امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 03 اسفند 1392 - 15:18
اختصاصی اتحاد جنوب/ در آیین تودیع و معارفه فرمانداران دشتستان بیان شد:

اتحاد جنوب: استقبال باشکوه از فرماندار دولت تدبیر و امید دشتستان/ استاندار بوشهر: زمین خواری در سطح استان و شهرستان رخنه کرده است/ پیشینه تاریخی دشتستان از مفاخر ماست که باید قدر ان را بدانیم/ وضعیت امنیت دشتستان ستودنی است/ فرماندار جدید دشتستان: خدمتگزاری برای مردم دشتستان را افتخاری برای خودم می دانم/ موسوی نژاد: این رفتن و آمدن ها...

اتحاد جنوب ـ هدیه بیت سیاح: مراسم تودیع و معارفه ی فرماندار دشتستان امروز سوم اسفندماه با حضور استاندار بوشهر، معاون سیاسی امنیتی استاندار، نماینده مردم دشتستان و اعضای شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری دشتستان برگزار شد.


استقبال باشکوه از فرماندار دولت تدبیر و امید در دشتستان
پیش از شروع مراسم تودیع و معارفه ی فرماندار دشتستان، جمعیت قابل توجهی از فعالان سیاسی و حامیان دولت تدبیر و امید از شهر برازجان و سایر مناطق دشتستان در ورودی شهر و جلوی درب فرمانداری با دسته گل و نصب بنر به استقبال از فرماندار دولت تدبیر و امید دشتستان رفتند و آمدن وی را به دشتستان خوش آمد گفتند.


این استقبال به گونه ای بود که استاندار بوشهر در جلسه تودیع و معارفه گفت: دکتر زارع با استقبال بزرگ همه گروه ها وارد دشتستان شد و این امر، کار ایشان را در خدمتگزاری دوچندان می نماید.


استاندار بوشهر:

از وقتی زارع را جهت فرمانداری دشتستان انتخاب کردم یک پیام منفی هم دریافت نکردم
استاندار بوشهر در این مراسم ضمن برشمردن ویژگی های والای فرماندار جدید دشتستان گفت: ارسلان زارع هم تحصیل کرده است و هم اهل برنامه ریزی، لذا می تواند از تمامی ظرفیت های موجود در دشتستان استفاده کند و فضای همدلی و وحدت را در جامعه ایجاد کند.

مصطفی سالاری ضمن ابراز خرسندی از انتخاب ارسلان زارع به عنوان فرماندار دشتستان گفت: از وقتی زارع را جهت فرمانداری دشتستان انتخاب کرده ام و به دنبال آن، خبر این انتخاب منتشر شد، حتی یک پیام منفی هم دریافت نکرده ام این در حالی است که راه های دریافت پیام من اعم از پیامک و... بسیار زیاد است و این عامل نشان می دهد که هیچ کس از این انتخاب ابراز ناخرسندی نکرده است.
وی افزود: بهترین راه تعالی دشتستان استفاده ی همه جانبه از ظرفیت های آن است لذا باید به خوبی از ظرفیت جوانان، زنان، هنرمندان و به ویژه اصحاب رسانه استفاده کرد.
سالاری با اشاره به نقش اصحاب رسانه در پرورش جامعه گفت: اصحاب رسانه می توانند نقشی جدی را در شکوفایی یک جامعه آرمانی ایفا کنند لذا فرماندار دشتستان باید به خوبی آنان را دلگرم کرده و انتقادهای آنان را بشنود و انتقاداتی را که قابل اجراست اجرایی کند.
وی ادامه داد: هیچکس نباید در سطح استان و شهرستان وجود داشته باشد که توانایی کار داشته باشد و ما عرصه را بر او تنگ کرده و به وی مجال کار ندهیم.


زمین خواری در سطح استان و شهرستان رخنه کرده است
استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت زمین خواری در سطح استان و دشتستان گفت: زمین خواری امری است که در سطح استان بسیار رخنه کرده و مشکل آفرین شده است که همین امر حتی در برخی از موارد موجب تأخیر در تحویل پروژه های عمرانی  شده است به دنبال آن مسائل و معضلات زیادی را رقم زده است لذا باید به امر زمین خواری در سطح استان و دشتستان به شکل ویژه ای توجه داشت.


پیشینه تاریخی دشتستان از مفاخر ماست که باید قدر آن را بدانیم
وی با اشاره به مفاخر دشتستان گفت: پیشینه تاریخی این شهرستان از مفاخر ماست که باید قدر آن را بدانیم.
سالاری ادامه داد: نباید مفاخر را در درگیری هایی که بین خودمان است وارد کنیم و در رقابت های سیاسی از آن ها استفاده کنیم.
وی بیان داشت: متاسفانه تاکنون این رویه در دشتستان بوده که نباید بعد از این باشد و گروهی این مفاخر را جذب و گروهی دیگر آنان را دفع کنند بلکه باید همه ی آنان را بزرگ بدانیم.


وضعیت امنیت دشتستان ستودنی است
سالاری وضعیت امنیت در دشتستان را ستودنی دانست و عنوان داشت: شرایط مطلوب این شهرستان ناشی از تلاش های نیروی انتظامی استان بوشهر، شورای تأمین دشتستان و دستگاه قضایی این شهرستان است اما نباید این نکته را فراموش کرد که نقش اصلی  را در این امر، خود مردم داشتند و همکاری مردم موجب ایجاد این امنیت ستودنی شده است.

 

فرماندار جدید دشتستان:

خدمتگزاری برای مردم دشتستان را افتخاری برای خودم می دانم
فرماندار جدید دشتستان نیز در این مراسم گفت: بدیهی است که خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران یک توفیق الهی است و به فرموده امام علی (ع) یک امانت الهی می باشد که باید از آن به نیکی پاسداری شود.

ارسلان زارع افزود: بر خود لازم می دانم که از همه بزرگوارانی که زمینه این خدمتگزاری را برایم فراهم کردند و به ویژه  برادر بزرگوار دکتر سالاری و وزیر محترم کشور سپاسگزاری نمایم. همچنین از همه بزرگوارانی که در اینجا حضور دارند و مرا شرمنده محبت های خود کردند سپاسگزارم و از خداوند بزرگ درخواست می دارم که این توفیق را به من بدهند تا ضمن پاسخگویی به اعتماد استاندار محترم، خدمتگزار خوبی برای همه ی مردم دشتستان باشم.


بهبود همه شاخص های دشتستان سرلوحه ی کاری من است
فرماندار دشتستان ضمن اشاره به موانع و محدودیت های موجود در استان و دشتستان گفت: با شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری به مدیریت برنامه ای و اقتضایی نیازمندیم، پس باید با برنامه ریزی راهبردی و تلاش مجدانه به توسعه ی پایدار رسید.
وی ادامه داد: تنها داشتن برنامه ریزی، مطلوب نیست، بلکه باید در اجرای برنامه و قوانین نیز تلاش داشت که امیدواریم با همکاری مردم فهیم دشتستان، همه ی مدیران شهرستانی، ائمه جمعه، نماینده ی دشتستان، روحانیت، شوراهای اسلامی، دانشگاه ها، فرهنگیان، بانوان، هنرمندان و اصحاب رسانه، سطح خدمتگزاری خود را به حدی رسانیم که امید به نشاط موجود در جامعه نه تنها حفظ بلکه افزایش یابد که من جهت این هدف برنامه ریزی ویژه ای دارم.
زارع ادامه داد: من سعی دارم تا با این امر به آرمان های بنیان گذار انقلاب اسلامی جامه ی عمل پوشانده و در راستای منویات رهبری، اهداف دولت تدبیر و امید را به تعالی برسانم.

 

ستاد نوروزی تلاش بیشتری داشته باشد
وی ادامه داد: من به عنوان فرماندار دشتستان از همین امروز اعلام می کنم که همه ی مسئولین به ویژه اعضای ستاد نوروزی در مدت باقیمانده تلاش مضاعفی داشته باشند تا با توجه به موقعیت مناسب جغرافیایی دشتستان، شاهد مهمان نوازی خوبی در نوروز 93 از مردم سایر نقاط کشور باشیم.

فرماندار جدید دشتستان در پایان سخنانش از زحمات فرماندار سابق، آقای خرمی تشکر و قدردانی نمود.

 

فرماندار سابق دشتستان:

من به بسیجی، ولایتمدار و اصولگرا بودنم افتخار می کنم

علیرضا خرمی نیز در این مراسم گفت: مردم دشتستان مردمی ولایتمدار و همیشه در صحنه اند و ما افتخار می کنیم که سرباز نظامیم.

وی ادامه داد: من دو انتخابات را به خوبی در دشتستان مدیریت کردم و  کارهای خوبی در این مدت زمانی در خصوص امنیت دشتستان صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این عزت و آبرویی که داریم از شهدا داریم و من همیشه شرمنده خانواده ی شهدا خواهم بود چرا که آنطور که باید به آنان رسیدگی نکردم.

خرمی اضافه کرد: من بسیجی، ولایتمدار و اصولگرا هستم و به این ویژگی های خود همیشه افتخار می کنم.

 

موسوی نژاد: این رفتن و آمدن ها را نه پیروزی می دانم و نه شکست
نماینده مردم دشتستان در این مراسم گفت: این آمدن و رفتن ها را نه پیروزی می دانم و نه شکست؛ بلکه این مسئولیت ها را عاملی جهت رشد و تعالی و رسیدن به خدا می دانم، اما هر کدام به شکل خاصی این امر را اجرا می کنیم.

سیدمهدی موسوی نژاد ضمن تقدیر از خدمات علیرضا خرمی در پست فرمانداری دشتستان، گفت: از آقای خرمی تشکر می کنم که با وجود همه ی محدودیت های مالی بخشی از مشکلات دشتستان را حل کرد.

وی با اشاره به ویژگی های فرماندار جدید دشتستان گفت: زارع، اهل تعامل، فهم و دانش است لذا ما با تمام توان از فرماندار جدید دشتستان حمایت خواهیم کرد تا مشکلات مردم حل شود.

 

امام جمعه برازجان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های خرمی؛ به دلیل انتخاب زارع از استاندار بوشهر تشکر کرد. اهم سخنان حجت الاسلام حسن مصلح در خبری جداگانه آورده شده است.

گفتنی است شهردار برازجان به نمایندگی از شهرداران دشتستان، بخشدار شبانکاره به نمایندگی از بخشداران شهرستان و رئیس شورای اسلامی شهرستان به نمایندگی از شوراهای شهر و روستای دشتستان از زحمات خرمی تشکر کرده و ضمن تبریک به فرماندار جدید، آمادگی خود را در حمایت از وی اعلام داشتند.


حاشیه ها:
* حضور گسترده مردم در استقبال از فرماندار جدید دشتستان بسیار ستودنی بود به طوری که حتی جهت خوش آمدگویی به وی قصد قربانی کردن نیز داشتند که با مخالفت فرماندار دشتستان روبرو شد.
* در هنگام استقبال از فرماندار و استاندار دولت تدبیر و امید یکی از حضار این شعر از حافظ را خواند که در نوع خود بسیار ستودنی بود:
بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم
فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم
اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد
من و ساقی به هم تازیم و بنیادش براندازیم
* حضور و صحبت های امام جمعه برازجان در این مراسم بسیار میمون و خجسته بود؛ حضوری که نبود آن در زمان فرماندار شدن علیرضا خرمی به خوبی حس می شد.
* نماینده مردم دشتستان در این مراسم نام خانوادگی فرماندار دشتستان را به اشتباه «زارعی» می گفت که با تذکر امام جمعه اشتباه خود را اصلاح کرد.

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
آقای زارع ما شما را نمی شناسیم ولی از اینکه یک فرد تحصیلکرده سکاندار شهرمان شده خوشحالیم ضمنا مواظب پاچه خوری های.......... اتوبوسی شبکه بهداشت......... باشید و فکر مدیری لایق برای بهداشت و درمان دشتستان باشید.
1392/12/10 - 08:53
0
0
اقای دلسوز: خواهش می کنم قابلیت ها وتوانمندیها را در نظر بگیر واز بومی وغیر بومی بودن وگفتن حرفهایی که باعث تفرقه می شود بپرهیزیم هر ایرانی که لیاقت داشته باشد وهرجا خدمت ارزنده ای نماید قابل تحسین است اعتقادات قدیمی وتعصبی بی خاصیت را کنار بگذاریم انشاالله با همدلی شهر خود را اباد کنیم به امید کنار گذاشتن تعصبات نابجا
1392/12/10 - 00:24
0
0
جناب رجایی : باسلام ، ازاینکه اینگونه خون تان را به جوش آورده و باعث شده ام تا جنابعالی اینگونه خروشیده و با کلمات البته به صورت ناقص!! بازی کنید پیشاپیش عذرخواهی می کنم ...
روزهای انتخابات شوراها در کامنت سایت ها بخصوص اتحاد جنوب خود را جور دیگری برای مردم معرفی می کردید ... نوه ... بهتر بود زیبا و تمیز خود را با نام رجایی معرفی می کردید و از دیگران مایه نمی گذاشتید ...
برادر عزیز:
فرموده ای تاکنون فردی بی خیال نبوده ای، دوست دارم بدانم کجاها مسئولیت داشته ای که خود را یک با خیال! معرفی می کنی ، در چندین دوره انتخابات ریاست جمهوری متصدی تبلیغات!!! بوده ای؟ یعنی چی؟ بلندگو .......................................
راستی، عضو کمیته دانشجویی دیگر چه مسئولیتی است؟ کارشما در این کمیته چه بوده ؟ یعنی چی اونوقت؟ مشاور فرهنگی و سیاسی کاندیداهای نماینده مجلس در شهرستانهای دشتستان و کنگان و جم شد فعالیت سیاسی؟ من که حرف بدی نزدم که آتیشی شدی ، برو یکبار دیگر کامنت آخری که گذاشته ای را بخوان تا متوجه ادبیاتت شوی.................
جملاتی که بکار برده ای از لحاظ ادبی ناقص است و متن را برای خواننده گنگ و نامفهوم کرده، .................................................................
لازم است عرض کنم برای ما تبعیت از رهبری فرزانه انقلاب و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است و به طور کامل با کسانی که دنبال لابی گری برای گرفتن و یا ماندن در یک مسئولیت تلاش می کنند مخالفت می کنیم...
آینه چون نقش تو بنمود راست / خود شکن آیینه شکستن خطاست
1392/12/08 - 12:03
0
0
جناب بی هویت بی صدا چقدر شما جرات و جسارت زیاد که نام خود را درطی این چندماه عنوان نمی کنید و باز نظر می دهید. آخرت ما از دنیای پیرامونمان ساخته می شود تاکنون فردی بی خیال نبوده ام و نخواهم بود و از توهین ها و تحقیر های امثال جنابعالی که جرات نام واقعی خود را ندارید و دراین شهرستان باعث عقب ماندگی شماها بوده اید زیرا همیشه می خواهید جوانان شهرتان را با تخریب به کام یابی های پنهانی خود برسید آری تا ما دشتستانی ها درمقابل هم می ایستیم روزگار اتحاد برای پیشرفتمان همین خواهد بود ... واپس گرایی وترس از دست دادن موقعیت ما هیچگاه فریاد واعتراضی نخواهیم زد...
در جواب اینکه بنده کارسیاسی بجز شورا نکرده ام خواهشا وقتی اطلاعی ندارید نظر ندهید و کسی راتخریب نکنید زیرا بنده در چندین دوره انتخابات ریاست جمهوری متصدی تبلیغات و عضو کمیته دانشجویی شهرستان دشتستان بوده ام مدارکش است و همچنین مشاور فرهنگی و سیاسی کاندیداهای نماینده مجلس در شهرستانهای دشتستان و کنگان و جم نیز فعالیت چندساله داشته ام واگر مدارک را خواستید با شماره بنده تماس تا خدمت استاد گرام و دوستان باهویت یا بی هویت تحویل دهم 09179298526
1392/12/07 - 15:48
0
0
من هم موافق هستم که آقایان ر...ی و ب...ی نان را به نرخ روز میخورند.....
1392/12/07 - 08:03
0
0
ماآخر نفهمیدیم حسین بهبهانی طرفدار کدخداپور یا دکتر شجاع یا موسوی نژاد یا شفیعی یا فرامانداران احمدی نژاد یا فرمانداران روحانی

در ستاد جلیلی عضویت داره اما در جشن ستاد روحانی نفر اول نشسته!!!!

کارمند آموزش یا کارمند دستگاه های امنیتی!!!!!

خدایا همه ما را به راه اعتدال هدایت بفرما.
1392/12/06 - 23:35
0
0
اگه مخالف داشت كه تو فوري نظرت بر مي گشت
1392/12/06 - 22:24
0
0
دکترزارع را بهترین فرماندار می دانم.ایشان باسواد و بسیار توانمند است.
1392/12/06 - 18:46
0
0
ضمن تشکر از جناب آقای استاندار اندیشمند از حسن انتخاب ایشان وتبریک به آقای دکتر زارع از یکایک مردم فهیم دشتستان به خاطر ابراز احساسات لطیف خود تشکر می کنم وامید وارم دکتر زارع سبب خیر برکت گردد.
1392/12/06 - 04:52
0
0
آقای رجایی شما هنوزهم دارید نظرمی دید؟ جناب رجایی ول کنید بحث و جدل سیاسی را ! اینکه دودوره کاندید شورا بوده اید نشد فعالیت سیاسی! برو فکرآخرتت باش البته ببخشیدا می خواستم ..........
1392/12/05 - 23:26
0
0
برای جناب دکتر زارع آرزوی موفقیت دارم
1392/12/05 - 21:38
0
0
خدا را هزاران بار سپاس که درختان امید با تدبیر باغبان هایش یکی پس از دیگری به بار مینشینند تا کام مردمان سخت کوش،بااراده و نستوه دیار آب و آفتاب با شهد میوه های عدالت شیرین شود.
1392/12/05 - 20:08
0
0
جناب آقای امین که ازترس نمی دانم فامیلت را عنوان نمی کنید در حد خودم یعنی چند صدهزار پول یا دوستان چند صد میلیونی که هزینه کردند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ازکجامی دانید به کی رای دادم یانه مگر خداهستید؟؟؟؟؟؟؟/
1392/12/05 - 17:55
0
0
جناب برازجانی آقای ......... (معاون ..............) ید بیضایی در قانون شکنی دارد، ایشان حتی با سوء استفاده از موقعیت خویش قبض آب خود را نیز پرداخت نمیکند و اکنون بدهی میلیونی به اداره آب دارد. میتوانید تحقیق نمایید، ما نمیخواهیم مسئول هنجار شکن در شهرمان وجود داشته باشد.
پاسخ: انتشار این نظر به معنای رد یا تایید آن نمی باشد و صرفا جهت اطلاع مسئولین ذیربط و بررسی موضوع منتشر می گردد.
1392/12/05 - 06:45
0
0
آقای دهقان زمان برداشتن تندیس معاون امور عمرانی آقای خرمی بود جای بسی تاسف است که آقای دهقان بر خلاف سمت خوداقدام به امور خرابی کرده است.
آقای دهقان بابرداشتن تندیس سردار مبارز دشتستان مورد خشم مردم دشتستان قرار گرفت و یک کارنامه سیاه از خود باقی گذاشت.
1392/12/05 - 04:53
0
0
آقای رجایی شما در حد خودتون برای شورا خرج کردید
در ضمن شما به آقای روحانی رای ندادید؛ حالا فقط میگید اعتدال
من مخالف شما نیستما اما گفتم حرف حقو بزنم
1392/12/04 - 20:33
0
0
فرماندار محترم
انتظار مردم نگاه خاص به بهداشت ودرمان میباشد.
..........................................................................................
زودتر فاتحه شان را بخوان زیرا هر دو گرایش به حزب باد دارند و...................
با تشکر از اتحاد جنوب که بحق از اصلاحات دفاع میکند
1392/12/04 - 20:12
0
0
با تشکر از استاندار وتبریک به اقای زارع /جناب فرماندار بیسوادی بعضی مدیران خصوصا......... ضربات جبران ناپذیری را تا کنون به مردم وارد کرده ....................................
لطفا بهداشت ودرمان را کارشناسانه بررسی کنید / اتوبوسی و بوفه ای وصندوق عقب زیاد در بهداشت ودرمان وجود دارد /مردم خسته شده اند هر چه زودتر باید پیاده شوند.
1392/12/04 - 19:30
0
0
در جواب جناب آقای امین اگر بنده باسابقه 15 سال کار فرهنگی و سیاسی در سطح استان وکشور و دو دوره کاندیدای شورای شهر برازجان و چندین هزار آرا بدون هزینه کسب کرده ام و چندین جلسه فرهنگی و سیاسی نیز در دشتستان برگزار نموده ام اجازه نظر نداشته باشم پس عموم مردم به قول شما باید خفه شوند وحتی رای به رییس جمهور هم ندهند؟؟؟؟؟؟؟
1392/12/04 - 17:47
0
0
انشاالله اول از همه جناب فرماندار لطف کنند اون معاونشون که پسر لاغراندامیه و عینک میزنه را عوض کنند ، آدم بدی نیست اما هرکی میاد فرماندار میشه ایشون هست!
1392/12/04 - 16:17
0
0
انشالله با حضور آقای زارع نشاط به دشستان برگردد و افکار عجیب کنار رود
1392/12/04 - 15:06
0
0
با سلام و تبریک لطفا فکری به حال وضعیت بهداشت و درمان شهرستان کنید مردم خیلی ظلم بهشون شده تو این مدت
1392/12/04 - 15:04
0
0
در جواب آقای رجایی باید بگم که خدایی شما کاری به سیاست و این حرفا نداشته باشید ، کارمند فرمانداری بودن شما در حد فرماندار بودن آقای .......
1392/12/04 - 13:55
0
0
باسلام خدمت جناب اقای دکتر سالاری تمام مردم دشستان بزرگ بخصوص مردم بخش شبانکاره از انتصاب جناب اقای دکتر زارع بعنوان فرماندار دشستان ازشما تشکروقدردانی می نمایم
1392/12/04 - 12:39
0
0
آقای استاندار چرا بومي نزاشتي؟
1392/12/04 - 10:17
0
0
جناب دکتر زارع تبریک میگویم
شما با تصمیمات خود ممکن است عده ای را خوشبخت یا بدبخت نمایید پس خواهشمندم از این مدارک تحصیلی خود کارشناسانه استفاده و تصمییم گیری نمایید.!!!
موفق باشید
1392/12/04 - 10:16
0
0
اقای دلسوزاقای مصلح یکی امام جمعه های موفقه بعدایشان همیشه برازجان بوده والحق برای پیشرفت دشتستان تلاش کرده بعد اقای خرمی بدون بلیت سواراتوبوس شدمردم هم نمی خواستند
بیابه جای این حرفهای اختلاف اندازوبی فایده کمک کنیم دشتستان راازاین وضع بده به وجودامده نجات دهیم
ماازهمین جاازاقای زارع برای بخشداریهاومسئولیتهای کلیدی دیگرازنیروهای کاری وباسوادبومی خودهربخش استفاده نماید
1392/12/04 - 08:35
0
0
در جواب آقای دلسوز بایدعرض کنم که اول اینکه همه ما ایرانی هستیم وهم استانی دوم مگر آقای خرمی که دشتستا نی بود تیشه بریشه ی دشتستان نزد اولین اقدامی که کرد تندیس مبارز دشتستان را برداشت دومین اقدام درمانگاه فرهنگیان دشتستان را منحل نمود سومین ا قدام بیمارستان استاندارد 17 شهریور را تغییر مکان داد که مردم دشتستان هرچه اعتراض کر دند توجه نکرد دراین مدت کم این همه نابسا مانی بوجود آورد اکنون که بنا به گفته شما امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده سپاه ، مسئو ل تربیت بدنی و.... اهل دشتی هستند درآینده همه چیز مشخص خواهد شد . شاعر گوید : دست دردست هم دهیم به مهر ............ میهن خویش را کنیم آباد...........یاروغمخوار یکدیگر باشیم ............. تا بمانیم خرم ودلشاد
1392/12/04 - 08:33
0
0
با سلام و احترام و ابراز خرسندی ، انتصاب شایسته برادر ارجمند جناب آقای دکتر ارسلان زارع به عنوان فرماندار شهرستان دشتستان را صمیمانه تبریک عرض مینمایم . جاب آقای دکتر زارع از مدیران متعهد ، مجرب ، معتدل ، متدین و مردم دار میباشند و امید است بتوانند در بزرگترین شهرستان استان ، منشأ خدمات شایسته و برجسته ای به مردم شریف این دیار باشند . دشتستان ضمن برخورداری از منابع انسانی توانمند ، از داشته های فراوانی برای توسعه همه جانبه برخوردار است . کشاورزی و نخیلات به تنهایی میتوانند ، دشتستان را در زمره ثروتمندترین مناطق کشور قرار دهد. ای کاش عزمی قوی و دسته جمعی برای توجه به این بخش وجود داشت . ای کاش نماینده مردم در مجلس ، استاندار استان ، امام جمعه شهرستان و سایر ائمه جمعه و جماعات شهرهای تابعه ، شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای دشتستان ، مدیران سازمان های استانی و شهرستانی ذیربط و همزمان تشکل های بخش خصوصی ، به یاری فرماندار دشتستان ، می آمدند و در یک همکاری و همدلی واقعی شاهد تحولی فراگیر در بخش کشاورزی و نخیلات بودیم و یقین دارم اگر بصورت فراگیر به این حوزه توجه شود و ابعاد مختلف مانند : تغییر الگوی کشت ، بهینه سازی مصرف آب ، کشت ارگانیک ، نوسازی صنایع تبدیلی ، بازبینی در حوزه بازاریابی داخلی و بین المللی ، توجه به نقش بخش کشاورزی برای توسعه صنایع دستی و جذب گردشگران ، مورد توجه قرار گیرند ف بصور حتم معضل بیکاری حل خواهد شد و در کل دشتستان و استان ، اشتغال پایدار رقم خواهد خورد . ای کاش محور توسعه دشتستان ، کشاورزی باشد ، آنهم در عمل و نه شعار ، و این شدنی است و همه داشته های این شهرستان بزرگ از جمله پیشینه درخشان تاریخی و فرهنگی و باستانی ، منابع و ذخایر فراوان خدادادی ، بویژه مردمان سختکوش و حضور عشایر غیور و نیروهای انسانی دانا و توانا ، همه و همه باید در خدمت این بخش قرار گیرند . اطمینان دارم با حضور دکتر زارع با تجارب خوب مدیریتی و با دانش و افق دیدشان ، اگر عوامل یادشده با ایشان همراهی کنند ، در بزرگترین شهرستان این استان ، شاهد تحولی شگرف خواهیم بود . بخاطر این انتصاب بجا در دشتستان ، از همه کسانی که مٍؤثر بوده اند ، سپاسگزاریم . دوستدار توسعه دشتستان و ارادتمند مردمان خوب این دیار : غلامحسین کروبی
1392/12/04 - 08:24
0
0
فرماندار محترم مهمترین دغدغه مردم وضعیت اسفبار بهداشت ودرمان است که افراد ناکارامد دولت قبل فقط محکم میزوصندلی خودرادارند.لطفا تغییرات را از رییس شبکه ومسیول اورزانس 115 ومدیران بهداشت ودرمان وبیمارستانی شروع کنید تاوضعیت بهداشت ودرمان وضعیت مطلوبی پیدا کند.
1392/12/04 - 08:20
0
0
بانظرسرکارخانم ساراموافقم البته بایک مراسم باشکوه درحدشان ومنزلت شهید
1392/12/04 - 07:16
0
0
سلام دکتر زارع به شما تبریک می گوییم .
1392/12/04 - 07:11
0
0
با سلام
قابل توجه اتحاد جنوب و آن دسته از عزیزانی که از انتخاب شدن مهندس احمدی به سمت شهردار ساز مخالف میزدند و میگفتند که ما مسئول بومی میخواهیم
مگر آقای زارع بومی است ؟؟؟؟؟ (لطفا مسئول اتحاد جنوب جواب بدهد)
کجا هستند آن دسته که دم از بومی بومی میزدند و حالا سکوت اختیار کرده اند و تبریک میگویند ؟؟؟؟
و شما (اتحاد جنوب) طرف دار طیف سیاسی اصلاح طلب هستید نه بخاطر مردم و شهر دلتان میسوزد.
ما مخالف آقای زارع نیستم و به ایشان تبریک میگوییم
از ایشان خواستار آن هستیم که در راستای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر برازجان با نهاد ها همکاری نماید.
از طرف جمعی از خانواده شهدا، مهندسین ، دانشجویان ، و جمعی از مردم محله خضر برازجان
1392/12/04 - 06:06
0
0
جناب آقای دکترزارع تبریک ما و مردم دیر و بردخون را پذیرا باشید.ما هرگز دوران مدیریت خوب شما را در شهرستانمان از یاد نمی بریم.این روزها که بحث تغییر فرماندار بوده است همه جا صحبت از کارنامه درخشان جنابعالی و مرحوم دوراهکی است.اطمینان داریم در شهرستان بزرگ دشتستان نیز شما موفق خواهید شد تا عملکرد شایسته گذشته را تکرار کنید.لذا صمیمانه به مردم عزیز دشتستان نیز تبریک می گویم.
1392/12/04 - 05:55
0
0
ضمن تشکر از استاندار گرامی به دکترزارع تبریک می گوییم.واقعیت این است که به طور فراگیری مردم بخش با فرماندار شدن ایشان موافقت کرده اند. راضی هستند و استقبال کردند.
1392/12/04 - 00:20
0
0
مردم شهرستان دیر هیچگاه مدیریت ارزشمند حاج ارسلان زارع را فراموش نمی کنند.
1392/12/04 - 00:14
0
0
امروز مردم دشتستان بسیار خوشحال شدند. دکترزارع مدیر توانمندی است.
1392/12/03 - 23:17
0
0
باسلام محضر مبارک همه همشهریان عزیز وتبریک انتخاب شایسته فرماندار دولت تدبیر وامید وارزوی توفیق وسربلندی برای ایشان امید است با همتشان مشکلات دشتستان کاهش وپیشرفت در امور حاصل شود از هیچ کوششی جهت کمک به ایشان دریغ نخواهیم کرد
دکتر زارع مدیری لایق و برنامه محور است . ایشان فردی خوش فکر و با استعداد است. برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.
1392/12/03 - 22:45
0
0
از اینکه فرماندار باکلاس و خوشتیپی واسه ما انتخاب شده خوشحالیم. دکترزارع بیسته بیست.
1392/12/03 - 22:27
0
0
فرماندار عزیز جناب اقای دکتر زارع منسوب شدن پست فرماندار این شهرستان را تبریک میگوئیم.ایشالا که همیشه موفق و پیروز باشید.امیدواریم که برای توسعه و پیشرفت خدمات بهداشتی و رفع مشکلات بزرگ بهداشتی و درمانی این شهرستان در دولت تدبیر و امید فکر اساسی بشه و از نیروی کارامد تری برای انتصاب این شبکه در نظر بگیرید
1392/12/03 - 22:26
0
0
ما هم مثل امام جمعه ،از استاندار محترم به خاطر انتخاب دکترزارع تشکر می کنیم.
1392/12/03 - 21:56
0
0
خدمت فرماندار محترم جناب آقای زارع تبریک عرض میکنم.
امیدوارم جناب فرماندار هرچه زودتر با نصب تندیس شهیدمیرزامحمدخان مقابل دژ شادی این انتصاب را در کام مردم غیور برازجان دو چندان نماید.


1392/12/03 - 21:29
0
0
باعرض تبریک به مردم دشتستان بزرگ و فرماندار جدید جناب استاد زارع شخصیتی توانمند و نخبه امیدوارم قدر نیروهای توانمند و جوان فرمانداری دشتستان را به خوبی بداند که می داند زیرا فردی معتدل و شایسته سالار است و نیز از استاندار مردمی و جوانگرا جناب دکتر سالاری سپاسگزاری ویژه می نمایم-
خداوند یکتا وخردمند را شکر میکنم که دست خدا از همه دست ها بالاتر است اتفاق های بسیار ناراحت کننده زیادی هنگام ورود جناب خرمی به فرمانداری دشتستان اتفاق افتاد و بر عکس شعارهایش مردم گرایی و احترام حتی به کارمندانش را از ذهنش بیرون ریخت و در ابتدای کارش بنده بعنوان کارشناس فرمانداری و مشاور جوان (که حکم کاری و مالی اشتغال بکارم را دریافت نموده و پس از قریب به دوسال در فرمانداری و بخشداری ها مشغول بکار هستم) ایشان میز کارم که در کنار حاج آقا رزمجو مشغول بکار بودم را بدستور مسقیم ایشان از اتاق بیرون انداخت و با این کارش می خواست بنده را که از جریان فکری اعتدالگرا بودم تحقیر نماید و به ماموریت بخشداری آبپخش فرستاد (و تارفتن ایشان مسوول دفتر بخشداری آبپخش نیز مشغول بکارهستم) بخاطر این جفا در جمع نیروهای انقلابی و بسیج در مصلی نماز جمعه به ایشان گفتم پست ومقام ماندگار نیست و رفتار انسانی باید داشته باشد که با داد وفریاد بنده را تحقیرمی خواست کند و از آن جمع جدا شد و همچنین از نیروهای نخبه فرمانداری (گ) را نیز از انجا به ماموریت فرستاد ولی حالا دیدند که پست ومقام ماندگار نیست و رفتار انسانی بامردم در تاریخ می ماند و لاغیر
1392/12/03 - 20:49
0
0
باید این مساله را بگویم که خرمی یک دشتستانی بود ولی مورد بی مهری قرار گرفت و به همین خاطر هم بود که امام جمعه شهر در روز معارفه خرمی به بیرون شهر می رود و گوشیش را خاموش می کند ولی آقای زارع اهل دشتی هست و هم شهرستانی امام جمعه باید در معارفه آقای زارع باشد تعجب ندارد ولی رو سیاهی می ماند به زغال.
آقایان بیشتر فکر آخرتتان باشید و همه توصیه ها را نذارید برای مردم یه کم اهل عمل باشید.
حالا جمع دشتی های دشتستون کامل شد فرمانده سپاه - امام جمعه - فرماندار- مسئول تربیت بدنی و...
پاسخ: گرچه این مفاد این نظر مورد تایید سایت اتحاد جنوب نمی باشد ولی بنا به احترام به نظر مخالف منتشر می گردد.
1392/12/03 - 19:59
0
0
باتشکر از جناب آقای دکترسالاری آستاندار محترم استان بوشهر از انتخاب فرمانداری شایسته جهت دشتستان امیدواریم که باتشریف فرمائی فرماندار جدید جناب دکتر زارع همان طور که آقای استاندار درسخنان خود تاکید فرموده است مفاخر دشتستان مورد توجه قرار گیرد وتندیس سردار مبارز دشتستان شهید میرزا محمد خان برازجانی که مجوز آن از طرف شورای محترم تامین استان صادر شده است بزودی جلو کارونسرای مشیرالملک سر جای قبلی نصب شود واز این شهید مبارز که بنا به فرمایشات نماینده محترم ولی فقیه از افتخارات استان میباشد قدردانی شود
1392/12/03 - 18:22
0
0
بسیجی، ولایتمدار و اصولگرا بودن با خدمتگذاری به مردم کامل میشود .
1392/12/03 - 17:43
0
0
جناب آقای دکتر ارسلان زارع فرماندار محترم شهرستان دشتستان بزرگ با کمال مسرت انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان فرماندار شهرستان دشتستان که نشان از تجارب : توانایی : درایت : تخصص : شایستگی و لیاقت شما را دارد تبریک می گویم
1392/12/03 - 17:19
0
0
سلام با ارزوی موفقیت برای دکتر زارع.
1392/12/03 - 17:17
0
0
با سلام و عرض تبریک و خیر مقدم به فرماندار جدید جناب دکتر زارع
لطفا فکری به حال مدیریت بهداشت و درمان دشتستان کنید ،جناب فرماندار کافی است بررسی میدانی از مجمومه بهداشت و مردم شریف دشتستان کنید ،تا وضعیت اسفبار را متوجه شوید. توفیق و سربلندی را برایتان از صمیم قلب آزومندیم خدا پشتیبان و نگاهدارتان باشد.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 5 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...