امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 27 ارديبهشت 1393 - 16:10
انتقاد از روند کند و بعضاً نامطلوب تغییرات

اتحاد جنوب: استاندار محترم عنایت داشته باشند که قرار نیست مسئولان ستاد انتخاباتی آقای جلیلی در امر عزل و نصب ها برای استان تعیین تکلیف کنند/ اینکه هر از گاهی فعالان اصلاح طلب و اعتدال گرای شهرستان ها باید دنبال رایزنی و پیگیری برای عدم انتصاب افراد معلوم الحالی باشند که طی 8 سال گذشته خون به دل آنها کرده اند جای تاسف بسیار دارد/ اشاره ای به حماسه....

بی پرده با استاندار بوشهر

خرداد، ماه خاطرات تلخ و شیرین و ماه شگفتی ها و حماسه آفرینی های ملت ایران در پیش است. خردادماه  طی نیم قرن اخیر همواره منشا تحولات تاریخی در ایران بوده است. خرداد 1342 در پنجاه و یکسال پیش تا حماسه سوم خرداد 1361 ، ارتحال امام خمینی (ره) در 14 خرداد، پیروزی اصلاح طلبان در دوم خرداد 1376 و 24 خرداد 1392 از آن جمله است. 

در سوم خرداد 1361، خرمشهر عزیز پس از 578 روز در اشغال دشمن، با عملیات غیورمردان وطن آزاد شد و برگی زرین از تاریخ پر فراز و نشیب وطن با افتخار رقم خورد. یاد و خاطره حماسه آفرینان سوم خرداد گرامی باد.

در دوم خرداد 76 نیز حماسه ای دیگر توسط مردم خلق شد و مردم با رای به سید محمد خاتمی بر ضرورت اصلاحات درچارچوب قانون اساسی تاکید ورزیدند. پیام دوم خرداد و خواست ملت روشن بود: اجرای کامل و بدون تنازل قانون اساسی، متوقف نمودن برخی روندها و رویه های مغایر با قانون اساسی و حاکمیت قانون در کشور.

گرچه با بحران هایی که افراطیون هر 9 روز یکبار آفریدند مانع توفیق سید اصلاحات در تحقق شعارهایش شدند و بسیاری از وعده های اصلاح طلبانه خاتمی بر زمین ماند اما دوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی برای تلاش ها و مطالبات اصلاح طلبانه شد. این روز را نیز گرامی می دارم.

از مناسبت های خردادماه که بگذریم؛ آنچه که این روزها بر استان می گذرد نیز قابل توجه و تامل است.

 

بی پرده با استاندار بوشهر؛

عملکرد استاندار جوان بوشهر طی 5 ماه مسئولیتش در این استان تقریبا قابل قبول بوده است. تا آنجا که نگارنده بررسی کرده است بعضی از استانهای کشور هنوز موفق به انتصاب حداقل نیمی از فرمانداران خود نشده اند. این در حالی است که در استان بوشهر 90 درصد فرمانداران جدید منصوب شده اند. طی 5 ماه گذشته سالاری موفق شده است دو معاون تاثیر گذار رییس جمهور را به استان بیاورد و از حضور آنها برای حل مشکلات و پیشرفت استان بهره ببرد. سالاری در زمینه های دیگر نیز عملکرد نسبتاً قابل قبولی ارایه کرده که در این مجال امکان پرداختن به همه آنها نیست. اما برشمردن این نقاط قوت و مثبت، به معنای چشم پوشی بر برخی عملکرد ضعیف و نه چندان قابل قبول جناب استاندار نمی باشد. در زیر به برخی دغدغه ها و انتظاراتی که تاکنون برآورده نشده اشاره می شود:


1. روند کند تغییرات و بعضاً تغییرات نه چندان مطلوب دل نگرانی هایی را برای طرفداران دولت تدبیر و امید ایجاد کرده است .  حدود یک سوم مدیران کل دستگاه های اجرایی استان که در دوران استانداری دکتر سالاری منصوب شده اند سازشان با دولت تدبیر و امید کوک نیست، برای مثال ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یکی دو مورد دیگر. بر اساس یک حساب سر انگشتی یک سوم مدیران منصوب شده در زمان استاندار دولت تدبیر و امید انتصاب های قابل دفاعی نبوده اند. اگر همین روند ادامه پیدا کند و یک سوم مدیران استان ناکارآمد یا ناهماهنگ با دولت تدبیر و امید باشند فاجعه ای است که اول دودش به چشم سالاری و بعد دولت متبوعش خواهد رفت.


2. استاندار محترم عنایت داشته باشند که قرار نیست مسئولان ستاد انتخاباتی آقای جلیلی در امر عزل و نصب ها برای استان تعیین تکلیف کنند. مردم به جناب دکتر روحانی رای دادند تا با رویه اعتدال، شاهد تغییراتی مطابق با شعارها و وعده های رییس جمهور منتخبشان باشند. بعضاً دیده می شود نمایندگان مجلس که رییس ستاد انتخاباتی  دکتر جلیلی یا فعال انتخاباتی وی بوده اند برای استاندار تعیین تکلیف می کنند. تعامل بیش از حد و کوتاه آمدن های جناب استاندار مایه نگرانی طرفداران دولت شده است.


3. در حالی که بیش از 10 روز از امضاء حکم دو معاون جدید فرماندار دشتستان توسط استاندار بوشهر می گذرد ولی عادل دهدشتی و عبدالحمید کریم آزاد تاکنون معارفه نشده اند. شنیده های ما حاکی است نماینده دشتستان با انتصاب یکی از این معاونین به شدت مخالفت کرده و همین امر باعث شده هر دو معاون تاکنون معارفه نشوند. طبق قانون اساسی قوای سه گانه مستقل هستند و قانوناً نمایندگان حق دخالت در عزل و نصب های قوه مجریه را ندارند و صرفاً می توانند در صورت مشاهده تخلف و یا ناکارآمدی مدیران منصوب شده از طریق مجلس به وزیر مربوطه تذکر دهند. (مفاد این بند به معنای حمایت و تایید معاونین در شرف انتصاب نمی باشد؛ چرا که در انتخاب و انتصاب ایشان هیچ مشورتی با فعالان سیاسی طرفدار دکتر روحانی در دشتستان نشده و مسئولیت خوب و بد این انتصاب بعهده جناب فرماندار و اقای استاندار می باشد.)


4. نمایندگان مجلس هنوز فکر می کنند جناب دکتر جلیلی برنده انتخابات شده است که به خود اجازه می دهند در عزل و نصب ها برای استانداران و مدیران دولت روحانی تعیین تکلیف نمایند. آقای استاندار باید این نکته را که آقای جلیلی رای نیاورده و مردم مدیرانی از جنس دولت تدبیر و امید را طالبند به نمایندگان محترم گوشزد نماید.


5. اینکه هر از گاهی فعالان اصلاح طلب و اعتدال گرای شهرستان ها باید دنبال رایزنی و پیگیری برای عدم انتصاب افراد معلوم الحالی باشند که طی 8 سال گذشته خون به دل آنها کرده اند جای تاسف بسیار دارد. مواردی دیده شده است که برای عدم انتصاب یک مدیر شهرستانی که هیچ همخوانی با دولت تدبیر و امید ندارد باید بارها به این و آن مراجعه کرد و خون دل خورد. البته طبیعی است وقتی مدیر کلی پیام 24 خرداد را هنوز درک نکرده باشد انتظاری هم بیش از این نیست. ادامه این وضعیت نگرانی ها و نارضایتی ها را افزایش می دهد و دولت تدبیر و امید عقبه خودش را از دست خواهد داد.


  6. طرفداران دکتر روحانی با ابقا یا انتصاب مدیران کارآمدی که تفکری غیر اصلاح طلبانه داشته ولی معتدل و همسوی دولت هستند هیچ مخالفتی ندارند ولی هرگز ابقا یا انتصاب اشخاصی که طی 8 سال گذشته از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به اصلاح طلبان و آزاد اندیشان دریغ نداشته اند را بر نمی تابند.


 7. ادامه کار مدیرانی با تفکر احمدی نژادی و از جنس اصولگرایان افراطی بعد از گذشت 9 ماه از استقرار دولت تدبیر و امید غیر قابل قبول است. تنها 2 ماه و نیم ماه دیگر به یکمین سال استقرار دولت تدبیر و امید مانده است؛ مردم و رسانه های مطالبه گر عملکرد دولت و دولتمردان را به دقت مورد بررسی و مداقه قرار خواهند داد و بابت آنچه از مطالباتشان که برآورده نشده سئوال خواهند کرد./ح



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/03/03 - 05:05
0
0
سابقه اجرایی معاون فرماندار چیه ؟ ممنون میشم توضیح بدهید
1393/03/02 - 14:27
0
0
اگر نقد منصفانه و سازنده وجود نداشته باشد ، معایب مشخص نمیشود و در نتیجه پیشرفت و رضایت مردم بدست نخواهد آمد . درود بر جناب صابری و تمامی منتقدان فهیم و دلسوز استان .
1393/03/02 - 14:01
0
0
واقعا" کسانی که از نماینده دشتستان حمایت میکنند برای حمایت همه جانبه وی از دولت احمدی نژاد چه پاسخی دارند؟ چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است /
1393/03/02 - 13:44
0
0
مسئولین محترم استان باید انتقاد استاد صابری را بعنوان یک معلم دلسوز و نمونه استان و یک فعال سیاسی و فرهنگی و اختماعی و همچنین داشتن مسئولیت یک رسانه مردمی و تاثیرگذار و یک جانباز سرافراز اسلام و انقلاب و کشور عزیزمان که الحق دین شان را به شایستگی در عرصه های مختلف ادا نموده اند را به دیده منت پذیرا باشند و با عنایت به اینکه ایشان هیچگاه بدنبال منافع شخصی خود در این عرصه ها نبوده اند و این را هر فرد منصف و آگاهی در استان خوب میداند، و واضح است مخالفان ایشان به دلیل همین خصوصیتها و ایستادگی در مقابل ضد ارزشهاست که تحمل حتی انتقادهای سازنده ایشان راندارند!‌ البته بهتر است برخی ها بدانند ، گرچه خوششان نمی آید ولی واقعیت اینست که حاج اکبر صابری یار و همراه این دولت و یکی از دوستان صمیمی و مشاور غیر رسمی آقای استاندار است ، و استاندار محترم با عنایت به جایگاه بالای علمی و فرهنگی و اجتماعی این بزرگوار انتقادهای سازنده و دلسوزانه وی را بر تملق ها و چاپلوسیهای افراد منفعت طلب و سود جو ترجیح میدهد ! / و من ا... توفیق
1393/03/02 - 08:06
0
0
به این تدبیری که دارید می کنید امیدتان نامید می شودا
بنزین کجا ،گازوئیل کجا ، عدم کنترل گرانی ها ، یارانه ثابت ، هزینه های درمان و عدم نظارت ،
بی فرهنگی ای که دارد تبدیل به فرهنگ می شود
فساد و فحشاء بیداد می کنه و کسی گوشش بدهکار نیست.
1393/02/30 - 14:34
0
0
کسانی در تشویش اذهان میکوشند و کسانی در تنویر افکار . . .
ای کاش بار معنایی کلمات را میدانستیم تا هر جا قافیه تنگ آمد یا . . . شخصیت دیگران را تخریب نمیکردیم . . .
دوست من گذشت زمان همه چیز و همه کس را به ما خواهد شناساند . . ./ب
1393/02/30 - 09:30
0
0
در پاسخ آقاي من
1.شما ميفرماييد مگر افراد قبل تجربه داشتند كه اين خود اشتبا هست.آيا ما بايد راه قبل را ادامه دهيم؟ ايا نبايد از گذشتگان درس بگيريم؟ ايا نبايد به فكر بهتر بودن باشيم؟ ايا ادامه راه قبل مناسب خواهد بود؟ ايا بايد از افراد بي تجربه استفاده بكنيم؟
2.شما درباره نماينده شهرستان صحبت كرديد كسي كه عمر خود را تلف مردم مظلوم منطقه حسين اباد كرد. كسي كه هر هفته با حضور مديران اداره جات در بخش هاي مختلف است.كسي كه پيگير مشكلات دشتستان است(اوردن وزير بهداشت و معاون وزير كشاورزي و مخابرات و دهها كار ديگر).كسي كه دفتري بسيار فعال در سطح شهرستان دارد.در تهران نيز مكاني براي سكونت همشريان عزيز اجاره نموده اند.
3.شما فرموده ايد ايشان در سياست ناشناخته بودند.(تعجب از فرمايش شما)
4.شما ميفرمايي ديگر اصولگرايي تمام شده(اصولگرايي تمام نشده بلكه اصولگرايي و پايبندي به اصول در قلب و خون مردم جريان دارد و اصول ما حمايت از رهبري و آرمانهاي امام است).ولي قطعا اگر مديران موفق و بهتري در نظام موجودند بدون توجه به حزب بايد از آنها استفاده نمود.
5.شما در مورد نماينده بعد هم نظر داديد كه الله اعلم.من و شما فقط يك راي داريم/ج
1393/02/29 - 22:25
0
0
آقای مظلوم شما کارهای انجام شده از طرف ر.یس شبکه بهداشت رامی گویید که آ قای موسوی انجام داده است کاری که نماینده رئیس جمهور انجام داده می گویید ایشن انجام داده پس چرا قبلا این کارها انجام نگرفت ؟
1393/02/29 - 21:03
0
0
احسنت احسنت
1393/02/29 - 19:56
0
0
افراطیون را از لحن صحبتشان میتوان شناخت ، بی منطق - منفعت طلب - تندخو - بی انصاف - فرصت طلب - خودمحور - دیکتاتور- زیاده خواه - جدای از عامه مردم - کور و کر و لال در مقابل حقیقت - پس دلیلی برای همسویی و هماهنگی این دولت با اینان نیست و رییسشان احمدی نژاد است که همین مجلس را با وجود حمایتشان از وی قبول نداشت و حالا به قوه قضاییه دهن کجی میکند . امیدواریم این دولت توصیه های دلسوزان و حامیانش را جدی بگیرد !/ج
1393/02/29 - 19:35
0
0
استاندار محترم باید قبل از ناامید شدن حامیان دولت تدبیر در خصوص موضع گیری مناسب در مقابل افراطیون و شناسایی آنها وفاصله گرفتن از این گروه بظاهر انقلابی ولی منحرف و خط مشی تندرویی اقدام کند تا در باتلاق این افراد سودجو گرفتار نگردد .
1393/02/29 - 19:29
0
0
درود بر احمدی نژاد که لااقل جسارت ایستادن در مقابل مخالفانش و کسانی که با نظرش همسو نبودند را داشت و حتی مجلس هم که البته همه هم حزبیش بودند جرات مخالفت با وی را نداشتند .
1393/02/29 - 19:25
0
0
اگر کارگزاران این دولت بیش از حد با گروه تندرو و افراطی ملاطفت و نرمی نشان نمیدادند شاهد برهم زدن سخنرانی نوه امام و خیلی دلسوزان نظام نبودیم ، هرچیزی بجای خویش نیکوست ! نظر خواهی از برخی تندرو و یا انفعال در مقابل جناح افراطی هیچ مصلحتی ندارد چون اصولا" اینان اصل نظام را نشانه رفته اند و خواسته و یا ناخواسته دارند مردم را از نظام جدا میکنند !‌انتقادی که حامیان دولت تدبیر از دکتر روحانی دارند و دلیل این همه باج دادن به افراطیون مشخص و شناخته شده را نمیدانند . بزرگترین گناه جناح افراطی که مثل روز روشن است حمایت از دولت قبل با این همه تخریب و خیانت در امانت است که با هیچ معیاری طرفداری از اینان منطقی نیست !!! همانهایی که هشت سال دلواپس نظام نبودند و الآن دلواپس ازبین رفتن ارزشها شده اند ، حتما" ارزشها از نظر آنها فقیرتر شدن مردم و غنی تر شدن خودشان است که پرواضح است دلواپسی مهمی است !
1393/02/29 - 18:26
0
0
با تشکر از تذکرات بجا و شایسته جناب صابری ، عرضم با منتقدان شما و حامیان دولت قبل است ، کسانی که میگویند این دولت دولت اعتدال است نه اصلاح طلب خوب میدانند که اگر نظرات دکتر روحانی با نظرات اصلاح طلبان همسو نبود جناب خاتمی و آیت ا... هاشمی از ایشان حمایت نمیکردند و مطمئنا" از پس تخریبهای جناح افراطی و تندرو هم بر نمی آمدند ،‌و الآن جناب جلیلی دوست نماینده ما رییس جمهور بود ! پس فرقی نمیکند دولت دولت اعتدال باشد یا اصلاح طلب ، مهم اینست که اصولگرایان تندرو و افراطی در آن سهمی ندارند و نباید اظهار نظر کنند ، چون اول باید از اعمالشان در هشت سال گذشته توبه و استغفار کنند !!! و اینکه برخی ها مرتبا" از فتنه 88 و یا امثالهم سخن میگویند فقط سرپوش گذاشتن بر خیانت و جنایتی است که یا خود کرده اند و یا با حمایت از آن در آن شریک بوده اند . والا چه کسانی نقشه به انحراف کشیدن اعتراض ها طرح کرد و چه کسانی آ« را به فتنه تبدیل کردند کاملا" مشخص است و مردم هم در انتخابات حرفشان را زدند و همه دیدیم که آقای خاتمی و آیت ا... هاشمی چقدر نزد مردم محبوبیت دارند و عزیزان افراطی چقدر !؟؟؟ یا حق
1393/02/29 - 13:15
0
0
آقای صابری به مواردی از عزل و نصب ها که اشاره کرده اند مانند ریاست دانشگاه علوم پزشکی و حتی معاونان ایشان و غیره .... هیچکدام تابع دولت روحانی نبوده و اصولگرای افراطی هستند ودر دولت قبلی سینه چاک دولت احمدی نژاد ، حالا چطور ................ آقای استاندار محترم از این به بعد در عزل و نصب ها بیشتر دقت نمایند./ج
1393/02/29 - 12:54
0
0
آقای اسپوتین عزیز از قدیم گفته اند ادم زنده وکیل و وصی نمی خواهد خوشبختانه ایشان خودشان جواب داده اند. فقط بجای مجیزگویی بهتر است از ایشان بخواهید چرا در نظر بنده بخشی را حذف نموده اند. اگر تهمت یا اهانتی شده بگویند تا بنده همین جا عذرخواهی کنم. نه با ایشان پدرکشتگی دارم و نه بر سر لحاف ملا دعوا. گفتار بنده انعکاس رفتارها و تناقض های موجود کسانی هست که از یک طرف دم از اصلاحات می زنند و از طرف دیگر بر سر مسائل عام النفعه بر طبل انحصارطلبی می کوبند. البته نیت بنده رساندن این پیغام به ایشان بود و الا مابقی همه باد در هواست./ج
1393/02/28 - 22:50
0
0
درود استادصابری در دشتستان هم دوستان گروه تندرودارند فشار می آروند امیدوارم تدبیر استانداروفرماندار مشکل درتلاشند امیدها را ناامید نکند
1393/02/28 - 22:31
0
0
آفرين به آقاي صابري كه حرف دل همه مردم استان رو زديد
1393/02/28 - 17:27
0
0
باید عرض کنم که استان ما از لحاظ تغییر وتحولات دردولت تدبیر وامید جزء استانهای پیشرو می باشد هر چند استاندار وپروسه انخاب ایشان بسیار به طول انجامید نسبت به دیگر استانها.صددرصد فرماندارها انتخاب ومنصوب شده اند.وذکر این نکته نیز لازم است که دکتر سالاری بعنوان جوانترین استاندار دولت تمامی تغییرات را بر اساس شایسته سالاری انجام می دهند.ضمن تشکر از انتقادات ودلواپسی آقای صابری!
1393/02/28 - 14:33
0
0
جناب آقای صابری عزیز
تا آنجایی که بررسی کردم فقط جواب کامنت هایی که خوشتان آمده یا دلتان خواسته جواب داده اید . لطف کنید و به کامنت آقا یا خانم جعفری هم جواب بدید.
1393/02/28 - 14:00
0
0
آقای صابری عزیز و دوست داشتنی ممنونم از پاسخگوییتون.آزادی و نقد هم یعنی همین.دقت کرده باشید بنده نگفتم تمام حرف شما حق است بلکه فرض گرفتم تماما حق باشد.گاهی انسان از بعضی از حق ها میگذره تا به اهدافش برسه.ما اسم اینکار را میگزاریم تدبیر و البته که تازه اول راهیم و با این استاندار خوش فکرامیدوار.من فکر میکنم دکتر سالاری با علم و تیز هوشانه به دنبال توسعه استان هست که هم مشکلات مردم را کم کند و هم نام نیکی از خودش بجا بذاره.در این راه همراهی و همکاری همه قشرهای مختلف سیاسی را نیاز دارد.بنابراین عاقلانه هم هست که گاهی از خودش انعطاف نشان بده.اگر در راه رسیدن به اهداف زیادی سفت باشیم مطمئنا خواهیم شکست.شما تصور کنید استاندار بخواهد به تنهایی بدون نماینده ها برود از فلان وزیر فلان امتیاز مهم را بگیرد.آیا در اینصورت قدرت چانه زنی زیادی دارد؟این مهم تر است یا اینکه یک معاون فرماندار فرد توانمند دیگری باشد؟ضمن اینکه ما میگوییم بهتر از طرف مقابل مسائل را میفهمیم و اگر آنها متوجه نیستند ما که متوجه هستیم و باید عاقلانه و صبورانه کار کنیم.چون در حال حاضر چاره ای نیست.یادمان هم نرود در بهترین دورانی که ازش یاد میشود یعنی دوره مهندس تبادار هم همه مدیران قوی و کاملا همسو با دولت نبودند.اتفا قا مدیر ضعیف هم کم نداشتیم.پایدار باشید
اگر منظورتون از اصلاح طلبی ، درنوردیدن و زیر پا گذاشتن اصول هست درست گفتید جناب صابری نه آنست . . .
و اگر منظورتون اینه که حاج اکبر مثل اصولگراهایی است که با اصول نون میخورن و هر جا لازم باشه سر دست ترین دست آویزشون ، با کمال وقاحت ذبح اصوله . . . نه جانم جناب صابری نه اینست . . .
اعتدال و تدبیر بهترین چارچوبیست که جناب صابری در آن قرار می گیرد و خیر الامور اوسطها . . .
1393/02/28 - 13:47
0
0
چرا نظر منو نذاشتین
انتقاد پذیری چیزه خوبیه هاااااا
1393/02/28 - 13:05
0
0
در جواب اقای سلام
عرض نمایم مگه مدیران قبلی تجربه داشتند؟اقای مهتدی چه تجربه ای داشتند؟دهقان چه تجربه ای داشت؟بعدش نماینده دشتستان چه کار شایسته ای انجام داده؟نماینده دشتستان چه تجربه ای برای کارهای سیاسی و نمایندگی داشتند؟در پایان عرض نمایم اصواگرایی تمام شد و تمام مدیران اصولگرا باید عوض بشن.قطعا نماینده بعدی دشتستان اصلاح طلب خواهد بود.
1393/02/28 - 11:46
0
0
آقای صابری مگر عمر اتحاد جنوب چقدر است که اینچنین براشفته بنده را با این گفتار به اصلاح مورد تمسخر قرار می دهید. وقتی ملاک حال فعلی افراد باشد فرق نمی کند شما در گذشته چه کاره بوده اید. ایا می خواهید گذشته اتان را در مصادره موقعیت ها در چشم حقیر کنید؟ آیا الان هم همچنان بر دیدگاه اصلاح طلبی خود کما فی السابق هستید یا حالا نوبت جمع کردن غنائم رسیده و به اصطلاح گور .... اصلاح طلبی.
فقط این را بدانید از سال 76 که بعنوان دانشجو بودم با دوره اصلاحات اشنا شدم و فهمیدم به روحیات و تفکرات من بیشتر نزدیک است تا اصولگرایی.....
پاسخ: جناب مرتضی یقین بدانید این یادداشت صرفاً از سر دغدغه های اصلاح طلبی است و اگر دنبال جمع کردن غنائم بودیم سکوت، همراهی؛ تعریف و تمجید مسئولان فعلی بهترین راه بود! جناب مرتضی اگر واقعاً به تفکر اصلاح طلبی خود را نزدیکتر می دانید اصلاح طلبانه بیندیشید. ببینید حرف حساب در مطلب چقدر هست. نه با اتهام جمع کردن غنایم دیگران را تخریب کنید.
ضمنا اتحاد جنوب شانزدهمین سال فعالیتش را طی می کند.
1393/02/28 - 11:40
0
0
تقدیم به مرتضی وتمام افرادی که از یکی دو کانال کامنت می گذارند.. برادران شناسنامه اقای صابری را در عمل ببینید. ایشان فرزند انقلاب جبهه وجنگ و راه امام بوده وهست. اصلاح طلب واقعی بوده وهست .. ولی باج خواه و موقعییت طلب نبوده و نخواهد بود.. زمانی که گروه فرصت طلبان در سایه اصولگرایی به خاطر فریاد به حق اقای صابری و جلو گیری از نقد ایشان سپردن پست و مقام را به وی پیشنهاد می نمودند بروید از بزر گانتان سراغ بگیرید بعد اصلاح طلبی ایشان را زیر سوال ببرید.
1393/02/28 - 10:51
0
0
آقای صابری واقعا شما فکر می کنید یک اصلاح طلبید؟!!! که انتظار دارید استاندار با شما مشورت نماید. رابطه شما با اعتدال و تدبیر چیست؟
پاسخ: اگر شما سن و سالتان اقتضا کند و صفحات 10 سال اخیر اتحاد جنوب را فقط ورق بزنید متوجه می شوید. زمانی که خیلی ها با شعار اصولگرایی دنبال منفعتشان بودند اکبر صابری و اتحاد جنوب صدای رسای اصلاح طلبی و اعتدال گرایی در استان بوشهر بودند. بارها تا مرز توقیف رفتند و بارها احضار و سئوال و جواب شدند.در حالی که بعضی ها که الان مدعی اند آن زمان سیاست سکوت را پیشه کرده بودند.
مخالف صابری هستید باشید ولی حق و انصاف را زیر اهداف و اغراض سیاسی لگد مال نکنید.
1393/02/28 - 10:08
0
0
جناب آقاي صابري
1.شما معتدليد عجبا.
2.اگر معتدليد چرا توهين به اصولگرايان كرديد(جليلي)
3.انصافا آيا تا كنون دشتستان چنين نماينده اي داشته؟
4. آيا فرمانداري دشتستان مكان آزمون و خطاست كه افراد معلوم الحالي و بدون تجربه سكان سياسي ترين شهرستان را در دست بگيرند؟
5.آيا شخص شما قبول نداريد اقاي دهدشتي كوچكند و يا بهتر يگوييم بي تجربه اند؟با تشكر
1393/02/28 - 09:17
0
0
جناب محمد اینگونه ادبیات صحبت کردن با آقای صابری که حرف حقیقت را زده درست نیست. کسانی که به دکتر روحانی رای دادند چطور باید انتظار داشته باشند که استاندار روحانی مسولیتها را به نیروهای مخالف ایشان دهد. مگر احمدی نزاد به غیر از اعضای ستاد خودش به گروه مخالفش مسولیت داد؟
1393/02/28 - 09:14
0
0
آقای صابری عزیز من هم با آقای روح الله احمدزاده موافقم.مطلب شما اگر چه سراسر هم حق باشد اما بجا نیست. موفق باشید
پاسخ: جناب دوست! حرف حق مگه میشه بیجا باشه؟!
1393/02/28 - 09:10
0
0
به عنوان یک فعال حوزه جامعه مدنی در استان، متاسفانه با توجه به بیان هر روزه شعارهایی در جریان تسهیلگری فعالیت نهادهای مردمی و NGO ها، شاهد همان برخوردهای نامناسب از طرف نهادهای رسمی با این تشکلها هستیم... مشکلات و مصائب کنشگری مدنی همچنان به قوت خودش باقی هست... تنها چیزی که درون این نهادهای مدنی غیردولتی قابل مشاهده هست؛ امیدی هست که به آینده دارند؛ جناب آقای استاندار، این امید تاریخ انقضا دارد! ........
جناب صابری، یادداشت بسیار روشنگرانه ای بود... پیشنهاد می دهم که در یادداشتهای بعدی اگر به تحلیل فضای عمومی پرداختید؛ به تحلیل فضای مدنی و شهروندی نیز همزمان بپردازید... سپاسگزارم... بابهترین آرزوها
1393/02/28 - 08:45
0
0
من از استاندار بوشهر یک خصوصیت خوب دیده ام و آن این است که وقتی به شخص اصلاح طلبی اعتماد کرد و او را لایق یک پست دید بی شک بر مواضع خود پافشاری کرده و او را برای آن پست انتخاب خواهد کرد.
فکر نکنم فشار نمایندگان بتواند او را از تصمیمش منصرف نماید.
اما در رابطه با دیگر مدیران فکر می کنم در زمینه ی مدیران غیر سیاسی (همانگونه که ایشان در جلسه ای گفتند) بنا را بر کارآمدی گذاشته و به این شرط که در کارهایشان هیچ گونه کار سیاسی انجام ندهند.
با تشکر از شما آقای صابری بابت مطالب ارزشمندتان
پاسخ: جناب فتحی حرفهای من شفاف و صادقانه است. به دکتر سالاری ارادت دارم و همواره سعیم بر همراهی ایشان برای موفقیت بوده است. اما نگفتن انتقادات ظلم به استان و حتی خود سالاری است. اشاره من سه 3- 4 انتصاب نه چندان مطلوب بود و مشخصاً 2 تا را نام بردم.
1393/02/28 - 07:56
0
0
اقای پای بست 1 شما اول مشخص کنیید جزع چه جناحی هستیید 2 بهتر است اخوی گرامیتان را به راه راست هدایت کنیید............. 3 به پدر گرامیتان توصیه فرمایید که مسکن مردم را به موقع احداث کرده و تحویل دهد یا پول مردم را برداخت کند.
1393/02/28 - 07:53
0
0
جناب صابری عزیز!همه از تندروها متنفرند.اما شما مطمئنی که اصلاح طلب تندرو نیستی؟جناب استاندار اگر نماینده دولت اعتدالگراست که باید خیر وشر استان را بهتر از شما بداند. شما چرا کاسه داغتر از آش میشوی؟
1393/02/28 - 07:33
0
0
با درود به آقای صابری و همه دلسوزان استان. بسیار تذکر بجایی بود. امیدوارم که جناب استاندار عنایت داشته باشند. در ضمن خدمت دوستان معترض به این مطلب عرض شود که نگرانی جناب صابری در خصوص خط فکری و افراط گرایانه بعضی از آقایان است که متاسفانه در برخی موارد عملکرد نسبتا خوب آنها را نیز زیر سوال برده.
1393/02/28 - 07:31
0
0
جناب صابری، یک سوال جواب بده بعد همه چیز قبول!
چطور آقایان فتنه گری که در استان و کشور دارن سمت می گیرن افراطی نیستند ولی کسانی که یک مقطع از زمان با رئیس جمهور قبلی بودند و بعدا که انحراف دیددند افراطیند!
چطور آقای خاتمی که سران فتنه بود هنوز تو دل شما اعتدال گراست ولی ماها افراطی؟
چطور هاشمی و فرزندانش که سال 88 نزدیک بود کشور را به نابودی بکشانند هنوز معتدل و تیتر شماست و حالا بچه بسیجی ها و مسجدی ها- که امید امام همان بسیج بود- افرطی شدند!
چطور با تاراج کردن هسته ای اعتدال بدست می آد؟ چطور با پیایمال کردن خون شهدا اعتدال بدست می آد؟
هم ما باید از خدا بترسیم و هم شما!!!!!!!!!! خدایا به همه ماها رحم کن!
1393/02/28 - 07:06
0
0
جناب دکتر سالاری ،می دونید وقتی خبر انتصاب شما به عنوان استاندار بوشهر ؛ توی سایتهای خبری اعلام شد چه جشن وغوغایی در شهرستان دشتستان به پا شد ؟ اگه نمیدونید بدونید که درجه ی محبوبیت شما ، خیلی بالاتر از حدیست که در تصور بگنجد.
« ما ز سالاری چشم یاری داشتیم »
جان ما فدای دشتستانی آباد.
1393/02/28 - 06:43
0
0
خوب به ادبیات جاه طلبانه اقای صابری بنگرید عملکرد استاندار جوان تقریبا قابل قبول بوده است!! این همه پست از استاندار به عنوان باج گرفتی بستون نیست؟
1393/02/28 - 06:43
0
0
وقتی وزیر کشور از ستاد قالیباف بوده واغلب فرمانداران ومدیران کل انتخابی سالاری از ستاد قالیباف بودند واسامی افرادی که امروز به عنوان بخشداران مطرح می شود اکثرا از ستاد قالیباف یا محسن رضایی هستندحالا چه اشکال دارد معاون فرماندار هم اصلاح طلب نباشد؟ ضمن اینکه گزینه مورد نظر اقای موسوی نژاد هم از ستاد قالیباف می باشد.
خلاصه کاشکی ما هم عضو ستاد قالیباف بودیم!
1393/02/28 - 06:40
0
0
سلام.اقای صابری هرچه گفتند حقیقت هست.در جواب اقای هادی عرض نمایم که سرپرست کنونی دانشگاه علوم پزشکی توان اداره کردن این مرکز مهم را ندارد همانجور که نتونست در معاونت درمان نمره قابل قبولی از خود بجا بگذارد.ایشان در حد و توان اداره کردن علوم پزشکی نیست.
1393/02/28 - 06:34
0
0
با سلام.درود بر اقای صابری.بعضی افراد از حرف حقیقت ناراحت میشن.نماینده دشتستان سال اخر نمایندگی خود را سپری میکند و قطعا ایشان دیگر رای نخواهند اورد بنابراین استاندار از چی میترسه.
1393/02/28 - 01:56
0
0
باسلام/
جناب آقای صابری بزرگوار ؛ استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان باید دنباله رو سیاستهای دولت باشد / در دولت آقای روحانی چند وزیر از جریان غیر اصلاح طلب داریم؟ قطعن آقای استاندار نیز می بایست همانند رییس جمهور محترم که ملاحظه برخی مسایل را در انتخاب وزرا کرد ؛ ملاحظه برخی مسایل را در انتخاب مدیران کل و معاونین استاندار کند/
به نظر حقیر اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم ؛ آقای استاندار تا کنون عملکرد بسیارخوبی داشته است و بر خلاف برخی افراد اصلاح طلب در مرکز استان که منافعشان در متشنج بودن اوضاع سیاسی استان می باشد توانسته با تدبیری بسیار عالی ضمن راضی نگهداشتن جریانات مختلف ؛ فضای سیاسی استان را آرام نگه دارد /
هم استانی های عزیز : باید هوشیار باشیم و نگذاریم از یک سوراخ دوبار گزیده شویم و کاری که بر سر استاندار بومی آقای افراشته آمد باز تکرار شود و آقایان تهران نشین با سو استفاده از فرصت برای مدت طولانی نیروهای توانمند بومی را بایکوت کنند/
یاعلی
1393/02/28 - 00:22
0
0
شنیده ها حاکی است که اقای جمشیدی قصد دارد قبل از رفتن اقای نادر ازاده را به معاون اداره ورزش منصوب نماید ...........................
آقای دهدشتی نیز مسئول حراست یک اداره در دولت احمدی نژاد بوده ویک اصول گرا تلقی میشود پس انتصاب ایشان مناسب نیست.
1393/02/28 - 00:04
0
0
درود بر سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ک همیشه در همه صحنه ها از حقوق مردم دشتستان بلکه سراسر ایران اسلامی دفاع میکنه در کل دوره های نمایندگان گذشته دشتستان چنین نماینده فعالی نداشتم و نخواهد داشته باشیم اما متاسفه بعضی تا کی می خواهند سرشان را زیر برف نگه داریم بیایم دست در دست هم دهیم شهرمون آباد کنیم
آقای موسوی نژاد با پیگیری که انجام داد بیمارستان17 شهریور که با حضور وزیر بهداشت فعال شد .
* پیگیرهای ک در بحث خرما کردن که با حضور معاون جهاد کشاورزی از اول خرداد خرما را خریداری می کنن
والی غیر
1393/02/27 - 23:18
0
0
دوستان عزیز وضعیت عزل و نصبها و اینکه نیروهای طرفدار احمدی نژاد هنوز در دولت روحانی قدرت نمایی میکنند مربوط به همه استانها است و نه فقط استان بوشهر. و علت اصلی آن هم به عقیده من وزیر کشور اصولگرای دولت دکتر روحانی است. در همین قضیه معرفی استاندار مگر نه اینکه طرفداران روحانی در استان روی یک گزینه اجماع داشتند ولی وزارت کشور به پیشنهاد سه تن از نمایندگان استان در مجلس که طرفدار آقای جلیلی بودند دو گزینه استانداری مد نظر آنها را به هیات دولت معرفی کرد که اگر دخالت آقای جهانگیری نبود اکنون یکی از آن دو تن استاندار بوشهر بود. یعنی وزارت کشور گزینه نمایندگان طرفدار جلیلی را به گزینه طرفداران روحانی ترجیح داده بود.
1393/02/27 - 23:06
0
0
بی دلیل نبود که اکثر حامیان دکتر روحانی در استان طرفدار استانداری تبادار بودند. قطعا اگر تبادار استاندار بود وضعیت عزل و نصبها اینگونه نبود/ب
1393/02/27 - 22:43
0
0
جناب آقاي سالاري چرا كاري براي فني و حرفه اي نمي كنيد . آيا مي دانيد حداقل ٨٠ درصد كارمندان از عملكرد مديرش ناراضي هستند .چرا عوض نمي كنيد؟
1393/02/27 - 21:43
0
0
سابقه اجرایی معاون فرماندار چیه!!!!
1393/02/27 - 21:27
0
0
سلام جناب صابری عزیز خواهشمندم پای دکتر جلیلی یا هر کاندید دیگری را به دعواهای سیاسی درون استانی باز نکنید چون نه دخالتی دارند و نه خواهند داشت. ضمن اینکه ما شنیده بودیم رئیس جمهور محترم با شعارهای فراجناحی وارد صحنه انتخابات شدند و قرار نبود اصلا بحث اصولگرا یا اصلاحطلب بودن مدیر بجای شایسته سالاری ملاک انخاب و انتصابات بشه! بنده از صحبت های جنابعالی اینجور برداشت کردم که دولت دولت اصلاحات است و اصولگرایان باید بروند پارکینگ و شعارهای انتخاباتی آقای رئیس جمهور هم باید فراموش شوند.
پاسخ: سلام برادر محترم.
اصولگرایان معتدلی که شعارها و برنامه ها و وعده های جناب رییس جمهور را قبول دارند جایشان به سر و چشم. من در بند 6 یادداشتم گفتم که با مسئولیت آنها هیچ مخالفتی نیست. ولی افراطیون هرگز نمی توانند مجری خوبی برای سیاستهای دولت آقای روحانی باشند.
1393/02/27 - 21:16
0
0
آقای صابری عزیز دیر گفتی اما خوب گفتی.... توقع مردم استان از دکتر سالاری این است که با شهامت و قدرت قبل از انتخابات مجلس، (که قطعا یک نه وچراغ قرمز بیادماندنی از طرف مردم به اکثر نمایندگان فعلی مجلس خواهد بود)... جلو زیاده خواهی و دخالت شرم آور آنها را در امور قاطبه مردم بگیرد.
1393/02/27 - 20:57
0
0
سلام . با تشكر از اقاي صابري كه با ديدي انتقادي به مسايل نگاه مي كنند.
جناب اقاي صابري عزيز: انگار تو ايران رسم است كه هر كسي به مقامي رسيد براي حفظ ان هر كاري را ميكند! حتي همدستي با مخالفين قبلي. وگرنه نبايد نماينده مجلس بخود اجازه دهد كه در اين كارها دخالت كند مگر انكه مطمعن شود مسولين براي حفظ خودشان به حرف هاي نماينده گوش مي دهند و انگار مسولين فعلي هم از اين قاعده مستثني نيستند!
1393/02/27 - 20:43
0
0
کاملا با نظر آقای صابری موافقم. حرکت دولت در انتصابات کند است. اگر دولت را چهار سال در نظر بگیریم 25 درصد آن تمام شد و سال اخر هم که همه در گیر انتخاب دولت جدید هستند و یعنی فقط دو سال دیگر وقت داریم.
جناب استاندار! وفت تنگ است. زودتر عمل کنید هر لحظه را از دست بدهید باخته اید. حریف به شما رحم نخواهد کرد. اگر دولت به دست آن ها بیفتد همان خواهند کرد که این هشت سال کردند. تا کی مدارا می کنید. این نماینده که در همه کار اظهاز نظر می کند (تایید این فرد در همین مجلس نیز با مشکلات عدیده ای روبرو بود که همگان دلیل ان را می دانند تشکیک در مدرک علمی و نحوه اخذ آن) این فرد نماینده یک تفکر خاص است نه نماینده مردم دشتستان اینها همان دلواپسانی هستند که دلواپس برخی امور خاص هستند. نه دلواپس مردم نه نان مردم و نه جان مردم. در این وانفسا عجله کنید. فرصت ندارید.
1393/02/27 - 20:42
0
0
درود بر جناب صابری. انصافا حرف حق را زدی. جناب صابری جالب اینجاست که انقدر که استاندار با نماینده طرفدار جلیلی مورد مشورت است با آقای پور فاطمی نماینده طرفدار دکتر روحانی تعامل خاصی ندارد. و در عزل و نصبها از ایشان مشورت نمیگیرد. در بند 6 به موضوع خوبی اشاره کردید . ما میبینیم که نیروی کارامد و با سابقه استانداری که طرفدار دولت هست کارمند عادی استانداری شده . با اینکه در دوره احمدی نژاد مسولیت داشت. ولی نیروهای احمدی نژاد هنوز در مسئولیت دولت روحانی هستند
1393/02/27 - 20:40
0
0
ضمن تشکر از اقای صابری بله اقای استاندار خیلی دست به عصا حرکت میکند ولی افراطیون قافله را باخته اند ولی الحق ولانصاف اقای نماینده با جان دل کار کرد و وظیفه نمایندگی خوب عمل کرده به نظر میرسد باید افراد شایسته و بدون حاشیه انتخاب کنند
1393/02/27 - 19:58
0
0
ما توقعمان از دولت و استاندار محترم واقعا" تدبیر و واقع بینی بود نه شعار ! هیچ کس مصالحه با تندروها را اعتدال نمیداند ،‌چون اصولا" تندروها مورد قبول مردم و جامعه نیستند ! حالا با هر مسئولیتی که داشته باشند فرقی نمیکند! مهم این است که اینها با حربه های مختلف که یکی از آنها چهره عوض کردن است به این دولت ضربه بزنند و باز قدرت را در مقام اجرایی بدست بگیرند که این یعنی فاجعه و مسئولیتش به عهده این دولت و تمام کارگزاران دولتی است که اگر فریب بخورند ، هم به خود و هم به ملت خیانت کرده اند .
1393/02/27 - 19:57
0
0
بچه های جبهه و جنگ وبچه های بسیجی که در زمان حضرت امام گوش به فرمان حضرت امام (ره) بودند و در زمان حاضر گوش به فرمان حضرت آغا هستند و در جریان فتنه امتحان خود را خوب پس دادند و همیشه در صحنه هستند و از هیچ هیا هویی واهمه ندارن در صحنه خواهند بود و خواهند ماند و در هر زمانی ارزشهای انقلاب مورد هجوم باشد با جان دل از ارزشها دفاع خواهیم نمود
حرف تلخ هیچگاه حق نیست ! ولی حرف حق میتواند برای مفسدان تلخ باشد اگرچه حق را اگر درک کنیم شیرین ترین و گواراترین نعمت است. جناب نماینده ای که ازش حمایت میفرمایید تاکنون چقدر به خواسته مردم عمل نموده !؟ اصلا" خواست و اراده مردم برایش اهمیت دارد و خواست یک جریان فکری تندرو که فقط به منافع شخصی و حزبیشان می اندیشند و بس!!!
نماینده محترم یا صدای مردم را نمیشنوند یا حرف مردم برایش اهمیتی ندارد! که هردو جزء وظایفش است و باید روزی پاسخگوی مردم و خدایش باشد !!!
1393/02/27 - 18:58
0
0
دشتستان که نماینده ندارد شما از کی دفاع می کنید ، آقاکمی چشمانتان را باز کنید .
1393/02/27 - 18:54
0
0
با تایید انتقاد به جا و دلسوزانه جناب صابری، جای تاسف است وقتی با تمام تخریبهای عناصر افراطی کشور، مردم با بصیرت و تیز هوشی به کسی رای میدهند که حرف دل مردم را میزند و با قاطعیت میگوید من با افراطی گری مخالفم، سفیران و کارگزاران این دولت در اجرای خواسته های مردم بیش از حد احتیاط میکنند و هنوز چنین عناصری حق اظهار نظر دارند!!! صبر و تحمل مردم هم حد و اندازه ای دارد! و گویا خدمت گذاران این دولت غافلند و نشنیده اند که همین عناصر تندرو در جلسات اختصاصیشان عمر این دولت را تنها 4 سال ارزیابی کرده اند! آیا به غیر از این است که مقبولیت و تداوم هر دولتی تنها به نظر مردم بستگی دارد؟ پس نباید اسیر حربه و دام افراطیون شد و آن حربه تنها و تنها جداکردن ملت از دولت است که اگر نظر افراطیون را بر خواسته مردم و دلسوزان واقعی نظام ترجیح دهیم جایی برای جبران نگذاشته ایم. والسلام
1393/02/27 - 18:30
0
0
اقای صابری جنابعالی باید مستحضر باشید افراط درهمه دولت ها بداست. چه اشکال دارد فردی لایق باشد اما همفکرشما نباشد یا بی طرف باشد. ایا بس نیست سلطه بوشهری هابردانشگاه علوم پزشکی. من کارمند دانشگاه علوم پزشکی هستم. بگزارید جوانی لایق و ازخطه دشتستان بزرگ سکان دانشگاه را به دست گیرد. هرچندبعیدمیدانم نظرمن را درکامنت بگزارید
پاسخ: اگر در متن یادداشت بنده دقت بفرمایید بند 6 آن تایید فرمایش جنابعالی است. بنده هم معتقدم از افراد لایق و معتدل هر چند اصلاح طلب نباشند باید استفاده کرد./ صابری
1393/02/27 - 17:56
0
0
متاسفم برای آقای صابری ک همیشه در پیشرفت تخریب نماینده مردم دشتستان است همیشه حرف تلخ حق است
1393/02/27 - 17:35
0
0
با سلام / درود بر شما حاج اقا صابری که همیشه صدای رسا بدون تنگ نظری / افراط و موقعیت طلبی را زمزمزمه زبان دوستداران واقعی انقلاب اسلامی را به فریاد تبدیل می نمایید. و مردانگی را سر لوحه عقیده خود که چیزی جزء دفاع از نظام و راه امام خمینی(ره) نمی باشد به گوش مسئولین و ثبت در تاریخ می رسانید.
1393/02/27 - 16:51
0
0
تشکر از جناب آقای صابری قطعا همین طور است
1393/02/27 - 16:42
0
0
سپاس از مطلب انتقادی شما، متاسفانه مدیرکل ورزش و جوانان استان هنوز همان شخصی است که خود را فدایی احمدی نژاد می دانست، ازاینکه جناب جمشیدی یکی ازخوبان است شکی درآن نیست اما باید توجه داشت که واقعن جنسش با دولت تدبیر و امید جور نیست ،آقای استاندار می بایست برای مدیریت ورزش استان به فکر چاره باشد و معاونان فرمانداری دشتستان اگرچه آنها نیز زحمات زیادی را در شهرستان کشیدند اما حال که برای نفرات جدید احکامی امضاء شده خبری از جلسه معارفه نیست ، چرا باید نماینده مردم دشتستان در مجلس اجازه تشکیل جلسه معارفه را ندهد؟
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • حضور پنج بازیکن بوشهری در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 15 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 19 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...