کد خبر: 30861 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 خرداد 1393 - 11:03
اختصاصی اتحادجنوب/معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تنگستان گفت:
حضور جوانان در سمن ها باعث رشد اجتماعی و فرهنگی جامعه می شود

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تنگستان درگفتگو با اتحادجنوب گفت: ظرفیت های فراوانی برای فعال کردن سازمان های مردم نهاد(سمن ها) در بخش های زیست محیطی، فرهنگی وهنری، اجتماعی وعلمی و پژوهشی دراین شهرستان وجود دارد.

اتحادجنوب: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تنگستان درگفتگو با اتحادجنوب گفت: ظرفیت های فراوانی برای فعال کردن سازمان های مردم نهاد(سمن ها) در بخش های زیست محیطی، فرهنگی وهنری، اجتماعی وعلمی و پژوهشی دراین شهرستان وجود دارد.
به گزارش اتحادجنوب؛ رسول رستمی درجلسه ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان تنگستان افزود: حضور جوانان در سمن ها و فعال کردن آنها دراین شهرستان باعث رشد اجتماعی و فرهنگی جامعه می شود.
وی اضافه کرد: در این ارتباط شهرداران و دهیاران شهرستان تنگستان همکاری و همراهی لازم را با جوانان خلاق و فعال عرصه های فرهنگی داشته باشند.
رستمی بیان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی سمن ها درهفته جوان با همکاری اداره ورزش و جوانان و حضور یکی از کارشناسان خبره کشور در دست کار است.
وی ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری همایش هفته جوانان در شهرستان تنگستان توجه خاص به حضور جوانان در صحنه است.
رستمی گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) همایش نکوداشت هفته جوان با عنوان ˈجوان، تدبیر و امیدˈ در تنگستان با حضور مسوولان استانی و شهرستان برگزار خواهد شد.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان نیز گفت: سمن ها در غنی سازی اوقات فراغت می توانند نقش موثری داشته باشند و لازم است دستگاه ها از ظرفیت این سازمان ها در غنی سازی اوقات فراغت جوانان بهره ببرند.
عباس بهروزی افزود: امروز سازمان های مردم نهاد مجموعه فراوانی از جوانان را مشغول فعالیت کرده اند و باید نگاه ما به این سازمان ها نگاه هدایتی، نظارتی و حمایتی باشد.
بهروزی اضافه کرد: حمایت و هدایت سازمان های مردم نهاد باعث می شود این سازمان ها با اطمینان بیشتری فعالیت کنند.
وی گفت: همه تلاش خود را به کار می بریم که برنامه های هفته جوان با شور و نشاط جوانی همراه باشد و با کیفیت خوبی برگزار شود./ج

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/30861