امروز: سه شنبه 04 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 03 دي 1392 - 08:31
مردم «دژاگه» را به‌عنوان بهترین لژیونر ایرانی برگزیدند

مسابقه پیامکی این هفته نود به انتخاب بهترین بازیکن لژیونر ایرانی سال ۲۰۱۳ اختصاص داشت که مردم در میان پنج گزینه آزمون، شجاعی، دژاگه، داوری و جهانبخش اشکان دژاگه را به عنوان بهترین لژیونر سال برگزیدند. گزارش کامل برنامه نود را در اینجا بخوانید.

اتحادجنوب: عادل فردوسی پور طبق روال همیشگی برنامه‌اش ساعت ۲۲:۳۰ امشب با برنامه نود مهمان تلویزیون‌های مردم بود. بررسی بازی‌های های هفته نوزدهم لیگ برتر به همراه سایر حواشی فوتبال ایران موضوع برنامه امشب نود بود.

به گزارش  اتحادجنوب به نقل از تابناک، فردوسی‌پور ضمن تسلیت گفتن اربعین حسینی در ابتدای این برنامه این تذکر را داد که برنامه هفته بعد به دلیل همزمانی با شب وفات پیامبر گرامی اسلام شنبه پخش خواهد شد و نه دوشنبه.

در ابتدای برنامه سوال پیامکی این هفته پخش شد که با توجه به پایان سال ۲۰۱۳ میلادی موضوع این مسابقه بررسی عملکرد بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ‌های اروپایی بود که بینندگان این برنامه می‌بایست از بین گزینه‌های سردار آزمون، دانیال داوری، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش و مسعود شجاعی یکی را به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب کنند.

 نکته جالب این مسابقه غیبت نام رضا قوچان‌نژاد در میان گزینه‌های این مسابقه بود که البته با توجه به بازی نکردن او برای تمیش در این فصل منطقی به نظر می‌آمد.

محمود رفیعی کارشناس داوری این برنامه بود که در ابتدای برنامه به همراه فردوسی‌پور قرعه‌کشی مسابقه هفته قبل را انجام دادند. حضور فغانی در جام باشگاه‌های جهان و قضاوت بازی رده‌بندی و کارت قرمز معروف او به رونالدینو موجب شد تا فردوسی‌پور ارتباط تلفنی با فغانی برقرار کند و ضمن بررسی وضعیت آن بازی از شانس بالای فغانی برای حضور در جام‌جهانی خبر داد و اینکه تکلیف داورهای جام‌جهانی در ماه ژانویه ۲۰۱۴ مشخص خواهد شد.

پخش اولین گزارش نود درجه نخستین بخش برنامه نود بود که شوخی‌های فردسی‌‌پور با دایی و غلامپور از نکات جالب این گزارش بود. پخش خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان بندر انزلی نخستین بازی از هفته نوزدهم بود که در برنامه امشب پخش شد. بلافاصله بعد از این بازی خلاصه بازی ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان پخش شد.

در ادامه این برنامه و در راستای سوال برنامه گزارشی از عملکرد بازیکنان ایرانی لیگ‌ها اروپایی پخش شد که حاوی نکات جالبی بود. جالب‌ترین نکته این گزارش نمره کیکر در نیم فصل بوندس‌لیگا به دانیال داوری بود که او را به عنوان بهترین بازیکن نیم‌فصل براینشوانگ معرفی کرده بود. اعلام قیمت تقریبی بازیکنان ایرانی لیگ‌های اروپایی در این گزارش هم از نکات جالب این برنامه بود که دژاگه با قیمت تقریبی ۳.۵ میلیون یورو گرانقیمیت‌ترین لژیونر فوتبال ایران شد.

در ادامه برنامه به مناسبت درگذشت بیوک جدیکار، پیشکسوت تیم استقلال، گزارشی از زندگی او به همراه تصاویر آرشیوی از یکی از مصاحبه های قدیمی جدیکار، پیش از ابتلا به آلزایمر، پخش شد.

بررسی داوری دو بازی که خلاصه بازی آن‌ها پخش شد بخش بعدی نود بود. تنها نکته این بخش در خصوص گل تساوی تیم مس کرمان بود که بازیکنان ذوب‌آهن گل مس را مشکوک به آفساید دانستند که رفیعی، کارشناس داوری برنامه، این صحنه را آفساید ندانست و گل را صحیح اعلام کرد.

خلاصه بازی پرسپولیس و سایپا بخش بعدی برنامه نود بود. در گزارشی که از حواشی این بازی پخش شد ماجرای تغییرات مدیریتی در پرسپولیس و همچنین تبرئه دایی از سوی کمیته استیناف از موضوعات مهم این گزارش بود. خوش‌نظر، سرپرست تیم سایپا از معترضان این حکم بود که دایی هم البته با همان ادبیات خاص خود به آن پاسخ داد.خوش‌نظر ذر ارائه این گزارش البته اعتراضات شدیدتری را به داوری این بازی هم وارد دانست که در بخش‌های مختلف پخش خلاصه این بازی حرف‌های او پخش شد.

موضوع بخشیده‌ شدن حکم علی دایی از سوی کمیته استیناف موجب شد تا صالحی، رئیس کمیته استیناف مهمان تلفنی این برنامه شود و در خصوص این ماجرا توضیحاتی را ارائه کند.

صالحی با اشاره به این نکته که وکیل دایی در جلسات دادرسی اعلام نکرده بود که همه حرف‌های دایی ضمیمه پرونده نشده. به این ترتیب با حضور دایی و صالحی در جلسه روز سه‌شنبه مشخص شد که در حرف‌های دایی هیچ توهینی متوجه تیم سپاهان نشده است و به این ترتیب دایی در خصوص شکایت باشگاه سپاهان بخشیده شد.

فردوسی پور در ادامه این گفت‌وگو چند بار با گوشه و کنایه قصد داشت به صالحی بقبولاند که استیناف اشتباه کرده و حتی در بیانیه خود هم به صورت ضمنی اعلام کرده که اشتباه نموده است که البته صالحی آن را نپذیرفت.

بررسی داوری بازی پرسپولیس و سایپا بخش بعدی بازی بود که رفیعی در این بخش معتقد بود خطایی که روی صادقیان صورت گرفت یک پنالتی به سود پرسپولیس باید گرفته می‌شد که این اتفاق نیفتاد. همچنین در خصوص گل پرسپولیس هم اعلام شد که قبل از به ثمر رسیدن این گل خطایی روی بازیکن سایپا صورت گرفته بود.

بعد از این برنامه و در حالی که صالحی هنوز پشت خط این برنامه بود گزارشی از وضعیت دعوای تیم البدر کنگ و مس سونگون ورزقان که یکی از پرونده‌های مهم این روزهای فوتبال ایران است پخش شد.

حرف‌های عجیب کفاشیان در کنار حرف‌های صریح بهروان که از مسائل پشت پرده در خصوص این پرونده روایت داشت به همراه صحبت‌های مهدی محمدنبی که در این برنامه هم از سوی فردسی‌پور به داشتن کشوی جادوی متهم شد از بخش‌های مختلف این گزارش بود.

کفاشیان در بخش پایانی مصاحبه خود گفت که تیم البدر در جنوب کشور سرمایه‌گذاری کرده و زمین و ورزشگاه ساخته و تماشاگر و علاقه‌مند فراوان دارد و صلاح نبود که این تیم به دسته پایین‌تر برود.

فردوسی‌پور با اشاره به همین حرف‌های کفاشیان گفت که این حرف‌های کفاشیان نشان دهنده وضعیت حاکم بر فدراسیون فوتبال ایران است.
ادامه این برنامه به گفت‌وگوی صریح فردوسی‌پور و صالحی سپری شد که هم موضوع پرونده مس سونگون و البدر و همچنین ماجرای پرونده دایی گذشت و اینکه فردوسی‌پور فدراسیون را به کشتن زمان برای اجرا نشدن حکم متهم کرد، گذشت. بخش مهم این گفت‌وگو جایی بود که فردوسی‌پور به صالحی توصیه کرد که در کمیته استیناف استقلال داشته باشد و تحت تاثیر فشارها و توصیه‌ها قرار نگیرد و از احکام خود با قدرت دفاع کند.

یکی از گزارش‌های جالب این برنامه گزارشی از حاشیه بازی سپاهان و تراکتورسازی بود. جایی که تماشاگران تراکتورسازی پیش از بازی از هواداران سپاهان پذیرایی ویژه‌ای به عمل آوردند و شعار «تراکتور،سپاهان، دو قهرمان ایران» در این گزارش از سوی تماشاگران این دو تیم سر داده می‌شد.

پس از پخش این گزارش خلاصه بازی تراکتور سازی و سپاهان در تبریز پخش شد. بازی که سپاهان در دقایق پایانی برابر میزبان خود به برتری دست یافت.

مهمان ويژه برنامه نود، شجاع خلیل‌زاده بازیکن جوان تیم سپاهان بود که فردوسی‌پور گفت‌وگوی جالبی با او را ترتیب داد. خلیل‌زاده، مدافع سپاهان که گلی در این فصل به ثمر نرسانده و اظهار نظر جالبی گفت که اگر توپ‌هایش راه دروازه می‌شد الان آقای گل لیگ بود که فردوسی‌پور به کنایه به او گفت که این فصل اصلا توپی به سمت چارچوب زدی یا نه؟

گفت‌وگوی پینگ‌پنگی فردوسی‌پور خلیل‌زاد در بخش نخست نود به شوخی‌های فراوان عادل با بازیکن شمالی سپاهان گذشت. در میانه این گفت‌وگو گزارش نود تا نود منتشر شد که گزارش وضعیت مصدومیت جواد نکونام و همین‌طور ماندن یا نماندن ساموئل در کنار گزارش وضعیت لژیونرهای ایران از مهم‌ترین بخش‌های این گزارش بود.

بعد از پخش این گزارش عادل فردوسی‌پور تماس تلفنی با پدر آریا جسور هاسه گاوا برقرار کرد و از او در خصوص وضعیت حضور آریا در ایران گفت‌وگو کرد که پدر آریا از مشکلات ویزایی این بازیکن برای حضور در تیم ملی سخن گفت و اینکه قوانین ژاپن بازیکن دو ملیتی را قبول نخواهد کرد و در صورت حضور وی در تیم ملی ایران وی امکان حضور در ژاپن را از دست خواهد داد. با این حال در حال بررسی وضعیت حضور وی در تیم ملی هستند.

بعد از بخش دوم گفت‌وگوی فردوسی‌پور و خلیل‌زاد دومین گزارش نود تا نود پخش شد.

خلاصه بازی استقلال صبا و استقلال بخش بعدی برنامه بود. گزارش حواشی این برنامه در خصوص عدم استقبال مردم قم از تیم صبا بود که مردم قم هچ علاقه ای به این تیم ندارند و آن را تیم شهرشان نمی‌دانند. غلامرضا عنایتی آقای گل پا به سن گذاشته تیم صبا در بخشی از این گزارش اعلام کرد که علاقه‌مند است فوتبالش را در استقلال به پایان برساند.

حواشی که در این هفته ها برای مدیریت استقلال و پرسپولیس پیش آمد موجب شد تا گزارشی از مصاحبه های محمد رویانیان و علی فتح‌الله زاده پخش شد که هر دو مدیر از طرح‌های اقتصادی خود درآمدزایی تیم‌شان سخن گفتند.

بعد از این گزارش محمد رویانیان روی خط این برنامه آمد تا در خصوص وضعیت ماندن یا رفتنش در پرسپولیس سخن بگوید. عادل فردوسی‌پور پیش از این مصاحبه این سوال را مطرح کرد که چرا هر وقت پرسپولیس در شرایط مطلوبی قرار می گیرد تغییرات مدیریتی در دستور کار قرار می‌گیرد.

عادل فردوسی‌پور در بخش نخست این گفت‌وگو از رویانیان پرسید که در زمانی که شما به امارات سفر کرده بودید هیئت مدیره در جلسه ای شما را برکنار کرده و پروین را به عنوان مدیرعامل برگزید بود و از رویانیان خواست تا با پاسخ کوتاه مثبت و منفی این مسئله تایید یا رد کند. رویانیان اعلام کرد که من هم این موضوع را شنیده‌ام. گرچه در گفت‌وگو با پروین وی این موضوع را تایید نکرد.

با این حال رویانیان تلویحا کودتا در هیئت مدیره علیه خودش را تایید کرد. در ادامه رویانیان به قول خودش با یک فلاش‌بک و خیلی هنرمندانه پیشینه اختلافات در پرسپولیس را تشریح کرد.

فردوسی پور با مطرح کردن این موضوع که اعضای هیئت مدیره چندان رابطه دوستانه‌ای با شما نداردند پرسید که چرا دولت قبل و دولت جدید علاقه‌ای به همکاری با شما ندارند و موضوعات مربوط به برکناری رویانیان را سیاسی ندانست.

رویانیان در پایان اعلام کرد که ماندنش در این تیم منوط به پرداخت بودجه این تیم است گرچه فردوسی‌پور به کنایه به او گفت که شما چندان هم بدتان نمی‌آید که در این تیم بمانید و استعفاهایتان تا حدی در راستای این هدف است. تماس فردوسی‌پور با جمشیدی، عضو هیئت مدیره پرسپولیس هم بی نتیجه بود.

با پایان گفت‌وگو با رویانیان بررسی داوری بازی تراکتورسازی و سپاهان پخش شد.

گزارش بازی نفت تهران و راه‌آهن بخش دیگری از برنامه بود.اعتراض ابراهیم‌زاده و رئیسی‌کیا، مربی و سرپرست تیم راه‌آهن به اخراج و جریمه مربی این تیم بخش مهم و جالب این گزارش بود.


آمار مسابقه پیامکی نود در بخش‌های مختلف بازی پخش شد که در همه آنها اشکان دژاگه با یک اختلاف چشمگیر از سایر رقیبانش پیش بود. طبق آخرین آمار اشکان دژاگه با ۷۴ درصد آرا در ثدر قرار داشت و با اختلاف چشمگیری علیرضاجهانبخش با ۱۱ درصد در رتبه دوم قرار داشت و مسعود شجاعی با کب ۵ درصد آرا در جاگاه آخر قرار گرفت./ج



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم / ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر 2 برابر شد
  • اتمام ساخت قطعات پل دسترسی مجتمع بندری نگین/ فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری/تاکید مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بر لزوم شتاب بخشی به پروژه ها
  • دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند
  • از دست اندركاران معاینات ادواری كاركنان پتروشیمی پردیس تقدیر شد
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/04
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/03
  • نیروگاه اتمی بوشهر چقدر برق تولید می‌کند؟
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/03
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/04
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اسرائیل را چه باید؟
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • .: لیلادانا حدود 2 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 4 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 7 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 8 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 10 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...