امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 27 دي 1392 - 08:45

فال روزانه 27 / 10 / 1392

فال روزانه متولدین فروردین

امروز مساله ای باعث ایجاد مشکل برای اعضای خانواده می شود. کسی که باعث این مشکل شده هم به هیچ عنوان در این رابطه حرف نمی زند. شما هم گویا مغزتان مسدود شده است و نمی توانید راهکاری برای آن بیابید. خیلی خود را درگیر این مسایل نکنید. اگر کمکی از دست شما بر بیاید مطمئن باشید آنها از شما درخواست خواهند کرد. پس با پا پیش گذاشتن مساله را پیچیده تر نکنید. البته اجازه ندهید این مشکل باعث شود تا به بانی آن دیگر احترام نگذارید. از شنیدن درخواست برای انجام کارهایی که خودتان به صورت نرمال انجام می دهید، ناراحت می شوید. اما لازم نیست عصبانی شوید. فقط حرف های فرد موردعلاقه تان را بشنوید و سپس به روش خود رفتار کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز احساس می کنید در دنیایی از مه زندگی می کنید. همه مسایل امروز بسیار پیچیده و عجیب به نظر می رسند و نمی توانید رویدادها را درک و هضم کنید. یکی از این مسایل، روبه‌‎رو شدن با افراد عجیب است که به طور ذاتی نمی توانید آنها را درک یا قبول کنید. یا حتی مکالمه های عجیب، حرف هایی که از آنها سر در نمی آورید و .. . به طور کلی روز سختی در پیش دارید. امروز باید مراقب توصیف کردن احساسات خود باشید. شاید خیلی احساساتی باشید و بخواهید در مورد مسایل مهمی تصمیم گیری کنید. اما مراقب باشید. برخی از حرف ها و قول ها را نمی توان بی خیال شد. میزان احساسات خود را کنترل و آنها را مدیریت کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز پیشاپیش برخی چیزها را حدس می زنید و احساس می کنید. به اصطلاح، گویا به شما الهام می شود و متاسفانه خیلی هم اطلاعات خوشایندی نیستند. اما به جای نگرانی و گم کردن دست و پای خود بهتر است دنبال راهکار مناسب باشید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن آن را برطرف کنید. البته ممکن است امروز با خودتان هم مشکل داشته باشید. به خودتان مطمئن نیستید اما باید این شک را از بین ببرید. شما مهارت های بسیاری دارید. از آنها غافل نشوید. در قرار ملاقاتی که امروز عصر با فرد دلخواه خود دارید، مکالمه بسیار گرمی با هم خواهید داشت. این باعث می شود تا بیشتر به هم نزدیک شوید و بیشتر یکدیگر را بشناسید.

فال روزانه متولدین تیر

هدفی که مدت های طولانی است به آن فکر می کنید و در مسیر آن تلاش و حرکت می کنید، امروز کمی به نظرتان بی مفهوم می شود. به نتیجه مثبت آن شک می کنید نمی دانید آیا ادامه مسیر تصمیم درستی هست یا خیر. اما این هراس را کنار بگذارید. اگر تلاش خود را بیشتر و برنامه ریزی هایتان را دقیق تر کنید، می توانید به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید. مطمئن باشید این حس کاملا موقتی و مختص امروز است و فردا که بیدار شوید این حس را نخواهید داشت. امروز دوست دارید در لاک خود فرو بروید و یک دیوار محکم نیز دور خود بکشید. احتمالا با فرد موردعلاقه خود مشکلاتی دارید اما نمی دانید چطور آنها را مطرح کنید. به همین دلیل تصمیم می گیرید بی خیال حرف زدن بشوید و بیشتر دوست دارید در تنهایی های خود باشید.


فال روزانه متولدین مرداد

امروز فرد موردعلاقه یا شریک عاطفی شما یک تغییر عقیده و تغییر چهره اساسی در خود ایجاد می کند که شما را به شک می اندازد؛ با خود فکر می کنید آیا با این فرد می توانید آینده داشته باشید؟ اما بدانید که خیلی سخت گرفته اید. اینها همه موقت هستند. با مسایل موقتی که انسان به همه چیز شک نمی کند. زیاده روی و خیلی زود قضاوت و تصمیم گیری نکنید. گاهی لازم است اجازه دهید زمان همه چیز را درست کند. هرچه قدر هم تیزبین و باهوش باشید گاهی ممکن است دچار اشتباه بشوید. امروز به اجبار شریک عاطفی خود را مجبور می کنید تا در مورد مساله خاصی اعتراف کند اما او دوست ندارد و شما فقط او را آزار می دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز از آن روزهایی است که به همه چیز شک می کنید از کار گرفته تا رابطه عاشقانه. با خود تصور می کنید این مسیری که طی می کنید آیا درست است؟ آیا نتیجه می دهد؟ آیا ارزش دارد؟ شما ذاتا انسان خدمت‌محوری هستید. به همین دلیل، امروز هم بیشتر زمان خود را برای کمک به یکی از دوستان سپری می کنید. اما باید بدانید فقط وقتتان را تلف می کنید. او فقط خودش می تواند به خودش کمک کند و شما هرچه کنید، نتیجه نمی دهد. در رابطه عاطفی خود سعی می کنید با نهایت دقت و حساسیت حرف هایتان را بیان کنید. شریک شما بسیار مستعد دعوا و مشاجره است و به هیچ عنوان حوصله این چیزها را ندارید. همین روند احتیاط را ادامه دهید تا امروز تمام شود.

فال روزانه متولدین مهر

رویاها و افکاری که در سر دارید شما را به سمت انجام کارهای خلاقانه و هنری سوق می دهند. ایده هایی که برای یک اثر جدید در سر دارید همه روز شما را درگیر خود می کنند. البته شک و هراس از ناکامی نیز با آنها همراه است. شاید بهترین کار این باشد ایده های خود را یادداشت کنید تا در زمان مناسب با روحیه ثابت تر برای انجام آنها برنامه ریزی کنید. اگر در رابطه عاطفی خود در زمینه خاصی دچار مشکل شده اید، شاید بهترین کار این باشد که خیلی آن را جدی نگیرید و نخواهید جزئیات آن را در بیاورید. هر چه ساده تر از کنار مشکلات عبور کنید، زندگی راحت تر و ذهن بازتری خواهید داشت.


فال روزانه متولدین آبان

در طی هفته های گذشته تلاش های بسیار زیادی داشته اید و این باعث می شود تا امروز نتیجه آن را ببینید. علاوه بر موفقیت های چشمگیر، افزایش درآمد نیز خواهید داشت. این مساله روی علاقه مندی های شما در زندگی نیز تاثیر می گذارد. حتی شرایط زندگی شما را نیز تغییر می دهد. این تغییرات باعث ایجاد برخی شک ها و دودلی ها هم می شود. نمی دانید در همین خانه بمانید یا نقل مکان کنید؟ نمی دانید آیا باید در ظاهر خود تغییر ایجاد کنید و ... اما این را بدانید لازم نیست امروز تصمیم گیری کنید. امروز فرد موردعلاقه تان حرفی به شما می گوید که چندان خوشایند نیست. اما شما به دل نمی گیرید. اگر واقعا یکدیگر را دوست دارید باید همیشه همین طور باشید و برای مسایل ساده و کوچک با هم وارد مشاجره نشوید.


فال روزانه متولدین آذر

فشارها و استرس های کاری باعث می شود تا حال خوبی نداشته باشید. اینکه بتوانید به موقع کارهای خود را به نتیجه لازم برسانید و آنها را تحویل دهید همچون غول بزرگی همه ذهن شما را در بر گرفته است. اما این را در نظر داشته باشید، لازم نیست همه کارهای خود را همین امروز انجام دهید. لازم نیست تا این اندازه به خود فشار بیاورید. آهسته اما پیوسته به جلو حرکت کنید و بدانید موفق خواهید شد. شاید خودتان ندانید با مخالفت های بزرگ و کوچکی که با شریک عاطفی خود دارید، فقط وقت و انرژی خود را هدر می دهید. اگر او بر نظر خاصی اصرار دارد، خیلی به او فشار نیاورید و بگذارید زندگی خودش را داشته باشد.


فال روزانه متولدین دی

مشکلات و موانعی که در مسیر تحقق رویاها و اهداف خود دارید باعث می شوند تا به ادامه این مسیر شک کنید. نمی دانید آیا باید این راه را ادامه دهید یا خیر! این شک فقط امروز در وجود شما جولان می دهد. پس خیلی به آن بها ندهید. شما مهارت های بسیاری دارید. بهتر است با تجربه های گذشته به سمت آینده پیش بروید. همیشه کاری را انجام دهید که برایتان بهتر است. پیش از اینکه وارد مکالمه جدی با شریک عاطفی خود بشوید، بهتر است به همه حرف هایی که قصد بیان آنها را دارید، درست فکر کنید. شما دونفر مشکلات بسیاری با هم دارید. باید با حرف آنها را برطرف کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز به نظر می رسد همه مسایل زندگی بسیار عالی پیش می روند. اما با همه این اوصاف، کمی ترس و دلهره در وجود شما هست. اما بدانید این شک و ترس برای زمان طولانی ادامه ندارد و خیلی سریع برطرف خواهد شد. ترجیحا امروز به ترس های خود اهمیت ندهید و تا حد امکان آنها را نادیده بگیرید. از زندگی و روند عالی آن لذت ببرید. در رابطه عاطفی خود نیز تصمیم درستی نیست که در مورد یک مساله خیلی گیر بدهید و صحبت را به بحث یا مشاجره بکشانید. امروز بسیار حساس هستید و با کوچک ترین مساله ای برانگیخته می شوید. باید مراقب باشید تا حرفی نزنید که بعدها پشیمان شوید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز نمی دانید کارهای خود را چطور پیش ببرید تا به نتیجه دلخواه برسند. کمی دچار استیصال می شوید. اما اجازه ندهید این حس در وجودتان جای خوش کند. با کمی تفکرات عمیق تر می توانید راهکارهای بسیار خوبی برای حل مشکلات بیابید. هر ایده ای به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید. لازم نیست همین امروز همه کارها را انجام دهید. تا حد امکان استرس را از زندگی امروز خود دور کنید. امروز ممکن است خیلی تند و خشن با فرد موردعلاقه تان صحبت کنید. اگر خودتان هم می دانید که کلامتان زخم دارد، بهتر است دیدار و حرف زدن ها را به روز دیگری موکول کنید. زیرا ممکن است به رابطه عاشقانه خود لطمه وارد کنید./ص



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۶ [حدود 14 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۲ [حدود 5 روز قبل]
» فـال روزانه 1392/04/09 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸ [بيش از 4 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 10 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...