امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 15 بهمن 1392 - 21:23

سروش اتابک زاده؛ نویسنده و مورخ دشتستانی که از منسوبین شهید میرزا محمدخان غضنفرالسلطنه نیز می باشد در نامه ای به شورای اسلامی شهر برازجان خواستار نصب تندیس آن شهید جلوی کاروانسرا (دژ) گردید. در این نامه که نسخه ای از آن در اختیار اتحاد جنوب قرار داده شده آمده است:

از آنجایی که شخصیت غضنفرالسلطنه ملی و وابسته به....

نامه یکی از منسوبین شهید میرزا محمدخان غضنفرالسلطنه به شورای شهر برازجان

سروش اتابک زاده؛ نویسنده و مورخ دشتستانی که از منسوبین شهید میرزا محمدخان غضنفرالسلطنه نیز می باشد در نامه ای به شورای اسلامی شهر برازجان خواستار نصب تندیس آن شهید جلوی کاروانسرا (دژ) گردید. در این نامه که نسخه ای از آن در اختیار اتحاد جنوب قرار داده شده آمده است:

 

شورای محترم اسلامی شهر برازجان
با احترام، اینجانب اصالتن ازسوی خود و منسوبین سردار شهید میرزا محمد خان غضنفرالسلطنه برازجانی و نیابتن ازجانب همفکران صائب نظر معروض می دارد:
1- تندیس شهیدغضنفرالسلنه راشخص خاصی تقاضا نکرده بود، یک خواست فرهنگی از طرف شورا و شهرداری بود که تصمیم به ساخت آن گرفتند.
2- همان شورا و شهرداری بدون توجه به افکار عمومی طرحی را بدور از نقطه دید مردم شهر به مسیری برد که فقط اتومبیل های عبوری آنرا می توانستند ببینند، که درهمان زمان با اعتراض شدید مردم همراه شد.
3- از آنجایی که شخصیت غضنفرالسلطنه ملی و وابسته به فرهنگ و تاریخ ایران می باشد مردم تمایلی ندارند در جایی غیر معقول قرارگیرد.
4- کاروانسرا یک مجموعه تاریخی است که درحیات شهید، دفتر کار و محل جلسات منطقه ای وملی بوده.
5- باعنایت باینکه شورا می خواهد به عنوان تجلیل از یک شخصیت فرهنگی، سیاسی، نظامی و اجتماعی، محلی برای نصب آن در نظر بگیرد بهترین مکان همانا جلو ( دژ ) می باشد ولاغیر.
6- هرچند متولی ساخت تندیس شورا و شهرداری وقت بوده اما این حق میراث شهرستان است که مصرن از مسئولان ذیربط بخواهد تا مجسمه کنار کاروانسرا نصب گردد. چون شخصیت ، مجسمه و کاروانسرا متعلق به فرهنگ و درحوزه میراث است.
اکنون اگرشورا برای نصب دچار تردید است به عنوان یک شهر وند و جلوگیری ازدودستگی، دغدغه و التهابی که گریبان جامعه را گرفته و برجلسات شما نیز حاکم است، بیایید صادقانه مجسمه را به تاریخ بسپارید و رسمن از نصب آن خود داری فرمایید، مطمئن باشید رضایت خاطر دوستدارا ن شهید را بهمراه خواهد داشت.

 

با احترامی دوباره - سروش اتابک زاده

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/11/20 - 18:38
0
0
درود بر جناب سروش اتابک زاده
از نگارش خوب و کامل شما استفاده کردیم امیدوارم مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.
1392/11/20 - 14:44
0
0
از استاد اتابکزاده که هچنان مانند دوران جوانی دغدغه دشتستان و دشتستانی در سر میپرواند بعنوان یک شهروند ارج گذارم اما سوال من از دوستان این است ایا تندیسی دیگر در استان هم ردیف با این مبارز شهید نصب نشده؟ ایا نصب تندیس باقرخان ستارخان میرزا کوچک و.... اینقدر ماجرا داشت از سال 84 تا حالا مردم درگیرخواست نود درصدیشون هست؛ چرا با این موضوع اینقدر سلیقه ای برخورد میشود اینقدر حرف وحدیث....
چرا عده ای با هویت تاریخی دشتستان مشکل دارند خدامیداند.
1392/11/20 - 10:00
0
0
در پاسخ به فرد توهین کننده باید بگویم ملقب شدن به شهید معانی مختلفی دارد کما اینکه رییس علی توسط یکی از نزدیکانش بخاطریک مورد شخصی بقتل رسید در حالیکه میرزا مظلومانه وبا دهان روزه بفرمان رضا شاه هدف قرار گرفت لطفا به کتب تاریخی مراجعه کن تا از سر نا اگاهی شخصیتی مومن و فدایی وطن که محبوب القلوب است را مورد هجمه بیدلیل قرار ندهی/ب
1392/11/19 - 18:20
0
0
............ لر های یاسوجی نگذاشتن تندیس مبارزشان را در بیاورن اما برازجانی ها ..............
زنده باد دشتستان خیلی بزرگ
1392/11/19 - 02:31
0
0
دیدگاه سر شار از لطف و مهر مردم خوبمان در باره این شهید والا مقام انقدر وسیع و بارز است که گفته ان فرد معلوم الحال قطره ای در اقیانوس بیکران است
1392/11/18 - 22:08
0
0
جناب بوستانی/ بدوا از اینکه اندیشه بنده را در پشت درخواستم بطور ویژه مورد عنایت قرار داده اید سپاسگزارم ایکاش دوستان باین نکته توجه می کردند که بنده هرگز غضنفر را مصادره به مطلوب نکرده ام بلکه گفته ام اگر بناست مجسمه ای را که باهزینه مردم ساخته شده بجایی دور از نگاه مردم ببریید زیبنده آنکه نصب نشود مطلبی که اکثریت دوستداران شهید چنان می خواهند. و اما هرانسانی از اینکه مورد محبت و حمایت قرارمی گیرد باید افتخار کند و بنده نه تنها افتخار می کنم که بخود می بالم زیرا دراین شرایط نه بدنبال منصب ومقام هستم ونه ثروتی دارم که برای از دست دادنش مجبور بکرنش شوم بخدایم و داده هایش مدیون هم هستم ، کز عهده شکرش هم ناتوانم، بنابراین مهر و عشق به زادگاهم هر از گاهی ایجاب می نماید از سوز دل مطلبی بنگارم.
جناب بوستانی شما باسعه صدر به رای بنده اعتبار بخشیده اید اما اجاز بفرمایید مخالفان همانگونه که لازمه هر نقدیست براساس منطق حقیر را نقد کرده اشتباهاتم را بنویسند که خود سبب آگاهی وبینش بیشترم خواهد شد. از سایر عزیزان همفکر وظیفه دارم موقع رامغتنم شمرده سپاسگزارشان باشم. خداوند برعزت و سلامت یک ،یک شماها بیفزاید.
باسپاسی دگر بار.
1392/11/18 - 16:07
0
0
لطفا" هم اسمهای من لااقل با عدد مشخص کنند تا قاطی پاطی نشه ممنون
1392/11/18 - 14:45
0
0
جناب سعید در عدم اطلاع شما از تاریخ و عدم توانایی شما در ابراز نظراتتون هیچ شکی نیست البته هیچ ایرادی ندارد شما هم نظر بدهید ولی هر چیزی آدابی دارد شما باید اول از مطلبی که دارید درباره اش نظر میدهید اطلاعات کافی داشته باشید و دوم با لحن سخن مودبانه و توام با دلیل و منطق حتی بزرگان را هم قانع کنید و نه اینجوری در بحثی وارد میشوید که هیچ اطلاعی از آن ندارید و با الفاظی که قابل درج هم نمیباشند ابراز نظر کنید که نتیجه اش فقط چند تا پیام سرزنش از طرف خوانندگان باشد شما خود هم نمیدانید که باعث شرمساری همه شدید برادر من سعی کنید قلب و روح بزرگی داشته باشید و زیبا سخن بگویید!!
من فکر میکنم اگر شما همین طور از شهدا دفاع کنید کلا نتیجه منفی خواهید گرفت جواب شما فقط سکوت است. روی سخنم با دیگر خوانندگان محترم میباشد در جایی خواندم دکتر شریعتی گفته بودند " اگر خواستید با فکر یا عقیده ای مبارزه کنید مستقیم به سمت ان حمله نکنید بلکه بد از ان طرفداری کنید.
1392/11/17 - 22:01
0
0
ایشان قطعا شهید در راه وطن هستند.
1392/11/17 - 15:48
0
0
من ندانستم اخرش این سعید موافقه یا مخالف فقط میدونم دارد بلوا میکند تا دیگران بهره برداری کنند. یک جایی موافقه یک جایی مخالف معلومه اونهایی که کامنت اولش را با بعدیش مقایسه نکردند با ایشون در حرکتند که موجی ایجاد کنند و سواری کنند ملت هوشیار است
1392/11/17 - 11:22
0
0
من متاسفم برای اون دسته از افرادی که بدون مطالعه به شهید بزرگواری چون میرزا محمد خان توهین میکنند،شمایی که میگید جبهه ونبرد نبوده پس چطور مبارزات این بزرگوار را تکذیب میکنی؟اگر اینها مبارزه نیست پس شهیدان بزرگی چون رئیسعلی دلواری،میرزا کوچک خان اینها را نیز نباید شهید حساب کنیم؟واقعا برای شما متاسفم
ضمنا اگه دیدید مجسمه در جلوی دژ نصب شد بسیار جای تعجب داره زیرا امکان نداره مسئولین بر طبق نظر مردم عمل کنند...
1392/11/17 - 10:37
0
0
آقای سعید اول اینکه شما به چه دلیلی میگویید که میرزا محمد خان شهید نیست !! به زبان گفتن که مدرک نیست شما با استناد به کتاب تاریخ باید تابت کنید !!! دوم خان بودن ایشان ملاک بد بودن وی نیست عمل کردانسان مهم است سوم خود شما که به یک شهید مبارز پرخاش و توهین می کنید آیا خان هستید ! چون افرادی مثل شما که نمیتواند بادلیل و منطق صحبت کند ! متوصل به حرف رکیک می شود شما می دانید اگر نوادگان این شهید شمارا شناسائی کنند وشاکی شما بشوند توهین کردن شما ازنظر قانون چقدر جریمه دارد ؟ و کلام آخر بهت بگم وقتی نماینده ولی فقیه دراستان درنشر یه شماره 10 مردم جنوب میفرماید : شهید میرزا محمد خان از افتخارات استان می باشد . ارزش مبارزت و خدمات شهید مرزامحمد بر همگان مشخص میشود. ...
1392/11/17 - 07:50
0
0
خان (صورت قدیم خاقان) واژه ای به معنای رئیس قوم است که به سران قبائل ترک و ایرانی و همچنین برخی ملاکین و اربابان که دارای موقعیت خاص قومی بودند، اطلاق می‌شده‌است.
طبق نظریه جدید خان ریشه در زبان مغولی ندارد. خان واژه ای هندو-اروپائی است که ریشه آن به واژه Kan- و kanva در سانسکریت برمی گردد. کان در سانسکریت به معنی رئیس - شاه - بزرگ - امیر - رئیس ده و شهر و ... می باشد.
اینم واسه اینکه اطلاعات عمومی بعضیا بره بالا
درود بر غضنفر خان که...
1392/11/16 - 23:48
0
0
این شهید بزرگوار نماد مبارزه از تمامیت ارضی و اسطوره هویت تاریخی دشتستان بزرگ میباشد از اعضای شورای شهر بعنوان یک شهروند تقاضا دارم ادای مطالبات مردمی باشند از استاد اتابکزاده هم سپاسگزارم
1392/11/16 - 23:01
0
0
با سلام
جناب محترم که می گویید با القابی مثل خان و ... مشکل داری
اول برید در فرهنگ لغت فارسی کلمه خان رو جستجو کنید تا فهمتون از این کلمه بیشتر شود و بعد اظهار نظر کنید
خان به معنای بزرگ هست و مردم کسی رو که دوس داشتن و آن را بزرگ می خواندند به اسم خان صدایش می زدند.
1392/11/16 - 22:04
0
0
با سلام
سپاس از جناب استاد اتابک زاده برازجانی بخاطر نامه دقیق و دلسوزانه اش
غضنفر از مردم بوده و در این مدت طولانی پس از مرگش هم در ذهن مردم بوده

مردم تندیس غضنفر را در شهر میخواهند و در مکانی که ساکنین آن روزی چندین بار از آنجا عبور میکنند و آن را ببینند و به رشادت ها و نام آوری های دلاوران و شیردلان دشتستانی ببالند
بااحترام و استناد به صحبت ها و آرای مردم باید گفت که بهترین مکان ، همان جلوی دژ هست که همخوان با این تندیس است
کسانی که خود را نماینده مردم مینامند و دم از مردم میزنند ، باید همچون غضنفر با مردم باشند تا نام نیکویی از خود به جا بگذارند و کسانی که پیرو حرف و نظر و صحبت اکثریت مردم نیستند پر واضح است که از کجا خط میگیرند و چرا.
هرکه ظلم کرد و خواست نام آوران را نابود کند ، خود رسوا شد
مردم برازجان مردم فهیمی هستند و در مقابل ج روی های مسولین ایستاده اند
و من الله توفیقکم
1392/11/16 - 20:14
0
0
درجواب سعید که گفته ایشان (شهید غضنفر السلطنه رضی الله عنه )چون در جبهه کشته نشده است پس شهیدنیست جواب به ایشان اینگونه است که در اویل انقلاب خیلی از شهیدان والامقام کشوری و لشکری ایران عزیزمان در دفتر کارشان با ترور های کج اندیشان به افتخار شهادت نائل شدند ضمنن خداوند در قران از شاه درستکاری چون ذوالقرنین نام آورده است وخیلی از پیامبران چون سلیمان وغیره شاه بوده اند. ما بزرگانمان را ارج می نهیم وتندیس آنان رابرای بزرگداشت راهشان در بهترین نقطه شهر به اهتزاز درخواهیم آورد.
درود خداوندبرتمام استعمارستیزان جنوب ازباقرخان وخضر خان ورییسعلی دلواری و خالو حسین خان ومجاهدان چاهکوتاهی ومیرزا محمد خان برازجانی و...
شما چطور به خود اجازه میدهید به یک مورخ و فعال فرهنگی در استان توهین کنید؟ من و شما چکاره ایم که مشخص کنیم آیا یک شخصیت تاریخی در این شهرستان که معروف به جوانمردی ومقید به انجام فرائض دینی و در دفاع از این آب و خاک و ناموس این منطقه و کشور ایران شهره بوده ، آیا شهید محسوب میشود یا خیر ؟ بالاخره جاهایی هست که این ادعاها با جمع آوری اسناد و مدارک مشخص میکند حق با کیست ! پس بجای تخریب میتوانیم مطالعه کنیم و مثل من شرمنده سواد کم نشویم . البته منظورم از بی سواد بودن ، واقعا" خودم هستم نه دیگری چون در موارد تاریخی اطلاعات ضعیفی دارم . یا علی /ب
1392/11/16 - 18:02
0
0
بی ادبی و بی احترامی به هیچ شخصی شایسته نیست ، کاربران محترم باید در کمال انتقاد ویا دفاع از هر نظری و یا هر شخصیتی ، شخصیت خود را زیر سوال نبرند و توهین نکنند ! میتوان انتقاد کرد ولی توهین نکرد ! با وجود اینکه بنده با استاد اتابک زاده هیچ رابطه دوستی و یا خویشاوندی ندارم و فقط مقاله های ایشان را دنبال میکنم ، معتقدم اگر برخی با مواضع ایشان در عرصه سیاسی مشکلی دارند بدور از انصاف است که بدنبال بهانه ای برای تخریب ایشان باشند ! گرچه این استاد بزرگوار نیازی به حمایت من و امثال من ندارد جایگاه فکری و شخصیتی این بزرگوار برای همه مشخص است . /ب
1392/11/16 - 17:23
0
0
برازجانی اصیل چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است درسته از سیاست شهرداری ندونیم ولی شهیدان خود را خوب میشناسیم و ازشان دفاع میکنیم و به هیچ کس هم توهین نخواهیم کرد در ضمن آب از سر ما گذشته و چیزی هم برای از دست دادن ندارم فقط یک جان دارم آنهم فدای دین و وطنم ما رو از جرم و پیگیری نترسون که همانند شهید میرزای شهید از یک لشکر هم نخواهم ترسید ...
1392/11/16 - 17:06
0
0
اقای سعید بدان وآگاه باش که شما تاریخ دشتستان را مطالعه نکرده اید و فرهنگ کتاب خواندن را نداری!!! اگر مطالعه داشتی به سردار بزرگ دشتستان شهید میرزا محمد خان برازجانی توهین نمی کردی! این نشانه ی ضعف شما درخواندن تاریخ است.
میرزامحمد خان مدت 4 سال طبق نوشته تاریخ های معتبر با انگلییس مبارزه داشت و مدتی هم با نیروهای رضاشاهی به فرماندهی سرهنگ احمد معینی که که سرانجام درسال 1308 شمسی به دستور رضاشاه باضرب 4 گلوله بازبان روزه به شهادت رسید آقای بی مطاله اگر تاریخ را نخوانده ای چرا به یک شهید توهین می کنی؟
حاج ماشا الله کازرونی محقق تاریخ دشتستان زنده است پدر شهید هم میباشد برو ازایشان سوال کن ؟ تا ماجرای شهادت میرزامحمد خان را برایت شرح دهد .مگر میرزا کوچک خان ،ستارخان ، باقر خان ، کریم خان شیخ حسین خان خان نبوده اند ؟
درنظام مقدس جمهوری اسلامی اسلامی هر کسی به هر اسمی مبارزات وخدماتی داشته و به شهادت رسیده است از وی تجلیل وقدردانی شده است . این بی فرهنگی شما است که برداشت این شکلی دارید!!!
1392/11/16 - 15:13
0
0
برازجانی اصیل چرا فضا رو امنیتی می کنی تو حتی به آزادی بیان هم توجه نداری این نمایندگان خدمتگزار و وام دار مردم هستند باید بی چون و چرا در خدمت مردم باشند و از نظر من اصلا شما اصیل نیستید کسی که اصالت داره از تاریخ و فرهنگ شهر و دیارش دفاع می کنه.

لطفا با شرکت کردن در نظرسنجی محل نصب غضنفرالسلطنه به بدخواهان فرهنگ و تمدن برازجان بگید که مجسمه باید در مقابل دژ باشه.
http://nazarmardom.blogfa.com/
1392/11/16 - 14:04
0
0
جناب برازجانی اصیل و اقا سعید تا کی می خواهید دست و پا بزنید؟ چطور به رییس علی دلواری شهید میگن ولی به بزرگ مرد تاریخ ایران و دشتستان کبیر نباید شهید گفت؟ لطف کنید اگر می خواهید جواب بنده را بدهید با دلیل و منطق باشد. تفاوت زندگی رییس علی دلواری با شهید غضنفرالسلطنه ی برازجانی در چیست؟ چرا یکی باید شهید نامیده شود ولی یکی دیگر که سرشار از رشادت و بزرگ مردی بوده و با تیر خائنین با دهان روزه به شهادت رسیده از طرف شما ظالم و خان و...معرفی شود؟
1392/11/16 - 12:09
0
0
زامبی واقعا اسمت شایسته خودته و بس خجالت بکش این چه طرز حرف زدن با نمایندگان محترمه مردمه اینجوری هم نیست که سعید میگه اصلا شما از شهر داری و سیاست شهری چی میدونین لابد چیزی هست که به توافق نمیرسند یا نظرشون اینچنینه به جایی که به نمایندگان محترم مردم شهر در شورا توهین فاحش کنید برید از خودشون بپرسید شاید قانع شدید . . الا اینجور حرف زدنتون جرمه و قابل پیگیریه ...../ج
1392/11/16 - 11:56
0
0
درود بر سروش دشتستان
امیدوارم که شورای اسلامی شهر برازجان به خواست مردم توجه داشته باشد چرا که در غیر این صورت "شورا بودن" ، "اسلامی بودن" و "از مردم برازجان بودن" همه را زیر سوال می برند.
سپاس/ج
1392/11/16 - 11:17
0
0
آقا سعید، اسم هر سه تاشون رو بده تا فردا جنازه بدون خونشون رو جلوی دژ،جلوی پای مجسمه سردار شهید ببینید!..../ج
1392/11/16 - 11:12
0
0
برازجانی اصیل اشخاصی که جناب رسول گفتند برای مردم شناخته شده هستند و با گذشت زمان شما به محبوب بودن یا منفور بودن ایشان پی خواهید برد امثال شما امروز با قلب و احساس و غیرت و تاریخ و فرهنگ مردم برازجان و دشتستان در حال بازی هستند و چه زمان صبر این مردم از لجبازی و بی انصافی شما لبریز شود، خدا میداند. در ضمن شما امروز ادعا میکنید هر چه شورا تصمیم بگیرد انجام میشود و از جایی دیگر بر شورا فشار وارد میکنند که نپذیرید که تندیس کنار دژ نصب شود این را حتی بچه ها هم میدانند. ببین شخصیت پنهان، میز مدیریت واسه همیشه نیست یک روز آدم مدیر میشه و روزه دیگری مدیر عوض میشه و چند روز کوتاه مدیریت جای این خودخواهی و غرور کاذب را ندارد و ضدیت با خواست اکثریت 90 درصدی مردم را ندارد. وقتی شخصیتتان را پنهان میکنید و بدون داشتن حتی یک دلیل قانع کننده با مردم ضدیت میکنید فکر میکنید خیلی محبوب هستید ؟
1392/11/16 - 10:48
0
0
منظورآقاسعیدازسه نفرکدام افرادشوراهستند بامردم شفاف باشید./ج
1392/11/16 - 07:47
0
0
آقای اتابک زاده شماکلمه شهید راباچه مبنایی به غضنفرسلطنه نسبت میدهید شهید در شریعت تعریفی خاص دارد.
آیا کسی که در یک جایی که نه جبهه جنگ بوده نه میدان مبارزه باکفر کشته شده است شهیداست؟! پس تکلیف آنهایی که در میدان نبرد حق علیه باطل درخط مقدم نبرد و با گلوله و شمشیر مستقیم دشمن کشته می شوند چیست؟
دشتستان دارای بزرگان و مفاخریست؛ شماکه اهل مطالعه وتحقیق ودلسوز به دشتستان هستید!!! چرا از آنان مطلبی نمی گویید و تابحال نگفته اید.
فرهنگ وتاریخ دشتستان نیازی به این شخصیت های آلوده به القاب خان وسلطنت ندارد ........................ من وامثال من دشتستانی اصلا غضنفررامایه مباهات دشتستان نمیدانیم.
پاسخ: با اینکه 80 - 90 درصد مردم دشتستان با نظر شما مخالفند و این مسئله در کامنتهای منتشره مشخص است. ولی برای احترام به نظر مخالف، قسمتهایی از کامنتتان که توهین آمیز نبود منتشر می شود.
1392/11/16 - 07:27
0
0
واقعا تعجب میکنم از اینکه چند نفر معدود براحتی در برابر خواست همه مردم این دیار ایستادگی میکنند و هیچکس هم یارای مقابله با آنان را ندارد...جز تاسف کاری از شهروندان برنمی آید./ج
1392/11/16 - 06:49
0
0
آقای رسول اولا شما حق توهین به هیچ شخص و گروه خاصی ندارید و نظر همه مردم هرچه باشد محترم است ثانیا شما نمیتوانید با این هجمه افکار و طرح این چنین نامه هایی که حقیقتا این چنین تحرکاتی با هفکری سایر دوستان آقای اتابک زاده بوده از پیش تعیین شده و هدف دار است ، موجب فشار به یک نهاد مردمی مانند شورا میباشد . هرچه شورای محترم شهر تصمیم گرفتند دارای ضمانت اجرایی است و باید به نظر آنها که در کل نظر مردم است احترام بگذاریم که اگر غیر از این باشد مصداق قضیه فتنه 88 تکرار میشود پس باید بشینیم و ببینیم که شورای محترم به چه نظری خواهند رسید و هر چه باشد آن را بپذیریم - با تشکر از همه امت قهرمان دشتستان/ج
1392/11/16 - 00:01
0
0
سلام . محل نصب فقط جلو دژ مورد تایید اکثریت است./ج
1392/11/15 - 23:58
0
0
زنده باشی استاد که حرف دل مردم برازجون زدی . یا جلو دژ نصبش کنن یا اصلا نصبش نکنن./ج
1392/11/15 - 23:51
0
0
سمبل ایستادگی و افتخار مردم دشتستان و یاداور رشادت این دیار باید جلو دژ که مرکز شهر است نصب گردد . شورا و شهردار باید به نظر مردم احترام بگذارند ، چون وظیفه آنها حمایت از مردم است./ج
1392/11/15 - 23:17
0
0
باید نصب بشه
اونم جلو دژ
این حرف مردم برازجان هست
این حق مردم برازجان هست/ج
1392/11/15 - 22:35
0
0
آقای اتابگزاده محترم شما یک نظر دارید نظرمردم دشتستان نصب تندیس است وهیچ گونه اختلاف ودو دسته گی ملاحظه نمی شود قابل توجه می باشد که نصب تندیس یک اقدام شخصی نیست که به دستور افراد بستگی داشته باشد . این تندیس درسال 78به تصویب فرماندار وقت آقای میگلی نژ اد وشورای دوره سوم رسیده است واکنون مجوز نصب آن از طرف شورای تامین استان صادر شده است و شورای شهر برازجان به زودی تندیس را نصب خواهد کرد کامنتهای نوشته شده نشان میدهد که اکثریت مردم نصب تندیس را کناردژ نوشته اند . ممکن است یکی دونفر نظرشان نصب تندیس جای دیگر باشد .این یک اختلاف سلیقه میباشد هیچ ربطی به اصل موضوع یعنی نصب تندیس ندارد .حتی نوادگا ن این شهید منتظر نصب تندیس می باشند/ج
1392/11/15 - 22:29
0
0
لطفا اسامی اعضایی که در شورا بر نصب تندیس مخالفت می کنند رو انتشار دهید که ما خائنان به رای و اعتماد مردم را بشناسیم./ج
1392/11/15 - 22:08
0
0
آقای اتابک زاده با احترام به شما باید عرض کنم میرزا متعلق به یک طایفه و گروه خاص نیست و متعلق به همه دشتستان است و امروز مردم یک شهر خواهان نصب تندیس مقابل دژ هستند. و یقینا پایان شب سیه سپید است. فقط این وسط آقایان منفور منفورتر میشوند.
1392/11/15 - 22:03
0
0
به اعضای شورا پیشنهاد میدهم اگر توان ایستادگی در مقابل این سه نفر تندرو افراطی را ندارید شجاع باشید واستعفا دهید در غیر اینصورت به خواسته عوام مردم احترام بگذارید و تندیس را مقابل دژ نصب نمایید.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • حضور پنج بازیکن بوشهری در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 15 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 20 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...