امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 19 آذر 1392 - 09:14

ر برنامه این هفته نود موضوع حمله کاربران اینترنتی ایرانی به صفحه شخصی لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا مورد نقد قرار گرفت.

به گزارش "اتحادجنوب" برنامه نود این هفته از ساعت 22:40 دوشنبه شب 18 آذرماه 92 از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ضمن ارائه چند گزارش در خصوص حریفان تیم ملی فوتبال کشورمان، به بررسی بازی های لیگ برتر پرداخت و در بخشی از برنامه به حمله فیس بوکی هزاران ایرانی به صفحه شخصی لیونل مسی آرژانتینی نیز اشاره و چند تماس برقرار کرد.

مشخص شدن همگروهی‌های ایران در جام‌جهانی در کنار چندین و چند سوژه حاشیه‌ای دیگر در خصوص جام‌جهانی طعم برنامه امشب نود را کمی تا قسمتی با حال و هوای جام جهانی گره زد. خصوصا اینکه سوال پیامکی برنامه امشب هم این بود که آیابه نظر مردم، ایران از گروه خود در جام جهانی صعود خواهد کرد یا خیر که در بیشتر قسمت‌های برنامه با یک برتری اندک مردم ایران را صاحب شانس صعود به مرحله بعدی جام‌جهانی می‌دانستند.


در ابتدای برنامه تصاویری از مراحل صعود تیم ملی به جام جهانی پخش شد.


سپس گزارشی کامل از کشور نیجریه، از لحاظ سیاسی، ورزشی، اجتماعی و فرهنگی پخش شد.


علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد برنامه های فدراسیون برای حضور در بازی های تدارکاتی تیم ملی صحبت کرد. (صحبتهای کامل کفاشیان)

وی در مورد صحبت های صورت گرفته در خصوص مسی نیز گفت: ما باید به مسی این پیغام را برسانیم که مردم ایران وی را دوست دارند و گاهی این دوست داشتن ها طور دیگری نمود پیدا می کند. باید این قضیه را از دل مسی در آوریم، وی به مزاح به فردوسی پور گفت: شما تاریخ تولد مسی را به ما بگویید تا هدیه ای برای وی ارسال کنیم.

مجید جلالی سرمربی تیم تراکتورسازی هم روی خط تلفنی برنامه آمد و خاطرنشان کرد: به نظر من ما در بهترین شرایط 2 امتیاز بدست خواهیم آورد، ماباید برنامه ریزی دقیق داشته باشیم تا شاید در سه جام جهانی آینده از گروه خود صعود کنیم.
وی ادامه داد: سبک فوتبال ما طوری است که میتوانیم از پس آسیا برآییم اما جام جهانی بحث دیگری دارد و به این صورت نییست.ما میگوییم تیم ملی از گروه خود صعود نمیکند ولی میدانم تیم ملی در این دیدارها عملکرد خوبی خواهد داشت.
جلالی در مورد موجی که بر علیه مسی بوجود آمده است گفت: این موضوع در سراسر دنیا باعث سرافکندگی ما شده و این مسئله خیلی بد است، اکنون ما باید کدام تماشاگر و تیم را جریمه کنیم؟ این فرهنگ اشتباهی است که در بین ما جا افتاده است. ما باید یک سری اقدامات فرهنگی و تربیتی را از 10 سال پیش آغاز میکردیم تا اکنون شاهد چنین مسائلی نباشیم، این مسئله انعکاس خیلی بدی در تمام دنیا داشته است.

گزارش نود درجه پخش و طی آن اتفاقات فوتبال طی یک هفته اخیر به تصویر کشیده شد که شوخی و کنایه‌های فردوسی‌پور به شیث رضایی بازیکن تازه مس کرمان که شماره 90 این تیم را هم به تن کرده از نکات جالب آن بود.

در این بخش هدایت ممبینی مهمان و کارشناس داوری نود بود که قبل از دیدن خلاصه بازی استقلال و سپاهان گفت‌وگوی کوتاهی میان او و فردوسی‌پور در خصوص دعوای کمیته و دپارتمان داوری در گرفت. فردوسی‌پور در این بخش به کنایه در خصوص نبی گفت که «آقای نبی یک کشوی جادویی دارند که هر پرونده‌ای را که علاقه‌ای به رسیدگی به آن را ندارند در آن قرار می‌دهند و هر وقت که دلشان خواست آن را بیرون می‌آورند».
ممبینی هم در خصوص درگیری کمیته و دپارتمان گفت که در حال حاضر جهت گیری دپارتمان به سمت فدراسیون است و این استقلال کمیته داوران را کمی تهدید می‌کند و این مهم‌ترین موضوع مناقشه در این میان است.


علیرضا مرید السادات از اهواز، برنده خوش شانس سفر به جام جهانی برزیل روی خط تلفنی برنامه آمد و از خوشحالی خود برای برنده شدن در قرعه کشی گفت.

گزارشی گامل از دیدار تیم های سپاهان و استقلال و حواشی آن پخش شد.

 

 

 


در ادامه گزارشی کامل در خصوص کشور آرژانتین، حریف ایران در جام جهانی و اظهار نظر آرژانتینی‌ها در خصوص همگروه شدن با ایران پخش شد.


به گزارش مشرق، هفته گذشته برنامه نود گزارشی از تیم بانوان استقلال به تصویر کشید که طی آن بازیکنان بانوان این تیم به شدت از وضعیت مالی و آنچه در اردوهای این تیم می گذرد گلایه داشتند. در این گزارش بازیکنان از گرسنه ماندن در شب و روز مسابقه خبر دادند و اعلام کردند که حتی بازیکنان شهرستانی این تیم مدت هاست در منزل سرپرست تیم بانوان زندگی می کنند.  
اما هنوز یک هفته از این اتفاق نگذشت که دوربین نود بار دیگر گزارشی از بازیکنان تیم بانوان استقلال به تصویر کشید که طی آن مشخص شد هر 4 بازیکن معترض این تیم از باشگاه اخراج شده اند.

 


گزارشی کامل از دیدار تیم های راه آهن و سایپا پخش شد که در اتفاقی جالب افشار داور چهارم بازی در بازی حاضر نشده و دبیر هیئت فوتبال بعنوان داور چهارم در زمین حاضر شد!


ممبینی در این خصوص گفت: طبق قوانین اگر داور چهارم در زمین نباشد نیز میتوان بازی را برگزار کرد و لزومی نداشت چنین اتفاقی بیافتد.

 

 

 


مصاحبه ای با اشکان دژاگه صورت گرفت و وی در خصوص شرایطش در تیم فولام صحبت کرد.


گزارشی از وضعیت لژیونرهای فوتبال ایران پخش شد. گلزنی اشکان دژاگه و جباری در لیگ‌های انگلستان و قطر در کنار بازی کردن آزمون، داوری، جهانبخش و شجاعی مهم‌ترین بخش‌های این گزارش بود. فردوسی‌پور در پایان این گزارش گفت که علاقه‌مند است تا با لژیونرهای تیم ملی درباره وضعیت گروه ایران در جام‌جهانی گفت‌و گو کند.

رضا قوچان نژاد بازیکن تیم ملی از بلژیک روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: تمام تلاش خود را میکنیم که از گروه خود صعود کنیم، باید برنامه درستی داشته و برای حضور در این رقابتها آماده شویم.

وی در مورد تیم باشگاهی خود در بلژیک گفت: قصد دارم از این تیم جدا شده وبه تیم دیگری بروم که بتوانم برای آنها بازی کنم. از چند کشور و حتی باشگاه های بلژیکی پیشنهاد دارم ولی نمیتوانم نام آنها را عنوان کنم.

وی ادامه داد: دوست دارم از بلژیک بروم و در کشور دیگری فوتبال را ادامه دهم، 3 سال در بلژیک بازی کردم و اکنون قصد دارم از این کشور بروم.

گزارشی پخش شد که در آن حضور کودکان با لباس آستین کوتاه در هوای سرد پاییزی اشاره شده بود.

 


سالن کنفرانس یا سینما؟!


دانیال داوری از آلمان ارتباط زنده تصویری با برنامه نود برقرار کردو با توجه به اینکه نمی توانست فارسی صحبت کند انگلیسی صحبت میکرد و فردوسی پور مترجم وی شده بود!

وی در مورد گروه ایران در جام جهانی گفت: گروه سختی داریم ولی با برنامه ریزی مناسب میتوانیم عملکرد قابل قبولی در این رقابت ها داشته باشیم.


وی در مورد وضعیت باشگاهی اش گفت: ما روز گذشته مقابل هرتابرلین شکست خوردیم و باید بیشتر تمرین کنیم.

در ادامه برنامه جمشید مشایخی پیشکسوت عرصه تاتر و سینما روی خط تلفنی آمد. (صحبت های مشایخی درباره هجمه به مسی)


سپس گزارش دیدار تیم های پرسپولیس وذوب آهن پخش شد. در حاشیه گزارش بازی پرسپولیس و ذوب آهن، میلاد غریبی بازیکن سابق پرسپولیس که در نیم فصل به ذوب آهن رفته بود از مسئولان پرسپولیس به خاطر نحوه انتقالش اعتراض کرد و گفت که از پرسپولیس طلب مالی دارد که هنوز پرداخت نشده و شیرینی هم به تلفن او پاسخ نمی‌دهد. غریبی گفت که از شیرینی  به خاطر بی احترامی به بازیکنان پرسپولیس گلایه دارد.

 


غلامرضا بهروان مسئول برگزاری مسابقات روی خط تلفنی برنامه آمد و در خصوص فروش الکترونیکی بلیت بازیها گفت: ما نباید طوری افزایش قیمت داشته باشیم که تماشاگر استقبال نکند و این افزایش قیمت بایدتوجیه داشته باشد که متاسفانه ندارد. شرکت افق سبز با فدراسیون هماهنگی کرده بود و من زید در جریان افزایش قیمت بلیت ها نبودم.


وی در مورد ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: فردا عازم اصفهان هستم و از این ورزشگاه بازدید خواهم کرد.


به گزارش مشرق، در ادامه برنامه فردوسی‌پور صفحه فیس بوک مسی را بررسی کرد که مردم در آن از مسی سعی در عذرخواهی داشتند. فردوسی‌پور بعد خواندن چند کامنت گفت بهترین کار این است که افرادی که کامنت گذاشتند بهتر است کامنتشان را از صفحه مسی بردارند.

فردوسی‌پور سپس در ادامه ضمن تشکر از صادقی و بیگ‌زاده که در برنامه روز قرعه‌کشی چام جهانی نود شرکت کرده بودند به صورت ضمنی از شوخی که با بیگ‌زاده انجام داده بود عذرخواهی کرد.

علی فتح اله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد اخراج بازیکنان تیم فوتبال بانوان استقلال گفت: ما از ابتدا نیز به همه بازیکنان تیم بانوان اعلام کردیم امسال بودجه نداریم و همه گفتند مشکلی نیست و بازی میکنیم اما درست نیست یک دختر جوان در برنامه تلویزیونی به یک مرد 60 ساله توهین کند!


گزارش کاملی از دیدار تیم های داماش و ملوان و حاشیه های این دیدار پخش شد که در نوع خود جالب بود.

 


در ادامه گزارش نود تا نود پخش شد که در آن به اتفاقات اخیر فوتبال اشاره شده بود و بعد از آن گزارشی کامل از لیگ یک و حاشیه های آن به تصویر کشیده شد.

 


امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد دیدار تیمش با ملوان مطالبی عنوان کرد. وی در مورد داوری این دیدار با ممبینی وارد بحث شد که بدلیل پایان یافتن فرصت برنامه این بحث نیمه تمام ماند و قرار شد هفته آینده پیگیری شود.

آمار مسابقه پیام کوتاه برنامه پس از گذشت 2 ساعت و نیم از آغاز برنامه:

برنامه این هفته نود ساعت 2:20 بامداد سه شنبه به پایان رسید./ج
منبع عکسها: باشگاه خبرنگاران



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...