امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 29 بهمن 1392 - 20:58
نه آقای شفیعی این دیگر انصاف نیست!

دلیلی که برآن شدم چنین مطلبی را نگارش کنم مطلبی بود از آقای نصرالله شفیعی (توزیع سبد کالا یا بازی با آبرو و حیثیت نظام) که در سایت های استانی منتشر شد.

به راستی سیاست مداران به کدامین طرف اند؟

مهدی مظلومی:

سالها است که این موضوع خیلی ذهنم را آشفته کرده است.
چرا وقتی یک نفر مسئول و پشت میز نشین می شود کم کم و آهسته حرف های چند سال و شاید روز قبلش را فراموش می کند.
چرا این افراد خیلی سریع از آن روحیه انقلابی، حقیقت یاب، عدالت خواه و مردم سالاری و .... فاصله میگیرند و به اصطلاح محافظه کار می شوند.

 

دلیلی که برآن شدم چنین مطلبی را نگارش کنم مطلبی بود از آقای نصرالله شفیعی (توزیع سبد کالا یا بازی با آبرو و حیثیت نظام) که در سایت های استانی منتشر شد.

آقای شفیعی عزیز؛

جسارت بنده را می بخشید و از این که در این نامه  شما را خطاب قرار داده ام عذر می خواهم. خطاب این نامه کسانی هستند که خود بیشتر از همه میدانند نه فقط شما!

آقای شفیعی همه میدانیم که موضوع سبد کالا و حواشی آن یکی از لکه های سیاه کارنامه دولت تدبیر و امید هست.
همه میدانیم که با دادن این سبد به اصناف، اتحادیه ها و یا محدود کردن  افراد بر اساس نام خانوادگی و یا... می توانستیم بحران را بهتر مدیریت کنیم.

اما آقای شفیعی نکته ای که مرا خیلی به فکر فرو برده است این است که اگر این اتفاق در دولت عدالت و مهر ورز و ... اتفاق افتاده بود و شما مثل چند ماه قبل مسئول بودید  باز چنین نامه ای را می نوشتید؟

چرا باید کارهایمان سیاسی باشد؟ چرا ملاک ما در کارها باید رضایت مافوق باشد. آقای شفیعی کسی نداند شما خوب میدانید که همه در مقابل خدای متعال باید پاسخگو باشیم ولا غیر.

چرا باید از استانداری که فقط برای چند ماه در یک استان مهمان است ترسید  و تمام اوامر وی را بدون چون و چرا و توجه به قانون شرع وعرف اجرا کرد؟

آقای شفیعی چرا یک و فقط یک مسول آگاه به کارها و برنامه های استاندار سابق اعتراض نکرد؟

آقای شفعیی مثال فراوان است اما چرا باید مسولانی مثل شما کنند و مردم نا آگاه یا تشویق کنند یا فقط چند منگه (گلایه)  آن هم در مراسم تدفین یا در صف نان وسبد کالا و دیگر هیچ؟

آقای شفیعی این سکوت ها برای چیست؟ آیا دلیل همه این سکوت ها منافع ملی است!

همه ما این جمله معروف را شنیدیم که "میز اگر وفا داشت به صاحب قبلش وفا میکرد" ولی باز برای چند روز مسئولیت منافع شخصی خود را بر همه چیز ترجیح می دهیم و سکوت می کنیم.

آقای شفیعی باز هم از شما عذر میخواهم از اینکه شما را مورد خطاب قرار دادم اما این درد ما را کشته است که چرا یک عده باید مردم و ارزش هایشان را نردبان قرار دهند و بعد از این که به پست مورد نظرشان رسیدند دیگر همه کس آنها را در جای پای قبلی نردبانشان نبینند.

چرا حالا که مسئولان خودشان را جدا کرده اند و از  عقاید قبلی اشان روی برگردانده اند بازهم باید عضو همان گروه  و حزب سیاسی که از آن بالا آمده اند دانست. نه این دیگر انصاف نیست.

آقای شفیعی بیا به شهر خودمان برگردیم همان جا که مدت هاست به دلایل کاری  کمتر آنجا آمده اید. در این شهر هم قصه همین است.

دوستان هم سنگریمان وقتی به جایی رسیدند همه را فراموش کردند و دیگر در مسجد و کوچه و بازار خدمتشان نرسیدیم. باشد این مقام و جایگاه ارزانی شان. ولی چرا باید مستیقیم یا غیر مستقیم باز از ما مایه بگزارند. اگر آنها برایشان عار است  که در میان ما باشند ما هم دیگر آنها را از خودمان نمی دانیم.

چرا ما باید تاوان کار های نابخردانه بعضی ها را بدهیم؟
داستان غضنفرالسطنه و مجسمه اش را یادتان که می آید. چه حرف ها که به ما ها زده نشد؟
به راستی ما چه نقش و شخصیتی در داستان داشتیم؟ اصلا کسی از ما سئوالی کرد؟ نظری خواست؟ پس چرا ما باید از همشهری هایمان دشنام بخوریم.

به جرات می توان گفت آقایان در انجام این کار هرگز از هم حزبی های خودش مشورت نگرفته و صرفا با خرد شخصی خودش چنین تصمیمی را گرفته است. کاری به این موضوع نداریم که برداشتن مجسمه درست بوده یا نه؟

حرف ما این است که چرا باید گروهی که نه سر پیاز است نه ته آن باید تاوان و خسارت بدهد. بنده به جرات می توانم بگویم اکثریت افراد مذهبی برازجان مثل خیلی افراد دیگر بعد از برداشتن مجسمه از این موضوع با خبر شده اند. پس چرا باید این عمل را به یک گروه چندین هزار نفری محلی و میلیونی کشوری منتسب کرد در حالی که روح آنها هم خبر نداشته است؟
تا چند روز بعد از این داستان که کسی پاسخ گو نبود بعد از چند روز فرمودند به خاطر شهدا مجسمه جا به جا شده! خانواده ها شهدا اعتراض کردند!

تا کی از شهدا مایه میگذارید برادران؟
شما اگر به دنبال خانواده شهدا بودید به داد دختر شهید و همسر جانبازی  می رسیدید که برای اخذ مجوز یک دکه بین شهرداری و فرمانداری مسابقه دوی ماراتن برگزار کرد ولی هیچ کس به داد خانواده شهدا نرسید. یا نه اینکه مادر معاون شهید چمران شهید اسماعیل کمان، در پارکینگ زندگی می کند. دریغ از یک احوال پرسی؟

چرا حزب یا یک گروه باید تاوان رفتار یک مسئولی را بدهد که اسیر بخشنامه ها و باید و نباید های نظام اداری است؟ چرا شخصیت و آینده یک گروه باید فدای روحیه محافظه کارانه و هم چنین سود جویانه شخص خاصی قرار گیرد که امروز سوار بر خودروی مسئولیت هم چنان می تازد و دیگر کسی هم پایین بیارش نیست. هر کاری کند باز هم جایگاهش محفوظ است و فوقش از جایی به جای دیگر می رود و البته با گرفتن ترفیع.

این موضوع درمیان نیروهای مذهبی هیات و بسیجیان بیشترین مصداق را دارد و آسیب های فراوانی را متحمل شده اند. کسانی بوده اند که از نردبان عشق به ارزش ها ی این افراد سوء استفاده کردند و هم چنان هم خود را به ایشان می چسبانند؛ این در حالی است که اصلا و ابدا در کارها و برنامه های خود از ایشان استفاده نمی کنند.
اینها درد ماست که نمی دانیم کجا  فریادش کنیم.

نه آقای شفیعی این دیگر انصاف نیست!



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/12/06 - 01:33
0
0
به نام خدا
ضمن تشکر از همه دوستانی که بعد از انتشار این دل نوشته با توجه و اظهار نظر های خود اینجانب را شرمنده کرده اند.
1392/12/05 - 22:43
0
0
آقای حسین دشتستان پشرفت خواهد کرد بودن آقای ....... مایه پسرفت بود ایشان عقیده داشت که رقص آب میدان شهید چمران نباید کار کند ایشان خیلی فکر بسته داشت از زیبائی شهر بدش می آمد ودراین مدت کم خیلی به خواست مردم دشتستان بی توجهی نمود 1 منحل شدن درمانگاه فرهنگیان 2 تعطیل شدن بیمارستان 17 شهریور 3 برداشتن تندیس سردار مبارز دشتستان .
1392/12/04 - 17:38
0
0
با احترام به دوست عزیزم آقای مظلومی
دشتستان انسانهای بزرگ و باسواد همچون شما دوست خوبم کم ندارد. وارد صحنه شده اید و باز هم بیشتر و بیشتر. نگذارید یک عده قلیل خود را فکر برتر دشتستان بدانند. با سپاس از قلم شیوا و روشنگر شما.
1392/12/03 - 23:30
0
0
خب دیگه خرمی رفت اماده باشید برای گلستان شدن دشتستان
1392/12/03 - 07:22
0
0
فعلا دیواری کوتاه تر از دیوار .......... نیست فکر نکنم بقیه مسولین هم تحفه ای باشند.
1392/12/02 - 19:34
0
0
؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا جای سوال دارد ؟؟ آقای عمرانی مگر مرکز اجرایی بد بود که شما دارین بقا طعنه با این نهاد مردمی بسیار عالی صحبت میکنید ؟ امر به معروف ونهی از منکر جزء بی بدیل اصول دین ماست. مطمین باش اگر این نهاد مقدس نبود شما و امثالهم چه کار ها که نمیکردید؟ ولی حیف که به علت اینکه این نهاد مقدس با همه مفاسد چه سیاسی و چه اقتصادی و چه اجتماعی وغیره ... مبارزه میکرد و برایش هم فرقی نمیکرد که این فرد پسر فلان آقا باشد یا پسر فلان وزیر ؟ و به همین جهت بعضی از آقایون تصمیم گرفتند که این نهاد مقدس را تعطیل نمایند.
1392/12/02 - 12:31
0
0
اتحاد جنوب چرا همه نظرات را نمی زاری
لطفا عدالت را رعایت کن ...
1392/12/02 - 10:16
0
0
مهدی جان چی شده الان منتقد خرمی شدیه؟
1392/12/02 - 00:53
0
0
جناب بیرنگ، منم در همین جلسه ای ک شما اشاره فرمودید بودم جلسه در مسجد سیدالشهدا برگزار شد و یکی از اقایان پشت تریبون رفت و استاندار را تهدید نمود ک به وی پست دهند ، و باز هم از اخلاص بچه مذهبی ها سوء استفاده شد و ما را نردبان خویش برای رسیدن به اهداف دنیایی و شوم خویش کردند، ولی من و شما و دیگر بسیجیان باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم این افراد دنیاطلب ک فقط ب فکر منافع خویش و پرکردن کیسه خود هستند، با نام بسیج بین مردم و بسیج شکاف ایجاد کنند، مردم باید بدانند اگرچه این اقا اکنون پست مهمی دارد ولی هیچ جایگاهی بین ما ندارد و ....................................... از اقدامات وی اعلام انزجار میکنیم.
1392/12/01 - 20:21
0
0
همه بدانند رزمنده و انقلابی واقعی و خانواده معظم شهداء و جانبازان هیچ سنخیتی با افراد تندرو و افراطی کشور ندارند و اینها برخی سود جو و فرصت طلبند که برایشان منافع شخصی مهم است نه انقلاب و یا کشور و یا خانواده های شهداء !
باسلام/
برادر عزیز انتقاد من از چگونگی توزیع سبد کالا است نه اینکه سبد کالا چیز بدی است/
در ضمن به برخی افراد واقعن مستحق که بنده و جنابعالی هم سراغ داریم تعلق نگرفت/
در بعد دولتمردان میبایست طوری برنامه ریزی میکردند که مردم به تفکیک (مثلا" حروف الفبا یا هر روش دیگر) به محلهای توزیع مراجعه میکردند تا سوژه ای برای ناظران رسانه ای داخلی و بین اللمللی پیدا نمیشد/ یاعلی
1392/12/01 - 00:30
0
0
مهدی عزیز ازجسارتت ممنون.امایادت میاد چقدربرخی مسایل بهت میگفتم گوش نمیدادی.پدرت بایدبه تو بخاطرجسارتت افتخارکند.
1392/11/30 - 23:50
0
0
آقای مظلومی خیلی خوشحالم که چنین صریح صحبت کردی،
آفرین بر تو که چنین هوشمندانه خطوط این افراد تندرو و سودجو را با بسیجیان عزیز جدا نمودی
تندیس سردار میرزا محمدخان باید مقابل کاروانسرا نصب گردد
1392/11/30 - 23:40
0
0
اقای ..... مردمی که زلزله زده اند وخسارت مالی وجانی وروحی دیده اند نیاز به همدردی دارند باید کمک مالی و عاطفی شوند جنابعالی با چه جراتی جسارت این را داری که به نیروی انتظامی دستور میدی مردمی که از شدت سرما و ترس زلزله برای چادر تجمع کرده اند را کتک بزنید!!!خوشبختانه مدیریت فرماندهی محترم انتظامی پس از زلزله عالی بود واصلا از آقای تندرو ..... خط نگرفتند.که جای بسی تقدیر دارد.
هنوز فراموش نکرده ایم که آقایانی که دم از اخلاص و خدمت میزنند و امروز به ناحق یکی از پست های شهرستان را دارند پس از انتخاب احمدی نژاد بسیجیان ،رزمندگان و... را در برای عزاداری جمع نمود و پس از اندکی مداحی جلسه را کاملا سیاسی نمود و خودش پشت تریبون رفت و استاندار را تهدید نمود که یا به من و دوستانم پست میدهی و یا تو را از کار برکنارخواهیم کرد.البته بنده وهمه بچه حزب اللهی ها فقط به عشق عزاداری برای بانوی دوعالم در مسجد جمع شدیم واگر می دانستیم قرار است از حضور ما استفاده ابزاری شود هرگز چنین نمیکردیم وماهمه از جریان سیاسی بودن جلسه بی اطلاع بودیم.و خط ما با این آقا و دوستانش کاملا مجزاست
شهید غضنفرالسلطنه سردار مبارزه با استعمار است وبرای همه ما افتخار است و بنده و همفکرانم خواهان نصب تندیس مقابل کاروانسراهستیم و باید عرض کنم که جریان تندرو انحرافی کاملا با بسیجیان متعهد وولایتمدار مجزا و حتی در تضاد فکری هستند.
1392/11/30 - 22:22
0
0
آقای احمدزاده اگر ما رعایت یکدیگر رانکنیم مقصر دولت یازدهم نیست باتوجه به نیاز مردم سبد کالا توز یع می شود چرا ما قدردان نیستیم ! آیا اگر این سبد کالا توزیع نمیشد بهتر بود ؟ چرا شما یک کار درست را بد می دانید ؟
1392/11/30 - 21:47
0
0
با سلام جناب آقای مظلومی چرا زمانی که آقای شفیعی پست داشت انتقاد و اعتراضی نمیکردی حالا که دیدی همه دارن انتقاد میکنن وزیر سوال میبرن حضرتعالی هم میخوای از آب گل آلود ماهی بگیری. بازی رو شروع کردی موفق باشی.
1392/11/30 - 20:13
0
0
خدا شاهده اینم شد نقد....
عزیزم به کلام توجه کن چکار به بابای طرف داری؟
1392/11/30 - 19:13
0
0
مظلومی جان بابات از طرفداران پروپاقرص خرمی و شفیعی بود.عکس های معارفه خرمی هنوز تو ارشیو اتحاد جنوب هست
1392/11/30 - 19:10
0
0
اقای مظلومی اگربرگردیم به 2سال پیش دوباره این مطلب را می نوشتی
1392/11/30 - 19:06
0
0
پایانی بر شفیعی قسمت دوم......
1392/11/30 - 14:53
0
0
خوش برخورد تریمن مسول دنیا کوروش خان دهقان .....
1392/11/30 - 14:52
0
0
روزی که که ... مدیر کل شد اقای شفقت استاندار وقت در جلسه گفتند سابقه شما ؟ فرمود من در کار ازاد بودم
شفقت تا پایان کارش ماند
1392/11/30 - 14:17
0
0
اگر کمی انصاف و خداترسی در بین مسئولینی که تریبونها را در اختیار دارند ، می بود دیگر اصلاح طلب و اصولگرا معنا نداشت ! اختلاف سلیقه را همه باعث پیشرفت میدانند البته به شرط رعایت اخلاق ، پس چرا دشمنی !!! پس خدا را فراموش کردیم که این وضع پیش آمد! حزب و افراد چاپلوس شدند ارزش ، و خدا و انقلاب و مصلحت و ارزش های دینی شدند ، باعث سوء استفاده و ابزار رسیدن به هوای نفس ! چرا بعضی ها بخاطر مخالفت با احمدی نژاد هنوز زندان و بازداشت خانگی هستند ؟! اگر خودمان را گول نزنیم همه ما میدانیم که بخاطر دنیا طلبی برخی ها بود ، تا ، انقلاب و اسلام و .... ! البته و صد البته این جهان یک ناظر و یک قادر متعال دارد و این رو شدن دست برخی ها کار همان خدای دانا و تواناست . یا حق
1392/11/30 - 14:06
0
0
آقای مظلومی دلنوشته جالبی بود آفرین براین جسارت شما
1392/11/30 - 13:32
0
0
اقای مظلومی از مرکز رشد چه خبر؟ پای خرمی هم که اونجا پیدا شده.
1392/11/30 - 13:22
0
0
اوج بی تدبیری است که در دولت امید و تدبیر هنوز از خرمی و دهقان استفاده بشه افسوس که میشه
1392/11/30 - 13:21
0
0
بله اقای مظلومی سالهاست که گرفتار چنیین ادم هایی مثل اقای شفیعی و...... هستیم که شهرستان برازجان پیشرفتی نمی کند کو گوش شنوا؟
1392/11/30 - 12:30
0
0
مطلومي متشكريم درد دل ما را بيان نموديد متشكر متشكر.
آقاي مهدي مظلومي فرزند رزمنده 8 سال دفاع مقدس و آز خاك خوردگان شهرستان دشتستان مي باشد. برادر عزيزم جناب آقاي مظلومي اي كاش گوش شنوايي هم بود تا داد امثال شما را بشنود. به اميد شهرستاني آباد يا علي مدد
1392/11/30 - 10:48
0
0
خدا را شکر کسی از بچه های ارزشی پیدا شد که اعتراف خودشان را به کسانی که از نام بچه حزب الهی سواستفاده کردند و به مقام و نان رسیدند را فریاد زد پرونده های وجود دارد که آینده بازخواهد شد .../ج
1392/11/30 - 08:41
0
0
درود بر شما آقای مظلومی
درود بر جسارت و درود بر دلسوزی شما
خسته نباشی برادر
1392/11/29 - 23:44
0
0
بخدا زور گرفتید خرمی چه وو فرمانداری بابا همون محصولات فرهنگی کافی بود حالا یه کم بزرگترش می کردی چکار به شهر داشتی اخوی
1392/11/29 - 23:40
0
0
فقط باید تاسف خورد و دیگر هیچ
1392/11/29 - 23:36
0
0
بعد از چند سال اقای شفیعی را در بازار دیدم یعنی می شود شاپور خرمی را هم دوباره در مرکز اجرایی ببینیم./ج
1392/11/29 - 23:32
0
0
اقای شاپور خان و اقای کوروش خان هنوز هم ریاست می کنند عجبا./ج
1392/11/29 - 23:31
0
0
بسیار به جا و عالی
1392/11/29 - 22:19
0
0
باسلام
باتشکر از جناب مظلومی/
حقیر نیز مقاله اقای شفیعی را خواندم متاسفانه در ان انصاف رعایت نشده بود /
در ضمن در بسیاری از بخشهای مقاله ،اقای شفیعی بگونه ای دوران مسئولیتی خود و اصولگرایان را زیر سئوال برده و در اصل خود میبایست پاسخگوی این می بود که طی این چند سال چه شده است که مردم باید همانند کسانیکه از قحطی و گرسنگی فارغ شده اند یا ........... به صفهای عریض و طویل هجوم بیاورند و هتک حرمت انها شود/
هر چند از دولت تدبیر نیز توقع بود بهتر از این برای کمک به قشر اسیب پذیر عمل کند/ج
یاعلی
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 11 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...