امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 27 فروردين 1393 - 18:11
اختصاصی اتحادجنوب/ با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد:

مراسم تودیع و معارفه ی مدیران شبکه بهداشت و درمان دشتستان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، بعد از ظهر چهارشنبه در محل پژوهشسرای متقین شهر برازجان برگزار شد. فرماندار دشتستان در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: امیدواریم درسایه نظام جمهوری اسلامی ایران، شاهد اجرایی شدن ...

اتحادجنوب- سیده هدیه بیت سیاح: مراسم تودیع و معارفه ی مدیران شبکه بهداشت و درمان دشتستان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، بعد از ظهر چهارشنبه در محل پژوهشسرای متقین شهر برازجان برگزار شد.

فرماندار دشتستان در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: امیدواریم در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران، شاهد اجرایی شدن همه ی سجایای اخلاقی بزرگان دینمان به خصوص حضرت فاطمه زهرا(س) باشیم.

 

 

دکتر ارسلان زارع افزود: مدیریت امانتی است که به انسان های متعهد و متخصص داده می شود که مهندس کهن و دکتر حاجیونی از جمله این افراد هستند.

وی ادامه داد: در سال جاری شاهد ابلاغیه ای از سوی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت بودیم که مطمعناً منویات ایشان می تواند از برنامه های راهبردی دولت تدبیر و امید باشد لذا تمامی مجموعه ی دولتی می بایست زمینه ساز اجرای این ابلاغیه باشند.

فرماندار دشتستان اظهار داشت: دولت در راستای اجرایی کردن ابلاغیه ی مقام معظم رهبری، افزایش کیفیت و ایمنی خدمات را در سراسر کشور اجرایی خواهد کرد که در این راستا، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز باید با همکاری تمامی مردم، مسئولین و پرسنل بهداشت و درمان، در راستای ارتقای حوزه ی سلامت این شهرستان اقدام کند.

وی بیان داشت: من بسیار امیدوارم که با شروع به کار دکتر حاجیونی در شبکه بهداشت و درمان دشتستان، شاهد افزایش کیفیت و سرعت خدمات باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز در این مراسم با اشاره به تحریم ها و فشارهای اقتصادی بر کادر بهداشت و درمان کشور گفت: در شرایطی که تحریم ها، بیمارستان های کشور را در آستانه ی ورشکستگی قرار داده بود، مقام معظم رهبری ابلاغیه ای را در حوزه ی سلامت اعلام می نمایند، همچنین توجهات رئیس جمهور به بهداشت و درمان که بارها در سخنرانی های خود به آن اشاره داشته است نشان دهنده ی این امر می باشد که سلامت مردم جزء اولویت های مسئولین است.

 

دکتر علیرضا رئیسی اظهار داشت: در حال حاضر دولت آئین نامه هایی را آماده کرده است که با اجرایی شدن آن ها شاهد تحولات رخشانی در سال 93 در حوزه سلامت و بهداشت خواهیم بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز گفت: امروز تقدیر طوری رقم خورد که من در زادگاه خودم خدمت کنم و فرصتی داشته باشم تا از همه ی معلمان، دبیران و مربیان خودم که در دشتستان به من آموزش دادند تشکر کرده و آموخته هایم را به مردم ارائه دهم.


دکتر علیرضا حاجیونی اضافه کرد: امروز خودم را در خانه ام می بینم و این فرصتی است تا بتوانم حقی که از مردم دشتستان بر گردن دارم تا حدی ادا کنم.

وی ضمن اشاره به برنامه های خود گفت: باید تمامی حوزه های سلامت از جمله پیشگیری، بهداشت و درمان را ارتقا داد و رضایت ارباب رجوع را کسب کرد لذا باید با برنامه ریزی دقیق، مدیریت مردم محوری را در دشتستان اجرا کرد.

رئیس اسبق بهداشت و درمان دشتستان هم در این مراسم گفت: به دنبال هر سلامی، خداحافظی است و من 4 سال پیش به بهداشت دشتستان آمدم و اکنون نیز از آنجا خداحافظی می کنم.

غلامرضا کهن ادامه داد: من 17 سال است که دکتر حاجیونی را می شناسم و به ایشان تبریک گفته و با تمام توان به وی کمک خواهم کرد.

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/02/04 - 11:21
0
0
قیاس آقای.... با جناب آقای دکتر حاجیونی یه وهم و خیال باطلی است آقای دکتر یک پزشک با دید و فهم بالا و آرم لارژیه که اگر 10 سال هم رییس شبکه باشه مو قع رفتنش اشکها سرازیر میشه و مثل زنده یاد دکتر پور رمضان با خوبی و شادی و خدابیامرزی ازش یاد میشه.
اشتباه نکن................
1393/02/03 - 13:40
0
0
از دوستان مهندس کهن تقاضا دارم به احترام مهندس در و وری ننویسند ممکنه مجبور بشم مسائلی رو بیان کنم که جالب نباشه خواهشا واقعیت نگر باشید و بذارید عزیزانی که طی این چند سال مسائلی را دیدن خودشونو تخلیه کنند اگه مهندس کهن را دوست دارید تو عملتون نسبت به خودش جبران کنید.ادعای الکی نداشته باشید که دوست کهن هستید و با این حرفهای بی اساستون ما را مجبور به واکنش نکنید جالب نیست.
1393/02/03 - 07:21
0
0
با سلام
بالاخره دوران استبدادی رییس شبکه دشتستان پایان پزیرفت ، یک توصیه برای دکتر رییسی : جناب اقای دکتر رییسی دستتون درد نکند که شبکه دشتستان را از دست ... نجات دادید شاهد هستین که در تمام دوران ریاستش تمام ... خودش را ... سر کار اورد فقط مانده ... ، اگر میخواهید عاقبت به خیر شوید و دعای خیر مردم بدرقه راهتان شود بزارید بره به ... برسه و خود را .دین . اخرت نکنید .
1393/02/02 - 12:03
0
0
در جواب شناس: حرف خوبی زدی بذاریم قانون و خداوند حکم کنه:شماها الان یک هفته است دارین 1000 جور فحش ونفرین وتهمت وانواع واقسام حرف من جمله همین که با پول دولت گاوداری ومرغداری زده و کلی حرفهای دیگه میزنی.این درسته؟ملاک حرفای شما چیست.از یه طرف فحش واز یه طرف میگید خداحکم کنه.مگه میشه کسی دزدی و کار خرابی کنه گیر نیافته.خود شماها چند بار در روز میشنوین که فلانی دزدی کرد گرفتنش و بردنش و زندان و......مگه میشه کسی 35 سال خدمت کنه و دستش رو نشه و دوباره ازش دعوت به کار کنن وپستی بالاتر بهش بدن.اخه این با عقل جور در میاد؟هر جا مدیری عوض میشه میره به تاریخ میپیونده.درصورتی که به مهندس کهن مدام پست جدید وبالاتر پیشنهاد میشه.کهن ادم قانون مندیه وشما حتما اهل نظم نبودین واسه همین خیلی عصبانی هستین. چرا خیلی از همکاران ازش راضیند و همونایی که دوروبرش بودن و پست داشتند حالا هم با حاجیونی هستند وهمون حکم قبلی دارن.پس میبینید که مشکل شماها هستین.نه دیگر همکارانتان که برازجانی هستند.کهن اهل برازجان نبود بقیه اطرافیانش که پست داشتند که برازجانی بودند.شما ها علاوه بر کوبیدن کهن بقیه اطرافیانش هم حق میدادین در صورتی که از خودتون بودن و حالا هم دارن با مدیر جدید کار میکنند. یعنی فقط جای مدیر عوض شده و بقیه هنوز هستند.پس با این حساب دیر نیست که دوباره علیه حاجیونی نیز طومار بنویسید و توی سایت ها فحشش بدین.گفتین از اطرافیان کهن دوری کن در صورتی که بهشون حفظ سمت داده پس مشکل شمایید نه بقیه.برین فکر عاقبت و اخرت کارتون و تهمت هایی که میزنید و بی رواست باشین.البته اگه خدا ترس هستین
1393/02/02 - 11:46
0
0
در جواب حمید: شما هم اگه رییس بودین اول ادمهای خودتون میزاشتین سر کار بعد بقیه.تو تمام ادارات همینه و تمام روسا همینطورین.فکر کردی حاجیونی میاد توواقوامت میزاره سر کار واقوام خودشو اخراج میکنه نه برادرم.درصورتی که اطلاع دارم مهندس کهن 1000 نفر از غریبه ها هم سر کار گذاشته.حقشه که دو تا از اقوام خودش نیز بذاره سر کار.
1393/02/02 - 11:43
0
0
اقای شناس نه اینکه خودت همه چیتو گفتی فقط مونده شماره کفشت بگی.به شما مربوط نی که کیم.سایت ازاده که هر کس نظرش بگه.خطاب به همه دوستانی که از کهن واطرافیانش بدگویی کردن حتی یکی از دوستان اسم برده د.....ن اگه متوجه شده باشین تو این چند روزه دیدین که همونا دوباره اطراف حاجیونی هستن که زمام امور دست گرفتن وجدیدا حکم قبلی مهندس کهن براشون دوباره زده شده.یعنی اینکه حاجیونی م داره راه کهن میره.حداقل فعلا که ایطوریه.یعنی حاجیونی میدونه تیم کهن تیم خوب وموفقی بوده.وکلی خوبیهای دیگه.پس معلومه مشکل از خوده شماست.پس خودتون اصلاح کنید.
زیادم به خودتون فشار نیارید.چون به گفته دوست که به من گفت برای قلبت خوب نیست برای قلب شماهم خوب نیست وفشارتون میره بالا.درضمن اگه هم دستتون نمیرسه پاتون دراز کنید یا هر کی هرجانشسته سرشو محکم بزنه به نزدیک ترین دیوار شاید کهن از ذهنش بره.به هر حال کهن از شر شبکه برازجان راحت شد و به امید خدابه مرکز بهداشت استان رفتن.ارزوی سلامتی و توفیق روز افزون.شما هم زیاد با کامپیوتر نشینید وبه قول دوستمان برید کار مردم انجام بدین تا شبکه ای خوب وعالی داشته باشید.چون خودتون قول دادین باتمام توان دکتر همراهی کنید پس برید استین بالا بزنید از همین حالا شروع کنید.زیاد وقتتون با سیستم هدر ندید چون ممکنه نتونید شبکه برازجان بسازید.
1393/02/02 - 00:16
0
0
اقای ناشناس همیشه ناشناس وگمنام باقی بمان گمان دارم هنوز از موجودات ناشناخته این کره خاکی هستی. ایا ارزش دارد بخاطر پست های ناچیز دنیوی انسان 50 نفر را واسطه کنیم ..؟ ایا نباید به جوانان فرصت داد تا مملکت بسوی تعالی وپیشرفت سوق داده شود؟ ایا نباید بیتالمال را امانتداری کنیم همانند کاری که مولایمان علی( ع ) با برادرش عقیل کرد؟ ایا باید بابیت المال برای خودمان ساخت وساز وتجارت کنیم وگاوداری ومرغداری بزنیم؟ ایا باید باسواستفاده از قدرت دیگران را بیازاریم؟ ایا بهتر نیست بجای شخص قانون حکم کند؟ ایا بهتر نیست شفاف سازی کنیم؟ ایا بهتر نیست درکارها خداوند را ناظربر اعمال خود بدانیم؟
هرکس به سزای اعمال خود خواهد رسید .ا ومکرو مکراله واله خیر الماکرین.یداله فوق ایدیهم.
1393/02/01 - 18:43
0
0
با سلام و تهیت خدمت همکاران و مردم شریف دشتستان
اگر انسانی واقعا زحمتکش و دلسوز و کاردان باشد دلیلی برای مردم وجود ندارد که اینقدر آه و ناله کنند و ابراز نارضایتی . به جای تقبیح یا تشکر بهتر است با مشارکت و همدلی همین پرسنل زحمتکش با مدیر جدید در صدد رفع نواقص و مشکلات برآییم . مدیران قبلی هم با کارنامه اعمالشان به ایزد دادار وانهیم.که ما اینکه در کشور ما پاسخگویی مسئولین در قبال کارهایشان چیز غریبی به نظر میرسد.
با سپاس فراوان از اتحاد جنوب که همیشه جهت تنویر افکار عمومی و مردم تلاش نموده است . خدا قوت
1393/02/01 - 18:23
0
0
آغای دکتر کار ای حرفا نداشته باش داستان این دغل دوستان ... به فکر مردم دشتستون و قبلش به یاد خدا باش تا دلت آروم باشه همیشه . کار برای جوون برازجونی از همه چی مهمتره قبلی فقط مالای خودشه نهاد از فامیلیا معلومه حتی مریضای بیمارستان جدید هم فامیلشون ... . در ضمن آغای ابراهیمی که کامنت نهادیه اگه نقطه عطفتونه آقای کهن رقم زده وای به روز و حال الان و قبلتون کسی که تا 5 سال پیش آب لوله کشی نداشت سی مو ....
1393/02/01 - 18:04
0
0
آقای محترم کهن هیچ کار خو بی نکرده که به نیکی ازش یاد بشود !!!!!!!
1393/02/01 - 17:05
0
0
مهندس کهن در طول دوران خدمتش فقط رییس مرکزبهداشت شهرستان بوشهر را کم داشت که خوشبختانه وبه خواست خداوند متعال به این مهم دست یافتن.انشاالله در دوارن خدمتش در بوشهر مثل بقیه شبکها که مدیر بودن موفق باشد.
1393/02/01 - 17:04
0
0
در جواب ناظر1: بله عزیزم این یه امر طبیعی است بالاترین مقام کشور که رییس جمهوره 4ساله است چه برسه به یک رییس شبکه.چون وقتی که یک استاندار جدید میشه ورییس دانشگاه وفرماندار جدید میشه به طبع کل مدیران ادارت ومعاونها عوض میشن که برازجان وشبکش مستثنی نیست.تازه مهندس کهن که نرفته مثل بقیه تو دبیرخانه ادارات یا بای کت بشه یا بره کارمند عادی بشه یا به هرعنوان دیگه از کار کنار گذاشته شده.ایشان رفتن جای بالاتر ورییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر شدن.وهرجاکه باشه براش ارزوی موفقیت میکنیم وسلامتی وخدا قوتش بده.
1393/02/01 - 16:53
0
0
در جواب دوربین1: بله عزیزم مطمن باش که در اینده ای که چندان دور نیست با دکتر حاجیونی هم همینکار خواهند کرد.چون کسانی که خودشان مشکل دارن نمیتونن موفقت دیگران ببینند ومدام نق ونوق میزنن واز همه چی حتی خدا شکایت وگله دارن.اینان همونایی هستند که 4 سال پیش به مهدس کهن خوش امد گفتند وپشت رییس قبلی تهمت.در اینده نیز به حاجیونی تهمت میزنن وبه رییس جدید خوش آمد گویی.اما این دورویان به هیبچ جایی نمیرسن چون فقط فکر ضربه زدن به دیگرانند.در اینده میبینیم که چطور همینان با فحش وتهمت دکتر حاجیونی بدرقه میکنند.
1393/02/01 - 16:49
0
0
در جواب مسعود: اره مسعود عزیز از این جور ادمها زیادن تو ادارات وشبکه برازجان.که ایطوری از اداره ومردم به نفع خودشان سوء استفاده میکنند.اونوقت یه مهندس کهن نامی هم که میاد جلوی هرج ومرج وخرابی بگیره وسروسامان بده به اداره بهش هزار جور تهمت میزنن وپشت سرش فحش میدن.یکی نوشته بود چطور میخاد تو چشم بقیه نگاه کنه.در صورتی که مهندس کهن هیچ کار اشتباهی نکرده فقط طالب نظم وقانون بوده.حالا از خودشون میپرسم که شما با این همه توهین وفحش دادن به ایشان چطور میخایید تو چشمش نگاه کنید وحلالیت بطلبید.
1393/02/01 - 14:59
0
0
در جواب محمد باید بگویم که مسول نظارت بر درمان که 10 ما بخاطر رفتارهای سلیقه ای کهن اداره را رها کرده بوده و حتی تا حالا هم سرکار حاضر شد ه شما اگر از عملکرد قبلی وی آگاه بشی شماره بده تا دعوتت کنم و زحمات ایشان را حتی در زمان کهن بهت نشان بدم
1393/02/01 - 14:22
0
0
بازاری جون بحث تفنگ نیستا.پیل پشت سرش بیدا.پیلاااااا.وگرنه ای ترکتول هم بی خسته میشدک.
1393/02/01 - 13:40
0
0
به گفته قدرت باید کاری کنیم که قدم مثبت برامون بردارن نه اینکه شهرمان را نابود کنن.همه میدونن که ایشان برای برازجان خیلی زحمت کشیدن.وتوی این چهار سال برازجان شبکه نمونه در استان بوده وبالاترین امتیاز گرفته.انشاالله خداوند بهش عمر با عزت وسلامتی بده.وهمچنین به دکتر حاجیونی که شهرمان اباد کند.
به گفته قدرت نمک نشناس نباشیم.همیشه از کسی که میره به خوبی یاد کنید.
1393/02/01 - 13:34
0
0
محمد راست میگه به عمل کار برآید نه به سخنرانی.انشااالله که شما و دکتر حاجیونی بتونید برازجان را بسازید چون از ساخت شهرمان هیچی بهتر نیست.چون بوشهری ها بشدت دارن از تفرقه ما استفاده کرده وبرازجان را به تاریخ فرستادن
1393/02/01 - 13:31
0
0
بازای : معلومه که قعطی رجاله. وقتی بهش میگن باید باشی یعنی چه؟ یعنی افراد لایق کم هستن که به بازنشسته ها میگن وایسا. به طور مثال اگه خودت بازنشسته بشی و بگن وایسا نمی مونی؟ معلومه که میمونه با افتخارم میمونی و میگی سیستم بهم نیاز داره گفته وایسا. بعدشم گفتم که ایشان بیکار نیستن بشینن پای کامپیوتر. نون خورشم نیستم چون کارش درسته حمایتش میکنم. درضمن اشکالی نمیبینم یکی رابیاری سر کار که نون بده زن وبچش ویه عاقبت به خیری بشه واسه خودت. ادم نون بده یکی بهتره تا نون بگیره و پشت سر کسی توهین کنه. تا بودش بهش میگفتین نه پشت سرش. معلومه که شماها ادم ضعیفی هستین. خودت تا حالا کسی رو نبردی سر کار؟ مطمئنم که بردی. کاردادن به کسی که از نکات مثبته یعنی هیچکی ازدرب خونش ناامید برنگشته. این کجاش ایراد داره اقا یا خانم محترم؟
1393/02/01 - 13:18
0
0
خطاب به در جواب: شخصیت خودتان را حفظ کنید و توهین نکنید به دیگران. اگه نبود که نمیگفتن مهندس. چون به خودت نمیگن زیاد بهت برمیخوره. اشکال نداره اسم کوچیکت بگو ما از حالا به بعد بهت میگیم مهندس مهندس مهندس سه بارم گفتم که ناراحت نشی
1393/02/01 - 13:08
0
0
وجدان جان:بیمارستان جدید هم به اجبار افتتاح شد مثل بیمارستان بوشهر. وقتی احمدی نژاد رییس جمهور وقت گفت تا قبل رفتنم باید افتتاح بشن هرکسی که بود زیر بارش میرفت. نیرو هم برای دو بیمارستان وجود نداشت معلومه که 17 شهریور تعطیل میشد مثل فاطمه زهرای بوشهر. وقتی مجبورت مییکنن تو هم مجبوری تن بدی. تازه بیمارستان برازجان که از بوشهر خیلی بهتره
1393/02/01 - 13:01
0
0
فکور عزیز امتحانش که ضرر نداره یه زنگ بزن شبکه بوشهر بگو کی جدیدا شده رییش.نترس پول تلفنت من میدم.
1393/02/01 - 13:00
0
0
پرسنل عزیز از هر کی سوال کنی یه پزشک عمومی مدرکش معادل یه فوق لیسانسه.اطلاعاتم کافیه.شما برو اطلاعاتت به روز کن
حتما خودت یه دیپلم بهیاری هستی.حق داری این چیزا ندونی چون مدرکت پایینه
1393/02/01 - 12:55
0
0
جناب مجفر مهندس کهن بیکار نیستن که بشینن پای سیستم.ایشان مشغله کاریش بسیار زیاده جدیدا که شده رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر دیگه خودت فکرش بکن که چه خبره......................
1393/02/01 - 11:28
0
0
ناشناس جان بعد از بازنشستگیش که تفنگ پشت سرش نگذاشته بودند خوب می رفت قحطی رجال که نبود تو هم که سنگش رو به سینه میزنی یا خودشی یا نون بخورش هستی . نکنه تو رو هم اون آورده سر کار شیطون .
1393/02/01 - 07:53
0
0
درضمن یادم رفت بگم که ایشان 35 سال خدمت کردن.یعنی ازقبل ازانقلاب تاحالا وباهمه ی دولتهایی که روی کارامدن کارکرده ومدیر بوده.پس به اشتباه ایشان را به اصولگرا واصلاح طلب نسبت ندهید.وشاید هم تنها کسی باشه که همچنین امتیازی داره که باهمه دولتها کار کرده یعنی به خاطر توان بالاش نه تنها کنار گذاشته نشده بلکه به اجبار حتی بعد از بازنشستگی دوباره به خدمت گرفته شده.این درحالیه که خیلی ها رو حتی قبل از بازنشستگی به اجبار بازنشسته کرده ومیفرستن خونه.
امیدواریم همینقدر که در مسئله بهداشت تلاش میکنید دردیگر مسائل ادارات نیز تلاش کرده تا شهرمان با تاریخ نپیوندد.ممنون
1393/02/01 - 07:38
0
0
آقای ناشناس از کی تا به حال کارشناسی ارشد معادل پزشک عمومی شده بابا در مورد چیزی که می خواهی بنویسی یه کمی فکر کن . مدیر محترم اتحادجنوب لطفا نظرسنجی بگذارید تا بر ناشناس ثابت بشه متشکرم .
1393/02/01 - 07:24
0
0
بالاخره این یه امر طبیعی هست که وقتی رییسی عوض میشه 100نفرناراضی 100 نفر راضی. اغیشان هرجاخدمت کرده شبکش دراون سالها بالاترین وبهترین شبکه شده. وبارضایتی کامل ازاونجارفته(چون ازاون شهرنبوده وغریب بوده).چون مابرازجانیهاغریب پسندیم.فرماندار قبلی ازخودمان بود بیرونش کردیم که یه .......... بهمون زوربگه ودستورمون بده.اگه میتونین ازبین خودتون بیارین تاحکومت کنه.مثل این دکترحاجیونی که از خودتونه.البته کهن هم برازجانی بود که ایطوری کردین دیری نیست که باهمین دکتر هم همینکار نکنید.چون همشهریتونه واهل باج دادن ورو دادن به کسی نیست مثل کهن.میدونم همه مشکلاتتون باکهن اینه که ایشان تابع نظم وقانون ومخالف هرج ومرج دله دزدی که مشکلات شما هم باایشان همین بود.گفتم که ملاک عمل شمانیستد فقط خداونده.شما با بوشهری ها ندارین بدبختا باید از خداتون باشه که یه برازجانی داره تو بوشهر خدمت میکنه ورییس مرکز بهداشتشونه و بجای حمایت دارین بهش توهین میکنید.چون همون طورکه میدونین تو بوشهر به یه برازجانی به سختی کار میدن.واسه همین هست که بوشهر تلاش میکنه تمام راهها روی برازجان ببنده که تقریبا موفق شده.شماهم جای اینکه بشینید با همشهری تان کلکل کنید برید فکر شهرتون باشید که تاچندساله دیگه فقط اسمی ازش میمونه.ایشان که همچنان داره خدمت میکنه ورییس مونده.چون معیار عملکردش شماها نبودین چون اگه بودین تاحالا ایشان 1000بارخانه نشین بود.معلومه که شماهاباتوهیناتون نسبت به همشهریتون معیار عملکرد وموفقیت کسی نیستید.انشاالله که شماها موفق باشید.تاشهرمون بیشترازپیش تو تاریخ گم نشه.
1393/02/01 - 07:04
0
0
اولا که تاحالا فقط به این نام کامنت گذاشتم.دوما درجواب اسماعیل که1:توهین نکن.ناشی خودتی.2:ایشان دانشگاه شیرازدرس خونده.مگه میشه مدرک همینطوری گرفت وکسی نفهمه اونوقت میشی مثل کردان که دکتراش الکی بود.پس وقتی میخان حکم بزنن واسه چی مدرک آدم از دانشگاش استعلام میکنن.3:اگه دانشگاه رفته باشی 3جلسه غیبت حذف میشی چطورمیشه یکی نرفته وامتحان نداده وحتی اسمش تو لیست قبولی دانشگاه نباشه براش مدرک با امضاصادرکنند.به فرض مثال دکترامیری مدرکش امضاکرد.امضارییس کل دانشگاه تو تهران چی.پس زیاد چرند نگید.اگه یکی گند بزنه به یه جایی اونم تو دولت احمدی نژاد دردم عوضش میکردن مثل اینکه تو8سال خدمتش 8استاندارعوض کرد.درصورتی که ایشان4سال ونیم بودن.معیارکارهای ایشان ونمره دادن به ایشان شمانیستسد بلکه خداونده که بعدازگذشت35 سال ازخدمت هنوزبهش اعتماد دارن وخدمت میکنه.جدیداهم شده رییس مرکزبهداشت شهرستان بوشهرکه دست کمی ازبرازجان نداره.درپایان ازروزنامه متشکرم که زیرنوشته ایشان نوشته به معنی تاییدنمیباشدچون واقعا صحت نداره.مرسی
1393/02/01 - 06:56
0
0
جناب آقای ....... مسول محترم نظارت بر درمان شبکه !
بد نیست به جای کامنت دادن تو سایتها به شکایت مردمی که بهتون مراجعه می کنند بپردازید
شما باید با تخلفات پزشکان و زیر میزی پرفتن ها مبارزه کنید و حق مردم رو بگرید
در حالی که...
کهن هم رفت چون جز "او" هیچ ماندنی نیست !
پست و موقعیت که جای خود دارد!
انشاالله حاجیونی تسکین آلام مردم دشتستان دهد !
به عمل کار براید به سخنرانی نیست
1393/01/31 - 23:34
0
0
چقدر حرفهای ناشناس شبیه حرفهای کهنه!
1393/01/31 - 23:03
0
0
امکان نداره رئیس شبکه بوشهر و مرکز بهداشت بوشهر عوض بشه و سایت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و بقیه سایت ها آن را منعکس نکنند.اگه کهن رئیس شبکه بهداشت بوشهر و یا مرکز بهداشت بوشهر شده بود , خبرش روی خروجی تمام سایت ها قرار می گرفت .پس این حرفها همش شایعه است و یه ذره صحت نداره .
1393/01/31 - 20:16
0
0
با سلام خدمت همه از اتحاد جنوبي ها گرفنه تا كامنت نويس ها : همه ما از خطا مصون نيستيم از قديم گفته اند املا نانوشته غلط ندارد و مطمئنن هر مديري در عرصه خدمات دهي دچار اشتباهات ميشه آقاي مهندس كهن هم از اين قاعده مستثني نيست همه اونايي كه بد ايشون را گفته اند در زمان مديريت ايشون نهايت استفاده را از ايشون برده اند از جمله اقاي ..... كه در رديف هاي بالا بر عليه مهندس مطلب نوشه و عيبي هم نداره اما اين رسم كه هر مديري زماني كه نقش حقوقي اش را از دست داد با انواع و اقسام جملات مورد سرزنش قرار دهيم كار شايسته اي نمي باشد من هم با مهندس كهن كار كرده ام انتقاد به كارش دارم اما به ايشان خسته نباشيد هم مي گويم چند سال در شبكه ما تلاش كرد و بصورت 24 ساعته جوابگوي تلفني داشت همه روزه از ساعت 7 تا 18 در شبكه حضور داشت در خصوص تامين اعتبار هيچكس توانايي ايشان را ندارد قدرت چانه زني بالايي داشت. هزاران امتياز مثبت اما اشتباه هم داشت از جمله قبول افتتاح بيمارستاني كه هيچ چيز اون اماده نبود و ايشان بايد اين كار را قبول نمي كردن هر چند كه از طرف دكتر حيدري بركنار شوند و يا علتي نداشت كه مصدومين زمين لرزه ما در بيمارستان گنجي بودن را به بيمارستان خليج فارس ببرن تا رياست جمهوري از مصدومين زمين لرزه برازجان در شهر بوشهر بازديد نمايد و نيمه تعطيل كردن بيمارستان 17 شهريور و چندين مسئله ديگه كه من حضوري به خود ايشان گفته ام پس اي عزيزان فضاي كار و تلاش را مسموم نكنيد و عينك خودبيني از چشم برداشته و ديد كلي داشته باشيم بگذاريم مدير بعدي با ذهنيت بهتري در اينجا كار كند مانند مردم كوفه نباشيد و اون افرادي كه از شبكه بهداشت و درمان بر عليه مهندس كهن كامنت نوشته اند چرا تا زمانيكه ايشون حضور داشتند يك مورد به ايشان اين مسائل را ياداوري نكردند و الان كه رفته زبان انها باز شده و در مورد دكتر تارخ هم حق با مهندس كهن بوده و اين پزشك با بيمارستان قرارداد داشته اما تمام اعمال جراحي بيماران را به درمانگاه خصوصي ابوالفضل مي برده و مهندس كهن بخاطر همين كار با او لغو قرارداد كرده و ....................................................................
و تمام اين پول ها از طريق كار همين پزشكان متخصص مي باشد كه بجاي اينكه بيمار را در بيمارستان مورد عمل جراحي قرار دهند به درمانگاه اقاي ....... مي برند درمانگاهي كه بشدت غير استاندارد است و اگر اقاي دكتر حاجيوني يك فرد اگاه و مطلع به كار را بعنوان نظارت بر درمان انتخاب كنه فورا درب اين درمانگاه را خواهد بست و دكتر رييسي و دكتر حاجيوني خام تعريفهاي الكي و جانبدارانه شما را نخواهند.
پاسخ: انتشار این نظر به معنای رد یا تایید مفاد آن نمی باشد.
1393/01/31 - 17:56
0
0
درجواب ناشناس : اولا مدرک فوق لیسانس نداره و مدرک لیسانس ایشان هم افتخاری می باشد . مدرک افتخاری هم مدرک آبکی و کیلویی محسوب میشه. دوما کارکردن باید همراه با تواضع و فروتنی و دوری از تکبر وخودپرستی وانتقادپذیری واحترام و برخورد محترمانه با مردم باشه . که متاسفانه ایشان فاقد چنین خصوصیات مثبتی بودند.
1393/01/31 - 16:11
0
0
آقای صابری ترا خدا اینو بزار این عین واقعیت است در جواب آن ناشناس ناشی
کهن همرا با محمد باقری و صادق قریشی همه در مرکز بهداشت برازجان بودند و دکتر امیری ریس شبکه برازجان شد؛ آقای کهن شد کاردان بهداشت عمومی هدیه ای که امیری بهش داد بعداز چند سال دکتر امیری شد معاون دانشگاه شیراز و به کهن مدرک کارشناسی داد
میخوام بگم کا مثل ماها که تو کنکور شرکت نکرده و بین هزاران داوطلب قبول بشه ما به مدارک مثل کهن میگوییم مدرک سنتی اون حتی نمیدونه که کارشناسی را با چه حرفی مینویسند در بعد آقای ناشناس بیا تو شبکه تا ببینی چه گندی به بهداشت و درمان زده و چه موانعی برای دکتر درست کرده و چقدر آقای دکتر باید زحمت بکشه تا شبکه را به 4 سال پیش برسونه خدا یار دکتر باشه البته ما دکتر را تنها نخواهیم گذاشت و یاریش خواهیم نمود.....
پاسخ: انتشار این نظر به معنای تایید مفاد آن نمی باشد.
1393/01/31 - 15:50
0
0
جناب ناشناس خوب چرا شما عصبانی شده اید !!!!برای قلبتان خوب نیست!مردمان دیار بزرگان خود میدانند در مورد مسولانشان چه جور صحبت کنند .قطعا اگر خوبی کرده با خوبی جوابش را میدهند(نمونه اش شهردار بومی و سابق برازجان بهتر از جان جناب مهندس حسین ابادی)و بعضی ها هم که کارنامه ی خوبی ندارند که در مورد این اقا کاملا مشخص است !پس شما که معلوم است با این طرز صحبت کردن جایی در دیار بزرگان ندارید بیخود برای ایشان سینه چاک ندهید!
1393/01/31 - 14:13
0
0
آقای دکتر حاجیونی خوش آمدی ما خواهان موفقیت شما هستیم و همانقدر که برای کهن نفرین میفرستیم برای شما سلام و سلامتی می خواهیم فقط یک نکته هست و اون اینکه این فردی د ..... ن که اینقدر دورت می گرده کسی است که تا دیروز دور...... کهن می چرخید و خوش خدمتی میکرد ما پرسنل شبکه از اینکه میبینیم یارو خودش را اینقدر به شما نزدیک کرده ناراحت میشیم دوست نداریم که این حشرات شما را اسیبی برسانند پس خیلی حواست جمع باشه ایشون اون چیزی نیستند که شما فکر میکنید
1393/01/31 - 14:04
0
0
در جواب ابراهیم باید بگم که کاملا در اشتباهی و چیزی هم از بهداشت ودرمان نمی دانی مگر یادت رفته روزی که از گناوه آورنش برازجان شیرینی پخش کردن من میدونم که تو هم یکی از ... هستی و براش ... میکردی اون نه تنها در بوشهر پستی ندارد بلکه حالا حالا ها باید اونجا ... بشه تا ... اون مال این حرفا نیست اگر راست میگی شمارتو بده تا با هماهنگی مهمانت کنم تو شبکه برازجان تا ببینی که حتی ... هم دیگه ... تو این مدت خدمت هیچ مدیری را ندیدم که ایتقدر ... خدا نیامرزش و ...باشیم این را هم میگم که اگه راست میگه با خودت بیارش تا ببینی چطوری باهاش رفتار می کنند خودش از ترس نماید شبکه
... حالا خودش را عین کنه به دکتر حاجیونی چسبانده دکتر جان مواظب باش و این مگسانرا از دور خود پرت کنید
1393/01/31 - 13:51
0
0
استفاده از عنوان مهندس برای کهن صحیح نیست چون ایشان بوسیله افرادی مثل حیدری و امیری یک نیمچه لیسانس سنتی بهداشت را بهش هدیه دادند اون فقط یک بهداشتیار بیشتر نبوده حیف عنوان زیبای مهندسی را لکه دار کنیم و به غلو کهن بزنیم
1393/01/31 - 12:52
0
0
واقعا که.........
1393/01/31 - 12:00
0
0
کاش نمک نشناس و .. . نبودیم
همین کارها را می کنیم که کسی حاضر نمیشه قدم مثبتی برداره
خدا عمر با عزت به آقای مهندس کهن بدهد
1393/01/31 - 11:58
0
0
اکثر روئسای بهداشت درمان دشتستان بیش از 3 سال رئیس نبودند . کهن نیز از این قائده مستثنی نبود .ایشان بیش از 4 سال ریاست کردند و رفتند و این طبیعی است
روسای بعدی هم اینچنین خواهند بود
خدا بهشون قوت بدهد
1393/01/31 - 11:50
0
0
آقای دکتر حاجیونی به دور و برت نگاه کن و به پرچم نماها توجه نکن . در آخر خواهی دید که با تو هم مثل کهن و سایر روئسای قبل برخورد می کنند
خدا بهت توفیق بده
1393/01/31 - 11:48
0
0
یکی نیست از این آقای ا.... بپرسه تو خودت تو دوران خدمتت چکاری برای شبکه کردی . غیر دنبال ساخت و ساز و معامله و... بودی واز حق این مردم به اسم ... بودن استفاده کردی
به اسم مرخصی استعلاجی در کیش و آنتالیا گشت و گذار می کردی حالا میخوای خدمت کنی.
دکتر حاجیونی اگه بخواد به همچین تویی رو بده واقعا براش متاسفم
امثال.... بهداشت و درمان هستند
1393/01/31 - 11:41
0
0
دیدی که همه نظرات منتقل نمیکنید.فقط اونایی که به نفع خودتان هست رو میگذارید.به هرحال نذاشتننش تو پست نشون میده که اون حرفا واقعیت بود و واقعیت هم تلخ. خوشحالم که همه حرفام واقعیت بود چون منتقلش نکردین. فقط میخاستم همینو ثابت کنم که فقط با افکار خرابتان دنبال خرابکاری هستین. بوشهر خوب کاری کرد که تمام راها روتون بست. برازجان دیگر باید برود دنبال ............ درپایان بازم خوشحالم که همه حرفام درست بود وباعث ناراحتی شما شد. درضمن اون همه اسمی هم که دربالا نظر دادن همش یه نفره که بااسمهای مختلف نظر داده. این کلکا دیگه قدیمیه. بای بای خوش خیالها
پاسخ: اولا دیدی که منتشر شد.
دوماً علت تاخیر چند ساعته در انتشار، نوبت بررسی بود که در همه سایت های پربینده وجود داره.
سوماً خداییش خود شما چند تا کامنت با نام های مختلف گذاشتید؟ پس دیگران را متهم نکنید.
1393/01/31 - 10:39
0
0
ایشان دارای مدرک فوق لیسانس هستن نه لیسانس.که مدرک فوق لیسانس معادل مدرک پزشک عمومی هست.درضمن درسالهای قبل ازایشان نیز رییس شبکه برازجان دکتربودند. که 100 در100 مطمئنم ازایشان بهتر کار نکردند. چه برسه به این یکی...... شمامردم برازجان عادت دارین که اونی که همشهریتونه بجای حمایت زیر پاشوخالی میکنید. مدیرجدید هم برازجانیه روزی میبینم که همین کار را با او کنید. همون بهترکه فرماندارتون یه خورموجیه. دیر نیست روزی که همین مطالب را پشت سرایشان میگویید. پشت سر همین مسئولان فعلی نگویید. پس تا اونروز.....................
1393/01/31 - 10:28
0
0
منم بانظر ابراهیم و رضا موافقم .100در100
1393/01/31 - 10:25
0
0
اولا ما گناو های ها خیلی ارزو داشتیم دوباره مهندس کهن را بعنوان مدیر شبکه بهداشت داشته باشیم ولی مدیریت ایشان فراتر از شهر های استان است ایشان باید در سطح بالاتری خدمت کنند الان هم مدیر شبکه شهرستان بوشهر هست ضمنا بدانید که چه مدیری را از دست دا د برازجان . و هرگز برازجانی ها فراموش نکنند در سالی که ما تحریم بودیم 80میلیارد تجهیزات بیمارستانی خرید کردن یعنی چه .لطفا کارشناسی شده و براساس دانش دوستان اظهار نظر کنند نه اینکه فردی خاطی که بوسیله مدیر توانمندی تنبیه شده و براساس غرض شخصی کامنت بزاره. ای کاش مهندس کهن دوباره به شهر ما گناوه برمی گشت .ضمناا دوست دشتستانی گناوه دو بیمارستان دارد که از نظر درمانی جایگاه خاصی دارد.
1393/01/31 - 10:12
0
0
آقای مطلع که ازهمه چیز بی اطلاعی اگه یه سری به مرکزشهرستان بوشهر بزنید می بینید که کی تو اتاق ریاستش نشسته. لطف کنید اطلاعاتتان را به روز کنید. و اگه خیلی بامعرفتین همه مطالب چاپ کنید نه فقط مطالب بدگویی. چون این برای روزنامه خودتان هم خوب نیست. شمابه حساب اصلاح طلبی درصورتی که فقط جنگ طلبید. البته حق دارید. هرکسی جای شما بود که 10 سال تو خفقان و دبیرخونه ادارات کار میکرد و بایکوت بود اینجوری حالابلبل زبونی میکنه. قابل توجه شما که مرکزبهداشت گناوه دست کمی از برازجان نداره.تازه اونجادو تا بیمارستان داره و کلی خانه بهداشت درصورتی که برازجان فقط یک بیمارستان داره. مردم گناوه وشبکه بهداشت گناوه لحضه شماری میکردن برای برگشت ایشان.اگه راست میگی این نظر تو سایتتون بذارید.
1393/01/31 - 08:51
0
0
جناب ابراهیم از گناوه...گناوه را با دشتستان کبیر مقایسه کردن درست نیست.شبکه ی بهداشت دشتستان از لحاظ جمعیت و وسعت بزرگترین در استان است و باید مدیر بزرگ ان را اداره کند نه یک کارشناس!
1393/01/31 - 08:45
0
0
ضمن عرض خوش آمدگویی به دکتر حاجیونی دکتر جان از آدمهای پرچم نما که در حال حاضر شما را احاطه کرده اند پرهیز کنید متشکرم
1393/01/31 - 08:42
0
0
لطفا نظر سنجی در مورد عملکرد مهندس کهن بگذارید متشکرم .
1393/01/31 - 08:40
0
0
آقای ابراهیمی مال دلت می خواهد و اگر نه هنوز به ایشان پستی داده نشده است جهت اطلاع ، کافی است یه تماس با مرکز بهداشت بوشهر بگیرید و اگر خیلی هم دلت براش تنگ شده تا ابلاغ گناوه رو براش بزنند بیاد خدمتتون چطوره ؟ ما اجازه نمی دهیم شما به دشتستان و دشتستانی توهین کنید . لطفا محل کارتان را بفرمایید تا حضورا خدمت برسیم .
1393/01/31 - 08:35
0
0
قابل توجه ابراهیم گناوه : تا الان و این لحظه به ایشان هیچ پستی داده نشده .چون الان رئیس شبکه و رئیس مرکز بهداشت بوشهر جای خودشان هستند و خواهند بود.وایشان دلش می خواهد که... می کند.ودرضمن تو از گناوه نیستی بلکه از.... او هستی .
1393/01/31 - 07:51
0
0
ای دشتستانی های ... مهندس کهن دو سال گناوه مدیر شبکه بهداشت بود و نقطه عطفی در فضای در مانی این شهرستان بود .وافسوس که قدر همچنین مدیری را ندانستید وای کاش ایشان دوباره به گناوه برمی گشت ضمناا ایشان اکنون مدیر شبکه شهرستان بوشهر می باشد .لطفت مدیر سایت مطلب اینجانب را جهت مشاهده عموم اپلود کنید اگه راست گویید.
1393/01/30 - 22:54
0
0
حقه برازجان که یک پزشک والی درمانش باشه نه یه لیسانس ...
1393/01/30 - 22:53
0
0
یک سوال از کهن دارم تو که میگفتی من حالا حالا ها هستم میخوای بدونی چی شد بنظرم نامهایی که به وزیر دادیم تو فیس بوک او ا واداشت که به برازجان بیاد و والی درمان این شهر را ببینه آره ایندفه از جایی خوردی که فکرش هم نمیکردی و کسی هم نمیتونست کمکت کنه مگر نه خیلی ... میخوام بهت بگم خدا جای حق نشسته و بقول معروف چوب خدا صدا ندارد ولی این ... خیلی سروصدا بلند کرد و همه را خوشحال کرد
1393/01/30 - 22:47
0
0
لطف کنید یک نظر سنجی بزارید تا برای افرادی چون کهن تجربه بشه و بدونند که چقدر زشته که حتی با رفتن هم حلالش نکنند
1393/01/30 - 22:44
0
0
اینکه شایع شده میخواد رییس مرکز بهداشت بوشهر بشه کهن خودش آن را پخش کرده تا بیش از این سنگ رو یخ نشه وبعد هم بگه با وجود اینکه پست بهم دادند خودم نرفتم و کناره گیری کند آخه دکتر ریسی عاقل تر از اینه که بخواهد خودش رازیر سوال ببره تازه اگر قرار بود به او پست جدیدی بده تو روز معارفه اعلام میکرد تا بیش از این ...
گر به قدرت برسی مست نگردی مردی
گر به ذلت برسی پست نگردی مردی
...
1393/01/30 - 22:18
0
0
آخه آدم وقتی به مقامی می رسه چرا باید ایقد ... بزنه که همه ازش متنفر بشن وهمه ... کنن.چرا باید یه مسئول کاری کنه که حتی یه نفر ازش خوشش نیاد. ایقد آدم اضافی آورده سرکار که نمیدونن چکار کنن.جاهایی مثل نگهبانی , خدمات , حسابداری که آدم به وضوح بیکاری این افراد را می بینه .
1393/01/30 - 12:33
0
0
امروز همه خوشحال بودند.پرسنل شبکه بهداشت و بیمارستان شیرینی خوردند.هیچ گونه اضطرابی نبود.همه خوب بودند.
1393/01/30 - 07:00
0
0
اولین روز کاری پرسنل بهداشت وبیمارستان بدور از هرگونه فشار و نا آرامی و اضطراب .رفتن رئیس شبکه بهداشت باعث شد کارکنان باشادی وروحیه ای شاد به محل کار خود حاضر شوند.
1393/01/30 - 06:53
0
0
یک روز کاری پس از سایه ... کهن ، همه چیز آرومه من چقدر خوشحالم . لطفا طومار بقیه .... رو هم ببندید کار ساده است تو عکسها هستند .
1393/01/30 - 06:18
0
0
کهن بای بای....
1393/01/30 - 06:17
0
0
ایشان هیچ جایگاهی و محبوبیتی در بین مردم ندارد.
1393/01/30 - 06:16
0
0
بهداشت را نابود کرد و رفت.فقط نامی از بهداشت مانده است.
1393/01/30 - 06:16
0
0
بالاخره کهن رفت....تمام شد.دشتستان بزرگ ادم باسواد لازم دارد.
1393/01/30 - 06:10
0
0
ایشالا شاهد تغییر معاون عمرانی فرماندار نیز میباشیم در اینده نزدیک.
1393/01/30 - 06:08
0
0
قرار بود رئیس شبکه و بهداشت بوشهر شود که خوشبختانه حکمش را لغو کردند.
1393/01/30 - 06:07
0
0
حیف عده ای مانع از پرتاب ... به ... شدند.باید بگذاشتن ...کنند.
1393/01/30 - 06:06
0
0
بهداشت و درمان دشتستان نجات یافت.
1393/01/30 - 06:05
0
0
با سلام و احترام
از شما مدیریت محترم خواهشمندیم نظر سنجی در مورد مدیریت کهن بگذارید.
1393/01/30 - 06:05
0
0
درود بر دشتستان بزرگ که مدیرانی در حد دکترا لازم دارد
1393/01/30 - 06:04
0
0
چند نفری که از پرسنل رفته بودند و در عکسها ناراحت بنظر میرسیدند از حامیان کهن میباشند
1393/01/30 - 06:03
0
0
بالاخره دوران ... و ... پایان رفت.کهن فکر نمیکرد تغییر کند.
1393/01/29 - 23:05
0
0
آخه کهن که ...که براش مهم باشد او ن فقط عاشق... بود حالا ....هم بشه فرقی براش نداره
1393/01/29 - 22:30
0
0
اقای دکتر حاجیونی خوش آمدی فقط خواهش ما پرسنل اینست که از باندبازی ها دور بمان و خودت مدیریت کن تا به واقعیات برسی
1393/01/29 - 22:28
0
0
زندگی مثل روشن شدن کبریتی است و مرگ مثل خاموش شدن کبریت است بنگرکه درآن لحظه روشن بودن گرمی دادی یا سوزاندی یقینا که کهن فقط ....و رفت و خدا از ... او نخواهد گذشت چون ما کارکنان بهداشت و درمان او را بخاطر .... نخواهیم بخشاند
1393/01/29 - 22:22
0
0
بنظر شما اینجور افراد بعد از از دست داشتن پستشان چطور می خواهند درچشم پرسنل نگاه کنند
دکتر حاجیونی ناجی بهداشت و درمان دشتستان خوش آمدی
1393/01/29 - 22:19
0
0
خیلی جالب است تا یک هفته پیش میگفت رفتن من شایع است ولی خدا خواست که دشتستان ازدست این مدیر .... راحت بشه تمام پرسنل بهداشت در حال شیرینی پخش کردن هستند دکترریسی متشکریم دکتر حاجیونی خوش آمدی
1393/01/29 - 19:50
0
0
دکتر حاجیونی لطفاً مانند کهن مدیران ...را سرکار نیارید تا دچار مشکل شوید
1393/01/29 - 13:40
0
0
انتصاب دکتر حاجیونی به ریاست شبکه بهداشت ودرمان دشتستان رادرجهت ارتقا مدیریتی دولت تدبیر وامید به مردم شریف دشتستان تبریک گفته امیدواریم در راه خدمت صادقانه موفق وسربلند باشید. پیشنهادسخن حکیمانه سعدی(:هرکه با بدان نشیند اگرنیز طبیعت ایشان در او اثر نکند بطریقت ایشان متهم گردد واگر بخرابات رود به نمازکردن، منسوب گرددبخمر خوردن ).....همنشین تو ازتو به باید / تاتو را عقل ودین بیفزاید
مولوی: هست تنهایی به ازیاران بد / نیک چون بابد نشیند بدشود.
جناب دکتر ضمن خیر مقدم از مشاوران با علم وسواد وبا ایمان وخوشنام ومردمدار و همراه دولت تدبیر و امید استفاده کن.
1393/01/29 - 12:43
0
0
درود بر دولت تدبیر و امید که انتخاب مدیران تحصیلکرده و خوشفکر را در دستور کار دارد.
1393/01/29 - 12:40
0
0
این روزها با تغییر رئیس شبکه بهداشت دشتستان عده ای بازار چاپلوسی را رونق داده اند تا شاید بتوانند موقعیت خود را حفظ کنند .
تملق دوستان و تملق‌گویان مثل دو تیغه قیچی، افراد صالح و توانمند را به حاشیه‌ها می‌رانند و بهره‌دهی آنها را به مردم و اجتماع قطع می‌کنند!
1393/01/29 - 12:25
0
0
کهن رفت ولی کهنها و سایر منسومین هنوز در شبکه و بیمارستان هستند
1393/01/29 - 12:16
0
0
خیلی جالبه اگه دقت کنین همون افرادی که قبلا اطراف کهن ... می کردند حالا بخاطر حفظ موقعیت شان اومدن چسبیدن به جناب دکتر حاجیونی وپا به پای او قدم برمی دارند.به این افراد در فرهنگ ایرانی میگن پرچم یا نون به نرخ روز خور . این دغل دوستان که می بینی مگسانند گرد شیرینی.
1393/01/29 - 10:55
0
0
کهن برا بعضی از مسولین با لا دستش خیلی توقعات را با لا برده تا بتونه ... و شما آقای دکتر با یک طوفان سختی روبرو هستی انشااله که اله گمک و یاور تو باشه خوش آمدی به خونه تبریک
1393/01/29 - 10:37
0
0
آقا باید بگم که کهن تمام پرسنل کاری و با تجربه را فراری داد و با آنها بخاطر اعمال نظرش که غیر منطقی بود درگیری داشت و انگیزه کاری را در آنها از بین برده بود که یکی از آنها ذهبی مسول درمان شبکه بود من با شناختی که از ذهبی دارم جانبازی بی ادا بود و سخت کوش که حتی از ... که ارتوپد بود هم پولهای غیر قانونی را پس میگرفت ولی بگفته خودش که می گفتیم بیا اداره این روزها هم میگذرد ولی می گفت تا کهن مدیر درمان اینجا است من پام را هم تو شبکه نمی زارم که حدود 9 ماه هم تا امروز نیامده انشاله که با رفتن کهن این جانباز عزیزمان که فردی کارکشته و قاطع است برسرکار خودش برگرده
1393/01/29 - 10:35
0
0
قابل توجه کاربران : انتخاب جناب آقای دکترحاجیونی توسط استاندار محترم وبزرگوار انجام شده وبه رئیسی دستور داده شده که ابلاغ بزند .رئیسی هیچ آشنایی با دکتر حاجیونی ندارد.از استاندار محترم جناب آقای دکتر سالاری عزیز کمال تشکر را داریم.سربلند و پیروز و موفق باشی
1393/01/29 - 10:22
0
0
دست دکتر ریسی درد نکه که تو کمتراز سه ما کهن را تاک اوت کرد و بهداشت و درمان....ما را از سقوط نجات داد اگر 2 ماه دیگه می موند ته مونده پزشکانی که در این منطقه محروم خدمت میکنن را هم .. می داد یه مدیر زمانی موفق است که حتی با ناسگارترین افراد بسازه و از فراری دادن اونها جلوگیری کنه نه اینکه مثل کهن که می خواست 2 پزشک با تجربه آقای دکتر تارخ متخصص زبر دست و خانم دکتر ارشادی را فراری بده که با دخالت نظام پزشکی و اطلاع به دکتر رییسی جلو این ویرانی و مخروبه تر شدن بهداشت و درمان را بگیرن
1393/01/29 - 10:14
0
0
کسی که حتی حلالی طلبیدنش را بعضی از پرسنل شبکه رودرو خودش نپذیرفتن یکی مثل... که ...فرد وایساد و دلش را همان روز معارفه تو اداره خالی کرد ایشان یه کارمند ساده هستند حالا شما باور می کنید که کهن بخواهد رییس مرکز بوشهر بشه یعنی دکتر رییسی اینقدر ساده و ..که باز به .. کهن آن هم تو بوشهر پست بده نه جانم اینا شایعه ای بیش نیست البته شخصا سراغ دارم که خیلی ... برای ریس شبکه گناوه کرده ولی رییسی حتی به فکرش هم خطور نکرده که دوباره به او پست بده بهش گفتند بیا مشاور بشو که این پست سمبولیک و دس بدس کردن افرادی مثل کهن که .... ...
1393/01/29 - 10:06
0
0
به آقای .... در دیماه گفته بود به همه بگو که من تا 5 سال دیگر هستم که من هم بهش گفتم
شتر درخواب بیند پنبه دانه گهی لف لف خورد گه دانه دانه
1393/01/29 - 10:04
0
0
عزل کهن هرچه بود با آمدن وزیر بود
هرآنچه با کهن کرد وزیر محترم و عزیز بهداشت کرد
1393/01/29 - 07:37
0
0
ایشان تنها رئیس شبکه ای بود که با پرونده ای سیاه و نارضایتی 100 درصدی از اینجا رفت .رفتار وبرخورد بسیار بد ایشان وکارهایش همیشه دراذهان مردم خواهدماند.هرجای شهر که می رفتی صحبت از بدی ها وبرخوردهای.. وضایع شدن ... ایشان بود.الان اگر به میان مردم بروی می بینی که همه از رفتن ایشان خوشحالند.مخصوصا کسانی که سالهاست منتظر اومدن سرکار بودند ولی ایشان با اومدن به شبکه بهداشت آن افراد را نادیده گرفت وفقط ..... ضعیف و کار نکن خودرا سر کار آوردو آنها را درجاهایی که نیاز به نیرو نداشت قرارداد.خوشبحال کسانی که هنگام رفتن , مردم با رفتن آنها ناراحت شوند.خوشابحال کسانی که با پرونده روشن وکسب محبوبیت زیاد از مسئولیت بروند. عمر مسئولیت ورئیس بودن خیلی کوتاه است .پس بهتر است در این مدت کوتا سعی کنیم رضایت مردم را جلب کنیم .به زیردستانمان ظلم نکنیم تا خوبی های ما همیشه زبانزد عام وخاص باشد.وهمیشه از ما به نیکی یاد شود.
1393/01/29 - 02:19
0
0
فراموش کردم که بگم یکی از عواملی که باعث عدم حضور در اداره حضور کهن و دیدن بعضی مسایل که نمی تونم اینجا بگم
جهت اطلاع دشتستانی ها ما 3 روانپزشک در برازجان داریم که بخاطر خصومتهای شخصی که ربطی به دکتر ارشادی نداشت کهن از عقد قرارداد و تمدید طرح این پزشک خوداری می نمود و میخواست یک روانپزشک و یک جراح حاق و باتجربه را از برازجان فراری بده که با دخالت نظام پزشکی و دستور زیبای دکتر رییسی آنها ماندگار شدند دست دکتر رییسی درد نکنه
شایعه شده که قرار رییس مرکز بهداشت استان بشه که همه آنهایی که دست اندرکار درمانند می دانند و این انتظار هم از شما دارند که این فقط یک شایعه ای بیش نیست
تا افرادی مثل دکتر فیصی زاده حیف نیست که یک لیسانس رییس مرکز بهداشت استان بشه
وقتی در شبکه بودم پزشک..... برای گرفتن پروانه امد و گفت مگر
برازجان پزشک ندارد که یک لیسانس را گذاشتن رییس شبکه حال آن را در قیاس استان بیارید چقدر برای سیستم نا پسند است اگر که احتمال هم نمی دهم یک لیسانس رییس مرکز بهداشت استان باشه
دست وزیر و نماینده محترم دشتستان هم درد نکنه که همکادی کردند
1393/01/29 - 02:07
0
0
با سلام خدمت ریاست محترم دانشگاه قبل از هرچیز بگم من دارم کارهای بازنشستگی را انجام میدهم اقای دکتر باور کن بزرگترین خدمت را به مردم برازجان کردی و با انتصاب دکتر حاجیونی سنگ تمام گذاشتی من کارشناس مسول نظارت بردرمان شبکه هستم باید بگویم که اکثر پزشکان متخصص از رفتارهایی که در این مدت با آنها شده از این شهرستان راضی نبودند و شما بااین انتصاب شایسته آنها را به ادامه خدمت در این شهرستان امیدوار کردی یک نمونه آن حمایت از دکتر
ارشادی بود که از رفتن ایشان با آن دستور زیبایتان جلو گیری کردید میتونم به جرات بگم که همه پزشکان متخصص از این انتصاب تاریخیتان از شما راضی و سپاسگزارند من یک بار با دکتر حاجیونی تلفنی صحبت کردم 3 سال پیش و از کوچک نفسی ایشان با همان یک تماس آگاه شدم انشاله که با همکاری پزشکان و پرسنل بیمارستان و شبکه دکتر تنها نخواهند بود و همه با او با دل و جان همانطور که با خدابیامرز دکتر پورمضان همکاری کرده اند با ایشان هم همکاری خواهند نمود و من دریغ میخورم که فقط مدت کمی در خدمت دکتر هستم ولی در بخش خصوصی با دل و جان با ایشان همکاری خواهم نمود و میتونند روی خدمات ما به شهرستان حساب کنند انشاله که هردو سلامت باشید موضوعات دیگری هست که نمشه اینجا بیانکرد چون خودم به این معتقدم که راز خانه را نباید بیرون برد
ما بنر ی هم جلو درب شبکه نصب کردیم که توسط ....بنر خوش آمد گویی به دکتر حاجیونی جمع آوری شد ولی بلا فاصله بنر دیگری نصب نمودیم که اگر ایشان آن را جمع آوری نکنند تا روز شنبه
خودت ببین چقدر ..... هستند که حاضر به دیدن پیام تبریک به دکتر حاجیونی نیستند
1393/01/28 - 22:31
0
0
آقایان محترم برکناری کهن هیچ ربطی به نماینده دشتستان ندارد چرا منت گذاری می کنید ؟ ایشان از اصولگرایان تندرو که از نظر جناحی با آقای موسوی نژاد هم جناح می باشد !!!!!!
1393/01/28 - 14:23
0
0
..............
پاسخ: کاربر گرامی، بدلیل استفاده از کلمات توهین آمیز، نظر شما قابل انتشار نبود.
1393/01/28 - 12:55
0
0
... با رایزنی ولابیگری قراربود رییس مرکز بهداشت بوشهر شود که نشد واسطه ها میخواستند بفرستنش گناوه ولی مردم مخالفت کردند .رشته ها پنبه شد.واقعا پست به هر قیمتی ارزش دارد.انسان گاهی درزندگی از اسب میافتد ولی بعضی ها بخاطر پست از اصل نیز میافتند.
خدایا چنان کند سرانجام کار توخشنود باشی وما رستگار
1393/01/28 - 12:47
0
0
باتشکر از نماینده محترم دشتستان بخاطر عزل کهن وانتصاب دکتر حاجیونی با این تغییر بهداشت ودرمان دوباره احیا خواهد شد.صبح روز تودیع ومعارفه ... بوشهر دنبال پست بوده ولی دست خالی برگشته بخاطرهمین درمراسم خیلی عصبانی بوده است .شیفته خدمت 34سال و4ماه خدمت کافی است.
1393/01/28 - 12:18
0
0
امید واریم اقایانی که بد گویی قبلی و تمجید جدید ها را میگویند چند وقت دیگر بر عکس نشود
1393/01/28 - 11:26
0
0
اگر تغییرات در فرمانداری دشتستان بر اساس فشار تندروها انجام گیرد درآینده شاهد رکود خواهیم بود و ...
1393/01/28 - 09:45
0
0
...چو بیرون رود فرشته درآید
1393/01/28 - 09:35
0
0
ما که از این ...تا حالا فکر یا ایده ی جدیدی ندیدیم فقط خوش تیپ تر شده
1393/01/28 - 09:04
0
0
انجام این کار بزرگ را نماینده دشتستان انجام داده نه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی !!!
1393/01/28 - 08:46
0
0
کاش همه مسئولین نحوه برخورد با مردم , منطقی بودن و صادقانه کار کردن و احترام را از آقای دکتر مرادی رئیس بیمارستان شهید گنجی یا می گرفتند. واقعا هرچه از خوبی های دکتر مرادی بگویم کم است.ایشان نمونه یک انسان کامل است .انسانی بسیار متواضع هست. این طور آدمی کمیاب است .
1393/01/28 - 08:21
0
0
شبکه بهداشت از مرگ حتمی نجات یافت .بی عدالتی و .....و قدرت نمایی از شبکه بهداشت رخت بربست.
1393/01/28 - 07:53
0
0
مامردم برازجان دوستت داریم که دارید یک به یک مدیران نالایق راحذف میکنید احسنت برشمامرد دلیر ومتواضع - براتون دعامیکنیم
1393/01/28 - 07:36
0
0
بهداشت و درمان دشتستان را خدا آزاد کرد.
1393/01/28 - 06:02
0
0
درود بر فرماندار فهیم دشتستان
1393/01/28 - 00:07
0
0
ببینید واقعن حق دشتستان داشتن فرماندار دارای مدرک دکترا و مدیرانی در حد دکترا است که بدانند چگونه با مردم برخورد کنن ! نه مدیران اتو بوسی ! بعد از رییس آموزش پرورش و رییس شبکه جناب دکتر زارع برو به سمت معاونت های فرمانداری ! زارع مچکریم
1393/01/27 - 23:16
0
0
کهن ... با پرسنل و مردم داشت .خیلی زور می گفت .چه بسیار افرادی که دارای ..بودند که توسط ایشان ... آنها ....شد .چه بسیار افرادی که دارای زن و بچه بودند وتوسط ایشان ... قرار گرفت .انسان. وقتی به یه مقامی می رسد نباید فکر کند که همیشه همین جا خواهدبود .باید به روزی فکر کند که روزی این میز وصندلی و قدرت را ترک می کند وباید دربین مردم وبامردم زندگی کند .نباید با حمایت فرد یا افرادی اقدام به زورگویی وقدرت نمایی کند .نباید حق را زیرپابگذارد وفقط به اقوام ودوستان خودامتیاز بدهد .نباید با این قدرت زودگذر شخصیت دوستان وهمکاران راخرد کند واز روی لجبازی خدمات افراد را نادیده بگیرد.چون هرچه تلاش کنی که با التماس کردن و به افرادی که دارای مقامی هستند روی بیاری وخودت را به آب و آتش بزنی که این موقعیت ناپایدار را نگه بداری عاقبت نتیجه اش می شود همین تودیع که می بینیم .پس بهتر است با مردم خوش برخوردباشیم , زورگویی نکنیم , قدرت طلبی نکنیم , حق دیگران را ضایع نکنیم , به دیگران هم حق سرکار اومدن را بدهیم .خدا از سر تقصیراتش بگذرد.
1393/01/27 - 23:03
0
0
دکتر حاجیونی خوش اومدی. لطفا قدر دکترزارع فرماندار خوبمان را خوب بدانید. او بهترین مدیر است. شما نیز مدیری خوب هستید.
1393/01/27 - 22:51
0
0
با تشکر از سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر.
1393/01/27 - 22:46
0
0
شهرستانی که دکترزارع فرماندارش باشه باید دکتر حاجیونی هم مدیر شبکه بهداشتش باشه. دشتستان بزرگ است. بنابراین چنین مدیران بزرگی لازم دارد.
1393/01/27 - 21:56
0
0
با عرض سلام و خوش آمدگویی به آقای دکتر حاجیونی.از انتخاب عالی دکتر رئیسی متشکریم.آقای دکتر حاجیونی امیدواریم در راهی که در پیش رو دارید موفق وموید باشید.

1393/01/27 - 21:53
0
0
متاسفانه صداهایی از فرمانداری به گوش می رسد که امید مردم و جوانان را برای تغییرات امیدوار کننده به یاس تبدیل می کند.
1393/01/27 - 21:52
0
0
باعرض تبریک به دکتر حاجیونی و به ویژه مردم صبور دشتستان که فریادشان واعتراضشان آخر به تغییر منجر شد درود بی کران برشما
1393/01/27 - 21:21
0
0
درود بر دكتر ريىسي وانتصاب شايسته دكتر حاجيوني ، ما قول ميدهيم با تمام توان خدمت كنيم
1393/01/27 - 21:11
0
0
تبریک عرض میکنیم جناب دکتر .جای تشکر داره از فرماندار محترم و رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان که حرکت شایسته و به جای را انجام دادن که شاهد و باعث پیشرفت و ارتقا در بخش سلامت و درمان شبکه بهداشت دشتستان را در پیش داریم.
1393/01/27 - 20:51
0
0
در گام نخست ضمن سلام وخیرمقدم خو اهش مردم دشتستان این است که بیمارستان غیر استاندارد گنجی به بیمارستان 17 شهر یور کاملا استاندارد منتقل یابد این اقدام حساب نشده از ابتکارات آقایان حسنوند و خرمی وکهن به مردم دشتستان تحمیل شد که درسال گذشته شاهد مشکلات زلزله وسیل در بیمارستان گنجی بودیم
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 13 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...