امروز: پنجشنبه 30 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 07 آذر 1392 - 10:00

موسوی نژاد گفت:در گفتگوی تلویزیونی رییس جمهوراشاره شد به مشکلات اقتصادی کشور که بخشی از مشکلات به مدیریت اقتصادی و بخشی هم مربوط به امور پشتیبانی در دولت های گذشته برمی گشت . سید مهدی موسوی نژاد عضو کمیسیون انرژی و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی درخصوص گفتگوی تلویزیونی روحانی اظهار داشت: زمانی که آقای روحانی ...

انتقادات موسوی نژاد به گفتگوی تلویزیونی روحانی!!!
اتحادجنوب: موسوی نژاد گفت:در گفتگوی تلویزیونی رییس جمهوراشاره شد به مشکلات اقتصادی کشور که بخشی از مشکلات به مدیریت اقتصادی و بخشی هم مربوط به امور پشتیبانی در دولت های گذشته برمی گشت .

سید مهدی موسوی نژاد عضو کمیسیون انرژی و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی درخصوص گفتگوی تلویزیونی روحانی اظهار داشت: زمانی که آقای روحانی پا به عرصه انتخابات گذاشت آشنایی کافی از وضعیت اقتصادی کشور نداشت زمانی هم که آقای روحانی بوسیله رای مردم به عنوان رییس جمهور انتخاب و سکاندار دولت شد، تا حدودی آشنایی به وضعیت اقتصادی کشور پیدا کردند .

به گزارش اتحادجنوب موسوی نژاد در گفتگو با «تیتریک» عنوان کرد:طبیعی است که مشکلات اقتصادی کشور که مردم روزانه با آن سرو کا ردارند و از نزدیک لمس می کنند ناشی از تورم اقتصادی است و خیلی از موانع وجود دارد که مردم اطلاع از این مشکلات ندارند .

موسوی نژاد گفت:در گفتگوی تلویزیونی رییس جمهوراشاره شد به مشکلات اقتصادی کشور که بخشی از مشکلات به مدیریت اقتصادی و بخشی هم مربوط به امور پشتیبانی در دولت های گذشته برمی گشت .

وی خاطرنشان کرد: در دولت آقای احمدی نژاد خدمات شایانی در حوزه اقتصاد صورت گرفته بود ولی به هرحال مشکلات و موانع اقتصادی هم در دولت رییس جمهور سابق وجود داشت .

نماینده مردم بوشهر در ادامه داد:در زمان آغاز ریاست جمهوری آقای روحانی وقتی برای ادای سوگند به مجلس آمده بودند مطالبی در خصوص مشکلات بسیاری که گریبانگیر کشور در حوزه اقتصاد وجو داشت را عنوان کرد.

عضو کمیسیون انرژی گفت: در جواب آقای رییس جمهور عنوان کردم که مردم دیگر گذشته ها را نمی پذیرند و کم کاری هایی که در حوزه اقتصادی دولت های قبل بوجود آمده مردم به حساب دولت قبلی نمی گذارند، لذا شما با اطلاعات کافی از همه این مشکلات و گرفتاریها سکان هدایت ریاست جمهوری این کشور را بدست گرفته اید و به جای تخطئه کردن مشکلات گذشته به سمت حل مشکلات مردم حرکت بکنید و برای این کار از همه نخبگان و مسئولین در دولت سابق و فعلی که در مسند کار قراردارند می توان استفاده کرد .

موسوی نژاد اظهارکرد:امروز اگر تقصیرات به گردن مسئولان دولت قبلی انداخته شود زیاد صورت خوبی ندارد و مردم هم قطعا این را نمی پذیرند.

وی افزود:اعتقاد من این است که دولت باید اراده ای در جهت مشکلات مردم و چاره اندیشی برای رفع موانع اقتصادی گام بردارد و دستگاههای دولتی به سمت رفع مشکلات مردم حرکت کنند.

وی در پایان این رفتار و عادت دولتمردان که برای توجیه برخی از نقاط ضعف و عدم انجام تعهداتشان در انجام وضایف را در راستای سیاست فرار رو به جلو خواند./ب



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/09/13 - 18:11
0
0
حق را باید گفت اگر چه نماینده محترم مردم دشتستان ناراحت شود !!! نمیشود در خصوص کسی که با بی تدبیری تمام کشور را به این وضعیت کشانده ساکت شد تا متهم به سیاه نمایی نشد !!! بالاخره ما که نفهمیدیم آقای موسوی نژاد نماینده ملت هستند یا دولت ؟ وقتی دولت از بلایی که زندگی مردم را به چالش کشیده حرف میزند ، در حقیقت دارد کم کاری جنابعالی را جبران میکند ! چرا مخالفید ؟ آیا به اسلام و یا کشور ضربه خورده که شما اینقدر احساس مسولیت کرده و انتقاد میکنید ؟؟؟
1392/09/13 - 14:53
0
0
در وصف این نظامی معمم باید خدمت شما عزیزان عرض کنم که نماینده ی مردمی که در زمان انتخابات بدون توجه به اینکه وی نماینده یک شهرستان است مسئولیت ستاد آقای جلیلی را بر عهده میگیرد نه تنها یک فرد بی تدبیر است بلکه طرز فکر و اندیشه های وی در زمینه سیاسی کاملا مشخص میشود لذا از دوستان هم شهرستانی خودم میخواخم که ...
1392/09/12 - 11:30
0
0
دیگه رای نمیاره
1392/09/10 - 22:24
0
0
حاج محمود از دولتهای گذشته گرفت تا رهبری یعنی از آدم تا خاتم را کوبید و هی میگفت بگم اره بگم
1392/09/10 - 01:11
0
0
بیاییم انصاف داشته باشیم // احمدی نژاد اشتباهی بود و طرفدارانش اشتباهی تر //
1392/09/10 - 01:09
0
0
ای کاش احمدی نژاد هم در حرف صادق بود ، باید این حرفها گفته میشد تا مردم دشتستان بدانند نماینده آنها این مدت سنگ چه کسانی را به سینه میزند / کسانی که علنی در صدا و سیما ... و روحانی ما ... عصبانی میشود ، دیگر چه انتظاری میتوان از مردم داشت
1392/09/10 - 01:05
0
0
نماینده محترم دشتستان !!! واقعا" چقدر فکر میکنی نماینده ما دشتستانی ها هستی ! نکند چون فعلا در تهران هستی و به دوستت احمدی نژاد و جلیلی نزدیکی فکر میکنی نماینده آنهایی ؟؟؟ چرا اینقدر از واقعیات وحشت میکنید!!! نکند شما هم خود را شریک احمدی نژاد در این ظلم به ملت میدانید ؟؟؟ که البته با حمایتهایی که نمایندگان بخصوص جنابعالی از ایشان میکردید قطعا" شریک اعمالش شده اید . حاج آقا شما که روحانی هستی بهتر میدانید که واقعیات را اگر بدانی و نگویی ... ! خدا استثنا قائل نشده . و السلام
پاسخ: پاسخ: انتشار اینگونه نظرات به معنای تایید مفاد آن نیست.
1392/09/09 - 22:16
0
0
قسمتی از خطبه امام حسین (ع) که یکسال قبل از واقعه کربلا در منا ایراد نمودند :
حق مستضعفان و جامعه را تضییع کرده اید شما نسبت به حق ضعفا و محرومین کوتاه آمده اید این حقوق را ناد یده گرفته اید و سکوت کرده اید اما هر چیز که فکر میکردید حق خودتان است مطالبه کردید شما هرجا حق ضعفا و
و مستضعفین بود کوتاه آمدید و گفتید انشاالله خدا در آخرت جبران میکند اما هر جا منافع خودتان بود آنرا بشدت
مطالبه کردید و بشدت ایستادید شما نه مالی در راه خدا بذل کردید و نه جانتان را در راه ارزشها و عدالت به
خطر انداختید و نه حاضر شدید با قوم و خویشها و دوستانتان به خاطر خدا و اجرای عدالت و اسلام درگیر شوید
با همه این کوتاهی ها بهشت را هم از خدا میخواهید ؟ پس از همه ی عافیت طلبی ها و دنیا پرستی ها منتظرید که در بهشت همسایه پیامبران او باشید ؟ در حالی که میترسم که خداوند همین روزها از شما انتقام بگیرد خداوند از شما انتقام خواهد گرفت .
در پایان یک سئوال از موسوی نزاد دارم و آن این است اگر واقعا نماینده دشتستانی راستش را به مردم
حوزه انتخابیت بگو چرا جلسه رای اعتماد شما غیر علنی بود و خبرنگاران و حتی صدای جمهوری اسلامی
ایران جلسه را نتواست پخش کند که من خودم شخصا رادیو را روز رای اعتماد شما گوش میدادم که ریاست
محترم مجلس اعلام کردند اعتبارنامه نماینده دشتستان به رای گذاشته میشود لذا جلسه غیر علنی است
و رادیو قطع شد . لطفا بفرمائید چرا برای گرفتن رای اعتماد تان جلسه غیر علنی شد . مگر چه مشکل خاصی داشتید ؟
پاسخ: پاسخ: انتشار اینگونه نظرات به معنای تایید مفاد آن نیست.
1392/09/09 - 15:26
0
0
آقای احمدی نژاد واقعا کم نذاشت هرکاری دلش خواست کرد.
1392/09/09 - 10:41
0
0
در این دنبا به جای اینکه جای دیگران را بگیری یا از دیگران تقلید و اینکه دوست داسته باشی مثل شخص دیگری باشی(احمدی ن) بگرد و جای خودت را پیدا کن!
عزیز بگرد و کار خودت را پیدا کن!
1392/09/09 - 10:13
0
0
سيد مواظب خودت باش اينجا تهران نيست. دشتستان است. شايد داخل مجلس........
كاري به رييس جمهور منتخب مردم نداشته باش ما جلوي پاي رييس جمهور حاضريم جانفشاني كنيم. او بنده شايسته خداست.
1392/09/09 - 10:03
0
0
سید جان هرچی گفتی درست!
انصافا به ان چیزی که می گی چقدر اعتقاد داری؟
سید جان دوره پوپولیسم تموم شد؛ سپیده دمیده
1392/09/09 - 09:08
0
0
آقا والله با یه چی هم موافقت کن
1392/09/09 - 08:56
0
0
به خدا اگه من جای موسوی نژاد بودم از همین الان از مردم معذرت خواهی و طلب حلالیت می کردم چون واقعا در این چند سال نتوانستم دینم را به مردم ادا کنم . البته ...
1392/09/08 - 18:14
0
0
موسوی نژاد اظهارکرد: امروز اگر تقصیرات به گردن مسئولان دولت قبلی انداخته شود زیاد صورت خوبی ندارد و مردم هم قطعا این را نمی پذیرند.!!!!!
همین مساله ثابت میکنه دوره بعد شما نماینده ما نخواهید بود چون درد مردم رو درک نمیکنید دولت قبل مارا 80 سال عقب برد.
1392/09/08 - 15:19
0
0
سلام، هرچند که این بگومگوهای دوستان هیچ گره ای رو از مشکلات مملکت باز نخواهد کرد اما مطمئن هستم که کدورت ها را بیشتر خواهد کرد، در ضمن انتقاد کردن با توهین کردن با هم فرق داره ، و کسانی هم فکر نکنند که گروهی کنار زده شده اند و گروهی دیگر روی کار آمده اند، این مملکت متعلق به همه ی مردم هست و تا زمانی که رهبر معظم انقالاب حضور دارند هیچ خداحافظی با انقلاب و رهروان انقلاب وجود ندارد، در ضمن دوستان موافق دولت ای کاش همانگونه که ریاست محترم جمهور معتقد به رهنمودهای رهبر معظم می باشند، شما هم عامل به توصیه های این بزرگ مرد زمانه باشید و به جای سیانمایی و چالش، انسجام و وحدت را به مملکت تزریق کنید/و من ا... توفیق
1392/09/08 - 13:38
0
0
اقای رئیس جمهور و وزرای کهنسالش چون به مدیریت خوب دولت نهم و دهم پی برده اند وخوب متوجه شده اند که دولت قبل با تدابیر عالمانه در زمان تحریم کشور را اداره کرد به نحو احسن .و این اقایان با توجه به قول هایی که در تبلیغات انتخاباتی به مردم داده و از بدو شروع به کار خوب فهمیدند که در گل گیر کرده اند شروع به تبلیغ سوء وسیانمایی در مورد دولت قبل نموده اند. که انشاالله پشیمان خواهند شد. و هرکس در مقابل اعمال خویش باید در محضر پروردگار پاسخگو باشد. خواهش میکنم سانسور نکنید.
1392/09/08 - 11:07
0
0
موسوی نژاد میگوید روحانی اطلاعی از مشکلات اقتصادی ندارد روحانی که به اندازه سن شما در مجلس بوده؛ پسرم تو تازه رسیدی مجلس اطلاع از مشکلات اقتصادی داری (البته نمونه این اطلاع را در مخالفت با وزیر اقتصاد دیدیم) ولی روحانی با ان سابقه نمایندگی مجلس و چندین جای دیگر ندارد........
لطفا خوانندگان جلو خنده خودشون رو بگیرند
پسرم مواظب گفتارت باش عزیز دل
زیاد حرف زدن افات زیادی دارد...
1392/09/08 - 08:40
0
0
آقای نماینده ما همه میدونیم شما از نمایندگی تنها مخالف بودن و تکذیب را سرلوحه قرار دادی. در این مورد خاص هم آخر متوجه نشدم که رییس جمهور روحانی به گفته شما اطلاع از وضعیت اقتصادی داشت یا نداشت ؟؟؟
1392/09/08 - 08:18
0
0
برادر عزیز حسن با عرض ادب همانطور که همه میدانند سید که ریس ستاد برادر عزیز دکتر جلیلی بود ؛ خوب هم بود و مطمئن باش که ما هم سید را دوست داریم و هم دکتر جلیلی را و براشون ارزوی موفقیت و سربلندی و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم و دعا میکنیم خداوند توان خدمت به هرکس صادقانه و بدون حب و بغض وکینه باشد به او بدهد ولی مردم میبینند در روستایشان و شهرشان چه خدماتی دولت قبل انجام داده مدرسه و بهداشت و راه و واقعا من خودم همه اینها را در منطقه خودم دیدم که در اولین سفر استانی دکتر احمدی نزاد درخواست شورا بدستش رسید دستور ساخت را داد و ظرف یکسال هم مدرسه و هم خانه بهداشت ساخت ما ممنون نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم
1392/09/08 - 01:05
0
0
یعنی هر کس حرف حق زد طرف دار احمدی نژاد است آیا شماها که از حقانیت حرف میزنید واقعا توی گزارش دکتر روحانی چه حرفی جز سیاه نمایی برای مردم شنیدید!!!؟ زنده باد ســــــــید.
1392/09/07 - 23:43
0
0
میخانه اگر ساقی صاحب نظری داشت / میخواری و مستی ره و رسم دگری داشت...
پیمانه نمی داد به پیمان شکنان باز/ ساقی، اگر از حالت مجلس خبری داشت/
بیداد گری شیوه ی مرضیه نمی شد/ این شهر اگر دادرس دادگری داشت/
یک لحظه بر این بام بلا خیز نمی ماند/ مرغ دل غم دیده اگر بال وپری داشت/
افسوس که دست ستم از ریشه بر آورد/ هر شاخ برومند که امید بری داشت/
بر خیر جماعت چه سخن ها که نگفتیم / ای کاش یکی زین همه گفتن اثری داشت/
ز آه دل مظلوم، اگر رسم ستم سوخت/ زآن بود که هر شعله ی آهی شرری داشت/
در معرکه ی عشق که پیکار حیات است/ مغلوب حریفی که بجز سر، سپری داشت/
"سرمد"سر پیمانه نبود اینهمه غوغا / میخانه اگر ساقی صاحب نظری داشت
1392/09/07 - 23:21
0
0
محمد آقا لطف کنید مودب حرف بزنید. نادان کدومه...!!؟ شما ساز مختلفیا وقتی میخاید نقد کنید یا صداتون بلند میکنید یا ادب رو رعایت نمیکنید!! متاسفم براتون
1392/09/07 - 22:58
0
0
سید واقعیت رو گفته ولی بعضی از دوستان از سرتعصب ونادانی ایراد میگیرن
1392/09/07 - 21:28
0
0
یکی نیست از سید بپرسد یکی از خدمات شایان خودش را نام ببرد
1392/09/07 - 21:27
0
0
جناب سید تو که رییس ستاد آقای جلیلی بودی معلومه که بهانه جویی میکنی. اگه جلیلی آمده بود درستش می کرد؟ نه آقا. خراب کاری محمود به حدی است که درست بشو نیست. و تو هم بدان که مفت نماینده شدی و....
1392/09/07 - 20:55
0
0
سید جان شما کاری به این کارا نداشته باشید.........
اتحادجنوب جان بزارش توسایت
1392/09/07 - 20:16
0
0
مطمئنا نظر ما را پخش نمی کنید چون مخالف شمایم.
اولا سید جون دوستت دارییم درود بر شما.
دوما روحانی جون چرا به جای گزارش دولتت گزارش از دولت محمود دادی؟؟؟؟؟؟
کار ندارم محمود کی بود و چه کرد؟ میگم قرار بود بگی این 100روز چی کار کردی؟ قرار بود بگی ژنو چه دستاوردی داشت که اینهمه افتخارش می خوانی؟ مردم ..... نیستند؟ غیر از اینکه غنی سازی 20 درصدمون تعطیل و عدم تحریم پتروشیمی گرفتیم که این خود به ضرر ماست و...
1392/09/07 - 14:05
0
0
لطف کنید سید به ریس جمهور ما چیزی نگید. بیچاره تا بخاد این خرابه ای که تحویل گرفته رو آباد کنه خودش پیر میشه. رییس جمهور ما کاربلد هس. زمانی که اون از اقتصاد و سیاست و فرهنگ میدونست دیگران کجا بودن!!؟ مهمترین نعمتی که این دولت تا الان داشته و من شخصن اونم لمس میکنم آرامش روانی حاکم در کشور هست... آره سید!!!
1392/09/07 - 14:05
0
0
اقای موسوی لطفن به جای سازمخالفت زدن ازاقای ریس جمهورامتیازات پتروشیمی،راه اهن،فرمانداری ویزه ،دانشگاه،دولتی،اشتغال و...........بگیرید
1392/09/07 - 14:04
0
0
بادرودبرسید دلسوز ولی حیف چرا زمان احمدی نژادیادتون رفت که چرا دولت های قبلی را تحقیر کردند چیزی نگفتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
1392/09/07 - 13:40
0
0
احسن بر سید با وجدان دکتر احمدی نزاد در گزارش به مردم خدمات خود را اعلام میکرد ولی ما الان منتظر اعلام خدمات 100 روزه بودیم که فقط تخریب دولت قبل را شنیدیم ما در روستاهها و شهرها نگاه کنیم خدمات دولت قبل به وفور دیده میشود
1392/09/07 - 13:27
0
0
سید مردم دشتستان شما را بخوبی شناخته اند و هیچگاه این اشتباه تاریخی را منجر به انتخاب شما شد را تکرار نخواهند کرد.
1392/09/07 - 13:20
0
0
اقای موسوی نزاد چرا وقتی از احمدی نژاد بد میگن بهت بر میخوره!!
تو هم مثل احمدی نژاد رفتی بدون بازگشت داری!!
1392/09/07 - 11:20
0
0
موسوی بای بای
1392/09/07 - 11:19
0
0
سیدبزرگوار!علت تناقض گویی تان در انتقاد از رییس جمهورمیدانید چرا وجود دارد؟چون چالشها و امور جاری کشور را آگاهانه ومستند رصدنکرده بودید/ نمونه ای را اشاره می نمایم: جایی گفته اید: قبل از انتخابات ایشان (رییس جمهور) اطلاعی از وضعیت اقتصادی کشور نداشتند. چند پاراگراف پایین ترمی گویید: شمابا اطلاعات کافی از همه مشکلات و گرفتاریها سکان هدایت ریاست جمهور کشور را در دست گرفته اید (نه/سیدبزرگوار!!!!سکان هدایت کشور،درست است)حالاشاید اشتباه از "تیتریک" باشد اما جناب آقا شما چرا بجای ایرادات کلی مشکلات ومعضلات گرفتاریها، بی عدالتی ها، وضعیت اسفبار شورا ی شهر، عدم پیگیری انتخاب استاندار، روندعمرانی منطقه، پروژه های بر زمین مانده همچون راه آهن، پتروشیمی جزیی از انبوه مواردی بودکه باید در فرصتی مناسب از ریاست جمهور بنام مردم منطقه مطالبه می کردید زیرادولت شخصیت های سیاسی بسیاری را در کابینه جمع کرده بلکه گشایشی ازمیان خرابیها بیابد/
اگر طوفان بلا در این چندسال رمق مردم را نگرفته بود قطعابرای شما هم اسباب زحمت نمی شد....
1392/09/07 - 11:18
0
0
فقط یک جمله میشه به ایشون گفت
آقای موسوی چیزی از اقتصاد نمیدونی اظهار نظر نفرمایید.
ملت مخالفت شما رو با وزیر پیشنهادی اقتصاد روحانی در مجلس دیدند که خودتم نفهمیدی چی گفتی که آقای لاریجانی به شما گفتن بالاخره شما مخالف بودین یا موافق؟؟؟
1392/09/07 - 10:53
0
0
اینجا باید پرسید چرا زمانی که آقای محمود خان دولتهای آقایان خاتمی و رفسنجانی را با تمام قدرت می کوبید ، چرا کسی کار ایشان را محکوم نکرد؟!
چرا از آقای روحانی توقع دارند که ظرف فقط 100 روز تمام خرابیهای دولت قبل را تعمیر کند و هیچ نظر و گله ای هم از آن نکند؟!
پس چگونه باید مردم تفاوت دولتها را بدانند ؟
آیا راهی که شما ( آقای نماینده محترم ) پیشنهاد می کنید همان سرپوش گذاشتن بر تمام عملکردهای خراب و نابجای دولت قبل نیست؟!
1392/09/07 - 10:09
0
0
کو خدمات شایان آقای موسوی که مردم ندیدند آقای سید ساز مخالف نزن
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • ترکیبی گیاهی برای لاغری، تقویت سیستم ایمنی و کاهش اضطراب
  • 37 خواص عالی این خوراکی و آب آن برای زیبایی و درمان بیماری ها
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/28
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/28
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/29
  • بارش باران باعث ورود خسارت به تاسیسات برق استان بوشهر شد
  • از اصحاب رسانه (رسانه های مجوزدار شهر برازجان) حمایت مالی میشود
  • اطلاعیه فرماندهی انتظامی بوشهر پیرامون حجاب صادر شد
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • نماینده دشتستان عازم روسیه شد
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تکنیک های کنترل خشم کودک و نوجوان توسط والدین
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • جسد چوپان گمشده در روستای شول گناوه پیدا شد
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق 1 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 4 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 4 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 5 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 7 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 8 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 9 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 12 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...