امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 27 اسفند 1392 - 23:23
شکایت از انتشار تصاویر نوامیس مردم در جلسه با استاندار بوشهر:

اتحاد جنوب: علی هوشمند، شکایت خود بابت انتشار تصاویر نوامیس مردم  بوشهر در فضای مجازی به اسم انتقاد از کنسرت های "هفته بوشهر" را در جلسه مدیران واصحاب رسانه استان با استاندار بوشهر مطرح کرد. به گزارش  اتحاد جنوب؛ این فعال فرهنگی استان بوشهر در بین سوالات خبرنگاران از استاندار با بیان این که بنده به تمام جریانات سیاسی احترام گذاشته و همه خبرنگاران...

آقای استاندار! به اسم انتقاد، آبروی دختران بوشهر را بردند

اتحاد جنوب: علی هوشمند، شکایت خود بابت انتشار تصاویر نوامیس مردم  بوشهر در فضای مجازی به اسم انتقاد از کنسرت های "هفته بوشهر" را در جلسه مدیران واصحاب رسانه استان با استاندار بوشهر مطرح کرد. 

به گزارش اتحاد جنوب؛ این فعال فرهنگی استان بوشهر در بین سئوالات خبرنگاران از استاندار با بیان این که بنده به تمام جریانات سیاسی احترام گذاشته و همه خبرنگاران و مدیران رسانه ها را دوستان خود می دانم، اظهار داشت: از استاندار می خواهم از حقوق حقه شهروندان به خصوص زنان و دختران شریف بوشهری حمایت کند.

این شاعر ملی با بیان این که یکی از سایت های استان تصویر بنده را در کنار استاندار منتشر کرده و از آن به عنوان مرکز فساد نام برده است، ابراز داشت: چگونه ممکن است در مراسماتی که به مدت هفت شب با حضور مسئولین ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده و دوستان این برنامه ها را رصد می کردند، به عنوان مرکز فساد نام برده شود؟

وی با اشاره به پیگیری های خود از طریق مراجع قضایی گفت: زنان و دختران بوشهری بدحجاب باشند یا باحجاب دختران ما هستند اما تصاویر آنان توسط افرادی غیربومی در فضای مجازی منتشر شد و این افراد با کلیپ کردن این تصاویر خسارت بزرگی به شهروندان بوشهری از نظر حیثیتی وارد کردند.

این فعال فرهنگی با بیان این که چنین هتک حرمت هایی در هیچ یک از آموزه های دینی ما جایگاهی نداشته و هیچ مرجع تقلیدی نیز اجازه چنین رفتار زشت و پلیدی را به دیگران نمی دهد، افزود: عکس زن و دختر همسایه ما را در سایت ها منتشر کردند و نام مرکز فساد را بر روی آن ها گذاشتند.

 

وی کفت: اگر اتفاقی در خانه ما بیافتد و از خواهر یا برادر ما خطایی سر بزند آیا حاضریم که آن را در نزد همسایه ها و یا غریبه ها بگوییم و آبروی خود و خانواده مان را ببریم؟


این شاعر ملی خطاب به استاندار بوشهر اظهار داشت: از آقای استاندار به عنوان عالی ترین مقام سیاسی استان می خواهم این فضای هتاکی را مهار کند.

وی در ادامه انتقادات خود از هیجانات و جریانات پیش آمده برای کنسرت های "هفته بوشهر" گفت: این ها که از کشور دیگری نیامده بودند که اینگونه ملعبه ای در دست گروهی معدود قرار بگیرند.

هوشمند با بیان این که پس از بررسی ها مشخص شده که این گروه معدود بومی نبوده و از نقاطی از استان های همجوار آمده اند، افزود: کسانی که این تصاویر را منتشر و خبرپراکنی کردند و آبروی دختران بوشهر را در سطح کشور بردند بومی نیستند.

وی با اشاره به انتشار فیلم های دختران بوشهری در اینترنت ابراز داشت: اگر در گوگل جستجو کنید این موضوع بسیار مشخص و واضح است.

هوشمند خطاب به سایت هایی که این گونه اعمال را انجام داده اند، گفت: اگر می خواهید نقد کنید اجازه ندارید عکس ناموس مردم را منتشر کرده و نام مرکز فساد را بر روی آن بگذارید.

وی با بیان این که با بررسی های انجام شده مشخص شد سامانه اکثر پیامک های این سایت های زنجیره ای از یک نقطه است، افزود: بنده از این موضوع بسیار شگفت زده شدم و اکنون بسیار کلافه ام.

هوشمند با اشاره به خبرنگاران سایت های اصولگرای حاضر در جلسه از این رسانه ها خواست نسبت به چنین حرکاتی واکنش نشان داده و آنها نیز موضع گیری کنند.

گزارش تکمیلی نشست خبرنگاران با استاندار بوشهر متعاقبا منتشر می شود.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/01/05 - 10:21
0
0
مشکل ما اون جاست که یه عده فکر می کنن که خیلی آزادی خواه و اصلاح طلب و فولانن ولی هنوز تارهای عنکبوتی سنت رو به وضوح میشه بر پشت خمیده شان ملاحظه کرد. آقای هوشمند رگ گردنتان را چرا متورم می کنید که عکس ناموس مردم را چاپ کرده اند؟!!
اگه یه روانشناس این جا حاضر بود حتما میگفت که الان احساس کردید که عکس خواهر و مادر خودتان را کسی دیده و به همین دلیل برآشفته اید ولی در عجبم که چرا در مغز شما فرو نمیرود که هر کسی حداقل مالک تن خود است و می تواند هر بلایی که دلش خواست به سرش بیاورد! و این که آزادی بیان یعنی این که در نوشتن و گفتن هر چیزی آزاد هستید. در این جور مواقع به جای عصبانی شدن سعی کنید یک لیوان آب خنک بنوشید و خود را در ساحل زیبای هاوایی تصور کنید. چند نفس عمیق بکش برادر . از منظره روبروت خوشت میاد؟ دختراش خوشگلن ؟ آروم شدی ؟ حالا اگه یه کم آرومتری شدی برو به عنوان جریمه رو یه صفحه سفید و تمیز هزار بار بنویس "همه در گفتن و نوشتن هر چیزی آزادند". شما حق ندارید برای کسی تعیین تکلیف کنید که چه بنویسد یا ننویسد . میتوانید تحمل خود را بالاتر ببرید ٰ می توانید مطلب آزار دهنده را نخوانید و نبینید ولی حق ندارید برای کسی تعیین تکلیف کنید که چه بنویسد و چه ننویسد. اون تارهای عنکبوتی رو سعی کن پاک کنی و قبول کنی که ما در یک خانه شیشه ای زندگی می کنیم . اون چند تا دختری هم که عکسشون چاپ شده باید بدونن که...............
یا این مسئله رو بپذیرند که کاری که انجام میدن در معرض دید همه هست و یا اگر ترس دفعش رو دارند انجام ندهند و نخورند!
پاسخ: انتشار این نظر به معنای تایید متن آن نمی باشد.
1393/01/05 - 09:13
0
0
عبث اینجوری مینویسن نه عبس :-)
1393/01/04 - 13:04
0
0
آقای اتحاد جنوب ؛
تصور نمی کنید نامه علی آقای هوشمند صورت مساله را پاک می کند؟
چه استفاده سیاسی توسط معترضان انجام شده ؟ در حالی که برگزار کنندگان در پی مقاصد سیاسی هستند !
باز کردن فضای فرهنگی و سیاسی به معنای ولنگاری و دلقک بازی نیست ! معنای آن را بایستی در میدان دادن به اصحاب فرهنگ و صاحبان اندیشه جستجو نمود!
بقول خودشان پوپولیسم در حوزه مدیریت فرهنگی به قیمت تغافل از فرهنگ اجتماعی و عمومی...
مبنا و معیار های فرهنگی ما بر آمده از دین و منطبق بر سیره معصوم است ، هر تصور و رفتاری جز این عبس ، بیهوده و باطل...
1393/01/03 - 09:14
0
0
من در حال حاضر در جمع یه تعداد غیر بومی خارج از استان بوشهر هستم و متاسفانه عده ای ساده لوح با پخش این ویدئوها در سایت های مختلف موجبات ریشخند غیر بومی ها را فراهم کردند. کسانی که عکسها و تصاویر را در سایت ها منعکس میکنند نمونه بارز اشاعه منکر هستند و از عذاب الهی مصون نخواهند بود. انتشار تصاویر مردم استان ما و دیده شدن توسط مردم کل کشور اقدامی ناپسند و دور از شان بود. یادمان نرود در هر جای این کشور چنین مراسماتی هست و عده ای محدود حرکاتی میکنند ولی اینگونه در سایتها پخش نمیشود.
1393/01/02 - 09:16
0
0
انعكاس تصاوير زنان و دختران هر چند با پوشش نا مناسب تنها وسيله ايست كه هدف را توجيه مي كند . معترضين مي توانستند با برگزاري راهپيمايي . نوشتن نقد و مقاله و دهها ابزار ديگر اعتراض خود را اعلام مي داشتند نه با ساختن كليپ و نماهنگ و عكس تصوير زشتي از بوشهر منعكس كنند . باور بفرماييد اين ها پروزه هايي ست براي زير فشار قرار دادن دولت.
والا همين خبرگزاري فارس سال 84 و 88 تصاويري از خانم هاي هوادار احمدي نژاد در تهران منتشر كرد و با آن پز مي داد كه بله آقاي احمدي نژاد در ميان همه اقشار هوادار دارد. لطفا به آرشيو عكس فارس و رجا نيوز و سايت هاي همسو مراجعه كنيد و آن تصاوير را ببينيد.
1393/01/02 - 09:07
0
0
در پاسخ به محمد / واي به روز بازپسين؟ چه رقصي؟ چه پايكوبي؟ كسي منكر برخيري كنيد. چرا از حركات خارج از شؤنات نيست . اما نبايد اين اندك حركات را به پاي بوشهري ها گذاشت و تصاوير همه را منتشر كرد . ضمنا سوال ما اين است اگر مسئله سياسي نبوده و ارزشهاي مدنظرتان در نظر گرفتيد چرا در شب دوم و سوم اين كنسرتها را متوقف نكرديد و يا اعتراضي ننموديد و گذاشتيد برنامه ها كه تمام شد به قول خودتان مچ گيري كنيد. ضمن اينكه مسوول ستاد امر به معروف و نهي از منكر حجت الاسلام فكوري هر شب آنجا حضور داشته و اين قدرت داشت كه اين برنامه ها را متوقف كند. برادر من هدف آقاي هوشمند توجيه حركات دور از شان عده اي مخدود نيست بلكه به نحوه ي اعتراض سايت ها معترض است. نشر منكر خودش منكر ديگريست
1392/12/29 - 18:11
0
0
اونهایی جامعه رو هتک حرمت کردند که بی حجاب رقصیدند! و ارزشها رو زیر پا گذاشتند!
با لباسهایی مناسب اتاق خواب! که البته تصاویر این قسمت پخش نشد "به گفته شاهدان عینی"
آقای هوشمند چرا رگ غیرتتان آنجا نجنبید؟
چرا آنجا به غیرتتان بر نخورد که زمینه فساد رو فراهم آوردند ؛
از بابت نوشتن این سطور عذر میخوام منتها ؛" خانم اومده مانتوش رو در آورده لباس بدن نما و بی حجابش رو داره به همه و جلوی هزار تا دوربین خودنمایی کرده و با افتخار می رقصه ! اون یکی با لباس ... اومده به تصور حضور در دیسکو !
اون موقع ککتون هم نگزید الان رگ گردنتون زده بیرون ؟
این جوری دوستانتون می خوان رای مجلس دوره بعدی رو جمع کنند؟!
تصاویر منتشر شده مات و غیر مشخص بودند ، ابروی دختر و خانواده اش زمانی رفته که بین هزاران نفر کشف حجاب کرد و پرده حیا درید نه موقعی که یک سایت جهت انزار و هشدار در خصوص وضعیت فرهنگی جامعه تصاویر مات شده را منتشر کرد؛ تصاویر بسیار بد تری هم هستند که منتشر نشد!
بخدا عجب رویی دارید!!!!!!!!!!!!!!!!!
از اندک دوستان ارزشی تان باید پرسید ؛ آقایان اصلاح طلب اسلام خواهی تان کجا رفت؟
اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید؛ شما و هم کیشانتان تا کنون در حد یک سطر هم این اقدام ضد فرهنگی را محکوم نکردید؟
و علی السلام السلام...!
پاسخ: انتشار نظر شما و دوستان دیگر که منتقد بودند به معنای اعتراض ما نیز به اقدامات غیر فرهنگی و غیر قابل توجیه برخی شهروندانی است که رعایت شئونات اسلامی را نکردند. ولی نباید از برخورد سیاسی و جناحی بعضیا با این مسئله گذشت!
1392/12/29 - 15:20
0
0
با سلام دوستان مخالف نظرشان جای احترام ولی جونانان تا کی باید مراسم نوحه گوش بدن تا کی باید با اهنگ شاد و شاد بودن مخالفت کرد؟
جوان پر از انرژیه کجا خودشه خالی کنه به نظر من عامل تمام این فسادهای اخلاقی محدود کردنه جوانان به یه مسیر مشخصی است. ولی بظاهر جلوش میگیرند ولی در خفا فاجعه رخ میده. خواهمندم با دید باز و بدون احساسات و با یه باز نگری بر روی اطرافیان خودتان قظا وت بکنید. جامعه نیاز دارد. متشکرم
1392/12/29 - 12:37
0
0
متاسفانه در بوشهر جریان زنجیره‌ای میان رسانه‌های تندرو شکل گرفته و همت خود را برای بی آبرویی استان گماشته‌اند... جا دارد که سایر اصحاب رسانه از گرایشات مختلف سیاسی گرد هم آمده و جبهه‌ای سنگین مقابل این جریان رسانه‌ای شکل دهند...
آقایان به ظاهر رسانه‌ای آیا وضعیت استان بوشهر با یکی از رقبای ما که امروز فکر و ذکرش تجزیه ما است برابری می‌کند؟
حاشا به غیرتتان رسانه‌های زنجیره‌ای
1392/12/29 - 08:26
0
0
من در مراسم شب آخر رفتم. این کاری که جوانان انجام دادند را لطفا به استاندار و دیگر مسئولین که برای شاد ساختن روح عموم جامعه انجام دادن، نیاندازید. دوم اینکه چه گناهی صورت گرفته؟ گناه را آنهایی انجام دادن که 3000 میلیارد تومان ها را بردند. اگر خیلی دلتون سوخته جلوی غارت اموال عمومی را بگیرید نه تعدادی جوان که در سکوت و آرامش شادی ساده ای انجام دادند.
1392/12/28 - 20:29
0
0
آقای هوشمند عزیز! شما که خود رسانه ای هستید باید بیشتر در استفاده از الفاظ و کلمات دقت می کردید. تعداد رسانه های منتقد به نحوه برگزاری برنامه های روز بوشهر زیاد بود تعداد کسانی که تصاویر و فیلم منتشر کردند زیاد بود ولی فقط یک رسانه آن گزارش تصویری بدون روتوش را با آن تیتر زشت منتشر کرد پس شما بهتر است از آن رسانه گله و شکایت کنید و داد و هوار بکشید نه اینکه همه را به یک چوب برانید و باعث سو استفاده عده ای فرصت طلب شوید.
این عمل شما خیلی زیبنده شخصیتتان نبود!
1392/12/28 - 13:25
0
0
در پاسخ به جناب(یک بوشهری) که کامنت گذاشتن لطفآ از نیروی انتظامی بخواین که برن دزدها و قاتل ها و رانت خوارها و... رو بگیرن نه چندتا جوون که کمی شادی کردن. جوری حرف میزننین انگار نماینده مستقیم خدا هستین!
1392/12/28 - 12:57
0
0
جناب هوشمند فعال فرهنگی عزیز قبل از وقوع چنین حوادثی فعالان فرهنگی کجا تشریف دارند که مانع از فاجعه شوند حناب هوشمند دختری که در بین جمع می رقصد؛ از اینکه تصویرش در سایت گذاشته شود نه تنها ناراحت نمیشه بلکه برای چنین جلب توجهاتی چنین میکند حناب هوشمند این زنگ خطرها باید باشد تا خانواده ها کمی بر پوشش و رفتار فرزندانشان نظارت بیشتری کنند بله بعضی ها از این تصاویر سو استفاده میکنند ولی ما چرا زمینه این سو استفاده را بدهیم آقایانی که مسئول چنین آبروریزی بودند باید از مردم عذر بخواهند که با پول مردم آبروی مردم را می برند و این پولها را به بهانه های مختلف به جیب از ما بهترون ها می ریزند و بعد نتیجه اش چنین مسائلی میشود که در شان مردم بوشهر نیست.
1392/12/28 - 12:43
0
0
اقای همشهری شهدابرای بقاء نظام رفتند نه اینکه تعدادی کج اندیش مثل شما جامعه رادچار هرج ومرج کند اگر شما دم از ارزش ها می زنید بروید توسل به قانون کنید نه این که سعی نمایید این ارامش جامعه را تبدیل به ناارامی کنید. ما از مسئولین و قوه قضائیه درخواست می کنیم باکسانی که روبروی قانون می ایستند برخورد نمایند.
1392/12/28 - 11:43
0
0
جناب پس اگر عکس نوامیسمان بوسیله افراد غیر بومی پخش شود مشکل دارد نوامیسمون رو باید افراد بومی ببینند و بس.گفته خود حضرتعالی دختران ما بدحجاب باشند یا باحجاب دختران ما هستند که چنین هتک حرمت هایی در هیچ یک از آموزه های دینی ما جایگاهی نداشته و هیچ مرجع تقلیدی نیز اجازه چنین رفتار زشت و پلیدی را به هیچ کس نداده و نمی دهد. فعال فرهنگی آیا فرهنگ برهنگی جزیی از زندگی یک مسلمان شیعه است به خودت جرات میدهی هر حرف گزافی رو بگی 2400 شهید استان برای حفظ ناموس رفتند شاعرملی حفظ حریم رو رعایت بکنیم به کلام خداوند هم نگاهی بیندازیم هفته بوشهر را میتوان به گونه ایی دیگر هم پاسداشت.
1392/12/28 - 11:00
0
0
معلومه رسانه های خارجی بدنبال سوژه هایی برای حتک حرمت ایرانیان میگردند ! کاری که رسانه های ما انجام میدهند یعنی رسوا کردن رفتار های زشت کاراکتر های خارجی و غیره و ما هم مشتاقانه به پیجش هجوم میاوریم ببینیم فساد اخلاقی یا کشف حجاب فلان بازیگر چطور بوده و غافل از این هستیم که روزی بدون هیچ تقصیری خودمان را رسوا کنند . یادمان باشد همیشه پوششی داشته باشیم که احدی نتواند کوچکترین ایرادی بگیرد . هم استانی های من همچون همشهریانم هستند و حتک حرمتشان را محکوم میکنم
1392/12/28 - 10:25
0
0
بادرود بر جناب هوشمند - استاندار محترم و مقام ارشد قضایی باید جلو تندروی ها و کج سلیقی ها رابگیرند تنها راه اعتدال است که عده ای دربوشهر غیر بومی هستند بد حجابی می کنندواصولگرایان تندرو باانتشار عکس ها نام بوشهری ها و خانواده ها رامی برندچرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1392/12/28 - 10:07
0
0
شکایت آقای هوشمند بسیار منطقی و مورد تایید است. متاسفانه برخی رسانه های مجازی با بی تقوایی هرچه تمام تصاویر ناموس مردم را به بهانه های واهی و اغراض سیاسی خود در سایتشان منتشر کردند. که بحق جای پیگیری دارد.
1392/12/28 - 08:04
0
0
دست پخت مسئولین فرهنگی دولت تدبیر و امیده ناراحت نشید.
1392/12/27 - 23:50
0
0
از استاندار محترم ، مقامات محترم قضايي و نيروهاي امنيتي مي خواهيم اين افراد را شناسايي و با آنها برخورد نمايند
1392/12/27 - 23:47
0
0
بهتون برخورده جناب علی آقا؟ باید زمانی داغ و آتشی می شدید که برخی ها در کنسرت ها چه کارها که نمی کردند ، نباید اینچنین می شد اما ...
1392/12/27 - 23:38
0
0
یکی از سایت های داخلی استان تصاویر رو کلیپ کرد و این جنجال ها رو به پا کرد. و الانم خیلی خوشحالن که چقد تاثیر گذار بودن. متاسفم براشون با این تفکر مریضشون
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اسرائیل را چه باید؟
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • .: شهرزاد آبادی حدود 3 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...