امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 26 آذر 1392 - 17:36
اختصاصی اتحاد جنوب

جلسه نماینده دشتستان با شهرداران و اعضای شورای اسلامی این شهرستان امروز 26 آذر ماه در محل سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی برازجان برگزار شد و شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی دشتستان، مشکلات خود را با نماینده این شهرستان و مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر در میان گذاشتند....

اتحاد جنوب ـ هدیه بیت سیاح: جلسه نماینده دشتستان با شهرداران و اعضای شورای اسلامی این شهرستان امروز 26 آذر ماه در محل سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی برازجان برگزار شد و شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی دشتستان، مشکلات خود را با نماینده این شهرستان و مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر در میان گذاشتند.

 


*7 میلیارد تومان جهت ساماندهی دره های فصلی برازجان نیاز است

شهردار برازجان در این جلسه با بیان مشکلات ایجادی بر اثر زلزله اخیر دشتتستان عنوان داشت: زلزله به 1000 واحد مسکونی و 1000 واحد تجاری در برازجان آسیب جدی رسانده  که امید است با بازسازی این اماکن، بافت فرسوده ی شهری تا حد زیادی ترمیم شود.

 

ماشاء الله احمدی ضمن اشاره به خسارات ناشی از سیل دشتستان، اظهار داشت: جهت ساماندهی دره های فصلی 7 میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا 46 کیلومتر اطراف دره را ساماندهی کرد.
وی یکی دیگر از مشکلات شهر برازجان را خاکی بودن 200 کوچه و قدیمی بودن آسفالت 800 کوچه این شهر دانست و اضافه کرد: جهت آسفالت مجدد کوچه های سطح این شهر به اعتبارات زیادی نیاز است که متاسفانه به دلیل محدودیت اعتبارات موجود شهرداری، امکان اجرای طرح  آسفالت سازی مجدد کوچه های این شهر امکان پذیر نیست.
رییس شورای اسلامی شهر براجان نیز در این جلسه گفت: به دلیل عملکرد استاندار سابق در خصوص رسیدگی به زلزله زدگان شنبه خود ایشان مدیریت زلزله دشتستان را به دست گرفت که متاسفانه خوب عمل نکرد و اصلا معلوم نبود مدیریت اصلی شهر بر عهده ی کیست؟؟
اسماعیل ناخایی ضمن انتقاد از وضعیت کمپ های امدادی جهت زلزله زدگان دشتستان عنوان کرد: عدم وجود منبع آب، روشنایی و حتی سرویس های بهداشتی در این کمپ ها، مشکلات مردم را دوچندان کرد.

*به جای شعار، عملگرایی را پیشه کنیم

 

عضو شوراس اسلامی شهر آبپخش ضمن انتقاد از نادیده گرفتن پتانسیل های موجود در آبپخش گفت: شهر آبپخش، قطب فرهنگ، کشاورزی و ورزش استان است اما متاسفانه با وجود چنین پتانسیل هایی قوی در این شهر، مشکلات زیادی در زمینه مذکور وجود دارد که جای بسی تأمل است.
حسین عباسی ادامه داد: به دلیل نگاه غیر تخصصی به شهر آبپخش در بسیاری از زمینه ها به خصوص ورزش مشکلات زیادی وجود دارد که مساعدت نماینده دشتستان را جهت تخصیص اعتبارات بیشتر می طلبد.
*رییس شورای شهر تنگ ارم: مشکلات ما نه تنها حل نشده، بدتر هم شده



رییس شورای اسلامی شهر تنگ ارم نیز با انتقاد از وضعیت آب شرب و نبود نمایندگی فنی و حرفه ای در این شهر، عنوان داشت: برخی از مسئولین جهت حل مشکلات این شهر قول هایی داده اند اما نه تنها مشکلات حل نشده بلکه بدتر هم شده است!!!

شهردار این شهر نیز عنوان کرد: جهت خدمت دهی بهتر شهرداری به شهروندان، کمک های مسئولین نیاز است اما برخی از مسئولین با دادن قو ل هایی که به آن ها عمل نمی کند، خود را ا انجام وظایفشان کنار می کشند به عنوان مثال اداره آبفای شهرستان قول داده بودند که هزار متر لوله جهت ساماندهی وضعیت آبرسانی تنگ ارم در اختیار شهرداری این شهر قرار دهد. قولی که هنوز عملی نشده است.

*هر کس بهتر بتواند لابی گری کند، اعتبارات بیشتری هم می گیرد

رییس شورای شهر دالکی نیز گفت: مشکل اعتبارات شهرداری ها، مسئله ای است که در عملکرد بسیاری از این نهادها خلل ایجاد کرده است.

علی مفتخر ادامه داد: متاسفانه یکی از معیارهای گرفتن اعتبارات، لابی گری است به عبارتی هر کسی بهتر بتواند لابی گری کند اعتبارات بیشتری می گیرد وموفق تر است.

مظلومیتی که به سعدآباد وارد شده، به هیچ جا وارد نشده است

رییس شورای شهر سعدآباد نیز با انتقاد از وضعیت آب بها و راه این شهر عنوان کرد: مظلومیتی که به شهر سعدآباد وارد شده است به هیچ جا وارد نشده است.

شهردار سعدآباد نیز ضمن اشاره به سیل اخیر دشتستان عنوان داشت: یکی از مشکلات شهر سعدآباد ساخت و ساز تعدادی از واحدهای مسکونی در محدوده ی دره فصلی است که طی این امر، شرکت کل آب منطقه ای استان بوشهر عنوان داشت منازلی که در این محدوده می باشند باید برداشته شوند، اما این شرکت این محدوده را دقیقاً برای شهرداری مشخص نکرده است تا عملیات تملک این منازل توسط شهرداری صورت پذیرد.

*زمین های ما سند دارند اما به اشتباه می گویند ملی است



شهردار شبانکاره نیز با اشاره به مشکل زمین در این شهر اظهار داشت: به دلیل مجاورت با بخش های دیگر، زمین های سعدآباد را با وجود سند دار بودن، ملی می دانند در حالی که این زمین ها به صاحبان حقیقی تعلق دارند.

*کوچکترین شهر ایران روحانی ندارد



شهردار کلمه نیز گفت: شهر کلمه، کوچکترین شهر ایران است اما این امر نباید در خصوص جذب اعتبارات این شهر تأثیری داشته باشد.

وی نبود روحانی در این شهر را مشکل دیگر کلمه عنوان کرد و ادامه داد: جهت فرهنگ سازی بهتر، وجود یک روحانی الزامی است.

*به صنعت بسته بندی خرمای وحدتیه توجه بیشتری کنید

 


رییس شورای شهر وحدتیه نیز گفت: تولید خرمای این شهر سالانه 12 هزار تن می باشد که متاسفانه به دلیل نبود امکانات منماسب بسته بندی ،صادر کردن این محصول به خارج از کشور امکان پذیر نیست.

*اشکال در شوراها و شهرداری ها نتیجه بی برنامه گی است.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر نیز اظهار داشت: اشکال در شوراها و شهرداری ها نتیجه بی برنامگی است.

عزیزالله خورشیدی اضافه کرد: هر کدام از شهرداری ها که با مشکل کمبود اعتبار روبرو هستن می توانند با گرفتن وام هایی با کارمزد 4 درصد، مشکل خود را حل کنند.

وی ادامه داد: مشکلات شهرهای دشتستان، مشکل تمامی شهرهای توسعه یافته است که باید به شکل ریشه ای حل شوند.

خورشیدی افزود: شهرداری ها با یکدلی و یکرنگی می توانند تعاونی خاصی تشکیل داده و مطالبات خود را به شکل گروهی پیگیری کنند.

*عمده ترین مشکل در استان، بحث اولویت هاست



نماینده مردم دشتستان نیز اظهار داشت: جهت رسیدگی بهتر به مشکلات شهرداری ها،باید این مشکلات را دسته بندی کرد و با الویت به آن ها رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: در جلسه ای که با رییس جمهور داشتیم، اولویت های استان را با وی مطرح کردیم که قرار شد وی نیز پیگیری کنند.

سید مهدی موسوی نژاد اضافه کرد: وخدت و همدلی بین اعضای شورای شهر می تواند کمک بزرگی جهت حل مشکلات شهرداری داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/10/02 - 13:18
0
0
آقای موسوی نژاد اولاد نبی الله خلاف خواست قلبی جناب عالی مهندس حسین آبادی عملکردی باب میل مردم شریف داشت و هنوز ذکر خیرش در افواه جاری است اگر آقایانی چون ناخایی-نیکجو-ترکزاده -قدوسی و خانم حسینی که متاسفانه دیگران و از جمله خود شما و فرماندار برایشان تصمیم می گیرید سر سوزنی از اصول مدیریت می دانستند برای حفظ ظاهر هم که شده برای اینکه وجهه ی خود را خراب نکنند مدیران شهرداری را که در کنار حسین آبادی کارنامه ی خوبی از خود بجا گذاشتند را قلع و قمع نمی کردند چرا که با این تغییرات هدفمند و مغرضانه و انتصاب افرادی که پیش از این ماهیتشان اظهر من الشمس است و سابقه ی بد مدیریتیشان لکه دار است در واقع ماهیت فکری خود و حامیانشان را صحه گذاردند تا جناب احمدی اظهار بدارد که من این وسط هیچ کاره ام و شورا چنین می خواهد.......... بگردید شاید باشند کسانی که هنوز باقی مانده باشند که با حسین آبادی همکاری داشته اند بدانید که اندیشه ی شهردار و همکاران قبلی اش هر روز چیز نوی می تراوید و پاکی و سلامت مالی او زبان زد خاص و عام بود شما راچه که هنوز نیامده 120 تن 120 تن حواله ی ماسه مجانی صادر می کنید و .......... خطوط قرمز بیت المال را که حسین آبادی شیر حلال خورده ترسیم کرده بود زیر پاگذاشته اید............. وای به حال ما و وای به حال شما که می دانید و در چنین جلساتی ظاهر سازانه حق به جانب عمل می کنید.
پاسخ: انتشار اینگونه نظرات به معنای رد یا تایید مفاد آن نمی باشد.
1392/09/30 - 19:48
0
0
جلسات اقای موسوی نژاد خوب است ولی چون پیگیری نمیشود چه سود دارد اقای موسونژاد لطفا ماحصل ونتیجه جلسات خود را بصورت شفاف بیان نمایند تا مردم هم در جریان قرار گیرند
بنام ایزد منان- انصافا مطلع شعر را اقای شهردار برازجان خوب آمده انتخاب چهار شهردار به سمت معاونینش عالی بود حال اگر این چهار نفر خوب عمل کنند شهردار نیز روسفید خواهد شد پس بیایید همه باهم امیدوار باشیم تامقطع خوبی رقم بخورد
1392/09/30 - 09:09
0
0
نماینده محترم کاری به شهردار و شورا در خصوص تغییرات نداشته باشید چونکه شهردار بیچاره و اعضای شورا تصمیم گیرنده نیستند البته تا 4 ماه دیگه همه چی برای مردم روشن میشه...............البته به نماینده، فرماندار و شورا و شهردار... اعلام میکنم خدا را در هر حال در نظر داشته باشند
1392/09/29 - 17:13
0
0
خوب است از شهردار محترم برازجان جریان تغییرات در شهرداری را هم جویا میشدید
1392/09/29 - 13:15
0
0
با عرض سلام .خدمت تمامی مسئولین شهر برازجان .بجایی که دنبال اعتبار 7 میلیارد تومانی برا دره های اطراف برازجان باشید. به فکر جایی برای مردگان باشید که جز اولویتهای شهر میباشد.متشکرم.
1392/09/28 - 20:38
0
0
آقای همایونی که نظر داده است،همایون فقیه ساکن برازجان نیست....
"جهت اطلاع بعضی دوستان........."
1392/09/28 - 14:09
0
0
سالی که نکوست از بهارش پیداست، شما یا خیلی ساده اید یا ارتباطی با نماینده محترم دارید ، که اینقدر سینه چاکش هستید ، و الا بهار نماینده ما که با طرفداری شدید از احمدی نژاد شروع شد همه را شوکه کرد! و نشان داد بیشتر از مردم، دوستانش برایش مهم هستند! و الا این همه حمایت از احمدی نژاد (حدودا" ماهی یک بیانیه یا طومار) و مخالفت با آیت ا... هاشمی را هر که بفهمد میداند خط نماینده محترم خط همانهایی است که کشور را به این فلاکت کشانده اند. چه اقوام من باشد یا شما فرقی نمیکند، مردم همه جریانات را دنبال میکنند بهتر است کاندیدا نشود چون انتخابات در این دولت سالم برگزار میشود و جایی برای افراط نخواهد ماند، انشاء ا...
پاسخ: انتشار این نظر به معنای تایید برخی مفاد آن نمی باشد.
1392/09/27 - 15:46
0
0
باید بگم که طبق اعلام شب گذشته رئیس شورای آبپخش در جمع مردم محله بهرام آباد، حکم حسین عباسی در روزهای آینده امضا و تقدیم وی می شود...در ارتباط با .... هم باید بگم که نماینده دشتستان همیشه جلسه زیاد برگزار می کرده و کاری به انتخابات نداشته...فکر نمی کنم ایشون قصد حضور تو انتخابات آینده را داشته باشند و مردم هم بهتر است روحیه خدمت رو تو افراد تضعیف نکنند...بگذاریم کسی که داره کار میکنه به کارش برسه حالا به هر نیتی که هست باشه...فقط مهم اینه که برنده نهایی مردم هستن
1392/09/27 - 14:22
0
0
آری کلمه هیچ مشکلی ندارد. اگر روحانی داشته باشد او را جلو می اندازند و با کمک وی حق و حقوق شان را از مسوولین شهرستانی و استانی می گیرند. مفهوم شد.
1392/09/27 - 14:11
0
0
اگه در دولت تدبیر و امید حسین عباسی را تایید نکردن دیگه باید ختم این دولت را هم بخونیم.مهندس نمونه بارز یک انسان اصلاح طلب معتدل میباشند.جالبه واقعا
بنام خدا-ضمن عرض ادب وخداقوت محضرتمامی مسئولین وخدمتگذاران ایران اسلامی وسپاس ازتشکیل چنین جلساتی که قطعاً مثمرثمرخواهدبود.حدود40 درصدازجمعیت استان زیبای بوشهر را روستائیان پرتلاش وکوشاتشکیل میدهندکه مدیران وتلاشگران کم ادعایی به نام دهیاری دارندکه علی رغم کمبود شدید امکانات، اعتبارات ،پرسنل، تجهیزات وماشین آلات و.... لیکن باعشق وعلاقه به خدمت به خلق الله وتوسعه پایدارروستاهاهمچنین باتقوی وایمان به حضرت حق مشغول تلاش وکوشش شبانه روزی هستند.نیازاست تاجلساتی اینچنین باحضورمسئولین ودهیاران جهت بررسی مشکلات روستاها،رفع محرومیتها وتبیین افقهای آینده توسعه وعمران روستاهاتشکیل گردد. امیداست شاهدتوازن وهمسویی توجه مسئولین درتوسعه روستاهامانندشهرهاباشیم.
1392/09/27 - 12:42
0
0
میخاستم به نماینده کلمه بگم واقعا کلمه هیچ مشلی ندارد
1392/09/27 - 07:38
0
0
درود بر شهر و شهروندان شریف کلمه قهرمان ...........
1392/09/26 - 22:32
0
0
باسلام ازاستاندار بوشهر تقاضا اریم ، که چرا حسین عباسی تاییدنمی کند/اگر که رد شده پس هرچه زودتر اعلام کنند یکی دیگر جایگزین شود.تامردم زودتر ازبلاتکلیفی دربیایند
1392/09/26 - 22:09
0
0
ماشاءا... نماینده ، بجمب که انتخابات نزدیکه ، ...بدو جلسه بذار که وقت تنگه !
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...