کد خبر: 29454 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 ارديبهشت 1393 - 10:13
فرمانده انتظانی استان بوشهر خبر داد:
خون مقتول دامن قاتل را گرفت+جزییات

اتحاد جنوب: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که پس از مشاجره لفظی در حالتی غیر عادی با شلیک اسلحه دوستش را به قتل رسانده بود دو ساعت پس از حادثه توسط پلیس دستگیر شد. به گزارش اتحاد جنوب؛ سردار حیدرعباس زاده گفت: در پی درگیری و تیراندازی حوالی کارخانه آرد الزهرا در برازجان پلیس به محل حادثه رفت و در بررسی ها...

اتحاد جنوب: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که پس از مشاجره لفظی در حالتی غیر عادی با شلیک اسلحه دوستش را به قتل رسانده بود دو ساعت پس از حادثه توسط پلیس دستگیر شد.


به گزارش اتحاد جنوب؛ سردار حیدرعباس زاده گفت: در پی درگیری و تیراندازی حوالی کارخانه آرد الزهرا در برازجان پلیس به محل حادثه رفت و در بررسی ها مشخص شد  فرد 30 ساله ای به هویت " حسین" براثر شلیک چندین گلوله به قتل رسیده است.


وی اضافه کرد: با کشف 11عدد پوکه فشنگ و یک دستگاه موتورسیکلت در محل حادثه اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس جهت شناسایی و دستگیری قاتل آغار شد.


به گفته سردار عباس زاده اقدامات اطلاعاتی باعث ظن پلیس به فرد 22ساله ای به هویت "ح" گردید که نامبرده شناسایی و در یک عملیات انتظامی دستگیر شد.


فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به قتل درخصوص انگیزه خود از این جنایت گفت: مقتول به تعدادی از بستگانم توهین و مرا فردی نالایق خطاب می کرد.


سردار عباس زاده خاطرنشان ساخت: از متهم یک قبضه اسلحه کلاش با دوتیغه خشاب بکارفته در تیراندازی و 22 تیر فشنگ جنگی کشف شد./س

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/29454