امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 06 ارديبهشت 1393 - 07:09
فال روزانه 06 / 02 / 1393

فال روزانه متولدین فروردین

انرژی امروز کائنات بدان معناست که یکی دو تا از مشکلاتی که در روابط شخصی نزدیک شما اتفاق افتاده بود امروز شدت می یابد. البته موضوع دعوا شاید جدی نباشد و در واقع شما از دیدن این قضیه خنده تان گرفته است، ولی در هر حال این دعواها نشان می دهند که هر دوی شما شخصیت های قوی دارید و به راحتی تسلیم نمی شود. باید از این دعواها درس بگیرید و از کاه کوه نسازید. در محل کار باشید یا نباشید، احساس می کنید که از افرادی که با آنها کار می کنید فاصله گرفته اید. زیاد خودتان را درگیر این موضوع نکنید. خودتان باشید. در حال حاضر نگران شدن فقط همه چیز را برای فردا بدتر می کند و باید صبر کنید تا یک هفته بگذرد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

لجاجت و کله شقی انواع و اقسام دارد. یک نوع از لجاجت اینطور است که وقتی همه به یک تصمیم واحد می رسند فرد لجاجت می کند و نوع دیگری بر اساس اطلاعات غلطی است که ادعا می کند طرف کاملاً حق دارد. انرژی امروز کائنات نشان می دهد که شما و عشقتان امروز به مانع رسیده اید. ولی از طریق صحبت و گفتگوست که می توانید در مورد پروژه مشترکی به موفقیتی بزرگ برسید. انتخاب با شماست، پس عاقلانه رفتار کنید. در محل کار نیز امروز صداهایی در ذهنتان مثل صدای ضبط شده شنیده می شوند. این صداها شما را تشویق می کنند تا بیشتر و بیشتر تلاش کنید و از کل پتانسیل خود کمک بگیرید. حالا زمان بسیار خوبی برای برنامه ریزی است تا خودتان را جلو ببرید. در شروع هر هفته همین برنامه و نقشه را پیاده کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

انرژی امروز پتانسیل خوبی برای احساسات شما فراهم می کند تا در مورد یک فرد خاص ذهنتان را صاف کنید و بالاخره تصمیمی بگیرید. شما می توانید به او بگوئید که در دل شما چه می گذرد، این کار نه تنها به شما کمک می کند تا بهم نزدیکتر شوید، بلکه به او هم قدرت حرف زدن در مورد احساساتش را می دهد. در میان گذاشتن احساسات در این سطح و مرحله بسیار برای هر دوی شما دلگرم کننده و نیرو دهنده است. هر دوی شما کشف می کنید که بین شما عشق واقعی جریان دارد. امروز در محل کار یادتان باشد که شما برای چه چیزی در تلاشید: برای خانواده، خانه یا امنیت خودتان. دلایل شما هرچه باشند، باید از این بخش های زندگی لذت ببرید و خودتان را غرق در استرس و نگرانی ها نکنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز شاید زیاد حس رمانتیسم و عاطفی بودن نداشته باشید، حتی اگر امشب سر قرار می روید این احساسات را ندارید. انرژی امروز تأثیر اجتماعی خیلی خوبی روی شما ندارد. ولی اگر با عشقتان دیدار کنید، می توانید در این رابطه پیشرفت زیادی صورت دهید. صحبت های شما بیشتر روی محور مسائل عملی و جدی خواهند بود که هر دوی شما را نگران کرده اند. خیالتان راحت باشد. امروز سر کار بروید یا نروید، تعطیل کردن کار مانند بستن بخشی از ذهنتان راحت نخواهد بود. ایده هایی در مورد کارتان به ذهنتان می رسد، پس نباید خودتان آگاهانه این بخش از دنیایتان را ببندید. یک کاغذ و قلم در کنار دستتان داشته باشید تا این ایده ها را به موقع یادداشت کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

ثروت بادآورده و موفقیت مالی غیرمنتظره ای باعث می شود که تغییراتی را در زندگی تان ایجاد کنید که مدتها است آرزویش را داشتید. شاید بخواهید بازسازی ها یا تغییراتی در دکوراسیون منزلتان ایجاد کنید. یکی از اعضای خانواده ممکن است نقل مکان کند یا فرد دیگری اضافه شود. همه اینها تغییرات مثبتی هستند که در زندگی شما تغییرات بزرگی ایجاد می کنند. امروز در محل کار روز پرحادثه ای دارید، پس مراقب باشید. کنار دستتان یک کیف کوچک کمک های اولیه داشته باشید. یا اینکه بدانید در صورت وقوع حادثه از کجا کمک های اولیه گیر بیاورید. در طول روز هم بیش از همیشه مراقب و محتاط باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

حس زیبایی شناسی شما امروز بهتر می شود و استعداد هنری که داشتید را کشف می کنید. تصمیم می گیرید که این استعداد را پرورش دهید و در یک کلاس آموزشی ثبت نام می کنید. شاید عشقتان هم دلش بخواهد با شما بیاید و این باعث می شود که بیش از همیشه به هم نزدیک شوید. این برای هر دوی شما هیجان انگیز است. هیچ توصیه و مشورت نسنجیده و نامطمئنی به کسی ندهید. شاید دیگران فکر کنند که شما خودخواه هستید و اگر این کار را بکنید و به هر کسی که از راه می رسد بگویید چطور باید کارش را انجام دهد، فکر می کنند که بی نزاکت هستید. در هر صورت انتقادهایی به شما می شود. این حرف ها را از یک گوش بشنوید و از گوش دیگر بیرون کنید.

فال روزانه متولدین مهر

انرژی امروز کائنات جو ایده آلی برای قرار امشب فراهم نمی کند و با این حال به طرز عجیبی فضای کاملاً مناسبی برای شما وجود دارد. چیزهایی هست که هر دوی شما باید در مورد آنها با هم حرف بزنید و در این میان شادی و خنده نیز چاشنی اوقات خوش شما می شود. چیزهایی هست که هر دوی شما باید در مورد آنها با هم حرف بزنید. چیزهایی که شما به همدیگر می گویید به ملاحظه دقیقی نیاز دارند و باید برنامه ریزی واقع بینانه انجام دهید. شاید امروز در محل کار وسوسه شوید که در مورد یکی دو نفر از همکاران خود غیبت کنید. یا شاید امروز با یکی از همکاران خود بطور اتفاقی دیدار کنید یا او با شما تماس بگیرد. در مقابل این وسوسه مقاومت کنید. خونسرد باشید. هرچیزی که حالا بگویید بعداً به سراغتان می آید و یقه شما را می گیرد.

فال روزانه متولدین آبان

امروز در مراسمی شرکت می کنید که در آن از موضوعات ذهنی و روشنفکری صحبت می شود. ترجیح می دهید که با عشقتان به این مراسم بروید. آنقدر از این مراسم لذت می برید که دوست دارید همانجا بمانید و وقتی به خانه می روید در مورد آن با شریک زندگی تان صحبت های طولانی انجام می دهید. بعدها ممکن است هر اتفاقی بیفتد. در آینده شما امشب را به عنوان شبی جادویی به یاد خواهید داشت. پس بیشترین استفاده را از امشب ببرید. در مورد کار باید بگوییم که شما در مورد خاصی قبلاً تحلیل های خود را انجام داده بودید. تحلیل و بررسی بیشتر شما را به جایی نمی رساند. باید بگذارید غرایزتان زمام امور را بدست بگیرند. ندای دلتان در این مورد چه می گوید؟

فال روزانه متولدین آذر

با انرژی امروز کائنات شما خیلی همه چیز را جدی می گیرد و شریک شما نیز شاید همین چهارچوب ذهنی را داشته باشد. هر چقدر هم جوک و خنده بین شما باشد، شما به راحتی از حرف های طرف مقابل خنده تان نمی گیرد و نقاط ضعف او به چشمتان می آید. با این حال اگر بتوانید زمانی که آسیب پذیر هستید قضیه را بپذیرید، رابطه شما طبیعتاً بهتر می شود. پیش بینی هفته کاری پیش رو آخر هفته شما را بهتر می کند. سعی کنید از این قضیه اجتناب کنید تا به دوستان و اعضای خانواده دسترسی پیدا کرده و در عوض مدتی که کنار هم نبوده اید تا می توانید با هم صحبت کنید. اگر مجبور هستید که کار کنید، می توانید در این زمان و فرصت بدست آمده از همنشینی و مصاحبت با اطرافیان خود لذت ببرید.

فال روزانه متولدین دی

امروز احساس شور و اشتیاق فراوانی می کنید. همچنین امشب شب بسیار خوب و زیبایی برای بیرون رفتن یا دعوت کردن عشقتان به شام است. احساس زیبایی و جذابیت می کنید و این حقیقت بر فرد مقابل پوشیده نیست. از مصاحبت یکدیگر لذت ببرید و از هر دری حرف بزنید. فرد مقابل چیزهای زیادی برای گفتن دارد. در محل کار امروز چیزی نیست که بتواند جلوی شما را بگیرد و هیچکس به گرد پایتان نمی رسد. شما با نیرو و ایمان فراوان به جلو پیشروی می کنید. همه چیز بر وفق مراد شما پیش می رود و در همه چیز خوش شانسی می آورید. سعی کنید به موقع غذا بخورید و خوب بخوابید تا انرژی داشته باشید. در ضمن سعی کنید چیزهایی نگویید که بعداً افسوس بخورید و زبانتان را نگه دارید.

فال روزانه متولدین بهمن

انرژی امروز کائنات شما را تشویق می کند تا استوار و محکم سخن بگویید و از تصمیمی که باید بگیرید منصرف نشوید زیرا شما دو نفر در مورد این موضوع با هم توافق کرده اید. وسوسه می شوید که از دیگران مشورت بگیرید و نظر آنها را بشنوید یا مسئله را از دیدگاه و چشم اندازی دیگر ببینید و بررسی کنید. اگر به انجام این کار ادامه دهید، به جایی نمی رسید. این مسئله را همین طور که هست بگذارید بماند و آنچه باید انجام شود را صورت دهید. حتی با آنکه امروز روز استراحت و فراغت از کار نیست، ولی شما از لحاظ روحی و روانی دوست ندارید کار کنید. مغزتان حول و حوش ایده های جدید کار می کند. بروید یک فیلم سینمایی ببینید و برای مدتی از واقعیت ها دور شوید. بعداً می توانید راحت تر تمرکز کنید و بهتر فکر کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز بین شما و شریک زندگی صحبت و بحث شدیدی صورت می گیرد که احتمالاً در مورد آینده شماست. البته نتیجه این بحث توسعه و پیشرفت زندگی شماست و منجر به گام مثبتی به مرحله بعدی تعهد است. اگر اکنون با کسی نیستید و به کسی تعلق خاطر ندارید، شاید یکی از دوستانتان شما را در یک مهمانی به فردی معرفی کند. شما معمولاً به آن نوع رابطه ها که شروع خوبی دارند ولی به هیچ جایی ختم نمی شوند اعتماد ندارید و دوست دارید تعهد و جدیت در رابطه شما وجود داشته باشد. پس امروز منتظر باشید، چون ممکن است با کسی ملاقات کنید. اینکه احساس بی کفایتی کنید و تسلیم شوید و فکر کنید هیچ چیز بلد نیستید، برای شما نتیجه ای ندارد. همیشه یک راه و چاره ای وجود دارد./ب



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • حضور پنج بازیکن بوشهری در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 16 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 21 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...