کد خبر: 21795 ، سرويس: سیاست
تاريخ انتشار: 07 آذر 1392 - 10:00
انتقادات موسوی نژاد به گفتگوی تلویزیونی روحانی!!!

موسوی نژاد گفت:در گفتگوی تلویزیونی رییس جمهوراشاره شد به مشکلات اقتصادی کشور که بخشی از مشکلات به مدیریت اقتصادی و بخشی هم مربوط به امور پشتیبانی در دولت های گذشته برمی گشت . سید مهدی موسوی نژاد عضو کمیسیون انرژی و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی درخصوص گفتگوی تلویزیونی روحانی اظهار داشت: زمانی که آقای روحانی ...

اتحادجنوب: موسوی نژاد گفت:در گفتگوی تلویزیونی رییس جمهوراشاره شد به مشکلات اقتصادی کشور که بخشی از مشکلات به مدیریت اقتصادی و بخشی هم مربوط به امور پشتیبانی در دولت های گذشته برمی گشت .

سید مهدی موسوی نژاد عضو کمیسیون انرژی و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی درخصوص گفتگوی تلویزیونی روحانی اظهار داشت: زمانی که آقای روحانی پا به عرصه انتخابات گذاشت آشنایی کافی از وضعیت اقتصادی کشور نداشت زمانی هم که آقای روحانی بوسیله رای مردم به عنوان رییس جمهور انتخاب و سکاندار دولت شد، تا حدودی آشنایی به وضعیت اقتصادی کشور پیدا کردند .

به گزارش اتحادجنوب موسوی نژاد در گفتگو با «تیتریک» عنوان کرد:طبیعی است که مشکلات اقتصادی کشور که مردم روزانه با آن سرو کا ردارند و از نزدیک لمس می کنند ناشی از تورم اقتصادی است و خیلی از موانع وجود دارد که مردم اطلاع از این مشکلات ندارند .

موسوی نژاد گفت:در گفتگوی تلویزیونی رییس جمهوراشاره شد به مشکلات اقتصادی کشور که بخشی از مشکلات به مدیریت اقتصادی و بخشی هم مربوط به امور پشتیبانی در دولت های گذشته برمی گشت .

وی خاطرنشان کرد: در دولت آقای احمدی نژاد خدمات شایانی در حوزه اقتصاد صورت گرفته بود ولی به هرحال مشکلات و موانع اقتصادی هم در دولت رییس جمهور سابق وجود داشت .

نماینده مردم بوشهر در ادامه داد:در زمان آغاز ریاست جمهوری آقای روحانی وقتی برای ادای سوگند به مجلس آمده بودند مطالبی در خصوص مشکلات بسیاری که گریبانگیر کشور در حوزه اقتصاد وجو داشت را عنوان کرد.

عضو کمیسیون انرژی گفت: در جواب آقای رییس جمهور عنوان کردم که مردم دیگر گذشته ها را نمی پذیرند و کم کاری هایی که در حوزه اقتصادی دولت های قبل بوجود آمده مردم به حساب دولت قبلی نمی گذارند، لذا شما با اطلاعات کافی از همه این مشکلات و گرفتاریها سکان هدایت ریاست جمهوری این کشور را بدست گرفته اید و به جای تخطئه کردن مشکلات گذشته به سمت حل مشکلات مردم حرکت بکنید و برای این کار از همه نخبگان و مسئولین در دولت سابق و فعلی که در مسند کار قراردارند می توان استفاده کرد .

موسوی نژاد اظهارکرد:امروز اگر تقصیرات به گردن مسئولان دولت قبلی انداخته شود زیاد صورت خوبی ندارد و مردم هم قطعا این را نمی پذیرند.

وی افزود:اعتقاد من این است که دولت باید اراده ای در جهت مشکلات مردم و چاره اندیشی برای رفع موانع اقتصادی گام بردارد و دستگاههای دولتی به سمت رفع مشکلات مردم حرکت کنند.

وی در پایان این رفتار و عادت دولتمردان که برای توجیه برخی از نقاط ضعف و عدم انجام تعهداتشان در انجام وضایف را در راستای سیاست فرار رو به جلو خواند./ب

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/21795