کد خبر: 22785 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 آذر 1392 - 10:00
533 هکتار از اراضی ملی استان بوشهر از دست زمین‌خواران آزاد شد

اتحاد جنوب: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: 533 هکتار از اراضی ملی استان بوشهر از دست زمین‌خواران آزاد شد.

اتحاد جنوب: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: 533 هکتار از اراضی ملی استان بوشهر از دست زمین‌خواران آزاد شد.

هوشنگ شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حفاظت و صیانت از منابع ملی موضوعی است که همه مسئولان اجرایی باید به آن توجه داشته باشند و از تمامی امکانات و اختیارات قانونی به‌منظور عمل به این مهم استفاده کنند.

وی افزود: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری با توجه به رسالت خطیری که به عهده دارد در سال‌های اخیر اقدامات وسیعی در این زمینه انجام داده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر خاطرنشان کرد: مقابله با زمین‌خواری و تصاحب اراضی ملی از رویکردهای مهمی است که این نهاد در سال‌های اخیر با توجه آن اقدامات گسترده‌ای در راستای صیانت از منابع ملی انجام داده است.

 

در راستای صیانت از بیت‌المال با هیچ کس تعارف نداریم

شریفی بیان داشت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در سال‌های اخیر با اقدامات قاطع خود در برابر تصرف اراضی دولتی ثابت کرده که در راستای صیانت از بیت‌المال با هیچ کس تعارف ندارد.

 وی اضافه کرد: 533 هکتار از اراضی ملی که زمین‌خواران قصد تصاحب و تملک آنرا داشتند، مجددا ملی بودن آنها مورد تایید قرار گرفت و در زمره اراضی ملی استان بوشهر قرار گرفتند.

این مسئول اذعان داشت: این میزان از اراضی ملی که در شهرستان‌های دشتی و تنگستان قرار داشتند و افراد زمین‌خوار قصد تصاحب و تملک این اراضی را داشتند با صدور آرای قطعی محاکم قضایی و با تلاش اداره حقوقی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر مجددا ملی بودن آنها مورد تائید قرار گرفت./ح

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/22785