امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 09 آذر 1392 - 08:28
فال روزانه 9 / 9 / 1392 /ب

 


فال روزانه متولدین فروردین


امروز در مورد مسایل مختلف دچار سردرگمی خواهید بود. مخصوصا اگر فردی باشید که به مفهوم همه رویدادها بسیار حساس است، این سردرگمی بیشتر هم خواهد بود. شاید این حالت غیرعادی کمی شما و اطرافیان را نگران کند. اما این را بدانید این وضعیت تا فردا بیشتر ادامه ندارد و شما دوباره به حالت عادی باز خواهید گشت. امروز خیلی احساساتی یا رمانتیک نیستید و این موجب می شود تا شادمانی های معمولی و عادی زندگی شما تحت تاثیر قرار بگیرد. امروز برای فکر کردن در مورد رابطه های عمیق و عاشقانه  زمان مناسبی نیست. اگر اکنون نیز رابطه جدی با کسی دارید ترجیحا امروز در مورد مسایل مهم با هم حرف نزنید.
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز رویاها و افکار عجیبی به ذهن شما می رسند و همه روز شما را درگیر خود می کنند. اما خیلی به آنها بها ندهید. برخی از این رویاها تصاویری از گذشته شما را در خود دارند. برخی دیگر نیز حاوی اطلاعاتی از آینده هستند. شاید برخی از آنها نیز ترس های شما از ناشناخته ها باشد. اگر سعی کنید به این ترتیب به آنها نگاه کنید، می توانید پیغام ها و نشانه های مخفی در آنها را کشف کنید. البته آنها آینده را برای شما پیش‌گویی نمی کنند. نیروهای ماورایی امروز باعث می شوند تا در مورد رابطه خود و فرد موردعلاقه تان دچار شک و نگرانی شوید و با خود فکر کنید آیا این آشنایی نتیجه خوبی هم خواهد داشت؟ این نوع فکرها پایدار نیستند و فقط همین امروز ذهن شما را مشغول خواهند کرد. پس به آنها بها ندهید. فردا دوباره همه چیز نرمال می شود.

فال روزانه متولدین خرداد

خبری که از یکی از دوستان خود دریافت می کنید باعث می شود تا در مورد مسایل مالی دچار نگرانی شوید. اگر حرف هایی که می شنوید صحت داشته باشند همه برنامه ریزی ها و اهداف شما در خطر نابودی قرار خواهند گرفت. اما ممکن است این حرف ها همه دروغ یا ساختگی باشند. بنابراین،عاقلانه ترین کار این است که پیش از ناامیدی از درست یا غلط بودن خبر آگاهی کسب کنید. شاید متوجه شدید دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. هیچ چیز بدتر از این نیست که انسان ناگهان خود را در میان یک دنیا مشکل ببیند. امروز همه انرژی شما تحلیل می رود و گویا هیچ حرفی برای گفتن ندارید. هر حرفی که بزنید هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد. بیهوده برای درست کردن رابطه دونفره خود تلاش نکنید. امروز همه کارهای شما باعث ناراحتی بیشتر او می شود. اما فردا اوضاع فرق می کند.

فال روزانه متولدین تیر

شما همیشه رابطه عمیق و صمیمی با اطرافیان خود دارید اما امروز این طور نیست و به هیچ عنوان نمی توانید با دوستان رابطه خوبی داشته باشید. شاید خبر عجیبی بشنوید یا هیچ کدام از تلاش های شما نتیجه ندهد. اما نگران نباشید. این وضعیت موقتی است و خیلی سریع برطرف می شود. شما چیزی را ازدست نمی دهید. از نظر احساسی نیز از نامزد یا فرد موردعلاقه خود دور خواهید بود. امروز آن طور که باید حس عاشقانه ندارید. لازم نیست چیزی را مخفی کنید. طرف مقابل شما این درک را دارد که گاهی انسان دچار بی حس موقت می شود.  

فال روزانه متولدین مرداد

امروز انجام کارهای روزمره و عادی زندگی برای شما کمی دشوار است و نمی توانید بر انجام آنها تمرکز کنید. همه ذهن شما را مسایل ماورایی و غیر عادی پر خواهند کرد و همین افکار باعث می شوند تا کمی تنبل شوید. خیلی به خود سخت نگیرید. گاهی لازم است فقط دراز بکشید، تلویزیون تماشا کنید یا کتاب بخوانید. کارهای خانه را هم هر زمان انرژی داشتید انجام دهید. امروز دوستان صمیمی یا فرد مورد علاقه شما هم چندان دل و دماغ بیرون رفتن یا بیان احساسات را ندارند و ممکن است رفتار آنها روی شما تاثیر منفی بگذارد. اما از این امر پیشگیری کنید. فردا همه چیز دوباره به حالت عادی بازخواهد گشت.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز حس خلاقیت و هنرمندی شما بالا است و دوست دارید به واسطه آن یک کار هنری انجام دهید. اما ایده هایی که در ذهنتان هستند را خیلی نمی پسندید. شاید بهتر باشد امروز بیشتر روی ایده ها و نظرات دیگران کار کنید تا نظرات خود. می توانید مثلا آهنگ موردعلاقه خود که برای یک آهنگساز مشهور و بزرگ است را با ساز تمرین کنید. یا از نقاشی یک هنرمند بزرگ نقش کپی بزنید. این کارها شما را سرگرم و حس هنرمند بودنتان را ارضا می کنند. امروز این فرصت را دارید تا در مورد فرد مورد علاقه خود اطلاعات زیادی کسب کنید. اما برای برقراری ارتباط با او عجله نکنید. این کار را به زمانی موکول کنید که به تصمیم خود اطمینان داشته باشید.

فال روزانه متولدین مهر

شاید یکی از اطرافیان تلاش کند تا ذهن شما را منحرف کند که دوست صمیمی یا فرد موردعلاقه شما رفیق راه نیست. ترجیحا به حرف های او اعتنایی نکنید و به هیچ عنوان نگذارید روی شما تاثیر بگذارد. در چنین مواقعی بهترین کار این است که آن فرد را با عقاید و حرف هایش تنها بگذارید تا هر چه می خواهد بگوید. البته رابطه عاطفی شما هم چندان خوب پیش نمی رود. امروز به دلیل وجود انرژی های منفی زیاد در هوا، هیچ کدامتان نمی تواند رابطه خوب و صمیمی با دیگری برقرار کند. اما این حالت در طول چند روز آینده برطرف خواهد شد و جای نگرانی ندارد.

فال روزانه متولدین آبان

افکار و احساسات شما امروز در هاله ای از ابهام قرار دارند. اطرافیان سعی دارند با شما در مورد مسایل مختلف صحبت کنند اما هر چه بیشتر حرف می زنند، شما کمتر می شنوید و نمی توانید روی موضوع مشخصی تمرکز کنید. اما نگران نباشید. این شرایط موقتی است و چند روز بیشتر دوام ندارد. فردی که به شما علاقه دارد می داند که حال شما همیشه این طور نیست. در مورد مسایل احساسی بهتر است امروز حرف یا نظر خاصی نگویید. اگر مجرد هستید نیز بهتر است امروز به دنبال جفت گمشده خود نباشید و حرف و سخن را با هر که آغاز می کنید، بسیار کوتاه و سطحی ادامه دهید.   
فال روزانه متولدین آذر

با اینکه رابطه عاشقانه شما بسیار عالی پیش می رود اما شک و نگرانی‌ای در دل شما به وجود خواهد آمد. شاید فرد موردعلاقه تان ساکت و ذهن پرمشغله ای داشته باشد. اجازه ندهید این نگرانی خیلی ذهن شما را درگیر خود کند. شاید مشکل دوست شما فقط در رابطه با مسایل مالی است و نباید همه چیز را به خود بگیرید. مطمئن باشید این شرایط خیلی طولانی نمی شود. رابطه عاشقانه شما امروز همچون یک پازل خودنمایی می کند به طوری که احساس می کنید در طول 24 ساعت آینده به هیچ وجه نمی توانید تماس پرمهری با نامزد خود داشته باشید.
فال روزانه متولدین دی

امروز در خانه کارهای بسیاری برای انجام دارید که نمی دانید از کجا باید آغاز کنید. اعضای خانواده هم در این مسیر به شما کمک نمی کنند. خودتان را به بی خیالی نزنید. به اطراف خانه نگاه کنید و کارهایی که لازم است را شروع کنید. تا زمانی که خسته نشده اید کارهای عقب افتاده را انجام دهید تا از این وضعیت آشفته خانه رها شوید. امروز متوجه می شوید رابطه احساسی شما با نامزدتان به انتهای مسیر خود رسیده است. اما خیلی زود تسلیم نشوید. کمی خوشبینانه به این رابطه نگاه کنید شاید بتوانید مسایل و مشکلات پیش آمده را تا حدی برطرف کنید. فرار کردن چاره شما نیست.
فال روزانه متولدین بهمن

امروز مسایل ماورایی و ترسناک همه ذهن شما را درگیر خود خواهند کرد. کتاب ها یا مقاله هایی که در این رابطه نوشته شده اند بسیار توجه شما را به خود جلب می کنند. شاید دوست داشته باشید همه روز خود را به مطالعه در مورد این مسایل سپری کنید. شاید در خلال این مطالعات، مواردی عجیبی ذهن شما را درگیر کند اما بدانید که هر روز در زندگی مسایل عجیب در حال روی دادن است. امروز بسیار اجتماعی خواهید بود و با انسان های بسیاری ملاقات یا صحبت خواهید داشت. امروز با همه وجود می درخشید و دیگران در برابر شما احساس عدم اعتماد به نفس خواهند داشت.
فال روزانه متولدین اسفند

احساس وفاداری زیادی که نسبت به یکی از دوستان خود دارید باعث می شود تا در شرایط دشواری قرار بگیرید. دوست شما ممکن است از شما درخواستی داشته باشد که انجام آن چندان آسان نیست. شرایط را بررسی کنید و اگر می شود، او را در این مسیر کمک کنید. اگر کاری از دستتان بر نمی آید سعی کنید آن را به زمان دیگری موکول کنید. امروز رابطه چندانی خوبی با فرد موردعلاقه خود نمی توانید برقرار کنید. این اشکال از هیچ کدام از شما نیست، انرژی های امروز به گونه ای هستند که چندان تمایلات عاشقانه ندارید و خیلی احساساتی نمی شوید./f



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۶ [حدود 11 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۲ [حدود 4 روز قبل]
» فـال روزانه 1392/04/09 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸ [بيش از 4 سال قبل]

نظرات کاربران
1392/09/09 - 19:42
0
0
این فال روزانه از پرستیژ اتحاد جنوب می کاهد اگر نذاریدش خیلی بهتر است.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 7 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...