امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 13 ارديبهشت 1393 - 07:21

فال روزانه 13 / 02 / 1393

فال روزانه متولدین فروردین

مدتی طولانی است که شروع پروژه های شما طول کشیده است. دلیلش این است که شما به اندازه کافی تمرکز و دقت ندارید. شما چند کار را با هم انجام می دهید و در نتیجه کارها کندتر از آنچه انتظار داشتید پیش می روند. تغییر مسیر شما مستلزم متمرکز کردن انرژی تان فقط در یک مسیر است. با این حال، سوال اینجاست که کدام مسیر؟ انرژی امروز کائنات باعث می شود که شما بخواهید رابطه خاصی را بطور عمیق تر بررسی کنید. این انرژی به شما حس واقعی یک ماجراجویی را می دهد که نمی توانید در مقابل آن مقاومت کنید. شما به خوبی آگاه هستید که در شروع یک ماجرای تازه هستید و می خواهید آرام آرام با هم جلو بروید. به زودی این اعتماد به نفس را خواهید داشت که همه چیز به خوبی پیش می رود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

لازم نیست همه کارها را به تنهایی انجام دهید. زندگی یک ورزش انفرادی نیست. برای آنکه زندگی را کامل تجربه کنید باید در بعضی چیزها مشارکت کنید. این اغلب شامل تعامل داشتن با دیگران می شود. این یک تمرین اعتماد به نفس است. سوال این است: آیا می خواهی با ما باشی؟ بله یا خیر. جواب شما هر چه باشد، رویدادهای خارجی شما را به مسیری سوق می دهند که نه می توانید آن را پیش بینی کنید و نه تصورش را می توانید بکنید. شما دوست ندارید روابط تان زیادی هیجان انگیز باشند و عموماً ترجیح می دهید که در کنار هم حضور آرام داشته باشید. انرژی امروز کائنات بدان معناست که اگر می خواهید رابطه فعلی شما بهترین رابطه ممکن باشد، باید خودتان را مشتاق تر نشان بدهید و انرژی داشته باشید. شما فرصت بسیار خوبی دارید تا ارتباطات خود را قوی تر کنید. از کنار آن به سادگی رد نشوید.

فال روزانه متولدین خرداد

وقتی ما مسیر خود را می یابیم قاعدتاً می خواهیم در آن مسیر قدم بگذاریم. علیرغم آنچه به نظر می رسد، برعکس آن درست نیست. شاید بیهوده به نظر برسد که قبل از پیدا کردن مسیر نحوه قدم گذاشتن در آن را بیاموزیم. شاید این کمی برایتان مبهم باشد، ولی حقیقت دارد. خواستن و اراده است که قابلیت را می سازد نه برعکس. انرژی امروز شما را تشویق می کند تا صحبت های رک و راستی داشته باشید و سپس وارد عمل شوید. اگر شما و عشقتان اخیراً در مورد موضوعی جر و بحث داشته اید، حالا زمان آن رسیده که اقدامی صورت دهید. باید با شروع گفتگو وارد عمل شوید. مطمئن باشید که آنقدرها هم سخت نیست که به نظر می رسد. صحبت کردن معمولاً مسئله را به میزان زیادی حل می کند.

فال روزانه متولدین تیر

انرژی امروز شما را تشویق می کند تا نسبت به دنیا، فرهنگ و روش های تفکر خود بیشتر فکر کنید. لازم نیست خودتان را در بیابان بیندازید و همه چیز را از اول اختراع کنید. برای شما راحت تر و بهتر است که راهی بیابید و کنجکاوی خود نسبت به آنچه در جامعه وجود دارد را گسترش دهید. بعداً نظر شما از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود. در رابطه خود نیز حس می کنید که جسارت ویژه ای یافته اید. به خصوص با انرژی امروز، وقتی می بینید که اصلاً اهمیت نمی دهید که دیگران در مورد شما چه فکری می کنند، کاملاً آگاه می شوید که چه می خواهید. شما نمی خواهید که مسئله محبت و مهر شما پنهان بماند و نمی خواهید بیشتر از این منتظر بمانید. شما جسارت و اعتماد به نفس آن را دارید که به او بگویید چه نقشه هایی دارید.

فال روزانه متولدین مرداد

شما بسیار متمرکز هستید. همچنین چهارچوب ذهنی استوار و آرامش زیادی دارید. البته حال و هوای شما بیشتر روی پایداری، منطقی بودن و سختکوشی متمرکز است. افق پیش روی شما کاملاً واضح و روشن است و شما تمام اطلاعاتی که برای پیش رفتن در این زندگی لازم است دارید. تنها چیزی که بدان نیاز دارید کمی ایمان و جسارت بیشتر است. اگر امروز موفق نشوید، کسی جز خودتان را نباید سرزنش کنید. انرژی امروز کائنات شما را تشویق می کند تا در مورد حیات عشقی خود کمی ماجراجویی کنید. اگر می خواهید دوباره به دنبال همان نوع آدم ها که قبلاً در زندگی تان بودند بروید، شاید زمان آن رسیده که حالا به تغییر فکر کنید. قطعاً شما به دنبال آدم های جدیدی هستید و شخصیت های متفاوتی را جستجو می کنید. شاید هم کسی را پیدا کنید که دنیای کاملاً متفاوتی را به شما نشان دهد.

فال روزانه متولدین شهریور

شما امروز حداقل می توانید رازهایی که اخیراً شما را ناراحت می کردند بیان کنید. شاید از درون عصبانیت شما را بخورد و شاید از این ترس داشته باشید که با کمی تماس این عصبانیت شما را منفجر کند. شاید هم علاقه و اشتیاق پنهانی به برای ملاقات با فرد خاصی داشته باشید. امروز منطق بر دل حاکم است و ذهن شما دیگر با ابرهای احساسات کدر نشده است. شاید بهتر باشد از این فرصت بهره بگیرید. شاید فکر کرده بودید که رابطه شما کاملاً به نتیجه رسیده است، تا اینکه امروز خلاف آن بر شما ثابت می شود. حالا کشف می کنید که چیزهایی هست که باید آنها را هم بررسی کنید، ابعادی از خودتان که تابحال در مورد آنها فکر نکرده بودید. شما فرصتی استثنائی دارید تا طرف مقابل تان را بیشتر و عمیق تر بشناسید.

فال روزانه متولدین مهر

در حال حاضر ذهن شما کاملاً توفانی است و تعجبی ندارد که شما نمی توانید روی چیزی دقت و تمرکز داشته باشید. گویی دیدگاه و بینش شما در مورد دنیا کاملاً تغییر کرده است و شما حیات حرفه ای و عشقی خود را جلوی چشمانتان می بینید. با این حال، این حس اجبار را دارید که یادگارهای گذشته را جمع کنید و آنها را نگه دارید. روزهای آینده به شما کمک می کنند تا دنیای قدیم را فراموش کنید. انرژی امروز کائنات حس رقابت در مورد کسی را ایجاد می کند که شما و فرد دیگری به او چشم دارید. در حال حاضر این رقابت دوستانه است، ولی فرد موردنظر علاقه خاصی به هیچ کدام از شما نشان نداده است. با این وجود باید روش دیپلماتیک تری برای رفتار کردن با دوستتان پیدا کنید. رقابت چیز سالم و خوبی است، ولی حسادت واقعاً غم انگیز است.

فال روزانه متولدین آبان

امروز روز بسیار آرامی برای شماست. شما خودتان را برای انجام کاری درگیر کرده اید و تا شب به انجام آن ادامه می دهید. اگر هم کسی بخواهد شما را متقاعد کند که استراحت کنید، زیاد در مقابل این پیشنهاد مقاومت نمی کنید. امروز روزی است که باید غرایز خود را دنبال کنید و سرتان را پائین بیندازید و روی کاری که انجام می دهید تمرکز کنید. شاید حس کنید که یک گفتگوی جالب شما را در مورد رابطه فعلی تان به تصمیمی قطعی می رساند. انرژی امروز کائنات هر دوی شما را تشویق می کند تا احساسات خود را صادقانه بیان کنید و هرگونه سوءتفاهمی را برطرف کنید و دیگر مسئله حل نشده ای بین شما نماند. امروز شما پتانسیل رسیدن به مرحله ای جدید را دارید و اگر بتوانید این کار را بکنید، هر دوی شما بسیار راضی و خشنود خواهید بود.

فال روزانه متولدین آذر

باید از امروز برای فکر کردن به آینده حرفه ای خود استفاده کنید. گویی نیروهای زیادی با هم عمل می کنند تا ایده ها و افکار شما را در مورد موضوعی واضح تر کنند. بجای آنکه با کوچکترین تحریکی شورش کنید، همانطور که اخیراً اینطور بوده اید، منطقی تر و معقول تر است که اول در مورد نیازهای مادی اولیه خود و خانواده خود فکر کنید. انرژی های امروز کائنات برای رابطه شما خوش یمن هستند، به خصوص اگر امشب برای اولین بار با کسی ملاقات می کنید. گفتگوهای شما بسیار وسیع و طولانی خواهند بود و همچنین انگیزه شما را بالا خواهند برد. هر دوی شما متوجه هستید که ملاقات شما پتانسیل بالایی دارید و از اینکه با هم چیزهایی یاد بگیرید بسیار هیجانزده می شوید و می خواهید انواع فعالیت ها را با هم تجربه کنید. هر دوی شما قدم در مسیر یک ماجراجویی بزرگ گذاشته اید.

فال روزانه متولدین دی

امروز زمان آن نیست که شما رویاپردازی کنید. درست برعکس! شاید شما انتظار داشته باشید که بعضی از مشکلات فنی کوچک شامل ارتباطات یا تراکنش ها برطرف شوند. در کل امروز روز تلاش است، ولی حداقل ذهنتان مشغول خواهد بود و دیگر زمانی برای فکر کردن به سوالات دشواری که اخیراً ذهنتان را مشغول کرده بودند نخواهید داشت. شاید امروز حس کنید که رابطه شما بهتر پیش می رود و این بخاطر انرژی امروز است. شما از خودتان می پرسید که آیا واقعاً این رابطه وجود دارد یا خیر. با این حال گفتگویی که این معما بوجود می آورد شما را تشویق می کند تا بیشتر به هم نزدیک شوید. به نظر می رسد که هر دوی شما نکات اندوهباری دارید که صحبت کردن درباره آنها برای شما سخت است. امروز می توانید در مورد آنها صحبت کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

آیا موانعی سر راه شما قرار دارند؟ شاید معنایش این است که شما باید زمان بیشتری را به کامل کردن کارهایی که شروع کرده اید اختصاص دهید. تحمل این مسئله برای شما سخت است. شما نمی دانید که وقتی چنین مسائلی برایتان پیش می آید باید چکار کنید و دائماً یک کار را دوباره و دوباره انجام می دهید تا نتیجه بگیرید. این برای شما درسی دارد. یادتان باشد که صبر یکی از فضایل انسانی است. انرژی امروز باعث می شود که رابطه شما که انتظار می رفت به انتها برسد زنده شود. بین شما دو نفر احساسات زیادی جریان دارد و به هر دلیلی به نظر می رسید که این رابطه رو به خاموشی و نابودی است. شاید یک دعوا و مشاجره توفان درست کند، ولی با شروع توفان است که می فهمید شما دو نفر چقدر برای یکدیگر ارزش قائلید.

فال روزانه متولدین اسفند

آیا امروز با رئیس مشکل دارید؟ آیا به سختی می توانید منظور خود را به طرف مقابل تفهیم کنید؟ اگر اینطور است، آیا به این فکر کرده اید که جزئیات پروژه خود را توضیح دهید تا افرادی که انتظار دارید شما را در این ماجراجویی دنبال کنند منظورتان را بفهمند؟ نمی توانید انتظار داشته باشید که این افراد کورکورانه از شما تبعیت کنند. آنها هم زندگی دارند و اهداف و اولویت های خودشان را دارند. شما و شریک زندگی تان شاید متوجه شوید که حس رقابت بین شما در مورد یک منفعت مشترک وجود دارد یا شاید در دایره اجتماعی مشترک شما رقابت وجود داشته باشد. انرژی امروز به نحو جالبی این موضوع را مطرح می کند. شاید بهتر باشد که انرژی های خود را جمع کنید و آن را روی پروژه معنادار و خوبی سرمایه گذاری کنید نه اینکه این انرژی ها را علیه هم بکار برید. این برای شما بهتر و منطقی تر است./ب



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 15 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 19 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...