امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 19 فروردين 1393 - 15:40
فوری/تکمیلی/فرمانده انتظامی استان بوشهر در گفتگو با اتحاد جنوب:

اتحاد جنوب: فرمانده انتظامی استان بوشهر در گفتگو با اتحاد جنوب گفت: سارقین مسلحی که با اسلحه بیش از دو کیلوگرم طلا به سرقت برده بودند، توسط پلیس محاصره و دستگیر شدند. به گزارش اتحاد جنوب؛ سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: دو برادر اصفهانی که در امر خرید و فروش و تعویض طلاهای کهنه با نو بین شهرهای اصفهان و برازجان فعالیت می کردند؛ ساعت  14 امروز گرفتار سارقین مسلح شدند.

اتحاد جنوب ـ بتول سهراب پور: فرمانده انتظامی استان بوشهر در گفتگو با اتحاد جنوب گفت: سارقین مسلحی که با اسلحه بیش از دو کیلوگرم طلا به سرقت برده بودند، توسط پلیس محاصره و دستگیر شدند.


به گزارش اتحاد جنوب؛ سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: دو برادر اصفهانی که در امر خرید و فروش و تعویض طلاهای کهنه با نو بین شهرهای اصفهان و برازجان فعالیت می کردند؛ ساعت  14 امروز گرفتار سارقین مسلح شدند.


وی اضافه کرد: این دو برادر پس از خرید بیش از دو کیلو گرم طلا از یک مغازه طلافروشی در شهر برازجان، با خودروی 206 خود عازم اصفهان بودند، که پس از طی مسافتی و با گذر از پلیس راه برازجان ـ دالکی یکی از برادران طلا فروش متوجه پژو پارس سفید رنگی می شود که در تعقیب آنان قرار داشته است.


فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: برادران طلافروش در یک تصمیم ناگهانی مسیر خود را تغییر داده و در دوربرگردان نزدیک دالکی، مجددا به سمت برازجان حرکت می کنند که سارقین سرنشین خودروی پژو پارس با سد کردن راه آنان و شلیک دو گلوله به درب و موتور ماشین طلافروشان را مورد اصابت تیر قرار داده و با بیرون کشیدن برادران طلافروش از خودرو، طلاها را سرقت و به سرعت به سمت برازجان حرکت می کنند.


به گفته سردار عباس زاده، مالباختگان بلافاصله با پلیس 110 تماس می گیرند و وضعیت خود را اعلام می نمایند.


فرمانده ارشد انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در کمترین زمان ممکن طرح مهار در سراسر شهرستان دشتستان اجرا و مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان تحت کنترل ویژه پلیس قرار می گیرد.


سارقین که مسیر حرکتشان توسط پلیس مسدود شده بود، ناچارا به طرف کارخانه آرد الزهرا برازجان، تغییر مسیر داده که بر اثر تیراندازی پلیس به طرف لاستیک خودروی پارس و اصابت آن به خودرو، سارقین خودرو را رها کرده و به سمت کوه های اطراف متواری می شوند.


سردار عباس زاده اضافه کرد: پلیس با یک اکیپ کامل به تعقیب  سارقین که تعدادشان پنج نفر بودپرداخته و بعد از یکساعت درگیری مسلحانه بین پلیس و سارقین، نهایتا سارقین در محاصره پلیس قرار می گیرند، هر پنج نفر سارق دستگیر، یک قبضه سلاح کلاش به همراه 4 قبضه خشاب و 100 تیر جنگی، 15 دستبند و اسپری فلفلی و حدود 40 میلیون ریال وجه نقد از سارقین کشف و طلاهای مسروقه به مالباختگان تحویل می شود.


گفتنی است: خودروی سارقین، سرقتی بوده و با مدارک جعلی با این خودرو حرکت می کردند.


شایان  ذکر است: مردم، پس از اطلاع از درگیری مسلحانه و موفقیت پلیس، از تلاش های دلسوزانه پلیس تقدیر و تشکر کردند./س

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/04/07 - 07:54
0
0
ما هم به نوبه خود تشکر می کنیم از فرماندهی نیروی انتظامی دشتستان بزرگ ، خواهشی که از اتحاد جنوب داریم اینه که خودش هم پیگیر مسئله باشه ببینیم چه حکمی براشون می برند
1393/02/19 - 02:33
0
0
ازشما ممنونیم
1393/02/08 - 17:45
0
0
سرقت مسلحانه یعنی ایجاد رعب و وحشت عمومی در شهرستان
و بد نام کردن این خطه ی باارزش توسط عده ای اشرار و اوباش.
حال نمایش تصاویر کامل آن ها شناسایی اشرار به وسیله ی آحاد مردمه.
اینک نشون ندادن این تصاویر همراهی و همدلی با مردمه یا اشراره؟!
شما قضاوت کنید.
آیا صدور حکم فوری نقش مهمی در کاهش وقوع جرم نداره؟
شما چه فکر می کنید؟
1393/01/26 - 09:28
0
0
آقای من فکرکنم باید ماموران نیروی انتظامی را بازداشت کرد که چرا نزدیکنان شما را بازداشت کرده اند و نگذاشته اند سرقت خود را کامل کنند وقتی در یک ماشین چهار نفر باهم به سرقت و سپس فرار میکنند تشخیص اینکه کدام سارق و کدام نیست کار سختی است فقط جنابعالی که خبره هستید میتوانید تشخیص دهید.نگران نباش با اینجور آدمها خیلی کار ندارن هستند واسطه هایی که بزودی آنها را آزاد میکنند.
1393/01/25 - 23:59
0
0
بعدشم پليس بخاطر ماشين دزديشون بهشون شك كرده بعد فهميده اونا سارق طلافروشي هستن/ج
1393/01/25 - 23:54
0
1
چرا الكي مينويسين من از يك منبع موثق ميگم كه دوتاي اونا سارق نيستن و فاميل بودن سوار ماشين شدن و از همه جا بيخبر بودن و سرقت قبلاً انجام شده بوده و بعد ماشين أونا را شناسايي كردن و سارق هاي اصلي به پليس تيراندازي كردن يكي از اونا هم زخمي شده و در بيمارستانه و دوتاي اونا بيچاره ها إز هيچ جا خبر نداشتن و سارق نيستن و هنگامي كه پليس ديدتشون اونا به پليس تيراندازي كردن و اينها هم بي خبر بودن .زشته دروغ مينويسين، قابل توجه اون ........... هست !!...........!!.......... هم همچنان كار شاقي انجام نداده چندتا سارق كودن را گرفته.چهارتا احمق نه سارق حرفه ايي چهارتا احمق كه ميخواستن يك شبه پولدار بشن و خانواده هاشون هم نه بدبخت هستن و نه به نون شب احتياج دارن در ضمن عموي اونا هم شهيد هست سه تاشون برادر هستن!!!!!!!
1393/01/25 - 23:42
0
0
واقعاً تأسف آوره،،،كلاً هر چي خلاف كاره هست تو استان بوشهر جمع هستن،،،،اوناي كه به ظاهر آدم هاي محترمي هستن إز لحاظ آداب معاشرتي بايد باسازي بشن استاني بس عجيب است،،،،،،،
1393/01/25 - 07:09
0
0
ففففففففففففففوقش یه سندی میذارن میان بیرون ./ج
1393/01/24 - 17:39
0
0
درود بر فرماندهی و کارکنان زحمت کش ، وظیفه شناس ، دلسوز و باغیرت نیروی انتظامی که امنیت این ارزشمندترین نعمت الهی را برای دشتستان به ارمغان آورده و موجب وحشت و ترس وحشت آفرینان شده اند . یا علی مدد
1393/01/24 - 16:23
0
0
امنیت اقتصادی و ثبات اقتصادی در کنار عدالت اقتصادی و اجتمایی ضامن بی چون چرای امنیت کلی کشور است. امنیت اقتصادی و ثبات اقتصادی و عدالت اقتصادی و اجتمایی در دست آقایان و مقام گزینان است.
1393/01/24 - 12:16
0
0
سلام جوان گرسنه است .جوان بی کار است فاصله طبقاتی بسیار بالاست یک نفر سوار ماشین 500 میلیونی است 1 نفر براید ندارد .بی عدالتی در جامعه بیداد می کند .فساد اقتصادی هر چه بخواهی در مملکت فراوان شده هر که دستش می رسد داره غارت می کنه .ریشه همه این سرقتها فقر است فقر است فقر است فقر است فقر است .خانوادهها هم مقصرند فرزندانشان را زیر نظر ندارند تا این چنین مساعل بیش نیاید بعد که فرزندشان دست به سرقت زد می گویند ابرویمان رفت خانواده های محترم مواظب فرزندانتان باشید تا ابرویتان نرود فرزند شما کلاشینکف در منزل نگه داری می کند به مردم و بلیس تیر اندازی می کنند مردم ابرو ندارند فقط شما ابرو داریید مواظب فرزندانتان باشید تا ابرویتان نرود .
1393/01/23 - 12:11
0
0
احمد جان با نظراتت موافقم باید فرهنگ سازی بشه ولی کی باید اینکار رابکنه من شما یا مسئولین که تریبون و صدا و سیما دستشان است و بی فرهنگی و لات بازی را ترویج میکنند. مثلا یک آمریکایی ایران پرست که تمام زندگی اش را راجع به ایران تحقیق کرده آرزویش این بوده در اصفهان دفن بشه از تریبون دولتی ونماز جمعه اعلام میشه که اصفهان اشغال دانی نیست که یک اشغال در آن دفن بشه و صدها نمونه فحاشی و بد اخلاقی که در تریبونهانهای رسمی تکرار میشه حالا ما از چند نفر ماجراجو و لاابالی چه انتظاری باید داشته باشیم. لطفا به کرد توهین نکنیم اینها شلوارگشاد میپوشند نه شلوار باشرافت و باغیرت کرد ایرانی اینها شلوار گشادند.
1393/01/23 - 12:10
0
0
فکرنکنید خانواده های اینها ازچنین موردی که فرزندانشان انجام داده اند خوشحالند توهین هم نکنید که قیامتی هم هست همه ما مسؤول چنین خطاهایی هستم چرا وقتی خطای کوچکی از فرزندانمان سرمیزند تذکر میدهیم بخاطر اینکه امثال این اتفاقات رخ ندهد چه بسا که خانواده های اینها از انسانهایی هم نوع ماهستند وحتما" مخالف چنین خطاهایی هستند. واقعا چه به روز شما مردم امده که چنین نظر میدهید
چه عضوی بدردآورد روزگار دگرعضوها رانباشد قرار
1393/01/23 - 08:09
0
0
همین سارقین و اراذل و اوباش هستن ک دشتستان را بدنام و ناامن جلوه دادن...مردم باید به خانواده های این افراد تذکر بدن ک مواظب فرزندانشون باشن تا باعث بی آبرویی دشتستان بزرگ نشن....باور کنید این افراد یک شبه قاتل و سارق مسلح نشدن...از دمپایی آنچنانی و شلوار کردی فراخ و تک چرخ زنی شروع کردن تا کم کم به اینجا رسیدن...باید فرهنگ سازی کرد...همه جامعه مسئولن....راستی چرا اینجور موارد را چهل پنجاه سال پیش شاهد نبودیم؟؟؟؟نام دشتستان همیشه با غیرت ،مردانگی و آزادگی توام بوده حالا چه شده که روی میهمان اسلحه کشیده و طلاهاشو غارت میکنن؟؟؟؟
1393/01/23 - 07:53
0
0
با سلام و درود بر پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی بخصوص سردار عباس زاده، سرهنگ انصاری و سرگرد فاتح.حالا اینا ایقدر زحمت کشیدن و اونا را گرفتن...یکی از بچه های آگاهی می گفت 90 تیر بسمت ما شلیک کردن...ممکن بود پلیسا ک برادرا و اقوام همه ما هستن کشته بشن...با همه این خطرات حالا اونا دستگیر شدن ...فکر میکنید ... چکارشون میکنه....باور کنید همهشون 4 روز دیگه آزادن و روز از نو روزی از نو....فکری بحال ... باید کرد .....
1393/01/22 - 11:16
0
0
از عزیزان در دادگستر و قضات محترم برازجان درخواست دارم خداوکیلی به همان قاطعیت و سعت نیروی انتظامی با این افراد برخورد کنید.
باسلام ما مردم بخش بوشکان هم از زحمات فرماندهی محترم انتظامی استان بوشهر و شهرستان بزرگ دشتستان تقدیر می نماییم یک خواهش هم از فرماندهی انتظامی داریم و آن هم اینکه نسبت به برخورد قاطع با سارقان سیمهای برق منطقه بوشکان داشته باشند و راهکاری بیندیشید تا دست ساریقین از سیمهای برق این منطقه کوتا شود چرا که این موضوع مشکلات فراوانی برای کشاورزان و مردم ایجاد کرده است
1393/01/21 - 11:49
0
0
از پرسنل آگاهی باید تشکر شایدم انتقاد کرد چون مردم جرات ندارن تا سر شرکت خودشون که نزدیکی شهر هست برن اجازه حمل سلاح که به کسی نمیدن که از خودشون دفاع کنند باید دودستی اموال شونو در اختیار سارقان مسلح قرار بدن اتحاد جان این افراد دوبار سرقت مسلحانه داشته اند چرا برا اولی که ماشینی که با هاش سرقت رو انجام داده اند خبر تهیه نکرده ای دومی چون پای 2 کیلو طلا وسط بوده حتما مهمتره
1393/01/21 - 10:23
0
0
دمتون گرم برو بچه های نیرو انتظامی. این اراذل واوباش رو که امنیت مردم رو ازبین برده اند بگیرید وبه درک واصلشون کنید
1393/01/20 - 17:20
0
0
سردار عباس زاده، فرزند واقعی دشتستانی های اصیل راهت زنده و پررهرو باد.
1393/01/20 - 12:10
0
0
درود برسردار عباس زاده فرزند برومند دشتستان. سلام بر مامورین پرتلاش نیروی انتظامی.مرحبا . شادمان کردید . خدا دل شمار را شاد کند.
1393/01/20 - 11:43
0
0
ضمن سپاس از نیروی انتظامی از مسئولین درخواست میشود که اگرسارقین و حمله کننده گان روزنامه نگار یا وب نگار نیستند آنها را آزادکنند ولی اگر روزنامه نگار بودند و یا خدای ناکرده یک نشریه ممنوعه را خوانده اند باشدت عمل انقلابی با آنها برخورد کنند و.................
1393/01/20 - 10:12
0
0
درود بر نیروی انتظامی این نیروی پر تلاش و زحمتکش. خداقوت
1393/01/20 - 08:41
0
0
بادرود وسپاس ویژه از فرماندهی کل انتظامی و دیگر همکاران جان برکف انتظامی دشتستان احسنت همچنان قاطع باشید
1393/01/20 - 07:05
0
0
بایستی به اشد مجازات برسند در کمترین زمان ممکنه
1393/01/20 - 06:45
0
0
سلام دکتر سالاری استاندار محترم استان بوشهر ..سردار عباس زاده . فرماندار محترم دشتستان . مردان امنیت دشتستان جناب سرهنگ انصاری و جناب سرگرد فاتح را مورد تقدیر و تشکر خود قرار دهید و نشان افتخار عطا نمایید .درود بر بر قرار کنندگان امنیت .
1393/01/19 - 22:22
0
0
آفرین بر همت توانمندی و غیرت پرسنل محترم و زحمتکش نیروی انتظامی استان و بخصوص سردار عباس زاده .
احسنت. اجر شما با اهل بیت علیهم السلام.مردم قدردان زحمات شما هستند.
1393/01/19 - 22:08
0
0
خداییش دستتون درد نکنه
از زحمات بی دریغ و بی منتتان متشکریم
1393/01/19 - 20:36
0
0
ما مردم دشتستان از تلاش بی وقفه پلیس تشکر و قدردانی میکننیم تا کنون سابقه نداشته است که اموال مال باخته با این سرعت کشف و به صاحبش تحویل شود !!! جای خوشبختی و تشکر است خصوصا از جناب آقای انصاری فرمانده محترم نیرو انتظامی که با قدوم ایشان دشتستان امن شده است یادم می آید 20 سال پیش شب در خبابان خلوت شهر سارقین مسلح موتور سیکلت را از افراد می گرفتند و می رفتند و از موتور خبری نمی شد در همان زمان فرمانده نیروی انتظامی به امنیت دشتستان اهمیت نمی داد ولی جهت عوام فریبی در مراسم سوگواری شرکت میکرد و با پای برهنه راه می ر فت .
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 15 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 7 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 10 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...