امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 08 اسفند 1392 - 12:38
اختصاصی اتحاد جنوب:

صبح امروز پنج شنبه 18 اسفند ماه وزیر بهداشت با همراهی مسئولین استانی و شهرستانی وارد دشتستان شد تا از نزدیک مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان را بررسی نماید. سید حسن قاضی زاده هاشمی در ابتدای بازدید خود به بیمارستان 17 شهریور برازجان رفته و مشکلات این بیمارستان را از نزدیک بررسی کرد. وی بعد از بازدید از بیمارستان 17 شهریور برازجان به بیمارستان شهید...

اتحاد جنوب ـ هدیه بیت سیاح: صبح امروز پنج شنبه 8 اسفند ماه وزیر بهداشت و درمان با همراهی مسئولین استانی و شهرستانی وارد دشتستان شد تا از نزدیک مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان را بررسی نماید.
سید حسن قاضی زاده هاشمی در ابتدای بازدید خود به بیمارستان 17 شهریور برازجان رفته و مشکلات این بیمارستان را از نزدیک بررسی کرد.
وی بعد از بازدید از بیمارستان 17 شهریور برازجان به بیمارستان شهید گنجی برازجان رفت و مشکلات این بیمارستان علی الخصوص مشکلات ایجاد شده در پی زلزله را بررسی کرد و در نهایت در جلسه ای که با معاون عمرانی استاندار بوشهر، فرماندار دشتستان، نماینده کازرون و خشت، نماینده دشتستان، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی داشت، به ارایه ی راهکارهای لازم جهت برطرف کردن این مشکلات پرداخت.
سخنان وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت در این جلسه گفت: امیدوارم فرماندار دشتستان به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در مدت فعالیت خود بتواند به خوبی مشکلات این شهرستان را مرتفع سازد.

وی یکی از نکات مهم در پیشرفت یک شهرستان و استان را تعامل سازنده بین استاندار، فرماندار و حتی نمایندگان آن استان دانست و عنوان داشت: من در این بازدید متوجه شدم که تعامل و همکاری خوبی بین این افراد در سطح استان بوشهر وجود دارد و این امر می تواند نوید بخش آینده ای روشن برای دشتستان و استان بوشهر باشد.
قاضی زاده هاشمی افزود: پس از بازدید از بیمارستان 17 شهریور برازجان به این نتیجه رسیدم که این بیمارستان باید سریعاً راه اندازی شود و جهت خدمات دهی مطلوب تر به عموم مردم تجهیز گردد.

 

برازجان نیازمند یک بیمارستان دیگر است
وی اضافه کرد: با توجه به جمعیت و وسعت دشتستان وجود دو بیمارستان بسیار کم و ناکافی است لذا باید بیمارستان دیگری در این شهرستان تأسیس گردد تا روند خدمات دهی بهداشتی و درمانی به شکل بهتری صورت پذیرد.

وی بیان داشت: بیمارستان 17 شهریور باید در حد همان تعداد تخت های کاهش یافته در جریان افتتاح بیمارستان شهید گنجی برازجان، یعنی 60 تخت تجهیز و راه اندازی گردد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در سطح کشور باید این نکته را همواره دانست که دولت در شرایطی نیست که که بتوان انتظار مالی زیادی از آن داشته باشیم بلکه مسئولین استانی و شهرستانی باید خود منابعی را خلق کرده و از درآمدهای خود جهت مرتفع سازی مشکلات استفاده نمایند.
وی در ادامه گفت: با توجه به شرایط موجود، امیدواریم در اوایل سال آتی شرایط کشور به شکل مطلوبتری برسد.


حل مشکل نیروی انسانی تا 3 ماه آینده
قاضی زاده هاشمی در خصوص کمبود نیروی انسانی و کادر بهداشتی گفت: معاون پرستاری من در آینده به استان بوشهر و دشتستان آمده و از نزدیک مشکلات را حل خواهد کرد. همچنین در خصوص کمبود پزشک عمومی استان و شهرستان، ظرف 2 الی 3 ماه آینده، اعتبارات لازم تخصیص خواهد یافت و این مشکل نیز مرتفع خواهد شد.


بیمارستان شهید گنجی برازجان باید زنده بماند و از آن استفاده کرد
وزیر بهداشت در خصوص بیمارستان شهید گنجی برازجان و خسارات وارده بر این بنا طی زلزله ی اخیر دشتستان گفت: بیمارستان شهید گنجی برازجان از نظر امنیت و سیستم اتاق عمل و... از استانداردهای پزشکی و درمانی خوبی برخوردار است اما در خصوص استاندارهای ساختمانی باید گفت که این امر به صورت جداگانه بررسی شود.

وی با انتقاد از وضعیت ساختمانی بیمارستان 17 شهریور گفت: زیبنده ی یک شهر نیست که بخش اورژانس بیمارستان آن دقیقاً به پیاده روی خیابان راه داشته باشد! هرچند که این بیمارستان حدود 40 سال پیش ساخته شده بود.


فرماندار دشتستان: در همین مدت کوتاهی که در دشتستان بودم مشکلات آن را واقعاً درک کردم

فرماندار دشتستان نیز در این جلسه ضمن خیر مقدم به وزیر بهداشت و درمان، نماینده ی مردم کازرون و سایر مسئولین استانی گفت: در همین مدت کوتاهی که در دشتستان بودم به خوبی مشکلات این شهرستان را درک کردم.

ارسلان زارع افزود: در خصوص برطرف سازی مشکلات دشتستان کارشناسی های لازم انجام خواهد شد تا در حد توان بتوان از ظرفیت موجود استفاده کرده و این معضلات را حل کرد.

نماینده ی دشتستان: در حوزه ی درمان ناهماهنگی های زیادی وجود دارد

نماینده مردم دشتستان نیز در این بازدید ضمن انتقاد از وضعیت موجود در بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: جانمایی این بیمارستان از همان ابتدا نیز اشتباه بود من این مسئله را مرتب به مسئولین گوشزد می کرد اما آقایان اوکی می دادند و می گفتند بیمارستان مشکلی ندارد و این شد که در نهایت زلزله ی دشتستان شاهد این خسارت بودیم.

سید مهدی موسوی نژاد نبود پزشک عمومی را یکی از مشکلات درمانی دشتستان دانست و عنوان داشت: در حال حاضر دشتستان با کمبود 18 پزشک عمومی مواجه است این در حالی می باشد که متخصصین بیمارستان های شهید گنجی و 17 شهریور برازجان نیز با تأخیر زیادی در بیمارستان حاضر می شوند و با این اقدامات خود، مشکلات درمانی این شهرستان را دوچندان می کنند.


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: دشتستان می تواند یکی از قطب های درمانی استان باشد
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز گفت: نسبت جمعیت استان بوشهر بر تعداد تخت های بیمارستان 0/9است که این شاخصی نامناسب است.


علیرضا رئیسی افزود: یکی از دغدغه های ما این است که به جایی برسیم که نه تنها بیماری را به استان های دیگر اعزام نکنیم بلکه بیمار از استان های دیگر به بیمارستان های استان بوشهر اعزام شود.


حاشیه ها:
*در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان 17 شهریور برازجان یکی از پزشکان متخصص ضمن انتقاد از وضعیت کارانه (حق کار) پزشکان متخصص گفت: من به عنوان متخصص در یک روز کاری تنها 3500 تومان دستمزد می گیرم که وزیر بهداشت در جواب گفت: وقتی این حرف را شنیدم واقعاً خجالت کشیدم که چرا وضعیت باید اینگونه باشد.

*این پزشک متخصص به وزیر بهداشت می گفت که من زیرمیزی هم نمی گیرم، پس بگویید چگونه باید دستمزد خود را بدست آورم که نماینده ی دشتستان سخن این پزشک را قطع کرد و گفت: شما نمی گیرید اما بعضی از پزشکان زیرمیزی می گیرند.
*یکی از بیماران از نبود آب و کمبود امکانات رفاهی در بیمارستان شهید گنجی برازجان با وزیر سخن می گفت و دیگری از کمبود پرستار و نیروی انسانی بیمارستان ها.

*وقتی وزیر بهداشت بعد از بازدید از بیمارستان 17 برازجان به بیمارستان شهید گنجی این شهر آمد گفت: این بیمارستان هم که دقیقاً مثل قبلی است و همان مشکلات را دارد!
*رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سخنان خود از دشتستان به عنوان یکی از پهناورترین شهرستان های استان یاد کرد که فرماندار دشتستان و نماینده ی دشتستان در جواب گفتند: یکی از پهناورترین نه، پهناورترین!

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/12/16 - 15:24
0
0
سلام سلامی گرم به فرماندار دشتستان بزرگ برادر دوستداشتنی دکتر ارسلان زارع خداقوت اوید وارم که در طول فرمانداربودنت شاهد مدیران خوبی در شهرمان باشیم بقران بعث درمان خیلی به کندی داره جلو میره بابا جان انسان هسته کو ه وژدان انسانی که باید مریضی که باپای خودش می اید بیمارستان بعد از 2ساعت جان خودش رااز دست بدهد اگه فرزند خودمان هم بود اینطوری می شد جناب فرماندا جناب نماینده دشتستان بزرگ
1392/12/15 - 18:13
0
0
تا زمانی که مسئولان بوشهری برای دشتستان تصمیم میگیرند دشتستان صاحب یک بیمارستان در خور و شایسته نخواهد شد .
1392/12/15 - 12:32
0
0
درود بر دکتر زارع
1392/12/13 - 23:20
0
0
درود بر خدمتگزاران خوب دشتستان مخصوصا فرماندار جدیدمان دکترزارع و نماینده مجلس
1392/12/13 - 20:18
0
0
دردهایی هست که با هیچ بیمارستانی دوا نمیشود...
1392/12/12 - 23:45
0
0
سید هرجا که رای جمع کن باشه میره وعلا این بیمارستان از شاهکارهای دوران احمدی نژاد و آقای جلیلی دوست سید بزرگوار هست باید ....وقتی نمونده تا انتخابات
1392/12/12 - 23:21
0
0
ایا بازدید وزیر محترم از دشتستان این همه حاشیه داشته بعضی ها فقط منتظر یک خبر از درمان هستند تا این خبر را جز پر بازدید ترین خبر تبدیل کنند ایا درمان مردم با مباحث حاشیه ای درمان می شود بیاین کارشناسی برخورد کنید به کسانیکه شب تا صبح بر بالین بیمار همانند فرشتگان بر بالین بیماران جسم و روح خود را میگذرانند فکر کنیم به پزشکانی که جهت نجات بیماران تلاش میکنند در هر سیستمی معایبی وجود دارد نمی توان به همه تعمیم داد کامنت باید جهت رفع مشکل و راهکار باشد یک نفر باغث همه مشکلات نمی گردد قطب علمی که وزیر محترم فرمودند با انتقاد سازنده حل خواهد شد به امید قطب علمی اموزشی درمان در دشتستان بزرگ به فکر این نباشیم که سایت محترم مجبور به حذف کامنت و نوشتن یک کلمه از کامنت باشد به امید روزی که سردرب دانشکده علوم پزشکی در دشتستان ببینیم
1392/12/12 - 23:09
0
0
دهقان جان ریس بهداشت دشتستان خیلی زحمت کشیده ولی زحمتش برای ...وبشتر زحمتش جنبه شخصی داشته وایشان اصلا به بهداشت ودرمان دشتستان توجه نداشته وندارد و.... است ولی دیگر دوران او با فرماندار جدید تمام شده واز ... حالش را میتوان خواند
1392/12/12 - 19:14
0
0
نماینده عزیز ما معلوم نیست رفیق این دولت است، یا شریک دولت قبل؟ گویا حمایت بی چون و چرایش از دولت قبل با این همه اختلاس و انتقاد بی دلیل از دولت فعلی را فراموش کرده! ولی آدم زیرکی است بالاخره باید به فکر انتخابات پیش رو هم بود!
1392/12/12 - 19:05
0
0
نماینده محترم همیشه در صحنه دشتستان گزارش خیانت و قصور دولت و مسئولین استان در احداث بیمارستان شهید گنجی را هم به سمع و نظر وزیر رساندند؟ یا بخاطر رابطه حزبی نتوانستند واقعیات را بگویند !!!
1392/12/12 - 16:12
0
0
از جعفر عذر خواهی می کنم و حرفش را هم تائید می کنم
1392/12/12 - 11:45
0
0
میگم چرا ما دشتستونیا یکی که چندسال زحمتمون رو کشیده وبچه دشتستونم هست این طوری ناسپاسی میکنیم مگه مهندس کهن چشه خیلی هم خوب کارکرده.
1392/12/11 - 21:04
0
0
بابا این کهن بهداشتیار بوده مهندسیش کجا بوده؟
او باعث از بین بردن انگیزه در پرسنل شبکه بهداشت و مراکز درمانی شده اقای دکتر رئیسی فکری به حال همشهریهایت بکن و رودربایستی نداشته باش و با منصوب نمودن یک پزشک وضع درمان و بهداشت را سامان بده
ایشان ..................................................................
1392/12/11 - 20:46
0
0
سلام به همه کسانیکه دل برای دشتستان می سوزانند ولی یک توصیه ای به بزرگوارانی که فقط به دنبال ضعف هستند و مطالبی می نویسند که در شان دشتستان بزرگ نیست. مثلا نماینده کازرون چه می خواهدخوب بزرگوار اگر وزیری خواست به کازرون رود و نماینده دشتستان هم همراه آن باشد ایرادی دارد؟ بنده به عنوان یک دشتستانی خدمت نماینده محترم کازرون خیرمقدم عرض می کنم و یا زهراخانم که ظاهرادل پری دارندخوب خواهرمن بیایید تشکر کنیم از همه مسیولین شهرستان از جمله مهندس کهن و اگر انتقادی هم دارید با احترام بیان نمایید حقیر مقدم وزیرمحترم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان نماینده محترم دشتستان و کازرون و همه مسیولینی که قدم رنجه نمودند و در جهت برسی مسائل و مشکلات بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بزرگ گام برداشتند تشکر و قدرانی می نمایم.
1392/12/11 - 14:08
0
0
فعلا درمان دشتستان در دستان .... و دو نفر ...... به این روز افتاده است واقعا مدیر لایق دشتستانی نداریم؟
1392/12/11 - 11:42
0
0
سلام خسته نباشید عکس بابا بزرگ من را که نشان دادن خیلی خوشحال شدیم ولی مشکلی که داشت داخل عکسها این بود که داخل این جلسه های مهم فلاکس چای از این قشنگ تر نبود که در جلسه بگذارند واقعا زشت بود!
1392/12/11 - 07:18
0
0
چه فایده دارد؟
1392/12/11 - 06:28
0
0
کاشکی دکتر زارع زودتر فرماندار شهرستانمون شده بود.
1392/12/10 - 23:23
0
0
با سلام
در پاسخ به آقای وحید
آقای کهن دارای لیسانس بهداشت عمومی هستند ولی .......................................
در ضمن ای کاش وزیر محترم بهداشت به جای بازدید سمبلیک و قولهای غیر کارشناسانه، دیداری با پرسنل زحمتکش و مجموعه بهداشت و درمان میگذاشتند و از نزدیک مشکلات و پیشنهادات را بررسی میکردند. مسئولین و همراهان ایشان خود مسبب مشکلات بوجود آمده هستند.
1392/12/10 - 21:24
0
0
دنیا و ارسلان زارع عزیز
دوست دارم انسان پاک و توانمند
1392/12/10 - 20:51
0
0
در پاسخ به وحید باید بگویم ایشان کاردانیشان را توسط دکتر امیری رئیس سابق بهداری استان دریافت نمودند و بعد هم توسط همین دکتر امیری به دانشگاه شیراز برای دریافت لیانسس سنتی اش معرفی شد
اتحاد جان اصلا ما مهندسی بهداشت عمومی نداریم.
1392/12/10 - 19:37
0
0
دشتستان باید سه بیمارستان داشته باشه.با توجه به جمعیت 300 هزار نفری.دست به دست هم برای ابادانی دیار غضنفرالسلطنه.
1392/12/10 - 19:35
0
0
خدا قوت به اقای دکتر رییسی که باید این مشکل رو حل کنه.
1392/12/10 - 19:34
0
0
خدا قوت به نماینده محترم دشتستان. پیگیری جنابعالی در این خصوص بسیار جای خوشحالی دارد.
1392/12/10 - 18:07
0
0
تا مهندس ... بر سر مسند بهداشت و درمان دشتستان است وضع بهداشت و درمان همین که چه عرض کنم بدتر هم خواهد شد او بود که برخی پزشکان متخصص و عمومی را از دشتستان فرار داد. دشتستان به یک فرد باسواد با تفکر جدید احتیاج دارد تا خونی تازه در رگهای بیمار این خطه دمیده شود.
1392/12/10 - 15:37
0
0
اتحاد جان قبول داری خیلی عکس از سید گرفتی تا وزیر محترم فکر کنم سید رو با وزیر اشتباه گرقتی یه احتمال دیگه هم میشه داد شایدم سید دلش می خواسته عکس بندازه با وزیر ولش کن وزیر رو کشتیش سید
1392/12/10 - 15:27
0
0
آقای نماینده چندین بار قول عزل ...... را دادید ولی عمل نکردید و بهداشت و درمان دشتستان در باتلاق عدم کفایت رئیس شبکه بیشتر پائین رفت. اگر شما شریک افتتاح بیمارستان گنجی نیستید رییس شبکه را عزل کنید.
1392/12/10 - 15:22
0
0
باب فکری به حال بهداشت و درمان برازجان کنید که رو به زوال است و در حال فرو ریختن توسط ... است
1392/12/10 - 15:21
0
0
آقای دکتر رئیسی با عزل... چدیت خود را ئر سرو سامان دادن به درمان و بهداشت دشتستان به همشهریهایت نشان بده
1392/12/10 - 14:06
0
0
از سایت محترم در خواست دارم به من بگن تخصص جناب کهن چیه که رییس درمان دشتستان بزرگ هستند؟؟؟
پاسخ: ایشان مهندس بهداشت محیط هستند.
1392/12/10 - 13:56
0
0
باسلام/
اقایان مسولین ؛ پیشنهاد میکنم پیگیر احداث یک دانشکده پزشکی و یک بیمارستان آموزشی درمانی و فوق تخصصی با حداقل 250 تخت در محل بیمارستان قدیم (17شهریور) باشید تا دردی از دردهای مردم علاج شود. / یاعلی
1392/12/10 - 13:55
0
0
راستي بيمارستان دوم شهرستان دشتستان در كدام شهر قرار دارد ؟
1392/12/10 - 13:06
0
0
امیدوارم بیمارستان های مناسب در پشتکوه و سایر نقاط دور از برازجان ایجاد کنند تا مردم شهرستان از خدمات درمانی بهتری بهره مند شوند ...
1392/12/10 - 10:26
0
0
اقای کهن وقتت تمام نشده جگرمردم راخون کردی ببین اقای موسوی نماینده مردم تا کی سکوت میکنی چراصحبت نمیکنی وووو یکی ازنکات مهم درعدم بیشرفت نداشتن تعامل واخلاص درارتباط سازنده بین مسولین و دیگردرد اصلی جامعه ما کتمان حقایق است واین نیزیک ضعف بزرگ میباشدکه چون خوره دامنگیرجامعه دشتستان گردیده وهمین امرازاسباب ماندگاری افراد نالایق بردشتستان میباشد!امیدوارم اقای فرماندار محترم جناب دکتر زارع حقوق ازدست رفته مردم را بستاندمردم دشتستان چشم براهند اقای دکتر زارع
1392/12/10 - 07:42
0
0
باتشکر ازبازدیدوزیرمحترم بهداشتودرمان ازبیمارستانهای دشتستان ونظرلطف ایشان دشتستان به بیمارستان دیگری نیازندارد امکانات بیشتری باپزشکان متخصص ومجرب فراهم کنیدکافی است.
1392/12/10 - 00:19
0
0
دکتر شفیعی در همین سایت در مقاله ای موضوع را بررسی اساسی و موشکافی کرده و متوجه شده ایم چه خبر است کاش همه مثل ایشان اینقدر آینده نگر بودند تا این مشکلات پیش نمی آمد
1392/12/09 - 21:33
0
0
تا زمانیکه محافظه کاری در کارها است مشکل بیمارستان حل نخواهد شد و ریسی قبلن جانشین دکتر حیدری بوده و تمام سیاستهای دکتر حیدری را دنبال خواهد کرد و این یعنی ظلم به مردم.
چرا قبل از حضور وزیر بهداشت اطلاع رسانی نشد تا مردم رودررو با ایشان صحبت کنند چرا که مردم چیزی برای از دست دادن ندارند و مهندس ...... تمام از نیروهای همشهری خودش استفاده کرده و در مقابل کم کاری آنها نیز از آنها حمایت میکند.
رییس زایشگاه همشهری اونه جانشین زایشگاه همشهری اونه تا زمانی که طایفه گری در برازجان حکم فرما باشد وضعیت بهداشت و درمان بدتر ازین خواهد بود ...................................
پاسخ: انتشار این نظر به معنای رد یا تایید مفاد آن نمی باشد.
1392/12/09 - 17:29
0
0
مقاله دلسوزانه دکتر شفیعی و توصیه هایی جهت برون رفت از مشکلات موجود درمان شهرستان دشتستان.مقاله ای دلسوزانه که از حس انساندوستی و خدمتگذاری نگاشته و درج شده است.
1392/12/09 - 15:30
0
0
نمیدونم کسی که نتونست معاونت درمان را سرو سامان بده و همین مشکلات درمان دشتستان هم مربوط میشه به عدم کارآیی معاونت درمان ، چطوری میخواد مشکلات دانشگاه علوم پزشکی را حل کند. دراین مدت هیچ حرکتی از معاونت درمان دیده نشده ولی درکمال تعجب شده سرپرست دانشگاه !!!!!!
1392/12/09 - 14:20
0
0
خواهشا حالا که نماینده زحمت کشیدن لطف کنند با آقای فرماندار جناب ....... تغییر دهند زیرا بیمارستان تخریب شده تحویل مردم داد و بیمارستان شهری را تعطیل کرد.
1392/12/09 - 11:51
0
0
احمد و همه درست میگن این سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی درحد و شرایط این پست نیست. اینم از حیدری یادگرفته حرفهای غیر واقع تحویل مردم بده .
پاسخ: انتشار این نظر به معنای رد یا تایید آن نمی باشد.
1392/12/09 - 11:31
0
0
بابت بیمارستان شهید گنجی کم هزینه نشده. مسئله اصلی این است که چه جور هزینه شد؟
آیا کار علمی انجام شد؟ آیا جایابی این بیمارستان درست بود؟
آیا در تعیین پیمانکار پروژه بررسی صلاحیت انجام شد یا از قبل مشخص شده بود؟
1392/12/09 - 09:49
0
0
خداقوت ب این نماینده قهرمان دشتستان ک با پیگیریهایی ک انجام داد متشکرم درود بر سید مهدی موسوی نژاد انشالله موفق پیروز باشید
1392/12/09 - 09:44
0
0
نکته اصلی را فرماندار محترم بیان کردند که/ مشکلات زیادی در زمینه بهداشت و درمان وجود دارد/ دلیل اصلی ان ضعف مدیریتی در کلیه سطوح شبکه دشتستان است که رابطه جایگزین ضابطه و رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان اخرین اولویت است. توقع مردم تغییرات در سطوح مدیریتی بهداشت و درمان است تا رضایت مردم و پرسنل و بیماران براورده شود.
پاسخ: انتشار این نظر به معنای رد یا تایید آن نمی باشد.
1392/12/08 - 22:34
0
0
رییس دانشگاه علوم پزشکی همش هندونه زیر بغل گذاشت باگفتن دشتستان یکی از پهناورترین....چرا اون وقتی که تو بوشهر هزینه میکنن کسی بفکر پهاورترین ها نیست!امیدوارم روزی یکی از مسئولین شهر جرات کنه و حرف دل مردم رو به مسئولین بی لیاقت بزنه.به امید اون روز
1392/12/08 - 20:43
0
0
بابا چکاری به مهندس کهن دارید بیچاره داره زحمت می کشه .تاحالا هیچکس به اندازه کهن خدمت نکرده .
1392/12/08 - 18:53
0
0
آقای وزیر آقای نماینده دشتستان آقای رییس دانشگاه ، ............ را بردارید و یک رییس با سواد و مدیری کاردان بگزارید همه ی مشکلات درمان دشتستان حل می شود !
اگه نمی تونید تا به نماینده کازرون بگم شا اون تونست !!!!!!!!
1392/12/08 - 18:29
0
0
تمام مشکلات درمان استان برمی گرده به انتخاب رئیس دانشگاه که قبلا شاهدش بودیم .والانم با انتخاب این سرپرست جدید مشکلات حل نخواهدشد. کار هرکس نیست خرمن کوفتن .....
1392/12/08 - 16:39
0
0
آقای .......... عضو شورای دو دوره گذشته شهر یکی از موافقین احداث بیمارستان جدید در این محل بود و حتی پیگیر جدی موضوع را نیز میکرد واستدلالش این بود باید در بافت قدیمی شهر نیز اماکنی احداث شود، حال چرا مقابل اینهمه مشکلات بیمارستان جدید که برای مردم و مرجوعین ایجاد شده است سکوت اختیار کرده است؟
1392/12/08 - 16:38
0
0
وزیر محترم بهداشت بیمارستان 17 شهریور ازنظر مکانی واستحکام بهتراز بیمارستان شهید گنجی می باشد. تمام این مشکلات براثر ندانم کاری مسئولین قبلی شهرستان و استان میباشد
1392/12/08 - 16:23
0
0
قابل توجه مدیریت محترم سایت اتحادجنوب : رئیسی درحال حاضر طبق نامه وزارت بهداشت بعنوان سرپرست موقت دانشگاه علوم پزشکی هست نه رئیس دانشگاه !!!!
1392/12/08 - 14:16
0
0
جناب کهن هم که هنوز تشریف دارند! نماینده کازرون اینجا چی می خواسته؟
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 7 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 12 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...