کد خبر: 23085 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 دي 1392 - 20:30
اختصاصی اتحاد جنوب- هامون/ انتظارات از استاندار دولت تدبیر و امید(8)
مطبوعات را باور داشته باشید

به عنوان یک خبرنگار انتظاراتم را از جناب استاندار محترم بیان داشته و توقع دارم جناب استاندار توجه خاص به آنها بنماید:

جناب استاندار به عنوان ارشدترین مقام سیاسی اجرایی استان در بحث حقوق مردم فصل سوم قانون اساسی (حقوق ملت) را عملیاتی نماید و به اصول پایبند باشد مطبوعات را باور داشته باشد و رکن چهام بودن آن را یک حقیقت مشروع بداند و اصحاب رسانه...

حسین رویین تن:

به عنوان یک خبرنگار انتظاراتم را از جناب استاندار محترم بشرح ذیل بیان می دارم و توقع دارم جناب استاندار توجه خاص به آنها بنماید:

1ـ جناب استاندار به عنوان ارشدترین مقام سیاسی اجرایی استان در بحث حقوق مردم فصل سوم قانون اساسی (حقوق ملت) را عملیاتی نماید و به اصول پایبند باشد.

2ـ مطبوعات را باور داشته باشد و رکن چهام بودن آن را یک حقیقت مشروع بداند و اصحاب رسانه را چشم بینای خود و مسئولین دانسته و برای خدمت بیشتر به مردم خبرنگاران و نویسندگان را به عنوان عصای دست خود و همکاران بداند و با آنان در تعامل سازنده باشد.

3ـ در هر شهرستان افرادی در میان مردم صاحب مقبولیت و کاریزمای مردمی هستند و در دلسوزی و فردمداری شهرت دارند؛ از آنان درباره امور اجرایی و مطالبات مردم آن منطقه مشاوره بگیرد و شورایی از میان جمع آنان به عنوان شورای مشاوران استانی استاندار تشکیل داده و در توسعه و پیشرفت استان توسط آنان از مردم استان همکاری و مساعدت بگیرد.

4ـ مردم ما روی مسائل مالی و اقتصادی بسیار حساسند امید می رود استاندار محترم با شناخت عمیق افراد از بکارگیری افرد سودجو و موقعیت شناس و فرصت طلب و متملق جداً جلوگیری کرده و از فرمانداران تحت امر خویش و مدیران کل و... بخواهد محیط مقدس کار و حوزه مسئولیتی و مدیریتی خود را جولانگاه اقوام و فامیل و خانواده خود نسازند.

5ـ در طول مدت مسئولیت خود با تشکیل مجمع ناظرین از نظارت بر همه امور جاری استان اعم از سیاسی، اجتماعی، فرهنگی بویژه پروژه های عمرانی و ساختمانی نظارت دقیق توأم با تعهد نمایند. بدیهی است بی توجهی به این امر، رسوایی ساختمان بیمارستان شهید گنجی را بدنبال خواهد داشت.

6ـ از تخلفات کوچک مسئولین تحت امر خویش تحت هیچ شرایط و سفارشی نگذرند که تخم مرغ دزد شتر دزد خواهد شد که نظام جمهوری اسلامی از این ره آورد تاکنون لطمات حیثیتی و آبرویی زیادی خورده.

7ـ استان بوشهر دارای زمین های وسیع کشاورزی و معادن زیاد و مستعد پرورش دام و طیور و ماکیان است و با حمایت جدی از این مشاغل وابستگی کشور را در امور فوق تا سرحد قابل ملاحظه ای از خارج پایین آورند.

8ـ اخبار دقیقی در دست است که مدیران ارشد سابق به دلایل خاص خود بودجه ها و اعتبارات تخصیص داده شده به امور کشاورزی و دامداری و... را در قالب تسهیلات بانکی برای کشاورزان به لحاظ عدم شناسایی افراد متقاضی و یا سنگ اندازی در کار آنان بنام های نداشتن وثیقه و ضامن معتبر، عودت می داده اند و کشاورزان و دامداران را با مشکلات موجود رها می کردند امید می رود جناب استاندار جدید هم بر میزان بیشتر اعتبارات و تسهیلات تلاش کنند و هم متقاضیان واقعی را که قصد سرمایه گزاری و اخذ موافقت اصولی و راه اندازی طرح های مولد و کارآفرین را دارند شناسایی کرده و با اعطای تسهیلات یاد شده استان و کشور را در زمینه های مختلف به خودکفایی برسانند.
9
ـ در میان مردم حاضر شوند و مشکلات مردم را بطور مستقیم از خود مردم کسب کنند یا با بها دادن به شغل شریف خبرنگاری و مدیران مسئول هفته نامه های استانی از آنان بخواهند که با جمع آوری مشکلات و خواسته های مردم وی را یاری دهند.

10ـ به اداره بازرگانی مأموریت ویژه دهند تا با نظارت بر بازار و قیمت ها از بالا رفتن خودسرانه و افسار گسیخته قیمت و گرانی نظارت ودخالت کرده و از هر کسی به هر کسی و یا هرکسی برای خودش جلوگیری کنند /ح.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/23085