امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 27 اسفند 1392 - 08:22

فال روزانه 27 / 12 / 1392

فال روزانه متولدین فروردین

امروز سطح انرژی شما بالاست، ولی نباید بگذارید این موجب تغییر در رفتار شما شود. یک پایتان همیشه باید روی زمین باشد، زیرا در محل کار اگر سر از پا نشناسید دچار دردسر می شوید. یادتان باشد که بهترین راه برای سر و کله زدن با این قضیه این است که از این انرژی مثبت برای حل کردن مشکلی که پیش رویتان است استفاده کنید. امروز مجذوب کردن یک نفر برایتان تبدیل به چالش بزرگی می شود. شما می دانید که برای او فرد بسیار جذابی هستید، ولی برنامه ریزی او به شما اجازه نمی دهد که آنچه در دل دارید و احساسات و عواطف خود را به او ابراز کنید. ظاهراً او به کمک شما نیاز دارد و شما نیز با کمال میل قصد دارید که به او کمک کنید. فقط باید نقطه ضعف او را بیابید و او را تحت تأثیر قرار دهید. امروز در محل کار موقعیتی عالی برای پیشرفت و پیش بردن ایده های خلاقانه خود پیدا می کنید. تنها چیزهایی که شما را باز می دارند افرادی هستند که مانع شما شده اند و نمی گذارند چیزهای جدید را امتحان کنید. نگران این افراد نباشید. شما بدون آنها هم موفق می شوید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شاید فکر کنید که زندگی شما بسیار کسل کننده شده است. نباید وارد فاز دلسوزی برای خود شوید و خودتان را قانع کنید که به اندازه کافی در زندگی شما هیجان نیست و هیچوقت نخواهد بود. ایمان داشته باشید که شما قدرت حل کردن هر مشکل عاطفی که ممکن است در این زمان پیش آید را دارید. به گروه های حمایتی بپیوندید تا بتوانید صادقانه و روراست احساسات خود را در جمع بیان کنید. انرژی امروز بدان معناست که باید کمی عقب نشینی کنید تا پیام خود را به کسی که نسبت به او احساس علاقمندی دارید برسانید. او از علاقه شما آگاه است و همین حس را به شما دارد، ولی در حال حاضر در فاز متفاوتی قرار دارد و روی خودش تمرکز کرده است. شما باید کاری اساسی انجام دهید تا به خودتان یادآوری کنید که زنده و منتظر هستید. در محل کار نسبت به موقعیت خود محکم و مطمئن باشید. به افراد نشان دهید که اراده شما قوی است و اینکه می توانید با موفقیت ایده های خود را با دیگران در میان بگذارید. امروز بیش از آنچه فکرش را بکنید بر دیگران تأثیر دارید. کارهایتان را ایمان کامل انجام دهید.
فال روزانه متولدین خرداد

در تلاش برای بهترین شدن هستید و ممکن است که از اعضای مهم زندگی خود دور شوید. باید مطمئن شوید که نقاب های متفاوتی به چهره نمی زنید تا بتوانید تشخیص دهید که همراهان شما چه کسانی هستند. دیگران هر نقابی که به چهره بزنید شما را می شناسند. سعی بر گول زدن و فریفتن دیگران فقط نشانه بی احترامی است. شما معمولاً زیاد به احساسات و عواطف خود اهمیت نمی دهید، ولی با انرژی امروز کهکشان ها شما هم احساس وابستگی و هم احساس جدایی می کنید و به همین دلیل فکر کردن برایتان سخت می شود. شما می دانید که می خواهید با کسی که دوستش دارید ارتباط برقرار کنید و در عین حال نمی توانید راهی برای عملی کردن حرف هایتان بیابید. کمی صبر داشته باشید. امروز تمرکز کردن در محل کار برایتان سخت می شود و این اشکالی ندارد. فقط سعی نکنید کاری انجام دهید که نیاز به دقت و تمرکز دارد. متمرکز کردن توجه تان روی یک چیز به مدت بیشتر تقریباً ناممکن می شود. اصلاً تلاش نکنید بهتر است.

فال روزانه متولدین تیر

امروز باید یک لیست بنویسید. احساسات و عواطف قدرتمند امروز شما را از مسیر اصلی دور می کنند مگرآنکه شما یک برنامه خوب و حساب شده داشته باشید که روی آن تکیه کنید. بیکار ننشینید و وظایفی که نمی توانید انجام دهید را به دیگران واگذار کنید. از اینکه در مدتی کوتاه کارها و وظایف زیادی را تمام کنید خوشحال و حیرت زده می شوید. انرژی امروز کهکشان ها نشان می دهد که شما در فاز روشن و دوستانه ای در رابطه رمانتیک خود هستید. هنوز سعی می کنید که همدیگر را تحت تأثیر قرار دهید و انگیزه های یکدیگر را از دیدگاه عمیق تری درک کنید. احتمالاً به همدیگر هدایای چشمگیری می دهید و حرف های عاشقانه ای در گوش هم می گویید. ولی نگران نباشید، خیلی زود عشق واقعی را پیدا می کنید. در محل کار برایتان سخت است که با افراد دور و برتان سر و کله بزنید. حال و هوایی که بر بقیه مسلط است باعث می شود که دمدمی مزاج شوند. اگر می توانید مستقل کار کنید. در غیر این صورت، از اینکه با افرادی کار کنید که در فاز شما نیستند، دیوانه می شوید.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر امروز دقیق نگاه کنید می توانید جنبه های مختلف افرادی را ببینید که قبلاً ندیده بودید. فعالیت های زیادی وجود دارد که شما را درگیر می کند و وقتتان را می گیرد. برای راهنمایی بیشتر به دیگران مراجعه کنید. وقتی تقاضای کمک می کنید، آن را دریافت می کنید. در عین حال، چیزهای زیادی در مورد افرادی که به شما کمک می کنند می یابید. با آنکه قلبتان با نزدیک شدن به عشقتان تندتر می تپد، امروز بهتر است که آرامتر پیش بروید و این رابطه را به خطر نیندازید. انرژی امروز کهکشان ها شما را تشویق به ارتباطات مثبت و هماهنگ می کند، ولی با کمی تلاش بیشتر می توانید بهم نزدیکتر شوید. با هم برای خوردن ناهار یا شام بیرون بروید یا به نگارخانه ای بروید و آخرین گالری هنر مدرن را تماشا کنید. سعی نکنید تعهد خود را عمیق تر کنید. توانایی شما برای انجام چند کار بطور همزمان امروز برایتان یک دارایی مهم می شود. داشتن ذهنی باز به شما کمک می کند تا از یک کار به کار دیگری بپردازید و چندمنظوره شوید و به این ویژگی خود ببالید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز مواظب باشید که زیاد کله شقی نکنید. امروز یکی از آن روزهایی است که از شما می خواهند در جایی بادگیر سازه ای بسازید. اگر بر استفاده از مصالح سخت پافشاری کنید، متوجه می شوید که سازه ای که شما ساخته اید به دو نیم می شود. و اگر ساختمان خود را با مصالح انعطاف پذیر بسازید، در مقابل باد خم می شود و به مدت طولانی تری دوام می آورد. انرژی امروز شما را تشویق می کند که شاد باشید، زیرا چیزها آنطور که به نظر می رسند بد نیستند. به دلیلی شما خودتان را وارد سناریویی با فردی کرده اید که باعث می شود ایمان و اعتماد به نفس خود را از دست بدهید و ندانید که هستید. این بیشتر بدان علت است که شما موضع خود را نمی دانید. ولی نترسید، سحر نزدیک است! تقویت اعتماد به نفس در محل کار باعث می شود که به منبع غیرمنتظره ای دسترسی پیدا کنید. سعی کنید که بدین علت همه چیز را تحت تأثیر قرار ندهید. بدانید که تکان های گذرا و موقتی فقط فازی گذرا هستند. نگذارید این مسئله شما را تحت تأثیر قرار دهد.

فال روزانه متولدین مهر

داشتن نگرشی انعطاف پذیر بسیار خوب است، به خصوص در روزی مثل امروز. نیروهای سازش پذیر شما امروز به امتحان گذاشته می شوند و شما خود را در میان نگرش های لجوجانه و عواطف مختلف می یابید. سعی کنید در موقعیتی گیر نکنید که بخواهید از افراد جواب های سرراست بخواهید، زیرا آنها بر سر بعضی مسائل گیج شده اند و چنین جوابی نخواهند داد. در حال حاضر بهتر است خونسرد باشید تا این شرایط سخت و دشوار بگذرند. اکنون زمان بسیار خوبی برای امتحان کردن یک رویکرد تجربی در حیات عشقی تان است. انرژی امروز نشان می دهد که اگر شما روش های قدیمی و سنتی روابط را امتحان می کردید و حالا حس می کنید این روش ها مناسب نیستند، باید روش کاملاً جدید و امتحان نشده ای اتخاذ کنید. هرچه روش تان بنیادی تر و جدیدتر باشد و هرچه اشتیاق بیشتری در مورد برنامه خود داشته باشید، شانس اینکه موفق شوید بیشتر است. جدالی دائمی بین شما و فردی در محل کارتان وجود دارد که امروز شدت می یابد. دیگران هم به صف مخالفین پیوسته اند و شما از خودتان می پرسید که دوستان واقعی شما کدامند. انگیزه های آنها را در نظر داشته باشید و ذهنتان را باز کنید.

فال روزانه متولدین آبان

شاید از کمبود تعهد دیگران ناامید و ناراحت شوید. شاید سعی کنید که با دیگران برنامه ریزی کنید تا ذهنشان را درباره آنچه می خواهند انجام دهند عوض کنند. شاید آنها از لحاظ عاطفی احساس ناامنی می کنند و می ترسند که گام بعدی را بردارند. نگذارید دیگران شما را عقب نگه دارند. برنامه ریزی کنید و به برنامه خود پابند بمانید. دیگران هم همین کار را خواهند کرد. انرژی امروز نشان می دهد با آنکه می خواهید رابطه فعلی خود را گرمتر کنید، ولی باید صبر کنید. فردی که به او علاقه دارید نیاز دارد به اینکه بداند شما به او علاقه دارید. باید به او زمان بدهید تا عواطف و احساسات خود را با شما هماهنگ کند و آمادگی پیدا کند. ایده های شما در محل کار بسیار زمان مند هستند، پس شک نکنید و آنها را در اسرع وقت منتشر کنید. وسایل الکترونیک برای انتشار این ایده ها مناسب هستند. ایمیل بزنید و پیامک بفرستید. بدین ترتیب خیلی زود پاسخ می گیرید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز از لحاظ عاطفی حس شما بسیار قوی است، با این حال صدایی در درونتان می گوید که باید سرعت خود را کم کنید و کارها را یک قدم یک قدم انجام دهید. این دیالوگ درونی اگر مواظب نباشید شما را دیوانه می کند. مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که ندای دلتان را دنبال کنید. کاری را انجام دهید که دوستش دارید و با افرادی ارتباط برقرار کنید که دوستشان دارید و بیش از همه به آنها احترام می گذارید. شما فرصت دارید که فردی که به او توجه خاصی دارید را بهتر بشناسید و در یک محیط ورزشی این فرصت را می یابید. انرژی امروز نشان می دهد که شما هر دو یکدیگر را جذاب می دانید و آگاه هستید که هر دوی شما به زمان بیشتری نیاز دارید تا همدیگر را بشناسید و رابطه خود را عمیق تر کنید. ارزشش را دارد. در محل کار در موقعیتی قرار می گیرید که از آن لذت می برید، ولی باید مواظب مسیر کلی که کارفرمای شما در جهت آن کار می کند باشید. آنچه در ذهن دارید را بگویید. دیدگاه شما امروز با توجه و احترام زیادی روبرو می شود.

فال روزانه متولدین دی

امروز باید تلاش کنید تا به آبهای جدیدی دست پیدا کنید. چه در اقیانوس باشید، چه در دریاچه یا رودخانه، حس انبساط و فراخی باعث می شود که حال بهتری پیدا کنید. بدانید که درمانگر واقعی آن است که از قدرت باورنکردنی خود استفاده کنید و هدایا و توانایی خود را در اختیار دیگران بگذارید. این انرژی با طبیعت تقویت می شود. انرژی امروز کهکشان ها به شما امکان آن را می دهد که سناریوی گرم و جذابی را پیش ببرید و مطمئن باشید که موفق می شود. از خود می پرسید که چطور می توانید پاداش خود را جذب کنید، در حال حاضر تنها چیزی که نیاز دارید لباس های مناسب و جو و فضای عالی است. کیمیای بین شما دو نفر قطعاً بقیه کارها را انجام می دهد. به نظر می رسد که در محل کار تنش وجود دارد. ایده های سرسختانه دیگران امروز سر راه پیشرفت شما قرار گرفته است. حالا بهترین زمان برای شماست تا بر افراد فشار وارد کنید و آنها را به چیزی که به آن ایمان و اعتقاد ندارند مجاب کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز ارتباط برقرار کردن با احساسات خود برایتان سخت می شود. پیدا کردن بهترین زمان برای گوش دادن به صدای درونی تان بسیار دشوار است. حواس پرتی هایی همه جا وجود دارد که باعث می شود به جهات مختلف کشیده شوید. یادتان باشد که این نیروها لزوماً به نفع شما عمل نمی کنند. فرصتی عالی دارید تا با افراد شگفت انگیزی در زندگی تان آشنا شوید و شاید این فرصت برایتان همان چیزی باشد که منتظرش بودید. انرژی امروز به شما فرصتی عالی برای برگزاری مهمانی می دهد یا اینکه می توانید با عشقتان بیرون بروید و روز خوب و مؤثری داشته باشید. سعی کنید خودتان باشید تا بیشترین تأثیر را داشته باشید. قطعاً امروز برای شما سورپرایزی وجود دارد. در محل کار فرصتی دارید که می توانید آزادی بیشتری در محل کار داشته باشید. ایده های شما با ایده های دیگران هماهنگ و ادغام می شود و اطرافیان شما به رویکرد ابداعی و آزاد شما احترام می گذارند. امروز فراتر از آنچه انتظار دارید می روید.

فال روزانه متولدین اسفند

شاید متوجه شوید که قلبتان مثل توپ پینگ پنگ می زند. یک دقیقه شما به یک جهت کشیده می شوید و دقیقه ای بعد به مسیر کاملاً متفاوتی کشیده می شوید. بجای آنکه سعی کنید با این حس مبارزه کنید، از آن بهره ببرید. آگاه باشید یا نباشید، شما می دانید که چه می کنید. چیزهای جدید را امتحان کنید تا مطمئن شوید آنچه نیاز دارید در اختیار دارید. انرژی امروز به زندگی رمانتیک شما جنبه جدیدی می دهد که بخاطر غیرمنتظره بودن برایتان بسیار جالب است. در یک دورهمی یا حتی یک رویداد ورزشی چیزی پیدا می کنید که توجه شما را جلب می کند. با آنکه فردی که می یابید یک شبه عشق زندگی شما نمی شود، به تدریج متوجه می شوید که تفاهم زیادی دارید و احساس شما نسبت به هم عمیق است. در محل کار برایتان سخت است که کار کنید در حالیکه همه چیز منظم و مرتب و برنامه ریزی شده نیست. متأسفانه این مسئله امروز برایتان مطرح است. آماده چیزهایی باشید که آمادگی آنها را ندارید. /ب

منبع: برترین ها



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • علائم هشداردهنده حمله قلبی
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • تیم های برتر والیبال ساحلی جام رمًضان دیر مشخص شدند
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 5 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 17 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 18 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 23 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 7 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 7 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...