امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 22 خرداد 1393 - 11:47
اختصاصی اتحادجنوب/ لغو اجرای کنسرت پاشایی در برازجان

اتحادجنوب: پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر طی خبری کوتاه از تعطیلی کنسرت موسیقی مرتضی پاشایی در برازجان به دلیل کسالت وی خبر داد. فرماندار دشتستان نیز دقایقی پیش در گفتگو با اتحاد جنوب گفت: برگزاری کنسرت از نظر ما بلامانع بوده و تمام شرایط لازم از نظر امنیتی و انتظامی نیز فراهم شده است و چنانچه خواننده کنسرت یا مدیر برگزاری...

فرماندار دشتستان: تمام شرایط از نظر ما برای اجرای کنسرت فراهم بود؛ لغو کنسرت به درخواست برگزارکنندگان بود

اتحادجنوب: پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر طی خبری کوتاه از تعطیلی کنسرت موسیقی مرتضی پاشایی در برازجان به دلیل کسالت وی خبر داد.

 

به گزارش اتحاد جنوب، سایت شاخص نوشت: طی مصاحبه خبرنگار سایت شاخص با یکی از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اعلام شد که: خواننده کنسرت برازجان به دلیل کسالت از برگزاری کنسرت انصراف داد.

 

این خبر در حالی منتشر می شود که روز گذشته فرماندار دشتستان در نشست با فعالان فرهنگی، متدینین و روحانیون برازجان از برگزاری قطعی کنسرت خبر داده بود.

 

به گزارش "بوشهر24" ارسلان زارع در این نشست گفته است: با توجه به اینکه مجوز قانونی صادر شده و کنسرت هایی نیز در شهر های مختلف برگزار گردیده، لغو کنسرت امکان پذیر نیست.

 

فرماندار دشتستان اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را به کار می بریم تا حواشی و اشکالات و نگرانی هایی که عزیزان در اجرای این برنامه دارند را به حداقل ممکن برسانیم.

 

وی گفت: با رایزنی هایی که با مسئولین ذیربط صورت گرفته تدابیری اندیشیده ایم که به هر چه بهتر و بدون حاشیه به برگزاری این کنسرت کمک نماید.

 

شنیده های اتحاد جنوب حاکی است در پی توجیه مخالفان و تاکید فرماندار بر اجرای این کنسرت، برخی از مخالفان پیشنهاد کردند لااقل این کنسرت  در دو سانس جداگانه برای خانم ها و آقایان برگزار شود که فرماندار دشتستان گفته بودند در صورت موافقت مدیر برگزاری کنسرت مذکور با این پیشنهاد مخالفتی ندارد و آقای شمسایی مدیر برگزاری این کنسرت نیز موافقت خود را برای برگزاری کنسرت در دو سانس جداگانه اعلام کرده بود.

 

یک مقام مسئول نیز صبح امروز پنجشنبه به اتحاد جنوب گفت همه تدابیر امنیتی و انتظامی برای برقراری امنیت و نظم و آرامش در طول اجرای کنسرت اندیشیده شده و نیروی انتظامی به شدت با هرگونه بی نظمی احتمالی برخورد خواهد کرد.

 

شنیده های اتحاد جنوب حاکی است برخی از دلواپسان و مخالفان برگزاری کنسرت وقتی از لغو کنسرت توسط فرماندار دشتستان ناامید می شوند در تماس هایی با شخص آقای پاشایی ایشان را تهدید به ضرب و شتم و حتی مرگ وی می کنند که نامبرده ترجیح می دهد به بهانه اعلام کسالت، برای اجرای کنسرت به برازجان نیایند و بدین ترتیب این کنسرت لغو شود. 

 

مدیر برگزاری کنسرت پاشایی دقایقی پیش در گفتگو با اتحاد جنوب تلویحاً خبر لغو کنسرت را اعلام کرد ولی در عین حال گفت در تلاشیم تا آقای پاشایی را برای حضور در برازجان و عدم لغو کنسرت متقاعد نماییم.

 

فرماندار دشتستان نیز دقایقی پیش(ساعت 12 و 35 دقیقه) در گفتگو با اتحاد جنوب گفت: برگزاری کنسرت از نظر ما بلامانع بوده و تمام شرایط لازم از نظر امنیتی و انتظامی نیز فراهم شده است و چنانچه خواننده کنسرت یا مدیر برگزاری آن خودشان تصمیم به لغو کنسرت گرفته باشند مسئولیت آن متوجه خود آنان است و مشکلی از نظر اجرای کنسرت از نظر ما وجود ندارد./ح



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/03/31 - 22:51
0
0
درود درود درود درود درود درود درود درود درود درود و صدهزار سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام بر برازجانیهای شجاع و مسلمان واقعی. احسنت . /ب
1393/03/28 - 17:01
0
0
آقای جوان برازجانی نه آقای مصلح جلو کنسرت را گر فت آقای فرماندار بخاطر اینکه در شهر تعدادی از تندرو ها و مردم شهر باهم به دعوا نپر دازند کنسرت را لغو کرد در سال آینده کنسرت برگزار خواهد شد وجوانان این شهر هم شرکت خواهند کرد اما سوال اینجاست که چرا درشهر قم با بودن اینهمه روحانی کنسرت برگزارشد چون روحانی های قم از فرهنگ بالائی برخوردار هستند !!!!!
دیگه برو واسه همیشه ک قید دلواپسان زدم.خوب منم مثل دلواپسان بدم.دروغ میگفتن ک مرتضی کسالت داره.منم تصمیم گرفتم ک دل ب دلواپسان ندم
1393/03/27 - 10:05
0
0
مااصلاحطلبان وقتی میبینیم زوره میپذیریم که سال 13ماه باشه آقای ... باید با صداقت نداشته اصلاح طلبان فشاره های رقیب که به سرعت خودش را بازسازی می کند به جامه منتقل کند تا جامعه از دست آوردهیش دفاع کند نه قیم مآبانه وارد شود و از ترس سرمایه های جامعه را فدا دهد .باید بیماری مزمن اصلاحات که از 16آذر خاتمی را و...واینک مجری بیچاره را ناکار کرده دواکرد تاشیوع پیدا نکند ومردم مبتلا نشوند./ج
1393/03/26 - 20:42
0
0
اقای جوان برازجانی___حرفت خیلی زشته _از نظر من با این طرز فکرت بچه ایی بیش نیستی_کدوم فساد؟مگه قراره دختر پسر توی ب...هم باشن که میگی فساد فحشا
1393/03/26 - 12:36
0
0
بیماری چیه! آقای فرماندار حالا آب که میخواهی بخوری یادت باشه باید اجازه بگیریا!
1393/03/25 - 10:08
0
0
بالاخره اقای مصلح با لغو کنسرت جلوی فساد و فحشا را گرفت در شهر برازجان ..
1393/03/24 - 22:01
0
0
آقای اس اس شما با نهایت... به تمام مردم درکنسرت توهین کرده ای بعد میگوئی من فلان صحبت را نگفته ام کامنت شما هسش دروغگو دشمن خدا است اصلا طریقه لباس پوشیدن هرکس به خودش مربوط است چه ربطی بشمادارد شما اجازه خانواده خودت را داری که هر طور میخواهی لباس بپوشند دخالت در امور دیگران از نظر قانون جرم دارد وازنظر دین هم هرکس اعمالش بستگی بخودش دارد هرکس کا ر خوب کرد به بهشت میرود وهرکس کار بد کرد به جهنم میرود وطریقه لباس پوشیدن افراد درکنسرت بی حجابی نیست چرا به مردم افترا می گوئی بخاطر شرکت کردن در کنسرت ؟
آقای تی آر تی چون این دفعه عملا آقای مصلح نظرش را برجوانان برازجان تحمیل کرده است ومانع شادی آنان شده است و خواست جوانان این شهر را نادیده گرفته است این اقدام باعث ...جوانان دشتستان از ایشان شده است
1393/03/24 - 17:09
0
0
خدابیامرزه امام جمعهایه قبل.............................................
1393/03/24 - 16:46
0
0
من خبر دارم که تو قم نشستن از ی ماه پیش که این کنسرت رو لغو کنن..هرشب جلسه میزاشتن.....دروغ تا کی؟؟؟همه جای ایران جوون ها همه کار میکنند گیر دادین به برازجون...جایی بهتر از برازجون نیدیدن..تا کی مردم رو از شادیاشون دور میکنین.....متاسفم براتون........
1393/03/24 - 15:24
0
0
دوستان با دقت در کامنت های می توانید ببینید لغو یک کنسرت چطور بر تضیف هویت میهن پرستی و انزجار جوانان از شهر و دیارشان تاثیر گذاشته..
1393/03/24 - 15:14
0
0
حواشی کنسرت هم فی نفسه مال خود کنسرت نیست بلکه از بیرون و جامعه به آن کشیده میشود. مثلا در کنسرت کسی از زنها نمیخواهد مانتو تنگ بپوشند. اما وقتی درجامعه اینطور باشد در کنسرت هم اینطور است و اگر به این دلیل نباید کنسرت برگزار شود پس مشکل ما کنسرت نیست بلکه جای دیگری است. همانطور که در همان شهرهای دیگر، امروزه هنگام عزاداری های حسینی و پشت هیئت های زنجیرزنی هم حواشی تقریبا مشابه کنسرت (غیر از رقص) به وجود آمده است که در گذشته وجود نداشته است.ایا میتوان اینگونه استدلال کرد که مراسمات عزاداری به گسترش مفسده اجتماعی کمک میکنند؟ یا نتوانسته اند آنطور که باید برجوانان تاثیر بگذارند چراکه جوانان دقیقا کنار همان ها دست به خلاف(ضد ارزش) میزنند!؟
و درباره مشغولیت مسولین ..قصد بی احترامی ندارم اما باید بگویم خنده دار است..لغو کردن کنسرت انهم وقتی همه چیز تدارک دیده شده بود که بیشتر مسئولین را درگیر حاشیه کرد و زیر سوال برد! بگذریم.

قصد من و شما اینست که در جامعه همه جوانها را نگهداری کنیم و نه یک طیف از آنها را و این امکان پذیر است .اگر آنچه امروز در داخل هست کافی و درست بود به قول خودت قاسم جان نباید کسی به رسانه های آنور آب توجه میکرد. چون مطمئنن این مردم انقلاب نکردند(با رای 97 درصد آری) که امروز به رسانه های آنور آب نگاه کنند.
اشاره من به مراجع و رهبری هم از این بابت بود که همزمان با جشن نیمه شعبان تقریبا در سراسر کشور کنسرتها برپا بوده و یک حرکت بزرگ در جریان بود. بنابراین مطمئنن ایشان از این جریانات غیرمطلع نیستند .. اگر استفاده ی ناروایی شد عذر میخواهم.
1393/03/24 - 15:07
0
0
قاسم جان...امیدورام اگه کلامم بوی دشمنی داشت ببخشی.. ولی قلبن هیچ وقت حس دشمنی به مخالف و یا به شما نداشتم.
من هم موافقم که افزایش سطح رفاه اولویت دارترین برنامه برای توسعه پایدار در همه زمینه ها خواهد بود . ما هردو در این نقطه اتفاق نظر داریم. اما به نظر من برگزاری یک کنسرت به معنی تغییر این اولویت یا نادیده گرفتن اون نیست.
من هم معتقد نیستم که با یک یا دو کنسرت میتوان پارتی ها و فرهنگ زیرزمینی را برچید.. اما معتقدم که ضعف داشته ایم ک جوانانمان فرهنگ زیرزمینی را ایجاد کرده و گسترش میدهند. بنده هم جشن ها و عزاداری های مذهبی را شرکت میکنم. اما دوست دارم خارج از اینها هم جشن و شادی داشته باشیم. به نظر من به خاطر اینکه در یک برهه زمانی مراسمات شادی خارج از فضای جشن های مذهبی نداشتیم پارتی ها شکل گرفتند. کنسرتها خیلی دیر روی کار آمدند. زمانی آمدند که فرهنگ زیرزمینی در جوانان شکل گرفته بود وحالا ما با چند جوان که پارتی میروند روبرو نیستیم بلکه با یک خرده فرهنگ روبروییم. بنابراین هنوز برای اینکه انتظار داشته باشیم کنسرت های مجاز جای پارتی ها را بگیرند خیلی زود است.
1393/03/24 - 13:49
0
0
بله فقط صحبت و سخنرانی
یادمان رفته دوصد گفتار نیم کردار نیارزد
1393/03/24 - 13:30
0
0
حالا تهرانیا واسه خودشووووووووون کنسرت برن من اینجا بشینم حرص بخورم

دمای هوا 50 درجه

امنیت صفر
پارک نداریم
تفریح بریم بوشهر شیراز
سینما نداریم
حتی وضعیت روستا از اینجا بهتر
اینجا جهنم یا برازجان:/ج
1393/03/24 - 13:15
0
0
اقای اس اس یک بچه دبستانی میدونه این طرز فکر شما _خیلی احمقانست____ پس هرکی توی ایران میره کنسرتی ک وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی تاییدش کرده بی غیرت حتما میخواین اینو بگین__ای دلواپسانی ک میگن این کنسرت حرام میباشد> پس در تلویزیون هم ک خواننده میخونه و خانواده- و دختر پسر در کنار هم هستن باید حرام باشد_پس در عا... تا... هم دختر پسر کنار هم دیگه هستن_ باید حرام باشد_
1393/03/24 - 12:29
0
0
واقعا خجالت اوره خواننده محبوب کشورمون تهدید کنید ای دلواپسان_کسی ک قراره خواننده تیتراژ اولی برنامه ماه عسل بشه_کسی که واسه اعدامی ها شعر میخونه و برنامه اجرا میکنه_کسی که همه عاشقشن_کسی که واسه بچه های سرطانی شعر میخوند ک خنده روی لبشان بیاره_خواهشا برید این سایتwww.iranconcert.com ببینید چقدر مردم با شوق میرن ب کنسرت _هیچ اتفاقی هم نمیوفته_اونوقت چی >ما میخواستیم بریم کنسرت_چی شده لغوش کردن/ برای چی> حرام میباشد____خدایا ب امید تو/ج
1393/03/24 - 11:07
0
0
حاج آقا مصلح همیشه در مورد مشکلات حرف می زدند مردم اینقدر حساسیت نشون نمیدادن حالا چطور شده برای این مورد حساسیت نشون میدن؟؟؟؟
1393/03/24 - 11:05
0
0
حاج آقا همیشه در خطبه ها و در سخنرانی هایش در مورد مشکلات جامعه از جمله بیکاری بی حجابی فقر و مشکلات مردم صحبت می کرده است و خواهان برطرف شدن این مشکلات هست...
ایشون به هیچ عنوان تهدید به ضرب و شتم نشده و به مرگ هم تهدید نشده
شایعه بوده عزیز من
1393/03/24 - 09:28
0
0
اتـــــــــــــــــــــــــــــــحاد چرا نظر منو نزاشتی

راست میگم دیگه
حاج آقا مصلح چرا کار جوانان رو 3 بار تو خطبه نمیگه ولی پاشایی رو میگه
اگه جوون کار گیرش بیاد آمار فحشا میاد پایین
به نظرت کار حاج آقا میخواست واقعا به حرف خدا گوش کنه
اگه میخواست خوب کار جونان تو خطبه هاش بگه نه پاشایی رو
1393/03/24 - 09:17
0
0
از تلاش و پيگيري نماينده محترممون در مجلس در اين رابطه ممنونيم. دمت گرم سيد/ب
1393/03/24 - 09:11
0
0
((در جواب قاسم))خوب بود شما هم بدون حب و بغض صحبت میکردید.کاش نوشته را خوب میخواندید.بعد اظهار نظر میکردید.اما متاسفانه چنان غرق در کنسرت شده اید و مخالف را دشمن میدانید که زحمت کامل خواندن متن را به خود نمیدهید.حرف من با اونایی بود که معتقدند با کنسرت میشه جلوی جرائم و ابتذال را گرفت.اگر دقت میکردی متوجه میشدی که من گفته ام کنسرت نتوانسته جلو جرائم را بگیرد بلکه خود به عاملی جهت تشدید آن تبدیل شده.ضمنا شما لطف کنید برای اثبات حرفتون هیچ گاه از رهبری و مراجع هزینه نکنید.تا آنجا که بنده اطلاع دارم رهبری نسبت به سبک اجرای بسیاری از مداحیها هم انتقاد دارند چه برسد به موسیقی و کنسرت.ضمنا قرار نیست مسئولین گیتار بنوازند.همین که شخص اول استان و شهرستان چند روزی ذهنشان درگیر مسائل حاشیه ای شود برای جامعه ضرر دارد.به نظر میرسد شما از تهران و سایر شهرها که ماهیانه کنسرتهای متعددی برگزار میکنند خبر ندارید.آیا تو این شهرها که کنسرت برگزار میکنند جلو پارتیهای شبانه و زیرزمینی گرفته شده یا بیشتر شده؟آمار زنان خیابانی کاهش یافته یا افزایش؟اگر اینگونه باشد که پس از سالها اجرای کنسرت دیگر کسی نباید به ترانه های غیرمجاز و فیلمها و آهنگهای شبکه های آنور آب علاقه داشته باشد.در کنار هر کنسرت مجاز که در کشور برگزار می شود دهها پارتی و شو غیرمجاز برگزار میشود.هزاران سی دی غیرمجاز کپی میشود.کجا کنسرت توانسته جلو ناهنجاریهای اجتماعی را بگیرد؟حرف ما این است مسئولین از طریق افزایش سطح رفاه بدنبال شادی پایدار جامعه باشند./ب
1393/03/24 - 09:11
0
0
در جواب اس اس چرا شما قبلا به فکر این نبودین الان دارین میگین حرامه چرا کنسرتهایه قبلی که امین حبیبی داشت خراطها داشت حرفی نزدین اون موقعه حلال بود چون داخل دوره دهم بود حلالهاما کنسرت پاشایی داخل دوره 11دهم هست حرامه این خیلی خنده داره حاج اقا مصلح شما قبلا ... که اون کنسرتها رو بگین حرومه اگه اینجوریه میگین حرومه صداسیما بدتره که اوناهم حرومه متاسفم براتون که جلو شادی مردم میگیرین...ادم افرای گری دوره خودتون جمع کردین دم از اسلام میزنین
1393/03/24 - 08:24
0
0
عامو برین فاتحه دس بکشین کنسرت مال.../ب
1393/03/24 - 07:21
0
0
فقط میتونم بگم متاسفم،تهدید کردن خواننده ای که سرطان داره،کاری حیوانی هستش،البته از دلواپسان بیشتر از این انتظاری نداشتیم./ب
1393/03/23 - 21:48
0
0
هم استانی عزیز من نگفتم همه تجاوز جنسی ها از بدحجابیه گفتم بیشترین!!!بعدشم اگر بی حجاب های ما با حجاب شوند راه را برای مردان شهوت پرست می بندن و مردان تمایلی به نزدیک شدن پیدا نمیکنند ولی اگر بی حجاب باشند تمایل مرد نسبت به نزدیکی به آن بیشتر می شود چون این چیز طبیعی در بدن ماست که نسبت به جنس مخالف خود تمایل داشته باشیم ونباید با نامحرم لذت جویی داشته باشیم
این قضیه برای نامحرم است ولی برای محرم خود مثلا همسر مراجع گفته اند که هرگونه لذت جویی می توانند ازهم ببرند و نباید غریزه طبیعی خود را با نگاه کردن یا هرگونه لذت جویی از نامحرم از بین ببرند و فقط باید برای همسر خود نگه دارند این یعنی با تمام وجود همسر را دوست داشتن.
1393/03/23 - 21:35
0
0
زهره خانم بله ما غیرتی هستیم چون این در وجود یک مرد باید باشد و خدارو شکر که متدین هستیم حالا به ظاهر یا به باطن اون دیگه چیزیه بین منو خدا و خودش از دل همه باخبره
من و امثال من هیچ وقت با شادی ای که اسلام حلال و درست دونسته مخالف نیستیم و تازه این عقیده رو هم داریم که باید همیشه شاد باشیم.خود من توی فامیل خودمون به خوشرویی و شوخ طبعی زبان زد هستم ولی با شادی ای که حرام باشه مخالفم.هرچیزی قانونی داره هرکشوری قانونی داره و هرکشوری بدون قانون ازهم پاشیده میشه ماهم قانونمان اسلامی است.
1393/03/23 - 21:10
0
0
فرهنگ برازجان از چاه نفت هم پایین تر است واقعا برای تمام دشتستان متاسفم
1393/03/23 - 18:21
0
0
میدانم این پیام نشون داده نمی شه ولی حداقل مدیر سایت که میخونه
ای کاش اتحاد جنوب بجای استفاده سیاسی از ترانه خوانندن این مرد در شهر برازجان و حاضر جوابی در پوشاندن انتقاد هایی که به فرمانددار محترم میشود به فکر مسائل اساسی و مشکلات عمده شهرستان باشند .
1393/03/23 - 18:03
0
0
دلیل برگزار نشدن کنسرت رو روی پاشایی نندازین، حتما مسولان دیندار یه چیزی گفتن که پاشایی گفته نمیام..
1393/03/23 - 17:52
0
0
قاسم جان ..تو همشهری من هستی.. پس بهتره بدون حب و بغض حرف بزنیم و مسایل رو بررسی کنیم.. اینکه آمار جرایم بالاتر رفته ربطی به کنسرت نداره.. به مشکلات اقتصادی برمیگرده که الان از زمان جنگ هم بدتر و بیشتر شده.. به رفتار ریاکارانه اون مسئولی برمیگرده که ادعای مسلمانی و پیروی از مهدی(عج) میکرد ولی 3000میلیارد تومن بیت المال رو دزدید و مسایل دیگه ای که همه اونو میدونیم... اینها مردم را به جوش می یاره و خشن میکنه.. اتفاقا به نظر من کنسرت جاییه که میتونیم برای ساعتی فارغ از همه ی این مسایل زندگی کنیم و آروم باشیم. بله.. مراسمات مذهبی هم این قابلیت رو دارن اما بالاخره پاشایی ها و یگانه هاو.. هم جایگاه خودشون و طرفداران خودشون رو در جامعه دارن که کم هم نیستن. اگر هم واقعا این خواننده های مجوز دار مشکل اساسی داشتن مطمئنن رهبری و دیگر علما و مراجع میگفتن.
به نظر رو خود واژه "کنسرت " هم حساسیت به وجود اومده و اونو رقص و بی حجابی معنی میکنند.. وقتی من وشما کنسرت رو بد تعبیر کنیم چطور ممکنه خوب اجرا بشه؟به هرحال کنسرت داره در جامعه ما رواج پیدا میکنه و ارایه یه تعریف درست از اون واجبه و نه تعریفهایی پوپولیستی و بدون آینده نگری! با کمی تامل به این نتیجه میرسیم که وقتی جوانها از کنسرت مجاز محروم میشن پارتی های غیرمجاز خودشون رو راه میندازن.. دوست من کنسرت باعث بهبود فرهنگ نشود در عوض لغو آن باعث گسترش فرهنگ زیرزمینی میشود .یعنی شما چنین چیزی را میخواهید؟
قاسم.. بیا همه چیز را سیاسی و دولتی نبینیم و نکنیم . مگر آقای روحانی یا مسئولین دولتی میخواهند ساز و گیتار بزنند یا بیت المال را هزینه کنند که دیگر نتوانند به مسایل اشتغال و ازدواج بپردازند؟! فوقش مجوز را داده اند یا دستور تامین امنیت مراسم را میدهند که خللی در کارهای دیگر پیش نمی اورد.
1393/03/23 - 17:21
0
0
واقعا متاسفم کار خیلی زشتیه ................
جناب کامران ...آخر عمران شهری به برگزاری کنسرت چه ربطی دارذ؟ هرموضوعی را باید به جای خود دید. مثلا اگر برازجان تا بیست سال دیگر نتواند به عمران شهری مطلوب برسد نباید در آن کنسرت برگزار شود؟ اصلا این دو موضوع در دو شاخه ی جدا هستند.

ایمان جان غیرت و حیا و حجابی که با یه کنسرت تو سالن هلال احمر برازجان بر باد بره پس بدون همین الآن هم بر باد رفته است. داریم با دستان خودمون جوانانمون رو منحرف می کنیم. وقتی کنسرت مجاز نباشد پارتی های غیر مجاز شکل میگیرد. بعد که پارتی ها شکل گرفت تازه می فهمیم که جوان کنسرت میخواهد و نتیجه آن میشود که قاسم گفت.
1393/03/23 - 16:52
0
0
فقط میگم مردم خودشون میخوان که اینقد بدبخت باشن و همیشه هیج جای دنیا اینجوری نیست...........
1393/03/23 - 16:36
0
0
آقای اس اس چرا شما ظاهر قضیه را نگاه می کنید انسان داری دو شخصیت است یکی ظاهر ودیگری باطن مهم باطن انسان است که اگر خراب باشد درست شدنی نیست وخیلی مشکل ساز میباشد تجاوز جنسی هم از بد حجابی نمیشود بر می گردد به ضمیر انسان که چگونه باشد وبعد شما حق ندارید به مردمی که در آن محفل هستند توهین کنید به نظر شما چون دراین کنسرت شرکت کرده اند در فکر ناموسشان نیستند انسان باید عفت کلام داشته باشد خجالت بکش ودر فکر آبروی هم وطنان خود باش البته این برداشت شما برمی گردد به فقر فرهنگی شماو بی تعصبی شما نسبت به مردم این کشور !!!!!!
1393/03/23 - 16:32
0
0
برای همچین طرز فکری متاسفم واقعا فکرتون خرابه
1393/03/23 - 15:56
0
0
کسالت کدومه____هه جوک خوبی بود.همه خندیدیم__اقای مرتضی پاشایی دلشون پاکتراز اینایی که فقط ظاهرشون خوبه.وادای خوب بودن در میارن___خواهشا این مطلب منو بزار_
1393/03/23 - 15:56
0
0
اس اس و یکی مثل امثال شما که دم از غیرتو این حرفا میزنین و به ظاهر متدینین ،شما نمیخواین مردم دلشون شاد باشه و همش غصه دار باشن نه اینکه گناه کار نشن ،............................... همه ی این حرفاتون .........
1393/03/23 - 15:47
0
0
واقعا باید خجالت بکشید__الان کنسرت لغو کردید خیلی خوشحالید_الان دیگه هیچکس گناه گناه نمیکنه_الان همه پاک پاک شدیم____فقط فرمان روای برازجان ک تا اخرش ایستاد واسه برگزاری کنسرت____اینم بدونید 99 درصد موافق برگزاری کنسرت بودن_فقط یک درصد مخالف_واقعا شرم اوره
1393/03/23 - 15:24
0
0
اس اس و یکی مثل امثال شما که دم از غیرتو این حرفا میزنین و به ظاهر متدینین ،شما نمیخواین مردم دلشون شاد باشه و همش غصه دار باشن نه اینکه گناه کار نشن ،آخه اگه میخواین مردم به گناه نیوفتین چرا میزارین..................................
1393/03/23 - 14:40
0
0
یه سر به عکسای کنسرت گناوه و شیراز بزنید ببینید چه وضع اسفناکیه
من واقعا تعجبم که چطور مردان اینقدر بی غیرت شده اند
چرا فکر ناموس خودشون نیستند
بیشترین تجاوز جنسی که انجام می شه به علت بی حجابیه
1393/03/23 - 14:34
0
0
آقای بی نام کی گفته ما دلمون میخواد که مردم فقط تو گریه باشند ما دنبال شادی حلال و درست هستیم
یه سر به مساجد و اماکن فرهنگی بزن ببین برای جوانای این شهر چه برنامه های شادی برگزار میکنند.(کونگ فو،ورزش باستانی در مسجد امام علی ع آزادگان)(موتای در مسجد فاطمه الزهرا س)(پینگ پونگ فوتبال دستی بدمینتون در مسجد قدس)(گیم نت در مصلی)کلاسهای قرآنی که تو همه مساجد هست.اینا گریه اند یا فقط شور و نشاط؟؟؟؟
1393/03/23 - 14:27
0
0
سلام واقعا متاسفم برای شهر این وسط جریان چیه اتحاد جنوب میگه تماس گرفتن و اقای پاشایی رو تهدید به ضرب شتم و حتی مرگ این وسط جریان چیه مصلح امروز ظهر داخل خطبه درمورد کنسرت میگه این شایعه است کسی به اقای پاشایی زنگ نزده ایشون رو تهدیت نکردن اتحاد جنوب اینو میگه اونا اینو میگن این وسط کدومش راسته .
1393/03/23 - 14:27
0
0
ما چکار به این داریم که پاشایی کجا کنسرت برگزار کرده ما به فکر شهر خودمون هستین که نباید به گناه و فساد آلوده بشه
1393/03/23 - 14:25
0
0
تهدید به ضرب و شتم و حتی مرگ شایعه بوده....
1393/03/23 - 13:26
0
0
برای خودم متاسفم. واقعا متاسفم که تو همچین شهر و استانی دارم زندگی میکنم که یه مشت افراد با این طرز فکر مسخره و احمقانه شهر و اداره میکنن. واقعا که تو یه روستای بزرگ داریم زندگی میکنیم نه تو شهر
1393/03/23 - 13:20
0
0
جناب بی نام حرکات جلف هم شهریهای شما در روز بوشهر باعث شد جلوی این کنسرت در برازجان عزیز گرفته بشه.من و صدها جوون دشتستانی با صدای بلند میگیم ما دشتستانی هستیم و به فرهنگ فاخر و بلند خود افتخار میکنیم .شما بهتر است به فکر فرهنگ دیار خود باشید تا با کارهای بی فرهنگی که شما انجام میدهد مردم بزرگ و فرهنگ دوست دشتستان بزرگ و برازجان عزیز را از داشتن کنسرت محروم نکنند.والسلام
1393/03/23 - 13:16
0
0
شما که دلتون میخواست کنسرت لغو بشه،شما به فکر اعمال و رفتار زشت خودتون باشید که خدا روزی دستتونو رو میکنه، شما از انسانیت بویی نبردین .ما که واسه کنسرت تا تهرانم شده میریم همین بیست و پنجم
1393/03/23 - 13:16
0
0
شما که دلتون میخواست کنسرت لغو بشه،شما به فکر اعمال و رفتار زشت خودتون باشید که خدا روزی دستتونو رو میکنه، شما از انسانیت بویی ن بردین .ما که واسه کنسرت تا تهرانم شده میریم همین بیست و پنجم
1393/03/23 - 12:14
0
0
یک جمله : متاسفه از نیم قرن عمرم که در برازجانی تلف کردم که عده ای انگشت شمار که ........... و حساب میلیاردی دارند و از عهده ............برازجان تصمیم می گیرند
1393/03/23 - 11:18
0
0
آقای عالمی منظورت اینه استاندار بوشهر امام جمعه ، نماینده مجلس ، مدیر حوزه علمیه ، نایب رییس شورا و کلیه مردم خداجوی برازجان را پاکسازی کنه؟!! باباجون داعش هم چنین قدرتی ندارند!
1393/03/23 - 10:42
0
0
آقای قاسم این نظر شخصی شما است که با این بینش زندگی می کنید در جامعه پیشرفته هر چیزی بجای خود حائز اهمیت میباشد کشاورزی بجای خود شادی بجای خود قرار براین نیست که چون شما انسان دل مرده ای هستیدجوانان شهر برازجان هم مثل شما باشند . .................. همین رفتارها باعث انزجار جوانان می شود هرکس کنسرت دوست ندارد شرکت نکند اما نباید خواست جوانان را ضایع کند
شما که دم از غیرت میزنی ! تو که پیشگویی میکنی میخواد رقاصی بشه ! تو که جلوی سیل داری سیل بند میزنی ! اگر قرار بود به نظم این کنسرت برگذار بشه و شما این تفریح سالم رو از مردم به بهانه فکر پلیدتان گرفتید واگذارتان به امام زمان که مطمئن هستم نوک شمشیرش اول به سمت شماست زیرا شما همین الان بین صدها جوان دین گریزی ایجاد کرده اید و تا کل مردم ایران را کافر نکرده اید بهتره از این کج فکری بیرون آیید ! آره وقتی تو ! این هم خانه خدا این هم امام یک جماعت ! اگر شما مسلمانید کافر بودن بسیار عاقلانه تر است ! اینقدر مغزتان یک طرفه شده و غیر از عقاید خود را نمیپذیرید که آخرش همانند تروریست ها میافتید به جان مردم و لگد میزنید و میکشید . بهتره عقیده تون رو به مردم تحمیل نکنید و آگاه باشید اسلام به طرفداران زور گو نیازی ندارد .
1393/03/23 - 09:19
0
0
امام زمان نیازی به برگزاری رقص و کنسرت شما نداره .هر ساله توی شهرهای بزرگ دهها کنسرت برگزار میشه ولی نه تنها تاثیری در کاهش جرائم نداشته بلکه سال به سال شاهد افزایش جرائم بخصوص پارتیهای مبتذل و مختلط شبانه هستیم. تمام شرکت کنندگان تو این پارتیها هم همانهایی هستند که علاقه به کنسرت و رقص دارند.این کنسرتها مقدمه اشاعه بی غیرتی تو جامعه است راه شاد بودن فقط برگزاری رقص با مجوز دولت نیست.مسئولین هم بهتره بجای اینکه تو فکر کنسرت جامعه باشند به فکر رفع بیکاری و اعتیاد و مشکل کشاورزان و نبود بیمارستان مجهز و وام ازدواج و مسکن و ترافیک نابسامان شهر و...باشند.دولق قبل هر اشتباهی کرد گذشت. دولت فعلی بجای مسائل حاشیه ای به فکر مشکلات اساسی باشند.کنسرت نه باعث بهبود کشاورزی نه فرهنگ نه پیشرفت علمی و نه پیشرفتهای دیگه نمیشه.اونایی که از لغو کنسرت ناراحتند میتونن تو شبکه های جهنمی ماهواره ای به کام دلشون برسند.ضمنا متدینین از امام جمعه بزرگوار , نماینده محترم و همه عزیزانی که در لغو این برنامه ضد فرهنگی تلاش کردند کمال تشکر را دارند.
1393/03/23 - 08:52
0
0
افرین بر شما ای دلواپسان شما برنده شدید،،حرف حرف خودتونه
1393/03/23 - 08:42
0
0
کی روش میشه بگه من جوون دشتستانم با این فرهنگشون
1393/03/23 - 08:27
0
0
آقای ......با بر گزار نشدن کنسرت دراین شهر تمام جوانان را از خود بیزار کردی ! شما خیال می کنید درشهر گناوه که کنسرت بر گزار شد دیگر کسی به نماز جمعه نمی رود برعکس جوانان این شهر به امام جمعه بیشتر نزدیک می شوند چون به خواست آنان توجه شده است جوانان شهر ماهم به جای کنسرت به پیروزی 24 خرداد خواهند رفت و ثابت خواهند کرد که آنچه انسان راموفق می گرداندفرهنگ است نه واپسگرائی وجوانان با فرهنگ دشتستانی اتحادی جهت شرکت در 4 سال آینده ر یاست جمهوری کسب کرده اند که در آینده اقدام خواهد شد
1393/03/23 - 03:25
0
0
الهی هزار بار شکرت که این کنسرت برگزار نشد،امام زمان داخل روز تولدش نیازی به این قر و فر و رقص نداشت،همش برا دل خودتونه که سیراب گناه نمیشید،امام جمعه و همه ی هیئتی ها واقعا گل کاشتید، احسنت بر غیرت و تعصب شما،اجرتون با مهدی زهرا ( س)
1393/03/23 - 03:22
0
0
اونقدر این فنر رو فشردش کنید تا یه روزی در بره چشم خودتونو کور کنه
1393/03/22 - 23:43
0
0
متاسفم برا شهرمون و مسولین
1393/03/22 - 23:39
0
0
جشن ازمون گرفتی برازجون دیگه چی داره بهش دلمون خوش باشه نه جشنی نه مراسم اینم شد شهر واقعا برای شهر متاسفم جایی که مردم نصحیت کنین میای مردم شیر میکنین جلو برنامه بگیرن اگه یه اتفاق برای یکی از بچها افتاده بود در گیر بشدن شما جواب گو بودین یا اون موقعه هیچ کس خودشو مسئول نمیکرد
1393/03/22 - 23:31
0
0
هیچ کس باور نمی کنه که پاشایی کسالت داره ،دلواپس های برازجون فکر کردن مردم شعور ندارن ودست شون رو نمی خونن.
شتر سواری که دولا دولا نمیشه. بالاخره گند همه ی کارهاتون در می یاد دلواپسان.
بهتر است منطقی باشیم.مردم نیاز به شادمانی و نشاط دارند.با بستن فضای اجتماعی خدمتی به اسلام و دشتستان نکرده ایم.ما فرهنگیان قدرشناس فرماندار فهیم،مردمی و اندیشمند خودمان دکترزارع هستیم.بیاییم منطقی باشیم زمینه نزدیکی جوانان با روحانیت فراهم کنیم.به خدا قسم سختگیری بر جوانان و اظهار نظرهای افراطی جوانان را از روحانیت بیشتر دور می کند.از بعضی روحانیون تند می خواهیم با جوانان آشتی کنند.تابع قانون باشند.مگر فرماندار جز حرف حق و قانون سخن دیگری گفته است؟انصاف هم چیز خوبی است.
1393/03/22 - 21:37
0
0
آقای فر ماندار لغو کنسرت از کسالت پاشا ئی نیست از کسالت.............. میباشد در شهر ما وقتی می خواهند یک کار انجام نگیرد آن را زیاد بزرگ می کنند مثلا می گویند اگر کنسرت در برازجان اجراشد همه چیز ازروند خار ج میشود در حالی که کنسرت درشهر گناوه اجرا شد وبااستقبال گرم مردم تمام شد وهیچ طوری هم نشد واین اجرا نشدن کنسرت هشداری است به آقای فرماندار که دفعه دیگر هم گروه تندرو مانع اقدامی دیگر خواهند شد !! واین قافله تا همیشه عقب خواهد بود .
1393/03/22 - 20:41
0
0
فقط یه چی تو زندگی فهمیدم،که باید با هر کسی مثل خودش باش حرف زد. هر کسی با زبان خودش....ولی حیف که زود فراموش میکنیم.ترحم برپلنگ تیز دندان - ستم ستمکاری بود بر مستمندان.
استاندار،فرماندار هر چه سریع تر ادارات را از این افراد پاکسازی کنید. داره دیر میشه....
1393/03/22 - 20:17
0
0
درود بر امت غیور برازجان که با بزرگترین نهی از منکر نذاشتند حرام خدا را در این شهر حلال نمایند .. امام جمعه محترم تشکر تشکر ....
اون که خواب است شمایید که صدای ملت در انتخابات اخیر را نشنیدید و اگر خوابتان سنگین است و در خواب برازجان را در اختیار خودتان میدانید مشکل خودتان است ! البته شما وقتی صدای ملت ایران و اعلام انزجار از افراطیگری را نشنیده اید قطئا مرده متحرکید که فکر میکنید زنده اید و برازجان با شماهستند ! یا تودهنی ملت درک و هوش از سر شما پرانده که هنوز فکر میکنید ملت برازجان امثال شماها را قبول دارند ! بیدار شوید اگر خودتان را به خواب نزده اید !
1393/03/22 - 19:58
0
0
با سلام خدمت مسئولان محترم سایت ، چرا کانتهای غیر مرتبط به موضوع و یا کامنت افراد تندرو افراطی منتشر میشود؟‌مگر رسانه های هین اقشار افراطی نظرات مخالفانشان را منتشر میکنند ؟ اصلا" این افراد را ملت قبول ندارند و در انتخابات هم دست رد به سینه اینها زدند ، پس نظراتشان هم به درد امثال خودشان میخورد و نه مردمی که با تدبیرند .
1393/03/22 - 19:24
0
0
وجود کسالت کاملا کذب بوده و این خواننده روز 22 در سلمانشهر در دو سانس برنامه داره .سایت ایران کنسرت رو برید ببینید.همون چیزی که اتحاد جنوب میگه کاملا درسته و برادران دلواپس این کار رو انجام دادند!
1393/03/22 - 19:22
0
0
بابا برید فکری به حال عقب ماندگی های عمرانی شهر برازجان بکنید کنسرت مشکل عمرانی را درمان نمی کند وقتی شهر خیابان درست و حسابی داشته باشه سینما داشته باشه کوچه ها از حالت خاکی در بیان مسولان دلسوز به کار گماشته بشن فکری به حال ازدواج جوانان بشه و.........ان وقت میشه گفت همه چیز فراهم است اینها مشکل شهر است برادر من عزیز من
1393/03/22 - 19:03
0
0
درود بر فرماندار شجاع و باتدبیر شهرمان ! من هم بعنوان یک خبرنگار مطلع شاهد فشار بسیار زیاد جریانها و سازمانهای مختلف بر فرماندار دلیر و شجاع بودم و عرض میکنم که اگر خود برگزارکنندگان انصراف نداده بودند همه شاهد این کنسرت و اجرای خواست مردم با تدبیر فرماندار محترم در مقابل یک گروه افراطی سازمان یافته برای برهم زدن کنسرت بودیم البته قرار هم بود هیچ مورد خلاف شئونات انجام نگردد و خواست جوانان و مردم شهرستان محقق گردد بدون بهانه دادن به دست عناصر افراطی اجرا گردد . و من ا... توفیق
اگر قرار بود رفتن به کنسرت بی غیرتی باشه پس این همه مردم در شهرهای مختلف بی غیرتند بجز شما که حتما" آخر غیرتی ! شما تندروهای افراطی فقط ظاهرا" ........................................
1393/03/22 - 17:53
0
0
آقایان پاشائی کسالت ندارد فقط ازروز اول امام جمعه مخالف بود وبخاطر ایشان کنسرت لغوشد وآقای مصلح با این اقدام جوانان را سرخورده کرده است....................
1393/03/22 - 17:39
0
0
يه بسته قرص استامينيفن نذر كسالت پاشايي!!!
1393/03/22 - 17:22
0
0
الله اکبر به امت حزب الله و با بصیرت دشتستان بزرگ
آیا جناب فرماندار مشکل نخلدران را نمیداند و چرا وقت برای حل آن نمی گذارند.
پاسخ: اتحاد جنوب وکیل مدافع فرماندار نیست ولی تا آنجا که اطلاع دارد برای مشکل نخلداران نیز پیگیری هایی داشته است.
1393/03/22 - 17:13
0
0
این گروه دلواپس ،اصلا ارزش اش رو ندارن که براشون کامنت بزارین ....فکر می کنن کار مهمی انجام دادن شادی مردم را خراب کردن.
1393/03/22 - 17:09
0
0
آقا من امروز زنگ زدم تهران گفتن هر کی بلیط گرفته بر میگردد به حسابش. پس نگران نباشید.
1393/03/22 - 17:07
0
0
اخه کی میخواست به پاشایی صدمه بزنه وقتی همهی مردم اونجا بودن اخه مردم میزارن که چند نفر بچه ................ به پاشایی صدمه بزنن به خدا زشته برنامه اجرا کنین اجرا نکردین بچها خودشون برنامه اجرا میکنن داخل خیابون بیمارستان مثل سالهای قبل نیمه شعبان ارگ اوردن بدتر از این میشه
1393/03/22 - 17:01
0
0
ومپیره شما به همون شهر بوشهر خودت برس که گندش در اومده.. درمورد شهر برازجان لازم نیست دل بسوزونی
1393/03/22 - 15:46
0
0
اگه هم نذارین که این مراسم برپا بشه.مطمئن باشید که همون دختر پسرا تو یه جای دیگه ولی در خود شهر برازجون برپا میکنن و فاجعه ای بدتر تر در انتظارشون هست.از ما گفتن.....................................................
1393/03/22 - 15:37
0
0
متاسفانه خیلی وقته که غیرت مردهای ما مرده من با اون اقایی هستم که به لغو شدن کنسرت راضی نیستن اگر دختر و زن و یا خواهر خودت هم توی این مکانها با مردهای دیگه به رقص و یا ...... می شد به غیرتت بر می خورد اگه می خورد همه اینها مثل خواهرت اگه نمی خوردهم که خیلی بی غیرتی امام زمان نیازی به قر و رقص شما برای ظهورش نداره یه کم به خودتون بیان ما دل امام زمان با این کارامون خون کردییم الهی دلی که دل مهدی خون کنه خون بشه الهم عجل لولیک الفرج
1393/03/22 - 15:27
0
0
نه
1393/03/22 - 15:10
0
0
بابا یه راهی بگین که بریم پولمون رو پس بگیریم
1393/03/22 - 14:41
0
0
برای آقای استاندار و فرماندار دشتستان متاسفم که نتوانستند یک کنسرت برگزار نمایند.
پاسخ: همان طور که در متن خبر آمده فرماندار دشتستان تا آخرین لحظه نیز زیر بار لغو کنسرت نرفته و خود خواننده کنسرت از آمدن به برازجان منصرف شده است.
1393/03/22 - 14:34
0
0
آقای محمد ش، برازجان بیدار است؟؟؟ یعنی فقط برازجان بیدار است؟؟؟ مردم کل کشور خوابند و فقط اونایی که با برگزاری کنسرت تو برازجان مخالف بودن بیدارن!!!

این همه شهر هر روزه داره کنسرت برگزار میکنه، فقط اینجا...

حتما شما درست میگین، شما بیشتر مردم شهرتون رو میشناسید، مردم که نه، شما بیشتر بیدارکنندگان شهر رو میشناسید.
1393/03/22 - 14:30
0
0
دیشب پاشایی در شیراز کنسرت داشته و اتفاقی نیفتاده ، حالا یه عده تندرو شدن تصمیم گیر واسه شهر ما؟ نباس اینقد بی جنبه باشیم
1393/03/22 - 14:30
0
0
آقای محسن، مثل اینکه شما از ا تفاقایی که این دو هفته افتاده بی خبر هستین، از همون روز اول شروع کردن به امضا جمع کردن و بیانیه دادن که کنسرت رو لغو کنن، دیدن فایده ندارن، پوسترا رو تو شهر پاره کردن، دیدن فایده نداره، گفتند حرف امام جمعه حجته!!! بازم دیدن فایده نداره... با این شرایط تهدید به مرگ اصلا چیز عجیبی نیس، چون وقتی اونا میگن نه یعنی نه، اصلا مهم نیس بقیه مردم چی میگن یا چی میخوان!
فکر میکنین اگه موافقای کنسرت شروع به جمع اوری امضا میکردن از مخالفا کمتر بودن؟؟؟
اقا محسن هممون میدونیم که کسالت بهانه هست، آقای پاشایی امشب دو سانس اجرا داره تو مازندران که کنسل نشده، شنبه و یکشنبه تهران برنامه داره که کنسل نشده، فقط و فقط برنامه فردا کنسل شده، که قطعا به خاطر کسالت نبوده، و مطمئن باشین که از طرف بعضیا تو شهر برازجان و به خواست ان ها کنسل شده.

امیدوارم که روزی برسه که فقط یه ذره به نظر و خواست مردم اهمیت بدن، همه که نباید تو مجلسای نوحه خوانی و مداحی شرکت کنن، نه که اونا بد باشه، ولی هر چیزی رو بخوان به زور به مردم تحمیل کنن اخرش به گند کشیده میشه.
1393/03/22 - 14:10
0
0
زمانی که هزار هزار میلیارد رو میبردن دلواپس نبودن همین افراد، حالا به خاطر یه کنسرت که کمترین خواسته مردم یه شهره، دلواپس شدن؟؟؟ًً!!!!!
با این حرکات هیچ پیشرفتی نخواهیم کرد....
1393/03/22 - 13:44
0
0
اگر مثل قبلا پیام های بنده را منتشر نمی کنید حداقل اطلاع بدهید دیگه پیام نزارم و وقتم رو برای خواندن سایت شما که همیشه به عنوان خواننده پر و پا قرص بوده هدر ندهم
و اما جواب شما:
تا حالا هر وقت قرار بوده با یک خواننده هماهنگ شود و یا حتی تماس گرفته شود ایشون خیلی محترمانه قبل از حرف زدن با شما ارجاع می دهند به مدیر برنامه و نکته بعدی اینکه بی شرم ترین کار این است که یک دلواپس برای پیشبرد اهداف خود از تهدید مرگ استفاده کند که بعید میدادم ولی از اینکه سایت شما بی شرم تر از ان است که تهمت را بدون هیج نظری بنویسد هیچ بعید نمیدانم.
1393/03/22 - 13:35
0
0
سرانجام اصول گرایان به خواسته اشان رسیدنددر برهه ای که پرچم اقتدار در دستان شما بود. اما ای کاش در هشت یا چهار سال گذشته شما می توانستید سری تکان بدهید. حال من مانده ام ، بر شما اف بگویم یا آنان را بستایم؟!
1393/03/22 - 13:33
0
0
............... تمام ایران عرضه داشت و این شهر .................
1393/03/22 - 13:28
0
0
اگه 100نفرباشن بخوان به شما صدمه بزنن 1000 آدم هست از شما محافظت کنن.
1393/03/22 - 13:19
0
0
سلام ظاهرا شما از این قضیه ناراحتید :)
در هر صورت برازجان بیدار است شما هم بهتر است بیدار شوید والا ممکن است بیدارتان کنند
1393/03/22 - 13:10
0
0
ای دلواپس های برازجان......توی عید تولد امام زمان، با لغو کنسرت می خواهید راه بهشت رو به مردم برازجون نشون بدید.
واگذارتون به همون امام زمان...... خدا بخاطر اینکه جوانان را از دین زده میکنید ازتون نگذره.
1393/03/22 - 13:07
0
0
بالاخره دلواپس های برازجون کار خودشون رو کردن .نیمه شعبان رو تو دل مردم برازجون زهر کردن .
1393/03/22 - 13:05
0
0
این یه نیرنگ کثیفه ،ما باور نمی کنیم .
1393/03/22 - 12:55
0
0
جای تاسف است که تعدادی قلیل نظر خودرا بر خواست جوانان این شهر تحمیل نمایند و سطح فرهنگ خودشان را به دیگران معرف باشند اگر اجرای کنسرت ممنوع است چرا در شهرهای دیگر اجرا میشود ؟ پس بی جهت نیست که به شهرما می گویند یک روستای بزرگ!!! آیا با برگزار نشدن کنسرت تمام مشکلات حل میشود ؟ وبا برگزار شدن کنسرت هم چیز خراب میشود ؟ !!!
1393/03/22 - 12:52
0
0
آقا جمع کنید این مسخره بازیا رو... کسالت کیلو چنده؟!!! امشب تو یکی از شهرستانا کنسرت داره، اونم دو سانس، و کنسل نشده، به خاطر فردا حالش بده؟؟؟

به اون مسئول ....... بگین خودتی ....

ما که کنسرت رو میریم، اینجا نشد میریم تهران.... شما بمونین اینجا، حواستون باشه یه وقت به گناه و فساد آلوده نشین... اینقد امضا جمع کنین که امضا دونتون پر بشه...
1393/03/22 - 12:42
0
0
آقایونه به ظاهر مسلمان و دین دار که فقط شعار میدین و میخوایین همه تو گریه و .... باشن
پاشایی امشب توی سلمان شهر کنسرت داره : http://www.iranconcert.com/?concert=1578
1393/03/22 - 12:40
0
0
.......................... با این کارا فقط آبروی استان رو میبرن...

مثل اینکه دختر و پسرای برازجان هیچ جا همدیگه رو نمیبینن و قرار بوده فقط تو کنسرت کنار هم باشن!!!

آخه مگه مداحیه، که زن و مرد رو جدا کنن؟؟؟ اینا پیش خودشون چی فکر کردن؟؟؟ همین دو شب پیش آقای پاشایی دو شب تو شیراز اجرا داشته، امشب مازندران برنامه داره، همه برنامه ها هم اجرا شده و میشه، فقط اینجا باعث گناه و فساد میشه؟؟؟ مگه گناوه کنسرت برگزار نشد؟؟؟ چی شد؟؟؟ گناوه رو الان گناه و فساد گرفته؟؟؟

واقعا شرم آوره....
1393/03/22 - 12:38
0
0
......... ما نمیفهمیم , ما کم داریم , ما .......... ما یه تختمون کمه , ما ... بی سوادا حداقل یه دروغی بدید که ابرو خودتون رو حفظ کنید هر چند دیگه ابروی براتون نمونده بین مردم. واقعا براتون متاسفم. من از همین جا اعلام میکنم که از این به بعد تو زندگی من .............. وجود نداره. ضمنا محض اطلاعتون به این سایت یه سری بزنید: http://www.iranconcert.com/?concert=1588
پاسخ: پوزش ما را بخاطر حذف قسمت هایی از کامنتتان که غیر قابل انتشار بود بپذیرید.
1393/03/22 - 12:35
0
0
وای به این فرهنگ ومردم پر تلاش برای پیشرفت برازجان ! درک درست چقد کم هزینه ست.
1280/09/23 - 00:15
0
0
مگه ما چه گناهی کردیم که در این مملکت باید در فلاکت و بدبختی زندگی کنیم اون از وضع اقتصادی و سیاسی و اینم از وضع فرهنگ ،بی خود نیست که ایران در رتبه دومین کشور غمگین جهان قرار داره به آقای ..... ادامه میدن تبریک میگم فک کنم به کمک امثال شماها ........
1280/09/23 - 00:15
0
0
آ قای قاسم امام زمان احتیاج به آدم دروغگو هم ندارد در کدام کنسرت رقص بوده است چرا وقتی فرهنگ شنیدن یک موسیقی را ندارید به دروغ چیز هائی که نیست می سازید اما شما از دولت دهم دروغ یاد گرفته اید و یک صفت جدا نشدنی است یعنی جز ء وجود شما شده است یک کلام بگویید من ..........
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • تولید 24 هزار تن میگو پرورشی در استان بوشهر در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: لیلادانا حدود 3 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 5 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 5 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 8 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 9 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 11 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...