ریختن است و از هرسخن و رویکردی که باعث ایجاد تفرقه بین مردم شود تبری می جویم خدایاهمه مارابه راست رهنمون فرما
1393/03/31 - 09:25
0
0
جناب دی زاغو شمایی که هنوز ادب را نیاموخته ای و برای پیش برد اهداف خود اسم یک فرد را چنین مورد تمسخر میگیری باید عرض کنم که سالیان سال بود که بوشهریها با وجود اینکه تمامی کارکنان نهادهایش را برازجونیها تشکیل میدادند مورد بی مهریهایی قرار گرفتند و شهر ما و عزیزتر از جانمان برازجان را به طرق مختلف قصد عقب انداختن داشتن اما افراد خوش فکر و با صلابت این دیار ثابت کردن که بوشهر به روی انگشتان (برازجونیها به گفته شما) میچرخد باور ندارید یک چرخ به دور خود بزنید تا مطلع شوید.
1393/03/31 - 08:45
0
0
سلام
جناب اصلاح طلب لیست نه چندان بلند بالایی رو به عنوان اصلاح طلب یاد کردید بنده به عنوان یکی از مطلعین خدمتتان عرض کنم که به جز سه نفر و با انفاق چهار نفر مابقی اصلاح طلب نیستن مستنداتی هم وجود دارد که به وقت عنوان خواهد شد فقط یک نمونه جهت اثبات ادعا این است که دوستانی که در حزب اعتماد ملی فعالیت یا بهتر است بگویم با شیوه های مختلف تصاحب کردن در انتخابات مجلس از چه شخصی با چه طیف فکری ای حمایت کردند ؟ دوستان بپذیرند که تشکیل چنین محفلی با ایرادات اساسی روبه رو است چرا که افرادی ادعای سهم خواهی کردن که خود این باعث بروز اختلاف شده است
با تشکر از اتحاد جنوب
اصلاح طلبان کلمه خواهشتن پای آموزش و پرورش را به این بازیهای سیاسی نکشید ، تازه داریم تو آموزش و پرورش یه نفسی چاق میکنیم. لواسانی چکاره است که برای شما کاری کند شما نمی تونید یه بخشدار خوب به دولت معرفی کنید لواسانی مگه استانداره؟ !!!ولا به خدا زورشون به کسی نمی رسه برمیگردن به سید بنده خدا
1393/03/30 - 09:29
0
0
برازجونی ها فقط یه کلام سعی کنید مرد باشید. نه مجیز گوی همولاتیتون.
1393/03/29 - 17:20
0
0
6حاج اسد بهادری عضو جبهه مشارکت و از پیران اصلاحات7اسفندیار فتحی مسوول ستاد جوانان روحانی8حاج عوض ارمات پیر اصلاحات دشتستان 9محمد پارسا از فعالین خوشنام اصلاحات و ....انصاف هم چیز خوبیست اینها همه در این چند سال هزینه کافی دادند
1393/03/29 - 15:24
0
0
اگه این افراد با این رزومه اصلاح طلب نیستن پس کیا هستن1شیخ حسین رزمجو عضو مجمع روحانیون مبارز و کسی که در غربت حضور خاتمی پذیرای ایشان بود2سید حسن لواسانی مسوول ستاد دکتر روحانی 3 حاج اکبر صابری با تحمل هشت سال فشار و ایستادگی4حسین عباسی عضو جوانان اصلاح طلب و حزب اعتماد ملی و مسوول ستاد کروبی و جوانان هاشمی رفسنجانی 5 فرج فیاض مسول ستاد مهندس موسوی در بخش ارم.
مابقی هم همه با سابقه روشن اصلاح طلبی هستند
1393/03/29 - 13:49
0
0
بهترین راه حل فراخوان همه اصلاح طلبان در یک همایش خصوصی استانی است که در این همایش ضمن دعوت از نیروهای جوان و جلوگیری از انتشار هرگونه اخبار حاشیه (پشت درهای بسته ) هسته مرکزی ائتلاف استان مجدداً تشکیل و همین امر در شهرستانها نیز اجرا شود از طرفی سعی شود اعضای هسته مرکزی متشکل از نیروهای مرکز استان نباشد بلکه ترکیبی از همه شهرستانها و مرکز استان باشد و پس از آن مصوباتی از همایش استخراج و در برنامه کاری دوستان قرار گیرد. ما باید یادمان باشد که انتقادات سازنده را نیز با تخریب اشتباه نگیریم و مبادا سکوت امروز ما و خوداری از گزک دست دلواپسان دادن با ما حداد عادلی در 7 سال دیگر بسازد .
1393/03/29 - 12:07
0
0
اصلاح طلبان دشتستان اكه شما هم دلسوز اصلاحات بوديد بيانيه نمي داديد و مشكلات را درون حل مي كرديد و به رسانه ها نمي كشيديد
1393/03/29 - 07:16
0
0
حق با شکوهی است. شکوهی مرد بخدا ستاد اختلاف طلبان دشتستان تا از کی دارید حمایت می کنید.. اگر جلیلی بود شاید تاکنون در شهر کلمه ی تغغیراتی صورت گرفته بود...تا کی ما باید ضرر کنیم .یک سال دارد می گذرد...هیچ تغییری صورت نگرفته....آقای لواسانی خودش بر مسند اداره نشسته فکر می کند همه چیز تمام است....دیگر جواب اس ام اس های دوستان قبل از انتخاباتش را نمی دهد... اگر بخاطر حاج اکبر نبود الان کلمه آشوب بود..
1393/03/29 - 01:35
0
0
دوستان عزیز اگر طرح آن مطالب از منظر شما اشتباه بود وآنرا زمینه بروزاختلاف میدانیددادن این بیانه صددرصد اشتباه وعامل تفرقه است بجای رسانه ای کردن این مباحث آستین ها رابالا میزدید وبا یک نشست بین هردوطرف مشکلات وتوقعات را برطرف مینمودید.ایمان دارم دوستان دغدغه ونگرانی جزء موفقیت دولت تدبیر وامید نداشته اند.ماباکش دادن موضوعاتی ازاین دست جزءخوراک رسانه ای برای رقیبان ساختن ازاهداف خودنیز فاصله گرفته ایم بیاییم آستانه تحمل مان رابالا ببریم .
1393/03/29 - 00:51
0
0
آقای شکوهی میگه گر ما ز سر بریده می ترسیدیم در محفل عاشقان نمی رقسیدیم/ما آشکارا عاشقیم و دو رنگی از ما دور است سر می دهیم و آبرو نمی دهیم/خوب نشان دادید که مدافع اصلاحات هستید/به شما هم می گویند مدافع آزادی!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
1393/03/29 - 00:28
0
0
در بیانیه دوستان و مدعیان اصلاحات نکات قابل تاملی وجود دارد که پرداختن به آن خالی از لطف نیست البته اگر اتحاد جنوب به رسالت خود در انعکاس نظرات الخصوص آنچه به اصلاح طلبی برمیگردد مانعی در انعکاس آن ایجاد ننماید.
1- دوستان اصلاح طلب فضای موجود را فضایی " نسبتاً آزاد "برای دور هم جمع شدن میدانندو رغبت و انتخاب مشی اعتدالی جناب روحانی توسط ملت فهیم ایران را بنام خود مصادره وآن را پیروزی خود تحت عنوان "اصلاحات با مشی اعتدال "میدانند.
اینجانب بعنوان یک ایرانی ضمن احترام به تمامی چهره ها و گروههای سیاسی بکاربردن وازه " فضای نسبتا آزاد " را ظلم به مردم و حکومت میدانم وعلیرغم اطلاع از آزاد بودن اصلاح طلبان و دیگر گروهها در برگزاری محفلها و مراسمات مختلف همینطور اظهار نظرهای آنان الخصوص نقطه نظرات جناب حجاریان بعنوان چهره شاخص اصلاح طلبی در خصوص اینکه دولت باید بتواند پارلمان را در صورت مخالفت منحل نماید میبینم جای تاسف دارد . لابد منظور دوستان از فضای نسبتا آزاد تکرار التهابات سنوات صدارت و جولان دوستان پناهنده به دامان صهیونیستها و رسانه های وابسته به آنهاست و گرنه فضای آزاد برای همه مهیاست .
همچنین گروه اصلاح طلب بخش کوچکی ازجامعه ما را تشکیل میدهد چگونه است که انتخاب طبقات بیشتری از ملت را پیروزی اصلاح طلبان با مشی اعتدالی دانسته و به نفع خود مصادره میفرمایند.
2- برهمگان روشن است که جناب روحانی در طیف اصلاح طلبان نبوده و گرایش سردمداران اصلاح طلبی به روحانی نه بخاطر همسان بودن تفکرات ایشان بوده بلکه نگاهی منفت طلبانه بود که پس از گرایش خیل عظیم ملت به روحانی ایجاد شد.
بکاربردن نام هاشمی در جرگه بزرگان اصلاح طلب نیز موضوعی است که دوستان از سر منفعت عنوان مینمایند چرا که داستان عالیجناب سرخپوش و دهها مورددیگر از مواضع اصلاح طلبان برعلیه هاشمی و ترور شخصیت وی از ذهنها خارج نگردیده هرچند وصلت اقای هاشمی نیز با اصلاح طلبان از سر منفعتی است بنام حذف رقیب.
3- وارد دانستن بخشی از انتقادات جناب شکوهی نیز بیانگر نگاه قدرت طلبانه است چرا که ایشان خود را سردمدار اصلاحات در استان میداند و دوستان نیز با بیانیه خود بعنوان میانجی بران صحه گذاشته اند. علاوه اضهارات اقای شکوهی نیز دلیلی بر آزادی است . همان آزادی که شما وازه نسبتا را پیشوند آن قرار دادید.
4- در بیانیه فوق چنین آمده " " هرچند ادامه ی مسئولیت برخی مسئولین وابسته به دولت قبل و غیر همسو با دولت تدبیر و امید خلاف انتظار و توقع جدی است؛
که این نیز برگرفته از تفکرات انحصارگرایانه است چرا که مدعیان اصلاح طلبی و اصولگرا یی همیشه از بکارگیری تمام ظرفیتهای انسانی برای پیشرفت و خدمت به کشور از هرجناحی که باشند اصرار دارند شعار دولت اعتدال نیز بجز این نیست .پس چگونه است که در هنگامه عمل ظرفیتهای و توان افراد حاذق بخاطر غیر همسو بودن با جناح شما باید مورد توقع شما و خلاف انتظارتان باشد. آیا این موضوع خیانت به مردم نیست ؟ آیا فریاد صاعقه گونه شما همه جا حتی برای جناح خود نیز هست ؟ چگونه است وقتی افراداصلاح طلب بدون تجربه و حتی یک روز سابقه مدیریت در راس امور شهر گماشته میشوند فریاد برنمیدارید . یعنی شما نیز در دوران قدرت اعتقاد دارید که همانندقبل افرادی مشابه سی دی فروشها به مسند برسند !!! وا مصیبتا براین کشور و ملت .
5- امروز همه ملت دلواپس تصمیمات و نگاههای افراطی است آنهم از هرجناحی که باشند. پس لطفا چونان مرغ مقلد از وازه " دلواپسان استفاده ننمائید. چرا که خود نیز با عملکرد و بیانیه گهربارتان دلواپسی را فریاد میزنید.
امیدوارم دوستان اصلاح طلب که همگی از دوستان ارزشمند بنده میباشند اما با نگاهی خاص تجربه گذشتگان را چراغ راه خود قرار داده و از مواضعی که نفعی برای مردم ندارد پرهیز نمایند.
دیروز و امروز! معضل جناحهای کشور فقط انحصارطلبی بوده کما اینکه توجه دقیق به بیانیه فوق نیز جز این را آشکار نمینماید.
امیدوارم اتحاد جنوب همراهی نمایند.



1393/03/28 - 22:59
0
0
آقای شکوهی صرفا جهت اطلاع
1393/03/28 - 22:50
0
0
اگر وضع به همین حالت پیش برود و فرقی با قبل نداشته باشد اتحاد با جلیلی بهتر از ادامه وضع موجود است
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 14 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...