امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 23 خرداد 1393 - 15:46
امام جمعه ی برازجان:

امام جمعه ی برازجان در بخش دیگری از خطبه ی دوم با اشاره به تصمیم لغو برگزاری کنسرت در برازجان از سوی خواننده ی کنسرت مزبور از همه ی اقشار اعم از طلاب و روحانیون ،هئیات مذهبی ،بسیجیان و اعضای شورای تأمین برای احیای فرضیه ی امر به معروف و نهی از منکر و نشان دادن غیرت دینی در چند هفته ی اخیر تقدیر و تشکر نمود و در جواب برخی شایعات و شبهه ها گفت.....

آیین عبادی سیاسی و وحدت آفرین نماز جمعه ی این هفته به امامت حجه الاسلام والمسلمین مصلح امام جمعه ی برازجان وبا حضور باشکوه و شور آفرین نمازگزاران در مصلای جمعه برگزار گردید.
خطیب جمعه در خطبه ی اول با تبریک میلاد پربرکت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه به بیان فضایل آن حضرت در روایات پرداخت و با اشاره به سخن گهرباری از رسول گرامی اسلام گفت :پیامبر اکرم در همه حال و همه جا به یاد فرزند خود حضرت مهدی بود و از همان اوایل بعثت مردم را به یاد مهدی رهنمون ساخت و به عصر سراسر نور نوید می داد و می فرمود :حتی اگر یک روز از دنیا باقی باشد خداوند مردی از اهل بیت من که به نام مهدی نامیده می شود را برای برقراری عدالت مبعوث می نماید.
ایشان با بیان برخی تلاش های حضرت رسول برای معرفی حضرت مهدی و شبهه زدایی از مسأله مهدویت گفت :از جمله دلایل این همه اصرار بر همگونی حضرت مهدی با نبی مکرم اسلام این می باشد که جلو مدعیان کاذب مهدویت گرفته شود و کسی چنین ادعایی را در آینده مطرح نکند .
وی در ادامه در بحث غیبت طولانی و ظهور حتمی حضرت حجت (عج)و طرح این بحث در کلام حضرت ختمی مرتبت با استفاده از بیان پیامبر اعظم چنین گفت : مسأله دیگری که در کلام پیامبر آمده ،بیان غیبت طولانی و حیرت آور حضرت مهدی است . ایشان در جواب جابر می فرماید :غیبت طولانی سری از اسرار الهی است تا مؤمنین آزموده و کفار نابود شوند و پس از این غیبت طولانی ،ظهور حتمی است .
امام جمعه برازجان در پایان این بخش از خطبه ها ،پاداش انتظار فرج را بی حساب دانست و افزود :بدیهی است که غیبت طولانی و ظهور حتمی ،نیازمند صبر و انتظار و آمادگی است و اجری بی حساب دارد .
حجه الاسلام والمسلمین مصلح در خطبه ی دوم باتبریک و گرامیداشت میلاد مسعود حضرت حجت بن الحسن (عج)و روز جهانی مستضعفان ،به نامگذاری این روز به نام روز سربازان گمنام امام زمان اشاره کرد و از فعالیت های بی نام و نشان کارکنان وزارت اطلاعات در پاسداری و صیانت از نظام و انقلاب و امنیت و منافع ملی تجلیل نمود.
ایشان در ادامه به اتفاقات اخیر در کشور همسایه عراق پرداخت و با محکومیت جنایات گروه تکفیری داعش شرارت های این گروه خشن را با حمایت استکبار و ارتجاع منطقه دانست و با تبیین ریشه های این شرارت ها خاطر نشان نمود :استکبار جهانی در سوریه شکست خورده است و از پیروزی شیعیان در انتخابات اخیر مجلس عراق هم ناراحت هستند در نتیجه با حمایت مالی بعضی از کشور های منطقه به ایجاد اختلاف میان گروههای عراقی دامن می زنند .
وی جولان گرفتن تروریست ها در عراق را هشداری برای گروههای سیاسی عراقی دانست و افزود:احزاب وگروههای سیاسی اعم از شیعه و سنی در عراق باید اختلافات راکنار گذاشته و راه وحدت را در پیش بگیرند و جنایات داعش نیز لکه ی ننگی بر پیکر جامعه ی بین المللی و یک خطر جدی برای منطقه است .
امام جمعه ی برازجان در بخش دیگری از خطبه ی دوم با اشاره به تصمیم لغو برگزاری کنسرت در برازجان از سوی خواننده ی کنسرت مزبور از همه ی اقشار اعم از طلاب و روحانیون ،هئیات مذهبی ،بسیجیان و اعضای شورای تأمین برای احیای فرضیه ی امر به معروف و نهی از منکر و نشان دادن غیرت دینی در چند هفته ی اخیر تقدیر و تشکر نمود و در جواب برخی شایعات و شبهه ها گفت :در برخی سایت ها و رسانه ها گفته شده که مابا شادی جوانان مخالفیم و یا در برازجان ،آقای خواننده را تهدید به مرگ کرده اند و یا اینکه برخی مطرح می کنند چرا در شهرستان های دیگر کنسرت برگزار می شود ولی در اینجا مخالف هستند ،اینجانب همانطور که در خطبه های گذشته نیز گفتم ،به هیچ وجه مخالف شادی و تفریح سالم و حلال نیستم و در همه ی سالهای مسؤولیت اجرایی که داشته ام نیز از نزدیک با جوانان ارتباط داشتم و بابرگزاری جشن ها ،اردو ها و مسابقات فرهنگی زمینه ی شادی نشاط آنان را فراهم می نمودم.
ایشان شهرستان دشتستان را از مناطق مذهبی کشور برشمرد و افزود :مخالفت ما و جوانان متدین صرفاً از باب امر به معروف و نهی از منکر که از مسلمات دینی ماست بودو هرگز هیچ فرد دشتستانی کسی را تهدید به مرگ ننموده است  و فقط خواهان رعایت حرام و حلال خداوند و پرهیزاز انجام حرام هایی همچون برگزاری مجالس مختلط و موسیقی غنایی هستیم و این اعتراض ، به هیچ وجه ارتباط به گروه و جناح و سلیقه ی سیاسی نداشت.
وی شادی و تفریح سالم را از عوامل تأمین کننده سلامتی آدمی برشمرد و اضافه کرد :در روایات اهل البیت اهمیت ویژه ای به شادیهای سالم و حلال داده شده است و از مهم ترین آثارآن نیز تقویت و یاری انسان در انجام دیگر امور دینی و زندگی معرفی شده است .
حجه الاسلام والمسلمین مصلح با تأ کید بر اینکه انتقاد ایشان و اقشار متدین از بعضی کار ها از سردلسوزی و نصیحت است تصریح نمود :ما با تأسی از رهبری معظم از دولت و فعایت های قانونی واسلامی آن حمایت می کنیم و مسؤولین شهرستان و استان را نیز در راستای خدمتگزاری به مردم یاری می نماییم .موفقیت دولت در ارتقاء رفاه مردم و رضایت مردم صبور ومتدین ،خواسته ی قلبی ماست و این خواسته محقق نمی گردد مگر با توجه به امور اصلی و پرهیزاز کارهای فرعی و حاشیه ای که کمکی به بهبود زندگی مردم و حل مشکلات جوانان نمی نماید .
امام جمعه ی برازجان با انتقاد از اصرار بیش از حد مسؤولین بر یک کار فرعی و سؤال برانگیز بودن آن گفت :مسؤولان لازم است با ادراک درست جایگاه جوانان و حساسیت ها و نیاز های آنان ،در جهت رشد معنوی و علمی و بالندگی یاریشان کنند تا از این راه ،سلامت و رشد جامعه خود را فراهم سازند و امیدواریم بعد از اتفاق اخیر ،نسبت به حساسیت های به حق جوانان متدین و غیور هوشیار باشند و برانجام امور فرعی که مثل مسأله ی اخیر غیر شرعی نیز بود اصرار بیش از حدنداشته باشند زیرا پرداختن به این قبیل امور حاشیه ای و فرعی آنها را از رسالت اصلی که رفع نابسامانی ها و کم کردن مشکلات اصلی جوانان است باز می دارد و در آن نه خیر دنیاست و نه خیر آخرت .
ایشان در پایان این بخش از سخنان خود، همه ی مسؤولین و مردم را به وحدت بر محور ولایت دعوت نمود و افزود :وحدت بر محورولایت و آرامش و امنیت روحی جامعه ،امروزه بیش از هر زمان نیاز است .
حجه الاسلام والمسلمین مصلح در ادامه ی خطبه ی دوم به سالروز فرمان امام مبنی بر تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت :فرهنگ هرکشور بستر اصلی حرکت عمومی آن کشور است . فرهنگ مایه ی اصلی هویت ملت ماست و چهره فرهنگی کشور باید چهره نورانی ،اسلامی و کاملاً منطبق با فضیلت های اخلاق اسلامی باشد .
ایشان با اشاره به سالروز تشکیل جهاد سازندگی و روز جهاد کشاورزی خاطر نشان نمود :در شرایط فعلی محور فعالیت توسعه ای کشور ،کشاورزی است و در تولید محصولات باید به گونه ای عمل نمود که در عرصه تولید ،عرضه و تقاضا رعایت گردد و تولید با بازار همگون باشد .
امام جمعه ی برازجان در پایان با گرامیداشت یادوخاطره ی شهادت سرداران دلیر اسلام ،بخارایی،صفارهرندی ،امانی و نیک نژاد به 20شعبان آغاز دهه ی بهداشت مساجد اشاره کرد و به همگان توصیه نمود خانه ها ی خداوند را برای پذیرایی از مهمانان الهی در ماه مبارک رمضان آماده نمایند./م



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/03/30 - 12:19
0
0
جناب قاسم تشکر میکنم بابت رعایت ادب در کامنت های اخیر ، ببین برادر گرامی خداوند بهتر از من و شما میتواند سنگ را در کنار شیشه نگهداری کند ! آری شما درست میگویید که رعایت حلال و حرام ریشه بسیاری از مشکلات جامعه میباشد و امر به معروف و نهی از منکر را هم قبول داریم ولی برادر من آیا با زور مشت و لگد و یا تهدید به مرگ میشود کسی را به اسلام علاقه مند کرد ؟ همفکران شما که از لغو کردن کنسرت توسط ایشان حمایت میکردید براحتی آب خوردن توانستند جلوی وزارت ارشاد و قوانین مجلس بایستند و دستور امام جمعه را تمکین کنند و به اصطلاح نهی از منکر کنند یا در جایی دیگر براحتی توانستند جلوی نصب مجسمه غضنفر را بگیرند ولی آیا این کارها به نفع اسلام و نظام جمهوری اسلامیه ؟ پاینده باد جمهوری اسلامی ، شما باید بدانید خیلی چیزهای درست ممکن است به صلاح نباشد مثلا ممکن است مردم رفتار شما را تنها از جانب اسلام و نظام اسلامی ببینند و نه خیرخواهی شما ، و در اینصورت از دین خسته و زده خواهند شد و شما خود بهتر میدانید دینگریزی خطری به مراتب بدتر از اجرای یک کنسرت برای نظام اسلامی خواهد بود . یه کم دوستانه تر بگویم اعتقاد جنابعالی برای بنده محترم میباشد تا جاییکه شما برای بنده به عنوان یک انسان حق فکر کردن و انتخاب بدهید ، شما باید بتوانید حال دیگران را درک کنید تا دیگران هم همینطور حال شما و نگرانی شما را درک کنند ، شما با فراگیری آیات قران بایستی شخصیتی مهربان و خوشرو و عادل از اسلام به مردم نشان دهید و با احترام متقابل به عقاید دیگران، الگویی برای مردم باشید .
1393/03/29 - 22:44
0
0
من دیگر نه مسجد میروم نه روزه میگیرم
1393/03/29 - 22:21
0
0
منظور رییس جمهور که میگفت اینها مال عصر حجر هستند؛ شامل بعضی اقایون شهرستان ما هم احتمالا میشه
1393/03/29 - 13:56
0
0
دلواپس تو اتفاقا نه داعشی و نه طالبان مشکلت دین خدا نیست فقط و فقط منافع و رانت خواری اربابان است و لا غیر اخه غیر از موسیقی که در کتاب خدا حرام نشده تو این مملکت چیز دیگه ای برای گیر دادن نیافتی جز انکه سازمان یافته عمل میکنید اصلا هم خودسری نمیکنید در چند شهر دیگر هم لغو کنسرت کردید
از تغییر فرهنگ مردم میترسید این قدر دست و پا نزنید مثل روز روشن است.
1393/03/29 - 12:59
0
0
اینا همش بازیه سیاسی و اینکه خودشون نشون بدن که ما خیلی با خدا هستیم و کاری جز فرمان خدا انجام نمیدین پس بشینین تا صبح دولتتان بدمد
آقای مصلح شادی حلال را تعریف نمایید حتما اگر دست برود بالا ودست بزنیم شادی حلال است واگر د ست پایین باشد ودست بزنیم شادی حرام است !!! تمام این صحبت ها حرف سر لحاف ملا نصر الین بود که کنسرت با مجوز برگزار نشود وجوانان دشتستان سر خورد گی ببینند !!!!
1393/03/28 - 09:43
0
0
جناب سرافکنده!شما اگر همه قضاوتهایتان اینگونه باشد که ...از کجا میدانید من از برنامه کرک شده استفاده میکنم یا اصلی؟مگر علم غیب دارید؟من که تحمل شنیدن نظرات که چه عرض کنم توهینهای همفکران شما را هم دارم.اما شما تحمل آیات و احادیث را ندارید. خطاب طالبان وداعش که دوستان شما علیه من بکار برده اند مشخص میکند که در افکار آنها چه میگذرد؟!شما از آنجا که فقط عادت دارید تفکر خود را به تمام افراد جامعه تحمیل کنید حتی زحمت خواندن دقیق کامنت بنده را به خود نمیدهید.بنده عرض کردم تمام مشکلات من وشما ناشی از عدم رعایت همین حلال و حرامهاست.خواه موسیقی باشد خواه بقول جنابعالی استفاده از برنامه های کرک شده.اگر من در زندگی مشکل دارم مطمئنم جایی حرام خدا را رعایت نکرده ام.خدا وکیلی ما چه جور مسلمانهایی هستیم.خدا موسیقی غنا را حرام کرده.آنوقت دوستان شما در مراسم عروسی موسیقی غنا می نوازند و همانجا خالصانه خدا را هم عبادت میکنند؟چطور میشود هم به حرف خدا گوش نداد هم خالصانه او را عبادت کرد؟بله میانه روی و تعادل خوب است.اما بشرط اینکه آنرا با تسامح و تساهل اشتباه نگیریم.بحث ما بر سر موسیقی است انتظار دارید آیه و حدیث در مورد عشق و محبت بیاورم؟در قرآن هم آیات بهشت هست هم جهنم هم بشارت نیکوکاران هست هم تهدید بدکاران .بنده هم معتقدم نباید دنبال اختلاف بگردیم.اما جواب شما که آیاتی بیابیم که همه جذب دین و قرآن شوند خود قرآن جواب داده((فَتُؤْمِنُونَ بِبَعْضِ الْكِتَابِ وَتَكْفُرُونَ بِبَعْضٍ فَمَا جَزَاءُ مَنْ يَفْعَلُ ذَلِكَ مِنْكُمْ إِلَّا خِزْيٌ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَيَوْمَ الْقِيَامَةِ يُرَدُّونَ إِلَى أَشَدِّ الْعَذَابِ وَمَا اللَّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ ))شما به بعضي از آيات ايمان مي‌آوريد و به بعضي ديگر كافر مي‌شويد ؟ كساني كه به بعضي از آيات تمسك مي‌كنند و بعضي را كنار مي‌گذارند ، اين‌ها هم در دنيا خواري خواهند ديد وهم در آخرت .بنده معتقدم تا آنجا که شرع اجازه میدهد اجازه شادی داریم.ضمنا من آیه ای سراغ ندارم که موسیقی را حلال کرده باشد.عاجزانه تقاضا دارم اگر آیه یا روایتی در این زمینه هست شما یا دوستان دیگر اعلام نمایند.شاید بنده هم از اشتباه بیرون بیایم.
1393/03/27 - 20:07
0
0
قاسم جان شما میدانید عادت کرده اید به جای دیگران فکر کنید و خود پاسخ دیگران را بدهید آخه برادر من کدامیک از مثل هایی که زده اید در فکر من بود که شما گفتید ؟ شما میدانید دزدی حرام است و استفاده مال دزدی هم حرام است ؟ پس لطفا ویندوز XP و 7 و یا 8 خود را بلادرنگ خاموش کنید زیرا این سیستم عامل ها کرک شده اند و بدون پرداخت هزینه برنامه نویسی صد ها متخصص مایکروسافت دارید از این ویندوز استفاده میکنید آیا شما نسخه اورجینال XP را حاضرید به قیمت بیش از 120000 تومان بخرید ؟ یا برنامه آفیس و فوتوشاپ رو به همین قیمت ها بخرید در صورتیکه همه این برنامه ها بصورت اورجینال هم پیدا میشوند ولی چه کسی CD رایت شده 1000 تومانی را رها میکند و 120000 تومانی میخرد ؟ پس این هم حرامه و شما تا آخر عمر نباید از مال حرام استفاده کنید !!! پس برادر اینهمه روی این مسئله زوم نکن که موسیقی حرام است آیا شما تحمل شنیدن نظرات مخالفتان را دارید ؟ میخواهم درباره مولودی خوانی که به قول شما شادی حلال است بگویم که شاید 50% مردم عادی فرق آن را با سینه زنی نمیدانند و با نوایی غمناک شادی میسرایید ! برادر اگر میخواهی عقیده ات برای ما محترم باشد لازم است کمی کوتاه بیایی و به عقاید ما به عنوان یک انسان یا یک هموطن احترام بگذاری و در این صورت است که همه با هم متحد خواهیم بود و اگر چه عقیده مان چیزه دیگری باشد به احترام دیگر برادرانی که عقیده شان با ما فرق میکند همیشه در کنار ایشان حتی از عقایدش نیز دفاع هم خواهیم کرد ولی امروز شما خواسته یا ناخواسته با جبهه ای که تشکیل دادید قلب بسیاری از هنرمندان پاکدل و خدا دوست را رنجاندید و بدور از انصاف به همه توهین کردید . خداییش دوستانی داشتم که ارکستر عروسی بودند ، ایشان با وجود ارکست بودن مراسم عروسی و در خصوصی ترین مراسم های عروسی که شما حتی نمیتوانید فکرش را هم کنید به وقت نماز تعطیل و خالصانه خدای خود را عبادت کرده اند و تا کنون نیز هیچ کس عیب یا بدی از ایشان ندیده است ! به نظر شما قدرت ایمان یک انسان در این شرایط سنجیده میشود یا در شرایطی که در محلی باشی که همه محجبه اند و یا همه یک جنس اند و جایی برای گناه کردن باقی نمانده باشد ؟ شما حتی هر کس را روی صندلی مجزای خود نشستن را همانند در آغوش نامحرم چسبیدن میبینید ! برادر من هر چیزی اندازه ای داده و حتی پیامبر اسلام هم فرموده حد تعادل بهترین گزینه است پس یاد بگیرید به جای یافتن آیاتی که در آن موسیقی حرام اعلام شده و طرد افکار و عقاید هنرمندان ، آیاتی یابید که همه جذب قرآن و دین و معنویات شوند .
1393/03/27 - 12:28
0
0
جناب برازجان!خیلی به وضع اقتصادی کشور انتقاد شده اما در سیستم اقتصادی کشور هم مثل دستگاه فرهنگی متاسفانه هستند امثال شما که گوششان بدهکار این حرفها نیست!
1393/03/27 - 10:24
0
0
پس چرا نهی از منکر نمیکنی مخصوص حجاب است یا قضیه چیز دیگر است./ج
1393/03/27 - 10:04
0
0
درجواب قاسم جناب اقای قاسم وقتی شما میگین ربا حرومه پس وام گرفتن هم حرومه چون سودش خیلی بالا هست 33درصد سود این ربا نیست /ج
1393/03/27 - 06:46
0
0
جناب برازجان من که گفتم ربا حرامه و حلال هم نخواهد شد.چه قانون دولت باشه چه نباشه/ج
1393/03/26 - 21:53
0
0
آقای ایرانی من نمی دانم شما از روی حقیقت کامنت داده اید ! یا طعنه وسرزنش به دولت دهم میباشد زیرا تمام مطالب شما جنبه معکوس دارد تا واقعیت !!!!!/ج
1393/03/26 - 21:39
0
0
در جواب قاسم سلام شما میاین میین ربا حرومه اگه اینجوریه وام گرفتن از بانک هم رباهست حرومه 33درصد سود وام هست این ربا نیست خدایش این ربا نیست چون بانک دولت هست مسولین پشتش هستن ربا نیست
1393/03/26 - 17:31
0
0
...................
پاسخ: سلام
با عرض پوزش نظر شما قابل انتشار نیست.
1393/03/26 - 14:19
0
0
امام جماعت دیگر که سه هفته خطبه اشان را با این موضوع تمام نمی کنند. آقای مصلح سه هفته به این موضوع پرداخت
1393/03/26 - 14:18
0
0
............... نگاهی کنید شما از چه گروهی حمایت می کنید . گروهی که برای به کرسی نشاندن حرفش قوانین کشور را زیر پا می گذارد
1393/03/26 - 11:56
0
0
ببخشید جناب کیک زرد!من دارم با استناد به آیات و روایات با شما حرف میزنم .شما که لقب طالبان و داعش و... به مخالفینتان میدهید که اصلا توهین نکرده اید؟شما بهتر است افکار خود را اصلاح کنید.
1393/03/26 - 11:35
0
0
جناب سرافکنده! فکر نمیکنی تمام مشکلات جامعه و من و شما ناشی از عدم رعایت همین حلال و حرامهاست؟اگر زمانی ربا عرف جامعه شد حلال می شود؟فعل حرام سال اول هجری باشد حرام است تا ظهور امام زمان هم حلال نمی شود.درست نیست که هر چیز را مطابق میلمان یافتیم آنرا حلال و هر چه مخالف میلمان بود حرام بدانیم.اگر مسلمانیم بایدطبق دستور شرع عمل کنیم.فناوری حرام خدا را حلال میکند؟قتل هزاران سال پیش با شمشیر و خنجر انجام میشد.آیا امروزه قتل با بمب اتم و موشک حلال است؟عجب منطقی دارید شما!!!موسیقی پاپ عرف شماست نه همه جامعه.همین فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز نمایشهایی را در تهران صادر کرده که غیر از توهین به اعتقادات چیز دیگری نداشته.مطمئن باش اگر بروی جایی که نخواهی به زور تو را بهشت ببرند تو را به زور به جهنم خواهند برد.چون راه وسطی نیست عزیزمن!
1393/03/26 - 00:15
0
0
آقای قاسم اول اینکه صحبت ما رو حلال یا حرام بودن موسیقی نیست وآن بحثی جدا گانه دارد صحبت ما فقط رو برگزار نشدن این کنسرت است که از فرهنگ وارشاد مجوز داشته است ودر شهرهای شیراز وگناوه وشهرهای دیگر کشور که اجرا شده است دراین شهرهاهم نماینده ولی فقیه بوده است .../ج
آقای مصلح ممکن است شمادر گفتار خودرا مخالف شادی ندانید ولی درعمل ثابت کردید که مخالف شادی جوانان هستید مثال بر گزار نشدن کنسرت با مجوز درشهر برازجان که باعث سر خوردگی جوانان این شهر شدید !!!!
1393/03/25 - 23:16
0
0
جناب خسروی توبه کن واز خدا طلب بخشش . مگر امکان دارد مسئولین ما اشتباه کنند همه آنها معصوم و پاک و عاری از هر اشتباه و گناهی میباشند . پاک تر از همه آنها رئیس جمهور دور قبلمان بود که نه اشتباه داشت و نه دردولتش فساد و دزدی و.....پاک و معصوم و بدون اشتباه !!!!!!
1393/03/25 - 18:27
0
0
افق جان عزیزم بحث در خصوص بهشت رفتن شما نبود و بحث موسیقی بود.بجای حدیث آیه برات میارم.اهل قرآن خواندن هستی یانه؟(( وَلْتَكُن مِّنكُمْ أُمَّةٌ يَدْعُونَ إِلَى الْخَيْرِ وَيَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَأُوْلَـئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ.و بايد از ميان شما، گروهى، [مردم را] به نيكى دعوت كنند و به كار شايسته وادارند و از زشتى بازدارند، و آنان همان رستگارانند.))اگر کمی عربی بلد باشی مبینی که آیه حالت امری دارد.باید در این آیه یعنی چه؟البته بهشت رفتن هیچ کس زورکی نیست و منظور آیه جلوگیری از رواج گناه در جامعه است که نتیجه آن رفتن به بهشت است.
1393/03/25 - 18:01
0
0
قاسم فقط این تیکه تو خوب اومدی "مسئولین محترم بدانند جامعه زمانی شاد است که مشکلات اقتصادی فرهنگی امنیتی نداشته باشد.جامعه ای که غرق در این مشکلات است با کنسرت شاد نمی شود. " میدانید جناب قاسم ما هوچی گری نمیکنیم و الان هم سال اول هجری قمری نیست زمانها گذشته و فناوری های زیادی بوجود آمده و این درست نیست که در روایات و احادیث بدنبال فتوایی در مورد گیتار یا درام یا سیستم صوتی بگردی تا برسد به مجاز یا غیر مجاز بودنش . شما خوب میدانید گفتن اذان هم قبلا حتما میبایست با صدای زنده گفته میشد ولی حال همه سیستم صوتی شده ولی این چه اشکالی دارد؟ ببین قاسم دلم از دنیا پره و هر روز آرزوی مرگ میکنم و در این شرایط شما هم بیای و بگی برین تو احادیث ثابت کنید موسیقی حرام است یا حلال ! آخه برادر بعضی چیزها عرف جامعه است چرا هنوز اندر خم یک کوچه گرفتارید و هنوز که هنوزه از حلال بودن یا حرام بودن موسیقی پاپ میگویید که زیر صد فیلتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گذشته ؟ ببین کاری که امروز با برگذار کنندگان کنسرت انجام دادید همانند اینه که یه نفر رو تو خیابون بگیری و بگی ممکنه این شخص امشب بره خلافی مرتکب بشه و همون جا بگیری سیری بکوبیش و آبرویش را نزد همه ببری ! البته مطمئن هستم خداوند همین کار را با مرتکبان این اجحاف خواهد کرد ولی فعلا بهتره به بدبختی هایم برسم و فکری برای زندگی در جایی باشم که نخوان بزور ببرنم تو بهشت چون زندگی در کنار ماموران بهشت بسیار سخت است .
1393/03/25 - 16:13
0
0
اقای قاسم شما هم یه حدیث و یه روایت بیار که بهشت رفتن ما باید زورکی باشه!
1393/03/25 - 11:51
0
0
من دیگه نماز جمعه نمیرم،از نظر من حاج آقا مصلح .....
1393/03/25 - 09:41
0
0
جناب فرهنگی!اولا شما یک عده محدود را کل مردم حساب نکنید.دوما شما هر کاری کنید موسیقی مورد تاییداسلام نیست.اگر شما آیه ای حدیثی روایتی یا حتی سخنی از علما و مراجع در تایید موسیقی دارید آدرس بدهید ما هم مراجعه کنیم و تغییر عقیده دهیم.سوما حرام خدا با خواست من و شما حلال و حلال خدا هم حرام نمیشود.ضمنا سوال من این است که از بین این همه تفریح حلال چرا شما روی چیزی دست گذاشته اید که هیچ منبع دینی حلال بودن آنرا تایید نکرده؟چرا بخاطر یک کنسرت که در بین عموم جامعه طرفداری ندارد و عده ای خاص آنهم بدلایلی معلوم خواستار اجرای آن هستند جو جامعه را به هم میریزید؟طرفدار موسیقی هستید در خانه خود هر چیزی میخواهید گوش دهید.ضمنا شما سراغ دارید که علمای دین کنسرت شهرهای دیگر را تایید میکنند؟تا آنجا که من میدانم بارها این برنامه ها را زیر سوال برده اند.در کشور قانونی به نام قانون حجاب و عفاف هم داریم .چرا روی این قانون حساسیت ندارید؟مگر نباید اجرائی شود.چرا بسیاری از همفکران شما مخالف اجرا شدن آن هستند و اجرای آنرا خلاف آزادی میدانند؟چرا قانون امر بهمعروف و نهی از منکر اجرا نمیشود ولی شما صدایتان در نمی آید؟مگر اینها قانون مملکت نیستند؟حالا انصاف بده برخورد شما سیاسی است یا من؟
1393/03/25 - 09:40
0
0
سلام حتما میخواهین بیاین بگین جشن مسجد قدس هم غیر شرعی بوده زن مرد قاطی بوده اهنگ داشته خوانننده داشته نمایش داشته تنز داشته حتما به این جشن هم شماها میخواهین بیاین گیر بدین
1393/03/25 - 09:37
0
0
سلام حاج اقا شما فکر فرهنگ هستین مگه چه جشنی داخل برازجان بود کو جشن یه شب احیا داخل مصلا گذاشتین داخل بنر زده تا نماز صبح ساعت2.30تموم شد زن بچه مردم ساعت 2.30چیکار کنن داخل خیابون با چه وسیله ای برن خونه وقتی کسی احیا میزاره سحری میده نه بیاد ساعت 2.30برنامه تعطیل کنه بره این کجاش درسته زن بچه مردم ساعت 2.30داخل خیابون باشن شما خودتون بزارین جایه مردم
1393/03/25 - 09:17
0
0
جناب آقای مصلح حضرت علی میفرمایند وقتی فقر از یک در وارد میشود دین از در دیگری خارج میشود پس اگر دلواپس دین مردم هستید فکری به حال معیشت این مردم بدبخت بکنید فکری به حال وضعیت اقتصادی مردم این شهرستان مظلوم واقع شده بکنید مطمئن باشید با تعطیل کردن اینجور کنسرتها هیچ کمکی به دین مردم نخواهید کرد فقط باعث دلزدگی جوانها از دین خواهید شد. شما این قاطعیت را که در لغو کنسرت به خرج دادید کاش نصفی از آن را در حل مشکلات مربوط به شهر و از جمله این مسکن مهر که چندین سال است به پایان نرسیده است خرج میکردید.
1393/03/25 - 09:14
0
0
امام جمعه برازجون چه حرفهایی میزنه مگه توجشن های امام زمان ومولودیها ازموزیک استفاده نمیشه تازه شمابرین دقت کنید .............................
1393/03/25 - 08:25
0
0
این کنسرتها در شهرهای بزرگ اجرا میشود اکنون با مجوز اجرای انها در شهرهای کوچکتر اصلاحطلبان قصد دارند با تغییر در میانگین فرهنگ عموم مردم ان نواحی محبوبیت ناچیز جناح اقتدارگر را با چالش جدی مواجه کنند البته انها هم براحتی میدان را خالی نمیکنند چنانکه در چندین شهر دیگر نیز به بهانه دین و خدا کنسرتها را به هم زده اند پس دعوا با برنامه است لطفا عمیق فکر کنید
1393/03/25 - 08:02
0
0
قاسم جان ، هوچی گری یعنی چه ؟ توهین شما به جامعه هنری و هنرمندان و هنر دوستان که جمع کثیری از هر جامعه بشری را تشکیل می دهند نابخشودنی است ! افکار جنابعالی ریشه در اعتقادات داعش ، طالبان و القاعده داره . دین اسلام دین عزیز ما دین لطافت ، احترام متقابل ، دین مردمی ، زیبایی دوستی و رافت و مهربانی است بدون توهین به به افکار برادران دینی خود است بهتر شما کاری به اسلام نداشته باشید
1393/03/25 - 07:07
0
0
درفیلم محمدرسول اله موقعی که پیامبراعظم وارد مکه شد باسازودهل ازایشان استقبال کردند اقای مصلح کجاش غیر شرعی بود تو کل ایران دارن کنسرت میذارن
1393/03/25 - 01:44
0
0
چقد حساب دودوتا چهارتای کودکی‌ام برایم سخت شده است
بچه گانهای آدمهای ب اصطلاح بزرگ خسته‌ام کرده
حلال را حرام کنید و حرام را حلال.
فکر نکنم همچین جایی بود که خدا گفت: فتبارک الله احسن الخالقین
باشد تا تامل کنید...
1393/03/24 - 22:20
0
0
کجا نوشته شده که امام جمعه گفته به علت کسالت!!!!؟؟؟؟؟
ما چماق به دوش نیستیم و فقط اعتراض زبانی نسبت به این قضیه کردیم و هیچ گونه تهدیدی به خواننده نشد فقط شایعه بوده
خداروشکر به خیر و خوشی گذشت
1393/03/24 - 22:13
0
0
1-این آقا حسین ادعا نکرده پیشش بوده یا نه ولی بر اساس دینی که داریم میدانیم امام زمان عج چه چیزی رو میپسندد چه چیزی رو نه.در عصر غیبت انسانها باید از نایبان خاص امام در دوران غیبت صغری واز نایبان عام که همان مراجع تقلیدزمان هستند در دوران غیبت کبری تقلید کنند.حرف مراجع حرف دین حرف اسلام حرف قرآن حرف امام زمان عج هستش.
2-امام زمان عج فقط برای ما نیست برای تمام انسانهای روی زمینه.شما حق توهین کردن ندارید که میگویید ریاکار بی دین.شما از دل کسی باخبر نیستین که بدونی ریاکاریه یا برای خدا!!
3-فکر میکنم شما برعکس میگویید اسرائیل اینو میخواد که جوانان ما به چیزهایی که دینشان نهی کرده روی پیداکنند و آنها از راه خدا غافل بشن چون میدونن راه خدا راهیه که دست اونا رو از این سرزمین کوتاه میکند....
1393/03/24 - 22:12
0
0
از دوستان دلواپس و اللخصوص ...... نهاییت تشکر رو میکنم که باعث میشن ما تو این مکانه کنترل شده شادی نکنیم و خانواده رو مجبور کنیم بخاطره لغو کنسرت ببریم تهران و اونجا بریم کنسرت . مصلح مچکریم
1393/03/24 - 21:52
0
0
چرا بعضی افرا میگویند امام جمعه گفته خواننده کسالت داشته
تو خطبه ها که چیزی نگفته!!!!!!!!
1393/03/24 - 21:52
0
0
یکی به من بگه کجای متن نوشته شده که امام جمعه گفته به دلیل کسالت کنسرت برگزار نشده که چند نفر در این مورد اظهار نظر کرده اند؟؟؟؟؟
1393/03/24 - 21:41
0
0
آقای میثم که میگی من دیگه در نماز جمعه شرکت نمیکنم پیشنهاد میدم بیاین شرکت کنید تا بدونید امام جمعه فقط این مورد کنسرت دغدغشان نیست درمورد خیلی مشکلات دیگه سخنرانی میکنند حتی می توانید در آرشیو خبرها این اطلاعات رو دربیارید

1393/03/24 - 21:36
0
0
حاج آقا همیشه در خطبه ها و در سخنرانی هایش در مورد مشکلات جامعه از جمله بیکاری بی حجابی فقر و مشکلات مردم صحبت می کرده است و خواهان برطرف شدن این مشکلات هست...
1393/03/24 - 21:36
0
0
حاج آقا مصلح همیشه در مورد مشکلات حرف می زدند مردم اینقدر حساسیت نشون نمیدادن حالا چطور شده برای این مورد حساسیت نشون میدن؟؟؟؟
1393/03/24 - 18:08
0
0
حاج اقا شما بنر زدین داخل خیان مراسم شب احیا نیمه شعبان تا اذان صبح ساعت 2.30برنامه تموم شده به نظر شما زن بچه مردم ساعت دوشب چیکارکن چطوری برن خونشون وقتی میگین تا صبح تا صبح ادامه بدین نه 2.30تموم کنین زن مردم 2.30شب دتو خیابون باشه بخواد بره خونه این انصاف نیست
1393/03/24 - 17:46
0
0
آقای قاسم چرا شما برای اجرای یک کنسرت این همه هوچیگری کردید اگر گنسرت از نظر اسلام حرام است برای کل کشور حرام است یا فقط برای برازجان حرام است ؟ آیا فقط شهر برازجان امام جمعه دارد یا کل کشوردارد چرا در شهرهای دیگر اجراشد ولی دربرازجان افرادی با فرهنگ شما این همه سر وصدا راه اخداختند ومانع شدند شما باعث منزوی شدن قشر جوان این شهر شدید ودر آینده دودش به چشم شما خواهد رفت/ب
1393/03/24 - 17:44
0
0
راستی شما چقدر با سبک موسیقی این اقا اشنایی دارید که اهنگاشونو شاد به حساب میارید؟؟؟
1393/03/24 - 17:32
0
0
حالا که دیگه لغو شد رفت اینقدر دیگه پشتش رو نیارید حاج آقا فقط اینو بگم با این کار خوب معنی حلال و حرام رو فهمیدیم و اصلا چشم گوشم باز شد. به راه راست هم هدایت شدیم رفت. دیگه چی می خوایم./ب
1393/03/24 - 17:22
0
0
من جای حاج آقا مصلح بودم خودم بدون گفتن ، عین رییس راه آن دامغان ،استعفا می دام . اخه این خبر اتحادجنوب حدود 50 تا کامنت خورده که احتمالا محمدرضا صابری هم 70 تا تاش رو فیلتر کرده .
محمد رضا ،جون خوت ای کامنت مونم بیل زیر او 50 تا.
1393/03/24 - 15:38
0
0
جناب مصلح یکبار دیگر استفتا مقام معظم رهبری را مطالعه فرمایید
1393/03/24 - 14:14
0
0
چه کارهایی و چه مسائلی برای چه افراد ظاهرا بزرگ و کوچکی که در محله گاراژ پهلوان اتفاق می افتد و افتاده . قابل توجه کسانی که دلواپس یک کنسرت ساده هستند.
1393/03/24 - 14:05
0
0
بخدا قسم همه ما اشتباه داریم و امام جمعه ما هم مانند همه افراد غیر معصوم دارای اشتباه بزرگ و کوچک هستند . وهمه ما احتیاج به دعای خیر برای همدیگر هستیم تا خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند مخصوصا کسانی که باید مردم را به راه راست هدایت کنند./ج
1393/03/24 - 13:41
0
0
جناب آقایان در اتحاد جنوب چه توهینی و چه خلافی در کامنت بنده مشاهده کردید که قسمتهای مهم آن را سانسور کردید. جز حق چیزی گفته نشده و ما نباید از حق بگذریم و هیچ کس معصوم نیست و هیچ کسی مبرا از انتقاد سازنده نیست . چه بسا با انتقاد سازنده اشخاصی ، شخصی دیگر به راه راست هدایت شود و شما ها مانع این امر مهم می شوید ./ج
1393/03/24 - 13:21
0
0
می میدونم که این کامنت ها همش هدایت شده هستش و لی هر کاری هم بکنید باز نمیتونید حرام خدا را حلال کنید ... امام جمعه محترم تشکر تشکر /ج
دوستان برید بپرسید حاج آقا اصلا دشتستونی نیست...... از اتحاد جنوب میخوایم از این کامنت ها یه کپی به دفتر حاج اقا بده. وقتی که بزرگان شهر وعالمانی مثل آقایان رزمجو و... در دولت قبل کنار زده شدند و مردم از خطبه های عالمانه آنها محروم شدند،باید این شهر بزرگ بازیچه بشه.....البته . این هم درست میشه.....ان شا الله
1393/03/24 - 13:11
0
0
آقای قاسم در یک کشور در یک مورد چند قانون وجود دارد ؟ چرا در اکثر شهرهای ایران همین کنسرت بر گزار شده است هم از نظر قانونی و هم از نظر شرعی اشکال نداشته است ولی درشهرما مورد اشکال است چرا اصل مطلب را نمی گویید دراین شهر هنوز از باقی مانده دولت دهم او ضاع شهر را در دست دارند وآقای فرماندار هم چون شخص با فرهنگی است نخواست از طریق قانون اقدام نماید وبه بهانه کسالت پاشائی کنسرت لغو شد تاکی مردم را بازی سیاسی می دهید ؟ مردم همه چیز را می دانند شما براستی برازجان را یک روستا می دانید اما حساب شما اشتباه است افراد با فرهنگ دشتستان برهمه مسائل آگاهی دارند ./ج
1393/03/24 - 13:04
0
0
اقای ............حمایت شما از اقای ......... غیر شرعی است درست اقای ........... نفعهای زیادی به شما رسانیده و پستش مدیون حمایتهای غیر خدایی شماست اقای ..........شما داریید از لباس ..........استفاده می کنیید و کار شما خلاف شرع و اسلام و قران هست توبه کنیید افای مصلح ../ج
1393/03/24 - 12:39
0
0
هزینه هر بلیط کنسرت رقمی بین 30 تا 70هزار تومان است که ما این پول رو یک شبه به جیب یه عده محدود می ریزیم . در اینکه موسیقی با روح و روان انسانها در تماس است حرفی نیست با توجه به اینکه هنرمند رو باید پشتیبانی نمود حرفی نیست ولی این مطلب رو بدونیم که با برگزاری یک کنسرت هیچ گرهی از مشکلات جوانان و خانواده ها حل نمیشه ما در شهر برازجان هیچگونه تفریحگاهی نداریم تمام تفریحگاه ما فلکه گنجی می باشه و یک امام زاده ابراهیم که وقتی از اونجا برمیگردی انگار رفتی خاک بازی کلا غبار آلود و کثیف میشی .
قابل توجه امام جمعه محترم و کسایی که کلی انرژی مصرف کردن تا این کنسرت برگزار بشه یا نشه
به جایی که این همه انرژی صرف کردیم ایکاش بفکر آسفالت امامزاده ابراهیم تا گردنه بهمرد و گسترش فضای فرهنگی و رفاهی اطراف امام زاده و حتی ایجاد پارک در اطراف آن امام زاده بودیم .آخه تا کی باید توفکر اختلاف افکنی و از کاه کوه بسازیم .
چرا ما برازجانیها اینجوری هستیم
1393/03/24 - 12:35
0
0
بيشتردعواي سياسي است تا دغدغه دين داشتن.اين رو ميشه از مسايل حاشيه اي كنسرت بوشهر يا همين مورد در برازجان تشخيص داد.اين كه اينقدر به اين مسله پرداخته ميشه براي به حاشيه بردن مسولينه نه از درد دينه.فعلا مخالفين دولت تنها سوراخي كه دارند همين مسايل فرهنگي است كه البته متر و معيار اون هم خود اون هاهستند نه ديگران.اين نيزبگذرد. /ج
1393/03/24 - 12:35
0
0
سلام اگه جنگ بشه حاضرم قسم بخورم همین بچهایی میرن شرکت میکنن که موافق کنسرت هستن نه اونایی که دم از اسلام میزنن با کنسرت مخالفت کردن /ج
1393/03/24 - 12:21
0
0
خب خدا را شکر از بس شما دلواپس بیکاری جوون های ده شصتی هستید و معضل گرانی و مسکن و ازدواج و بیکاری و هزار و یک بدبختی دیگخه ما جوونا بودید دیگه خدا رو شکر ما دلواپس این چیزا نیستیم چون که با لغو شدن این کنسرت مشکل بیکاری من هم با مدرک ارشد مهندسی رفع شد ممنون که دلواپسسسسسسسسسسس ما هستید /ج
1393/03/24 - 12:03
0
0
درد شما ایه و حدیث نیست چیز دیگریست /ج
1393/03/24 - 12:02
0
0
اگر همه اتفاقات كنسرت بوشهر و فيلمش و حاشيه هاي ايجاد شده در بوشهر و بعد حاشيه اين كنسرت از جمله پرداختن زياد عده اي به اين مطلب و اصرار بر عدم برگزاري بدليل مسايل شرعي و دوآتشه بودن بعضي هاو دوره گرفتن و سخنراني به هر مناسبت و صدور فتوا و.... را كنارهم بگذاريم متوجه چيزهاي ديگري ميشويم كه خيلي هم بوي دغدغه دين نمي دهد هرچند بزرگاني مثل آقاي ...........خارج اين نتيجه گيري هستند اما برخي تلاش كردند اين بزرگواران را هم درموضع قرار دهند.ضمنا شب جمعه آقاي ...........در مصلاي نمازجمعه برازجان علاوه بر بيان همه مطالب قبلي حكم به اخراج مسولي داد كه از تذكرات آنها تمكين نكرده و ايشان اين موضوع را مانند بيرون كردن رضاشاه اعلام كرد. بهرحال عاقلان دانند./ج
1393/03/24 - 11:46
0
0
چرا بابت یک لغو کنسرت هوچی گری میکنید؟شما اول ثابت کنید موسیقی از نظر اسلام مجازاست.یک آیه حدیث روایت یا قول علما و مراجع را بیاورید که موسیقی را قطعا حلال اعلام و مجاز شمرده باشند.
1393/03/24 - 11:38
0
0
جوانان باید مطیع ما باشند و غیر مطیعها بهتر است نباشند معتاد باشند معتاد هم که توانایی رقابت ندارد اصلا مواد مخدر خیلی خوب است
1393/03/24 - 11:19
0
0
جالبه!! حالا که کنسرت لغو شدهرف از نیکجو که طومار امضا کرده همه میگن ما مخالف برگزاری نبودیم!!!
آقای مصلح که میگی ایشون به علت کسالت کنسرتش و لغو کرده، چه کسالتی که دیروز کنسرت لغو میکنه و فردا (یعنی یکشنبه) تو برج میلاد کنسرت داره.
متاسفم واقعا. ما تو هیچی از خودمون استقلال نداریم، برای همه چیمون یا بوشهر تصمیم میگیره با تهران. اون وقت فقط واسه این کارا بلدیم کاسه داغتر از آش بشیم.
1393/03/24 - 10:50
0
0
با بیداری مخالفند چون معادلات به هم میخورد ولی جامعه ما در حال گذار است
1393/03/24 - 10:21
0
0
ای با با؛ اگر غیر شرعی باشه وتو کل منطقه ایران اجرا میشه پس ایران یک منطقه غیر شرعی است و دشتستان............ شرعیه . ما مردم ساده هستیم چون..............
1393/03/24 - 09:55
0
0
فرماندار گرامی از شما توقع نمی رفت که به این راحتی پا پس بکشید . با این شرایط شما دیگه هیچ قدرتی برای انجام امور در سطح شهر نخواهید داشت چرا که این گروه چماق به دوش مطمئن شدند که با زور و ارعاب و تهدید می توانند به هر خواسته ای برسند . به این دوستان لطیف الطبع تمامیت خواه تبریک می گویم. به امید فردایی بهتر
1393/03/24 - 09:50
0
0
/غیر شرعی بودن یه قضیه ای را کجا وچه کسی مشخص می کنه/
1393/03/24 - 09:49
0
0
من میخوام بدونم این آقا حسین کی و کجا پیش آقا امام زمان(عج) بوده که شادیش و دیده!؟پیشش بودی آقا حسین!؟یا اینکه امام زمان فقط برای شماهاست!؟چرا از دین برای مقاصد دنیایی تون هزینه میکنید!؟از روز جزا نمیترسی!؟ ریاکار بی دین، شماهها(دلواپسان)از صدهزار صهیونیست برای دین اسلام و ایران و مردم خطرناکترید. اسرائیل همین و میخواد،افراط در دین،که شماها به خوبی از عهدش برمیاید.
1393/03/24 - 09:36
0
0
به این میگن قصاص قبل از جنایت /غیر شرعی بودن کنسرت را قبل از اجرا از کجا اوردید/مردم ما فهیم وبا شعورندوشعور بالای خودشون رادر24 خرداد سال گذشته نشون دادند/به فهم وشعور مردم توهین نکنید.
1393/03/24 - 09:28
0
0
...................................................................
البته پاشایی که می خواست درآمد حاصل از این کنسرت را صرف بیماران سرطانی کنه ، یهو افتاد مریض شد و از هوش رفت و کنسرتش هم به حول قوه الهی کنسل و ما مومنان هم از آتش جهنم نجات پیدا کردیم ولی برای کنسرت روز بعدش و روز 25 خرداد در برج میلاد به هوش می یاد.
1393/03/24 - 09:03
0
0
تاسف تاسف و هزاربار تاسف .کاش اینقدر که برای لغو این کنسرت تلاش کردید ، شما و سایر دلواپسان کمی هم از این انرژی را صرف محرومیت زدایی از شهر و شهرستان می کردید. شهری که گوشه گوشه آن بوی محرومیت می دهد و جوانان آن تفریحی ندارند جز حسرت آنچه دیگران دارند و خود به لطف مسئولین از داشتن آن محرومند./ب
1393/03/24 - 08:43
0
0
با تشکر از شما که در روز ولادت امام عصر(عج) جلوی حرام را گرفتید و دل حضرت مهدی را شاد کردید./ب
1393/03/24 - 08:04
0
0
کی گفته هرکی موسیقی حرام گوش نده معتاد میشه! دبرس میشه! افسرده می شه!
بابا جون خودتون 25سالمه! بقول شما بچه مذهبیم! گوش به این ارجیف که شما بهش میگید هنر، ندادم. آخه هنر ارزش نیست، هنری ارزش داره که تو مسیر خدا باشه! تاحالا نه معتاد شدم نه سیگاری نه دبرس! جون مادرتون از همتون شادترم و سرحالتر! از همه کسایی که ادعای شادی و رقاصی free دارند شادم و سرحال.................

فاش می‌گویم و از گفته خود دلشادم بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم
طایر گلشن قدسم چه دهم شرح فراق که در این دامگه حادثه چون افتادم/ب
1393/03/24 - 07:50
0
0
اینهمه که روی کنسرت تاکید دارید و از عدم اجرای آن ناراحتید اگر روی مسائل اساسی حساسیت داشتید تا بحال شهرستان ما پیشرفته ترین شهرستان کشور میشد.سالهاست که ائمه جمعه سراسر کشور و بخصوص حاج آقا مصلح در خصوص وضعیت بد پوشش در جامعه هشدار میدهند.ولی همین امثال شما به بهانه محدود شدن آزادی گوشتان بدهکار این هشدارها نیست.سالهاست نسبت به بیکاری اعتیاد نبود تفریح سالم موانع ازدواج جوانان مشکلات فرهنگی و هزاران مشکل دیگر جامعه وجوانان هشدار داده اند.اما نه مسئولین اجرائی و نه شما سینه چاکان کنسرت هیچ کدام حرکتی نکردید.حالا چه شده که همه شما نگران فرهنگ و جوانان و جرائم جامعه شده اید؟شما چطور مسلمانی هستید که برگزاری یک کنسرت مسلمانی شما را تقویت و عدم اجرای آن اسلام شما را نابود میکند؟مگر در شهرهای دیگر که کنسرت اجرا میشود تاثیری در کاهش جرائم داشته؟کدام آمار رسمی این را میگوید؟ولی آمارهای رسمی میگویند ماه رمضان و ماه محرم آمار جرائم کاهش می یابد.ما امل هستیم!و دلیل این را نمیدانیم شما متمدنین!!!اگر میدانید دلیلش را به ما هم بگویید.آنهاییکه میگویند جامعه ما فقط اهل گریه است و به همین دلیل افسرده شده اند خداوکیلی اکثرا اهل مجالس دعا و روضه نیستند و این را بهانه کرده اند.بر عکس افرادی که در این مجالس شرکت می کنند معتقد به این نیستند. مسئولین محترم بدانند جامعه زمانی شاد است که مشکلات اقتصادی فرهنگی امنیتی نداشته باشد.جامعه ای که غرق در این مشکلات است با کنسرت شاد نمی شود./ب
1393/03/24 - 07:40
0
0
حاج آقا شما حرف اول وآخر شهرستان.شما امر به معروف و نهی از منکر.شما تو بهشت ما جهنمی...تو را به خدا دست از این خرافه ها بردارید که جز برگرداندن مردم از دین هیچ چیز دیگری عاید شما نمیشود و مردم را از انقلاب دور میکنید.یک بام و دو هوا که نمیشود.تکلیف مردم را مشخص کنید.اگر خواننده مشکل دارد پس صدا و سیمای جمهوری اسلامی هر روز مرتکب فعل حرام میشود و همه ائمه جماعات سایر شهرهای کشور هم نهی از منکر نمیکنند. /ب
1393/03/24 - 07:36
0
0
1-بنظر شما گروه تند رو داعش حرفی بغیر از این حرفا میزنه . فقط یکم فکر کنید ؟ 2- شما که حرف از رهبری و قانون و نظام میزنید پس چرا بهش احترام نمیزارید و دوباره حرف خودتون رو میزنید . مگه رهبری بغییر از تبعیت از قانون چیز دیگری از ما هم میخاد .
1393/03/24 - 07:30
0
0
دلواپسان=اسلام طالبانی
1393/03/24 - 07:09
0
0
من دیگه نماز جمعه شرکت نمی کنم وبه هیچ کدام ازسخنرانی های امام جمعه ی شهرم (برازجان ) هم گوش نمی دم چون اعصابم خورد میشه وکنترلم رو از دست می دم مرتکب خلاف می شم، اونوقت کی می خواد بیاد درستش کنه؟/ب
1393/03/24 - 07:06
0
0
یاد حاج آقا احیا بخیر ،امام جمعه باید غیربومی باشه بلکه درد مردم رو بفهمه ودرک کنه ،گویا امام جمعه ی بومی استان بوشهر ، فقط به حاد کردن ووخامت اوضاع دامن می زنه./ب
1393/03/24 - 06:48
0
0
شايد اي بنده خداي دلواپس كه ميگه شادي سالم را دوست دارد منظورش همان نوحه هفت تير كش ها با ريتم و موزيك هاي غربي و اداي سينه زني و دست بلند كردن مثل بعضي از ترانه هاي غربي است اگه اينه كه ضربه به اسلامه نه دفاع از اسلام و چرا ما بايستي همه اش عزاداري كنيم و در مجالس شادي همان نوحه ها را با اهنگي تند تر تبديل به دست زدن كنيم مثلا ريتم زنجير زني در شهادت امام نوحه با گفتن كشيده امام رضا و با سرعت گفتن امام رضا براي دست زدن خوب اين چه شادي است همه مردم را افسرده كرده ايد با اين روش /ب
1393/03/24 - 06:47
0
0
درود بر مخالفان شادی ، ویدیو ، ماهواره ، اینترنت ، آسایش ، تکنولوژی و درود بر همفکران ...که همیشه پیروز میدان هستند
1393/03/24 - 06:10
0
0
جناب آقای مصلح یه چیزی بگو که مردم نخندند
آقای مصلح این نوارهای شادوحتی بندر در جایگاههای به اسم جشن برگزارمی حلال یا حرام که مردم هم از این جور کار راضی نیستند بعد شما آمدید از چیزی ایراد گرفتید که تایید شده وزارت ارشاد
شما و امثال شما هدفتان ... غیر برگزاری کنسرت در برازجان چه ایرادی داشت تو ایران فقط برازجان مذهبی ؟
1393/03/24 - 05:54
0
0
برادرا ماهم دین داریم جبهه هم جند سالی بیشتر نرفته ایم. شهری که مواد و فحشا و هتک حرمت نوامیس مردم آزاده امام جمعه خودش هم میداند و گفتنش مسءولیت داره ولی کنسرت حلالش حرامه بخدا همان جوانهای که شما تحریکشان کردید تو خونه شون از این حرامها زیاد دارن من خطبه ها را بودم. فرمودید خودتان مسءولیت اجرایی داشته اید کلاس و اردو و. .. چه ربطی به موسیقی حلال داره. اگه این شهر به موسیقی مدرن باب تبع جوان لازم داشته باشه بره کجا آیا.......ا .... و امثالهم باید به فرماندهی شما بیارند اشتباه است این برخورد آیا جوانی که دنبال لهو و لعب میره حلاال از کجا بیاره همچی را که ما بستیم اصلاا فلسفه آوردن موسیقی پاپ جایگزین درستی برای موسیقیهای حرام بوده بزارید انجام شود بدرستی با حفظ حلاال خدا و جلوگیری از حرام البته اگه چنین ظابطین در شهر نداری بهتر که نباشه میگن آخرزمان حلاال خدا حرام میشود گناه علنی است و کسی برخورد نمی کند ولی شهرمان چه زیباست. من از جوانان که یک روز همینها جلوی دشمن غیرتمندانه ایستادند و خواهند ایستاد عذر خواهی میکنم عده ای درد دین دارند سوراخ دعا پیششان گم شده پیدا میشود گذشت از شما اصلااح از ما انشالله
1393/03/24 - 00:59
0
0
منطقی برخورد نشد با مسئله، در گناوه هم برگزار شد و یا هزاران هزار کنسرتی که در همین کشور برگزار شد، دلواپس زیادی هم منجر به بی توجهی به مسائل مورد نیاز جامعه میشه...
نه به آن شوری شور نه به این بی نمکی/ب
1393/03/24 - 00:32
0
0
اگر صادقید اول حق الناس بعد حق الله این حرام که گفتید در کتاب خدا و سنت رسول که نیست پس ....
1393/03/24 - 00:02
0
0
برویم معتاد شویم
1393/03/23 - 23:15
0
0
بهت تبریک می گم که ثابت کردید حرف اول و آخر را در شهرستان و یا شاید استان می زنید.الحق که فصل الخطابید. اما در مقابل خیل گسترده ای از جوانان سرخورده شدند.خداوند همه را عاقبت به خیر کناد.
1393/03/23 - 23:14
0
0
تریبونی در اختیار، بلندگویی رسا کلی هم جوانان غیرتی پشت سر ، طرف مقابل غایب ، نه قدرت دفاع دارد نه صدای او بجایی می رسد ، آری برادر تا می توانی با صدای بلند به طرف بگو می خواستی برهنگی را رواج بدی ، می خواستین اختلاط کنین ، می خواستند رواج بی بندوباری بدند ، آره میشود همه اینهارا گفت و البته کسی هم که جرات نداره بگه نه بابا این جوری نبوده اشتباه می کنی حاج آقا!! ما که میدونیم مفهوم عدالت چیه !!! یاد حاج آقا رحیمی به خیر
1393/03/23 - 22:54
0
0
انگار عده اي کمر به پسرفت فرهنگي دشتستان بسته اند................ در جريان نصب تنديس هم دقيقا همين عده دخالت داشتند و فکر کنم تا چند سال اينده کلا فرهنگ و تاريخ دشتستان راه به ته دره پرت کنند و از شهر ما چهره اي بي فرهنگ بسازند . نميدانم بر اساس کدام منطق و دليل کنسرت مجاز را که هر کس بليط خود را ميخرد و بر روي صندلي خود مينشيند و تا اخر کنسرت از جاي خود بلند نميشود را به رقاصي و مجالس مختلط تشبيه کردند و خود برخاستند تا جلوي بي بند و باري ساخته تفکرات و باور هاي خويش را بگيرند . بنده عکس هاي کنسرت گناوه را ديدم خداييش هر خانمي با همان پوشش بيروني روي صندلي خود پيش همسر يا برادر خود نشسته بود . بعضي ها گفتند بي حجابي بزرگترين عامل بي بند و باريست که در پاسخ ايشان بايد بگويم. ميزان تقوا و پاکي يک مرد نبايد با طرز پوشش يک زن تغيير کند .و در پايان انتقادم خدمت مخالفان برگزاري کنسرت مجاز بايد بگويم اين يک حساب. ساده است که وقتي به زور حلال و مجاز در عرف جامعه را حرام اعلام ميکنيد خواسته يا ناخواسته حرام هايي در عرف جامعه حلال خواهند شد .
1393/03/23 - 22:41
0
0
ممنونم آقایان مسئول که بهمون ثابت کردید که ما کجا و مردم گناوه کجا؟اون موقع فکر میکردم به عنوان یک برازجانی که شهرم دومین شهر استانه باید با بوشهر قیاس بشم ولی شما ثابت کردید که خیلی سال دیگه باید بگذره تا تازه به گناوه برسیم.
1393/03/23 - 22:32
0
0
سلام بر جناب آقای مصلح!هم شهری و هم ولاتیهای محترم،جناب آقای مصلح همونطور که متذکر هستند با مراسم شادی و خوشی جوانان مخالف نیستند ولی با گمراه شدن جوانان مخالفند،با تباهی جوانان ارزشمند دشتستان مخالفند،با این مخالفند که شرع و عرف و اسلام برای جوانان نادیده گرفته بشه،با این مخالفند که فساد اخلاقی در جامعه ما بخصوص برای جوانان غیرتمند دشتستانی بیشتر بشه!!!فرد متدین و بزرگی چون جناب مصلح هیچوقت بد برای افراد بزرگ منش دشتستانی نمیخواستند و نمی خواهند.....مطمئن باشید هیچ اتفاقی نمی افته که کنسرت برگزار نشه ولی خودتون فکر کنید اگر برگزار می شد چه اتفاقاتی می افتاد؟!؟!؟!باید به این فکر کنید که خواست خدا بود که برگزار نشد،،،،اگر مسلمان و خداپرست واقعی هستید به این فکر کنید که حضرت مهدی (عج) هم نمیخواست جوانان دشتستان به گمراهی بروند چون لغو کنسرت برابر با تولد این ستاره آسمانی بود....واقعا جا دارهکه از بزرگان شهرمون تشکر کنیم که نذاشتن امید هیچ پدر و مادری نا امید بشه...نذاشتن جوون کسی تباه بشه....من از همه بزرگان تقدیر و تشکر میکنم که هوای جوون های مارو دارن..
1393/03/23 - 21:44
0
0
باسلام
از حاج اقا مصلح تشکر می کنم که به قران عمل کرد و جلوی فساد را گرفت.شاید در وهله ی اول به چش نیاد ولی برید تحقیق کنید ببینید جاهای دیگه که این مراسمات باب شده چه مسایل دیگه ای را به دنبال داشته.بعد شاید شهرهای دیگه کارهای دیگه ای هم بکنند دلیل نمیشه که ماهم انجام بدیم.تکلیف ما را قران مشخص میکنه و سنت ما و احادیث ما و غیرت ما نه چیز ذیگه. باتشکر
1393/03/23 - 21:23
0
0
آقا جواد عزیز یه نگاه به رساله بینداز متوجه میشی ما جلوی حرام خدا را گرفته ایم
خدایاشکرت
1393/03/23 - 21:22
0
0
آقای ریز بین حاج آقا چند بار درمورد مجالس عروسی تذکراتی داده است شما اطلاع ندارین ایشان که دفتر ازدواج دارن نه اینطور هست که برای مراسم عقد ارگ میارن و بزن بکوب راه می اندازند بعدشم ما چکار داریم مردم شیراز و گناوه داریم چه کردن ما فکر شهر خودمان بودیم که به فساد و گناه کشیده نشه.ان شاالله این کار بزرگ مردم برازجان الگویی برای دیگر شهرها شود
1393/03/23 - 21:22
0
0
همبن خواننده در تهران و در كنار گوش نظام داره برنامه اجرا ميكنه . لطفا كاتوليك تر از پاپ نشو .
1393/03/23 - 21:18
0
0
شماها طوری حرف میزنید انگار که آقای مصلح همه گناهان رو قبول داره فقط اینو قبول نداره.
اون وضع اسفناک حجاب تو شهرمون رو میدونه چندین بار نسبت به این قضیه موضع گرفته و نگرانی خودشو اعلام کرده
بعدشم اون همون اول اعلام کرد که با شادی مخالف نیست ولی با شادی غیر شرعی مخالف هست.
1393/03/23 - 21:16
0
0
با سلام
جناب حجة الاسلام حاج آقا مصلح -
محبت نماييد در مراسم نماز جمعه هفته آينده اين سخن خود را - غير شرعي بودن اجراي كنسرت برگزار نشده - براي ما مومنان از همه جا بي خبر روشن نماييد .
بنا به نقل قولي كه از جناب عالي در مراسم نماز جمعه اين هفته شده ( غير شرعي بودن اجراي كنسرت) پس امامان جمعه شهرهاي شيراز و گناوه و شمال و همه ي شهرهايي كه اين جوان خواننده( پاشايي) در آنجا برنامه اجرا كرده است از اين به بعد صلاحيت و شاسيتگي اقامه نماز را ندارند چون نه تنها از انجام يك منكر شرعي جلوگيري نكرده اند بلكه پس از اجرا هم حكم غير شرعي بودن آن را صادر نكرده اند . اگر پاسخ دهيد ممنونم .
1393/03/23 - 20:20
0
0
جالبه حاج آقا ؛همه جای کشور ایران داره کنسرت ( کار غیر شرعی )اجرا میش !!!
همه جای کشور اسلامی ایران داره کار غیر شرعی انجام میشه ودولت جلویش را نمی گیره !!!
پناه بر خدا !!!
1393/03/23 - 19:47
0
0
سلوم آقا،خوت بگو بخدا مرتضی پاشایی کجاش غیر شرعیه؟می مردم شیراز خون قرمزتری دارن؟مردم گناوه عند شرع و عرف هسن که تونسن برن کنسرت؟؟؟ هاسی پرست میکنم کجی پاشایی غیر شرعیه که ننادین بیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عنداله پاشایی ای غیر شرعی بی نباید سازمان اصلا مجوز خوانندگی وش بدا!!!!!!!!!!شما میگن خوش به دلیل کسالت کنسل کرده کنسرته، ای درست اما ای کسالت داره چتو دو روز دیه تو تهران کنسرت داره؟؟؟توجه کن که هیچ مشکلی نداره جون چن روز پیش شیراز بیده چن روز دیه هم تهران کنسرت داره!!!!!پس چتو چن سال پیش جلو مجید خراطها رو نگرفتن...حتما او خود شرعی بیده!!!بقران،جون خدا خوت ور خوت فکر کو،چطری دلت اومه ای جون رو نذاری بیا!!!!!؟؟؟؟؟!!!!!!؟؟؟؟
1393/03/23 - 19:24
0
0
سلام خدمت امام جمعه محترم شهر شما داخل خیابان بیمارستان چند قدم پیاده روی کنید وضح حجاب و غیره را میبینی چرا دنبال هستیم اصل مسائل پاک کنیم شما و ما چه کار کردیم برای فرهنگ ............................. مردم همان مردم هستند باید اشتغال و اقتصاد درست شود مردم نیاز به ارامش دارند
آقای مصلح شما از اول به مسئو لین شهر برازجان اعلام کردید که مخالف بر گزاری کنسرت هستید واکنون که به بهانه کسالت برگزار کننده کنسل شده است میگویید من مخالف شادی جوانان نیستم ! اگر منظور شما امر به معروف ونهی از منکر می باشد چرا به اجرا کنندگان مجوز داده اند ودرشهرهای کشور ازجمله شیراز و گناوه بر گزار شده است مگر قانون کشوری باهم فرق دارد بعد از نظر شرعی چرا امام جمعه شیراز و گناوه آنرا منع نکردند و کنسرت بر گزار شد شما بااین اقدام باعث سر خوردگی جوانان دشتستان شدید ونظر خودرا بر مردم مظلوم دشتستان تحمیل نمودید
1393/03/23 - 17:13
0
0
جوانان معتاد بهتر از جوانان شادند چون توقعی هم ندارند
1393/03/23 - 17:00
0
0
فقط دعا کنیم امام زمان بیاد هیچ راه دیگه ای نیست.......................
1393/03/23 - 16:49
0
0
کنسرت را تو ذهن خود تبدیل به پارتی مختلط کردید و بعد مقابلش جبهه گرفتید و بعد با تهدید به ضرب و شتم و مرگ طرف را مجبور به لغو کنسرتش کردید ! مشکلات امنیتی شهر رو حل کردید آفرین ! از فساد ( نشستن آروم روی صندلی جداگانه ) جلوگیری کردید ! پس تا میتوانید از این امر به معروف و نهی از منکر ها بکنید و شاهد آرامش و شادی و نشاط جامعه باشید .

خدایا این جفایی که در حقمان کردند را تو شاهدی و میدانم تنها تو از دل بندگانت آگاهی و تنها به تو پناه میبرم .
1393/03/23 - 16:39
0
0
من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم...زیرا درگیر دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند..
1393/03/23 - 16:36
0
0
حالم بهم میخوره .........
1393/03/23 - 16:31
0
0
ای کسانی که حلال خدا حرام می کنید
بدانید و آگاه باشید که باید پاسخگو باشید و نتیجه کار خود را خواهید دید
1393/03/23 - 16:00
0
0
کجای مسأله غیری شرعی بود، چیزی برگذار نشده بود! قانون کشور همجای کشور یکسان است. مگر مردم گناوه ، شیراز و... دغدغه دین ندارند، شما دفتر ازدواج دارید برای اجرای عقد سالها یش از امام جمعه بودن شاهد بسیاری از مسائل هستید چرا راجع به کارهای خلاف شرع مجالس عروسی موضع سرسختانه ندارید! وبسیاری از ناهنجاری‍های دیگر.... کاملا تقابل سیاسی بود!
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...