امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 17 ارديبهشت 1393 - 06:56

فال امروز

فال روزانه متولدین فروردین

تردید در مورد مسائل کاری و حرفه ای امروز باعث می شود که اراده بیشتری برای پیشروی داشته باشید، ولی سر در گم هستید که چطور این کار را بکنید. شاید عاقلانه تر باشد که قبل از هر کاری تحقیق کنید و همه اطلاعات خود را سازماندهی نموده و از آنها برای فرموله کردن یک نقشه استفاده کنید. پیشرفت حاصل شاید کند باشد، ولی مطمئن و پایدار است. ثروتی از تجربه بدست می آورید که زندگی شما را غنی تر می کند. اگر اخیراً با عشقتان مشکل داشته اید، شاید دلیل این مشکل این باشد که یکی از شما پا را از گلیمش درازتر کرده است یا شاید یکی از شما نسبت به آنچه برای دیگری اتفاق می افتد زیاد اعتنا و توجه نشان نداده است. انرژی امروز شما را تشویق می کند تا نسبت به نیازهای یکدیگر بیشتر درک داشته باشید و متناسب با آن اقدام کنید. اینکه با چشم بسته جلو بروید چیزی را حل نمی کند. در محل کار نیز امروز سازش کلمه کلیدی برای شما می شود. شما نسبت به مسئله خاصی در چند روز گذشته کله شق و لجوج بوده اید. حالا باید بده و بستان داشته باشید. بجای آنکه پافشاری کنید که فقط از یک طریق می توان کارها را انجام داد، سازش به خرج دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز فرصت سفر، شاید با دوستان یا یک گروه به شما دست دهد. همچنین ممکن است دلتان بخواهد تحصیلات خود را ادامه دهید زیرا ذهن شما در حال حاضر بسیار فعال است. هر تجربه جدیدی که بدست آورید باعث می شود که قدم به مسیرها، علایق و فرصت های جدیدی بگذارید. نگذارید ترس ها و تردیدها در مسیر شما مانع تراشی کنند. انرژی امروز شاید همان چیزی باشد که شما لازم دارید تا انتخاب های خود را بیشتر کنید. اگر اخیراً سست و بیحال بوده اید و بیرون رفتن واقعاً برایتان دشوار بوده، حتی نتوانسته بودید با کسی آشنا شوید، پس امروز شاید فرصتی که می خواهید بدست آورید. رویدادی که شما را تشویق می کند حرکتی انجام دهید هرچه باشد، باید از وقوع آن خوشحال باشید. وقتی کنار دوستان خود باشید، از وقت گذرانی با آنها لذت می برید. در محل کار رفتار یک نفر کار کردن را برای شما سخت کرده است. شما می خواهید در حد همکاری با این فرد دوست باشید، ولی او می خواهد دوستی شما حالت سطحی تری داشته باشد.
    
فال روزانه متولدین خرداد

تمرکز بیشتر، باز شدن ذهن و دقت بالاتر باعث می شود که امروز در مسائل کاری موفق شوید و درآمد بیشتری کسب کنید. قوه شهود شما را راهنمایی می کند تا بیشتر پیشرفت کنید. یکی از دوستان مرد شما شاید در مورد پس انداز، سرمایه گذاری یا استفاده درست از منابع برایتان راهنمایی های خوبی داشته باشد. امروز روز پرثمری برای شماست که درهای جدیدی را به رویتان باز می کند. از آن حداکثر بهره را ببرید. امروز گفتگوی پرشوری خواهید داشت که شما را تشویق می کند تا بخواهید فردی را بیشتر و بهتر بشناسید. انرژی امروز به شما شجاعت بیشتری می دهد تا گفتگویتان را در مسیر رویاهایتان پیش ببرید. اگر می خواهید او شما را به شام دعوت کند، تنها کاری که باید بکنید این است که خودتان باشید تا جذابیت طبیعی شما کار خودش را بکند. امروز در محل کار حس دودلی می کنید و نمی توانید تصمیمی بگیرید. سعی کنید بدون فکر کردن اقدامی نکنید. بهتر است آگاهانه جلو بروید.

فال روزانه متولدین تیر

شاید امروز یک کارت ویزیت، دعوتنامه یا ... دریافت کنید که از دیدن آن تعجب کنید. بیش از یک نفر را ملاقات می کنید که علایق و سرگرمی هایش با شما مشترک است و این چیزها باعث می شوند که با هم دوست شوید. قطعاً صحبت های فلسفی و عملی جالبی خواهید داشت. فرصت سفر به خارج یا استانی دوردست برایتان فراهم می شود. این باعث می شود که هیجان انگیزترین روز زندگی تان را داشته باشید. از آن لذت ببرید. انرژی امروز بدان معناست که یک گفتگویی که با دعوا آغاز می شود شاید برایتان رابطه ای درمانگر و عمیق به همراه داشته باشد. فردی که امروز با او آشنا می شوید شاید کمی کسل کننده به نظر برسد ولی وقتی بیشتر با او آشنا می شوید و صحبت های عمیقی با هم می کنید، معلوم می شود که اشتباه کرده اید. امروز در محل کار روزتان را با یادداشتی آزاردهنده آغاز می کنید، ولی با گذشت زمان روزتان بهتر می شود. تا بعدازظهر همه خوش اخلاق تر می شوند و ایمان شما به بشریت برمی گردد. اگر می خواهید لطفی در حق تان بکنند، این درخواست را بعدازظهر مطرح کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

در چند روز اخیر زیاد خودتان نبوده اید، ولی امروز از لحاظ جسمی و ذهنی احساس بهتری دارید و تمرکزتان بیشتر است. شما در مورد ایده های جدیدی برای پروژه های آینده بحث می کنید و نقشه می کشید. آینده مالی شما ذهنتان را مشغول کرده است. امروز روزی است که به دنبال راه هایی برای تضمین آینده هستید. رابطه شما امروز وارد فازی دراماتیک می شود و دلیلش انرژی امروز است. با آنکه شما و عشقتان هدف مشترکی دارید، ایده های متفاوتی درباره نحوه رسیدن به آن دارید و شاید منشأ مشکل شما همین است. بهتر است از کارهای نمایشی اجتناب کنید و اگر ممکن است معقول تر درباره آن حرف بزنید. در غیر این صورت مجبور می شوید به روش های رنگین تری پناه ببرید. در محل کار امروز رویه از دو هفته پیش آغاز شده که در طول روز به اوج خودش می رسد. شاید صحنه ای که در نهایت می بینید خوشایند نباشد. پس آماده باشید که با افراد متفاوتی رو در رو قرار بگیرید.

فال روزانه متولدین شهریور

قراری که با یک فرد خاص دارید امروز باعث می شود که بحث هایی در مورد نقشه هایتان برای آینده داشته باشید. صحبت های شما از حوزه های کاری و هنری تا موضوعات فلسفی کشیده می شود. تأثیر کلی آن شاید این باشد که شما دو نفر به هم نزدیکتر شوید. شما تصمیم می گیرید که برای پروژه ای خلاقانه با هم شریک شوید. انرژی امروز باعث می شود که روز هیجان انگیزی داشته باشید. اگر شما و عشقتان دوره کسل کننده ای را پشت سر گذاشته اید، باید سعی کنید زندگی تان را شیرین کنید. انرژی امروز باعث می شود که سعی کنید با هم در مورد آنچه هر دویتان می خواهید رک و راست حرف بزنید نه در مورد آنچه باید داشته باشید. بین این دو چیز تفاوت زیادی وجود دارد و تا همین حالا شاید شما این موضوع را درک نکرده بودید. امروز در محل کار حتماً از همکاران خود حمایت کنید. اگر نمی توانید این کار را بکنید شاید در واقع به خودتان ضرر زده باشید. بدانید که وقتی با هم هستید قویتر عمل می کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز شاید چند نفر مهمان برای شما بیاید و موضوعات جالبی سوژه بحث های شما شود. ایده های جالبی بطور مستقیم یا غیرمستقیم در بحث های شما شنیده می شود. شاید بخواهید از آنها برای نقشه کشیدن برای آینده استفاده کنید. فرصت های حرفه ای، مالی و معنوی هم برایتان فراهم می شود. شاید تصمیمی که امروز در مورد رابطه خود می گیرید آسانترین تصمیم شما در زندگی نباشد، به خصوص اگر قرار باشد در مورد احساسات خود روراست باشید. ولی انرژی امروز بدان معناست که شما شجاعت بیشتری دارید و حس می کنید که قرار است معجزه شود. در محل کار دیگران از اینکه از شما تبعیت کنند خوشحال می شوند. شما بیشتر از آنچه فکرش را بکنید قدرت دارید. دیگران چشم به شما دوخته اند پس با افتخار سرتان را بالا بگیرید تا نشان دهید که می توانید همه چیز را تحت کنترل بگیرید و مسیر درست را به آنها نشان دهید.

فال روزانه متولدین آبان

سفرهای کوتاه در محله یا منطقه خود خواهید داشت و با همسایه ها یا افرادی که در محل شما زندگی می کنند آشنا خواهید شد و اطلاعات جالبی دریافت خواهید کرد. این باعث می شود که فکر کنید چطور می توانید راه هایی برای بهبود وضعیت اجتماعی-اقتصادی خود پیدا کنید و وضعیت حرفه ای خود را ترقی ببخشید. بحث های معنوی و فلسفی هم امروز رخ می دهند. به علاوه بینش های شما به اندازه اطلاعاتی که از بیرون می گیرید، مهم و باارزش هستند. به حس ششم خود اعتماد کنید و ندای قلبتان را دنبال کنید. انرژی امروز باعث می شود که شما امروز مصمم تر از همیشه باشید و آنچه لازم است را به عشقتان بگویید. با آنکه فکر می کنید این کار مهم و دشواری است، ولی در واقع اینطور نیست. باید یاد بگیرید که احساسات چیزی نیست که از آن خجالت زده شوید. در محل کار اصطکاک بطور اتوماتیک ایجاد می شود و دلیلش ذات مردد و دو دل شماست. از آنجائیکه دیگران هم دو دل هستند سر و کله زدن با آنها هم سخت می شود. حداکثر تلاشتان را بکنید تا خونسرد بمانید و تسلیم نشوید.

فال روزانه متولدین آذر

استعداد شما برای دکوراسیون داخلی که شاید از آن آگاه باشید یا نباشید به شما الهام می دهد تا امروز کارهایی روی خانه خود صورت دهید. شاید گزینه های مختلفی را در نظر داشته باشید و لیستی بلندبالا از امکانات و آپشن ها برای خودتان بنویسید. صحبت با دوستان و اعضای خانواده ایده های جدیدی به ذهنتان می آورد. شاید بخواهید شانس خود را امتحان کنید و چیز متفاوتی را تجربه کنید. عشق شما می خواهید امروز به جاهای خطرناک و هیجان انگیز برود. انرژی امروز نشان می دهد که شما نه تنها باید خودتان را برای ماجراجویی بینظیری آماده کنید، بلکه باید آماده سفری عاطفی باشید که به همان اندازه برایتان هیجان انگیز است. در هر صورت می توان در هر شرایطی به شما اعتماد کرد. در محل کار شخصیت اجتماعی و ذات خوب شما برایتان پاداش زیادی به همراه دارد. اطرافیان شما بزرگترین متحدین تان هستند و از شما حمایت کرده و تشویق تان می کنند. توصیه ها و راهنمایی های آنها باعث می شود که شما به جاهای زیادی برسید.

فال روزانه متولدین دی

مسائل معنوی و ذهنی زیادی در ذهن دارید. ایده های زیادی به ذهنتان می رسد، حتی با آنکه تابحال زیاد متمرکز نبوده اند. امروز ذهنتان باز می شود و می توانید آنها را یادداشت کنید و کارهای دیگران را هم بنویسید تا بینش و دیدگاه بهتری درباره آنها بدست آورید. شاید لازم شود سفر کوتاهی به مرکز شهر داشته باشید. انرژی امروز به شما امکان پرسیدن سوالاتی را می دهد و سپس می توانید با توجه به جواب هایی که می گیرید عمل کنید. عشق شما شاید در مورد مسئله خاصی منظورتان را اشتباه فهمیده باشد و این همان چیزی است که باید آن را درست کنید. ولی مشکل اینجاست که با این کار باید به چیزی اعتراف کنید که شما را خجالت زده می کند. بهتر است اعتراف کنید و دیگر تظاهر را کنار بگذارید. در محل کار امروز شما کم تجربه تر از همیشه عمل می کنید. ولی اشکالی ندارد. راحت باشید و سخت نگیرید تا بتوانید راحت تر با اطرافیان سر و کله بزنید و احترام آنها را بدست آورید.

فال روزانه متولدین بهمن

با آنکه در چند روز گذشته ذهنتان مشوش بوده، ولی امروز ذهنتان باز می شود و می توانید خوب تمرکز کنید. مسائل مالی امروز مورد توجه شما قرار می گیرند. شما در بهترین زمان و مکان ممکن هستید تا به این مسائل رسیدگی کنید. وقتی موضوعات عملی حل شدند می توانید مطالعات معنوی و غیرعملی را انجام دهید. پروژه های خلاقانه امروز به تمرکز بیشتر نیاز دارند که می توان از عهده آن برآئید. می گویند که عمل کردن بهتر از حرف زدن است و تحت انرژی امروز کائنات زبان بدن شما فاش می کند که شما چقدر تمایل دارید که به کسی نزدیک شوید که تظاهر می کنید اعتنایی به او ندارید که البته این کار شما هم دلیل دارد. شاید او حرف هایی برای گفتن به شما داشته باشد. شما در محل کار در نقطه شروع هستید. حالا زمان آن است که با برداشتن گامی جدید در مسیرتان رو به ترقی، تصمیمی اتخاذ کنید. در اطرافتان به دنبال نشانه ها باشید. پیام هایی که از دنیا می گیرید به شما راه را نشان می دهند. آنها را با جان و دل دریافت کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز از فعالیت های گروهی انگیزه ای می گیرید که درهای ثروتی از تجربه را به سویتان باز می کند. استعدادهای ذاتی شما برای سازماندهی امروز فراخوانده می شوند. صحبت با دیگران به درکی جدید از فلسفه های سیاسی، اجتماعی و معنوی می انجامد که باعث می شود افق های ذهنی شما گسترش یابند. توانایی شما برای تمرکز به موفقیت در هر کاری که می خواهید در آن موفق شوید کمک می کند. انرژی امروز به شما دیدگاه لازم را می دهد و متوجه می شوید که چرا گاهی نمی توانید "نه" بگویید، حتی به کسی که از همه به شما نزدیکتر است. این بیشتر مسئله صداقت عاطفی است که باعث می شود در این میان شما اذیت شوید. نمی شود برای همه کس همه چیز باشید، ولی حداقل می توانید از اینکه خودتان باشید احساس راحتی کنید. در محل کار اعتراف به اینکه افسرده هستید باعث نمی شود که ترحم دیگران برانگیخته شود. اطرافیان بسیار خوش بین هستند و خوش اخلاق شده اند. این جو را خراب نکنید. در عوض شما هم باید به آنها بپیوندید. به آنها نشان دهید که می توانید به خوشحالی و شادی آنها بیفزایید./ج



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • تصاویری از بهشت روی زمین در شمال ایران
  • تیم های برتر والیبال ساحلی جام رمًضان دیر مشخص شدند
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 3 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 3 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 15 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 15 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 21 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...