امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 30 بهمن 1392 - 13:52
اختصاصی اتحاد جنوب/ تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش دشتستان:

مراسم تودیع و معارفه مدیرآموزش و پرورش دشتستان، چهارشنبه 30 بهمن ماه در محل کانون امام خمینی (ره) شهر برازجان برگزار شد و طی آن از زحمات عباسعلی اسدی که 8 سال مدیر آموزش و پرورش دشتستان بود تقدیر و سکان هدایت این اداره به دست سید حسن لواسانی تحویل داده شد.

اتحاد جنوب ـ هدیه بیت سیاح: مراسم تودیع و معارفه مدیرآموزش و پرورش دشتستان، چهارشنبه 30 بهمن ماه در محل کانون امام خمینی (ره) شهر برازجان برگزار شد و طی آن از زحمات عباسعلی اسدی که نزدیک به 8 سال مدیر آموزش و پرورش دشتستان بود تقدیر و سکان هدایت این اداره به دست سید حسن لواسانی تحویل داده شد.


انتخاب سید حسن لواسانی به عنوان نیروی اصیل و انقلابی در آموزش و پرورش از افتخارات من است
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این جلسه گفت: آموزش و پرورش یکی از ارکان اصلی جامعه می باشد و مدیریت در سازمان بسیار مهم تلقی می شود.

اصغر حصیری افزود: از خداوند برای لواسانی که مجری توانمند برای آموزش و پرورش است می خواهم تا نیرویی مفید برای دولت تدبیر و امید باشد.
وی افزود: ما همه فرزند انقلابیم و از افتخارات دولت تدبیر و امید این است که 85 درصد از مدیران کل خود را از نیروهای ارزشی و جانباز انتخاب کند و من به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افتخار دارم تا دومین مدیر خود را که از نیروهای بومی، اصیل و انقلابی است در شهرستان بزرگ دشتستان انتخاب کنم و همواره بر این انتخاب خود می بالم.


دولتی که در 24 خرداد قدرت را گرفته، با تمام وجود از انقلاب پیروی می کند
حصیری خاطرنشان کرد: ایجاد تدابیر عملیاتی جهت ارتقاء آموزش و پرورش، جزء خط مشی دولت تدبیر و امید است و همه بدانند که دولتی که در 24 خرداد قدرت را در دست گرفته، با تمام وجود از انقلاب پیروی می کند.


اعتدال در منش، تحول در روش با محوریت پرورش نخبگان
مدیر جدید آموزش و پرورش دشتستان نیز در این مراسم ضمن تأکید بر حل مشکلات فرهنگیان گفت: برخی از مسائل در آموزش و پرورش دشتستان موجب ملال شده است که از آن جمله می توان به مشکل درمانگاه فرهنگیان اشاره داشت که در حال حاضر تابلوی آن فرود آمده و تابلویی دیگر به جای آن نصب شده است.

سید حسن لواسانی ادامه داد: من فعالیت خود را با شعار اعتدال در منش، تحول در روش با محوریت پرورش نخبگان شروع خواهم کرد و امیدوارم با برطرف کردن مشکلات آموزش و پرورش، گامی بلند در راستای پرورش فرزندان این مرزبوم برداریم و جوانانی نخبه را به جامعه تحویل دهیم.
وی با اشاره به برنامه ها و اهداف خود در آموزش و پرورش دشتستان گفت: حمایت از نخبگان جوان، پیگیری مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان، تکمیل مراکز فنی و حرفه ای، ساماندهی و بهینه سازی فضاهای متروکه ی آموزش و پرورش، احیاء آموزش و پرورش و تعامل سازنده با نهادها و به خصوص فرمانداری که نماینده دولت تدبیر و امید خواهد بود، از جمله اهدافم می باشد.
مدیر آموزش و پرورش دشتستان با اشاره به نقش فرهنگیان در تربیت فرزندان جامعه، گفت: همه ی ما باید از خود بپرسیم، آیا به جایی رسیده ایم که دانش آموزانی نخبه به جامعه تحویل داده و بعد بازنشسته شویم؟


همانطور که با اسدی همکاری کردیم با لواسانی هم همکاری خواهیم داشت
امام جمعه برازجان نیز در این مراسم گفت: اسدی قبل از اینکه در اداره ی آموزش و پرورش مدیر باشد، بر خود مدیریت داشت و همین عامل رمز موفقیت او بود چرا که همواره مهربان بوده و شایسته سالاری را مدنظر قرار می داد.


حجت الاسلام و المسلمین حسن مصلح ادامه داد: بازنشستگی اسدی موجب می شود که وی بتواند بیشتر به کارهای فرهنگی بپردازد و مدت بیشتری با ما همکاری داشته باشد که این امر موجب خرسندی است.
وی افزود: سید حسن لواسانی نیز انسانی فهیم و خوش فکر و با سابقه ای درخشان است و همانطور که با اسدی همکاری داشتیم با وی نیز همکاری خواهیم کرد.


لواسانی را همه جوره حمایت می کنم
عباسعلی اسدی نیز در این مراسم با اشاره به 8 سال سابقه ی مدیریتی در آموزش و پرورش دشتستان گفت: من اگر با سایر جاها نیز همکاری می کردم هدفم کمک به آموزش و پرورش بوده است. وی افزود: 12 سال مسئول ستاد نماز جمعه بودم و کاری هم به امام جمعه خاصی نداشتم، من همواره شهیدان را مدنظر قرار دادم و هر جایی که جامعه به من نیاز دارد من نیز خدمتگزار خواهم بود.

وی ادامه داد: خود را وقف آموزش و پرورش دشتستان کرده ام و در آینده نیز همه جوره لواسانی را حمایت می کنم./ب

 

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1395/09/15 - 01:52
0
0
اقای لواسانی مرد است./ص
1395/09/12 - 14:18
0
0
الحق اقای علی قاسمی حیف بود از منطقه برود .بسیار مردمی و باسواد بود
1393/01/27 - 12:51
0
0
باسلام و تبریک پست مدیریت وسال جدید،جناب آقای لواسانی سید بزرگوار امیدواریم با آمدن شما به آموزش وپرورش دشتستان فکراساسی به ما فارغ التحصیلان رشته پایه (ریاضی ،علوم ،وآموزش ابتدایی و....)ومرتبط با آموزش وپرورش که بومی خودمنطقه ارم می باشیم جهت خدمت به فرزندان وبرادران وخواهران خود با جان دل آماده می باشیم لطفی کنید بکارگیری به هرصورت چه به صورت آزاد وچه به صورت رسمی و...ازخودمنطقه ارم بکارگیرید بخدا خیلی از مشکلات آموزشی وپرورشی حل خواهید کرد امتحان کنید (این یک معضل بزرگی است)
1392/12/10 - 23:47
0
0
باسلام و تبریک جناب آقای لواسانی فکری هم بحال آموزش پرورش بخش بوشکان نمایید در مدت 8 سال گذشته تاکنون منطقه بوشکان بواسطه مدیری نالایق مشکلات فراوانی دارد.
1392/12/06 - 23:22
0
0
باسلام و تبریک جناب آقای لواسانی سید بزرگوار به جدت قسم فکری بحال آموزش و پرورش بخش بوشکان هم بکنید چرا که از هشت سال اخیر از تنگ نظری مسول آموزش و پرورش بخش بوشکان این منطقه افراد شایسته زیادی را از دست داده است و همه آنها از این منطقه مهاجرت کرده اند و این به ضرر دانش آموزان این منطقه می باشد بالا خره باید یک تغییری صورت بگیرد یک آمار از فرهنگیانی که از این منطقه رفته اند بگیر ید ببینید چه وضعیتی دارد همه از عدم رضایت و بی عدالتی آموزش و پرورش بخش بوده است
با تبریک وانتخاب بجا وشایسته سید بزرگوار جناب اقای سید حسن لواسانی درپست مدیریت اموزش وپرورش دشتستان تبریک عرض نموده وتوفیق رور افزون ایشان رادر امر تعلیم وتربیت از خئاوند منان خاستاریم واز زحمات وتلاشهای جناب اقای اسدی کمال تشکر وقدردانی راداریم وطول عمر با عزت از ایزد متعال خاستاریم
1392/12/06 - 22:31
0
0
با عرض تبریک به آقای لواسانی و خیر مقدم به ایشان:
انشاء اله که در انتخاب افراد در پستهای دوائر عجله نکرده و بهترینها را در نظر گرفته تا دشتستان به پیشرفتهای علمی خود همچنان ادامه و شتاب بیشتری گرفته تا به جایگاهی که در خور نام دشتستان عزیز است برسیم. بنده با شناختی که از ایشان دارم مطمئنم که با درایت و تلاشی که دارند خیلی سریع به پیشرفتهای علمی فرهنگی در استان دست پیدا میکنیم.
1392/12/06 - 19:47
0
0
باسلام وعرض تبریک به استادگرامی ومعلم دلسوزوفداکاروسیدبزرگوارسیدحسن لوسانی که شایسته لایق مدیراموزش وپرورش شهرستان دشتستان خواستم مطالبی خدمت ان دراموزش وپرورش بخش ارم عرض کنم فرهنگیان غیرتنگ ارمی هیچ گاه مسئول نمایندگی اموزش وپرورش را درکارنامه شهرتنگ ارم نداشته بودندکه اقای مدیرقبل ازشماچنین کاری رادرطول تاریخ این شهر ثبت ملی نمودبه همین علت چون زادگاه اصلی این مسئولین درجایی دیگربودوفرهنگیان اصلی این شهرهم درراس مسائل اموزش وپرورش نبودندباعث شدکه اموزش وپرورش درحدتوان واندازه خودرشدنکند.حال برای رفع این ضعف چه کنیم اولاهرمعلم رادرمحل زندگی وزادگاه خودبه ان بایدمسئولیت دادتاباانگیزه وعلاقه وبدون داشتن مشکل رفت وامدوخدمت برای خودواقوام وفامیل وفرزندان شبانه روزتلاش نماید ثانیا" بعضی ازهمکاران برای تصدی پست وپول ومقام تلاش می کنندنه برای خدمت به مردم واموزش وپرورش ثالثا" بعضی ازافرادهرباندی وجناحی که روی کارامدبرای رسیدن به اهداف پنهان خود.خودرامدافع وپرچمداراصلی ان باندوگروه معرفی می کنندتابه اهداف پنهان خودبرسندخواهش می کنم باندبازی وجناحی عمل نکنیدزیراخودشماقربانی ومجروح باندبازی جناح قبلی بوده رابعا"افرادی داریم که شایسته -کارا متعهد-دلسوز-باوجدان-مستقل وتابع هیچ باندوجناح وطلب پست ومقام وپول نبوده وبه همین خاطرهیچگاه خودرارفیق وشریک هیچ باندی قرار نداده وباهیچ باندی پیمان وعهدی نبسته وهیچگاه خودرادربین باندها ظاهرنمی کنند.ودر کلام اخرطوری عمل کن تابتوانی عدالت حقیقی-برادری-محبت-صمیمیت -دوستی -احترام -عزت -پاکی -ایثار-دلسوزی-عفووبخشش دربین همکاران ایجادکنی وبعدازجدایی بایکدیگررحمت برای شماوتوشه عمل برای اخرت شماشود
1392/12/05 - 22:32
0
0
باسلام وخداقوت به اسدی عزیز وعرض تبریک به جناب اقای لواسانی ،عزیزان بیاییم قدردان زحمات گذشته گانمان باشیم اینجور نباشه که باجابجایی یک مدیرتمام زحمات وتلاشهای اورانادیده بگیریم وازمدیرجدید تعریف وتمجید بکنیم وفرداروز هم مجددااوراتخریب کنیم که این اخلاق هابه دورازسیره امامان وائمه است باآرزوی موفقیت برای جناب لواسانی عزیزوبهروزی وشادکامی برای اسدی بزرگوار
1392/12/05 - 12:36
0
0
تبریک به جناب لواسانی معلم خوب دوران دبیرستانم امیدوارم که بتونه تفکراتش رو در اموزش پرورش به اجرا در بیاره
1392/12/05 - 11:30
0
0
سلام به اقای لواسانی ریس جدید اموزش وپرورش برازجان باعرض تبریک واقعا نظر اقای حسین در مورد اموزش وپرورش بخش ارم یک صدم درد دل فرهنگیان بخش است کاری که یک نفر به اصطلاح فرهنگی اصول گرا برای بدست اوردن پست مدیریت مجتمع با دادن چه باج هاو...خیلی معذرت میخام پاچه خاری ها در اموزش وپرورش کرد که باعث رفتن اقایان .... و.... ازبخش شد نه تنها مدارس یک روستا بلکه دل جامعه فرهنگی و تمامی مردم منطقه را به درد اورد و این هم اوضاع فعلی مدارس و اموزش منطقه است جادارد با درایت و تدبیر شما و مشورت بافرهنگیان منطقه هرچه زودتر فکری برای اموزش و پرورش بخش کنید و جواب عمل انها و خیانت انها باحضرت حق. مدیر محترم سایت چاپ نکنی خیانت کردی متشکریم
پاسخ: انتشار این نظر به معنای تایید مفاد آن نمی باشد.
1392/12/04 - 21:05
0
0
ضمن تبریک به سید بزرگ . جناب آقای لواسانی از شما خواهشمندیم هر چه سریعتر با تغییر و تحول مدبرانه خود و استفاده از نیروهای روشنفکر و تلاشگر در راستای اهداف آموزشی این اداره را ازوضعیت کنونی نجات دهید .آخه کسی نیست که بگه این معاونا این چند سال چکار کردند؟ چه مشکلاتی رسیدگی شد؟و.........................انشالا منتظر کادری جدی و کارساز هستیم.
1392/12/04 - 10:54
0
0
جناب آقای لواسانی انتخاب شایسته شما راتبریک گفته وازخداوندمیخواهم بحق جده بزرگوار وپهلوشکسته تان حضرت صدیقه کبری فاطمه الزهرا<س> به شماعنایت خاص بفرمایند
1392/12/03 - 22:44
0
0
یه فکری هم بحال آآموزش وپرورش بخش بوشکان کنیدسیدبزرگ انگارکه ارث باباشونه خواهش داریم تغییرتحولی ایجادکنید
1392/12/03 - 22:10
0
0
ضمن تبریک به آقای لواسانی برای بر عهده گرفتن مسئولیت اداره آموزش و پرورش. ولی در جواب آقای بماند 1 که فرمایش کرده است آقای بازیار تعویض نشود در خوب بودن آقای بازیار شکی نیست ولی آیا می دانید که جایگاه آموزش متوسطه در دوره آقای بازیار دربین 18 منطقه استان هفدهم شده است ( در سال تحصیلی قبل) آیا زمام امور باید دست افراد کاردان باشد یا فقط یک فرد خوب، در دوران آقای بازیار ببینید چند مدیر توانای مدارس متوسطه به خاطر مسایل جناحی یا باند بازی عوض شده است؟ ببینید مدیران مجتمع های آموزشی شهر را از چه دوستانی و فقط بر اساس مسایل جناحی انتخاب کردند؟
پس از آقاسید بزرگ می خواهیم یک نفر توانمند و کاردان را در معاونت متوسطه انتصاب بفرمایند.
1392/12/03 - 21:08
0
0
انتخاب شایسته جناب لواسانی افتخاری بزرگ برای نخبگان دشتستان سربلند و پیروز باشند

اقای لواسانی بهتون تبریک میگم امیدوارم فکری هم به حال فرغ التحصیلان خانم رشته علوم تربیتی (مدیریت اموزشی)کنید که در سالهای گذشته واقعا مورد بی مهری مسوولین در اموزش وپورش قرار گرفته است-هرکاری از دستتون بر میاد دریغ نکنید



ارسال نظر


نام:


ايميل:


وب سايت:


نظر شما:




اقای لواسانی بهتون تبریک میگم امیدوارم فکری هم به حال فرغ التحصیلان خانم رشته علوم تربیتی (مدیریت اموزشی)کنید که در سالهای گذشته واقعا مورد بی مهری مسوولین در اموزش وپورش قرار گرفته است-هرکاری از دستتون بر میاد دریغ نکنید



ارسال نظر


نام:



اقای لواسانی بهتون تبریک میگم امیدوارم فکری هم به حال فارغ التحصیلان خانم رشته علوم تربیتی (مدیریت اموزشی) کنید که در سالهای گذشته واقعا مورد بی مهری مسوولین در اموزش وپورش قرار گرفته است- هرکاری از دستتون بر میاد دریغ نکنید
1392/12/03 - 18:01
0
0
باسلام عرض تبریک دارم حضور جناب آقای لواسانی فرد شایسته ،فرهنگی به تمام معنا فرهنگی امیدوارم با تمام توان و با تدبیر و امیدی که در ایشان سراغ دارم بتوانیم شاهد موفقیت این عزیز باشیم البته با همراهی و همدلی همه همکاران عزیز فرهنگی در سطح شهرستان دشتستان و به جامعه بزرگ فرهنگی شهرستان نیز تبریک می گویم
1392/12/03 - 17:12
0
0
ازآقای لواسانی انتظار داریم که این اداره رااز بی نظمی سر و سامان دهند وبا مدیریت خود انرژی مثبتی در معلمان ایجاد کنند ومی خواستم جواب اون شخصی رابدم که می نویسه کادر اداری را تغییر دهید بجز آقای بازیار .واقعا یا از آموزش وپرورش بی اطلاعید یا سفارش شده هست هیچ کدوم از این معاونا توانمندی به خرج ندادند . انشالا اگر آقای لواسانی از کادری جوان ،خلاق وروشنفکر استفاده کنند مطمئنیم که آموزش وپرورشی همچون سابق (عباسی،سجادی......) خواهیم داشت.
1392/12/03 - 16:06
0
0
با سلام
استاد ارجمند
جناب آقای سید حسن لواسانی
ضمن عرض تبریک، امید است در راه خدمت به فرهنگیان و ارتقای کیفیت مدیریت بخش آموزش و پروش موفق و سر بلند باشید.
1392/12/03 - 16:01
0
0
با سلام و تبریک خدمت جناب آقای لواسانی
لازم بود به جای فرد شایسته و لایقی همچون آقای اسدی که سال های زیادی شاهد تلاش بی وقفه ی او در حوزه ی آموزش و پرورش بودیم فرد لایقی همچون آقای سیدحسن لواسانی انتخاب شود
احسنت به انتخابتان
به امید موفقیت سید عزیز
****تبریک*****
1392/12/03 - 15:06
0
0
دوست دیرینه ام سید بزرگوار تبریک برگ سبزیست تحفه این درویش وارزوی تندرستی عزت وسربلند و موفقیت ران ملخی پیشگاه سلیمانیت. و بی ریا بگویم خوشا بحال فرهنگیان و دانش اموزان که خداوند مدیر فرهنگی ومردمی ونویسنده ای توانابه انان ارزانی داشت.
تبریک به جامعه ی فرهنگیان وفرهنگ دوستان



1392/12/03 - 10:10
0
0
ضمن عرض تبريك خدمت آقاي لواساني ،به نظر مي رسد مهمترين اولويت ومهمترين درخواست جامعه فرهنگي دشتستان بازگرداندن تشخص و حرمت ازدست رفته فرهنگيان در اين چند سال اخير است كه ناشي از مديريت كوچه بازاري و چارواداري در آموزش وپرورش اين شهرستان است. البته بلاتعميم به برخي از بزرگواراني انگشت شمار چون آقاي بازیار
1392/12/02 - 23:00
0
0
تبریک، خدمت جناب آقای لواسانی و آرزوی موفقیت برای ایشان و خسته نباشید خدمت جناب آقای اسدی و آرزوی سلامتی و تندرستی .
1392/12/02 - 21:33
0
0
فکر می کنم انتخاب آقای احمد حیاتی به عنوان معاونت گزینه خوبی باشد چرا که ایشون حقوق خونده وسالها مدیریت کرده اند.من الله توفیق
1392/12/02 - 14:29
0
0
اقای لواسانی بزرگ به شما میبالیم و افتخار میکنیم و از شما عاجزانه درخواست میکنیم که با تعویض معاونان وکادر اداری که هرکس به فکر اشنایان خود میباشد در مجموعه اداری و ما رو از این بدبختی نجات دهید
1392/12/02 - 14:19
0
0
تبریک تبریک بر لواسانی بزرگ انقلابی بزرگ در اموزش وپرورش برازجان با تعویض کادر ومعاونان غیر از اقای بازیار این مرد شریف ونجیب
1392/12/02 - 14:09
0
0
انشاله روزی شبکه بهداشت هم کند و سکان امور درمان به فردی لایق تر واگذار شود
1392/12/02 - 02:02
0
0
سی چه و مو نمیگین بیو رییس اداره واوو. سی چه هرچی رییس اداریه از گروه معلمل پرورشی انتخاب ویمو. مو نمیفهموم شاید رییسله اداریل دیه آموزش و پرورش استان هم از ای گروه بون. خو آمو ببین مثل رییس دانشگاه پردیس پسرل بوشهر که معلم زبانه و یا رییس پردیس دخترل که معلم شیمیه یک رییسی هم از گروه مثلا ریاضی یا فیزک انتخاب کنین. جالب ایه بعد از ایکه ای نوع رییسل اومدن ری کار یادشون میا که برن فوق لیسانس بگیرن. اینم فوق مدیریت که هیچ ارتباطی به لیسانسشون نداره. آغی اسدی خو رفت. مو از آغای لواسونی خدا وکیلی یه سوالی دارم؟ شما از چند تا تئوری آموزشی آگاهی دارین؟ شما تا حالا چند تئوری آموزشیه نقد و بررسی کردینه؟ شما چند تا مقاله خارجی و یا داخلی در زمینه آموزش و پرورش خوندینه و یا نوشتینه؟شما با چند تا نظام آموزشی داخلی و یا خارجی آشنا هسین که بخین اینیه پایه و اساس کارتون بیلین تابهتر بترین مشلات کارمندل زیر دسته برطرف کنین و یا حتی خلاقیتی داشتوین. شما با چه جراتی میخین رییس اداره ای واوین که دکترا و فوق لیسانس درش کم نی. ای مو بیدوم خیلی زهلم میره. ای سر پاراف کردنه خو مونم بلدومه. (یه خط کجی می کشی بالاش یه تاریخی میلی زیرشم مینویسی امور اداری یا حسابداری طبق مقررات).
1392/12/02 - 01:15
0
0
با عرض تبریک به فرهنگیان دشتستان برای تدبیری مدبرانه و امیدی به مراتب ، روشنتر از همیشه، برای اداره ی آ - پ برازجان- بنده بعنوان یک همکار ، آقای لواسانی را یک فرهنگی بتمام معنا و خوش فکر و دلسوز قلمداد می کنم و از انتصاب ایشان بسیار خرسندم. اما بعنوان یک مدیر و مسئول از ایشان و همکارانش انتظاری فراتر از یک دوست و همکاری که سابقا" می شناختم را دارم. سیاست کلی ایشان باید بر اساس شایسته سالاری و رشد همه جانبه در سراسر شهرستان باشد و اولین گام برگرداندن رتبه آموزش و پرورش شهرستان به جایگاه سزاوارانه آن در سطح کشور و همچنین با توجه به اینکه ایشان مدیر آموزش و پرورش هستند تمام هم و غم خود را مصروف ارتقاء و بالندگی دانش آموزان ، فرهنگیان و دو امر مهم آموزش و پرورش ، فرزندان و آتیه سازان این مرز و بوم، دارند. و اگر قصد همکاری و تعامل با ارگانی یا حوزه ای در سر دارد و یا از ایشان انتظار می رود نهایتا" باید منجر به بالندگی و رشد حوزه تحت مدیریت و وظیفه ایشان شود و از تمام نیروها و ارگانها و ستادها در جهت و خدمت آموزش و پرورش بهره مند شود - که همین امر به نوبه خود یعنی خدمت به تمام نظام و ارکان کشور عزیزمان ، و سود و منفعت آن اینست که افرادی شایسته ، کارا ، متعهد و با وجدان ، خوش فکر و بالنده تحویل جامعه می دهد و امید را در دلها برای آینده ی بهتر ، روشن میکند.
1392/12/01 - 23:16
0
0
هرچی فکر می کنم نمی دونم منظور امام جمعه از رمز موفقیت اسدی چیه؟ مگه موفقیتی داشته؟ نقطه قوتی داشته؟
1392/12/01 - 19:50
0
0
مبارک باشد بر فرهنگیان دشتستان این انتخاب نیک .
1392/12/01 - 19:42
0
0
زنده باد مهندس حسین عباسی شهردار آبپخش بزرگ که در جلسه حضور دارند.
1392/12/01 - 17:14
0
0
آدم خنده اش میگره از حضور .........
....... باید از جامعه ی فرهنگی دشتستان عذر خواهی نماید.....
آینده ی روشنی برای آموزش و پرورش با حضور آقای لواسانی دیده میشود.....
1392/12/01 - 16:38
0
0
باید آقایانی همچون .... و ..... پاسخگویی خداوند باشند بخاطر کم کاریشان در مسند خود.....
تبریک و شادباش فراوان به آقای لواسانی....
همایون فقیه هم از شاگردان سالهای بسیار قبل استاد لواسانی بوده اند که یک جوان با رویکرد مذهبی و روشنفکر سیاسی اجتماعی هست.....
1392/12/01 - 09:36
0
0
توفیق روز افزون سید فرهیخته (حسن لواسانی ) را از ایزد منان خواستارم . انشالله.
1392/12/01 - 01:52
0
0
سید؛ سلام.
خوش آمدی.مبارک باشد.
از شما انتظار داریم که در اولین فرصت ضمن بررسی دقیق و کارشناسی و بی طرفانه و به دور از (عذر خواهی میکنم) ... به دور از " عسل " و " بزقرمه" و " رییس جان " و ... ، با مشورت با افرادی که واقعاً معلم و واقعاً فرهنگی هستند ، بخش ارم را و آموزش و پرورش بخش ارم را و مدارس و مجتمع های بخش ارم را دریابید.
به نظر اینجانب و بسیاری از فرهنگیان بخش ارم ، بهترین گزینه برای مدیریت آموزش و پرورش بخش ارم و نجات آن ، " آقای .... " است که سالها پیش با اجحاف و ظلمی باور نکردنی و رفتاری غیر عادلانه و حتی به نظر اینجانب با رفتاری غیر انسانی ، فقط به خاطر پستی کوچک ( مدیر مجتمع ... ) ، عد ه ای که فقط و فقط عنوان اصولگرایی را یدک میکشیدند و برای دستیابی به چند ریال بی ارزش بیشتر ، بخش ارم را از وجود این استاد متین و مدیر ، محروم کردند و دل خیلی از فرهنگیان را به درد آوردند.

آقای لواسانی عزیز ؛ مطمئناً موفقیت شما در مدیریت بر امور ، در گرو استفاده از نیروی انسانی کارآمد و کارشناس و پاک خواهد بود.
موفقیت شما و سلامت و سعادتِ بزرگترین خانواده ی کشورم ( آموزش و پرورش ) آرزوی همه ی ماست.

سید عزیز ؛ برخی بر این باورند که با " عسل " ، میتوان نظر مسئول را تغییر داد و از مسئول و مدیر به نفع خود و در جهت منافع خود استفاده کرد .البته آنچه به نظر می آید این واقعییت تلخ است که تا کنون موفق بوده اند.
و ما منتظرِ پاسخِ این سئوالِ غوطه ور در ذهن خود هستیم که : آیا از این به بعد نیز با این شیوه و رفتار موفق خواهند شد؟! یا اینکه سید ما و تیمی که در دوایر مختلف مدیریت منصوب میکند ، متفاوت هستند و ...؟؟؟؟؟


1392/12/01 - 00:06
0
0
جناب اقای لواسانی ازچهره ها ومیراث های فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه استان بوشهر.شهرستان دشتستان وشهربرازجان.میباشند.که باحضورایشان دراین سمت شاهدتحول درسیستم فرهنگی واموزشی شهرستان خواهیم بود.البته انتظارمان بود.نامبرده رادرکسوت بالاترببینیم.هرچه خیراست انشاالله.برادرلواسانی امیواریم باتوکل به خداوند همچوگذشته موفق وپیروزباشید.مااماده هرگونه کمک وهمکاری دراین راستا.باحضرتعالی هستیم.جنابعالی باتجربه ای که داریدقطعاموفق وپیروزخواهیدبود.سربلندباشید.
1392/11/30 - 23:00
0
0
تبریک به جناب لواسانی عزیز امیدوارم اداره آموزش و پرورشی در خور نام دشتستان بزرگ داشته باشیم.
1392/11/30 - 22:25
0
0
شما مسئول نمازجمعه نبوده‌اید! ستاد نماز جمعه را داشته‌اید که لطف حاج آقای مهری بود؛ با همه امام جمعه‌ها بودن هم معلوم نیست نقطه قوت شما باشد! راز ماندگاری خود را جای دیگر جستجو کنید! امید است فکری به حال عدم رضایت فرهنگیان از خود بکنید، پیش از این اتحاد جنوب به دردل فرهنگیان پرداخته بود! ببینید شما را به چه می شناختند؟
1392/11/30 - 21:21
0
0
اقای لواسانی سلام وتبریک تبریک به شما وبه مردم دشتستان واقعا حق به حقدار رسیداشایسته سالاری یعنی این برایتان ارزوی سلامتی وتوفیق روز افزون داریم
1392/11/30 - 20:56
0
0
تبریک به سید
من کارمنداداره آموزش وپرورش هستم جلسه باتمام زیباییهایش والبته بعضی حاشیه ها احساس کردم به همه همکاران زحمت کش اداره وکلیه فرهنگیان پرتلاش دشتستان توهین بزرگی شد .
امروزپس از گذران ۸سال هیچ بیلان کاری اززحمات همکارن فرهنگی داده نشد وکل سخنان تکریم کنندگان به مسایل حاشیه ای که خیلی ربطی به آموزش وپرورش نداشت گذشت ومن مظلومیت فرهنگیان زحمت کش شهرستانم راکه باهمه کاستیها توانسته بودند افتخارات استانی وکشوری رابرای شهرستان رقم بزنندحرفی به میان نیامد . صحبتهای تکراری وبعضا بی ارتباط باآموزش وپرورش خیلی خوشایند نبود
انشاءاله آقای لواسانی طوری برنامه ریزی نمایندکه دغدغه اصلیشان نیازهای آموزش وپرورش باشد نهادها وادارات دیگرخودشان مسول دارند
به امید فضایی مطلوب جهت امرخطیرتعلیم وتربیت شهرستانمان
1392/11/30 - 19:49
0
0
در این معارفه هرکس در جایگاه اصلی خود قرار گرفت و عباسعلی هم رو کار اصلیش که ........... میتونه خوب تمرکز کنه.
1392/11/30 - 19:23
0
0
جناب لواسانی تبریک....
1392/11/30 - 19:13
0
0
سلام بر اعتدال
چه شیرین است نبودن..............
سلام بر سید حسن عزیز
سلام بر تکریم ارباب رجوع
سلام بر خادمان فرهنگی
گذشت موسم محمود و نوبهار آمد . . .
به امید ساختن اداره ای در خور شهرستان دشتستان بزرگ . . .
عباس نیازی به حمایت شما نیست ، شما همان جایگاه نمازجمعه رو داشته باش کفایت میکنه . . .
1392/11/30 - 17:23
0
0
آقای اسدی اکثر اوقات در اداره نبود ! وهرگاه یک فرهنگی مشکلی داشت نمیتوا نست ایشان را پیدا کند ایشان همیشه دنبال کارهای جانبی بود به وظیفه اصلی که همان رسیدگی به کارمراجعین بود اهمیت نمیداد شاید جواب منطقی برای مردم نداشت !!
1392/11/30 - 17:04
0
0
سلام،امیدوارم که این انتصاب موجب توسعه ی فرهنگی و علمی در میان نسل دانش آموز گردد که برای انقلاب از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است و متاسفانه این مهم برای متولیان امر دیر به اثبات رسیده است ،لذا این حقیر توصیه میکنم بجای توسعه ی سیاست جناحی در مدارس و مراکز آموزشی به توسعه ی علمی و فرهنگی با جهت گیری انقلابی که منجر به تربیت فرزندانی از نسل شهید شهریاری و احمدی روشن و تهرانی مقدم گردد،بپردازید.باید به این نکته ایمان داشته باشیم که یک دانشمند بی قید هیچ گره ای از کار مملکت باز نمی کند بلکه یک دانشمند و عالم با تقوی و متدین است که به اندازه ی هزار عالم بی تقوی مفید خواهد بود،لذا وصیت میکنم به دست اندر کاران این نهاد علمی فرهنگی که مبادا امام حسین ع و فرهنگ حسینی در میان پسران و دختران دانش آموز ما غریب شود و یا اینکه شهید شود اسرار دارم که دغدغه ی شما ایمان و علم دانش آموزان باشد نه آمار و ارقامی که پیروزی شما را در ظاهر ثابت کند که شکست یا موفقیت واقعی در محضر پروردگار تبارک و تعالی اتفاق می افتد همانگونه که مولایمان حسین ع پیروز و افتخار انسانیت نزد پروردگارش می باشد. ومن ا.. توفیق
1392/11/30 - 16:49
0
0
حرف راست را بايد از زبان مرد شنيد : " من دوازده سال مسئول نماز جمعه بودم!
برادر بزگوار سید حسن لواسانی
انتخاب به حق و شایسته ی جنابعالی را به ریاست اداره ی شهرستان دشتستان صمیمانه شادباش گفته، توفیقات روز افزون حضرتعالی را از پیشگاه حضرت حق خواهانیم.
چشم به راه تحولات جدی در اداره ی آموزش و پرورشیم.
ان شاءالله
1392/11/30 - 15:18
0
0
زیاد بودن مسئولیت های آقای اسدی که از زبان آقایان بازیار، رنجبر و امام جمعه بیان شدن،باعث افت و رکود آموزش پرورش دشتستان شده بود، اقای اسدی فقط حضور فیزیکی در آموزش وپرورش داشت.
...
جلسه تکریم و معارفه واقعا زیبا بود چرا که همه ی گرایش های سیاسی حضور داشتند، اما سلام و علیک ها و احوال پرسی های اجباری و از روی تقیه هم زیاد بود....
حضور شیخین رزمجو و مهندس حسین آبادی هم چشمگیر بود که در عکس مشاهده میشوند...
حضور آقای همایون فقیه به عنوان جوان روشنفکر بسیار پسندیده بود که در عکس هم مشاهده میشود...
و آخر هم انتصاب شایسته ی سید لواسانی را به جامعه ی فرهنگی تبریک میگوییم...
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • علائم هشداردهنده حمله قلبی
  • اگر ۷ ساعت خواب شبانه نداشته باشید چه اتفاقی برای صورت شما می افتد؟ (+عکس)
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • چهار درصد باقیمانده از کالاهای متروکه سنواتی بنادر بوشهر در مسیر تعیین تکلیف قرار گرفت /اهتمام ویژه دستگاه قضا برای خروج کامل کالاهای متروکه از بنادر استان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 9 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 9 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 21 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 21 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری 1 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 7 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 7 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...