امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 26 اسفند 1392 - 08:02
شهردار بندر بوشهر در پاسخ به منتقدین "هفته بوشهر":

اتحاد جنوب: شهردار بندر بوشهر گفت: برنامه های "هفته بوشهر" را قبلا چندین جا پالایش کرده و این برنامه ها در شورای اسلامی شهر بوشهر، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و سایر عوامل ذی مدخل فرهنگی ارائه و مرور شده بود و آنطور نبود که فقط شهرداری بنویسد، ببندد و اجرا کند. به گزارش اتحاد جنوب؛ سعید آزاد شهرکی شب گذشته با حضور در صحن علنی شورای...

اتحاد جنوب ـ بتول سهراب پور: شهردار بندر بوشهر گفت: برنامه های "هفته بوشهر" را قبلا چندین جا پالایش کرده و این برنامه ها در شورای اسلامی شهر بوشهر، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و سایر عوامل ذی مدخل فرهنگی ارائه و مرور شده بود و آنطور نبود که فقط شهرداری بنویسد، ببندد و اجرا کند.
به گزارش اتحاد جنوب؛ سعید آزاد شهرکی شب گذشته با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر بوشهر،در پاسخ  به منتقدین بزرگداشت "هفته بوشهر" با اشاره به اینکه نکته مهم دیگر اینکه  برای بخش برنامه های شبانه این هفته از نهاد فرهنگی مربوطه مجوز اجرا داشتیم و کاری خلاف قانون انجام ندادیم افزود: نه از خواننده غیر مجاز استفاده کرده ایم و نه آهنگ غیرمجازی نواخته شده است.
وی ادامه داد: برخی نواقص کار را با فروتنی می پذیرم و معتقدم رشد و توسعه با انتقادپذیری میسر است و دست همه کسانی را که منصفانه نقد می کنند به گرمی می فشارم.
شهردار بوشهر بیان داشت: برنامه های : "هفته بوشهر" در دو بخش روزانه و شبانه اجرا شده و برنامه های روزانه ما بسیار بسیار غنی تر از برنامه های شبانه بود ولی به دلیل ضعف اطلاع رسانی، به خوبی پوشش داده نشد.
آزادشهرکی با اشاره به برنامه های فرهنگی برگزار شده در این هفته همچون: پیاده روی خانوادگی، رالی خانوادگی، اسکیت سواری، اجرای تئاتر "قلندرخونه" پس از 40 سال، برگزاری مسابقه فوتبال پیشکسوتان بین تیم های بوشهر و استقلال تهران برای اولین بار، برپایی خیمه های معرفت به عنوان شاهکار برنامه های این هفته، بازدید از بافت تاریخی بوشهر با حضور فرزندآیت الله طباطبایی به عنوان یکی از اساتید برجسته کشوری و چندین کار بزرگ فرهنگی اجرا شده در این هفته اضافه کرد: شاه بیت کارهای ما، آغاز برنامه ها با یاد شهدا بود.
وی افزود: برای اولین بار کلنگ یادمان شهید احمدخان تنگستانی به زمین زده شد، ادای احترام به رییسعلی دلواری با حضور در محل مبارزاتش، بازسازی حماسه مقاومت خالو حسین دشتی ، بازسازی صحنه اعزام رزمندگان بوشهری به جبهه، حضور در گلزار شهدای بوشهر و ادای احترام به  مقام شامخ آنان و حضور در حوزه علمیه و تجلیل از مقام روحانیت از نقاط مثبت کار ما بوده است.
شهردار بندر بوشهر تصریح کرد: تنها دیکته نانوشته غلط ندارد، ما نمی گوییم نمره مان 100 است اما قطعا نمره مان بالاتر از 50 است.
سعید آزادشهرکی با اشاره  به حجم برنامه های اجرا شده در این هفته گفت: برای اولین بار بود که شهرداری کار فرهنگی به این بزرگی را انجام می داد و هیچ نهادی به یاری شورا و شهرداری نیامد و به عنوان پدر بدنه شهرداری که به همه مشکلات آن آگاهم می گویم که این بدنه، هنوز آمادگی برپایی چنین مراسم بزرگی را ندارد.
وی یادآور شد: در شب اول برگزاری کنسرت ها در سالن حضور نداشتم و پیمانکار مجری کنسرت ها بدون هماهنگی با دبیر ستاد بزرگداشت "هفته بوشهر" و طبق روال کارشان در سایر شهرها، چراغ ها را خاموش کرد که از شب دوم جلوی خاموشی چراغ های سالن گرفته شد اما برخی متاسفانه در کلیپ هایی که از این جشن های شبانه منتشر کردند طوری وانمود کرده اند که در همه شب ها چراغ سالن خاموش بوده است در صورتیکه اصلا این گونه نیست و این خاموشی به جز در شب اول اتفاق نیافتاده است.
شهردار بوشهر تصریح کرد: ما نیز به اصول اسلام معتقد و پایبندیم و از بدحجابی و پوشش نامناسب و یا هنجارشکنی های دیگر ناراحت می شویم و گناه بدحجابی یک خانم در گوشه سالن را که نباید به پای من بنویسند.
آزاد شهرکی با اشاره به اینکه در طول برنامه های جنگ فرهنگی شبانه، نماینده منکرات در سالن حضور داشت و از بیانات وی بهره می بردیم افزود: 56 مامور انتظامات شهرداری در کنار نیروهای حراست شهرداری و فرمانداری وظیفه برقراری نظم و امنیت در سالن را بر عهده داشتند و هر کس کار خارج از عرفی انجام می داد یا به وی متذکر می شدند و یا او را از سالن اخراج می کردند و اگر اتفاقی رخ داده حتما از دایره کنترل ما خارج بوده است.
وی اظهار داشت: من می پذیرم اشتباه رخ داده است و ما هم از این بابت نارحت هستیم، به برخی که می گویند چرا به خانم های بدحجاب اجازه ورود دادید؟ باید بگویم اولا خیلی از آنها در موقع ورود پوششان درست بود و بعد که در سالن حضور یافتند رعایت حجابشان ضعیف شد و دوما اینکه این خانم ها در شهر زندگی می کنند و نمی توان به آنها گفت اجازه ورود ندارید همچنان که این خانم ها با همین پوشش در سواحل، پاساژها و خیابان های سطح شهر حضور می یابند.
شهردار بوشهر اظهار داشت: اشتباهاتی شد و آن بخشی که سهوا به عهده من بود می پذیریم و با آسیب شناسی، زمینه بروز مسائل را برای ورود در برنامه های آتی از بین می بریم.
سعید آزادشهرکی در پاسخ به ابهامی که برخی از منتقدین در سطح شهر روا داشته اند که این کنسرت ها در ایام فاطمیه برگزار شده است گفت: روز 24 اسفند ماه روز شهادت حضرت زهرا (س) بود و ما در روز 18 اسفندماه آخرین روز از هفته بوشهر را برگزار کردیم که این دو تاریخ 6 روز با هم فاصله دارند.
وی با قدردانی از نیروی انتظامی در جهت کمک به شهرداری برای برقراری امنیت در سالن محل برگزاری کنسرت ها، افزود: در بیرون از سالن هم ناهنجاری هایی رخ داده و از آن کلیپ ساخته اند و در شهر منتشر کرده اند، در صورتیکه من بیرون از سالن را که نمی توانستم کنترل کنم و تعداد افراد هنجار شکن هم در داخل سالن، انگشت شمار بود.
شهردار بندر بوشهر با بیان اینکه، در ورزشگاه ها، پارک ها و خیلی از سطوح مختلف شهر شاهد هنجار شکنی هستیم آیا باید همه را تعطیل کرد؟ گفت: البته این توجیه اشتباهات من نیست ولی بضاعت ما اندک بود و نتوانستیم بیش از این ایفای خدمت کنیم و تلاش می شود در برنامه های آتی قصور را جبران کنیم.
آزاد شهرکی با صراحت ادامه داد: اما ، اما و اما کسانی که عکس ناموس مردم را در فضای مجازی و اینترنت در دسترس همه قرار دادند خیلی اشتباه بزرگی مرتکب شدند و قطعا همه می دانند که در شرع اسلام، شیوع منکر از نفس منکر بدتر است.
وی افزود: کسانی که منتقد اشتباهات هستند و دلشان برای ارزش های نظام می سوزد، دستشان را می بوسم اما کدامیک از آنها در طول برنامه ها ما را در اتاق در بسته ای صدا زدند و اشتباهات ما را متذکر شدند؟ چرا گذاشتند اشتباهات تا روز آخر ادامه یابد و پس از آن با انتشار عکس نوامیس مردم در فضای مجازی به بیان اشتباهات ما پرداختند؟
شهردار بوشهر گفت: شاید خدای ناکرده ما از روی عمد مرتکب این اشتباه می شدیم که اجازه دهیم همه شب ها چراغ های سالن خاموش باشد؛ چرا در خلال برنامه ها برادرانه به ما متذکر نشدند و در شب آخر اینگونه ما را کوبیدند؟
آزادشهرکی تصریح کرد: برخی ها منکر را شیوع دادند و گفتند همه شب ها چراغ ها خاموش بوده، این انصاف و واقعیت نیست.
وی گفت: آغوش ما به روی منتقدین باز است، اما قرار دادن عکس نوامیس مردم بدون اجازه از آنها در فضای اینترنت کاری بس غیراخلاقی است و آنها نیز منکر را انجام دادند و دچار اشتباه شدند.
شهردار بوشهر ابراز داشت: دست منتقدانی که دلسوز نظام هستند را به گرمی می فشارم و می بوسم اما از آنان خواهش می کنم ما را از انتقاداتشان در فضای بهتری بهره مند سازند تا تاثیر آن نیز بیشتر و بهتر باشد.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/12/28 - 12:53
0
0
اقای شهردار مگر اقای فکوری در مراسم حضور نداشت؟
1392/12/27 - 10:53
0
0
حرفهای شهردار بوشهر بسیار زیبا ودندان شکن بود مدیران مافوق شهردار و تمامی کسانیکه از شهردار ایراد میگیرند خدا را در نظر داشته باشند آیا در مراسمات مذهبی بد حجابی نداریم بله هست ولی مگر متولیان کار مقصرند نه خیر علی ایحال شهردار درست گفته اگر دلسوزید و ریا نمیکنید به آنها متذکر شوید که با توجه به گفتار قرآن هم تذکر دادن اثرش بیشتر است علی ایحال آقای شهردار نگران نباش یدالله فوق ایدیهم خدا به نیت افراد نگاه میکند نظر مردم شرط کار است که مردم دعا میکنند
1392/12/26 - 13:02
0
0
آقای احمدی شهردار برازجان شماهم مانند مرکز استان در فکر مفاخر دشتستان باش تا کنون یک بارهم نشده که از مبارزان شهر برازجان نام ببری دراست که شما غیر بومی هستی ولی بهر حال شهردار این شهر هستی
1392/12/26 - 12:30
0
0
واقعا شهردار متواضع و با شخصیتی داریم بسیار زیبا هم از همکارانشان دفاع کردند هم معایب را پذیرفتند.خداوند جزای خیرش بدهد.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 12 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 16 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...