امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 09 آذر 1392 - 15:24
اختصاصی اتحادجنوب

تعدادی از اهالی روستای زلزله زده راهدار، با تجمع اعتراضی، نسبت به عملکرد مسئولین و اعضای شورای روستایی خود اعتراض کردند.این اعتراضات از تجمع در مقابل فرمانداری دشتستان شروع شد که معترضان به دنبال نتیجه نگرفتن، اقدام به مسدود کردن جاده اصلی محور دالکی به برازجان در محل سه راه راهدار کردند تا بدین گونه اعتراض خود را به گوش مسئولین رساندند...

اتحادجنوب- هدیه بیت سیاح: تعدادی از اهالی روستای زلزله زده راهدار، با تجمع اعتراضی، نسبت به عملکرد مسئولین و اعضای شورای روستایی خود اعتراض کردند.

این اعتراضات از تجمع در مقابل فرمانداری دشتستان شروع شد که معترضان به دنبال نتیجه نگرفتن، اقدام به مسدود کردن جاده اصلی محور دالکی به برازجان در محل سه راه راهدار کردند تا بدین گونه اعتراض خود را به گوش مسئولین رساندند.


در پی این اعتراضات، فرماندار دشتستان و جمعی از رئسای ادارات این شهرستان به روستای راهدار آمده و طی جلسه ای که در محل حسینیه ی امام حسین (ع) راهدار برگزار شد، به اهالی این روستا قول داد که هر چه زودتر مشکلات آنجا را حل نماید.

به گفته اهالی این روستا، ناراحتی مردم از عدم رسیدگی بهینه مسئولین به مردم زلزله زده بود که متاسفانه توزیع ناعادلانه ی چادر و امکانات رفاهی نیز دلیل دیگری برای این نارضایتی بود.

یکی از اهالی روستای راهدار در گفتگو با اتحاد جنوب گفت: متاسفانه از همان ساعات اولیه ی وقوع زلزله که انتظار می رفت مسئولین و به خصوص دهیار و اعضای شورای این روستا در کنارمان باشند و به مشکلاتمان رسیدگی کنند، هیچ کدام از آنان حضور نداشتند.



یکی دیگر از اهالی این روستا نیز در گفتگو با اتحادجنوب گفت: اعضای شورای روستا هنگامی در بین مردم حضور یافتند که زمان توزیع چادر و اقلام امدادی بود و این افراد نیز از شرایط موجود استفاده کرده و چادرهای اهدایی را به شکل بسیار ناعادلانه توزیع کردند، به طریقی که بسیاری از اهالی راهدار از امکانات امدادی بی بهره ماندند.

وی افزود: متاسفانه علاوه بر مشکلات ایجادی بر اثر زلزله، روستای راهدار با مسائلی همچون نبود پزشک و روشنایی مناسب دست و پنجه نرم می کند که باید جهت برطرف سازی این مسائل، اقدامی اساسی شود.

گفتنی است در جلسه ای که فرماندار دشتستان با حضور مسئولین این شهرستان و اهالی روستای راهدار داشت، قول داد که هر چه زودتر مشکل بهداشتی و روشنایی این روستا را نیز به شکل اساسی حل کند.

حاشیه ها:

در هنگام خروج فرماندار از حسینه ی امام حسین(ع) روستای راهدار، تعدادی از اهالی این روستا اقدام به قربانی کردن گوسفندی کردند که جای بسی سوال داشت!!!

از این رو علت قربانی کردن را از یکی از اهالی راهدار پی جو شدیم که وی در پاسخ به سوال اتحاد جنوب گفت: این قربانی را انجام دادیم شاید که فرماندار هر چه زودتر مشکل ما را حل کند!!!/ب

 

 

 

 

 

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/10/07 - 07:18
0
0
تمام شهدا و حتی امام شهدا به گردن من و شما حق دارند وای به حال شما
1392/10/07 - 07:16
0
0
تا به حال شده که یک بار هم که شده به عنوان مثال عرض میکنم مثلا با هیات فرهنگی روستا همکاری کنید و به اوضاع آن جا رسیدگی کنید
تا به حال شده دست یک فقیری را بگیرید و به وضع خانه او بهبودی ببخشید
چند نفر از شما زیردارای ماشین تریلی هستید
چند نفر شما در کارخانه های معدن شن و ماسه و کارخانه سیمان کار میکنید
ها؟؟؟؟؟
کمی بصیرت به خرج بدهید
کمی منصفانه قضاوت کنید
ما خودمان به هیچ سیاه و سفیدی دست نمیزنیم آن وقت فقط از مسیولین شاکی میشویم
من نمیگویم مسولین کم کاری نمی کنند بلکه منظورم این است که ما همه در چنین اوضاعی مسیولیم و هرکس باید به طور احسن از عهده مسوالیت خویش بر آید
1392/10/07 - 07:02
0
0
با عرض سلام به همه همشریان غیور خودم اما بعد بدانید که هر کس در هر جای ایران بخواهد اوضاع ]ن جا را به هم بزند و مایه خوشحالی عوامل مخرب داخلی و بیرونی بشود از خط امام و رهبری نیست و جز هیزمی بر آتش فتنه گران و منافقان نخواهد بود از مردم روتای راهدار سوالی دارم که به چه کسی خوب رسیبدگی شد که حالا ادعای ناعادلانه بودن را میکنید
1392/09/20 - 22:58
0
0
مدیریت ناصحیح سبب شد چادرهای اهدایی امدادی در روستای دهقاید در انبار خانه های از ما بهترون ذخیره شود . یکی چندین چادر یکی هم هیچ هیچ
پاسخ: انتشار اینگونه نظرات به معنای رد یا تایید مفاد آن نمی باشد.
1392/09/15 - 00:58
0
0
دیدیم خدمات دولت کریمه رو
1392/09/14 - 22:33
0
0
آن زمانی که نزدیک مسجد جنت در عزا داری طبل ها را پاره کرد هم از منطق استفاده کرد نه چوب دستی مردم را ساده حساب کرده اید
1392/09/13 - 20:11
0
0
پاسخ به ت :راست میگی واقعا فرماندار محترم اصلا وابستگی سیاسی به منتهی علیه جناح راست ندارد و فردی مقبول دربین جوانان و مردم شهر است و در گذشته هم برای بیان نظرات خود ار منطق استفاده می کرده است و نه چوب دستی!!1
1392/09/12 - 22:46
0
0
با سلام و درود به روان پاک حضرت امام که فرمودند انقلاب مال همین پا برهنه هاست .
مردم برازجان از این روستا نشینان درس بگیرید که چه میکنند /
و بر سر حقشان ساکت نمینشینند . اینکه هر کسی نوشتاری بنویسد و درد را بداند اما مانند مردگان بی حرکت
باشد چه فایده . شما نگاه کنید در برازجان زلزله آمده سیمای بوشهر با... تمام بروی گزارشات
تصویری نام بوشهر را حک میکرد .
1392/09/11 - 21:45
0
0
دوصد گفته چون نیم کردار نیست کاش بجای شعارهای زیبایی که ازفرماندار محترم میشنویم اندکی ازخدماتش راباچشم میدیدیم تامرحمی باشد بردل این مردم زلزله زده شهرمان که این روزها ازبی مهری مسوولین شهر بیش از زلزله مینالند.
1392/09/11 - 15:21
0
0
اقا حسن گل گلاب حالت خوبه انشاالله که همیشه خوب و تندرست باشی این بز غاله ای میگی حیف بود کشتیمش چه ربطی داره به این موضوع لطفا با اقای فرماندار بزرگوار و استاندار دلسوز درست صحبت کنید بخدا زشته برای شما.خداقوت.بدرود
1392/09/11 - 13:31
0
0
سلام .در جواب بنه جاموشی.البته این نظر شماست که فکر میکنی مشکلات از امریکاست وگرنه نه فرماندار ونه معاون فرماندار از امریکا و عوامل امریکا و طرفداران امریکا هراسی ندارن. پس برای اثبات حرف خودت بگو مرگ بر امریکا اگه امریکایی نیستی. بعدش خوشحالم که حزب الله چنان شما را گیج کرده که هزیان میگید. حزب الله زنده است و بسیجی زنده است. انقلاب مال حزب الله است به عقب بر نمیگردد. در یک کلام شتر در خواب بیند پنبه دانه.و آخر اینکه شما آقای ا - ک هستی
1392/09/10 - 21:15
0
0
برخی فکر میکنند همه مشکلات از امریکا است! ولی باید بدانیم اسم امریکا به ایران ضربه نمیزند بلکه این سربازان امریکا یی هستند که گاهی در لباس سرباز آن کشور و گاهی در لباس مسئولین بی مسئولیت به این کشور و مردم لطمه میزند! / در یک کلمه هرچه فریاد دارید بر سر فرماندار و معاون فرماندار دشتستان بزنید /
1392/09/10 - 21:11
0
0
آقا یا خانم "ت" ؛ حالت که انشاءالله خوبه؟!!!
خب ،خدا را شکر.
اول اینکه به اینا میگن خدمتگزار و نه خدمتکار. دوم اینکه تا حالا حتماً شنیده ای که میگن فلانی تا نوک بینیشو بیشتر نمیبینه؟! شما خودتون که حتماً فکر نمیکنید از زیر مجموعه ی این گروه آدما باشید. خب، خدا را شکر.
خودت اگه فرماندار یا استاندار بودی چه میکردی؟
آفرین آدم فهمیده.
1392/09/10 - 13:48
0
0
چرا فقط قول می دهید و عمل نمی کنید.خدایا به دادمان برس
1392/09/10 - 13:01
0
0
سلام .درود بر خدمتکاران به نظام.ارزوی موفقیت برای.استاندار وفرماندار پاک ومحبوب.بدون از هیچ گونه گرایش سیاسی عرض میکنم.چون این چند روز شاهد بودم که چه خدمتی وچه نگرانی برای مردم داشتند
1392/09/10 - 07:35
0
0
واقعا تاسف انگیز است که مردم فقط باید سخنرانی وشعار های توخالی بشنوند
1392/09/09 - 22:41
0
0
حیف از بز غاله ای که قربانی شد
1392/09/09 - 20:57
0
0
به نام خداوند ناظر و حکیم.

قبل از هر چیز جهت استحضار فرماندار و هیئت همیشه همراه لازم است نکته ای حساس و موثر را یادآور شوم :
خدمتگزاران؛ اینجانب نه نان شبم را از شما میخواهم و نه پُستی پَست کننده ی چسبیده به دنیای فانی را طالبم . و شاید دلیل اینهمه شفاف سخن گفتن و انجام بی تعارف امر به معروف و نهی از منکر و نقدهایم نیز همین باشد. و این مطمئناً به نفع شما و جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مطلوب رهبری عزیز و دلسوزان واقعی خواهد بود.
و شما هم مطمئناً میدانید که ، سنت نقد و انتقاد و پرسیدن از مسئول و پاسخ خواستن از او نه تنها یک قانون است ، بلکه در نظام جمهوری اسلامی یک وظیفه است و یک تکلیف واجب است و باید به آن عمل شود .

و اما!

فرماندار (ولایتمدارِ مردمی خدمتگزار...!!) ، مسئولین (خدوم! ) شهرستان دشتستان؛ آیا تا حالا با خود اندیشیده اید چرا مردم به این لحظه و مرحله از رفتار می رسند ؟!!!
آیا تا به حال، به نقش صد در صد موثرِ خود در بروز و ظهور این رفتارها فکر کرده اید؟!!

آیا ممکن است به حرمت خون شهدای عزیز و آنهمه تلاش امام و رهبری عزیز و تلاش رسانه های دلسوز و کارشناسان منتقد و مشفق، برای اولین بار ، در گزارشات خود ،مردم را مقصر جلوه ندهید و یا خدای ناکرده کسی را ضد ولایت و ضد انقلاب و مخل نظم معرفی نکنید و فقط و فقط خود را زیر سئوال ببرید و گزارش دهید که :(( این اتفاق افتاده، پس از لحظه ای تأمل و نگاهی کوتاه به آیات و روایات و سخنان امام و رهبری و با گذری گذرا بر احوالات خویش،خوشبختانه به این نتیجه رسیده ایم که در مدیریت ما بر امور ایرادات و اشکالاتی وجود دارد. لطفاً ما را راهنمایی کنید؟!!! ))

آیا زمانی خواهد رسید که مسئولی ،حتی در جایگاه یک فرماندار یا بالاتر ، اینچنین گزارش کند؟!
چرا برای چند صباحی تکیه بر صندلی چروکیده ی میزی پایه سُست،اینقدر ناعادلانه و متکبرانه دیگران را مقصر میکنیم و خود را حتی برای یکبار هم، آن "انسان جایزالخطا" نمیدانیم.

آقای فرماندار؛در بروز این ماجراها و عدم انجام صحیح امور و عدم نظارت کافی و شفاف و تأثیر گذار بر امور ، شما مقصر هستید .
چرا؟
چون شما مسئول هستید. چون شما پذیرفته اید که مسئول باشید و این یعنی مسئولیت و مدیریتِ همه ی این امور تا رساندنشان به نتیجه ی مثبت یا منفی فقط بر عهده ی شخص شماست.

آقای فرماندار؛ دلسوزانه و کارشناسانه توصیه میکنم به جای تحقیق و کنکاش برای یافتن عاملین (مثلاً اغتشاش!!!!!!!!!!!!! ) بر پایی این تجمع اعتراض آمیز ، تمام اندیشمندان و نه چاپلوسان و متملقان ، را جمع کنید و کارشناسانه بررسی کنید که کجای کار ما می لنگد؟کجا رفتارمان ،عملکردمان و حتی نگاهمان عادلانه ،اصولی و کارشناسانه نبوده است؟

آقای فرماندار؛ در اصلاح امور کوشا باشید ،البته عجولانه تصمیم نگیرید و عادلانه رفتار کنید.
در برابر خواست خداوند غرور و تکبر پیشه نکنید. به مردم خود و جهان و اندیشه های متفاوت احترام بگذارید.
شما هم میتوانید در رسیدن و رساندن مردم خود به رفاه و خوشبختی دنیایی و سعادت اخروی کوشا و سهیم باشید.
خدمتگزاران؛ ... / پس سخن کوتاه باید،والسلام.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
در اینجا لازم دیدم تا جهت یادآوری مردم عزیز و آقای فرماندار (ولایتمدار و پیرو خط امام و رهبری و گوش به فرمان رهبری )، قسمتی کوتاه از بیانات و دستورات مقام معظم رهبری را بیان نمایم:
(( طرف امر به معروف و نهي از منکر فقط طبقه عامه مردم نيستند؛ حتي اگر در سطوح بالا هم هستند، شما بايد به او امر کنيد؛ نه اين که از او خواهش کنيد؛ بايد بگوييد: آقا! نکن؛ اين کار يا اين حرف درست نيست.
...روح و مدل امر به معروف، مدل امر و نهي است؛ مدل خواهش و تقاضا و تضرّع نيست.
نمي شود گفت که خواهش مي کنم شما اين اشتباه را نکنيد؛ نه، بايد گفت آقا! اين اشتباه را نکن؛ چرا اشتباه مي کني؟ طرف، هر کسي هست - بنده که طلبه حقيري هستم - از بنده مهمتر هم باشد، او هم مخاطب امر به معروف و نهي از منکر قرار مي گيرد.

نهی از منکر هم فقط نهی از گناهان شخصی نیست.تا می گوییم نهی از منکر، فورا درذهن مجسم می شود که اگر یک نفر در خیابان رفتار و لباسش خوب نبود، یکی باید بیاید و او را نهی از منکر کند؛ فقط این نیست؛ این جز دهم است.

... البته امر به معروف و نهی از منکر حوزه های گوناگونی دارد که باز مهمترینش حوزه مسؤولان است؛ یعنی شما باید ما را به معروف امر، و از منکر نهی کنید.مردم باید از مسؤولان، کار خوب را بخواهند؛ آن هم نه به صورت خواهش وتقاضا؛ بلکه باید از آنها بخواهند.این مهمترین حوزه است...

امر به معروف و نهى از منكر،چون پايه‌ى دين را محكم مى‌كند. اساس جهاد را امر به معروف و نهى از منكر استوار مى‌كند. مگر مأمورين و مسؤولين ما مى‌توانند آمر به معروف و ناهى از منكر را با ديگران مساوى قرار دهند؛ چه رسد به اين‌كه نقطه‌ى مقابل او را تأييد كنند!؟... ))

با تشکر از اتحاد جنوب ، صدای مردم نجیب جنوب.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/01
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • قهرمانی دشتستانی ها در لیگ انفرادی تیراندازی استان بوشهر
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/01
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • تیم کشتی نونهالان هیئت کشتی دشتستان قهرمان مسابقات انتخابی استان بوشهر شد
  • 🎥ویدیو/شنبه های اتحاد خبر با سید حمید شهبازی(۵)
  • شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • تصاویری از بهشت روی زمین در شمال ایران
  • تیم های برتر والیبال ساحلی جام رمًضان دیر مشخص شدند
  • فرماندار: منشا صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • مهدی یوسفی؛ جوانِ شایسته و نخبه
  • .: علی حدود 4 ساعت قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 ساعت قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 16 ساعت قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 17 ساعت قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 22 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز 1 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 5 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...