امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 07 اسفند 1392 - 16:49
فرماندار دشتستان:

جلسه ستاد تسهیلات سفر دشتستان به ریاست فرماندار دشتستان برگزار شد.در این نشست فرماندار دشتستان گفت:از همه مسئولین دستگاههای اجرایی می خواهم که با اجرای برنامه ریزی های صورت گرفته و باجدیت تمام به استقبال نوروز و مسافرین بروند.به گزارش اتحادجنوب، دکتر ارسلان زارع افزود : با اجرایی کردن برنامه ها ، مصوبات و تصمیمات ستاد تسهیلات نوروزی زمینه استقبال بهتر از مهمانان نوروزی...

اتحادجنوب:جلسه ستاد تسهیلات سفر دشتستان به ریاست فرماندار دشتستان برگزار شد.در این نشست فرماندار دشتستان گفت:از همه مسئولین دستگاههای اجرایی می خواهم که با اجرای برنامه ریزی های صورت گرفته و باجدیت تمام به استقبال نوروز و مسافرین بروند.

به گزارش اتحادجنوب، دکتر ارسلان زارع افزود : با اجرایی کردن برنامه ها ، مصوبات و تصمیمات ستاد تسهیلات نوروزی زمینه استقبال بهتر از مهمانان نوروزی را فراهم اورند.

وی ادامه داد : با توجه به تقارن زمانی روزهای پایانی سال و آغازین سال نو با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ،مسئولین و مردم شعائر دینی و معنوی را پاس بدارند.فرماندار دشتستان اظهار داشت : شهرداران شهرهایی که در مبادی ورودی شهرستان و محورهای مواصلاتی اصلی قرار دارند در هنگام تحویل سال نو با اجرای برنامه هایی که نشان دهنده مهمان نوازی مردم خوب دشتستان است از مهمانان نوروزی استقبال نمایند.









کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/12/13 - 15:39
0
0
سلام و عرض ادب . دوستان هوادار دهقان چقدر فعال شده اند آن هم بصورت حساب شده و هدفمند حال يا به دستور شخص دهقان يا بدون اطلاع ايشان . واما دوستانه از ايشان سئوال مي كنم چقدر خودشان به مطالبي كه در مورد توانمندي كورش دهقان گفتند اعتقاد دارند ؟ شخصيت جناب دهقان براي بنده مانند هر انسان ديگري محترم مي باشد لكن كدام رزومه مديريتي در كارنامه ايشان بود كه در چنين مسندي قرار گرفتند ؟‌ به لحاظ رعايت اخلاق اسلامي جايز نمي دانم در اينجا برخي مطالب را بگويم لكن پرونده هر شخصي روشن است و با غوغا سالاري و ايجاد شانتا‍ژ نمي توان شخصي را كه حداقل متناسب باسياست دولت نيست را همچنان در چنين مسندي نگاه داشت جناب دهقان حتي در شهرداري دالكي نيز عملكرد مناسبي نداشت مشكل جامعه ما در اين است وقتي برخي افراد در برخي مسندها قرار گرفتند گمان مي كنند هم با سوادتر از ديگران هستند هم به لحاظ جميع جهات بالاتر از ديگران كه اين تفكري اشتباه است
1392/12/13 - 14:01
0
0
این کامنت های بی محتوا درباره ی تعریف از کورش دهقان که ..............................................................!!!!!!!!!!!!
1392/12/13 - 11:25
0
0
جناب موسوی شما که ادعا میکنید آقای دهقان توان بالاتر از فرمانداری دارند میشه چند نمونه از کارهای مهم ایشان را بیان کنید ؟ فکر نمیکنم قضیه زلزله برازجان و مدیریت ضعیف فرماندار وقت و همین آقایی که شما ادعای پستی بالاتر از فرمانداری برای ایشان دارید را از یاد برده باشید. چند بار آقای خرمی و آقای دهقان در شبکه استانی حاضر شرند و در مورد مدیریت بحران صحبت کردند. تا جایی که آقای حسنوند به کمک فرمانداران دیگر شهرستانها به یاری ایشان آمدند. اگر ایشان در زمینه معاونت عمرانی قوی بود که با یک زلزله بیمارستان شهید گنجی آنطور آسیب نمیدید
1392/12/13 - 11:17
0
0
آقای دهقان بواسطه رابطه خویشاوندی که با یکی از پرسنل شهرداری برازجان آقای... داشت اییشان را به شورای شهر ... تحمیل کرد و به شورا گفت اگر ایشان را به ...در بحث بودجه هوایتان را داریم و متاسفانه شهرداری ضعیف را به ... تحمیل کردند. از آقای زارع میخواهیم به هر طریق ممکن فکری به حال ...گمارده آقای دهقان بکنند.
1392/12/13 - 11:01
0
0
جناب آقای موسوی آیا شما مطمعنی که الان آقای دهقان به دنبال پست گرفتن به این در و آن در نمیزند؟ ایشان قطعا دلش میخواهد پست بگیرد ولی دولت جدید و مسولین ارشد استانی دیگر پستی به ایشان نمیدهند .نه اینکه ایشان به دنبال پست نیستند. ایشان در این مدت طوری با غرور رفتار کردند که حتی بعضی از پرسنل استانداری هم از ایشان گله دارند شما در جلساتی که ایشان با فرماندار در مساجد محله ها و شهرها و روستاهای دشتستان برگزار میشد بودید که بعضی مواقع وقتی از فرماندار گلایه ای از طرف مردم صورت میگرفت و فرماندار با آرامش پاسخ میداد آقای دهقان با لحنی تند جواب میداد به این منظور که کسی حق ندارد از ما گله و انتقاد کند.در یکی از جلسات که فرماندار وقت برای دیدار مردمی با تاخیر به مسجد میرسد و یکی از اهالی از آقای فرماندار وقت به علت تاخیر گلایه میکنند آقای فرملندار از مردم بابت تاخیر عذر خواهی میکنند ولی در عوض اقای دهقان به فرد معترض با لحنی تند میگوید که شما چکاره اید که از فرماندار انتقاد میکنید.تا جایی که جر و بحث بالا میگیرد . حال جناب آقای موسوی عزیز به نظر شما این رفتار قاطعیت است یا غرور؟
1392/12/12 - 21:29
0
0
جناب توانای عزیز اگر اطلاع ندارید میتوانید از منابع موثق بپرسید که آقای دهقان در دولت قبل بر خلاف نظر شما خیلی جهت پست فرمانداری تلاش کرد و نزدیک بود پست فرمانداری یکی از شهرستانها هم بگیرد که بنا به دلایلی که خودشان بهتر میدانند و من در اینجا نمیخواهم ذکر کنم مسولین جلوی اینکار راگرفتند و او را در همین معاونت فرمانداری دشنستان ابقا کردند.در ضمن ایشان الان چون میدانند که به زودی عوض میشوند خودشان میخواهند محترمانه بروند. در ضمن شما باید نقد پذیر باشید و هر کس که بر خلاف نظرمان حرف زد را حسود تلقی نکنیم و اگر حرفی داریم یا دفاعی داریم با دلیل و منطق آنرا بیان کنیم. به هر حال همه باید بپذیریم که مقام و پست برای هیچکس ابدی نیست و وقتی فرصت خدمتگذاری به مردم به ما میرسد به جای تکبر و غرور مهربان و با اخلاق نیکو با مردم رفتار کنیم
1392/12/12 - 21:23
0
0
آقای توانا وقتی آقای دهقان پست چهار فرمانداری را نپذیرفت چرا معاونی فرمانداری را پذیرفت ؟ وقتی بقول شما اصولگرا است پس هرجا آقای خرمی رفت ایشان را باخود ببرد شمارشادت ایشان رادر کجا دیده اید ؟ نام ببرید .
آقای دشتستانی :آقای مهندس دهقان ازمردان نیک روزگار است وعملکرد ایشان را می توانید ازکارکنان شهرداری دالکی واز فرمانداران وقت آقایان زارعی وخسروی سراغ بگیرد ایشان را من کاملا می شناسم فردی متعهد ومتخصص وخدا ترس هستند واهل این مسائلی که شما مطرح می کنیدنیستند واگر ایشان را صدبار الک کنید یک غش درآن وجود ندارد وبه علت پاکی وصداقتش ماپشت سر ایشان نماز می خوانیم بله ایشان یک نیروی اصولگرا وولایتی است وانکار هم نمی کندوما به ایشان افتخارمی کنیم وخدا جای حق نشسته است واین چهار روز شما هم تمام می شود واگر دنبال پست بود اوهم مثل دیگران تغییر جهت می داد خواهش می کنم این جوابیه را ثبت بکنید.
1392/12/12 - 18:06
0
0
ما از ایشون قاطعییت سراغ داریم اما غرور نه زیرا کارهای او در چارچوب قوانین و ظوابط اسلامی و از هیچ کس بجز خدا ترسی ندارد
1392/12/12 - 17:52
0
0
با نظر اقای توانا موافقم اقای دهقان دنبال پست و مقام نیست اگر بود تا حالا پستی بالاتر از فرمانداری داشت او فردی توانا و توانمند است و هدفش هم خدایی است ان شاالله هر کجا باشد خدا پشت پناهش باشد
1392/12/12 - 14:25
0
0
آقای دشتستانی شما قاطعیت راباغرور اشتباه گرفته اید.ضمنا دعاکنیدخدا مرض حسودی راازقلب شمارفع کند تاپیشرفت دیگران نگرانتان نکند.
1392/12/12 - 14:08
0
0
آقای دشتستانی مهندس دهقان اصولگراست وماکه ازایشان پرسیدیم خودش حاضر به کار بااین دولت نیست ودرخواست تغییرداده است دهقان اگردنبال قدرت بود پیشنهاد چهار فرمانداری یک مدیرکلی ویک مدیرعاملی رادر دولت اصولگرایان که همفکراوبودند رد نمی کرد.دهقان فرزند رشید دشتستان است وظرفیتش ازاین پست ها بالاتراست.
1392/12/12 - 09:35
0
0
آقای ایرانی خو بشکن آیینه شکستن خطاست....
1392/12/11 - 23:53
0
0
خیلی جالبه. آقای کورش دهقان تو این مدت هیچ طرفداری نداشت حداقل از توی کامنتها که کاملا مشخص بود. ولی حالا یه دفعه هوادار پیدا کرده. دوست یا احیانا دوستان عزیزی که از معاونت کورش دهقان در فرمانداری حمایت میکنید خود نیز خوب میدانید که تفکر ایشان هیچ سنخیتی با تفکر دولت تدبیر و امید ندارد. ایشان متاسفانه دچار غرور ریاست شده بودند. این را میتوانید از کسانی که در جلسات فرمانداری بودند بپرسید .در ثانی ایشان هیچ کارنامه موفق عمرانی در دشتستان ندارند. اگر شما سراغ دارید بگویید . در ضمن اکنون این حمایتها را میکنید که شاید جناب آقای زارع ایشان را در سمتشان ابقا کنند. ولی بدانید که اینکار از محالات است. و به زودی ایشان عوض میشوند. ای کاش همه ما بدانیم که پست و قدرت برای هیچ کس ماندگار نیست. پس سعی کنیم تا وقتی در قدرت هستیم یا پستی داریم با مردم مهربان باشیم نه از روی ... با زیر دست رفتار کنیم
آقایانی که اظهار نظر می کنید وافراد متعهد ومتخصصی چون مهندس دهقان را تخریب می کنید از خدا بترسید اینقدر افراطی گری نکنید بزارید افراد سالم وپاکدست سرکارشون بمانند اینها بدرد مردم می خورند نیروهایی که پاک وصادق هستند
1392/12/11 - 19:47
0
0
در ضمن آقای محمد تو و پدرت (احتمال خیلی قوی همان هستی که حدس میزنم) که دور دوم از فعالان ستاد جناب احمدی نژاد بودی پس چرا از مشایی بدگفتی؟ امیدوارم از حزب پرچم نباشید انشااله.
جناب محمد نکنه پسر حاج ..... که معروف هست به ...... باشی ؟!!!!
اگه هستی بهت حق میدیم مخالفت کنی!مردم همه تو و پدرت و قماشش رو خوب میشناسند جانم.

1392/12/11 - 09:52
0
0
آقای موسوی چشم وگوشت را باز کن تابینی تحریمها یکی پس از دیگری لغو خواهد شد.
ارزش دلار پایین آمده دانشجو یان اخراجی به تحصیل مشغول هستند راستگوئی و خوش اخلاقی و اجرای قانون حاکم است و....... انشا الله درآینده همه مشکلات برطرف خواهد شد در صورتیکه آقای ....... افرا طی تندرو و امثال شما مشکل آفرین نباشید متوجه شدی ؟
1392/12/11 - 07:49
0
0
سلام جناب اقای فرماندار محترم مراقب این کنار دستان خود باشید لطفا
اخه ایشان با...... نسبت بسیار نزدیک دارد. گرنه هزاران هزار در این شهر مدارج بالاتر از ایشان را دارند شما را به جان امام زمان عج اجازه ندهید دوباره دستان این افراد از قبایل ......... بیرون و برگلوی مردم دشتستان بنشینند و عقده های خود را خالی کنند.
خواهش میکنیم باتمام وجودحمایتت میکنیم خسته ایم از رویه کاری و رفتاری این جماعت .......
اجرتان با مهدی موعود (عج)
1392/12/11 - 06:26
0
0
درود بر استاد خودم دکترزارع که بسیار از او آموختم .موفق باشند انشالله
1392/12/10 - 22:29
0
0
آقای محمد از اینکه شما از شهر های دیگر استان بی اطلاع هستید متاسفم! مگر به شهر های دلوار بو شهر خورموج و روستای چاه کوتاه شما نرفته اید؟ که تندیس مبارزان این شهر ها را نصب کرده اند با توجه به اینکه مبارزان دیگرهم بوده اند. درشهر برازجان هم به همین شکل تندیس شهید گنجی ، شهید چمران ، فردوسی نصب شده است ونصب هر تندیس باعث افتخارات شهرما میباشد هر چیزی بجای خود با ارزش و با اهمیت می باشد در جنگ جهانی اول که قشون انگلیس بوشهر را اشغال کرده بود و میرزا محمدخان جهت مبارزه با آ نها به سربست چغادک رفت و با قوای انگلیس به نبرد پرداخت و برادرش در جنگ شهید شد نمی دانست که در آینده افرادی مانند شما بجای قدردانی ناسپاسی می کنید هر چند که ایشان جهت حفظ دین و دفاع از کشورش مبارزه کرده است و نیازی به قدردانی شما ندارد ولی انسان باید دیده بصیرت داشته باشد .
1392/12/10 - 21:30
0
0
مدیریت ارسلان زارع زبانزد خواص و عام است و الحق دشتستان بزرگ را مدیریت خواهد کرد.
1392/12/10 - 21:14
0
0
از کامنت های فوق متوجه شدم همه کامنتها مثل طبل تو خالی میباشد اگر انسانی خوب باشد رفتار و عمل کرد انسان معرف میباشد نیازی به این همه تعریف نیست بنا براین شما که از آقای دهقان این همه تعریف میکنید حتما یک مشکلی در کار هست که می خواهید باتعریف ایشان را فردی خوب جلوه دهید .
1392/12/10 - 19:19
0
0
مهندس دهقان فردی مدیر ومتخصص هست که شناخت بسیارخوبی ازشهرستان واستان دارد. ایشان برنامه محور وکارشناس بسیارمجربی است جلسات حوزه عمرانی وبرنامه ریزی را خیلی خوب مدیریت میکند واقعا حیفه دشتستان ضرر میکند. پس کو اون شعار اعتدال آقای روحانی؟
1392/12/10 - 18:28
0
0
فرماندار جدید ومحبوب دشتستان هر اندازه هم در مدیریت قوی باشد تا افرادی تنگ نظر چون آقای ....... در کنارش هستند نمیتواند موفق باشد. ...... از بستگان نزدیک فرماندار معزول می باشد و مردم برازجان نیز خاطره خوبی از ایشان ندارند.
1392/12/10 - 18:12
0
0
مهندس دهقان یه سری ویژگی های مثبت دارند ؛
پاک دست هستند و سلامت اقتصادی و مدیریتی شون احراز شده
پر تلاش و کاری و پیگیر هستند و مسلط به کار
فارغ از گرایشات و تعصبات سیاسی و منطبق بر موازین اسلامی دستاورد های مثبتی رو در حوزه تخصصی عملکردشون در معاونت عمرانی داشتند
کاش چند تا مثل ایشون داشتیم
ما ازدکتر زارع انتظار داریم از نیروهای متعهد ومتخصص وخدومی همچون مهندس کورش دهقان در پست معاونت برنامه ریزی فرمانداری استفاده نماید
1392/12/10 - 17:07
0
0
سلام علیکم جناب مهندس دهقان فردی خداترس ،باتقوا ،متخصص ومتعهد می باشند ایشان یک نیروی حزب الهی واصولگرا وولایتمدار می باشد این نیروها را ازدست ندهید خدمات ارزنده ای برای دشتستان انجام دادند کار به افراطی نداشته باشید افراد مغرض توجامعه بسیار داریم
1392/12/10 - 17:03
0
0
باسلام جناب آقای دکتر زارع از فرد متعهد ومتخصص وکارآمدی چون مهندس دهقان که هشت سال در شهرداری دالکی وچهار سال نیز در پست معاونت برنامه ریزی فرمانداری بطور خالصانه وبدون چشم داشتی وبدون اینکه دنبال سهمی برای خودش باشد انجام وظیفه نموده است استفاده کنید ایشون فرد متوازنی است آرزوی موفقیت
1392/12/10 - 16:00
0
0
باسلام آقای مهندس دهقان از نیروهای متخصص ومتعهد می باشد که ایشان باعث شدند که فرمانداری دشنستان از جهت عملکرددر زمان آقای زارعی فرماندار وقت مقام اول را دراستان ودوم در کشور کسب نماید ومدارک آن در آرشیو وزارت کشور، استانداری وفرمانداری موجود می باشد
1392/12/10 - 15:51
0
0
مجسمه عضنفر شده عین ماجرای مشایی برای احمدی نژاد!
این عضنفر رو اتحاد جنوب بهتره رها کنه و به درد مردم برسه! هزار و یه مشکل هست در شهر که پیر و جوان این شهر دارند باهاش دست و پنجه نرم می کنند... رضای خدا مطالبه آنهاست نه غضنفر السطنه!
شهدای سر افراز زیادی داره دشتستان؛ بد نیست دوستان رسانه ای مان یادی هم از آنها کنند به قصد "قربت"، آنها هم در شرف دشتستان با همه خلوص و پاکی و سابقه درخشانشان نقش داشته اند و نه تنها غضنفر السطنه!
آنچه بر می آید غضنفر السطنه! ابزاری است برای انجام مقاصد سیاسی اصلاح طلبان افراطی و ملی مذهبی ها
پاسخ: گرچه با کامنتتان موافق نیستیم ولی نظرتان محترم!
1392/12/10 - 13:46
0
0
نادر جان بااین کامنت سطح معلومات خود را نشان دادی اول اینکه مگرچه کسی گفته که افراد نام برده از مفاخر دشتستان نیستند و بعد شهید میرزا محمدخان نیازی ندارد که شما ایشان را مفاخر دشتستان بدانید نماینده محترم ولی فقیه وی را از مفاخر دشتستان نامیده است وخدمات ومبارزات ایشان معرف میرزا محمد خان میباشد.
1392/12/10 - 12:18
0
0
ضمن عرض تبریک خدمت استاد عزیز جناب دکتر زارع . درسته دستور برداشتن تندیس رو خرمی داد ولی نبودید ببینید کورش دهقان برای برداشتنش چه ذوق و شوقی داشت اشخاصی که در تصویر هستند هیچ کدام سنخیتی با دولت تدبیر و امید ندارند
1392/12/10 - 10:40
0
0
مفاخردشتستان غضنفرنیست بلکه امثال شهید اسدی شهید گنجی شهیدشاهینی شهیدکشتکارشهیدعدالت وصدهاشهیددیگراست.
1392/12/10 - 10:29
0
0
مهندس دهقان سمبل یک جوان موفق ومدیرتوانمند دشتستانی است.دینمداری توام با تخصص وتلاش خستگی ناپذیرازخصوصیات اخلاقی مهندس دهقان است.
1392/12/10 - 10:27
0
0
چراما برازجونی ها قدرنیروهای خودمونو نمیدونیم باورکنید دهقان از... ارسلان زارع هم قویتره وفعالترهست آرزوی موفقیت دارم برای مهندس دهقان.
1392/12/10 - 10:24
0
0
میگم دهقان اگه اصولگراست لااقل تومواضعش ثابت قدم هست مثل بعضی ها چپ وراست نمیشه.
1392/12/10 - 07:49
0
0
ضمن عرض تبریک به فرماندار جدید ،جهت انتصاب شایسته شان در مسند فرمانداری دشتستان کبیر ؛
جناب فرماندار ؛تانوروز 93که فرصتی نیست انشالله برای نوروز 94 اگر زنده بودیم پیشنهاداتی داریم که جهت هر چه پر بارتر ومفید تر برگزار نمودن میزبانی از مهمانان نوروزی مثمر ثمر واقع خواهد شد ما همکاری خودمان را از این تریبون اعلام می نماییم .
1392/12/10 - 07:22
0
0
سلام دکتر زارع بسر خاله خرمی کورش دهقان را سریع در فرمانداری ...نمایید .....دکتر زارع عزیز
1392/12/09 - 11:40
0
0
با نظر جناب برازجانی کاملا موافقم. آقای دهقان هیچ سنخیتی با دولت تدبیر و امید ندارد. و خط مشی سیاسی ایشان کاملا مشخص است. ما از جناب آقای زارع میخواهیم افرادی را که مخالف دولت آقای دکتر روحانی هستند سریعا عوض کند. تا بعضیها فکر نکنند که میتوانند برای همیشه در پست و قدرت بمانند. این درخواست خواسته اکثر مردم دشتستان است.
1392/12/08 - 23:13
0
0
امروز روبرو کاروانسرا ایستادم و دلی سیر نگاه رقص آب کردم . به به که چ نسیم دل انگیزی در دشتستان شروع به وزیدن کرده،امیدوارم این شادی مردم برازجان با نصب تندیس مقابل دژ تکمیل بشه و آقای فرماندار این عیدی بزرگ رو هرچه زودتر تقدیم مردم بافرهنگ برازجان کند.
1392/12/08 - 23:08
0
0
خدایا آیا میشه امسال عید با میهمانانمون مقابل دژ کنار تندیس شهید غضنفرالسلطنه عکس یادگاری بگیریم؟امیدوارم کلید عمو حسن تا قبل عید با تدبیر این قفل رو هم باز کنه و دل مردم شاد بشه.
1392/12/08 - 20:23
0
0
برادر عزیزم حسین من هم میدانم که دستور شاهپور خرمی بوده ولی در این مانده ام چرا این اقا هر فرمانداری که می اید ایشون سر جاشون حضور دارند!
1392/12/08 - 13:58
0
0
جناب آقای زارع فرماندار محترم شهرستان دشتستان
واقعیت مطلب این است که تعدادی اندکی افراد تند رو افراطی که وابسته به آقای ........ هستند در شورای شهر برازجان میباشند و چون انتخاب شدن خودرا مدیون ایشان میدانند به بهانه ی مکان از نصب تندیس سردار مبارز دشتستان جلوگیری میکنند!!! باتوجه به نظر خواهی از مردم دشتسان اکثریت مردم جلو کاروانسرای مشیر را مناسب می دانند.
1392/12/08 - 12:24
0
0
...... بای بای
1392/12/08 - 12:22
0
0
اوی واییییییییییییییییییی هنوز کوروش کبیر که هستش
1392/12/08 - 11:56
0
0
جناب فرماندار خدا شاهده من نه با ایشان دشمنی دارم و نه خصومتی ، ولی خسته شدیم خواهشن ..... را عوض کنید. آخه هرکی فرماندار میشه ایشون هم هستش ...
1392/12/08 - 11:50
0
0
بادرود بر فرماندار فرهیخته دشتستان جناب دکتر زارع
خواهشا عاملان عقب ماندگی دشتستان دولت احمدی نژاد و بخشداران تندرو و ازجمله معاون فرمانداری جناب ..... را سریعا تغییر دهید عامل برداشتن تندیس و اجحاف نیروهای جوان شهرستان بوده اند تامردم نفس راحتی بکشند... خواهشا خواهشا تغییر تغییر
1392/12/08 - 09:07
0
0
آقای کشکول این ادا نیست یک واقعیت میباشد هر شهر ودیار از مفاخرش می بالد شهید میرزا محمدخان از افتخارات دشتستان میباشد و از هر نظر شخصیتی ارزشمندتر بوده است اگر شما زندگی نامه ایشان را مطالعه کنید درکامنت بعدی بهترین واژه را جهت تایید خواست مردم دشتستان بکار خواهید برد .
1392/12/08 - 05:52
0
0
آقای برازجانی اصیل اگر منظور شما آقای دهقان است ایشان دستور بردا شتن تندیس راازآقای خرمی گرفت ومردم بافرهنگ دشتستان اعتراض خودرا کتبادر رسانه اعلام داشتند که پس ازرسیدگی مجوزنصب تندیس از طرف شورای محترم تامین استان صادر شده است و امید واریم به زودی فرماندار محترم دشتستان جناب آقای دکتر زارع دستور نصب تندیس سردار مبارز دشتستان را به شورای محترم شهر برازجان اعلام نماید تا خاطرات تلخ گذشته از برداشتن تندیس به دستور آقای خرمی محو گردد ونشاط وشادی از طرف فرماندار محترم استاندار دولت تدبیر وامید به مردم دشتستان جای گزین شود باتشکر
1392/12/07 - 23:20
0
0
باباجون همش تندیس تندیس . ما دیگه هیچ مشکلی نداریم !! اینم سر موقع خودش بزارین بنده خدا کارش رو انجام بده . مافقط یاد گرفته ایم ادا در بیاریم.
1392/12/07 - 20:57
0
0
آقای فرماندار باعرض خیرمقدم ما مردم دشتستان ازشما خواهش می کنیم از شورای محترم شهر بخواهید تاقبل از عید نوروز تندیس سردار مبارز دشتستان شهید میرزا محمدخان برازجانی را جلو کاروانسرا که تا میدان شهید چمران 60 متر فاصله دارد نصب نمایند شایان ذکر است که نصب تندیس که راکب سوار براسب می باشد جلوه خاصی از مفاخر دشتستان جهت بازدید کنندگان خواهد داشت باتشکر
1392/12/07 - 19:32
0
0
میگم یه بنده خدایی که مجسمه رو برداشت هنوز سر جاش نشسته!!!!!!!!!!!!!!!!
1392/12/07 - 17:54
0
0
آقای فرماندار باعرض تبریک،یکی از برنامه های شما تا قبل از عید باید هماهنگی جهت نصب تندیس سردار شهیدمیرزامحمدخان برازجانی مقابل دژ باشد،اینکار علاوه بر خشنودی مردم برازجان،سبب میشود محیطی مناسب جهت عکسبرداری مسافرین نوروزی و مردم در کنار تندیس و کاروانسرا فراهم شود.باتشکر فراوان از فرماندار اصلاح طلب و محبوبمان.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: لیلادانا حدود 3 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 5 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 9 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 11 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...