- اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
- رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکتهای بزرگ و قدرتمند دنیا
- خبرنگاران سراسر شرکت ملی گاز ایران از پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کردند
- حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
- ثبت بیشترین جلسات و اقدامات راهبردی در هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی در سال 1402
- عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی پایان یافت
- خواص درمانی گیاه عطسه
- بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
- کنترل استرس و روشهای خاص طب سنتی برای آن
- پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
اتحاد جنوب: معاون برنامه ریزی استاندار بوشهر در پاسخ به سوال خبرنگار اتحاد جنوب، اظهار داشت: تعیین مسیر و تامین مالی خیلی به هم ربط ندارند و ابتدا باید اعتبار آن تامین شود، بعدا اگر نیاز به اصلاح مسیرش باشد می توان توافق کرد، باب این موضوع باز است و الزاما اینطور نیست که قابل تغییر نباشد و اگر استان پیشنهادی در این زمینه داشته باشد قابل بررسی است ...
اتحاد جنوب ـ بتول سهراب پور: معاون برنامه ریزی استاندار بوشهر در پاسخ به سوال خبرنگار اتحاد جنوب، اظهار داشت: الزاما اینطور نیست که مسیر پروژه راه آهن بوشهر ـ شیراز قابل تغییر نباشد و اگر استان پیشنهادی در این زمینه داشته باشد قابل بررسی است.
گفتگوی کوتاه اتحاد جنوب با رضا عوض پور، معاون برنامه ریزی استاندار بوشهر را می خوانید:
سوال خبر نگار اتحاد جنوب: حق دشتستان به عنوان بزرگترین شهرستان استان و شاهراه ارتباطی استان بوشهر با استان های جنوبی کشور در پروژه راه آهن بوشهر ـ شیراز نادیده گرفته شده و با انتخاب مسیری طولانی تر (بوشهر ـ اهرم ـ فراشبند ـ شیراز)، که بالتبع اجرای آن، هزینه بیشتری نیز برای استان و دولت در پی خواهد داشت، دشتستان از مسیر این پروژه عظیم خارج شده است. علت نادیده گرفتن حق دشتستان در پروژه راه آهن چیست؟
پاسخ معاون برنامه ریزی استاندار بوشهر: من در جریان تعیین مسیر نیستم، این کار در حوزه صلاحیت من نیست و همکاران حوزه عمرانی و راه و شهر سازی باید پاسخگوی این امر باشند و من تنها در بحث تامین مالی این پروژه مسئول هستم که در حال حاضر نیز پیگیر تامین مالی آن هستم و انشالله نتیجه هم خواهیم گرفت.
سوال خبر نگار اتحاد جنوب: فکر نمی کنید نیاز باشد قبل از اینکه برای تامین مالی پروژه نتیجه ای حاصل شود، اصلاح مسیر صورت گیرد؟
پاسخ معاون برنامه ریزی استاندار بوشهر: تعیین مسیر و تامین مالی خیلی به هم ربط ندارند و ابتدا باید اعتبار آن تامین شود، بعدا اگر نیاز به اصلاح مسیرش باشد می توان توافق کرد، باب این موضوع باز است و الزاما اینطور نیست که قابل تغییر نباشد و اگر استان پیشنهادی در این زمینه داشته باشد قابل بررسی است ولی این امر مربوط به حوزه عمرانی است و باید از طریق این حوزه پیگیری شود است.
گفتنی است تا این لحظه تلاش خبرنگار اتحاد جنوب برای ارتباط با معاون عمرانی استاندار و مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر برای پاسخگویی به پروژه راه آهن بوشهر ـ شیراز بی نتیجه مانده است./س
تازه ترین خبرها
- اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
- رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکتهای بزرگ و قدرتمند دنیا
- خبرنگاران سراسر شرکت ملی گاز ایران از پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کردند
- حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
- ثبت بیشترین جلسات و اقدامات راهبردی در هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی در سال 1402
- عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی پایان یافت
- خواص درمانی گیاه عطسه
- بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
- کنترل استرس و روشهای خاص طب سنتی برای آن
- پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
- دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد
- تداوم بارشهای رگباری در این استانها/ کوهنوردی ممنوع!
- آغاز رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکوری در استان بوشهر
- میزان تولید پتروشیمی بوشهر ۳۷ درصد افزایش یافت
- اردوغان : روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
- مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم
- حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
- خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
- رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
- پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
- ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
- تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازیها نباید رایگان باشد
- وزیر علوم : کنکوریها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
- قیمت طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
- تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه
- تغییراتی در چشم که باید نگران تان کند!
- مسئولیتهای اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
- عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
- کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
- مستقل شدن روابط عمومیها در دستگاههای اجرایی پیگیری میشود
- هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
- مشکلات کانالهای آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود
- مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
- کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
- مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
- مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا میشود
- بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
- آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
- امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آبهای بوشهر انجام شد
- همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
- امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
- عناوین روزنامههای ورزشی امروز1403/02/06
- عناوین روزنامههای امروز1403/02/06
- فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲.۰۶
- رهبر انقلاب: کارگر رکن جهش تولید است
- راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی کشور/ برچیدن بساط ارز چند نرخی
- نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
- عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار میکنند
- کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل
مسیر کارشناسی درحال احداث بزرگ راه بوشهر شیراز 221 کیلومتر طراحی شده است آنگاه مسیر به اصطلاح کارشناسی شده و سفارش شده شیراز فراشبند بوشهر 439 کیلومتر منطق حکم می کرد با درنظر گیری رفاه مردم و هزینه ، راه آهن نیز از مسیر 221 کیلومتری همجوار بزرگراه می گذشت و به خط آهن جنوب و درحال توسعه ماهشهر بندرعباس در آینده متصل می شد. اما کو گوش شنوا.برگیریم جلو اشتباه وضرر را از هرکجا بگیریم منفعت است. اما شهامت می خواهد. مسیر فراشبند برای بوشهر مثل لقمه دور دهان چرخاندن است استان فارس می توانست جهت فراشبند خط جداگانه می کشید که باز هم جمع دو خط به اینقدر نمی شد و لازم نبود بوشهر را دراین مسیر طولانی درگیر می کرد. که اکنون صرفه اقتصادی برای مردم نداشته باشد.و کسی حاضربه سرمایه گذاری نشود.
مسیر کارشناسی درحال احداث بزرگ راه بوشهر شیراز 221 کیلومتر طراحی شده است آنگاه مسیر به اصطلاح کارشناسی شده و سفارش شده شیراز فراشبند بوشهر 439 کیلومتر منطق حکم می کرد با درنظر گیری رفاه مردم و هزینه ، راه آهن نیز از مسیر 221 کیلومتری همجوار بزرگراه می گذشت وبه خط آهن جنوب و درحال توسعه ماهشهر بندرعباس در آینده متصل می شد. اما کو گوش شنوا. برگیریم جلو اشتباه وضرر را از هرکجا بگیریم منفعت است. اما شهامت می خواهد. مسیر فراشبند برای بوشهر مثل لقمه دور دهان چرخاندن است استان فارس می توانست جهت فراشبند خط جداگانه می کشید که باز هم جمع دو خط به اینقدر نمی شد و لازم نبود بوشهر را دراین مسیر طولانی درگیر می کرد. که اکنون صرفه اقتصادی برای مردم نداشته باشد.و کسی حاضربه سرمایه گذاری نشود.
باتشکر
متاسفم ؛ یعنی واقعا متاسفم
خدا بیامرزه بابای خانم سهراب پور رو که زحمت میکشه