امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 20 اسفند 1392 - 08:30

فال روزانه 20 / 12 / 1392

فال روزانه متولدین فروردین

امروز بهتر است همه کارهای خود را با دقت فراوان انجام دهید. بدون فکر هیچ کاری را پیش نبرید تا بعدها پشیمان نشوید. اگر در حال حاضر با فردی همکاری دارید، مطمئن شوید راستای فکری و اهداف هر دو مشابه هم است و می توانید با همفکری یکدیگر به نتیجه مثبت برسید. شاید تصور کنید فردی که با او شریک هستید در برابر تفکرات شما واکنش منفی نشان می دهد یا نمی تواند آنها را درک کند. باید این اختلاف را برطرف کنید. امروز این تضاد درونی را با خود دارید که آیا به حرف دلتان گوش کنید یا با منطق و فکر خود پیش بروید. در رابطه عاشقانه خود همه افکارتان با حرف دلتان در نقطه مقابل هم قرار دارند. پیش از هر تصمیمی ابتدا با خود کنار بیایید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

فعالیت های شما امروز در قاب رویا و تخیل شکل خواهند گرفت. بسیار مراقب لحظه هایی باشید که شما را از عالم واقعیت جدا می کنند و به خیال می برند. رویا و خیال بد نیست اما باید مراقب باشید از زندگی نرمال و واقعی شما را دور نکند. امروز باید پیش از هر نوع تصمیم یا فکری خوب به عواقب و نتیجه آن فکر کنید. در موارد مهم زندگی باید با منطق عمل کنید. امروز بیش از هر زمان دیگری خود را از دیگران جدا و منفصل فرض می کنید. امروز احساسات و هیجانات عاشقانه بسیاری دارید و می خواهید به هر طریقی شده به فردی که دوستش دارید این مساله را یادآوری کنید. همه تلاشتان صحبت کردن در مورد عشق و محبت درونی خود به فرد موردنظر است.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز در زمینه های مختلفی فعالیت خواهید داشت. امروز اطرافیان تلاش می کنند تا شما در جمع های آنها حضور داشته باشید تا هیجان و شادی زیادی را با یکدیگر تجربه کنید. در مورد مسایل کاری نیز پروژه های بسیاری وجود دارند که به توجه شما نیاز دارند. به همین واسطه مدام از کاری به کار دیگر در حال سوئیچ کردن هستید. امروز برای توضیح ندادن در مورد رفتارهای عجیب و غیرمعمول خود بهانه های خوبی نیز پیدا خواهید کرد. فرد موردعلاقه تان وقتی برای رفتارتان دلیل می خواهد با اعتمادبه نفس کامل او را قانع و توجیه می کنید که مشکلی نیست و کاملا منطقی با مسایل برخورد کرده اید.

فال روزانه متولدین تیر

برای تحقق رویاها و فانتزی های خود تلاش کنید. بسیاری از فعالیت های امروز شما در حوزه معنوی و دنیای غیرمادی شکل خواهند گرفت. اما شاید دوست داشته باشید زمینی فکر کنید. می خواهید کارهای عقب افتاده را به انجام برسانید و برای آینده خود یک چشم‌انداز عالی تنظیم کنید. شما به خوبی می دانید فرد مورنظرتان چه احساسی به شما دارد اما نمی توانید متوجه شوید چرا در بیان آن صداقت کافی ندارد! امروز این فرصت را دارید تا با هم زیر نور آفتاب در فضایی دلنشین صحبت کنید. اگر کمی صبر و حوصله داشته باشید او همه حرف هایش را بیان خواهد کرد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز همه تلاش شما برای واقعیت بخشیدن به رویاهایتان است و متوجه می شوید یک حس تیره به سمت روشنایی در حرکت است و قرار است به زودی شاهد ثبات خوبی در زندگی خود باشید. امروز خیلی دوست داید به همه اطرافیان نشان دهید زندگی یک کمدی و طنز دایمی است و نباید خیلی سخت بگیرند. در مسیر این تلاش های خود خوب است نوآوری داشته باشید تا بیشتر مورد توجه قرار گیرد. امروز در رابطه عاشقانه خود با کمی سردرگمی مواجه هستید که بسیار دوست دارید آنها را برای خود شفاف سازی کنید. متوجه می شوید در رابطه خود نمی دانید هر کدام از شما در چه جایگاهی قرار دارد . شاید بد نباشد در این مورد با هم کمی حرف بزنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز لحظه های پرهیجان و پرتنشی را در زمینه های مختلف تجربه خواهید کرد که با روش های مختلف موجب تحریک شما می شوند تا به کاری اقدام کنید. اطرافیان شاید به طور خنده داری سرسخت و لجوج باشند و نتوانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید. این مساله موجب ناراحتی و ناامیدی شما می شود. رفتار شاد و نگاه مثبت به همه مسایل درمان این ناامیدی است که کمک می کند تا روحیه بهتری داشته باشید. لحظه های خوبی در انتظار شما است. شما خودتان به خوبی می دانید چه در سرتان می گذرد اما نمی توانید به راحتی تصمیم بگیرید که آیا به او نزدیک تر بشوید یا خیر. اما امروز این فرصت را دارید تا با فرد موردنظرتان مکالمه نزدیک تری داشته باشید و بیش از گذشته او را بشناسید. این مساله در تصمیم گیری درست به شما کمک می کند.

فال روزانه متولدین مهر

امروز برای اینکه بتوانید ایده های خود را به مرحله اجرا در بیاورید با کمی مشکل روبه رو خواهید شد. اگر متوجه شدید توان تصمیم گیری درست و اجرایی کردن افکارتان را ندارید خیلی سخت نگیرید. امروز بخش بزرگی از روز شما به فکر و برطرف کردن مشکلات مالی سپری خواهد شد. شاید رویاپردازی کردن و بیرون آمدن از این قاب فکری که برای خود ساخته اید، چاره مشکلات باشد. به طور مثال، بعدازظهر سینما بروید و یک فیلم خوب ببینید. در عوض، امشب یک قرار ملاقات عالی با فردی خواهید داشت که بسیار دوستش دارید. در این ملاقات با یکدیگر بیشتر آشنا می شوید. البته شاید شما نقش مشاور و معتمد طرف مقابلتان را ایفا کنید.

فال روزانه متولدین آبان

کارهای امروز خود را با برنامه ریزی دقیق انجام دهید. بهتر است همه کارها را مرحله به مرحله و بر اساس اولویت به انجام برسانید. یعنی پس از تکمیل یک کار، به سراغ کار دیگر بروید. همه حواس خود را به تفکرات و  احساساتی که با برنامه های شما تضاد دارند، جمع کنید. واقعیت ها همیشه می توانند در پشت نقابی پنهان شوند. باید با چشمان باز همه واقعیت ها را ببینید و با چشم باز تصمیم گیری کنید. امروز دو حس و دو نوع فکر در مغز و دلتان هست. از یک طرف دوست دارید خود را برای فرد موردعلاقه تان توصیف کنید و از طرف دیگر احساس می کنید بهتر است حرفی در مورد خود به زبان نیاورید.

فال روزانه متولدین آذر

فعالیت و تلاش کلمات اصلی امروز هستند. به همین دلیل، کفش های آهنین خود را بپوشید و با توان و انرژی زیاد به سمت جلو حرکت کنید. مطمئن باشید روز خوب و پرباری در انتظار شما است. می توانید تعامل و معاشرت بسیار خوبی با دیگران داشته باشید. امروز به طور کلی ایده های بسیار خوبی در سر دارید و می توانید کارهای ارزشمندی انجام دهید. بد نیست گاهی از واقعیت جدا شوید و مسایل عجیب و غیرنرمال را امتحان کنید. البته این کار ممکن است شما را با کمی تضاد مواجه کند. امروز در مورد مسایل عاطفی و عاشقانه دچار تضاد خواهید بود. شاید بد نباشد به حرف دل خود گوش کنید و به فرد موردعلاقه تان نزدیک شوید. البته با توجه به روحیه ای که دارید شاید نتوانید برایش برنامه ریزی کنید، اما حتما انجامش دهید.

فال روزانه متولدین دی

امروز با فانتزی های خود زندگی خواهید کرد. البته گاهی در مرز میان خیال و واقعیت گرفتار می شوید و نمی دانید کدام طرف بروید. این تضاد در موقعیت های مختلف امروز شما را برای تصمیم گیری دچار مشکل و عدم توانایی می کند. پیش از انجام هر کاری برای آن برنامه ریزی و اولویت بندی کنید. همان طور که رویاپردازی می کنید در دنیای واقعی نیز حضور داشته باشید. در مورد مسایل عاطفی نیز بسیار اشتیاق دارید با فردی که تازه آشنا شده اید رابطه عمیق تری داشته باشید. فرصت های امروز نیز این فرصت را به شما می دهند و لحظه های خوبی در انتظارتان خواهد بود.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز از زمان هایی است که به خودتان تلنگر می زنید لازم نیست همه جا حقیقت را بیان کنید. واژه هایی که ناراحت کننده هستند را نباید به زبان بیاورید و نباید اجازه دهید حرف های دیگران موجب غمگینی یا ناامیدی شما بشوند. همه امروز را بر انجام کارهای خود قرار دهید. اجازه ندهید تضادهای موجود  شما را از واقعیت ها و مسیر اصلی پیشرفت دور کنند. امروز این فرصت را دارید تا با فرد موردعلاقه تان در مورد احساسات خود صحبت کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

روز بسیار پرانرژی در پیش دارید و می توانید همه کارهای خود را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید. این را بدانید که پیش از انجام هر کاری به خوبی به نتایج آن فکر کنید و هر ایده ای به ذهنتان می رسد را پیش از اجرایی کردن کاملا مورد برر سی قرار دهید. همیشه از همه منابع و اطلاعات و مهارت های خود در انجام هر کاری در هر زمینه ای استفاده کنید. امروز حس عاشقانه شما نسبت به فرد موردعلاقه تان بیشتر خواهد شد. می توانید در مورد علاقه مندی های با یکدیگر صحبت کنید. این مکالمه می تواند رابطه شما را بهبود ببخشد.

منبع: برترین ها



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۵ [حدود 16 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/09 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۱۰.۸ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۷.۰۷ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: لیلادانا حدود 3 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 5 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 8 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 9 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 11 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...