امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 11 ارديبهشت 1393 - 11:08
اختصاصی اتحاد جنوب:

اصلاح طلبان شهرستان دشتستان چهارشنبه شب 10 اردیبهشت ماه گرد هم آمدند تا ضمن بررسی و تحلیل فضای سیاسی کشور و استان، پیرامون تشکیل مجمع اصلاح طلبان شهرستان بحث و بررسی و تصمیم گیری نمایند. در این جلسه حدود 60 نفر از فعالین سیاسی اصلاح طلب حضور داشتند؛ ابتدا اکبر صابری به تشریح روند ایجاد مجمع اصلاح طلبان پرداخت...

اتحاد جنوب: اصلاح طلبان شهرستان دشتستان چهارشنبه شب 10 اردیبهشت ماه گرد هم آمدند تا ضمن بررسی و تحلیل فضای سیاسی کشور و استان، پیرامون تشکیل مجمع اصلاح طلبان شهرستان بحث و بررسی و تصمیم گیری نمایند.


در این جلسه که حدود 60 نفر از فعالین سیاسی اصلاح طلب حضور داشتند، در ابتدا اکبر صابری به تشریح روند ایجاد مجمع اصلاح طلبان پرداخت؛ سپس حجت الاسلام حاج شیخ احمد رزمجو در سخنانی به تحلیل شرایط سیاسی ایران و جهان پرداخت.


در ادامه جلسه حاضرین دیدگاه های خود را پیرامون نحوه انتخاب هسته مرکزی مجمع اصلاح طلبان شهرستان بیان نمودند و مقرر شد در اولین فرصت با دعوت از فعالان اصلاح طلب شهرستان 7 نفر به عنوان هیات رئیسه مجمع اصلاح طلبان دشتستان انتخاب گردند.
در پایان این گردهمایی نیز حجت الاسلام حاج شیخ حسین رزمجو در سخنانی بر ضرورت کار تشکیلاتی برای فعالیت های سیاسی تأکید و تذکراتی در خصوص ادامه کار مجمع اصلاح طلبان شهرستان ارائه کرد.

اصلاح طلبان دشتستان در گردهمایی مورخ 26/1/93 نیز اساسنامه و منشور اخلاقی مجمع اصلاح طلان را از تصویب گذرانده و به امضاء رسانیده بودند./ب



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/02/15 - 13:27
0
0
آقای صابری عزیز لطفا نفرمائید بحث تجزیه دشتستان به نوع تفکر بستگی ندارد!! اصلاح طلبی در ذات خود معنایی جز اصلاح نگرش ها، رفتارها و عملکردها جهت دست یافتن اقشار جامعه به زندگی بهتر، ندارد و فی نفسه در مقابل ان طرز تفکری بوجود امده که قائل به اصلاحات نیست. بحث رفاه و دسترسی مردم به امکانات بشتر دولتی هم باید در نگاه جریان به اصلاح، اصلاح طلب هم از همین دریچه نگریسته شود چرا که با اصلاح نگرش های قبلی هست که می توان زندگی مناسبتری برای شهروندان به ارمغان آورد. ارتقا بخش های شهرستان دشتستان به شهرستان مستقل بدلیل اینکه رفاه و امکانات بیشتری برای مردم در پی دارد باید از جانب مدعیان اصلاح طلب مورد حمایت قرار گیرد و مطمئنا در صورتی که این اتفاق حادث شود مردم زجردیده و محروم از امکانات بخش های شهرستان به رفاه نسبی خواهند رسید.
1393/02/15 - 10:51
0
0
من هم باکامنت سعیدموافق هستم/ج
1393/02/15 - 10:07
0
0
با سلام خدمت اتحاد جنوب عزیز
من هر چه نگاه کردم جز عده قلیلی که قبلا میشناختم رو اصلاح طلب نمیدونم هزینه اش رو ما پرداخت کردیم حالا افرادی که قبلا از ترسشون قایم شده بودن اومدن سر سفره اماده و اونایی که هزینه دادن مغضوب واقع شدن و اطلاعی از اونها نیست
1393/02/14 - 08:34
0
0
آقای صابری بزرگوار شما که چنین قاطعانه جواب را روشن می دانید و می گوئید منش اطلاح طلبی با منفعت طلبی شخصی در تضاد است چرا بر خواسته دیرینه شهروندان بخش های مختلف شهرستان دشتستان در ارتقاء به شهرستان مستقل ایراد می گیرید و با سمت و سو دادن و پررنگ کردن نگرش های مخالف خواسته مردم در سایت اتحاد جنوب ، منفعت شخصی عده ای برازجان نشین را بر کل شهرستان برتری می دهید. آیا بهره مند شدن بیشتر مردم از امکانات دولتی و دسترسی شهروندان بخش های مختلف شهرستان به رفاه بیشتر جزیی از دیدگاه اصلاح طلبانه و منش اطلاح طلبان هست؟ آیا اصرار به حفظ محدوده فعلی دشتستان و بی اثر کردن حمایت ها و سیاست های دولت نسبت به مناطق کمتر توسعه یافته عین منفعت طلبی عده ای قلیل نیست. بنابه خواسته حداکثری مردم بخش ها در ارتقا آیا در نگرش اصلاح طلبان حقی هم برای این خواسته به حق متصور است؟ آیا عمل شما با جواب شما در تضاد کامل نیست؟!!! آیا نمی توان گفت با توجه به نوع نگرش منحصربفرد جنابعالی، شما اصلاح طلب گفتاری در عین انحصارطلب اقدامی هستید؟!!!
پاسخ: 1. اتحاد جنوب نظرات موافق و مخالف تجزیه دشتستان و تبدیل برخی بخش ها به شهرستان را منعکس کرده و در این زمینه چون مقالات و نظرات طرفداران عدم تجزیه دشتستان بیشتر بوده به نظر جنابعالی اینگونه رسیده است.
2. در مورد ارتقاء بخش ها به شهرستان مهم نظر کارشناسی مسئولین و صاحب نظران است.
3. نظراتی که اتحاد جنوب منعکس می نماید الزاماً دیگر مدیر اتحاد نیست.
4. بحثی که مطرح فرمودید ربطی به اصلاح طلبی و اصولگرایی ندارد و در هر دو گروه سیاسی نظرات مشابه یا متضادی وجود دارد.
1393/02/14 - 07:08
0
0
با سلام برچم یا ابو الفضل یا حسین یا علی یا زهرا را بدوش نهادند بنام اصولگرایی بنام قران و مرتبا دارند مملکت را... می کنند .چرا به حسابهای بانکی که باد اورده بر شده سر کشی نشود چون حساب خود اقایان به همین روش بر شده و خودشان زیر سوال می روند اصولگرایی وسیله شده برای ... مملکت هر کس دستش می رسد داره ... می کند .روضه خواندن .مداحی همه اش تظاهر است . اقای نماینده اصولگرا .اقای موسوی نزاد چرا فریادی از ... به زبان نمی اوری .دیگه ... شما اصلا جواب می دهد .جوانها اکثریت ...جامعه را کاملا فرا گرفته ... مردم اصولگرایی است .موقعه ای که ... تمام شد در .. همه چیز نابود شد تظاهر روی کار امد .اصلاح طلبی به این روش نیست به الله به این روش نیست به قران به این روش نیست انها این کارها را انجام نمی دهند انها اهل تظاهر نیستند .
1393/02/13 - 12:02
0
0
با سلام خدمت تمامی دست اندرکاران و فعالین واقعص اصلاحات در دشتستان / اصلاح طلبی و اصولگرایی باید دو طرز تفکر در راستای نظام باشند نه رسیدن و به حاشیه راندن رقیب به هر بهایی . دراین مجمع اصلاح طلبان دشتستان دو شخصیت شخیص حاج اقا رزمجو وحاج اکبر صابری حضور دارند که بهای اصلاح طلبی را عملا داده اند و میدهند. کسانی که به خاطر ارمانهای انقلاب و نظام حاظر نشدند به هر شیوه جهت رسیدن به پست ومقام دست بزنند.افراط وتفریط را سر لوحه کار خود قرار ندادند ومو ضع خویش را بدور از چرخش 180 درجه با اگاهی حفظ نمودند . نقادی منصفانه توام با خدمات انجام شده را گفتندو هیچوقت رویه وروحیه انتقام در دلشان نبود . اگر واقعا مجمع اصلاح طلبان دشتستان با چنین اشخاصی شکل بگیرد جای امید واری دارد .
1393/02/13 - 11:53
0
0
اصول گرایی و اصلاح طلبی بهانه ای است برای اینکه عده ای تحت پوشش آن به مقاصد ... خود برسند ما باید راهمان راه امام وشهدا باشد و با تمام توان به مردم خوب که تمامی سرمایه این نظام هستند خدمت بکنیم نه با چسبانیدن خود به این گروهها به فکر ... خود باشیم اگر راست می گویید مشکلات مردم را حل کنید.
1393/02/13 - 07:21
0
0
آقای صابری بدانید اصلاح طلبی یعنی اصلاح امور منافی اجرای قانون که ضامن پیشرفت همه جانبه خواهد بود.
از شما سوالی دارم آنجا که پای مصالح شخصی درمیان است آیا باید یک اصلاح طلب بر مواضع فکری و اصلاح طلبی خود همچنان پایبند باشد یا اینکه نفع شخص خود را دنبال نماید؟
پاسخ: جواب روشن است. منش اصلاح طلبی با منفعت طلبی شخصی منافات دارد.
1393/02/13 - 06:39
0
0
سلام اصولگرایان که فقط در فکر خودشان بودند بست گرفتند و 8 سال بشت سر شان را نگاه نکردند و حق را حمایت نکردند و فقط شعار دادند این افراد اصلاح طلب یک رو هستند .اهل شعار نیستند .و همین افراد هستند که حامی حقوق مردم و ملت ایران هستند و مدافع ایران همین افراد بوده اند و خواهند بود اینها ضد نظام نیستند ضد نظام کسانی هستند که فقط دارند مملکت غارت می کنند و انواع دزدیهای هنگفت انجام می دهند و بیت المال دارند غارت می کنند به نام انقلابی به نام اسلام به نام قران .با دروغ بردازیشان هم اسلام و هم قران و هم نماز را از مردم گرفتند دیگه نماز و قران با دروغ بردازی از خانه ها خارج شده واقعیت را باید بذیرفت دیگه روزه .نماز با دروغهایی که افراد دادند از خانها از مساجد فرار کرد و جای انها فساد اخلاقی بسیار شدید .فساد مالی واقتصادی که هر چه دلت بخواهد با دروغ بردازی جامعه رو اورده به انواع مواد مخدر کراک شیشه و هروعین اقایان دست از غارت و چباول مردم برداریید به نام اسلام .تا کی دروغ .تا کی حیله گری تا کی چند رنگی .حسابهای بانکی را که این قدر بر کرده ایید کافی نیست نگاهی به زیر دستان هیچ وقت نکردیید .دیگه مردم می دانند و همه چیز را دارند به وضوح می بینند.شرم اور است.
1393/02/12 - 21:37
0
0
جناب تاج نماینده ما اصوال گرا است. چرا بیاد ؟
1393/02/12 - 15:15
0
0
درود بر دشتستان کبیر و درود بر اصلاح طلبهای دشتستان
1393/02/12 - 15:00
0
0
اصلاح طلبان باید هوشیارانه عمل کنند و از توطئه اصولگرایان افراطی غافل نشوند، آنها در صدد تخریب دولت و دلسوزان نظام هستند و باید اصلاح طلبان و اعتدالگرایان با آگاهی دادن به مردم مانع حضور چنین افرادی در عرصه مدیریتی کشور و ضربه زدن به نظام و انقلاب و اعتمادمردم شوند.
1393/02/12 - 14:28
0
0
خدا کنم بین اینها اصلاح طلب تندرو نباشه که مایه ننگه
البته اصولگراها هم تندرو دارند ولی در اصلاح طلبان خیلی زیاده
اقای صابری دوستت دارم البته نه اصلاحاتیم و نه اصولگرا ؛ ولایتیم و بس
مرگ بر ضد ولایت فقیه
1393/02/12 - 10:40
0
0
حاج اکبرعزیز اصلاح طلبانی همچون حضرتعالی وشیخ رزمجو و سیدحسن لولسانی سرمایه نظام وانقلابیدوهمواره اصلاح طلبیدولی بنده خدا بچه های ب......................
1393/02/12 - 06:27
0
0
مکان گردهمایی کجا بوده؟
1393/02/11 - 17:16
0
0
حالا ما که سالیان سال طرفدار و حامی اصلاحات هستیم چگونه باید در این جلسات حضور پیدا کنیم؟؟؟
1393/02/11 - 14:26
0
0
ای اصلاح طلب که وگوین یهنی چه ؟؟ها
1393/02/11 - 10:40
0
0
نشست خیلی خوبی است البته اگر فرماندار اصلاح طلب دشتستان ،بهایی به اصلاح طلبان بدهند و ازاصولگرایان تندرو پیروی نکنند
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 14 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...