امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 22 خرداد 1393 - 11:46
در پی انتشار مطلب ادبیات و برخورد نامناسب مأمور محیط زیست با شهروند برازجانی:

 طی انتشار مطلبی تحت عنوان « ادبیات و برخورد نامناسب مأمور محیط زیست با شهروند برازجانی » در سایت اتحادجنوب، اداره محیط زیست دشتستان جوابیه ای به سایت داده اند که در زیر آن را می خوانید: مدیریت محترم سایت اتحادجنوب / باسلام / احتراماٌدرخصوص درج خبری باعنوان  " ادبیات وبرخورد نامناسب مامورین محیط زیست با شهروندبرازجانی"درمورخ 21 خرداد..

 طی انتشار مطلبی تحت عنوان « ادبیات و برخورد نامناسب مأمور محیط زیست با شهروند برازجانی » در سایت اتحادجنوب، اداره محیط زیست دشتستان جوابیه ای به سایت داده اند که در زیر آن را می خوانید:

 

مدیریت محترم سایت اتحادجنوب

 باسلام

احتراماٌدرخصوص درج خبری باعنوان  " ادبیات وبرخورد نامناسب مامورین محیط زیست با شهروندبرازجانی"درمورخ 21 خرداد1393 بدینوسیله خواهشمند است طبق قانون مطبوعات نسبت به درج جوابیه این اداره در همان محل اقدام نمایید.

درخصوص مطلب فوق باید به استحضار عموم برساند با توجه به وظایف سازمانی سازمان حفاظت محیط زیست و قوانین موجود شکار وصید وحمل وخرید ،فروش ، نگهداری پرندگان وحشی  بدون کسب مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست جرم محسوب گردیده وافرادمتخلف تحت پیگرد قضایی قرار می گیرند.موردی که در آن سایت محترم  انعکاس یافته  به نوعی انعکاس غیر واقعی موضوع  ومتاسفانه صرفاَدرراستای  اهداف شخصی آقای  " امضا محفوظ  " بوده است وبه هیچ  عنوان سندیت ندارد ولذا مراتب زیر جهت اطلاع ورد نامه وی به استحضار عموم می رسد.لازم  به ذکرانعکاس اینگونه اخبارغیر واقع بدون تحقیق درخصوص صحت وسقم آن از سایت معتبر وبا قدمتی همچون اتحاد جنوب بعید به نظر می رسید.

1-  بازرسی از منزل  " امضامحفوظ " پس از گزارشات متعدد در خصوص  اعمال خلاف قانون نامبرده در خصوص جرایم شکار وصید وپس از کسب دستور قضایی وباحضور مامورین زخمتکش پلیس اطلاعات شهرستان با رعایت موازین شرعی وقانونی انجام پذیرفته وهیچگونه بی حرمتی  ، نسبت به نامبرده واعضا خانواده وی صورت نپذیرفته است.

2-  به گواه حکم ماموریت موجود وصورتجلسات مربوط دراین اداره در روز بازرسی از منزل مذکور تنها دونفراز مامورین اجرایی این اداره ملبس به لباس یگان حفاظت محیط زیست و5 نفرازعوامل پلیس اطلاعات شهرستان در محل حضورداشته اند.

3-  در بازرسی از منزل نامبرده تعداد سه رشته تورپرنده گیری  که الات وادوات زنده گیری پرندگان می باشد کشف وضبط گردیدکه مطمئنا توسط وی جهت زنده گیری پرندگان مورداستفاده  قرار می گرفته است.

4-  در بازرسی از منزل وی تعداد دوقطعه کوکر شکم سفیدکه گونه ای کم یاب است وتعدادقابل توجهی از پرندگان دیگرکشف وظبط گردید است که موردخریدوفروش قرارمی گرفته است ولازم به ذکر است درهیچ جای ایران پرنده تیهو پرورشی وجودندارد.

5-  چرانامبرده خودازالفاظ رکیک وبدورازشان  مامورین دولت درحین انجام وظیفه  ومایه گذاشتن از مسئولین دلسوزنظام مقدس جمهوری اسلامی برای  پوشش دادن به اعمال خلاف قانون خود صحبتی به میان نیاورده ؟ چرابه رفتارزشت وزننده خوددرمحل اداره حفاظت محیط زیست که به حتک حرمت مامورین زحمتکش  این اداره انجامیده اشاره ای ننموده؟

6-  لازم بذکر  است قبل ازحضور  " آقای امضاء محفوظ "  خانواده نامبرده  نهایت همکاری را با مامورین اجراکننده حکم قضایی داشتند وباحضوروی ایجاد اختلال در روند اجرای حکم واستفاده از الفاظ رکیک خبری نبود، مامورین حاضربنابرصلاحدیدوجهت جلوگیری ازاتفاقات پیش بینی نشده توسط وی، بازرسی را نیمه کاره رهاوصورتجلسه  نموده اند.

7-  کسی منکر تخلفات زیست محیطی درمحدوده شهرستان دشتستان نیست ،ولی این اداره با توجه به بضاعتی که دارد تلاش خود رادربرقراری زیستگاهی امن برای گونه های حیات وحش می نماید و خواهد نمود وحتی در این راه در سنوات پیش یک نفراز محیط بانان این اداره جان خود رافدا نموده ومحیط بانی دیگر نیز زخمی شده است.

 

صادق پورسالم

ریس اداره حفاظت محیط زیست دشتستان

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/04/03 - 16:23
0
0
سلام آقای رئیس: اگه من مجوز داشته باشم می تونم هرنوع پرنده وحشی رو نگه داری کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای رئیس پس بفرمائید شما دلتون برا پول سوخته نه برا پرنده های بیچاره.
مملکت ما بخاطراین جور کارا خراب شده.
پرنده بیچاره دلش خوش بود که محیط زیست داره براشون دلسوزی می کنه.

خواهش می کنم با احساسات پرندها اینجوری بازی نکنید.......................
1393/03/26 - 20:40
0
0
جناب فرماندار کامنت ها را بخوان و با محیط زیست برخوردی منطقی بکن تا روندهای خود را بیشتر در فرهنگ سازی معطوف کنند
1393/03/26 - 14:13
0
0
درود بر پرسنل زحمتکش و سراافراز محیط زیست که همیشه از کمترین امکانات بیشترین استفاده را برای خدمت به محیط زیست کشور و شهرستان انجام داده اند
1393/03/25 - 18:50
0
0
واقعا من برای محیط زیست پرحاشیه دشتستان متاسفم،امید وارم دولت تدبیر و امید فکری کند که بیشتر از زیست گاه ها مراقبت کنیم با فرایندی درست و صحیح،خودم به چشم تیر انداختن این ماموران را در جایی که اصلا بوی از شکار نیست دیده ام،یه کم نا پخته است که امیدوارم با انها برخورد شود./ج
1393/03/24 - 15:53
0
0
طبیعت تنها کتابی است که تمام صفحاتش پُر معنی است. "گوته فیلسوف بزرگ آلمانی"
...
و...
کی ما جفای به طبیعتی که شرف ملی مان است را فراموش خواهیم کرد؟!
...
به دل و دیده سبزتان نگیرید جناب مهندس پور سالم، دیر یا زود خفتگان عالم جهل و عقب ماندگی از این خواب گران بر خواهند خواست و کسانی چون شما را در تلالو قله افتخار این مرز و بوم خواهند دید و به معنای زیبای این کتاب پی خواهند برد. درود بر شرف دوستداران و نگاهبانان عرصه ی طبیعت ایران زمین.
1393/03/24 - 13:28
0
0
یک خودرو و 5 مامور نیروی انتظامی و دو خودرو محیط زیست با 4 تا 5 مامور هیچی جز اغراض شخصی چیز دیگری نمیتواند باشد/ج
1393/03/24 - 12:09
0
0
واقعا برای محیط زیست متاسفم که برای توجیه رفتار ناشایست کارمند خود به تهمت متوسل می شود
تلاش می کند موضوع را بیشتر جناهی جلوه دهد تا یک اشتباه ( نگهداری پرنده در جای نامناسب)
ولی من کاملا این خانواده رو میشناسم و بخدا قسم می خورم که این پرنده ها از بازار خریده است و اصلا موضوع زنده گیری در طبیعت در کار نیست
این پیرمرد توانایی تحمل شرایط سخت کوهستان را برای به دام انداختن پرنده ها ندارد
اخه عزیز من انصافتون کجا رفته
شما که شناسایی کرده بودید حداقل یکبار موضوع نگهداری پرندگان را به انها یاداوری می کردید اگر جواب منفی دریافت می کردید ان وقت به کمک لباس شخصی ها اقدام می کردید البته انهم با رفتار خداپسندانه و مودبانه
اگر اینگونه رفتار می کردید نه تنها این خانواده محترم بلکه تمام مردم برازجون که در منزلشون پرنده نگهداری می کردند پرندگان خود را در طبیعت رها می کردند
ممنون/ج
1393/03/24 - 08:19
0
0
افرین بر محیط زیست. برا اتحاد از این بی تجربگی متاسفم.
1393/03/24 - 07:48
0
0
مردم به اندازه کافی هوشیار و قابل فهم هستند آقای رئیس(فکر کنم جوابتون رو از کامنت ها گرفته باشید بیشتر از این خودتون رو زشت نکنید ) به این دلایل :1 هر عکس العملی میبایست متناسب با عمل واقع شده باشه . 5 مامور اطلاعات و 2 مامور محیط زیست برای کی و برای چی ؟ هر وقت ما افردای داریم که تن تن مواد مخدر جابه جا میکنن یه مامور کلانتری پی موتور دنبالشون میگرده 2- مگه طرف آبرو نداشت شاید شما همی بلبلی هم پیدا نکرده بودین ؟ بنظر میرسه شما مسئله شخصی با طرف داشتین . آیا واقعا شما دلسوز واقعی طبعت بودین ؟ یه سری به بازار پردنگاه جمعه بازار بزن ببین چقدر پرده برا فروش هست ؟ /ب
1393/03/24 - 05:21
0
0
آیا ساعت یک بعد از ظهر رفتن تو خونه مردم. خانه شکارچی بله پیرزن و پیرمردی که اگه شکار تو خونه اشان باشد بلد نیستند شکار کنند راستی شکاربانی. از حفاظت از محیط زیست رها شده و شکارچیان حرفه ای آزادانه شکار میکنند و میکشند و میبرن هوا گرمه سخته خطرداره مامر نیروی انتظامی هم همراهتان نیست. حمله به محیط زیست انسانها برای حفاظت از حیوانات راحته ولی اشتباه است برادر چرا سراغ بازار نمیروید پیر مرد بیسوادی که قانون را هم نمداند فکر میکند کار درستی کرده که آب و نان هم میدهد نمیشد آرامتر رعایت حرمت آنهارا کرد آیا مشکل این شهر نگهداری بلبل در قفس که آن را آزادهم کنی میپره میاد رو دوشت نه البته برای گزارش کار خوبه کشف پرنده برید سرمایه این مردم صرف سالم سازی محیط زیست کنید  
1393/03/24 - 00:11
0
0
یاسلام خدمت دوست محترم کوهنورد خدا رو شاکرم که قاضی نیستید.چون بدون تحقیق وبه گفنه یکی از طرفهای درگیر حکم صادر میکردید.جهت اطلاعتون شما دارید همه قضایارا با هم قاطی میکنید اقای امضا محفوظ در این که پرندگان را نگهداری کرده اشباه میباشد ولی ایشان پرندگان را از کجا خریده واز کی .... پس تمامی کارهایی از قبیل شکار و صید و اختلاس ... همه نیاز به فرهنگ سازی دارد.میشود قبل ار این که کار به این مرحله برسد فرهنگ سازی بشه و جمع اوری پرندگان در جمعه بازار و مغازه ها تو شهر ....پس زود قضاوت نکنیم./ب
1393/03/23 - 14:06
0
0
خسته نباشید مامورین محیط زیست .واقعا که شکارچیان هر برخوردی باهوش بکنید حق دارید .............
1393/03/23 - 11:35
0
0
آقای ........
از نوشته شما مشخصه که در برنامه حضور داشته ای
ولی من که خودم اونجا بودم ودیدم که برخورد شما نامناسب بود
در ضمن فکر کنم نیازی نباشه تمامی مشکلات و اشتباهات تاریخی و معاصر را سر یک شهروند خالی کنی
خدایی هم هست برادر
1393/03/23 - 00:47
0
0
مامورین زحمتکش محیط زیست انجام وظیفه کردند و همنطور که اظهار شد هیچ بحث ودرگیری در محل نبوده وحتی به آنها نهایت همکاری هم داشته و این صحبت های به نظر من خیلی جالب نیست که انجام وظیفه مامورین زحمتکش را با بیان این موارد نادیده گرفته شود و انشا... روز ی برسد که همه افراد جامعه بجای زنده گیری پرنده ونگهداری انان در قفس بتوانیم انان را در طبیعت زیبای استان ببنیم ولذت ببریم./.ج
1393/03/23 - 00:33
0
0
از خانه اقای امضا محفوظ انواع .... حالا هر کسی به طریقی داره سرپوش رو عمل این .......میذاره . این اقا مجرمه و خلافی که انجام داده حتی از خاوری هم بدتر میباشد .
اگه دوستار طبیعت هستم باید حامی و پشتیبان ماموران محیط زیست باشیم . واقعا جای تاسف دارد این همه جرم طرف مرتکب شده باز هم میگیم مامورا بد رفتار کردن . خوب معلومه وقتی طرف ماهیتش معلوم شده و فهمیده که نمیتونه کلاه سر ماموران بزار شروع کرده به مقاومت .
کل و بز کوهی بومیه مناطق کوهستان از پراس تا گل نرگسی وناخا و باغتاج و نارسون چه شدند چرا امروز هیچ اثری از این حیوانات نیست. متاسفانه شکارچیان بی سواد و بیفرهنگ از کم شدن اب در کوهستان سو استفاده میکنن و هرجا که برکه اب کوچکی می باشد کمین میزنند و شروع به شکار پرندگان میکنند اخه ادم اسم این بیفرهنگی رو چی بزاره متاسفانه دیده شده پرندگان از فرط تشنگی حتی چندین با به این برکه ها مراجعه میکنن و متوجه صیادان میشوند ولی بناچار از فرط تشنگی به اجبار به همین برکه ها جهت استفاده اب مراجعه میکنه و ان وقت صیادان....این بلا رو فقط یزیدیان بر سر امام حسین (ع)اوردند
شکارچیان برا تفریح از هیچ جانداری نمیگذرند یک راس خارپشت یا چوله غذای ۷ روز یک قلاده پلنگ رو فراهم میکنه یقینا شندیم نحوه شکار این جانداران توسط همین شکارچیان را.
در حال حاضر طبیعت زیبای بخش بوشکان و ارم را قطع بی رویه درختان و شکار حیوانات و پرندگان شدیدا تهدید به انقراض میشوند
اگه به گفته های ماموران حفاظت محیط زیست همراه نشویم شرمنده ایندگان میشویم مثل عهدنامه ترکمانچای و امثال خاوری
این شعار رو از یاد نبریم خیلی زود دیر میشود
خدا رحمت کند مادر اون شکارچی که اسلحه شکاری اش رو شکوند افرین بر اون وجدانی که بیدار شد
حاج عیوض صالحی شما از بزرگان شهرستان هستید خواهشمنم از شکارچیان دفاع نکنید /ج
1393/03/22 - 22:16
0
0
درود بر آقای پورسالم که فرد سالم و درستی می باشد ! کامنت های بالا هم همه بو دارند ! خوانندگان اتحاد جنوب افراد با سوادی هستند و می دانند کامت های تکراریست
1393/03/22 - 20:03
0
0
داریوش جون فکر کنم رییس محیط زیست توجه کافی و شایسته ای به تغذیه ماموران زیر مجموعه خود ندارند که می روند از مراجع قضایی مجوز می گیرند و سپس با کمک لباس شخصی ها به قابلمه غذای یک خانواده هجوم ببرند
اقا لطفا به تغذیه ماموران خود بیشتر توجه نمایید
اصلا تا یه هفته همه ماموران و لباس شخصی ها!!!!! خونه ما دعوت هستند
غذا:االو عدس/ج
1393/03/22 - 18:47
0
0
امان از شهری که ارزش بلبل از آدمها و آبروی مردم بالاتر است این است تدبیر دولت تدبیر و امید حتما به سایت سازمان محیط کشور بروید و این را به اطلاع ایشان برسانید. این شهر شادی هم محکومه. /ج
1393/03/22 - 18:06
0
0
جوابیه!!!!!
یا جوازییه برای ادامه رفتار نامناسب/ج
1393/03/22 - 17:42
0
0
لباس شخصی!!!!!؟؟؟؟؟؟؟!!!
برای چی!؟؟؟؟!
برای بلبل!!!
برای قاچاقچی های مواد مخدر چگونه لشکر کشی می کنید؟/ج
1393/03/22 - 17:37
0
0
با سلام خدمتت مدیر محترم درخصوص ورود به منزل میشود با دو نفر هم رفت بارسی کنید. نیاز به قشون کشی نبود.
2-هر مامور در حین بازرسی باید تو قابلمه غذا ی خانواده رو ببینه....
3-چرا در خصوص نگهداری نوع پرندگان اطلاع رسانی نمیکنید
4- برای فروش ونگهداری وبه اسارت گرفتن پرندگان مجوز میدهید
5- ماموران محترم شما باید در برخورد با مردم صحه صبر داشته باشند.
در پایان ما هم دوست دار محیط زیست هستیم ولی نه به قیمت حتک حرمت و درگیری و از همین جا از مدیر کل محترم جهت اصلاحات در خصوص اطلاع رسانی بیشتر به مردم و نحوه برخورد پرسنل اقدام فرمایند./ج
1393/03/22 - 17:36
0
0
این ماجرا و برخورد نامناسب با یک شهروند ، فرهنگ سازی در خصوص محافظت از محیط زیست را با یک چالش بسیار جدی مواجه نموده است
دستتون درد نکنه!!!!!!!!!
واقعا گل کاشتید!!!!!!!!!/ج
1393/03/22 - 17:07
0
0
اقای رییس
لطفا کماندوهایتان را به همراه لباس شخصی ها!!!!؟؟؟ بفرستید تا کل برازجون را دستگیر کنند
تا مشکل محیط زیست برطرف گردد./ج
1393/03/22 - 17:04
0
0
گفتا شیخا هر آنچه گویی هستم
آیا تو چنان که می نمایی هستی؟!!!؟؟!؟!!!؟؟؟
خطاب به آقای رییس!/ج
1393/03/22 - 16:59
0
0
اقای رییس
شما در هر جای برازجان که یه سوت بزنی از هر منزلی حداقل یه بلبل به شما جواب خواهد داد./ج
1393/03/22 - 16:53
0
0
لشکر کشی محیط زیست به همراه لباس شخصی ها!!!!!! برای دستگیری شخصی که در منزلش بلبل نگهداری می کرد
البته به شیوه کاملا کماندویی
کماندوها تبریک می گویم./ج
1393/03/22 - 14:56
0
0
بنام خدا
با سلام خدمت پرسنل خوب و زحمت کش سازمان و مدیر کل فهیم آن لازم دیدم آنچه واقعیت موضوع که تلفنی بحضور ایشان رسید عرض کنم اول اینکه بنابه تماس تلفنی خانواده بنده در. صحنه حضور پیدا کردم در حالیکه مامورین محترم با یک دستگاه خودرو دو کابین که احتمالا پنج نفر سرنشین داشت پرسنل محترم ناجا و دو دستگاه پیکاب با آرم سازمان. که عملیات بازرسی را پایان و قصد ترک محل را داشتند که صاحب خانه که بیماربود با اصرار خانواده از همراهی وی ممانعت می کردند و اصل حضور بنده هم به همین منظور بود. با حضور من خواهش کردم که این بیمار است و در این وقت ساعت حدود سیزده بود دچار مشکل میشود و مامورین اصرا ر بر این موضوع داشتند که باید بیاید حکم مقام قضایی داریم وباید بیاید سازمان بعد وثیقه بیارید آزاد شود من در این خصوص با جناب آقای دکتر مدیر محترم استان. تماس و خواستار مساعدت به حال بیمار را داشتم. اول اینکه کسی منکر خدمات و شهادتها و رشادتهای پرسنل خدوم آن سازمان نیست و در این رابطه هم الحق در کوچه زمانیکه من خواهش کردند صبر کردند تا طی جند تماس دکتر و پرسنل تصمیم بر این شده که صورتجلسه در محل امضا و کار روال قانونی خود را طی نماید که فردا آن روز طبق قرار پدر و فرزند در اداره حضور جهت طی مراحل قانونی کار که ظاهرا برخوردی فی مابین انجام و طرفین زدو خورد فیزیکی انجام میشود که بنده از کم و کیف موضوع اطلاعی ندارم. حال خدمت عزیزان با عنایت به تجربیات گذشته و علوم و قوانین امروزی در اجرای دستور مقام قضایی و برخوردبا جراییم حتی جناحی و امنیتی هم حفظ و شان مردم و افراد محترم شمرده شده و این شیوه برخورد با حضور اهالی محل و دستگیری و بگیرو ببند پسندیده نیست در داخل منزل چه گذشته هرچه هست قولیست که در گزارش مستقیم فرد خانواده که خود شاهد ماجرا بوده من خدمت عزیزان عرض کردم که مامورین نیروی انتظامی هم در برخورد با وظایف ذاتی خود رعایت خیلی از مسایل را میکنند وانگهی گرچه سنت غلطی است نگهداری پرنده ولی در شهر ما کم نیست حتی چرا به منازل هجوم بریم عصرهای جمعه در جمعه بازار خودمان یا بعضی از مغازه ها وجود دارد اول فرهنگ سازی کنیم تا مردم خود درب قفسهایشان را باز کنند و بعد سراغ اماکن عمومی بروند. و بعد اقدام خانه به خانه که با صحبتهای که با جناب دکتر داشته ام برنامه های بسیار مدونی دارن که انشالله مثمر ثمر واقع خواهد شد لذا ضمن تشکر از مسیولین مربوطه و توجه مردم فهیم آرزوی شادی برایتان در ایام شادی دارم
قفسهایشان را باز کنند./ج
1393/03/22 - 14:16
0
0
جناب اقای مدیر
سلام
اگر اینگونه که از رفتار ناشایست کارمند خود دفاع می کنید از محیط زیست حمایت هم اینگونه حمایت می کردی حالا وضعیت محیط زیست خیلی بهتری داشتیم
کی می گه ماست من ترشه !!!!!
البته/ج

ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 11 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 15 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...